Jakub Vágner s Mondi Štětí zachraňují karase obecného

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 8.6.2023

potočák 62 - Profil | Čt 8.6.2023 18:34:39

Je to obyčejný prospěchářský hajzl a šmejd. Když jsem ho na Fort Fisching v roce 2019 žádal o pomoc a podporu v projektu záchrany KO,tak neměl zájem. Nebylo to mediálně zajímavé a najednou se bude prezentovat jako někdo,díky komu KO nevyhyne. Asi jsou ve vzduchu peníze z dotací,že sv.ně vylézají z nor. Petrův Zdar

potočák 62 - Profil | St 14.6.2023 20:51:48

tasovj >> Ahoj,já vím že to myslíš dobře ale hlavně at´ se nám ten kokot nesere do KO nebo udělá obrovské škody. Jak myslíš,že by ta jeho osvěta dopadla?? Akorát by nám spousta kluků začala vysazovat karase stříbřité do různých rybníčků s tím,že zachrańují karase obecné. My už KO zachráněného máme alespoń v uzavřených chovech. V součastnosti máme několik desítek nebo už spíše stovek záchranných chovů po celé republice-už ztrácím přehled.Jenom já jsem v letošním roce sestavoval pro zájemce 6 chovných skupin a 7 sestavuji. Ted´ už nepotřebujeme ho zachrańovat ale pracovat na genetických testech a populace rozdělovat podle povodí. Tak at´ si ted´ milí Vágner trhne nohou,když nebyl ochotný pomoci,když jsme to potřebovali a mělo to smysl.My nezapomínáme na to,že jako poradce ministra zemědělství pro rybářství neudělal pro ohrožené druhy ryb nic.Nezapomínáme na to,že se jim naopak snažil uškodit,když prosazoval celoroční 24 hodinový rybolov jenom proto,aby Jurečkovy nahnal při volbách hlasy. My nezapomínáme na jeho cestu pstruha,kdy vysazoval genetický paskvil do fungujících populací PO,což naopak vede k zániku populací,sice ten jeho paskvil rybáři vychytali ale mezi tím dostali ty populace od rybářů tak zabrat,že se z toho vzpamatovávali několik roků. My nezapomínáme a tak at´ milí Vágner táhne někam nebo se namíchnu a napíši o tomhle vyžírkovy článek do ekolistů a rozhodně si ho za rámeček nedá. Petrův Zdar

1Mara - Profil | Pá 9.6.2023 9:18:36

mlaďoch >> To jó, kolik dokáže vytřískat peněz z dotací a přihřívat si polívčičku na skoro hotovou práci, kde kluci tomu dali xx let a máme už podchycený KO skoro po celé ČR v uzavřených chovech !! a tenhle debil to najednou má na zlatém podnose ....... Jak jednoduché, vyžebrat pár kusů KO, nechat tři roky samovolně bez jakékoliv práce množit KO a pak ho za účasti 50ti televizních debilů vypustit do rybníka, a slíznout smetánku, tohle umí každý kretén...... Vsadím boty, že ani nerozezná pořádně KO od KS :-)) je to jen mediální m....ka !

sven - Profil | St 14.6.2023 11:38:18

tasovj >> Ahoj. Z mého hlediska to je špína chlap, který se ve jménu zisku, neštítí ničeho. Nejen, že podvedl a oklamal laickou veřejnost (a nejen) ale co je horší, především dětské dušičky... , že to někteří z nich z důvodu nedostatku informací netuší a stále mu důvěřují, na tom nic nemění.
Ti bystřejší z nich, k poznání zákonitě časem dospějí...

Co se týká samotného KO...
Troufám si tvrdit, že drtivou většinu laické veřejnosti, tato ryba ani minimálně nazajímá.
Z pozice znalce (několika desetiletí) např. naší MO , si rovněž troufám tvrdit, že osud KO nedrásá duši ani 99% našeho členstva a s největší pravděpodobnosti, ho minimálně polovina základny nedokáže při ulovení rozlišit od kapra, tím méně od KS..
Nedělám si iluze, že jinde je tomu jinak..
I kdyby tomu teoreticky bylo naopak, pak nedisponujeme žádnou volnou vodní kapacitou, kde by mohl být KO chován ani žádným revírem, kde by mohl být po odchovu vypuštěn aniž by nehrozilo, jeho opětovné křížení s KS.
I v tomto případě jsem přesvědčen, že v ostatních MO, je tomu podobně.

Pokud patří někomu obrovské poděkování a maximálni uznání, pak to jsou ti pro bulvár a mainstream bezejmenní obětavci a nadšenci, kteří KO defacto zachránili ze své dobré vůle, ve svém volném čase a na vlastní náklady..
Nejrůznější vykuky, byť s vědeckým titulem, kteří se na projekt nabalili až když jim z toho začaly kapat dotace a v pracovní době, řadím do stejné kategorie jako, viz vrchní odstavec...

Radek Fox - Profil | So 10.6.2023 15:28:48

Pindˇa >> A spousta zdejších kašparů mu to sežralo i s navijákem. Otevřeně jsem tvrdil, že je to šmejd a pouze využívá situace k vlastnímu prospěchu. To se na mne jelimani sesypali i zde v diskusi, což se dá stále dohledat. Pak přišly na řadu fotky šmejda s poblouzněnými naivními osobami, ale opět a pouze pro jeho prospěch. Následovalo vystřízlivění třeba viz. kauza Dobříň a tamní stěhování kaprů 🤣🤣🤣

PS: Je to prolhaný dobytek už od mládí. Stačí se podívat na míry jeho ryb, což je zde někde vložené.

TEZAR - Profil | Čt 8.6.2023 14:33:32


...

sven - Profil | Čt 8.6.2023 15:30:16

Tom - Tuk >> Především má přehršle všeobjímajích, sosacích s.r.o. a o.p.s. Kde něco kape, tam nemůže chybět...
https://www.podnikatel.cz/rejstrik/osoby/jakub-vagner-369084/

Tom - Tuk - Profil | Čt 8.6.2023 14:05:05

Tvl zajimavy posun! Od zachranovani ohrozenych puvodnich druhu jako jsou Amur, Tolstolobik, Jeseter apod. ke Karasovi... Njn, asi mu zmenili poradce v med. tymu.

tasovj - Profil | St 14.6.2023 0:19:04

Dodo677 >> Když jsem jako malej začínal s rybařením, byla zrovna ta doba, kdy se o něm začínalo víc mluvit a televize byla plná jeho pořadů. Každý jeho DVD jsem viděl minimálně 50x a úplně jsem ho žral. Jeho styl rybaření byl prostě úplně jinej, než co jsem znal od strejdů u malý říčky a ohromovalo mě to a k tomu ty obrovský ryby... Brutální zlom ale nastal, když jsem ho asi v 11 letech viděl na rybářským veletrhu v Brně, kde měl stánek, kam se s ním přišel někdo vyfotit. Fotku s ním prostě musím mít! Když na mě vybafl, že se s nim můžu nechat vyfotit za 200 a k tomu navíc dostanu podpis, bylo mi snad hůř, než když jsem se dozvěděl že Ježíšek není... v tu chvíli mi docvakla ta arogance a vypočítavost, kterou jsem před tím prostě nevnímal a došlo mi, že to asi nebude takovej charakter, jakým se snaží prezentovat v médiích.
Děcka a nerybářská veřejnost v něm vidí tu superstar, která jim přibližuje přírodu a pro ně neznámej rybí svět, což je zase na druhou stranu super. Většina rybařů si o jeho charakteru asi udělala obrázek, ale pokud aspoň pomůže vytáhnout děcka od počítačů a ukáže jim krásu přírody, je jeho veřejný vystupování aspoň k něčemu dobrý. Před pár lety vysílali na ČT D pořad, kde vodil děti po přírodě, učil je chytat ryby obyčejnejma způsobama, žádná komerce a ikdyž tam byl vykreslovanej jako všemocnej bůh a ty děcka trochu jako nemehla, přišlo mi to jinak docela dobře natočený a mluvil tam hezky a se zápalem pro věc (člověk by mu tu dobrosrdečnost skoro uvěřil :D).
S tím karasem je to taky dvojsečný. Jasně, JV se na tom nechutně přiživí, aniž by na tom měl reálnou zásluhu a lidí, co pro tyhle ryby udělali nejvíc, si moc nikdo moc nevšimne, ale jak už bylo psáno, aspoň se o tom bude mluvit :) problematika se dostane i mezi širší laickou veřejnost a protože hodně lidí v dnešní době na ekologii a snahu zachování původních ekosystémů slyší, třeba se díky tomu na záchranu původního druhu najdou i peníze a snad díky tomu bude taky víc oceněna práce lidí, kteří se o záchranu skutečně zasloužili :)

já 2 - Profil | St 14.6.2023 15:27:25

tasovj >> Pokud takový rybář napřed nasype lidem do hlavy trofejní ryby, těžko v nich vzbudí vzápětí zájem o malinkou a univerzálně hnědo, stříbrno, slizkou rybičku :). Dneska běžně mají začínající rybáři v hlavě tři věci (to je souhrnná vina všech, ne jen těch největších).
1, ryba se pouští a tím, že jí chytáme a poléváme vodou v podložce jí nejen neubližujeme, ale skoro jí prospíváme. Hlavně neodnášet!!
2, prakticky pokaždé je potřeba chytit rybu a navíc vhodnou na pochlubení se a ono pochlubení je důležitější, než cokoliv jiného
3, pokud jsme takovou rybu nechytli, může za to nevhodné vybavení, návazec a nástraha a to, že si velkého kapra už někdo odnesl.
Každý, kdo se podílí na těhle bludech je odpovědný za změnu nálad a postojů rybářské veřejnosti, hlavně té mladší a doufat, že média zaujme KO je nereálné, pokud ono KO nebude součástí bulvární scény a to pěstí :))

Dodo677 - Profil | Po 12.6.2023 8:45:47

xDanielS >> .... možná stejné důvod. Kdo ho má rád ho ta tím vidí furt a kdo ne tak pro toho tam tenhle člověk už nefiguruje.... :)
....přitom se děcka samozřejmě jednou na Katlov vyfotit s Kubou............ na S2H se musí Kuba ukázat aspoň když už to nebude třeba celý moderovat a pod :)
Dát dokupy všechno story kolem tohoto člověka tak by to bylo hodně zajímavý čtení.
Osobně právě ty děcka mě na tom vadí nejvíc.....tohle má byt vzor pro další generaci ? No potěš koště

Gašpi - Profil | Čt 8.6.2023 18:35:18

sven >> otráví Labe a pak zachraňujou .... vše odpuštěno, zapomenuto a selebrita nesmí chybět no

já 2 - Profil | St 14.6.2023 21:28:04

tasovj >> Potočák má pravdu.
Nejnebezpečnější jsou nadšenci, kteří v dobré vůli páchají škody. Zachráníme rybičku, nebo raka, nebo to roztomilé zvířátko v kleci.

"Cesta do pekla, lemována jest dobrými úmysly."

Dodo677 - Profil | St 14.6.2023 12:37:07

tasovj >> No .... tvůj pohled na věc sice chápu. Ale já prostě vyrostl na trochu jiných lidech. Třeba pořady s Rudou Hrušínským byly podle mě daleko vkusnější a v kontextu dněšní produkce JV přiměřené. Nevím jak jinak okomentovat výkon JV který má na prutě totálně tuhou rybu položenou na boku cca 20 kilo a on na lodi s prutem v ruce řve víc než přítelkyně při porodu. Ať se na mě nikdo nezlobí..... ale vsadím se že si děti nevezmou příklad jenom z toho dobrýho.
Ale já si v tomhle asi moc "zpátečnické". Mě vadí i dnešny snahy některých dalších o zpenežení svých videí (např Exil a HeroHero.....)
Co se KO týče...... Chápu pohled ..... ale nesouhlasím. KO nikdy nikoho mimo rybářskou komunitu zajímat nebude i kdyby o něm mluvil Petr Pavel ..... Tady to pomůže jenom JV k nějakýmu bakšišu za nic.
Pokud by JV chtěl využít svůj vliv tak věřím že třeba Morava by mu byla vděčná za připojení slepých ramen a obecně pokud možno návrat k původnímu vzhledu a pod. Je mraky problémů který by se měli řešit a mají obecný ekologický přesah daleko větší než KO. Jenom KO je jak se zdá do určité míry využitelnosti vyřešená věc a dá se na ní dobře "svézt" ......
Osobně v tom těžko hledám reálné přínos ....

Gašpi - Profil | Pá 9.6.2023 12:56:47

a už to jede na internetu

Gašpi - Profil | Pá 9.6.2023 11:02:57

ti lidi zas blbnou

sven - Profil | Čt 15.6.2023 22:34:01

já 2 >> Ahoj, to já říci nemůžu.. Od samého počátku, ještě když dělal křoví v pořadu s Pavlem Tomi a Rudolfem Hrušinským ml., mi přišel jako protekční slizoun..
A časem se z něj vyprofiloval slizoun lhář, skrývající se za maskou slušňáka .-)

TEZAR - Profil | Čt 15.6.2023 20:46:08

já 2 >> Chápu.Na YT občas kouknu na videa z ciziny.Ale vágusovi nevěřím ani pozdrav,takže naprostá ignorace jeho aktivit.

Radek Fox - Profil | Ne 11.6.2023 21:20:48

metal >> Čau Kamile, vyjebal s těmi, co se nechali opít rohlíkem. Většinou se jednalo o testéry i jiné slavomanské prodejné šašky včetně mnoha firem zapojených do kšeftu v lovu kapra.

Řekl bych, že s lidmi chytajícími pro sebe a svoji potěchu, tento "těžař" nevyjebal a je jim úplně ukradený. Mezi ně řadím i Tebe a proto si Tě také vážím ;-)

metal - Profil | Ne 11.6.2023 19:41:24

Radek Ráliš >> Radek Fox - 10.6.2023 15:28:48 >> Čau Radku. Ale i ty sám musíš uznat, že třeba úplně geniálně dovedl vyjebat s celou českou kaprařskou scénou. Nejdřív mu všichni pomalu přísahali smrt a pak mu ti stejní lidé jeli na závody :-))) Naštěstí aspoň někdo nezapomněl.

1Mara - Profil | Pá 9.6.2023 20:03:37

MildaBigDxx >> MildaBigD - 9.6.2023 18:27:18 >> jj to určitě, pro KO je to jen a jen lepší vyhlídka na vrácení do našich vod, to souhlasím. Včera jsem mluvil s bývalým hospodářem z Klášterce, že mu přijde, že KS je na ústupu a je ho méně a méně. Někde jsem četl, že by snad měl být i náchylný na nějakou nemoc a ta by se měla týkat jen jeho, nevím, nechci šířit bludy, ale fakt, že KS je na ústupu je holý fakt .-) Mě jen sere, že on se přifaří když už máme KO po republice dá se říct podchycený a chovaný v uzavřených chovech na další vysazení do dalších vod.....

1Mara - Profil | Čt 8.6.2023 20:52:24

bart.bm >> jenže jen pro kuřbuřty a lháře jako je Vágner .-((((

Pindˇa - Profil | So 10.6.2023 12:21:19

xDanielS >> Nebo když chlapi po povodních nevím jak dlouho dřeli na záchraně ryb v lagunách a on na finále přijel zachraňovat s televizním štábem .

bart.bm - Profil | Čt 8.6.2023 21:18:10

sven >> co jsem slyšel u vody v Tovačově tak prej měl na tu vodu Jakoubek kdysi zálusk když tam tenkrát byl, no v hospodě mu tam rázně vysvětlili jak se věci na jeho osobu a názory mají a bylo vymalováno 😁 Jestli je pravda že jich pár chytil než ho z ní vyhodili nebo ne nemůžu potvrdit.

xDanielS - Profil | Po 12.6.2023 9:43:29

Dodo677 >> Je několik možností ke spekulacím, napadají mě dvě. Každá Kubova firma vydrží max 3-4 roky. JVRP opustil, nebo byl zřejmě vypuštěn a zlé jazyky tvrdí, že po něm zůstala velká díra. Zvláštní souhrou okolností jeho otec následně prodává své hudební nakladatelství a firma na pořádání S2H, Katlov i Medenice svého majitele, novým se stává Kubova sestra. Spekulace mě napadají tyto dvě. První je klasické uklizení majetku, druhá je, že vykoupení Kuby z průšvihu kolem rybářské obchodní sítě stálo příliš mnoho a musel za to něčím zaplatit, ale jsou to jen spekulace. Následně zakládá VO s rybářskými značkami a ten už také krachnul. Nyní nová sumcová značka, dle recenzí nic zvláštního za ceny ve zlatě, už jsme uzavírali sázky, jak dlouho se to udrží.

Gašpi - Profil | Pá 9.6.2023 20:29:40

1Mara >> hlásím, že ve vodách SM je KS na vzestupu, co je teď, to bohdá nebylo ..... KO jsem chytil cca před 20lety na slepém rameni, než ho místní znalci a ochránci přírody nechali vysušit.

MildaBigD - Profil | Pá 9.6.2023 18:27:18

1Mara >> to máš, jako s Tatrovkou. Můžeš dělat jedny z nejodolnějších a nejspolehlivějších aut na světě, ale jak je neumíš prodat, budeš jen živořit. Pak přijde třeba Jouda, co toho moc neumí, ale je mediálně zajímavý a dokáže zpropagovat třeba balík sena a ještě na tom vydělá. Spousta lidí pro záchranu Karase dělá roky maximum, ale ví se o tom jen v úzkém kruhu lidí. Podle mně je dobré, že se o tom bude víc mluvit, i když je to spojené s kontroverzní postavou.... Tím ho nechci hájit, jen to pro Karase ve finále může být prospěšné a zaplatí to únie v dotacích.

Denny - Profil | Čt 15.6.2023 20:21:52

tasovj >> Bohuzel je to tak. Pokud se o to vubec bude nekdo nezasvedceny zajimat, tak rekne, ze to prece zachranoval Vagner a o tech desitkach opravdovych ochotnych lidi, kteri proto v realu neco udelali, se nikdo zminovat nebude. take si ale myslim, ze se v tomhle dlouho angazovat nebude, jakmile z toho nebudou prachy, tak mu celej karas bude ukradenej, jako tomu bylo driv.

tasovj - Profil | St 14.6.2023 16:00:57

já 2 >> ale zase dneska lidi hodně slyší na ekologii, takže když to zahraje hodně na city, udělá z toho emoční doják, mohlo by to na pár lidí zabrat :)
Pod tuhle část se podepíšu. Začínal jsem právě v době, kdy se zvlášť s kaprařinou roztrhl pytel a měl jsem pocit, že pokud si nekoupím boilie nejvyšší řady, na který jsem si šetřil peníze z narozenin celej rok, tak přece nemůžu nic chytit. Samozřejmě, že jsem si pořád dokola opakoval, že ryby se mají pouštět, ale pak jsem měl stejně radost, když jsem domů rodičům vezl na kole ,,velrybu" kapra kolem 50 na smažení 😁
Masírka je to opravdu příšerná, ale myslím si, že pak stejně všichni chytají tak, jak je to baví nejvíc.
Jojo, bulvár by byl top, kdyby na internetu napsali, že byl JV odvezen do nemocnice, když mu v krku zaskočila kost z KO, mluvilo by se o tom asi všude... možná ani tolik nezáleží o čem se píše, ale jak se o tom píše... když karase zahrajou na city a ekologii, může to pár lidí zaujmout

TEZAR - Profil | Čt 15.6.2023 19:12:04

tasovj >> Ale to co napsal potočák62 nejsou pomluvy,pouze skutečnost...Jinak souhlas.

tasovj - Profil | St 14.6.2023 15:05:57

sven >> Určitě jsem ho nechtěl nějak oslavovat, to vůbec ne a rozhodně lidem, kteří se o záchranu snaží a dávají do toho spoustu času, energie a peněz, patří obrovská poklona, v dnešní době je taková vášeň a obětavost neobvyklá.
Spíš jsem chtěl říct, že když se teď v médiích veřejnost dočte, že ,,ten světoznámej rybář z televize" zachraňuje nějakou naši malou ohroženou domácí rybičku, o který předtím nikdy ani neslyšeli, mohlo by to táhnout. Pro média by potom mohl mít velkej emotivní příběh o lidech, kteří už léta nezištně dobrovolně tento už skoro neexistující druh udržujou při životě, velkou cenu. Ikdyby se to dostalo jen k pár tisícům lidí, bude to pořád víc než 0 :) možná by to k něčemu bylo, možná ne, ale zkrátka by se dalo na vlně jeho popularity aspoň trochu svézt...
S tím svazem naprosto souhlasím, viděl jsem u vody lidi, kteří chytili slušnýho stříbrňáka a nadávali, že berou jen malí kapři... karásek prostě není tříkilák na pánvičku, ani obří trofej na fotku, tak většinu rybářů netáhne.

Gašpi - Profil | Út 13.6.2023 17:15:35

1Mara >> střední třída karasů jikrnaček, z onoho revíru menší 15 - 25 cm se promednádovali kolem břehu a jiné skupiny karasů se aktivně třely.

xDanielS - Profil | So 10.6.2023 12:12:25

1Mara >> On je na to specialista. Krásný příklad je třeba změna doby lovu, mnoho lidí si myslí, že je to jeho práce a stalo se tak díky jeho návrhu.

medvěd - Profil | So 10.6.2023 10:22:00

1Mara >> Na Plumlově každé dva roky břehy pokryté mrtvým KS.Prý nějaká viroza jen pro KS.Hrozný smrad

já 2 - Profil | Pá 9.6.2023 21:55:28

MildaBigDxx >> MildaBigD - 9.6.2023 18:27:18 >> Mara to píše dobře, ten problém je v podstatě stabilizovaný, nehrozí selhání a neúspěch...

Dodo677 - Profil | Pá 9.6.2023 11:55:27

Mates PB >> to umí kde kdo.... jenom ne každé na to má žaludek a je dostatečně slizké....

Mates PB - Profil | Pá 9.6.2023 9:33:31

1Mara >> To se pleteš, tohle neumí kde kdo...

sven - Profil | Čt 8.6.2023 21:20:31

bart.bm >> jedna dobře mířená v pravý okamžik, dělá divy :-))

Dodo677 - Profil | Pá 16.6.2023 13:13:27

já 2 >> to mě připomělo 🤣

já 2 - Profil | Pá 16.6.2023 8:06:26

sven >> Já na Rudu nekoukal, nějak ho nemám rád, nemyslím si o něm nic špatného, respektuji jeho práci, jen mi nesedl ten styl, prostě mě neoslovil, takže tam odsud JV neznám.

tasovj - Profil | Čt 15.6.2023 19:01:47

potočák 62 >> vaše rozhořčení je úplně pochopitelný, ale víte co... můžete ho pomluvit, ale jemu to neublíží, protože negativní reklama je taky reklama a vám to jen zbytečně vezme energii.
Stejně u toho ten šášula nevydrží, jen se blejskne a pomaže se zase přiživit jinam a bude od něj klid :)

tasovj - Profil | St 14.6.2023 15:40:05

Dodo677 >> jenže dneska jsou děcka zmlsaný ,,lepšími filmy" se spoustou efektů, internetem a hromadou sociálních sítí. Starší pořady jsou natočený pro dospělého člověka mnohem vkusněji a sympatičtěji, ale pro dnešní děti asi trochu nudně... ty falešně hraný emoce je chytnou víc. Jasně, děcka ho budou chtít napodobovat, ale až vyrostou, půjdou v rybolovu stejně svojí vlastní cestou. Jak už jsem psal, jeho pořady mě v začátcích provázely, chtěl jsem chytat ryby jako on, ale časem mi prostě došlo, že s rohlíkem u naší říčky jsem šťastnější než při ležení u pípáků, každej to má jinak... troufnu si říct, že děcka ho budou žrát, bude je táhnout k vodě, ale časem ho prokouknou, pomyslí si o něm svoje a půjdou vlastní cestou, takže bych to tak černě neviděl :) navíc dneska je rybářskej internet plnej komerce a přijde mi že i neupřímnosti, takže ikdyby on na scéně nebyl, valily by se ty hrůzy na děcka že všech stran...
Je to možný, třeba to vidím jen moc optimisticky, ale až čas ukáže jak to dopadne.
V tom s váma souhlasím, určitě, kdyby byl co k čemu, mohl by svoji popularitu využít a pro vodu a přírodu něco udělat, ale peníze jsou peníze :((

mpl - Profil | Út 13.6.2023 20:29:56

xDanielS >>Neni to nahodou FHST ?

Dodo677 - Profil | Po 12.6.2023 17:48:33

já 2 >> rybařina je normální. Nenormální je ten člověk. Nedávno sem omylem přepnul na nějaké jeho pořad na dvojce a až sem se styděl za to co tam předváděl :D

Gašpi - Profil | Ne 11.6.2023 15:44:05

1Mara >> tady je něco špatně 🤓

1Mara - Profil | Ne 11.6.2023 12:25:58

Gašpi >> Ano a je v tom dobrej Zdeněk Suchý a na MRKu v mé diskusi je jako Pěn_a

https://www.mrk.cz/diskuse.php?id=658909

Tady má i své webové stránky :-)
http://karasobecny.cz/uvod/

Gašpi - Profil | So 10.6.2023 11:45:14

1Mara >> hele mám 14let jezírko cca 15 - 20 kubíků dle stavu vody.
Obsádku tvoří kapr obecňák, Koi kapr, F1, Koi karas, plotice, ouklej, koi lín a KS.
Kdyby se nedosazovaly různé druhy ryb, tak za čas v tom rybníčku zůstane jenom KS, protože jenom on má schopnost v té velké konkurenci se množit a přežít....
Tento ichtilogickej 14-letej expermeint můžete použít ve svých vědeckých přednáškách .... dávám svolení 🤓

lubo*93 - Profil | So 10.6.2023 9:22:46

1Mara >> jj moc dobře to tam znám.. teď to bude takové to že asi občas nějaký přijde ale ja tam o něj zatim nezavadil. Jezdim tam poslednich 5 let cca 10 vyprav ročně. Zato na dolní ohří se objevují. Svého času to tam jedna nejmenovana mo vysadila a nechala si proplatit bílou rybu :D

mlaďoch - Profil | Pá 9.6.2023 7:34:30

sven >> roxorem? Je až s podivem kolik toho ten člověk zmákne

bart.bm - Profil | Čt 8.6.2023 18:06:40

sven >> twl co jsou to TOVAČOVSKÁ JEZERA S.R.O. ??