K70 - fraška - nebo podvod???

V minulých dnech jsem několikrát reagoval na stránkách ankety www.K70.wz.cz. Spolu s několika kamarády a spolupracovníky jsme projevili nesouhlas s touto anketou a připojili svoje hlasy pod "NE". Druhý den jsme však překvapeně zjistili, že naše hlasy byly anulovány a anketa vesele jede znovu bez našich hlasů. Když jsem na výše uvedených stránkách projevil velice slušnou formou svůj nesouhlas s touto činností a označil tuto anketu za zmanipulovanou, anketa ze serveru dnes ráno zmizela úplně a nedostanu se ani do diskusního fóra. Co si myslíte o tomto jednání? Přijde Vám toto jednání jako férové? Mám pocit, že bude něco shnilého ve státě ...................... Hodláte tuto podivnou akci i nadále podporovat???
Autor diskuse: Toulovec - , 23.6.2005 všeobecné - ostatní

JM - Profil | Út 28.6.2005 9:25:01

Petr Havlíček: Těch 500 - 600 ha, která voda má takovou rozlohu? Snad jen nějaké přehrady ne? To by jste na to chtěli zabrat nějakou přehradu a zabránit stovkám rybářů chytání??? Když si vezmu, že Slapy mají 1000 ha, tak to by možná vyhovovalo? Nezlob se na mě, ale v naší republice, nad kterou se pomalu neotočí ani letadlo, je to dost velký zásah, zabrat 500 ha.

XAXAP - Profil | Út 28.6.2005 9:15:06

Marfy: sorry, ale zatim zadny kaprofil nerekl nic, co by vyvedlo ostatni rybare z presvedceni, ze se tady nejaka lobby pokousi o jeste vetsi ukousnuti krajice v ramci svazu pro sebe. Kdyby vase akce byla nasmerovana privatnim smerem, dala by se podporovat nebo ignorovat, jak sam pises. Protoze se ale tyka svazu nas vsech (bohuzel stale ziveho svazu), je treba se vasi aktivity obavat a radeji ji nabouravat, nahlodavat a ve finale rozbit, zvlast kdyz si clovek vsimne, jak pristupujete k jeji medializaci a jaci lide stoji v cele akce (napr. Sekera).

Marfy | Út 28.6.2005 9:07:07

Docela se při čtení příspěvků bavím. Nevím proč někomu tolik vadí petice K70. Buď to jí podpoří nebo ne a tím by to mělo hasnout. Já ji maximálně podporuju a na výročce v naší MO to byl docela "masakr" , když byla navržena větší míra. Proti byli jen starý dědkové a nenažranci, kteří chodí k vodě jak do masny.
Ti co jsou proti údajnému zvýhodňování kapra, podle mne o tom moc nevědí, nebo nechtějí vědět! Cíl petice perfektně níž již poněkolikáté popsal P.Havlíček a kdo chce, tak to pochopí, kdo chce rejpat tak rejpat bude. Ono je hrozně jednoduchý, kecat a stěžovat si na Mrku,ale pokus o kopii K70 s jinýma druhama "chráněných" ryb jen tak nevyjde soudě podle diskuzí v jiné otázce.

Miloš_diakritický | Út 28.6.2005 8:41:05

Petr Havlíček:
Sorry, ve vší úctě, ale co má společného K70 a fakt, že jsi živnostník a stát tě bere u huby ???
Myslíš si snad, že nás duševní prostituty stát u huby nebere ???? 8 předmětů podnikání holt nějaký ten bonus pro stát stojí ...

CeP | Út 28.6.2005 0:31:46

Pane Sekero
Jak jsem Vam slibil na jinem webu, kontaktoval jsem p. Zralého ( BlueBoard.cz ) a vymenil s nim nekolik mailu. vysledek uz take znate. je to nyni jen na Vas, ale myslim, ze byste mel ucinit tak, jak je jeho pranim...

ZN - Profil | Po 27.6.2005 23:24:30

Petr Havlíček :
pořád mě utvrzuješ v mém názoru, že se na úkor ostatních snažíte prosadit své. Možná bych vám to i přál ( ono se vám to i podaří, poněvadž na to jdete skutečně dobře), ale je to na úkor ostatních ve prospěch všude protlačovaného kapra. Doposud mi nikdo, ani ty, nevyyvrátil, že šlo udělat pro komplexněší řešení situace víc. Vy si dnes poplácáváte se zvazem po ramenou a pochvalujete vstřícné řešení, ale jak pro koho a jak pro co. Schválí se K70, budete spokojení, a zase se nic ve své podstatě nemění. A kecy, že se musí snažit i ostatní profilované skupiny, ty jsou k ničemu. A už vůbec k ničemu jsou kecy, že vy podpoříte ostatní snahy. Chceš mi snad namluvit, že situaci zlepší sto petic? Myslím, že ne. Prostě vy si vyřešíte svůj problém, možná podpoříte ostatní iniciativy, ale to není řešení. Něco se musí změnit v principu. To jste vy, bohužel, svou peticí malé či větší skupiny lidí znemožnili. Svaz se bude ohánět, jak je vstřícný k modernímu způsobu lovu, část lidí bude spokojených, část nasraných, a ve své podstatě to ještě víc napomůže zakonzervování současného stavu a setrvání zasloužilých činovníku na jimi vyseděných místech.
Takže co jste udělali pro dobro a zlepšení situace? Ve své podstatě pomáháte zakonzervovat současný stav, protože K70 zajímá jen skupinu rybářů, ale ve své podstatě problémy neřeší.
PS: dobrou reklamu a přístup k věci vám skutečně dělá pan S.

Bosanac - Profil | Po 27.6.2005 22:27:14

Petr Havlicek: Raduta , tydenni povolenka pro kaprare 500 eur , na candata 600 eur , Cassien nevim , jako perspektivni v CR nevidim ani jednu vodu CRS ani MRS se nevzdaji vod tak lechce. Odnaseni a prodej ryb problem sam za sebe , ne odnaseji se a prodavaji jen kapri 70+ ale i ostatni ryby. Koho se chyti tak ´´povesit´´ jako priklad pro ostatni nebo v prekladu vysoky trest s nemoznosti dostani povolenky do konce zivota. A vody dle zamereni znamena ze muskari budou mit svoje vody , vlackari svoje , kaprari svoje , a ostatni asi budou mit smulu:-)

vraník - Profil | Po 27.6.2005 22:24:44

1) K70 beru jako iniciativu skupiny lidí. Maj právo něco navrhovat. Pokud pominu podivnosti s hlasováním, já nic podobného nepodpořím, není k tomu sebemenší důvod a nechám každému na jeho rozhodnutí jak s úlovkem naloží
2) kaprařský ráj jak je zde popisován je dalším důkazem skutečnosti že tato skupina lidí by moc ráda získala ze společného majetku členů svazu bezplatně, přesněji řečeno téměř bezplatně, jeho část, neboť si prostě spočítala že hospodařením v CC toho nikdy nedosáhne (mimochodem byl jsem na zakladající schůzi tohoto klubu, kdy půlka příspěvků ihned padla na koupi počítače :-)
I když teda ZATÍM nic nechtějí
3) jako vzor jim slouží soukromá akvárka v zahraničí, dobře nic proti tomu nemám - pokud nějaké takové chtějí ať ho koupí jako to udělal ten vychvalovaný majitel z Magyaros.........

toť můj názor

carlos - Profil | Po 27.6.2005 22:09:41

Všichni, kdo se tady cítíte utiskovaní a okleštěni možná budoucí K70, kolik těch ryb přes 70 jste za poslední měsíc (rok, celý život) chytili ? Myslím, že drtivá většina průměrných bobkařů (kterým jsem mimochodem nedavno ještě byl a nestydím se za to) takovou rybu viděla leda v kádi při výlovu a na prutě si o ní mohou nechat jen zdát ! A takových rybářů je podle mne asi tak 80% členské základny. O co těmhle lidem jde, když nechtějí hájení ryb +70 ? Jen o to blýsknout se v hospodě před kamarády nebo si nacpat pupky hnusným přetučnělým masem, popřípadě nakrmit slepice trochu víc, než normálně ? Jiný důvod proč rybu nepustit mě nenapadá !!! A nemá to vůbec nic společného s "chyť a pusť" - nikdo tady nechce masaře (bez urážky) nějak omezovat, já si taky vezmu domů rybu, když na ni máme chuť. A když se tady bavíme o penězích za povolenku, myslím pokud by stála ročně alespoň pětinásobek dnešní ceny, spousta takyrybářů, plnících si mrazáky by si našla jiný koníček, protože by se jim to už nevyplatilo. Já například taky rád jezdím v autě ale protože na to nemám, nejezdím mistrovství evropy.

medvěd - Profil | Po 27.6.2005 21:59:36

Petr Havlíček:ale já se nebojím o své peníze.Věř,že vím kolik se platí venku za rybaření.Ale tam se většinou jedná o privátní revíry.Minulý týden jsem dal skoro 150 euro za tři dny chytání.Tady jde o zvýhodnění skupiny na úkor většiny.Ve své podstatě nejsem proti privatizaci části vod a to jak tekoucích,nebo stojatých,i když bych z ní nebyl nadšen.Mnohem raději bych viděl mnohem více úseků Chy´t a pusť..Věř,že také budu raději chytat vic jak kilové pstruhy,než ty co chytám třeba na Jihlavě.Ale pokud svaz opravdu udělá takovýto ústupek,který se zásadně neslučuje z jeho pilitikou,tak za tím musím vidět něco jinýho,než je petice

Petr Havlíček - Profil | Po 27.6.2005 21:57:58

Bosanac: Utopie? Možná ano, možná ne. Spousta věcí se zdá nemožná a ono to nakonec jde. Oni nejsou kapraři jenom v ČR, ale i za hranicemi a ti by rádi k nám přijeli na takovou vodu a přivezli s sebou peníze. Když jedou do Rumunska přes celou Evropu určitě by jezdili i k nám.
Jinak druhou část tvé odpovědi nedokáži "rozšifrovat". Zkus to trochu rozvinout.

Petr Havlíček - Profil | Po 27.6.2005 21:43:40

Medvěd: petice si přece neklade za cíl získat vodu pro kapraře. To s tím nemá přece nic společného. Já popisuju "kaprařský ráj", kam by se nemuselo nic nasazovat a ještě by to vydělávalo prachy. Takže by jsi za své peníze o nic nepřišel. Jinak abych tě uvedl na pravou míru. Těch 10 000,- se leckde ve světě platí za týden a ne za rok jak jsi se možná domníval. Takže buď bez obav o své peníze.
Ottar: my zatím na svazu nic nechceme. Já mluvím hypoteticky jak uspokojit část rybářů a přitom na tom nedoplácet naopak vydělávat. Starožďárský a podobné revíry jsou příliš malé na podobný způsob rybolovu. A selekce ostatních rybářů? Vždyť je tady spousta dalších vod, kde se mohou vyřádit, kde mají spoustu kaprů (na jaře). A když na to nemá tak tak tam prostě nepojede. Já třeba jedu na Radutu a stojí mě to možná 25 000,- jenom proto, že mě to baví a mám naději na 20-30 kilového kapra a domů dovezu jenom zážitky. A naopak nepojedu do Norska, kde bych možná nakrkal bednu ryb, protože podobný způsob chytání mě prostě nebaví. A proč by muškaři nemohli mít svůj luxusní revír tady doma? I oni určitě jezdí za hranice právě kvůli lepšímu rybolovu. A ještě ke CC. Snažíme se získat nějaký revír, ale je to hledání jehly v kupce sena to za prvé a za druhé finanční náročnost ja tak obrovská, že na to prostě z příspěvků členů jen těžko dokážeme vydělat.

Bosanac - Profil | Po 27.6.2005 21:21:19

Petr Havlicek: dve vody o velikosti 500-600 ha , to je promin na ha,ha,ha. Utopie , cista utopie , k tomu cena povolenky 10000 kc , a to by se vyplatilo svazu. Sam pises ze v republice neni tolik opravdovych kapraru. Mne vycleneni takove vody/vodach pripada sobecke. Tak udelejme vody dle zamereni a ne tak jak dosud jsou. A vseobecne odnaseni ryb od vody nebo v prekladu pytlaceni jedine vetsi kontrolou a vysokymi pokutami.

Ottar | Po 27.6.2005 21:15:42

Petr Havlíček:Díky za odpověď.Jen jsem se zarazil proč chcete na svazu nějaké akvárko.Proč nekoupíte nebo nepronajmete nějaký revír jako byl "Starožďárský" ? Chápu vaše pohnutky,že když už dáváte do rybařiny takové prachy (pruty,boilie atd.) tak vás už 10.000,- nepoloží,ale to je selekce ostatních rybářů,kteří na to nemají.Přiznám se,že mě takové revíry vůbec nelákají.Proto jsem na Starožďárský nejezdil.Připadá mi to jako vytvoření revíru pro prominenty za společné peníze.To je jako by muškaři měli svůj luxusní revír za vaše(naše) peníze.Vím,že pokusy CC o získání části přístavu byly marné a obávám se,že ani toto neprojde.

medvěd - Profil | Po 27.6.2005 21:12:39

Petr Havlíček:mne by spíš zajímali ty ostatní změny rybářského řádu.Ale k otázce.Ve svém příspěvku jsi uvedl, že kaprařů, tedy těch opravdových není až tak moc.Jednáte tedy o zájmech poměrně úzké skupiny rybářů, která chce svá vlastní pravidla za poměrně málo peněz, tedy chcete si zabrat pár set ha vody pro Váš způsob rybolovu, kde se budou platit jiné ceny za povolenky.Co ti kapraři, a třeba i ti opradoví, kteří si nemohou dovolit zaplatit Tebou avizovanou sumu?Na tento způsob lovu přece musí stačit různé retušované pískovny, kaprodromy a pod.Chápal bych ještě, kdyby jste si vy tedy ta skupina opravdových kaprařů-nemyslím to urážlivě založili společnost a nějaké takové vody se snažili koupit.Takhle , v případě, že se vám to co píšeš podaří, oberete o spostu vody obyčejné rybáře kterým je váš zájem naprosto fuk.Nejsem kaprař, kapr jako ryba mne zajímá jen na vánoce a j jen kvůli rodině a tradici.Pokud tohle dokážete prosadit tak nevěřím, že to bude zásluhou petice.Spíš se vyhoví úzké skupině lidí, která si to někde a nějak zaplatí a celá tahle petice je jen velká bublina, která má zastřít skutečný stav věci.Pak souhlasim s tím, že uvedená petice je bublina a podvod.

Petr Havlíček - Profil | Po 27.6.2005 20:53:49

Takže to zkusím popořadě.
ZN: akce K-70 stále pokračuje sběrem podpisů do podzima letošního roku. Co s peticí uděláme potom se dozvíš. Nicméně možná jsi si stačil všimnout, že na několika MO už horní míra kapra 70 cm bude od příštího roku platit. Petiční výbor navázal kontakty s radou ČRS, jednali spolu a jednání bylo k našemu překvapení velmi vstřícné i k dalším změnám v RŘ. Myslím si, že to je alespoň kousek dobré práce. Samozřejmě z našeho pohledu.
pupak: ano rádi bychom jedno nebo dvě "akvárka" o velikosti cca 500-600 ha v ČR kam by se žádní kapři nenasazovali. Jenom ta povolenka by nestála 1300,-Kč, ale cca 10 000,-Kč.
Pike: vůbec si nemyslím, že je celá republika plná kaprařů. Těch opravdových kaprařů zas nebude tolik.
Nepřipadá mě sobecké vyčlenit v rámci ČRS vodu, pro tento druh rybolovu. Že by na tom i ČRS vydělával je při ceně povolenky 10 000,- víc než jasné. Samozřejmě, že petice s tímto, ale nemá vůbec nic společného.
TomášV: nikdo tě nenazval vrahem, že si odneseš pár kaprů za rok. To jsem nikdy neřekl a nikdy neřeknu tak si nevymejšlej slátaniny.
Papež: tvoje slovo snad ani nestojí za komentář.
Pan Slamáček: já si myslím, že odnášení kaprů do soukromých vod by K-70 částečně řešila. Už jen tím, že by to bylo proti pravidlům a rybář by se při tom musel bát, že příjde o papíry. Jinak je nad slunce jasné, že K-70 v žádném případě nevyřeší zarybňovací plány, to přece netvrdím. Jenom tvrdím, že když se bude kaprů odnášet méně od vody tak se jich méně bude moci zase nasazovat. Že to není v zájmů "výrobců" ryb je jasné. Jinak kde budeš na těch sumcích? Přijel bych pokecat, ale můžu jenom večer. Když tak můžeš na meil.
Ottar: víš je mě jasné, že kdo bude chtít velkýho kapra odnést tak ho prostě odnese. Ale teď to mohl udělat beztrestně a když to bude v řádech bude se už muset bát. Teď si trochu ulevím. Žijem ve svinským státě, kde je prostě korupce na všech stupních v politice, ve sportu, u policajtů, soudci jsou kapitola sama pro sebe ... Jsem živnostník a stát mě bere u huby jak může. Tím pádem si vůbec nemyslím, že zrovna rybář se stane uvědomělejším, když v tomto státě musí žít taky. Takže když já tady bojuju za "nějaký" kapry připadám si mnohdy jako blázen. Ale přesto mě to nedá.
Marda, Klikař: díky za podporu.

Klikař - Profil | Po 27.6.2005 20:32:12

Pan Slamáček - ®Ověřený fakt ?Nuže dobrá tvou iluzi ti brát nebudu.Chytal jsem na mouchu a na vláčku 10 let,mam vodou nachozeno stovky kilometrů a jednoho dne mně to pustilo a už mi to nic neříká.Tak nevim nevim jestli máš pravdu

Pan Slamáček | Po 27.6.2005 20:20:27

Klikar> a za jine myslet je povoleno? :-)
samozrejme to myslim vazne, je to overitelny fakt!

Klikař - Profil | Po 27.6.2005 19:28:31

Pike - ®To vždy odpovídáš za jiné?Víš že je to neslušné mladíku ?

Pike | Po 27.6.2005 19:21:49

Klikar. Slamak si srandu nedela a ma samozrejme pravdu. kdyz muze byt nadryba (kapr), jiste existuje i nadrybar (muskar)