Vaše návrhy na zlepšení MRKu

Veškeré nápady na vylepšení MRKu (nové rubriky, vylepšení, tipy...) piště prosím sem. Na vaše názory budeme brát zřetel při dalších úpravch MRKu. Diky moc za vaše reakce :-)
Autor diskuse: Roman C. - Profil , 29.12.2003 všeobecné - ostatní
98 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NMartin M. - Profil | Po 26.11.2018 19:08:44

Mr.Stick >> neni to omezene poctem znaku, zasekava se to na ceskych znacich s diakritikou.

NMr.Stick - Profil | Po 26.11.2018 19:07:25

Martin M. >> Martine, zapis prolinkuje delsi odkaz jen castecne cca do pulky. Nejde zvysit pocet znaku, nebo neco?

NMartin M. - Profil | Po 26.11.2018 15:15:16

Martinbati >> rekneme ze jsem tomu vice naklonen nez kdysi, aby se misto sz pouzival chat jeden na jedoho. Ale casem.

NMartinbati - Profil | Po 26.11.2018 14:54:25

Martin M. - 16.1.2004 20:22:16 >> Zdar, vidim tu v diskusii nejake starsie navrhy na chat, na sposob messingera. Vyvija sa to nejako alebo sa Ti takato mylsienka nepozdava?
Mne by sa skor pacila moznost sukromneho chatu vacsinou pre dvoch troch ludi co su online, a nie verejneho kde sa vsetci vykecavaju. Takto ako je to teraz, si casto vymiename vela sprav, co urcite aj znacne zaplnuje volnu pamat

NMartinbati - Profil | Út 20.11.2018 21:44:33

Martin M. >> super :)

NMartin M. - Profil | Út 20.11.2018 12:29:11

Martinbati >> ok

NMartinbati - Profil | Út 20.11.2018 10:36:06

Martin M. >> zdravim, ked pozeram vsetky inzeraty konkretneho clena a potom si pozriem inzeraty celkovo od vsetkych clenov, tak uz su oznacene ako precitane dalo by sa toto odseparovat?

Nfofo - Profil | Ne 1.10.2017 20:43:14

Martin M. >> jojo, už to vidim.. :-)

NMartin M. - Profil | Ne 1.10.2017 19:49:46

fofo >> ono to tam ale jiz je - Najit podobne diskuse

Nfofo - Profil | So 30.9.2017 19:09:29

Martin M. >> Čtu tady názory a odpovědi, jestli schvalovat zakládání nových, podobných a již existujících témat..
Nešlo by při otevřeni jakékoli otázky nabídnout (třeba v Nabídce diskuse) odkazy na právě podobná témata?
Vím, že existuje vyhledávací okénko, ale tyto odkazy mohly být rovnou separovány z hordy již existujích otázek třeba poděkováním zadavatele otázky apod.
Je to jen nápad

NMartinbati - Profil | St 5.4.2017 16:24:02

Zdravim, chapem ze tu reklamy musime mat a nemam nic proti, trocha prehnane mi ale pride ked teraz kliknem na pravo ci na lavo mimo hlavneho textoveho pola, tak prehodi ma to hned na reklamu na navijak mitchell... to az tak to musi byt?

NLeďáček - Profil | Pá 3.2.2017 17:43:13

Martin M. >> Martine , vše mi funguje jak má , akorát burza se mi otvírá tak na 25% ! Nemůže být chybička někde u vás , děkuji .

NMartin M. - Profil | Ne 25.12.2016 18:45:33

Grasel >> rozumim, ale na druhou stranu prihlizim k jednoznacnemu faktu, ze presne tohle jsou dotazy, ktere jsou pro mnoho nasich navstevniku tim nejdulezitejsim, s cim potrebuji poradit - neudelat chybu pri nakupovani. Pokracovat ve starych diskusich je sice mozne, ale nikdy to nema takovy ucinek, jako kdyz se zalozi cerstva otazka. S nezajmem o moderovani diskuse mas pravdu - vetsinou jde o nezkusene nebo nesmele uzivatele, netroufaji si zasahovat. Ani nevis, kolik techto diskusi neprojde...

Nsplávkař - Profil | Ne 25.12.2016 18:11:51

Roman C. - >> Když jsem tu 23.11.2014 v 20:18:03 psal návrh na vylepšení MRKu, nečekal jsem, že to potrvá tak dlouho.
Kdo si ale počká,........ .
Tímto redakci za upozornění na nové inzeráty v příslušné rubrice hned na titulní straně děkuji!

NGrasel - Profil | St 21.12.2016 6:09:19

Možná to zde už zaznělo, ale neměli by admini při schvalování nových témat trochu zatáhnout za brzdu? Jsou zde 1000x opakovaně zakládány nové a nové diskuze typu ,,jaký prut do 2000,5000 tis Kč", ,,bait vs. přední brzda", jaký bivak, spacák, atd. Nebylo by lepší pokračovat v již založených tématech?
Stejně to většinou končí tak, že zadavatel, který je na MRKu nový diskuzi nesleduje, nemoderuje, takže se to na druhé stránce zvrhne na diskuzi o čilimnících, můčkách a bolelízu ;) většina ví o čem píšu...
Taková diskuze je slušně řečeno k ničemu, protože prohrabat se tím když pak člověk opravdu něco hledá je docela záhul a ve finále potom není ani zpětná vazba od zakladatele, protože ten většinou už se zde neukáže.

NRockwell - Profil | Út 20.12.2016 20:29:23

Leďáček >> No přesně o tom mluvím

NLeďáček - Profil | Út 20.12.2016 18:50:00

Rockwell >> Co to tady zase plácáš !!!

NRockwell - Profil | Út 20.12.2016 9:45:51

chendler >> Přesně jak píše Martin - Moravský rybářský klub
Takže až se tady budou čecháčci nad něčím rozčilovat tak doporučuji založit nový jejich vlastní ČRK :-)))

NMartin M. - Profil | Út 20.12.2016 8:25:54

NMartin M. - Profil | Út 20.12.2016 8:23:30

ohledne skakani stranky na konec v chrome za to zrejme muze tento prepinac, zkuste prepnout
do adresy v prohlizeci si dejte
chrome://flags/#enable-scroll-anchoring

"Ukotvení posunutí
Upraví pozici posunutí tak, aby nedocházelo k viditelným skokům při změně obsahu mimo obrazovku"

Nchendler - Profil | Út 20.12.2016 7:41:29

Rockwell >> a co teda?

NRockwell - Profil | Út 20.12.2016 6:58:49

Tak změna...už to vím !!!

NRockwell - Profil | Út 20.12.2016 6:42:49

Abych se příznal, tak ani nevím, co MRK vlastně znamená

Nu x a - Profil | Út 20.12.2016 3:25:49

Kajman60 >> dobré by bylo přejmenovat Mrk třeba na Vrk...

Nsindeji3 - Profil | Út 20.12.2016 0:25:33

Martin M. >> Když rozkliknu v nějaké diskuzi obrázek (když je jich v jednom zápise více) a pak chci napsat komentář, tak když zmáčku na klávesnici šipku, abych se o několik písmen vrátil, skočí na obrazovku ty obrázky z toho zápisu. Je to někdy fakt deprimující. Nevím jestli se to děje pokaždý, ale velmi často.

NKajman60 - Profil | Po 19.12.2016 23:27:25

Martin M. >> ...ja nevim, sem už starši pán..a moc s tymi komputery neumim ale vždycky gdyž chcu na jinym -debilovi-myslim zařizeni najit Mrk tak mi dycky vyskoči Mrd..a babina mě furt sekyruje že furt hledam jakesy porno čičo, nende s tym nic zrobit,bo sem doma za uchyla v mojom věku.Dik

Nbleha - Profil | Po 19.12.2016 22:47:35

Martinbati >> A při klepnutí na N pokračovat kde jsi skončil...

NMartinbati - Profil | Po 19.12.2016 22:43:02

bleha >> to prihlasovanie z roznych pc aj mne dost vadi ked musim zasa klikat na to co som uz precital, bolo by fajn keby to chlapci upravili

Nbleha - Profil | Po 19.12.2016 22:41:03

Za mě čtení fóra od nejnovějšího k nejstaršímu a nemožnost pokračovat číst od nového příspěvku.
Dál oblíbené a přihlašování z různých pc. Vždy to musím odklepat, ikdyž jsem to už četl třeba v práci.

Nel.ou - Profil | Po 19.12.2016 22:26:16

Martin M. >> JJ :)

NMartin M. - Profil | Po 19.12.2016 22:24:28

el.ou >> taky se mi to parkrat stalo, ale nevim, cim to je. V tomto jsem dlouho zadne zmeny nedelal, museli udelat najkou zmenu vprohlizeci (chrome, ze?) :-(

NMartin M. - Profil | Po 19.12.2016 22:23:40

Heiko >> zajimave, diky

Njarda85 - Profil | Po 19.12.2016 20:59:40

el.ou >> To se mi stává taky a docela často.

Nel.ou - Profil | Po 19.12.2016 20:35:44

Martin M. >> Občas se stává po rozkliknutí a následném uzavření fota v inzerci bazaru, že stránka přeskočí na poslední inzerát. I když fotku zavřu křížkem ??? Takové nepříjemné listovat od začátku a hledat kde jsem skončil.

NHeiko - Profil | Po 19.12.2016 19:50:15

Martin M. >> ahoj Martine, neslo by pridat tagovani/pridavani klicovych slov k jednotlivym videum - podle kterych by se pak dalo lepe vyhledavat co je ve kterem videu?
napr. Vabeni barvou - kroucena montaz, atd.

Nstandas - Profil | St 24.2.2016 18:34:41

Překrývají se mi příspěvky - hlavně teda YouTube

NMifí5429 - Profil | Čt 5.11.2015 9:56:56

Cau,nevim zda uz to nekdo nepsal prede mnou ale docela fajn by bylo kdyby slo v bazaru k inzeratum dat vice fotek nez jen jedna:-)

NBušák - Profil | Čt 5.11.2015 8:48:20

Roman C. - >> už se mi ozval M.M že mi to smáznul,pěknej den

NAnýzový dědek - Profil | Čt 5.11.2015 7:45:26

u.x.a. >> To neznačí, že tě neignorují :-)

Nu.x.a. - Profil | Čt 5.11.2015 7:43:34

Anýzový dědek >> neignoruji nikoho a koukal jsem tak mě hodně lidí vyndalo z ignorace!!

NAnýzový dědek - Profil | Čt 5.11.2015 7:37:31

u.x.a. >> TWL to bys měl 1/2 Mrku fialovou a druhou zelenou, bo 1/2 Mrku tě ignoruje a druhou 1/2 ignoruješ zase ty :-)))

Nu.x.a. - Profil | Čt 5.11.2015 7:16:08

mám návrh ,nešlo by nějak zařídit když píšu vzkaz ignorované osobě abych to věděl dřív že mě osoba ignoruje,k zjištění dojde až po pokusu zápis odeslat ,díky, návrh např. kdo mě ignoruje může mít například fialovou barvu nebo tak něco..

NFishky - Profil | St 4.11.2015 22:14:02

Martin M. >> a kdybys něco takového přidal i do kalendáře akcí, byl bys zlatý. Vyznat se v té kvantě akcí je nemožné bez toho, abych si to nepsal, přitom by se to tam dalo "očudlíkovat" a zaznačit ty "OK" případně s poznámkou a "neókej" :)

NMartin M. - Profil | St 4.11.2015 19:38:15

ShadowXR >> jj, to je dobra pripominka, diky

NShadowXR - Profil | St 4.11.2015 19:36:05

Martin M. >> No osobně si myslím že všechny hádky jsou zbytečný a hlavně ty tady. :) Jinak dneska jsem na tebe myslel u vody když jsem montoval feedrové krmítko ke kouli vytuněné červíky. Takovej malej zlepšovák co mi napad a nebo postupnej přechod k feedru. Už jsem se ptal i v krámě co a jak když jsem bral dneska červy. Tak třeba se potkáme u vody ještě tuhle zimu na lize. Bude sranda jak si trhnu ostudu. Kde jinde okoukat to nejlepší od nejlepších :D

EDIT: Zvaž to tlačítko nahlásit. Líbí, Nelíbí, Poznámka, Nahlásit

NMartin M. - Profil | St 4.11.2015 19:14:00

ShadowXR >> v tomhle pripade se hadal i administrator ;-)

NShadowXR - Profil | St 4.11.2015 19:03:48

Fishky >> Aby jsem nevypadal jako zbabělec že neodpovídám, tak až teď protože jsem včera šel koukat na film a dnes jsem se teď vrátil od vody.

Fishky - Souhlasím v plném rozsahu.

marmyš - No comment!

Martin.M - Myslím že je to skoro zbytečné někoho jmenovat. Jde spíš o to zarazit takovéhle dění hned v zárodku a k tomu by jistě moderátoři přispěli. Ono by asi stačilo přidat tlačítko nahlásit příspěvek jako závadný a mít někoho kdo to bude kontrolovat(moderátora), protože jinak nebudeš dělat nic jiného :D . Uživatelé by v podstatě sami kontrolovali a určovali co chtějí nebo nechtějí číst v diskuzích.

Nalžběta - Profil | St 4.11.2015 15:58:52

b.gun >> dík.

NMartin M. - Profil | St 4.11.2015 15:40:49

alžběta >> je to trochu nestasne veresene z duvodu, ze tuhle funkci jsme zde meli drive nez jsme vubec zavedli "osobni konta".

Nb.gun - Profil | St 4.11.2015 15:34:44

alžběta >> Synchronizuj si všechna zařízení na stejné nastavení a nebudou se ti reakce neustále zobrazovat jako nové a nepřečtené.

http://www.mrk.cz/multiuser.php3

Nalžběta - Profil | St 4.11.2015 15:27:24

Martin M. >> Dobrý den.
Prosil bych o prověření jedné předčasné a jedné aktuální připomínky.

V případě, že uvažujete o mobilní aplikaci, navrhoval bych, aby i při spuštění mrku na mobilu byla možnost jednoduchého překliknutí na "desktop site". Ne každý na tuto možnost pamatuje a ne každému mobilní aplikace z různých důvodů vyhovuje.

Nedalo by se nějak technicky ošetřit, aby se nové reakce a zprávy nezobrazovaly na zařízení, ale na osobní konto?
Přihlásím se na mobilu, mám nové reakce, přečtu si je a odejdu. Přijdu domů na počítač a mám tam po přihlášení opět upozornění na nové reakce, ale jsou to ty, které jsem přečetl na mobilu. Platí i naopak.

Děkuji.

NBreakdown - Profil | St 4.11.2015 15:25:26

Martin M. >> To chapu Martine,ale rikam.Jen me to tak napadlo,ze by to byla urcite i pro nektere z nas sikovna vec..Ja mam MRK jako domovskou stranku,takze tak ci tak jsem tu vetsinou pripichlej porad..:)

NBreakdown - Profil | St 4.11.2015 15:21:58

Tak s tim emailem..to jsem popravde nevedel..to je fajn,ze to jde udelat aspon takhle..upozorneni v mobilu na email mam..:) Tak tim se daji SZ aspon vyresit..to je pravda..:)

Nb.gun - Profil | St 4.11.2015 15:11:00

Breakdown >> Tak u SZ se tomu dá pomoci - stačí si profilu zvolit, aby upozornění na SZ byla zasílána na mail. A v okamžiku, kdy mi zde někdo pošle SZ, mi automaticky přijde i formou mailu na mobil.

Nrybomil - Profil | St 4.11.2015 15:09:25

u.x.a. >> na lampárnu, na lampárnu, tam běž, bo sis sám zavařil : §)

NAnýzový dědek - Profil | St 4.11.2015 15:02:06

Breakdown >> Myslím, že to tu je v nastavení profilu . že si lze nechat přeposílat poštu na email. Pokud to Martin nezrušil ... :-)
Ono vytvořit mobilní aplikaci, aby dobře fungovala zabere spoustu času. Teď ještě záleží na ochotě Martina, zda by se toho ujal .... :-)

NMartin M. - Profil | St 4.11.2015 15:00:53

Breakdown >> vice nez co jineho mne stale trapi jedna vec - u mobilu je daleko tezsi uzivatele efektivne oslovit reklamou. Vim ze nas to nemine....

NBreakdown - Profil | St 4.11.2015 14:57:44

Anýzový dědek >> Treba bych neco prodaval zde na bazaru a kdyby mi nekdo poslal sz,tak by me aplikace upozornila na mobilu a ja mohl hned dotycnemu odepsat a nemusel bych co chvilka sledovat internet,jestli napsal nebo nenapsal..:) Hodne veci by to urcite urychlilo..:)

NEli - Profil | St 4.11.2015 14:55:30

Martin M. >> díky

NBreakdown - Profil | St 4.11.2015 14:54:32

Anýzový dědek >> No ani ne tak chatove okno vylozene jako na FB..ale proste aplikaci co by dokazala prohlizet normalne web v nejake mobilni verzi+ by te aspon nejak upozornila na reakce a soukrome zpravy napriklad. Nemusime mit vylozene z mrku facebook s prateli..:)