K70 - přání se stává skutečností

Autor diskuse: CharlieTrapper - Profil , 26.4.2017

NMrknato - Profil | Čt 25.5.2017 12:37:25

CharlieTrapper >> Jestli se nepletu, tak výjimka musí být na vše, co se děje jinak, než stanoví zákon a vyhláška. Jestli jde nad, nebo pod, je jedno. Ani vyhláška si nemůže upravovat to, co si umane. Rozumím, že svazomasáží podpořenou stanoviskem MZe, se "na černo" přepouští některé kompetence uživatelům do BP. Pokud to ale uživatel chce využít a stanovit takovou podivnou BP potřebuje právní předpis. Stanovisko, nebo názor MZe je málo..... Také RS, ta zákonná, ne ta milice MO, může kontolovat jen to, co je stanovené zákonem, tedy právními předpisy a to hafo BP není....... Nevím jestli se shodneme, ale interní svazopředpisy RS (ta co přísahala) kontrolovat a neplnění postihovat, nemůže..... nemůže, ale dělá to. Tohle je prvořadý úkol pro Radu ČRS, aby se nemusela stydět sama před sebou.....

Když nahlédnete do zákona, tak výjimku na úpravu lovných měr potřebujete při přemnožení směrem dolů, ale i při zeslabení populace směrem nahoru a když se oba zamyslíme, tak asi nikdo z nás nemůže vypustit z úst, že by kapř byl zeslabenou populací.......

Nsplávkař - Profil | Čt 25.5.2017 8:03:19

CharlieTrapper >> Máme tu dobu kaprovou. ČRS kapra podporuje násobně více než všechny ostatní druhy dohromady, kapr se pomalu stává nejchráněnějším rybím druhem co v našich vodách plave a stát s tím nemá problém.
Ještě, že tu máme stále více soukromáků kde se páni těžaři povětšinou starají o to, aby měli pestrou obsádku a podporují původní druhy který se ve vodách státu krčí před kapry a jejich pasáčky někde v koutě.

NCharlieTrapper - Profil | St 24.5.2017 21:56:08

Mrknato >> Co se děje s penězi z redistribuce se musíte zeptat na svém ÚS, průměrně je režie cca 25%, 75% jde do ryb.

NCharlieTrapper - Profil | St 24.5.2017 21:52:32

Mrknato >> Pletete to zase všechno dohromady. na lov pod ledem musí být výjimka, lov 24 také, K70 není na výjimku, nejde pod zákon. Ale přesto, že to občas všechno smotáte dohromady a na čilimnících nenecháte nit suchou, jsou některé Vaše názory nebo připomínky podnětné, to musím objektivně uznat.

NCharlieTrapper - Profil | St 24.5.2017 21:49:22

splávkař >> Příslušné RO s tím nemají problém.

NMrknato - Profil | Ne 21.5.2017 19:48:19

kakr >> To bych neřekl, protože příklon svazu k různým nesmyslům a K 70 je jistě jedním z nich může vyvolat zdání, že svaz koná, bojuje za ohrožené druhy, hospodaří, ale to je ukrutá fikce, která bude mít další negativní vlivy, protože když K70, tak i lov 24 (u nás již realita, díky dobrodinci p. Hýbnerovi) a další náklady na RS, nejlépe profi, přenechání cca 50% svazofinancí MO pro soukromý rybolov za podporu molochu a podpora kdysi hojných a do revírů patřících původních druhů se odkládá......

Nkakr - Profil | Ne 21.5.2017 19:36:03

Mrknato >>
K70 taková pitomost, že nestojí za to se jí zabývat.

NMrknato - Profil | Ne 21.5.2017 19:27:41

kakr >> Ano, máš pravdu a já s tebou souhlasím, že blábolení na MRKu nic nevyřeší, ale já na MRKu nic řešit nechci a ani neřeším, pouze diskutuji.....

V čem pravdu nemáš, je to, že mnohá porušení a nedodržení zákona 99/2004 Sb. nemusí být TČ, správním deliktem a ani přestupkem. To je faktum a faktum je i to, že MZe se svazy tahají za delší konec udice. Toto určitě znáš a víš a vím to i já, protože jsem konal, neboj..... Jde o to, jestli si ze sebe rybáři chtějí nechat dělat blbouny a jestli jim za to lov pod ledem, lov 24 a K70 stojí a o to tu běží pane.....

Nkakr - Profil | Ne 21.5.2017 16:26:19

Mrknato >>
Milý Pavle,
moc dobře víš, že blábolení na MRKu nic nevyřeší. Připomínám už po několikáté, že každá služebna PČR ráda přijme trestní oznámení na neznámého (známého) pachatele, který porušuje zákon 99/2004.
Tak konej !!!

NMrknato - Profil | Ne 21.5.2017 15:29:47

potočák 62 >> Tak gratuluju, už jsi to dotáhl na MRK úroveň "čilimníka I.stupně hraje". To se každému nepodaří a muselo ti to dát množství svazopráce ......
Co dělám, nebo nedělám pro rybařinu, nech prosím na mě. Hospodařit má uživatel a ne vyjančené MO a revíry používat jako výrobní prostředek pro plnění jejich rozpočtů.

Já se s dovolením budu věnovat podstatě otázky K70, tedy do jaké úrovně může čilimník a organizovaná skupina čilimníků nedodržovat a porušovat zákon 99/2004 Sb. Na to, aby uživatelé mohli provádět VRP a plnit podmínky vyplývající ze zmíněného zákona mají dost peněz a pověření a já chci, aby se tyto peníze používaly k tomu, co zákon stanovuje. To se evidentně neděje a vinu na tom má i ten tvůj oblíbenec. Už jsi se podíval, kdo a proč může nějakou výjimku?

Aby se původní druhy ryb rozvíjely a byly podporovány netřeba aktivit členi, aby členi z agregáty rabovali revíry a jako výdobytek vraceli zlomek ryb..... Tady si čilimníci přisvojili kompetence pro své působení, očůrávání zákona žádostmi na mistně nepříslušné RO, vymejšlení ptákovin pro povyraření, jako je K70, lov24, lov pod ledem a navíc pro některé zadarmo, výměnou za členské, počty členi a plnění nesmyslných cílů, když ten hlavní už léta nefunguje.....

Svatej Petr by asi nebyl rád, že si ho "skuteční pytláci" berou do pusy...(((( Nebo si fakt myslíš, že zákon 99/2004 Sb. musí dodržovat pouze lovící a a uživatelů se netýká? Já jsem přesvědčen, že nikdo nemůže být pověřen k tomu aby porušoval zákon a to K70, lov pod ledem, lov 24 a závodění na rybách a k tomu se bohužel mnozí čilimníci snížili. Je to asi na úrovni, když mně franta řekne, že s Tondou projednali vyšší počty ponechaných ryb, změnili doby hájení a lovné míry směrem dolů......, neboť moderní trendi se mění rychle a je vidět že se jim meze nekladou.......

NTom - Tuk - Profil | Ne 21.5.2017 12:11:22

potočák 62 >> tvl argument jak prase... jseš dobrej... To's rozsek'

Npotočák 62 - Profil | Ne 21.5.2017 11:31:29

Mrknato >> A co děláš ty osobně pro větší vysazování původních druhů? Úplný hov..... Jediný co umíš je rejpat.Petrův Zdar

NMrknato - Profil | So 20.5.2017 23:48:51

potočák 62 >> Milý pane, co je to taký Stč.ÚS? Je to "prázdný obal"! Japak se MO Stč. ÚS zapojují do CS rybolovu? Proto se páni "správci" z SÚS musí snažit, neboť Stč. ÚS může zaniknout, dohodnou-li se v něm 2/3 MO .... no a tento "prázdný obal" žádné revíry nemá, tedy nic podstatného by se nestalo, ušetřilo by se dost peněz, proto se hoši jako snaží....

Předseda svazu má podle tebe nějakou vazbu na strukturu vysazovaných druhů ryb? To jsou mě novinky..... Laik žasne, odborník se diví......

Npotočák 62 - Profil | So 20.5.2017 22:11:04

splávkař >> Kapraři byli schopni se dát dohromady a alespoń navenek vystupovat jednotně.Věřím tomu,že pokud´ by například pstruhaři byli schopni z organizovat akce typu kapří pohody,sjelo se jich někam 200 a vystupovali jako zástupci několika stovek či tisíců rybářů,tak by dřív nebo později funkcionáři svazu začaly přihlížet k jejich připomínkám.Pokud´ jde o p.Hybnera,tak jeho práce si vážím.Jako předseda SUS objížděl na jaře členské schůze MO,někdy 2-3 denně.Který vrcholový funkcionář svazu to dělá?Zná z vlastní zkušenosti provoz a problematiku pstruhové líhně.Angažuje se v práci s mládeží.Není jenom funkcionář ale i rybář,to se o velké části vrcholových funkcionářů svazu nedá říci a v neposlední řadě se jako předseda SUS dost angažuje ve vysazování původních druhů ryb včetně Karase Obecného.Proto si myslím,že jako předseda svazu by byl schopen v daleko větší míře zajistit podporu původních druhů.Petrův Zdar

NMrknato - Profil | So 20.5.2017 16:41:14

splávkař >> Máme tu promotéra pana Hýbnera, pana Trapera, tak alespoň tito komunikativci by mohli odpovědět, nebo alespoň něco naznačit, nebo se už nesmí ani naznačovat???

Jak může RO nějak dohlížet na podporu původních druhů, (věc stanovenou zákonem), když ho válcují uživatelé (ÚS) skrzeva BP? Tento trumf dalo uživatelům MZe, konkrétně pan Pondělníček. Pokud nějaký RO chce jednat ve prospěch původních druhů, nebo proti BP, tak MZe zasáhne a zasáhne účinně. Jinak by se pan Hýbner nemohl vrátit ze schůzky s MZe se splněným úkolem. Je to komedie a pro mně jsou daleko přijatelnější "pytláci", než čilimníci, kteří tento chaos dopustí. Pytláci mají a vždy měli kladný vztah k revírům a rybám, to se o čilimnících říci nedá.

Nsplávkař - Profil | So 20.5.2017 13:51:30

Mrknato >> A je v téhle zemi nějaká autorita, orgán či co, který by měl dávat pozor na to, že ve většině vod téhle země nebude nahrazena původní ryba kaprem a pd jen proto, že je tu dav zájemců co ročně zaplatí cca 3000 za to, že se z toho za 2000režie nakoupí za 997korun duháků a kaprů? Že jediná skutečně chráněná ryba je v téhle zemi kapr 70+?

NMrknato - Profil | So 20.5.2017 8:57:01

splávkař >> RO jsou "metodicky řízeny" MZe......, to je ten klíč. Pak je zcela nemožné, aby nějaký RO nesouhlasil s K70, lovem pod ledem, lovem 24, BPVRP, nebo měl dokonce vlastní názor........ (viz Ústecký a Pardubický kraj). Pak tu mohou existovat a rybařinu řídit "dobroserové, sluníčkáři, z pražské kavárny".

Jen tak na okraj, co udělal "Pelta" a je ve vazbě? Něco ukradl? Asi ne, ale nepostupoval podle zákona, to je IV. cenovka?..... V rybařině se to děje léta a nikdo není ve vazbě, asi proto, že se nejedná o unijní a státní peníze. Co takhle plnit státní rozpočet příspěvky a brigádami, jako to dělají "soudruzi" v ČRS? Já hlupák si myslel, že když budeme v EU, tak podobní výsírkové, čilimníci, bookmejkři skončí, ale opak je pravdou, jejich počínání úspěšně eliminuje zákony a vzorce běžného jednání, to se nedělo ani za bolševika.

Nsplávkař - Profil | St 17.5.2017 14:16:42

CharlieTrapper >> Už mi konečně prozradíš, s jakou tu vaši plošnou K70 vítají všechny RO kterých se to týká?

Nsplávkař - Profil | St 17.5.2017 14:15:30

potočák 62 >> Já znám jen veřejně presentované výstupy práce pana Hybnera. Nevědět, jakou funkci zastává tak bych to komentoval tak, že je to čistý marketing nějakého zapáleného a dobře zainvestovaného rybníkáře co velebí svůj kšeft.
Ve svazu je ale podobná práce cestou k tomu, aby svaz vyprovodil z našich vod další druhy ryb, silné členstvo vyplenilo mnoho dalších kilometrů břehů a u veřejnosti dotvořilo obraz rybáře jakožto člena nepřizpůsobivého etnika co může všechno a zároveň nic nemusí(krom pravidelné platby, za kterou se dokoupí další hřebíček do rakve našich vod).

NMrknato - Profil | Ne 14.5.2017 20:56:04

potočák 62 >> Já si myslím, že lidé v Radě, ale i v ÚS a výborech MO by měli vědět, z jakého důvodu lze udělit místně příslušným RO výjimku......... Mohl by jsi to vědět i ty....... a pak odpovědět, jestli to není drzost žádat o výjimky pro zalíbení se členim, nebo když někdo někoho, byť sněm, pověří věcí, kterou zákon neumožňuje.....

Když mě pověříš, abych ti ulovil a přinesl 50 malých potočáků do konzervy a já ti je přinesu, oceníš podobně také můj elán a vstřícnost????

Pokud by kdokoliv z Rady chtěl být chválen, tak musí vnést do hospodaření pořádek a vrátit tam peníze z mnoha svazorozpočtů, které establišmenty prožírají a používají na zástupné cíle...... Nebo chci něco neslušného, nemožného? Dnes ti bílou rybu, okouna, pstruha, lipana, parmu, nikdo chovat nebude a když, tak v nepodstatném množství a tedy velice draho. Pochop už jednou a konečně, že to "chovatelství spolků pro své vody" nikoho dříve nezruinovalo, protože se ryby poslušně a dostatečně množily přirozeně a umělý výtěr neškodil. To dnes bohužel už neplatí.