Rybářská stráž práva a povinnosti

Ahoj hoši , v mé předešlé diskusi jsem se ptal na to , jaký máte názor na používání podběráku. Ve spoustě reakcí sem také narazil na zajímavou věc , že dost z vás se ohraňovalo také na rybářskou stráž , která podle některých nedostatečně trestá rybáře , kteří dělají různé přestupky a z mého pohledu se také neukazují ani moc u vody. Například za dvě sezony zpět jsem měl u vody jedinou kontrolu(u vody strávím celkem dost času) a ještě bych řekl že ani ne moc povedenou. Otázka tedy zní jakou máte zkušenost s rybářskou stráží ? Jaká práva a povinnosti RS vám například leží v žaludku , která by jste jim naopak třeba přidaly do pravomocí a kolik kontrol stráží za sezonu máte ?
Autor diskuse: jany77 - Profil , 3.2.2013 všeobecné - ostatní

Kolik návštěv rybářské stráže z sezonu máte ?

A) Maximálně 1. do roka37%

B) 2 – 4 ročně40%

C) 4 a více ročně22%

Od 3.2.2013 hlasovalo 255 čtenářů.

100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NKubalorenc - Profil | Po 9.1.2017 15:40:46

Straspytlik69 >> Rybářská stráž kontroluje dodržování zákona.
rybářský dozor býval určen pro mladší 15 let, aby mohli provádět lov ryb. do 15ti se totiž bez dozoru chytat nesmělo.

NStraspytlik69 - Profil | Po 9.1.2017 11:54:09

nechci zakladat nove tema a tak to napisu sem.Chtel jsem se zeptat,jaky je rozdil mezi rybarskou strazi a rybarskym dozorem?

Nrybomil - Profil | Po 13.4.2015 11:38:57

MarcAndres >> ...a to jsou mi věci ? Psychická újma už bude i definovaná, samo záleží kdo a jak to zrovna pojmenuje.
Podívej se na §§ Nového občanského zákoníku, Metodiku Nejvyššího soudu z 14. 4. 2014 a dočteš se o náhradě nemajetkové újmy, kterou může být i újma psychického charakteru. Stačí když bude mít svědky a kvalitního právníka.

NMarcAndres - Profil | Čt 23.10.2014 18:44:35

Nemyslel jsem tím to, že by si měl pytláka zmrzačit, stačilo by ho jen po psychické stránce roezbrat :D na psychickou újmu si stěžovat nemůže, to mu nikdo nedokáže :) :) :)
Nevím co ho tu pořád řešíte (Malda), ať je kde je, stejně skončí na ministerstvu největších blbců!! :)

NFRANK71 - Profil | Čt 23.10.2014 17:37:48

Malda512 >> ty jsi kandidoval do zastupitelstva, že se to tu pořád zmiňuje?

Ntuzemak - Profil | Čt 23.10.2014 17:35:57

Malda512 >> zatím toho Alíka děláš ty,uklidi sa,vem si tabletku a teplý čaj,pokud to nepomůže,sedni na vlak a směr krchov.-)))

Ntuzemak - Profil | Čt 23.10.2014 17:34:37

FRANK71 >> se ho zoptej,mě neodpoví,nejní to jeho program,na to má velký prázdno.-)))

NFRANK71 - Profil | Čt 23.10.2014 17:33:48

tuzemak >> a co měl ve volebním programu, když se to zde pořád omílá?

NMalda512 - Profil | Čt 23.10.2014 17:33:18

tuzemak >> zalez do boudy... Alíku

Ntuzemak - Profil | Čt 23.10.2014 17:31:14

Malda512 >> problém máš ty,vem si volební program a běž si lehnout,fakt nestojím o tvoji přízeň,nejsem na chlapečky,děkuju!!!!!!

NMalda512 - Profil | Čt 23.10.2014 17:20:10

tuzemak >> běž se léčit. Protože máš problém.

Ntuzemak - Profil | Čt 23.10.2014 15:38:49

MarcAndres >> má to cenu se zahazovat s nějakým důchodcem,co se sotva drží na nohách,nebo s nějakým pacientem z psychiatrický léčebny?něco mu uděláš,a do konze života na mrzáka platíš.-))))

NMarcAndres - Profil | Čt 23.10.2014 15:17:25

tuzemak >> Nebo si na ně počíhat a zvednout telefon a zkusit zavolat. Když už člověk nic nevyřeší přes telefon, vyřídit to na místě s rybářem osobně.

Ntuzemak - Profil | Čt 23.10.2014 14:24:27

MarcAndres >> svatá pravda,ale co,lepší už to nebude,tož si na ně musíme zvyknout.o))))

NMarcAndres - Profil | Čt 23.10.2014 12:47:09

hraji >> Ale o tom jsem tady mluvil. O tom, že ty rybáře, co chodí pravidelně na jednu vodu, ty si člověk omrkne, jací jsou, pokud samozřejmě budeš chodit k vodě. Je jasné, že v hlavním období sezóny bude na vodu najíždět nespočet rybářů z celé ČR, takže je znát nebudeš. Ale to je přece jasné. Právě o tom je řeč. Pokud ti někdo řekne, nebo se sám přesvědčíš, že daný rybář je pytlák - budeš vědět i příště, když ho uvidíš u vody, že si ho máš pohlídat. To, že někteří pytláci loví a pytlačí v pravé poledne, kde je strašně moc lidí - to už je o odvaze daného pytláka a o tom, jaký je člověk...

NMalda512 - Profil | Čt 23.10.2014 10:26:35

hraji >> jak můžeš vědět, že je daný člověk pytlák ?

NMalda512 - Profil | Čt 23.10.2014 10:24:20

tuzemak >> těžko můžeš někomu odpovědět na nějakou otázku když ti žádnou nepoloží.
Místo otázky jen hromada fnukání :-)))))))))))))))))))))))))

NMalda512 - Profil | Čt 23.10.2014 10:20:40

tuzemak >> -))) ty se nezdáš. Máš to dobře zmáklé. To se ti musí nechat. Hold naletěl jsme ti ale v celku mi to ani nevadí. Ale s tímto darem se musí člověk narodit a u tebe je zřejmé, že to je dar od boha. Jen někdy se tento dar obrátí vůči tobě. Pevně doufám,. že to nezanechá na tobě viditelné následky. At jsem jakej jsem to bych ti nepřál.

NMrknato - Profil | Čt 23.10.2014 9:35:24

kakr >> Karle bacha, mik je WaM RS, tak aby ti nerozhodila kecky prde......

Nkakr - Profil | Čt 23.10.2014 8:14:27

mik UTD >>
Měl jsi dávat pozor ve škole jiskřičko......

Nhraji - Profil | St 22.10.2014 21:10:06

MarcAndres >> vážený kolego, já vám nastíním, jak to chodí v reálném světě na běžném dobře zarybněném revíru. Je běžné, že polovina lovících je z jiné organizace. Těch domácích jsou 3 000. Opravdu si myslíte, že je RS může znát? Ano, může znát 100, možná 200 rybářů, ale co těch zbývajících 2800 vlastních a tisíce "cizích"?
Na revíru je za rok bezmála 20 000 docházek, z nich polovinu mají rybáři z jiných MO.
A těch skutečně aktivních RS je jak do mariáše. Možná na pauzírovaného.
Navíc, a to je asi nejzajímavější, povolenky bereme hodně často právě těm, co známe, protože je známe a víme, že dělají neplechu. Nikdy si nemůžete říct, že někoho nebudete kontrolovat. Protože dnes si dovolí pytláci lovit v pravé poledne na rušném místě, kde projdou stovky lidí.

NMarcAndres - Profil | St 22.10.2014 20:47:50

tuzemak >> To už je bez komentáře!!! Je třeba třídit tak, jako u vody :) :) Každý jde za štěstí po svém, někdo ho najde třeba na fóru mrk.cz :)

Nmik UTD - Profil | St 22.10.2014 20:26:19

kakr >> To mě nikdo nenaučil soudruhu

Nmik UTD - Profil | St 22.10.2014 20:25:49

Gloton >> Jasné

NGloton - Profil | St 22.10.2014 19:10:58

mik UTD >> Jen odpovídám na tvou reakci na mě v sumcařině, abysme jim to tam nezasírali: to máš pravdu, souhlasím. Tou mojí předchozí reakcí jsme si asi jen neporozuměli.

Nkakr - Profil | St 22.10.2014 19:08:37

mik UTD >>
Když chceš diskutovat na MRKu je nutné umět číst a textu rozumět.

Ntuzemak - Profil | St 22.10.2014 18:52:58

MarcAndres >> víš ono některým kašpárkům ke štěstí stačí málo,tento kolega je toho zdárným příkladem,nemám potřebu ho dál komentovat,neumí odpovědět na jednohuchou otázku.-))))

Nmik UTD - Profil | St 22.10.2014 18:03:21

kakr >> K čemu je ta příloha č 2?

NMarcAndres - Profil | St 22.10.2014 17:53:43

tuzemak >> Dobře tyyy!!!! Já bych ale zabíjel nudu raději jinak než takhle Jsou lepší způsoby! Já si nikoho do ignoru dávat nepotřebuju a jelikož to nedělám, ani nevím, kde bych to hledal :) :) :)

Nkakr - Profil | St 22.10.2014 15:59:54

Malda512 >>
Pleteš si pojmy a dojmy.
Odpovídal jsem na úplně něco jiného - nicméně to co jsi zkopíroval z webu MRS je také jen metodický pokyn, právně nezávazný, nicméně dodržovaný. Ale - jen na přání trestance ne povinně........

NMalda512 - Profil | St 22.10.2014 15:50:23

kakr >> b) vyplnit „Oznámení o přestupku proti předpisům v rybářství“ (příloha č. 1 - samopropisovací list z bloku pro Rybářskou stráž v trojím vyhotovení avšak pouze v případě, že se přestupce hodlá ke svému jednání na místě písemně vyjádřit. Kopii oznámení s vyjádřením a podpisem přestupce, přestupci předat.

NMalda512 - Profil | St 22.10.2014 15:45:49

kakr >> může to být jen v případě, že lovící kterému RS chce udělit blokovou pokutu, že se ohradí proti přestupku ?: ´že musí sepsat tohle oznámení ?

Nkakr - Profil | St 22.10.2014 15:41:55

Malda512 >>
Nikde v zákoně ani vyhlášce jsem tuto citaci nenašel, tak neplatí.....

NMalda512 - Profil | St 22.10.2014 15:32:15

kakr >> tak mi vysvětli tohle
neuzná li lovící přestupek . sepíše strážný na místě ,, oznámení o přestupku proti rybářství,, a odevzdá je krajskému uřadu k projednání správního řízení o přestupku

NMalda512 - Profil | St 22.10.2014 15:31:54

kakr >> jako Tuzemák ?
Přesně to chci´, ale bojím se že nato nemám . Hold nemůžu chtít umět všechno :-)))

Nkakr - Profil | St 22.10.2014 15:30:17

Malda512 >>
Nemáš šanci, skončíš jako prašivý kojot:-))

NMalda512 - Profil | St 22.10.2014 15:25:07

kakr >> Musíš počkat až zaberu síly a nebo až si vymyslím, nějakou strategii jak se z toho vylhat a nebo šikovně utíct. Sice budu za zbabělího psa ale zkusit to musím. Někteří to tady praktikují tak doufám, že se to od ních naučím :-)

NMalda512 - Profil | St 22.10.2014 15:23:21

tuzemak >> neztrácej se mnou čas. Běž si něco dokázat k mateřské školce .
Jen pozor aby se tě děcka na něco nezeptali... musel by jsi lhát a nebo utíct :-))))))))

Nkakr - Profil | St 22.10.2014 15:22:47

Malda512 >>
Škoda, já měl za to, že nás argumenty utlučeš.......

Ntuzemak - Profil | St 22.10.2014 15:20:53

Malda512 >> škoda,že ti nemůžu dát poděkování.o))))

NMalda512 - Profil | St 22.10.2014 15:20:07

kakr >> já nevím .. po dnešku mě nějak došli argumenty. Debatoval jsme tady s jedním zbabělým psem a ted jsem bez nápadů :-))

NMalda512 - Profil | St 22.10.2014 15:18:53

>> Ještě klika, že volební program nesepisoval tady jeden balík. To by byla zábava pro celou Evropu. Sliby se plnit musí .. o tom žádná

NMrknato - Profil | St 22.10.2014 15:10:01

kakr >> Malda to má ve volebním programu a tak to plnit musí......)))

NMalda512 - Profil | St 22.10.2014 15:09:38

tuzemak >> zbabělec nic jinýho. Spíš tě lituji než než bych byl naštvanej.
Nabídl jsem se že ti zodpovím tvé dotazy. Jenže jsi tak hloupej že se neumíš ani vyjádřit . :-))

NMrknato - Profil | St 22.10.2014 15:09:06

hraji >> Kolego a jak to poznáš při kontrole???? Poznáš prd, ale důležitej bejt můžeš, to jo.

Nkakr - Profil | St 22.10.2014 15:08:48

Malda512 >>
Raději místo volebního programu ,který stejně nikdy nikdo nesplnil napiš, jak je to z povinností sepsat hlášení o přestupku (zadržené povolence) na místě.

NMalda512 - Profil | St 22.10.2014 15:08:18

MarcAndres >> ´Máš předsudky? Až tě bude někdo neprávem obvinovat a bude psát lži tak si ho dej do ígnoru a nech si srát na hlavu

Ntuzemak - Profil | St 22.10.2014 15:07:14

MarcAndres >> on nic jinýho neumí,ale potřeboval sem zabít nudu,on se sám nabídl.o))))

NMarcAndres - Profil | St 22.10.2014 15:06:34

tuzemak >> Tak to máte super !!! Já bych takové lidi zavřel!

NMarcAndres - Profil | St 22.10.2014 15:03:59

Nechci nikoho soudit, pokud jsem ho nepoznal, jaký je, ale když vidím v několika diskuzích, že se s každým Malda512 hádá, tak si to vysvětluju po svém a s takovým člověkem se nebudu bavit a budu ho ignorovat - tuzemak

NMalda512 - Profil | St 22.10.2014 14:58:20

tuzemak >> kašlu na tebe . nemáš odvahu si ani stát za tím co napíšeš. Jsi jen zbabělec. Příště tady neplácej o něčem na co nemáš. Nebudeš pak za zbabělce. V koutě jsi byl už od první reakce.
Tak odpověz na otázku ....................

Ntuzemak - Profil | St 22.10.2014 14:57:25

MarcAndres >> taky tu občas někdo po rybě šlape,ale to je už vzácnost,zjistili,že stejně nevyšlapou.-))

Ntuzemak - Profil | St 22.10.2014 14:53:20

Malda512 >> brzdi,ty až někoho dostaneš do kouta,bude to svátek,ale dost bylo srandy,mám jinou prácu,než se tu stebou kočkovat....

NMarcAndres - Profil | St 22.10.2014 14:52:03

hraji >> Ano ale to je o tom, kolik RS členů je. Dalším faktorem je to, že RS by měli být dle mého názoru dlouhodobý rybáři, kteří znají vodu, za roky rybaření i zdejší rybáře, kteří navštěvují danou vodu. Samozřejmě se nebavím teď o Nových mlýnech apod., ale za pár roků zkušeností jako rybáře a RS by člověk mohl mít svou "osobní znalost". Pak by věděl, koho má kontrolovat a koho ne. Je to ale o volném čase, o počtu členů RS a o tom, jestli výkon RS baví, nebo je to jen něco navíc, co může.

tuzemák: Přesně jak říkáš. Stačí, když jen projde kolem revíru RS (ze znalosti), nebo jen osoba, která by eventuelně mohla být RS (to už každý podle svých pocitů) a pak si člověk tu podmírovou rybu neveme a nebo veme se strachem. Vidět někoho takového, tak ho i s tou podmírovou rybou hodím do vody :) :) :) Tak ono zase pochybuju, že bude někdo chodit kolem revíru a bude kontrolovat křoví...to už je zase Sci-fi :) To by už téměř nedělal nic jiného. Odkud jsi? My tu máme s takovýma, co šlapou po rybách (aby byly větší a měli míru), co zakopávají ryby apod. máme problémy. Ryby máme hezké, to si stěžovat nemůžu

NMalda512 - Profil | St 22.10.2014 14:51:46

tuzemak >> přestan se tady vykrucovat. Už jsi trapnej. bud napiš co konkretně ti vadí a můžeme se posunout k tvým otázkám.

NMalda512 - Profil | St 22.10.2014 14:50:52

tuzemak >> tuzemak - ® St 22.10.2014 14:44:55
Líbí: 0 Nelíbí: 0
Malda512 >> už sis vybral???? nehodlám si psát sněkým,který mě uráží,chápeš to???



Tady jsi se ukázal :::: celou dobu tady neřešíš žádné urážky ale najednou jak tě někdo dostal do kouta tak se nato začneš vymlouvat. je zjevné že nemáš žádný argument . Prostě sis krásně naběhl. Ha aha aa a

Ntuzemak - Profil | St 22.10.2014 14:49:53

Malda512 >> já tu nikoho nejmenoval,vidíš tam někde,že píšu Malda má dutou hlavu?ty patříš jinam,do ignoru nééé,já a dostal od tebe na frak?neblázni,sám tomu nevěříš...

NMalda512 - Profil | St 22.10.2014 14:48:57

tuzemak >> mě to je jedno... ty ses tady ponížil svou neskutečnou touhou to někomu nandat a přitom jsi to byl ty kdo utíká z boje jako zbabělej pes,.. ne já. ty tady něco kritizuješ a nemáš k tomu žádné pádné argumenty.
Dej si mě to ignoru aby jsi nemusel všem dotyčným ukázat jak jsi dostal na frak.

NMalda512 - Profil | St 22.10.2014 14:46:43

tuzemak >> Diskuse: Rybářská stráž práva a povinnosti
Kubalorenc - 21.10.2014 16:55:12 >> co naděláš,dutá hlava a ještě se sere do nějaký politický strany,to je už ta naše republika fakt v hajzlu.-))))tuzemak - ® Út 21.10.2014 16:40:57
a ty ?

Nkakr - Profil | St 22.10.2014 14:45:58

Dovolím si ctěným kolegům dát link na Metodický pokyn pro RS v MRS.
Doporučuji kouknout na všechny tři přílohy..........
http://www.mrsbrno.cz/kontakty/rybaska-stra/451-met​odicky-pokyn-rs

Ntuzemak - Profil | St 22.10.2014 14:44:55

Malda512 >> už sis vybral???? nehodlám si psát sněkým,který mě uráží,chápeš to???

NMalda512 - Profil | St 22.10.2014 14:43:26

tuzemak >> nesnaž se z toho vykroutit. Myslím, že tvůj projev zněl jasně.
Bud sem napiš to co tady kritizuješ a nebo sem už nepiš nic. Myslím, že by jsi měl vstoupit do politiky., Protože takové lidi jako jsi ty tam potřebují. Milion moudrých řečí ale jak dojde na fakta tak 2 miliony výmluv a mraky reakci kterýma se pokoušíš obrátit debatu.


Otázka je jednoduchá ..... co je na volebním programu .... DOST UBOHÉ.. tohle jsi napsal ty a tudíž napiš co se ti nelíbí.

PS : přestan tady psát něco o urážkách. O těch tady řeč nebyla. Tak se neschovávej za něco co není účelem debaty.

Ntuzemak - Profil | St 22.10.2014 14:39:35

MarcAndres >> ono kolikrát stačí,když ta RS projde kolem revíru,hodně rybářů si pak rozmyslí vzít třeba podmírovou rybu,nebo hodit plechovku od kuku do křoví,nevím jak u vás,ale u nás nejde chytit tu velkou rybu,co plundruje vodu ve velkým,takovou tu naštěstí nemáme,ani těch ryb,co by ho sem tahala tu nejní.-)))

Nhraji - Profil | St 22.10.2014 14:37:07

MarcAndres >> hm, tak to bych zkontroloval asi tak 100 metrů ze 34 kilometrů břehu revíru. Jako čekat u jednoho rybáře půl dne, jestli náhodou neudělá přestupek dost dobře není možné.

NMarcAndres - Profil | St 22.10.2014 14:34:51

tuzemak >> Je to Sci-fi a to já miluju, takže zůstaneme u pohádky :) :) o Sci-fi bysme se ale mohli pobavit taky!! :) :) Dělám něco podobného jako RS a není to o tom kontrolovat lidi, ale být nenápadný vůči rybářům, být všímavý a pozorný atd...a jakmile zjistíš, že si rybář po sobě neuklidí bordel, vyřešit ho na místě! Pakli-že si rybář přisvojí rybu, zkontrolovat, ale jen pokud se RS domnívá, že by mohla být podmírová a taky si počkat na chování a zacházení s rybou po přisvojení. Je třeba si počkat, jelikož je na některých vodách trend, že někteří dědáčci a jim podobní rádoby zakopávají ryby. Pak se může RS setkat s tím, že chytnou "velkou rybu" :) Chápeš? O tom dovolat se RS je problém, což zamrzí, když chce rybář zamezit problémům u vody :(

hraji: Stačí jen z povzdálí tiše sledovat a neprojevovat se. Pakli-že jsi RS a nezdálo se ti chování rybáře, je třeba vystartovat a zkontrolovat, ale ne za každou cenu ukázat rybáři, že ty jsi RS. Možná mě někdo chápe, možná ne...

Nhraji - Profil | St 22.10.2014 14:21:34

MarcAndres >> kolego, jak poznáte bez zkontrolování, že rybář porušil například povinnost zapsat ponechanou rybu? Nebo si ponechal podmírovou rybu, hájenou rybu?

Ntuzemak - Profil | St 22.10.2014 14:20:22

MarcAndres >> vůbec mě nevadí,když mě při každý rybačce RS bude kontrolovat,sice to je sci-fi,ale nevadí,furt lepší než pozorovat bordeláře u vody,a ani jedný RS se nedovolat..

NMarcAndres - Profil | St 22.10.2014 14:16:28

Já osobně si myslím, že nezáleží na tom, kolik kontrol ti RS udělá za celou sezónu. Pokud by tady někdo chtěl, ať je při každé návštěvě kontrolován, je to podle mě špatně. Myslím si, že RS vykonává svou "práci" na jedničku. Jejím úkolem není podle mě to, aby měli co nejvíc záznamů v našich povolenkách, ale naopak co nejméně. Pokud nás totiž RS jednou zkontroluje, pak si jiště každý z nás (ať už chce, nebo nechce...ať už je rybář nebo masař) zapamatuje tvář. Což je špatně! RS by měla podle mě vykonávat svou práci jen tehdy, pokud se rybář dopustí protizákonného jednání. V tom je její účel a ne to, aby všichni za týden znali tváře těch, co nad náma mají dohlížet.
Jen můj osobní názor na RS co se týče kontrol. Osobně navštěvuji SM a JM a měl jsem za tento rok 4 kontroly a to na dvou revírech z celkových asi 8, které navštěvuji.

Ntuzemak - Profil | St 22.10.2014 14:13:31

Malda512 >> dojdou argumenty,začneš urážet,proto sem se tě slušně ptal,jestli toto máte ve volebním programu,pokud jo,tak sem napsal,že ten program máte ubohý,urážet,u tebe jsou všichni debilové,lamy,či alkoholik,kam patříš ty?pečlivě vybírej,dám ti ještě jednu možnost,psychopat,více možností ti nedám,tím končím stebou tu dnešní debatu,dopoledne mě parádně uběhlo,venku je hnusně,tož sem sa trochu nudil,já věděl,že ty si na ty dnešní vidle naběhneš,už nereaguj,máš to marný,máš to marný.o)))))

Červené karty: Malda512, tuzemak