K70 - fraška - nebo podvod???

V minulých dnech jsem několikrát reagoval na stránkách ankety www.K70.wz.cz. Spolu s několika kamarády a spolupracovníky jsme projevili nesouhlas s touto anketou a připojili svoje hlasy pod "NE". Druhý den jsme však překvapeně zjistili, že naše hlasy byly anulovány a anketa vesele jede znovu bez našich hlasů. Když jsem na výše uvedených stránkách projevil velice slušnou formou svůj nesouhlas s touto činností a označil tuto anketu za zmanipulovanou, anketa ze serveru dnes ráno zmizela úplně a nedostanu se ani do diskusního fóra. Co si myslíte o tomto jednání? Přijde Vám toto jednání jako férové? Mám pocit, že bude něco shnilého ve státě ...................... Hodláte tuto podivnou akci i nadále podporovat???
Autor diskuse: Toulovec - , 23.6.2005 všeobecné - ostatní

Petr Havlíček - Profil | Pá 1.7.2005 16:41:29

Pan Slamáček: no jo v Kolíně já jsem oblíbenej, zvlášť na výročních schůzích. No a že bych kapry prodával tak to snad ani nebudu komentovat. To je samozřejmě nehorázná blbost.
Jinak já za chvíli odjíždím na ryby a budu tam do pondělí ráno, pak musím do krámu (10 - 17) a zase se večer chci vrátit na ryby až do středy. Uvidím jak to budu stíhat. Když tak se ozvu.

Pan Slamáček | Pá 1.7.2005 14:34:00

Petr Havlicek> tak jsem se tady v tom Koline na tebe informoval a se dozvedel ze "jo to je ten co chyta ty kapry a porad na schuzich prudi s tim ze je chce hajit! dyt je sam prodava" tak petre jak to je? :-)))
v pondeli bych mel dostat jednu divenku na starost a ucit ji hazet. pocitam ze budem na Legeraku, tak se muzes zastavit jestli chces. telefon mam v karte.

Bezpartajní | Pá 1.7.2005 13:34:55

ach jo , běžte radši ....... na ryby .Dneska budou určitě brát .

Petr Havlíček - Profil | Pá 1.7.2005 13:30:50

TomášV: co to povídáš, já ti odpověděl. 30. 6. 14:06:12.

TomášV. - Profil | Pá 1.7.2005 11:22:48

Marda: bohužel, na jasnou otázku jsem nedostal ani tu debilní odpověď :o))
PH: zase nic ......

TomášV. - Profil | Pá 1.7.2005 11:20:04

Bezpartijní: jo, co kdyby děda náhodou chytil, tak mu to raději dopředu zatrhneme odnést :o((
A tu domácí havěť krmí sociálka, takže Azbest má zcela oprávněný pocit, že i z jeho peněz. Ten pocit, ba přímo přesvědčení většina z nás.

Bulk - Profil | Pá 1.7.2005 10:51:36

bezpartijní: A proč by ho do baťohu nacpat neměl, vyudí pozve rodinu a bude mít vystaráno.

Bezpartajní | Pá 1.7.2005 10:48:18

Azbest ... s pěknym parchantem , a to že pujde romský spoluobčan někomu servat hliník ze střechy aby nakrmil svou domácí havěť tě nenapadlo ? když jsi mu zabavil jeho "pardon tvoje" peníze ...
To máš jako s dědulou co náhodou chytí +70 kapra a medituje "přilepším doma slepicím , nebo ho pustím aby si ho mohl někdo další povodit" dle tvýho by ho samozřejmě nacpal do ruksaku , protožě když má zaplacený známky a odbouchaný brigády , tak je přeci jeho , že ?

Pyzda | Čt 30.6.2005 18:54:30

Petr Havlíček : dík, ještě prosím trochu podrbat na pravé lopatce, a pak drbat K70 po všech výtiscích do rozdrbání a to proveditelné je.

Azbest - Profil | Čt 30.6.2005 17:43:16

Bezpartijní-našel jsem na ulici peněženku .Předloni.Bylo v ní asi patnáctset a občanka romského spoluobčana.Pěněženku jsem zahodil.Penězi nepohrdl a občanku poslal zpátky na adresu v ní uvedenou(aby nevotravoval na úřadech) s děkovným dopisem,kde jsem uvedl,že si přeju za svůj šlechetný čin zahrát v rádiu nějakou pěknou písničku.Peníze byly stejně přes pracák z mých daní-tudíž moje.Už víš,s kým máš tu čest?:-)

Petr Havlíček - Profil | Čt 30.6.2005 17:15:54

Martin M, Marda, Marsip: no jo, proto píšu, že to je prakticky neproveditelné. Chtěl jsem Pyzdu alespoň za něco trochu pochválit.

Marda - Profil | Čt 30.6.2005 17:03:10

Pyzda: Na samosek? Spousta lidí chytá na boilies i s feederem, nebo nebo plavačkou, prostě na vlasové montáže a na tvrdou kuličku (pelety a pod., ani se nemusí vařit, boil - od toho boilies)... A někteří zase dostanou metrového kapra na nástražní rybičku při lovu dravců... A co rohlíkové "boilies"... :-)))

marsip | Čt 30.6.2005 16:33:39

Pyzda: Máš to pěkně nalajnované... :o)))

Pyzda | Čt 30.6.2005 16:14:39

Martin M. : pokud neumíš precizovat na co a jak jsi ulovil po několikáté 15kg kapra jsi vyjímka, nebo kuličkář. Ti co to umí vědí o čem se hovoří. M.j. Lov na boilí= lov na samosek, ale to je věc názoru. Je to obdobné, jako hledat rozdíl mezi lososí mouchou a strímrem. (Rozuměj rybolovný způsob lov na umělou mouchu a přívlač.) Tomu taky moc nerozumím, ale je to realita dle vyhlášky. Bylo by to stejné, jako ofsajd na modré. Ještě jinak, pokud ti kouká kluk z poklopce, měl bys být předveden a je jedno, jestli jsi sklerotik, nebo úchylák. Když tě předvedou po třetí, jsi kuličkář.

Martin M. - Profil | Čt 30.6.2005 15:47:07

PH, pyzda> to nemuze projit... co to je boilie? ja reknu, ze chytam na tuhe testo a kulickove pelety. Nektera (vetsina) boilie prodavanych v obchodech je "varena" za studena - je to boilie? Ta hranice neni presne dana. Navic po vytazeni ryby z vody vetsinou uz ani nastrahu na hacku nemas.

Petr Havlíček - Profil | Čt 30.6.2005 14:06:12

TomášV: abych ukojil tvoji touhu po pravdě musím se trochu opravit. Správně mělo být napsáno... téměř vůbec nedotkne.
Pyzda: konečně z tebe vypadla alespoň trochu zajímavá i když asi neproveditelná myšlenka. Úlovek na boilies = zpátky do vody.

pupak | Čt 30.6.2005 11:10:39

Bezpartajní - naprosta blbost davam 5, znova a lepsi priklad !

Bezpartajní | Čt 30.6.2005 11:08:42

TomášV...píšeš : protože pokud náhodou chytí kapra +70, ikdyž se na ně nespecializuje, nebude na něm, na jeho rozhodnutí, jestli ho vrátí zpět vodě, nebo si jej ponechá. Tímto Vaším zájmem omezíte všechny rybáře, je to tak ??
// a pokud náhodou najdeš na ulici peněženku s penězi a doklady , tak je snad na tvý volbě , jestli si jí necháš , nebo vrátíš ??? začni hájit názor , že je jen na tobě jestli si jí necháš a my už budem vědět s kým máme tu čest .

Marda - Profil | Čt 30.6.2005 10:34:32

TomášV: Člověče ty mi přijdeš jak fízl domáhající se jasné odpovědi na debilní otázku... Nezlob se na mě, ale takové slovíčkaření, jaké předvádíš už je trochu extrém :(

XAXAP - Profil | Čt 30.6.2005 9:36:31

Pyzda: joooo, kdyby byla tretina soukroma, uz by se konecne svazik zacal hroutit ... ale neni, prestoze pomaloucku ubyva a bude ubyvat i v nasledujicich letech, porad jsou svazy pekne zatuhlej monopol

Pyzda | Čt 30.6.2005 9:26:25

Minimálně 1/3 stojáků je už v soukromu, 1/3 chtějí autoři petice usurpovat pro sebe, tedy vyhnat většinu tím, že pro ně nebude co lovit (Kapři běžné velikosti), a za možná ušetřený peníz se bude platit RS. Jaký a pro koho to má efekt? Pokud většina rybářů vrátí papíry, tak peněz ubyde a z čeho chcete platit vysazování původních druhů ryb do řek, jak se nám leckdy snažíte namluvit?
PH: Pokud jak píšeš je petice zaměřená na kapraře kuličkáře, tak proč není součástí této petice návrh na zřízení nového rybolovného způsobu, lovu na boilíí. Kapři takto ulovení musí být vráceni vodě?

carlos - Profil | Čt 30.6.2005 7:05:22

TomášV. - ® : "na papíře" by se samozřejmě K70 dotkla všech ale v praxi mi řekni, kolik % rybářů takovou rybu vůbec někdy chytí ? Mimo specialistů na kapry je to opravdu strašná náhoda.

TomášV. - Profil | St 29.6.2005 22:56:54

MM: PH trvdí o kus níže , že dle "jejich" mínění se K70 běžného rybáře vůbec nedotkne. A to je lež černá na bílém. A dotyčný mi nedokáže dát jednoznačnou odpověď. Ano, i já jsem pro zpřísnění limitu počtu odnesených ryb. A to VŠECH ryb, nejen přerostlých kaprů.

Martin M. - Profil | St 29.6.2005 22:01:27

TomasV> a kdyz odpovi ANO, tak je na tom neco spatneho? Samozrejme ze je to omezeni pro VSECHNY rybare. Jde o to, jestli je to spatne nebo ne. Podle mne ne. Uvital bych vice takovych omezeni (nejen horni miru, ale i zprisneni vetsiny dnesnich limitu), ktere omezi VSECHNY rybare. Tim nerikam, ze kapr musi byt jako prvni, ale nutno priznat, ze iniciatori K70 nikoho ve fronte neprebihali!

TomášV. - Profil | St 29.6.2005 21:27:47

PH: dokážeš říci jasně ANO nebo NE na mou otázku??

Petr Havlíček - Profil | St 29.6.2005 21:25:22

Xycht: ale to víš, že se občas něco říká. Ale dokázat mu to je horší. A i když mu to dokážeš tak co? On nic vlastně neprovedl špatného. A další kapr zmízí kdesi v kaprodromu a za rok je bez ocasu, orvaný ploutve...

xycht - Profil | St 29.6.2005 21:14:06

Petr Havlíček: no musim říct, že se snažím lovit sumce a taky mě pěkně s..e že nemůžu lovit nonstop a beze strachu z postihu spát ve stanu apod....nicméně si myslim, že zavedení K70 (osobně nejsem pro) musí jít ruku v ruce s kvalitněním práce RS, dokonce bych byl pro profesionální RS. Jinak ty lidi budou ty ryby brát dál míra nemíra.

Ještě mám otázku, kaprařů specialistů kteří jsou schopni pravidelně lovit ryby nad 70cm podle mě moc nebude, tak se ptam, ono se opravdu neví že kaprař XY občas prodá trofejního kapra dejme tomu panu Y, který provozuje soukromý revír X? Neříkej mi, že se to neví kdo je čí kámoš a kdo kam vozí ryby :-) Já jsem si jistej, že takový informace občas prosáknou...divil bych se kdyby ne.

pupak | St 29.6.2005 21:05:23

Royal Wulff - ani si neprej vedet co vlastne v ty vlade mame :-(((((

Royal Wulff - Profil | St 29.6.2005 21:02:10

Takto plosne aplikovana horna miera urciteho druhu ryby mi pripada ako poriadna kravina. Ak to u vas prejde, potom mate nielen vo vlade este viac komunistov ako my.
Poznam reviry, kde plati hajenie pre urcite druhy, pre ine lovna miera napr. pod 30 a nad 50 cm ( kvoli ochrane "genetickeho materialu" ). K70 by bol precedens - hajenie prestarnutych generaciek .

TomášV. - Profil | St 29.6.2005 20:49:15

PH: ale dotkne, protože pokud náhodou chytí kapra +70, ikdyž se na ně nespecializuje, nebude na něm, na jeho rozhodnutí, jestli ho vrátí zpět vodě, nebo si jej ponechá. Tímto Vaším zájmem omezíte všechny rybáře, je to tak ??

Petr Havlíček - Profil | St 29.6.2005 20:44:38

Xychte ty jsi se hodně trefil na hřebíček. Ano petice je ponejvíce útok do vlastních řad. Ovšem, ne každý kdo chytá na boilies je kaprař s velkým K. A ne každý kaprař velkého kapra vrátí do té vody ve které ho chytil. Petice je postavena proti "kaprařům" živnostníkům. Stejně jako ty si myslíme, že běžných rybářů se K-70 vůbec nedotkne.

TomášV. - Profil | St 29.6.2005 20:36:10

xycht: už u prvního náznaku týkajícího se K70 tady na MRKu jsem říkal, že se to týká hlavně kaprařů a jejich stěhování trofejních kaprů do soukromáku za tučný peníz. Je tedy vlastně takový vnitřtní boj této specificky zaměřené skupiny.

xycht - Profil | St 29.6.2005 20:29:27

Zajímavý skutečnosti obsahuje především příspěvek od člověka s přezdívkou Cep, tam jsou velice zajímavý věci a hlavně pan Sekera by na ně asi měl reagovat.

Co se týče K70, tak nechápu jednu věc. Proti kaprařům nic nemám, chápu, že si chtějí chytit trofejní rybu a v tom jim držím palce, jen nechápu, že nadávají na soukromé revíry plné trofejních kaprů a zároveň tento stav chtějí nastolit na svazových revírech. Navíc běžný rybáři, který je drtivá většina nemají vybavení ani schopnosti a znalosti na to aby cíleně chytali a požírali kapry nad 70cm. Jediný kdo dlouhodobě a cíleně dokáže takový kapry chytat jsou kapraři chytající na boilie tj. specialisti. Z toho logicky vyplývá, že je (ASI) K70 především útok do "vlastních řad". Nebo Vám to tak nepřipadá? Od koho vlastně získávají vlastní kaprodromů trofejní ryby? Od krmítkářů to asi nebude....nic proti kaprařům nemám,ale to je tolik kaprařů lovících na boilie, že je tak těžký zjistit kdo a komu ty ryby prodává? Fakt to nechápu.....

PJ - Profil | St 29.6.2005 18:23:18

MartinM : pak držím palce.

Martin M. - Profil | St 29.6.2005 18:16:36

PJ> omezeni ulovku na jednoho kapra denne v MRS je daleko vetsim zasahem do "ekonomickeho efektu" nez nejaka K70. A proslo to!

PJ - Profil | St 29.6.2005 18:04:19

Věřím v dobré úmysly autorů petice a taky věřím, že vaše hlasy se anulovaly technickou chybou, ale nevěřím, že petice projde. Jednoduše řečeno: až budou mít důchodci na lososa, tak se nebudou škrábat s kaprem, ale tahle situace pořád spíš vtip a chycené ryby mají pro spoustu lidí i ekonomický efekt, kterého se nebudou chtít vzdát a tohle "hnutí" narazí na odpor v místních organizacích.

David L. - Profil | St 29.6.2005 17:45:19

Vážení přátelé, obdivuji vaši snahu diskutovat tak dlouho o ničem :-)) MRK už by asi potřeboval nový pokec : Psycholog MRKu :-)) XAXAP a MD, že vás to pořád baví, dokola se s někým dohadovat...

Pike | St 29.6.2005 17:34:28

Pepa P.: Ale hovno. Asi 15x lepsi nez kdovijake petice by bylo, kdyby se nasi slavni boiliesmani snazili zapusobit na mlade a jit ostanim vzorem. Misto toho se furt chlubi, jak chytaji v noci, nase mile kapriky sakuji pres noc, jen aby meli fotku (kdo nema fotku v casopise ci na netu s predpazenym kaprem, jako kdyby nebyl, rezou lekniny pletenkou a jeste se tim chlubi, hacky bez protihrotu pouziva malokdo, nejradeji by chytali na minimalne 3 pruty atd) Proste jsou to divni patroni. Naprosto nevim, proc by si nekdo nemohl vzit sveho kapra, kdyz tato ryba je tak masivne vysazovana.

Pepa P. - Profil | St 29.6.2005 17:17:03

Pánové k tomuto se nemá vubec cenu vyjadřovat, protože zde je tolik Masařek a lidoškůdců, že vím že se to tu stejně nikdy nezmění. Vojto Kašli na to.