Registrace prutu Greys

Zdravím, chtěl jsem se zeptat, zda někdo registroval přes internet pruty Greys. Co se tam musí všechno vyplnit u té registrace ?
Já jak jsem se na to díval tak jsem tam dal typ prutu ale nevím co tam mám dat za prodejce/dovozce. Je to ten Hobby G S R O jak to tam mají psané ? Ale já jsem to nekupoval u nic ale u jiného prodejce.
Prosím poraďte
Díky
Autor diskuse: Pašo - Profil , 30.10.2010 všeobecné - ostatní

lllukas - Profil | Čt 12.3.2015 21:13:16

Ludkovia poradte mi ako registrova 4x air curve, Ďakujem,

Dostal som sa sem kde najdem svoj model.

http://fly.hardyfishing.com/en-us/customer-service/​register-products/

Len neviem ktory stych modelou je delena ručka, Predpokladam že Abbreviated mam pravdu ?.

Greysmen - Profil | Ne 12.12.2010 0:08:08

Pašo - >> tady máš něco o registraci a doživotní záruce

http://as-fish.cz/Celozivotni-zaruka-GREYS,-CHUB,-H​ARDY,2974.html


Podmínky a znění doživotní záruky na pruty GREYS, CHUB, HARDY.
Jen poznámka k zasílání poškozených prutu do Anglie.
po vzájemné dohodě s dovozcem - Hobby G s.r.o., se tyto poškozené pruty budou posílat na jejich adresu s kopii dokladu o koupi a záručním listem. Tím pádem dovozce zpříjemnil zákazníkům nepříjemné a drahé zasílání do Anglie. Veškeré záruční i pozáruční opravy se řeší přes prodejce, potažmo dovozce.
Tímto osobně dovozci děkuji za jeho přístup k zákazníkům.
Opravy, údržba a záruky
Firma Greys poskytuje na všechny své pruty neomezenou doživotní záruku pro jejich prvního majitele. Toto je dáno jako dodatek vašich zákonných práv a vztahuje se na vady nebo poničení z jakéhokoliv důvodu.
Aby se tato záruka stala účinnou, musí se kupující zaregistrovat do 21 dní od nákupu. Pro zajištění okamžité záruky, doporučujeme použít registrační formulář na webových stránkách společnosti Hardy. Obdržíte e-mail, potvrzující vaši registraci, v okamžiku, kdy je dokončena. Popřípadě se můžete zaregistrovat poštou či faxem pomocí přiloženého formuláře. Bohužel však nejsme schopni zasílat poštou nebo faxem zpět jednotlivá potvrzení registrací.
Neomezená doživotní záruka se vztahuje pouze na prvního majitele! Toto je dáno dodatkem zákonných práv Anglie a Walesu.
• Neomezená doživotní záruka se vztahuje na všechny nové a současné pruty Hardy & Greys pruty vyrobené z karbonových vláken a zakoupené u autorizovaného dealera firmy Greys s účinností od ledna 2002.
• Záruka nepokrývá úmyslné rozbití nebo běžné opotřebení.
• Manipulační poplatek se vztahuje na každý díl každé reklamace (v současnosti jsou tyto poplatky nastaveny na 25 £ za každý díl každé reklamce pro muškařské a kaprové pruty a 35 £ za každý díl každé reklamace pro mořské pruty).
• Společnost Hardy & Greys Limited si vyhrazuje práva upravovat manipulační poplatky bez předchozího oznámení nebo upozornění.
• Proto si prosím předem zkontrolujte výši manipulačního poplatku u vašeho dealera nebo přímo u společnosti Hardy & Greys Limited.
Jak postupovat
Ujistěte se, že jste vyplnili váš registrační list do 21 dnů od prodeje a obdrželi razítko dealera včetně data prodeje. Pokud se registrujete poštou, udělejte si fotokopii vašich vlastních záznamů, kterou pečlivě uschovejte společně s dokladem o prodeji/nákupu. Původní majitelé žijící v zámoří by měli kontaktovat tamního lokální dealera nebo distributora a požádat ho o detaily.
V případě reklamace, zašlete část(i) prutu společně s poplatkem, bezpečně zabalené na adresu:
Customer Services Department
Hardy & Greys Limited
Willowburn
Alnwick
England
NE66 2PF
Poplatky můžete uhradit pomocí šeku nebo kreditní karty. V případě platby kartou prosím poskytněte vaše jméno, jak je uvedeno na kartě, číslo vaší karty a datum platnosti.
Zlomené díly
Co se týče reklamace špiček, můžete zaslat pouze spodní část v délce 10 cm/4 ins. Pro reklamaci středních částí zašlete spodní a vrchní část v délce 10 cm/4 ins. V případě reklamace oblasti rukojeti zašlete spojovací díl a vrchních 5 cm/2 ins. My poté provedeme výměnu zlomených částí. Pokud reklamujete zlomenou část prutu, je nutné uvést model, délku, velikost šňůry a sériové číslo prutu. Poskytněte nám prosím také telefonní číslo a doručovací adresu.
Další informace
• První majitel je zodpovědný za náklady spojené s přepravou a pojištění zásilky
• Všechny reklamace v UK musí být projednány přímo s Customer Service Department.
• Zpáteční doručení a náklady na pojištění v UK budou hrazeny společností Hardy & Greys Limited.
• Na ostatní pruty, které nejsou vyrobeny z karbonových vláken, se neomezená doživotní záruka nevztahuje, avšak jsou zajištěny stávající zárukou pro případ výrobní vady a špatného provedení.
• Výhoda neomezené doživotní záruky je nepřenosná na jakoukoliv třetí stranu/osobu.
• Pokud nedojde k registraci ULG do 21 dní od data prodeje/nákupu, ztráci původní vlastník jakákoliv práva na tuto neomezenou doživotní záruku.
• Zboží zajištěné neomezenou doživotní zárukou bude opraveno a vyměněno na základě uvážení společnosti Hardy & Greys Limited.
• V případě výměny dílů, mohou oproti originálu nastat rozdíly ve specifikaci barvy nebo materiálu.
• Neomezená doživotní záruka nepokrývá náhradu následných škod a odškodnění.
• Neomezená doživotní záruka se nevztahuje na ztrátu prutu nebo jeho částí.
• Společnost Hardy & Greys Limited neakceptuje žádná přidružená rizika vzniklá používáním prutu.
• Společnost Hardy & Greys Limited si vyhrazuje všechna práva určit, zda bude jakýkoliv produkt, na který se vztahuje tato záruka opraven nebo vyměněn. Společnost si také vyhrazuje právo nahradit výběhové (starší) modely přiměřenou částkou nebo srovnatelným modelem, pokud je to možné. V případě výměny dílů se barvy a komponenty mohou lišit od originálu.
Péče o vaše pruty Greys
• Nikdy nepoužívejte jakékoliv nářadí, prut nekruťte nebo neupínejte do svěráku.
• Nikdy neohýbeje váš prut do extrémních úhlů na krátkou vzdálenost. Když ho nastavujete, vždy navlékněte šňůru skrze naváděcí očka a držte prut rovně. Neuchopujte prut za špičku. Váš prut je navržen tak, aby byl ohebný po jeho celé délce a ne pouze v "krátké" sekci.
• Vyvarujte se ostrého škubání pokud je muška zachycena. Namiřte prut přímo ve směru háčku a po chvilce ho zkuste vytáhnout znovu.
• Vyvarujte se přílišného namáhání vašeho prutu tím, že ho budete vyvádět z jeho bojové křivky
• Vyvarujte se ostrých úderů, jako například náraz do boku loďky nebo převislých větví.
• Vyvarujte se toho, aby muška narážela během nahazování do blanku, obzvláště pokud používáte zlatohlavé mušky
• Potírejte pravidelně spojku prutu a další spoje grafitovým voskem určeným pro tyto spoje. Toto slouží jako prevence proti předčasnému opotřebení karbonových spojů a poskytuje bezpečné tření během rybaření a též snadné oddělení jednotlivých částí prutu na konci dne.
• Pokud rybaříte ve slané nebo poloslané vodě, vždy opláchněte očka a kovové části v čisté vodě.
• Po každém rybářském výletu prut očistěte a osušte, obzvláště pod naváděcími očky a také očka samotná. Usazeniny vytvořené během rybaření bývají hlavní příčinou opotřebení oček. Špinavá očka a šňůra zpomalí rychlost šňůry během nahazování, což také snižuje nahazovací vzdálenost.
• Sedlo navijáku udržujte v čistotě a příležitostně promažte závity.
• Skladujte v suchém prostředí. Pokud k vašemu prutu náleží i pouzdro, uchovávejte prut v něm. Vyvarujete se tak případných nehod.
Tato záruka se vztahuje na výrobky, které jsou používány způsobem, ke kterému jsou určeny. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení. Nelze ji aplikovat na výrobky, které byly zanedbány, pozměněny nebo jakkoliv nevhodně užívány. Záruka též nepokrývá následnou škodu, která se vztahuje k jakékoliv vadě.
Tato záruka je dána dodatkem vašich zákonných práv.
Společnost Greys si vyhrazuje právo upravit v budoucnosti příplatek v závislosti na inflaci.

Greysmen - Profil | Ne 31.10.2010 20:28:29

Pašo >> taky Prodigy 13ft 3,5lb mam je od 6/ 2008 na nához super kanony a při zdolávání na nich cítíš i 30 cm kapříka a to díky jednopatkovým očkům na horním díle - super akce

Greysmen - Profil | Ne 31.10.2010 20:16:49

plavan >> nejsem si ůplně jistej ale poplatek 27 liber při reklamaci je myslím u všech prutů

jarda 2004 - Profil | Ne 31.10.2010 19:00:15

plavan >> Určo.

plavan - Profil | Ne 31.10.2010 18:59:16

jarda 2004 >> a je třeba taky férově napsat, že na rozdíl od prodloužené záruky na zboží, je ta doživotní od greyse zdarma. Platíš až po dodání nového dílu. Takže to není povinné a nepromítá se to do ceny výrobku.

jarda 2004 - Profil | Ne 31.10.2010 18:54:12

plavan >> Určitě měl jsem dvoje greys a nemůžu ríct nic špatného ale někdy mne tyhle hesla jako celoživitní záruka nebo záruka 7 let dokáži rozesmát Ale pokud to funguje tak jen dobře.

plavan - Profil | Ne 31.10.2010 18:52:35

jarda 2004 >> zatím to funguje, ale jak dlouho to bude fungovat, čert ví. Ono nikde výslovně není napsáno, že za ten poplatek ti díl dodají a nebudou zkoumat výrobní vadu. Když půjde do tuhého, tak to může dopadnout jako 7 letá záruka na auta. Ale podařilo se pár mým známým dosáhnout po dvou letech používání na nový díl cca za 1200 korun.
Takže zatím dobrý, pořád lepší než dvouletá záruka od Ultimate :-))))))))

jarda 2004 - Profil | Ne 31.10.2010 18:39:22

plavan >> No právě prot mám pocit že to je geniální reklama výrobce doživotní záruka to je jak svatý grál.

Pašo - Profil | Ne 31.10.2010 16:24:31

Tak právě jsem dokončil registraci a okamžitě mi přišel potvrzovací email, že produkt byl registrován. Tak teď už jenom doufat, že nebudu potřebovat pozáruční servis. Snad budou Prodigy 13ft 3,5lb sloužit dobře.

plavan - Profil | Ne 31.10.2010 16:18:08

Greysmen >> na prut za desítku bude ten poplatek mnohem vyšší.

Greysmen - Profil | Ne 31.10.2010 16:03:13

Pašo - >> Čau já jsem kupoval Greys Prodygy předloni ještě s jedním kolegou a normálně jsme registrační kartičky vyplnily a prodejce který nám je obědnal u hobáků zařídil u nich i registraci výhoda dož.záruky spočívá v tom že i když po záruce ,řekněme po 5ti letech zlomíš prut tak ti podle registrace pošlou novej díl a za ten poplatek se to určitě vyplatí kort když máš třeba Greys Platinum skoro za 10.000,- tak poplatek myslím 27liber zas není tak vysokej

plavan - Profil | Ne 31.10.2010 15:39:13

jarda 2004 >> to nevím, mohl bych se zeptat, ale už vidím, jak mi Angláni celí žhaví odpovídají :-)))

jarda 2004 - Profil | Ne 31.10.2010 13:03:04

plavan >> Zajímavě podané. Ale jen se zeptám proč to Greys dělá takto složitě proč nestačí potvrzení o koupi v daném krámu.?

Pašo - Profil | Ne 31.10.2010 12:21:29

plavan >> Super díky za rady a jdu to zaregistrovat. Ať berou

plavan - Profil | Ne 31.10.2010 10:27:47 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Pašo - >> nenech se tady těma chytrákama ovlivnit a zaregistruj se, ti co ti tady radí abys to hodil do koše, o té doživotní záruce od Greyse nemají ani ponětí. Použij jako prodejce ten Hobby G ,nic tím nezkazíš. Pokud ti tu registraci nepřijmou, tak to nech plavat. Zatím ty záruky fungují dobře, Hobby G se k tomu staví čelem, jenom to někdy dlouho trvá, od jednoho do tří měsíců. Ale není to zdarma, je to zpoplatněno a na pruty okolo 4500 korun prodejní ceny to dělá cca 1200 korun za jeden díl. Jelikož Greys feedery i kapráky jsou zpravidla dvoudíly, tak se to vyplatí. Ale když se někomu z mého okolí povedlo tuto doživotní záruku použít, vždy to bylo docíleno pomocí našeho prodejce, který na pana Groffa ( majitel Hobby G ) tlačil jak jenom to šlo :-)))) ta registrace se vyžaduje, pakliže nejsi schopen prokázat, že jsi to koupil u nás v ČR přes oficco distribuci. Takže moje rada zní : jestli jsi to koupil v ČR, tak se zaregistruj po internetu, ale tu kartičku nikam neposílej, tu si schovej.

Mario6121 - Profil | Ne 31.10.2010 9:32:19

Ja ty registrace mam, a mile me prekvapilo, ze registrace neni zneuzita ke spamu, jak je bezne, snad jednou za dobu co to mam (cca roky x muskarak) mi neco prislo

Zindys - Profil | Ne 31.10.2010 9:03:19

Pašo >> mám Greyse asi půl sezony, registrační karta mi přišla taky u každého prutu a mám je doma v krabici s papírama kolem rybařiny...nic jsem nevyplňoval a ani to nemám v plánu. podle mě - zbytečnost

anakonda - Profil | Ne 31.10.2010 8:43:35

Pašo - >> Úplně se vykašli na nějakou registraci.Je to jen obchodní tah,aby z tebe vytáhli adresu a pak Tě budou opruzovat celý život reklamou.U každého výrobku Fox je registrční karta také.Okamžitě ji hážu do koše.

Pašo - Profil | Ne 31.10.2010 8:30:35

Dobrý diky za rady. Dám tam ten Hobby G S R O a jsem zvědav jestli to přijali.

Mario6121 - Profil | So 30.10.2010 11:04:33

dej tam hobby, je to jediny ofiko dovozce, pripadne si to over u sveho prodejce, ze to od nich bere

mi-ku - Profil | So 30.10.2010 11:04:25

já moc na tyto registrace a garance nevěřím...jen s toho pohledu, že dáš za poštovné pro opravu či výmenu dílu cca 30 liber a tak s ohledem na cenu prutu se na to vyprdneš a pokusíš se tuto garanci uplatňovat u prodejce, ale ty se s tím moc zaobírat nechtějí...jednoduše, když by se mě někdy podařilo zlomit prut, tak ho jednoduše zahodím a koupím si novej...