Klub přátel Bolognese

zážitky,postřehy,rady,návody atd. k tomuto krásnému způsobu rybaření..))
Autor diskuse: xxl - Profil , 8.3.2010 plavaná - techniky lovu
121 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Ndraveček - Profil | So 22.2.2025 19:55:39

Dneska si Energhia zachytala 😉👍👌

    Ndraveček - Profil | Po 3.3.2025 13:13:54

    Včera se povedla brutálně vysoká Ostroretka,těsně pod 50 cm,ale váhu teda měla👍k ní ještě spousta tloušťaků převážně okolo 45 cm.Parmy jsem měl na bolu dvě,ale tentokrát vyhrály,po boji se mi vyřízení.Prostě smůla🙄

      NSharry - Profil | So 2.8.2025 21:06:50

      dám par kousků na bolo.. 😉😊, dnes byly hladové

        Ndraveček - Profil | So 1.3.2025 18:21:57

        Dneska se zase pár hezkých rybek povedlo.

          NKosatko - Profil | Út 9.9.2025 12:41:47

          Zdravím. Spravil som si radosť s novinkou on Benzára.
          Moc som toho o tomto prute nenašiel, tak je moja povinnosť podať hlášení - Je super! :D
          Cez víkend prebehol test na Vltave 7, zo začiatku brali hlavne hrouzci, oukleje, ale konečne sa mi tento rok podarili aj pekné podoustve a ako bonus jedna ostrá.

            NMoucher - Profil | Pá 13.3.2026 14:38:46

            Zahájeno na jednom z profláků pražské zimní plavané. Na ryby se muselo počkat skoro do tmy, pár naducaných plotiček, pár plotiček a skaláků posekaných od kormorána. Ráno a večer by měla být na každém mostě nastoupená řada střelců a řezat to a řezat... :-(
            Tak aspoň jedno vyžrané prasátko na dvanáctku fous.
            Nové pražské osvětlení je katastrofa-byl jsem zvyklý tam chytat s normální denní anténkou, jenže v tom modrobílém hnusu co nainstalovala TSK to prostě není vidět-takže jsem pak musel nasadit svítící tyčinku-a připadal si jak idiot. Světla úplně zbytečně moc a stejně na 12m nevidím na splávkek.

            Pak v týdnu krátká procházka na radotínské Berounce. Ryby 15-30cm snad úplně zmizely, i ouklejí je mnohem míń a ryby nad 30cm posekané a orvané až běda. Ani jsem nefotil, i když je to asi chyba. Protože to jsou ty obrázky, které by měli vidět idioti peroucí se za ochranu černého moru.

              Nbrčkař - Profil | Út 23.12.2025 21:40:38

              Dnes jsem si vzal dovolenou, urval se k řece. A dobře jsem udělal!
              Jedna hezky vybarvená ostrá a dva tloušti kolem padesáti byli tečkou za letošním rokem.
              U vody klid, zcela bez lidí, 5 st. nad nulou, dokonalý relax!

                NPetr1985 - Profil | So 7.3.2026 18:58:57

                karlak >> Je to škoda a doufám že kormoránů zase ubude. Sleduji je už roky. Je jich více a jsou drzejší. Dnes jsem popojížděl kolem Moravy cca 5km. Přibývá i morčáků. Na jaře s boloňkou ryby vyhledávám. Letos jsem několikrát krmil a bez výsledku. Lepší je změnit místo. Přidávám ostroretku dne. Nádherná jikernačka.

                  Ndraveček - Profil | Ne 8.2.2026 18:44:47

                  Prvni letošni rybky a hned se podařily kralovny😉👍.Bolo 6 m,0,15 mm ,vlasec,0,12 mm fous,splavek Cralusso Bolo 3g.a 12 haček.

                    Nlubo*93 - Profil | Čt 21.8.2025 22:03:40

                    Výrobci už šetří i polyuretanem a poslali mi splávky s půlkou těla 😜
                    Ale protože jsem si na ně musel pujčit od providentu tak jsem je musel i tak vyzkoušet.. utekl jsem kvuli salátovkám z ohře na Labe ale i tady v proudech si mne salátovky našly. Občas se k tomu dostalo i něco hezčího ale převladala plotka kolem 20..
                    Hloupé bylo vzít si obyč sedmičku do toho větru. Zítra nestrčím lžici do huby 🤣
                    Ale hezky se to vodí.. 👍👍

                      NKruan - Profil | Út 5.8.2025 21:34:22

                      Dneska jsem proveril 6ku. Cestou na ryby jsem koupil novy splavek, tak jsem ho hned otestoval. Asi 20 osrtrych a 20 podoustvi, hromady cejnu, cejnku a plotic.Ta lopata (osobak 53) a lysec byli na method...

                        NPetr1985 - Profil | Po 4.5.2026 8:26:13

                        Hnusva >> Zrovna nedávno jsem vybíral bolo 6-7m. Nakonec mám 6m a je spousta fleků kam nevlezu. Roky jsem chodil kolem řeky s 5m. Tam mi zase chyběla délka. Univerzální rada není. Gramáž vybírej podle nejčastěji chytaných ryb. Kolem 20g je takový univerzál. Na parmy a větší kapry to chce tuhší prut. Vybírej prut na prodejně. I drahé pruty mi v ruce neseděly. Vezmi s sebou i naviják, popřípadě nějaký osadíš s prodavačem. Proutek by měl být rozumně vyvážený. Budeš ho hodiny držet v ruce. Já nakonec vybral Milo Vertigo riversea 20g. Chytám běžné ryby. Ostroretky, cejny, jeseny, podoustve, menší kapry. Na parmu stále čekám 💪🐟. Nejčastěji se motám kolem Moravy v okolí Olomouce. Jsou tady místa s hloubku do metru a najdou se i hloubky kolem 5m. To jen pro představu.

                          NPetr1985 - Profil | Pá 20.2.2026 12:51:44

                          Proutek je doma, hurá🙂. Navštívil jsem oblíbený obchod. Potěškal spoustu proutků a vybral. Držel jsem i 7m proutky kolem 300g a nebylo to ono. Byly pomalejší. Trvalo déle než se ustálí. Nakonec mi sedl do ruky Milo Vertigo riversea 6m. Je krásně vyvážený, tuhý a rychlý. Má akci strong, tak by měl stačit i na případného kapříka. Skutečná váha 247g. Tak jsem si polepšil o 30g a 1m na délce. V plánu bylo navštívit i Mivardi v Mohelnici a Konopáska v Poličce. Vertigo mi tak sedl, že nebylo o čem přemýšlet. Navíc mají do konce února slevy a ceny jsou lákavé. Těším se až ho vyzkouším. Časem rád napíšu recenzi.

                            NSharry - Profil | So 20.12.2025 18:48:08

                            😉😉 Triana v akci 🤟 .. paradni proutek

                              NSharry - Profil | Čt 21.8.2025 20:37:57

                              dnesni plavajda byla "bojovna" ... 😉
                              amuri, kaprici, karasi, cejni a 1 panímáma parma 65cm po prilozeni k metru.
                              Nekolik ryb jsem neotocil.

                              at se dari 😊😉

                                NKruan - Profil | Ne 17.8.2025 9:48:54

                                Jsem se zapotil :)

                                  NSharry - Profil | So 9.8.2025 15:19:08

                                  dneska jsem prubnul surfa..., ale zahajoval jsem kulackem .. 😄😉😉 rybky žraly, ale promenenych zaberu moc nebylo. Nakonec jsem vytahl feeder a dal peletu pod hacek a bylo vymalovano..

                                  at se daří... 😄✊👍👍

                                    NPetr1985 - Profil | Út 24.3.2026 21:15:42

                                    Plav >> Dnes byla Morava štědrá. Za dvě hodiny tolik ryb, že mě bolely ruce. To už jsem dlouho nezažil. Plotice, cejni, Jeseni. Začínám chápat proč má být prut na parmy 30-40g. Dnes se podařil jesen 50cm.Po záběru se opřel do proudu a bezpečně jsem jej podebral o 20 m níže. Být na místě stromy, tak o něj přijdu. Kmen 0,16, návazec 0,12. Nedokážu si představit že páčím tak těžkou rybu proti proudu. Se starou boloňkou to šlo. Chytal jsem i kmeny 0,20 na tvrdo bez návazce. Každopádně jsem rád za těch 6m oproti původních 5m. Ve vodění splávku jsem se posunul. Na užších místech řeky konečně prochytávám druhý břeh.

                                      NSharry - Profil | Ne 8.2.2026 19:21:04

                                      draveček >>
                                      ja tu taky pripichni jednu "placku" ...😉

                                      ale ta dnesni kaaava.., ta nemela chybu 😊😉😉
                                      skoda ze nevysla ta tvoje zdolavacka parmy u kávičky.. 😁😁, to by byla TOPka 💯👌👌

                                        Nbrčkař - Profil | Čt 7.8.2025 11:47:22

                                        Ať chytám s matchkou a s centrepinem, nebo s boloňkou a smekáčem, chytám pouze na řece, a moje sestava rozmístění broků se ustálila a maximálně zjednodušila: na kmenu 0,18 mám hlavní zátěž, tj. zpravidla torpilu 3 až 5 g, pod torpilou je cca 7 až 10 cm kmene malý dvojobratlík, k němuž je navázán cca 25 cm návazec 0,14. Někdy dávám na návazec malý kontaktní broček. Takhle se mi to téměř nemotá.

                                          NSchnicla - Profil | Čt 7.8.2025 9:49:18

                                          základ je pri dopade to celé pribrzdiť a až v podstate zastaviť, nech sa to celé pekne narovná a nepadne to do vody jak vrecko zemiačkov.
                                          Ja používam na navijaku 16tku silon a pod plavák dávam kus cca 1,5-2m podla vody 20tky na ktorom mám olovká a z oboch strán to je zakončené obratlíkom. Mám tak dopredu na kostričkách nachystané celé zostavy. Keď sa to náhodou motne, tak tá 20tka je hrubšia a pekne ide obvykle rozmotať, lebo aj tak sa domotá nadvazec, ktorý proste odkusnem...
                                          Čo sa oloviek týka, tak stačí najčastejšie záberový brok a cca 40 cm od toho hlavná záťaž. Netreba u nás podla mňa robit retiazky jak taliani. U nás je rýb dosť :)

                                            NSharry - Profil | Út 5.8.2025 20:32:46

                                            Video Thumbnail
                                            draveček >>
                                            dneska jsem to prubnul na "tvuj" styl a famozni po chytani na kuláček...😊😉

                                            Dane.., paraada !! 👏👏, zatim vsechno, co jsem od tebe obkoukal.., tak funguje!😄😉

                                            diky 💯🤟

                                              Ndraveček - Profil | Pá 8.8.2025 5:53:54

                                              Pánové,krásné přispěvky, dobře se to čte.Jsem rád, že tato diskuze,stále žije,diky.👌

                                                NPetr1985 - Profil | Ne 22.3.2026 13:09:01

                                                Dnes zase u řeky. Až na třetím místě byly záběry. Na prvním dvě hodiny bez kontaktu s rybou. Nepomohlo ani krmení. Brali jen Jeseni. Celkem 6 kusů a až na jednoho všichni doklovaní od kormoránů. Plotice, perlíni, oukleje a jiná drobná ryba nejde vidět. Vypadá to že drobné ryby požrali. Kormoráni jsou už pár týdnů pryč a přesto jsem jednoho potkal přímo ve městě. Je tu zarostlý ostrůvek uprostřed řeky. Snad se nenaplňují obavy že tady někteří zůstanou a budou hnízdit. Jak je to jinde po republice? Vídáte kormorány, nebo už odtáhli?

                                                  Ndraveček - Profil | So 14.2.2026 17:45:09

                                                  Paru rybek z dnešniho voděni splavku bolo 6 a 8 gramů.Teklo to vice,tak proto ta větši gramáž.

                                                    NKruan - Profil | St 13.8.2025 9:23:23

                                                    Tak dnes jsem vzal mensi splavek 6g a jdu na ne. Nova podberakova hlava a krmeni i s hrachem, cockou a par fazolek (zbylo od vecere) :)

                                                      NMoucher - Profil | Čt 7.8.2025 14:15:43

                                                      S koncentrovanou zátěží (=torpila a brok) se mi rozumně chytá akorát na (skoro) stojáku, když to potřebuju co nejdřív dostat skrz zástup akvarijních piraní ve sloupci.
                                                      Italské řetízky jsou sice citlivé na rozmístění (a následně motání), ale je to zhruba jediný způsob jak chytat a neváznout , když jsou na dně půlmetrové i větší nerovnosti, nebo chci jenom nadržováním měnit jestli chytám s nástrahou kutálenou po dně vs 30 cm nade dnem. Na tohle je to nepřekonatelné a troufnu si říct, že to je důvod proč mi posledního 3/4 roku stačí na chytání pařený rohlík a obejdu se i bez vnadění-a stejně chytím. Před dávnými lety bez 6+ metrů prutu a řetízků z broků nemyslitelné-prostě to nešlo ani s kosťáky. A když dneska zkusím chvíli chytat jako jsem chytal tehdy-tak nechytím stejně...

                                                      Jinak krátké sestavy-tak do 3-4 m hloubky-mám udělané i tak, že zátěž se splávkem je komplet na kusu vlasce 0,18 a celá tahle věc se přivazuje na kmen. Při courání řekou, kde se hodně mění hloubka a rychlost proudu je to nejpohodlnější-pár kostřiček s kompletními sestavami v kapse vesty a jen se to prohazuje podle toho, jestli chytám v proudu do půl stehen, nebo stojím nad čtyřmetrovou tůní...

                                                        Nbrčkař - Profil | Čt 7.8.2025 13:52:21

                                                        Sharry >> Já taky nejsem kdovíjaký plavačkář... (plavaná mě baví od dětství, tak nějak jsem v ní "zastydl"🥹, miluju ji pro ten aktivní lov, kdy je člověk pořád v pohybu, pořád něco dělá... a hlavně pro ten zážitek vidět záběry na splávku...) Souhlasím, že každý rybí druh může vyžadovat předkládání nástrahy různým způsobem. Já ale tohle příliš neřeším, protože když chytám na řece, chytám vždycky u dna, respektive těsně nade dnem, a pouze proplavávám... Jen výjiměčně občas přibržďuju... Jiný přístup uplatňuju v zimě, když šoulám podél břehů s napařeným rohlíkem a hledám tlouště, pak chytám i ve sloupci.

                                                          NSharry - Profil | Čt 7.8.2025 12:47:54

                                                          brčkař >>
                                                          ja nejsem moc dobry plavackar.., ale vsiml jsem si, ze kdyz mi bere a ja zkousim ruzne navazce a rozestaveni broku a hlavni zateze a nebo to davam vyse nade dno, ke dnu, nebo aby to jen šmrncalo dno a nebo, aby se to povalovalo po dne a nebo to ukotvim... ( abych videl tozdily)Tak to ma kolikrat vliv na pocet zaberu... Jakoby ta ryba to kazdy den dobirala jinak... Pozoruju to uz cca 10let, co to tak nejak zkousim na rece a jine je to v zime a jine v lete..
                                                          A masakr je.., ze tlousti to chteji jinak.., ostroretky jinak.., parmy, kapri, karasi jinak a cejni jsou uplne masakr kolikrat 😂😂😂 , ale tem tostaci vetsinou jen trochu pridrzet u dna a je.

                                                          takze mit je hl. zatez , aby se mi to nemotalo, nemusi byt ideal vzdy ...
                                                          Ale nechci to nijak napadat a hanit...
                                                          ja se s plavackou na rece porad seznamuju a objevuju nove a nove... Zatim stale bojuju se zakrmenim.. Vetsinou to konci "kobercovym zakrmenim " dlouheho pasu ve vode a ryby se ukazuji po cele rece 😂😂😂

                                                            NMoucher - Profil | Čt 7.8.2025 9:08:46

                                                            Kruan >> Vyřešil jsem to takhle:
                                                            Kmen 0,16, na něm splávek.
                                                            Kus vlasce 0,18 s broky a malými obratlíky na konci (na straně návazce nkdy návazcová závěska), tady jsou rozmístěné broky a člověk se nemusí tolik starat aby vlasec nepoškodil(nebo neodřel o kameny, když se to nechává putovat po dně), pořád unese o něco víc než ten kmen.

                                                            Mám jich k některým splávkům několik délek a způsobů rozmístění-mělká proudná voda, hluboká pomalu tekoucí/stoják pro chytání +/- na propad...

                                                            Namotané to mám na těch pěnových cívkách na kaprařské sestavy. A ty nejpoužívanější mám víckrát, právě i pro případ zamotání-prostě to ucvaknu, navážu nový, doma z motanice sundám broky, znovu navážu.

                                                              NMrtweyUbrus - Profil | So 11.4.2026 18:00:00

                                                              Reklamní ale pěkný chytání
                                                              https://www.youtube.com/watch?v=JKtO2PriY-c

                                                                Nkarlak - Profil | So 7.3.2026 18:32:04

                                                                je jen pro vas skoda ze nepoznate tu plavanou jako ja v 60 70 80 letech prakticky se vubec nekrmilo a stejne jste nachytaly mraky ryb vsech druhu osobne odhaduji ze tech ryb bylo 30 az 50 krat vice nez je dnes a budoucnost nevidim zrovna ruzove a to se vztahuje i na vlacku zkratka kormorani to silenou rychlosi devastuji

                                                                  Nkarlak - Profil | Pá 6.3.2026 21:00:12

                                                                  docela vas obdivuji pouzivat 6az 7m ja chytam plavanou pres 50let a vystacil jsem si vzdy s 5m a to chytam labe i vltavu nerikam ze nekdy by se ta 6m nehodila ale kvuli te pace kdyz fouka jsem ji neporidil jinak u vetsich ryb samozrejme zalezi na mistnich podminkach ja si pomaham kdyz jsem u vody sam a ryba je unavena tak zasunu spodni dil do koncoveho co drzi navijak a vetsinou to fungujechytat s 6 a 7m chce cvik a trpelivost tak at splavky litaj pod vodu

                                                                    NPetr1985 - Profil | Ne 1.3.2026 22:18:18

                                                                    Proutek je vyzkoušený. Každá ryba je na něm zážitek. Zatím nemám vybraný naviják. Dnes posloužil malý shimano nexave 1000 s UL přívlačáku. Kmen Asso Ultra 0,12mm, návazec trabucco 0,10mm. Po záseku udělá ryba pár koleček a je v podběráku. Jen jeden cejn potáhl kousek vlasce s brzdy. Prut má tuhou páteř. Ohýbá se tak do třetiny. Jsem zvědavý až zabere kapr nebo parma. Zatím to vypadá že kmen 0,16mm bude strop. Po čtyřech hodinách ani nebolí ruka. Až si říkám, proč jsem vyměknul a nevzal 7m.
                                                                    Edit: Omlouvám se za fotky. Musím stáhnout nějakou apku na zmenšení fotek. Originální mi nejdou vkládat.

                                                                      NMoucher - Profil | Pá 8.8.2025 1:34:31

                                                                      brčkař >> Viděl jsem lidi, kteří dokázali po (hladkém, bezvázkovém) dně sunout celý návazec a tak 1/4 metru řetízku (2-6 broků). A to jsem neviděl prakticky nic.
                                                                      Hlavní účel řetízku je v tom, aby to nevypadalo že je nástraha k něčemu natvrdo přivázaná-aby dokázal aspoň do určité míry kopírovat proudění ve sloupci. Kde s torpilou a jedním brokem vázneš na návodné straně velkých kamenů, tam s vhodně postaveným řetízkem bez zvláštního úsilí vodíš celou sestavu těsně kolem nich, protože se řetízek prostě přizpůsobí.
                                                                      OK, chce to umět číst vodu-a chodit si zaplavat do divoké a jezdit na ní dost pomáhá...

                                                                        NSchnicla - Profil | Čt 7.8.2025 13:44:16

                                                                        Sharry >> ako sa hovorí, ryba nemá ruky, takže môže skúšať jedine hubou a ked jej to okolo nej nepláva tak nezaberie :D
                                                                        Já teda nie som nejaký fanúšik retiazkov a viacbodovych rozostaveni oloviek. Obzvlášť keď sa chytá s navijakom. To potom paráda, že to signalizuje pekne a neviem čo, keď to je potom polovicu času domotané. Na druhú stranu len s jednou torpilou resp. záťažou v jednom bode chytám defakto len keď chytám na plytkom mieste a ryby dobre berú.

                                                                          NKruan - Profil | St 6.8.2025 14:57:49

                                                                          Ale uz fakt chapu, proc je dobre mit co nejlehci proutek. Cca 6 hodin bolonkovani a malem mi upadla ruka :) Ted se jeste musim naucit kam a jak davat brocky. Dost se mi to motalo do sebe. A hlavne musim koupit jinou podberakovou hlavu. Mam sitku s vetsima okama a jak jsem podebral rybu, tak se mi broky tak neuveritelne zamotaly do podberaku, ze jsem je musel sundat, abych to rozmotal....

                                                                            NMoucher - Profil | Po 4.5.2026 2:58:27

                                                                            Hnusva >> Jak moc to teče? Jak velké ryby?
                                                                            Protože tříkilové svazoprase budeš proti vodě prutem za tenhle peníz tahat fakt blbě...

                                                                            Dost su tu chválila tahle šestka (osobně jsem v ruce neměl)
                                                                            https://www.fishmax.cz/benzar-mix-prut-river-bolo-7-m-3-30-g/

                                                                            Mikadu UV II v 6m není plně marné...

                                                                            A Colmic Compass nebo Arkana za 6m za 3k dá v akci pořídit taky. Compass mám-a je to fajn prut.

                                                                              NPlav - Profil | So 7.3.2026 19:35:37

                                                                              karlak >> Ono to vedení splávku na větší vzdálenost s 6 a 7m je o něčem jiném, samozřejmě pokud to voda vyžaduje. Člověk taky chytá s mnohem větší šancí detekovat hlavně jemné záběry ve větší vzdálenosti, když udrží vlasec napřímo.

                                                                                NPetr1985 - Profil | Pá 6.3.2026 13:20:17

                                                                                Dnes mě vyškolil kapr. Odhadem cca 50cm. Zabral v hloubce cca 3m. První výpad do hloubky. Pak se rozjel přímo proti mě. Pod nohama mi vjel do husté trávy. Po chvilce urval návazec 0,12mm. Ještě teď se usmívám. S předchozí boloňkou 5m bych ho otočil. S 6m se ještě zžívám a nevím zda mohu chytit cívku navijáku a kapra natvrdo otočit. Bojím se že uletí špice. Jak to máte vy ostatní s páčením větších ryb u břehu? Jinak dnes parádní dopoledne a pár ostroretek 40+.

                                                                                  NPetr1985 - Profil | Ne 1.3.2026 23:06:51

                                                                                  Petr1985 >> Edit: oprava fotek

                                                                                    NGaston - Profil | Pá 15.8.2025 7:26:06

                                                                                    Nová Kacperova kameramanka mi vůbec nesedí.Proste Basia byla jen jedna 🤗

                                                                                      Njoch - Profil | Pá 8.8.2025 21:16:30

                                                                                      Goďák >> používám tyto sice mám jednotlivé ampulky ne sadu ale jsou pro mne více než dobré 😉http://www.fischiera.cz/kategorie/ballabeni/broky-ballabeni-v-ampulce-80-g/

                                                                                        NGoďák - Profil | Čt 7.8.2025 9:37:03

                                                                                        Moucher >> zrovna včera jsem o tom přemýšlel když jsem to tady četl že používáte silnější vlasec kde máte broky že by šli udělat dopředu sestavy k jednotlivým splavkum. Přeci se to doma lépe připraví než u vody, je to rychlejší no😁
                                                                                        Díky moc za tip 👊

                                                                                          Nten,co má všeho dost - Profil | St 6.8.2025 22:02:10

                                                                                          Kruan >> Vládneš-li maďarštinou :-) : https://www.youtube.com/watch?v=nB48T8PowSk
                                                                                          + je tam k tomu magyar "popis"(trochu reklamní).
                                                                                          https://energofish.hu/product.php/Horgaszbot-Bolognai-bot-BENZAR-NO-LIMIT-BOLO/23330/
                                                                                          Taky jsem po ní koukal, ale na klasickou plavačku na mě těžká a nefeedruju(viz ten vertical feeder).

                                                                                          (sry za linky, jestli jsi je už "projel").

                                                                                            NŠUKI - Profil | St 6.8.2025 21:13:48

                                                                                            Vy plavačkáři,, neříkejte že za ty léta rybaření ještě nemáte vychytané rozmístění zátěže a po vypnutí nebo záseku do prázdna, musí být reakce prutu do vody, ať se neudělá to NÁDHERNÉ totlo- motlo 🤣 A když k tomu dojde, splávek potáhnu nahoru, ustřihnu celou sestavu,než bych to rozmotával, tak to mám rychleji znovu navázáno... 🤗
                                                                                            PS: Málo sekám, protože mi to málo bere , takže se mi to nemotá 🤣

                                                                                              NMoucher - Profil | Pá 18.7.2025 15:01:08

                                                                                              LukOpava >> Prut 3,6 na plavačku není na řeku-tak na potok, nebo na (mělký) stoják. Protože jsi bez šance vodit splávek ve smyslu toho slova. Jako kluk jsem se tomu snažil nevěřit a říkal si, že se 4m prutem to přece musí jít taky. Shrnu to-na plavačku na řece jsem začal něco chytat až když jsem si pořídil 6m bolo...

                                                                                              To Nihonto je spíš lehký plavačkový kaprák, než něco co připomíná bolo.

                                                                                              4-5 m telematch/minibolo můžeš vzít skoro od kohokoliv, krom Decathlonu (těžká hovězí oháňka), Delphinu (tvrdé hovězí oháňky) a nejlevnějších řad libovolného výrobce. Prut do 5m se dá za pár peněz (do 1500,-) udělat slušný a v nabídce to má kdekdo.
                                                                                              Takové Trabucco Hydrus BLS Master Bolo je v 5m sice v tomhle vláknu "těžký jak prase" (240g), ale neurazí a funguje dobře (delší nebrat).
                                                                                              Podle mne na řeku asi 1000x lepší nápad než to Nihonto, víc než třetina délky navíc mu umožní to aspoň trochu vodit, při lehkém šermu s větvemi ho nezlomí a kapra do 60 na návazci 14 vytáhne úplně s přehledem. Jasně, nenasadí mu lyže, ale taky ho neutahá do mrtva.
                                                                                              Jen myslet na to, že je třeba dlouhá ručka k podběráku, zvlášť když se mladý učí-ideálně 4m.
                                                                                              Od Mikada Sensual za cca. 450,- udělá moc dobrou službu, i když je to samozřejmě laminátka.

                                                                                              Možná než dotaz na prut nahoď hloubku, rychlost proudu, velikost ryb, jak daleko od břehu je potřeba chytat.

                                                                                                NPlav - Profil | St 8.4.2026 17:04:49

                                                                                                Petr1985 >> Jsem rád, že jsi spokojen. Jak jsem psal, na parmy budeš potřebovat tu sedmičku 30-40g. Ale k tomu dospěješ, došetříš. Teď máš možnost trénovat chytání, které Tě na ty parmy připraví. A až najdeš flek, kde o jednu či dvě takové přijdeš, koupíš ten prut hned, protože Ti to nedá. Přesně takhle to bylo s mojí parmovou přívlačí. Tak jsem to furt zkoušel ošidit, až jsem nakonec stejně skončil u toho, co jsem tušil, že bude to pravé - Berkley Skeletor 3m, 30g. Už je to hafo let a prut furt slouží. Vloni jsem chtěl zjemnit a zkrátit kvůli špatným zádům a koupil Daivu 2,7m do 28g. Přežila 3 parmy do 65 cm v proudu a na první přes 70 cm v podjezí jsem zlomil vrchní díl (naštěstí jsem ji vytáhl). Ještě jsem ho blbec dal opravit a vzápětí to zlomil na 60 cm. Prostě parma v proudu chce svoji dimenzi, jinak je to na pendrek.
                                                                                                Teď jsem se vrátil ze špitálu po operaci ploténky (a zatím je to horší než před ní) a pozítří jdu na lůžkovou rehabilitaci. Kdy se dostanu na ryby, je ve hvězdách...

                                                                                                  NMoucher - Profil | Čt 26.3.2026 10:21:39

                                                                                                  Petr1985 >> To věřím. Taky jsem byl naprosto nadšený jak najednou dokážu chytat (a hlavně chytit-díky vedení splávku) tam, kde to se 4m vůbec nešlo. S prutem do 20g se dá na dvanáctce rozumně vytáhnout z klidné vody ryba do 5 kg a z proudné (do 1 m/s) tak 3kg. Dávat čtrnáctku nemá moc smysl, protože pak je ohnutý i spodní díl do luku a stejně tam ta síla není...

                                                                                                  Když má člověk 6m/20g, tak bolo na parmy/do proudu/větší hloubky klidně na přehradě (4,5-5+m) se mi jeví jako 7m/30g a klidně o něco víc. Jenže tam končí sranda při pohledu na cenovku když z toho člověku nemá upadnout ruka...
                                                                                                  Do tažné vody s hloubkou 2-2,5m by to klidně mohla být 6m 40-60g. Ty 6m/80g páčidla se u nás neuplatní, to má smysl na podhorských řekách severní Itálie-tady takový charakter nemáme.

                                                                                                    NŠUKI - Profil | So 7.3.2026 19:29:54

                                                                                                    Kdo neměl v 70 tých letech na plavačku SONU 430 v modré nebo zelené barvě nebyl plavačkář 🤭 Stála tehdy jestli si pamatuji 210,- ještě někde dvě mám a jak se na ně chytalo 💪
                                                                                                    Pak mi známý dovezl z Maďarska pětimetr, černý Silstar a to jsem pak machroval. Nakonec jsem si pořídil " MAČKU " 450 a pak druhou, Bohatě to stačí na ten potok co mi teče za barákem 🤗
                                                                                                    Tak jsem si i já trošku zavzpomínal... to byly doby, kdy se do Ondřejnice táhly vytřít STOVKY "rylíků" nebo parem... 😥
                                                                                                    Jsou tady někteří, kteří si na to také vzpomenou!!!
                                                                                                    Ať vám to bando bere 💪

                                                                                                      NMiPo - Profil | So 7.3.2026 18:36:51

                                                                                                      karlak >> špička na soutoku Vltavy a Berounky nebo Vltava u závodiště bambusák 6 m na houpačku to byly časy

                                                                                                        Nmarmyš - Profil | Ne 15.2.2026 8:05:12

                                                                                                        Sharry >> Já tak lovím s marmyškou, tam je jako splávek kousek brčka od páva nebo když nám tady nasypou duháky a to jde zátěž+nástraha nade dnem, takže váznu vyjímečně. Pokud i dojde k vázce tak se většinou háček č. 16 pootevře. Je mi jasné že při klasické plavané kdy se zátěžový brok + nástraha sune po dně by ty ztráty byly neúměrné.

                                                                                                          Nmarmyš - Profil | So 14.2.2026 22:37:01

                                                                                                          Sharry >> Já mám Super Ultegru 6 m ale ta má odhoz 6-12 gr. Váží 255gr. Nevím o kolik je u toho Aera větší tuhost. Lovím většinou s 0.10 nebo 0.12 vlascem.

                                                                                                            NGaston - Profil | Pá 15.8.2025 7:22:12

                                                                                                            Já zde musím také veřejně moc poděkovat Kacperovi za jeho inspirativní videa natáčené ještě s Basjou.Pri rekreačním lovu s dělnickou to byla pro mě obrovská Osobně jsem se s ním setkal na lize před 3 lety na Záplavách.Bohuzel jsem byl nucen ze zdravotních důvodů s delickou skončit a věnují se jen odhozu a lovu s bolonkou.

                                                                                                              NMoucher - Profil | St 13.8.2025 18:21:34

                                                                                                              Kruan >> Za 3k máš na výběr zhruba přesně tohle:

                                                                                                              Benzara a počkat si na nějakou akci. Je chválený, v ruce jsem neměl.
                                                                                                              https://www.fishmax.cz/benzar-mix-prut-river-bolo-6-m-3-30-g/

                                                                                                              Colmic Compass, nebo Arkana. Klidná voda, kapr 60 na 0,12 fous no problem, když ho nemusíš páčit, ani ho neutaháš do mrtva. Ale na Labi v Mělníku za trochu zvedlé vody už by to byla fakt loterie. Kapr 50-55 v tekoucí Sázavě za normální vody-jde to.

                                                                                                              Mikado UV 2. Asi nejlíp vyvážená levná šestka na trhu, trochu měkčí, ale vytáhne dost. Pokud převážeš (=zahustíš) očka, udrží nesmysl. měkčí/houpavější špička než Compass.

                                                                                                              Všechny jsou lehce přes 3k, v akci pod ně-ale se všemi se dá pohodlně chytat aktivně celé odpoledne.

                                                                                                              Rozdíl v poloze těžiště je to, co tahá za ruce. Dobrá šestka ho má mít těsně u druhého očka, ideálně pod ním.

                                                                                                                Nbrčkař - Profil | Út 12.8.2025 19:47:41

                                                                                                                joch >> Jo, ten předchozí model ja tady na videu...
                                                                                                                https://www.youtube.com/watch?v=wvzoeVNOS3k

                                                                                                                  Nlubo*93 - Profil | Pá 8.8.2025 7:42:21

                                                                                                                  a v místech, kde je turbulentní proudění a chci mít lepší pocit, že nástraha kopíruje dno používám háčky ze silnějšího drátku. Tipicky nuclerary carpline...
                                                                                                                  Při těch stovkách náhozů, částých vázkách se složitější sestavou bych byl zralej na Chocholouška...

                                                                                                                    NSchnicla - Profil | Čt 7.8.2025 11:12:33

                                                                                                                    Goďák >> no mám to tak, že len navlečiem plavák na kmeň a priviažem na obratlík

                                                                                                                      NSharry - Profil | St 6.8.2025 17:07:15

                                                                                                                      Kruan >>
                                                                                                                      jj..., motani broku... Z toho by me šlak trefil kolikrat 😂😂

                                                                                                                      ale videl jsem u kolegy plavackare , ze ma kmen treba 0,16.. pak ma cca 50cm navazec z 0,25 kde ma hlavni zatez a pak ma navazec 0,12 zakonceny rychlo-obratlikem na vymenu forpasu..., na forpasu uz ma jen vodici brok a moc se mu to nemota... 😉

                                                                                                                        NKruan - Profil | St 6.8.2025 5:40:46

                                                                                                                        Goďák >> jj...uplne kakao..a zvedla hladina..chtel jsem puvodne jet na stojak, kdyz jsem to videl , ale zkusil jsem to a mel jsem kliku

                                                                                                                          NMoucher - Profil | Po 21.7.2025 16:20:57

                                                                                                                          LukOpava >> Bylo mi 13, když jsem si ten čtyřmetrový původně bič vyvázal (a pak si na něj adaptoval mnohem lehčí špičku ze zlomené matchky). Není to vůbec žádný problém, pokud prut váží do cca. 280g bez navijáku-což je dost těžká kráva, zejména v dnešní nabídce.
                                                                                                                          Kdyby byla tenkrát za mně dostupné peníze pětka, vyvazoval jsem pětku (nemluvě o 6m). Fakt to není problém.

                                                                                                                          Při hloubce 3m bude všechno paradoxně snazší s prutem 4+, než je to teď s prutem 3,6, se kterou je navíc 3,5m hloubky peklo na kolečkách. Čím delší, tím lepší. Mně se s šestkou taky mnohem líp chytá na hlouce 4,5 metru než 5,3...
                                                                                                                          Zkuste do ruky pruty 4-5 metrů-a za etalon hmotnosti, vyvážení a chování "na sucho" u levného prutu v téhle délce fakt můžete brát ten BLS Master od Trabucca, prostě není důvod aby to bylo nějak horší.

                                                                                                                            NHnusva - Profil | Út 5.5.2026 11:58:07

                                                                                                                            Petr1985 >> Diky diky moc

                                                                                                                              NPetr1985 - Profil | So 11.4.2026 23:06:45

                                                                                                                              MrtweyUbrus >> Tyhle rychlé úseky mám rád. Ryby nemají čas a berou poctivě. Jediné co mě trápí je plašení ryb v čisté vodě. Morava i Bečva jsou někdy úzké. Po záseku se snažím rybu dostat níže po proudu. Tak aby neplašila zbytek hejna. Často tak pochoduju kolem řeky a ryby hledám.

                                                                                                                                NPlav - Profil | Čt 9.4.2026 14:52:42

                                                                                                                                Petr1985 >> Dík, uvidíme, jak to půjde. Nerad bych jen sedával na bobku na dobře přístupných místech. Rád chodím kolem řeky.

                                                                                                                                  NPetr1985 - Profil | Čt 26.3.2026 12:55:10

                                                                                                                                  Moucher - 26.3.2026 10:21:39 > Lehká, tuhá 7m boloňka musí být fajn. Jen si člověk musí ujasnit zda ji využije. Už tak mám hromadu prutů a žádného se nechci zbavit. S tou délkou máš pravdu. Hloupý metr navíc a je to sakra znát.

                                                                                                                                    NPetr1985 - Profil | Út 24.3.2026 22:25:05

                                                                                                                                    Moucher >> Každopádně na nový proutek je radost chytat a stále mi chybí bolo na parmy😄. Dám vědět až se nějaká ta parma povede.

                                                                                                                                      NPetr1985 - Profil | Po 23.3.2026 5:28:32

                                                                                                                                      Popik >> Díky za informaci. Netušil jsem že jsou stálí i na Bečvě.

                                                                                                                                        NPopik - Profil | Ne 22.3.2026 22:43:13

                                                                                                                                        Petr1985 >> v Přerově byly stabilne ,2 pary o kerych se vedelo minimalne 25 let zpatky. V malem mnozstvi nevadí.

                                                                                                                                          NPetr64 - Profil | Ne 22.3.2026 18:55:08

                                                                                                                                          Petr1985 >> Jestli máš kolem olmiku 4,5 párů,ani o nich nebudeš vědět. Dole na Moravě to tak je.

                                                                                                                                            NPetr64 - Profil | Ne 22.3.2026 15:40:18

                                                                                                                                            Petr1985 >> Část kormoránů tady normálně zůstává. Na N Mlejnech,Priglu,Křetínce (to vím) a na větších řekách s nevykácenou vegetací určitě budou taky. Jedná se ale o několik párů.

                                                                                                                                              Nkarlak - Profil | So 7.3.2026 19:45:57

                                                                                                                                              jak jsem psal nekdy ty delsi klacky by se hodily ale u nich uz musism it take daleko vic mista jak vedle sebe tak nad sebou ja casto jezdim ve 2lidech a neboj se moc dobre vim ze na delsi vzdalenost se splavky lepe nadrzuji no uz tak vydrzim

                                                                                                                                                NPetr1985 - Profil | So 7.3.2026 0:34:20

                                                                                                                                                karlak >> Splávek na hladině mě učaroval v sedmi letech a baví mě dodnes. Na stojáku a milované Bečvě mi vždy stačily pruty 3,9-5m. Pamatuji si jak jsem vše odkoukával od porybného. Byl to pan rybář a po pár letech jsem ho i přechytal. Byla pro mě čest, když přišel pokecat. Po přestěhování poznávám Moravu a ten metr navíc je znát.

                                                                                                                                                  Ndraveček - Profil | Pá 6.3.2026 21:04:13

                                                                                                                                                  karlak >> ahoj,pěkny zapis,z ktereho,hovoři zkušenost👍👌

                                                                                                                                                    NPlav - Profil | Pá 6.3.2026 18:46:48

                                                                                                                                                    Petr1985 >> Pomalu stupňovaným tahem na 0,12 návazec bys ji zlomit neměl, ani když je ryba pod nohama. Když to jde, je lepší ustoupením stranou či jinak změnit úhel. Zlomení hrozí zejm. při reflexivním bleskovém zatažení, kdy nedáš čas, aby praskl návazec, ale prudký náraz zlomí špici. Při stupňování tahu je návazec pojistkou v sestavě.

                                                                                                                                                      NPetr1985 - Profil | Pá 6.3.2026 15:44:25

                                                                                                                                                      gripper >> Boloňku 6m mám nově. Stihl jsem udělat pár kroků vzad a do strany. I tak byl kapr rychlejší. Stará boloňka je 5m do 30g. Vím že udrží i návazce 0,18mm. S ní bych se nebál kapra otočit. 6m Milo Vertigo riversea 20g zatím zkouším a nevím kolik si mohu dovolit.

                                                                                                                                                        Ngripper - Profil | Pá 6.3.2026 15:22:12

                                                                                                                                                        Ahoj,píšeš,že ti vbehol kapor pod nohy.To je najväčšia šanca zlomiť boloňku..to je ako keď niekto zdoláva väčšiu rybu na boloňke s krátkym podberákom.Ja si pomáham odstúpením na 2-3kroky do strany a vystretou rukou cca v 45 stupňovom uhle sa ho snažím dostať naspäť na vodu,lebo ešte určite nie je zdolaný na podberák.Je to individuálne.

                                                                                                                                                          NPlav - Profil | Po 2.3.2026 18:23:44

                                                                                                                                                          Petr1985 >> jj, ten skok od 6m k 7m je asi největší v celé boloňkové řadě. Chtěl bych supr 7m na parmy, ale nechce se mi dávat desítka.

                                                                                                                                                            Nten,co má všeho dost - Profil | Po 16.2.2026 19:53:29

                                                                                                                                                            Petr1985 >> Jasně, mám to stejně - a jsem odchovanej na laminátech ;-).
                                                                                                                                                            Akorát v našem krajském městě není žádný kšeft s plavačkovým sortimentem. A za Konopáskem do Poličky to je trochu z ruky.
                                                                                                                                                            Teď už to budou jen takové kecy.
                                                                                                                                                            Takže jsem vzal nejdřív Xenoxe od Delfína (taky šestka a taky naslepo). Není špatnej, není to hadice, jen mi přijde trochu fórovej. Větší rybu jsem na něm ale neměl. Původně jsem měl vyhlédnutý Sensas Bolo Mare, ale pak jsem tady viděl jeho fotku od jednohoho mrkmena, prý po razantnějším náhozu, kde vypadal jako vázací pásek. Pak byla má představa "nějaké" Trabucco nebo Colmic, jen mě nějak nepřesvedčily recenze těch řad, na které bych měl. To, o čem jsem psal, zdá se, je to ono, co jsem si představoval.
                                                                                                                                                            Tak, už končím a přeju šťastnou ruku!

                                                                                                                                                              NPetr1985 - Profil | Ne 15.2.2026 22:53:13

                                                                                                                                                              ten,co má všeho dost >> Děkuji za reakci. Při vybírání prutu jsem stará škola. Chci vzít prut do ruky. Omrknout spracování. Mám rád i možnost servisu. Několikrát jsem kupoval na slepo a nedopadlo to. Prut mi neseděl. Nedávno jsem s kámošem řešil jiný prut. Nedokázali jsme se zhodnout na akci. Mě přišel jeho proutek měkký a pomalý. Mu přišel ostrý a rychlý. Dva lidi se nedohodnou. Až příjde čas, vezmu volno a proutky osahám. Momentálně mám obyčejný 5m 280g. Vyhovuje mi jeho tuhost. Kmenový vlasec používám nejčastěji 0,16. Forpas pak 0,10 až 0,14. Tenší už prut neutlumí. Používal jsem i kmen 0,18. Pocitově se špatně vedl splávek. Těžší splávek než 10g jsem nikdy nepoužil. Nejčastěji si vystačím se splávky do 5g. Dost možná by mi stačila i boloňka s nižší vrhačkou než 30g. Nejvíce by pomohla testovačka přímo u řeky🙂. To jsou mé úvahy večer u piva.

                                                                                                                                                                NValuček - Profil | Ne 15.2.2026 7:47:58

                                                                                                                                                                Petr1985 >> jsou víc než fajn. Doma se mi válí sedmičky jak Colmic formula, tak Mivardi Schangri la a už leta jsem na ně nesáhl. Měl jsem i Mikado a to jsem hned prodal. Ještě doporučovali Robinson tx3 733 bolognese, ale nikdy jsem ji fyzicky neviděl. Mám pruty Robinson feeder a jsou skvělé, ale feeder je jednoduchý, boloňky jsou proti tomu věda. Tak ať dobře vybereš :-)

                                                                                                                                                                  NSharry - Profil | So 14.2.2026 22:18:49

                                                                                                                                                                  Petr1985 >>
                                                                                                                                                                  pokud chces chytat aktivni plavanou, tak asi bude rozumne priplatit... Vyplati se to.. co vim, tak vetsinou chlapi, kteri chytaji plavacku tvrdi, ze solidnesi prut je " co metr, to alespon tisic korun" +/- .. A neco na tom bude..
                                                                                                                                                                  Ja mel stesti.. bolonku jsem si koupil od kolegy, ktery chytal plavacku a mel ji, jako zalozni na obcasne chytani na potoku.. a v podstate mi ji spis daroval, nez prodal 😉😉 a nemuzu si stezovat.

                                                                                                                                                                    NPetr1985 - Profil | So 14.2.2026 20:45:18

                                                                                                                                                                    Plav >> Moc jsem se nesekl. Je to obyčejný sklolaminát. Větší plotice a cejnky hážu rovnou na prsa. Násaďák je s tím opravdu zážitek.

                                                                                                                                                                      NPetr1985 - Profil | So 14.2.2026 20:21:18

                                                                                                                                                                      Plav >> Děkuji za odpověď. Mivardi mám v hledáčku. Evo extreme i shangrilu. Na prut nepospíchám. Až to bude aktuální pojedu do Mohelnice. Kousek mám i Milo Loštice a v Poličce je Konopásek. S tou 5m boloňkou chytám v Olomouci a okolí už pár let. Váha dělá hodně, to už vím nyní. I ta 5m 280g je docela těžítko.

                                                                                                                                                                        NSharry - Profil | So 14.2.2026 18:44:19

                                                                                                                                                                        draveček >> 👏✊👍 dobra prace 😉

                                                                                                                                                                          NValuček - Profil | So 14.2.2026 17:38:01

                                                                                                                                                                          Petr1985 >> já osobně bych při lovu na takových hloubkách šel do sedmičky. Pokud nemáš 50 kg nebo nejsi nějak víc nemocný, tak se to dá v pohodě zvládnout a jak vedení splávku, tak při lovu pod špičkou ve vidličkách je ten metr navíc proti šestce velká výhoda. A po letitých zkušenostech s různýma boloňkama bych si koupil trabucco energhia rbx allround - mám předchozí generace - a jsou to super pruty. Jen cena je 10000,. na Allegru, ale za tu kvalitu to rozhodně stojí. Zážitkové, přitom vydrží neskutečně, neměl jsem lepší.

                                                                                                                                                                            NPlav - Profil | So 14.2.2026 15:07:44

                                                                                                                                                                            Petr1985 >> 7m je kromě nejvyšších řad už vždycky trápení. Nejde jen o váhu, ale taky o páku. Každý gram navíc je horror. Myslím, že technikou chytání (např. klouzavý splávek) a 6m je lepším řešením, pokud nechceš investovat velké peníze.
                                                                                                                                                                            7m do 30g a do 350g váhy, to bude trochu oříšek, pokud je strop 4k - viz
                                                                                                                                                                            https://www.parys.cz/mivardi-prut-evo-extreme-tmx-bolo-700-p218265/
                                                                                                                                                                            https://www.parys.cz/mivardi-prut-evo-extreme-tmx-bolo-600-p218264/

                                                                                                                                                                              NSharry - Profil | Ne 21.12.2025 13:32:36

                                                                                                                                                                              draveček >>
                                                                                                                                                                              diky partaku 😉😉

                                                                                                                                                                                Ndraveček - Profil | Ne 21.12.2025 12:09:30

                                                                                                                                                                                Sharry >> bomba rybky👌

                                                                                                                                                                                  NSharry - Profil | So 20.12.2025 20:37:57

                                                                                                                                                                                  Goďák >>
                                                                                                                                                                                  je to šestka a priznam se, ze netusim.., ale je lehci, nez moje stare Trabuco 😊😉

                                                                                                                                                                                    NGoďák - Profil | So 20.12.2025 19:16:25

                                                                                                                                                                                    Sharry >> to máš 6m? Kolik váží?

                                                                                                                                                                                      NKruan - Profil | So 20.12.2025 19:13:11

                                                                                                                                                                                      Sharry >> Nadhera !!

                                                                                                                                                                                        NGoďák - Profil | So 20.12.2025 19:08:39

                                                                                                                                                                                        Sharry >> pecka 👊

                                                                                                                                                                                          Nsccot - Profil | So 22.11.2025 17:31:49

                                                                                                                                                                                          trabucco kupené-Dˇak mrk

                                                                                                                                                                                            Ndraveček - Profil | Út 9.9.2025 13:46:29

                                                                                                                                                                                            Kosatko >> ahoj,moc pěkný lov,jen tak dale👌👍

                                                                                                                                                                                              Nbrčkař - Profil | Čt 14.8.2025 22:44:07


                                                                                                                                                                                              A život jde dál.
                                                                                                                                                                                              Tady ochutnávka z novějších věcí...

                                                                                                                                                                                              https://www.youtube.com/watch?v=IAQ2zd6EUbY

                                                                                                                                                                                                Nbrčkař - Profil | Čt 14.8.2025 21:04:50

                                                                                                                                                                                                joch >> Ta teda Basia se jmenovala, kameremanka Kacpera...
                                                                                                                                                                                                To se dozvídám až teď od Vás, pánové.
                                                                                                                                                                                                Její hlas, mně přijemný, charismatický, cudný, byl, dle mého, víc než ozdobou jejich videí.

                                                                                                                                                                                                  NSchnicla - Profil | Čt 14.8.2025 8:28:33

                                                                                                                                                                                                  brčkař >> chlapi, co už nesledujete tie videá od neho? :D Veď má novú kameramanku a jednu ďalšiu si vozí v kočáriku na preteky. Mne teda nejako tá Basia nechýba v tých videách... Bola milá to určite, ale ked mi počas preteku "vyhukovala" u suseda, tak mi to popravde trochu liezlo na nervy.

                                                                                                                                                                                                    NHeykal - Profil | St 13.8.2025 17:56:10

                                                                                                                                                                                                    Hezké odpoledne všem, trocha české klasiky…🤘https://youtu.be/SWbwc_gd7cQ?list=RDSWbwc_gd7cQ

                                                                                                                                                                                                      Nbrčkař - Profil | Po 11.8.2025 21:17:48

                                                                                                                                                                                                      Kruan >> Pokud ti po čtyřech hoďkách se Sensas Bolo Mare 600 (fakt) bolely ruce (tentýž prut vlastním), pak se nabízí boloňka pětimetr. V posledních letech pokud si beru bolo, je to vždycky pětka. Rozkoš s ní chytat!...! Zvládne to stejný jako šestka: když člověk přehazuje prověšený vlasec/ urovnává "pytel" na vodě... Možná ještě líp, protože je lehoučká...
                                                                                                                                                                                                      Chceš-li mermomocí šestku, budeš si muset připlatit.
                                                                                                                                                                                                      Tuhle mohu doporučit: https://www.mivardi.cz/prut-evo-xtreme-tmx-bolo-600
                                                                                                                                                                                                      Převážena na digi váze: 243 g
                                                                                                                                                                                                      (P.S. Neudržel jsem se... a musel ji koupit :-)
                                                                                                                                                                                                      (Ještě jsem na ni nechytal, ale z dojmů na balkóně je podobná jak předchozí, designově starší model...)