Pokec - Vranovská přehrada

Na myšlenku založit tuto otázku mne přivedlo mnoho otázek ohledně Vranovské přehrady.Jelikož tuto vodu také často navštěvuji , tak mne aktualitky přijdou taktéž vhod.A fotografie jak historické tak současné, nebo úlovků zde také rád uvidím....... Nu, tak směle vpřed :-)
Autor diskuse: mishak - Profil , 22.1.2009 všeobecné - revíry, cestování
Moderátorem vybraný zápis - stále nahoře.

Nmishak - Profil | Čt 9.4.2020 13:12:24

345 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nmrkva - Profil | Čt 4.7.2013 20:26:20

jinak metr ukázal 123...

NBlesk 120 - Profil | St 20.7.2022 22:16:52

Vranovskej zelenáč

Nig - Profil | Pá 15.1.2016 13:47:05

Fotili místní domorodci z chaty nad Jachtclubem před cca 10 dny.

Nig - Profil | Pá 15.1.2016 10:15:36

ale je tam krásně

N.ada. - Profil | Po 22.6.2020 10:31:54

Caute bando, s drahou polovickou jsme si dali proprseny vikend na chate, chteli jsme zkusit chytit nejakeho toho kaprika, no a nakonec z toho byla zatim nejlepsi letosni vyprava. 4 ryby mezi 12-15kg. Tak tady je par fotek z vydareneho vikendu.

Nmrkva - Profil | Čt 16.6.2016 10:55:09

Tak jsem před chvílí zahájil a ani to letos moc dlouho netrvalo...😃

Nladis726 - Profil | Po 9.8.2021 22:35:34

Čau Vránováci, zatím tři dny na chatě a kapři krásně berou.První 84 cm,11 kg,druhý 85 cm taky 11 kg.Potom,kluk vytáhl 75 cm,nevážený a ten můj největší měl 90 cm a krásných 17,20 kg.Zatím můj největší na Vranově.Plavou si spokojeně dál.Ještě jsem chytl 66 cm ten si taky plave spokojeně.Na gril skončil kapřík 55 cm.Ať vám to hrčí jak mě.

NRomario - Profil | Ne 24.5.2020 21:32:11

Zdravím a hlásím návrat z výpravy. Cejni zrovna neměli svůj den, ale zato jeden záběr mi udělal radost. Kapr 98 cm, 22 kg. (jikrnačka před vytřením). Plave zpátky v přehradě a tak Vám přeji hodně štěstí v honbě za ní. Ať Vás opatruje sv. Petr.
Jo, a kdyby jste potřebovali na oplátku poradit s rybařinou na Labi, najdete mne na mých stránkách: www.chatalabe.cz. Jsou tam fotky úlovků za poslední dva roky včetně možnosti ubytování.
Petru zdar.

Nmishak - Profil | Ne 12.11.2017 16:18:41

Tak už jsem to zpracoval......komplet zápis plus fotky najdete u nás RKMB :O))))

Je tam mnoho reklamy, tady by to neprošlo

Nkvetosek - Profil | Po 28.10.2013 21:12:56

zajimava tema probyrate,těch chat je tam 4500na vranclu nebyloby špatny se sejit a pokecat.Snajpra sem parkrat potkal na vodě,ale neseznamil,jsem takovej stydlin z vranova.Tet se my poštestilo bez lanka 101cm na 5 cm gumu, vracena nazval jsem ji Modrak.

NKukin1 - Profil | Čt 12.9.2013 11:51:46

S touhle fotkou se s vámi musím podělit, přímo v přímém přenosu jsme s mladým viděli zalovení a ulovení okouna štikou - zde je výsledek a jsem rád, že takovéto okamžiky přispívají k zájmu mého syna o rybolov:))))

Ncomputerfish - Profil | Út 24.11.2020 13:12:11

Pro pamětníky: Tohoto kapra chytil 21. července 1947 Leoš Galoda v Bítovské zátoce pod Kornelyho chatou. Délka 91 cm, nevážen. Nebylo na čem a kde. Použité náčiní: vlasec Robur 0.35, naviják Rouskův vrháček, proutek duralový. Použitá návnada brambor oloupaný do tvaru krychličky zvící velikostí většího ořechu.

N.ada. - Profil | Pá 27.7.2018 11:13:38

Vranovský mohykán 89cm a 18,8kg. Samozřejmě vrácen vodě ;-)

NČAMIL - Profil | Po 13.7.2015 1:53:30

215 cm a cca 60-70 kg :) záběr přišel večer v 10 hodin :)

Nmrkva - Profil | Čt 4.7.2013 20:24:58

tak po pár dnech návrat do civilizace a musím se hned pochlubit...
povedla se pěkná kudla, taková se bude těžce překonávat...
další meta by mohla být podobná na vláčku...

Nmishak - Profil | Út 10.8.2021 6:28:55

Tak u nás je vše trošku jinak než obvykle a ryba si dává na čas.....avšak na tu bídu občas něco kousne. K prutu se dostanu pouze při přípravách a vyvážce, pak pouze sekunduji :O)

Nmishak - Profil | Čt 28.3.2019 19:44:16

AKCE ČISTÝ VRANOV
Pro mnoho členů klubu je Vranovská přehrada srdcovou záležitostí. Dostupnosta její rozloha a nejedno tajemství co skrývá nám nedává spát.

Každé jaro však s povzdechem sledujeme, jaké šrámy do přírody zasazuje nejeden rybář, turista či chatař. Mnohokrát jsem situaci diskutovali a mnohokrát plánovali věnovat nějaký čas a usílí uklidu. Bohužel vždy zústalo u planých řečí a akci nezorganizovali. Až letos. Tohoto roku, 2019, se celé akce chopil Tomasson a podařilo se mu vyburcovat skupinku členů a jednoho hosta.
Dohodli jsme se, že vzhledem k vysoké hladině budeme postupovat po vodě. Naše komando čítalo tři lodě s třemi členy posádky. Vyrazli jsme od Vysočanského mostu směrem do přítoku Želetavky až co nás voda pustila. A výsledek vidíte na fotografiích.
Na závěr celé akce jsme upekli nějakýho buřta a spokojeně zakončili celou akci.

Tome děkuji za skvělou organizaci a kluci za ochotu zúčastnit se a podpořit akci Čistý Vranov. A kdo ví ,příště třeba ve větším počtu s širším záběrem.
Za RKMB.cz mishak

NK73 - Profil | Út 19.12.2017 10:44:32

Doporučuji zhlédnout, moc krásné záběry ve 4K.

NBlesk 120 - Profil | Po 30.10.2023 19:20:56

Nejlíp je na Vranově

NKolben - Profil | Út 10.11.2020 22:09:03

Loňské fotky ………..

Nmishak - Profil | Ne 10.9.2017 12:47:25

Tak konečně. Pracovní vytížení je šílené a já hledám každou chvilku jak se utrhnout a vyrazit aspoň s rodinou na chajdu, kde můžu spojit rybařinu a společně strávený čas s rodinou.
Každý rok se snažím dosáhnout v lovu kaprů maxima a to nejen váhově, ale i počtem úlovků.
Nevím proč, ale tato ryba mi v posledních letech učarovala. A v podstatě ne ryba, ale kapr na mojí oblíbené vodě.
Každoročně vymýšlím vše možné i nemožné, jak je přelstít. Mnohdy je to boj s větrnými mlýny. Ono chytat něco co v daný okamžik v tomto místě není je trošku postavené na hlavu. Ale pod hladinu nevidíme a co kdyby, že?!
Je tu poslední prázdninový víkend. Já mám to štěstí, že moje rodina miluje to místo na břehu přehrady, stejně jako já. Počasí, dle předpovědi, není ideální na rodinný víkend, ale pro ryby by to mohlo být znamení k výraznějšímu zájmu o krmení.
Sbírám informace od všech svých kamarádů a volím jasnou taktiku. Do vody půjde pouze boilie. Buď a nebo.
První večer teplota nad třicet a rybí aktivita na nule. Nevadí , užíváme grilování a zítra se uvidí. No nevidím, celý den azuro a já vymýšlím jak na ně. Večer je tu coby dup, já doufám, ale ono nic. Únava nastupuje a ryby nikde. Sice pár výskoků,odhaduji na kapry, ale na konci udice je klid. Skoro usínám a v tom ten zvuk. V ten okamžik, než mi to dojde, to zní jako ranní budík do rachoty. Ne, není to on. Je to příposlech a já letím z bivaku, div si nelámu nohy na schodech. V klidu…………!!! zvedám prut a pomalu domotávám uvolněný vlasec. Chytám s odpadávajícím kamenem na 140 metrech. Cítím rybu, ale odhadovat velikost, když ji pomalu přitahujete nad bezpečnou hloubku, je nesmysl. I tak odhaduji rybu na střední velikost, takže nevyrážím na vodu a zdolávám ze břehu. Tah je tupý, bez cukání. Za chvíli mám soupeře pár metrů od břehu, kde se dno prudce zvedá k mým nohám. Ryba si rázem uvědomuje situaci a začíná „ rozrývat“ břeh, ve snaze zbavit se té kovové ozdoby v tlamce. Netrvá dlouho a já vidím ve svitu čelovky tělo toho zvířete. Nevypadá zle , ale opravdu si to uvědomuji, až když je v síti podběráku. Vytahuji ramena a vyproštuji háček z šupináčovi trumpety. Je neskutečnej. Honem nachystat vše potřebné ke zdokumentování toho krasavce a ať maže zpět. Vše proběhne v mžiku a já mám na kontě konečně další šupinu 10+. Nádhera. Kapr spokojeně odplul a já s fotoaparátem v ruce oddychuji v křesle a vzpamatovávám se z adrenalinového náporu. Dlouho do noci si ještě vše přehrávám v hlavě a nemohu se dočkat dalšího dne.
Dalšího dne ráno jsem u vody dříve, než umožňuje řád a tak mám dostatek času vše připravit a zkontrolovat, zda je vše 100%. Padla šestá a to už jsme na vodě s prvním prutem a druhý ho následuje. Vše je jak má být a já si popíjím v klidu kafíčko. Jízda, to není obvyklé, asi solidnější ryba. Přisekávám a rybu zdolávám opět ze břehu. Souboj nakrátko je opět zajímavý. Závary na hladině jsou jak od lodního šroubu. Obecenstvo na břehu čeká, co to bude za ponorku. Dobojováno a v podběráku mám dalšího přehradního, šupinatýho koně. Avšak už ne 10+. Ale i tak mi nadělil super zážitek a po odfocení maže zpět.
Zkrátím celou svoji rozpravu malou rekapitulací. Za pět dní jsem na podložku dostal mnoho pěkných ryb a to jednu bonusovou atakující hranici metru s váhou nad deset kilo. Krmil jsem oproti jiným víkendům pouze boiliem, z dílny Tomassona a Haryho (RKMB míchači) a to kořeněnými játry a SN1 s příměsí komerčního mixu. Tímto oběma děkuji a na další víkend mi musejí našoulet další. Montáže jsem používal klasické, jen jsem musel upravit délku podvazu, po několika neúspěšných záběrech. Nebo spíše, změnil jsem celý návazec a to za fluorocarbon D montáž, kde je boilie na gumičce přímo u háčku.

Spokojen doma sepisuji a přehrávám každý okamžik a těším se na další

…………RKMB FISHING UNLIMITED…….mishak

Nsnajper1 - Profil | Po 15.9.2014 13:48:08

sobotni 113. Kamarád po 5 letech čekani. Jinak super vikend na ryby.

Ncomputerfish - Profil | Út 5.3.2024 11:56:45

Včera klid u vody i po vodou. Ale nevadí.

Nmishak - Profil | Po 6.6.2022 13:19:03

Byla to vcelku makačka, ale nakonec se jeden fotkovej povedl. Ale, že to trvalo...

NOndřej Macků-Maca - Profil | Po 25.10.2021 8:31:23

Chtěl bych vzkázat všem vranovským (a nejen těm) chatařským hrdinům, co si večer nahodí dva pruty na candáta a ráno až se jim začne chtít, tak to vylezou zkontrolovat, že nejsou nic jinýho než zmrdi. Včera ráno na Chmelnici minimálně 6 nahozených prutů celou noc, jeden zasranej vidlák měl přes noc očividně záběr , vymotáno tak 100m, musel to jít smotat přes 3 rybáře a ryba pochopitelně natvrdo zajetá ve vázce. Další frajer přijel smotat tyhle dva pruty autem odněkud z chaty x set metrů od vody! Blil bych z vás!

NJarda P. - Profil | Po 7.6.2021 17:52:49

Zdravím, minulý týden kousek pod Penkýřákem. Denně chytání cca 17,30 - 23,00. Od kapra jeden záběr ve středu ve 22hod 83cm, 11,5kg. Jinak tři boleni 57 - 62 a jeden cejn. Vše na koule 24mm. Voda celkem žije, pukají sumečci, boleni do toho také řežou. Kapři moc neskáčou. Ale krásně bylo. Jarda

NKolben - Profil | Po 31.5.2021 20:46:28

computerfish >> Napsal jsem do Znojemska článek, vyšlo to dnes 31.5.2021. Je to reakce na článek jachtařů, který jsem dal sem 18.5.
Naskenoval jsem to nadvakrát, líp to neumím.

NHonza276 - Profil | St 25.11.2020 4:54:28

Taky přidám jednu retro fotku.muj táta.

Nig - Profil | St 18.11.2020 18:26:21

Byl jsem přesně před měsícem na Vranclu, po dvou dnech bezrybka, musel jsem se vrátit domů, bo mě přepadla čínská chřipka. V rámci léčby jsem zpracoval zářijové boleně na zavináče a byl jsem mile překvapen jejich kvalitou. Letos už na Vrancl nepojedu, tak přeji vám všem, kteří ještě na Vranclu rybaříte nebo rybařit budete hodně štěstí a krásné úlovky:

NRomario - Profil | Po 4.12.2023 23:10:31

Tak jsem s kamarádem prožil mrazivý víkend na Kopaninkách. Dva potahy asi od candátů, jedna stržená rybka, ale stálo to za to. Ještě jednu výpravu dáme za 14 dní. Není to jednoduché se rozloučit se sezónou.

Nbrokolica - Profil | Po 25.9.2023 13:42:02

buchta z dnešního rána a pár kamošů, chutná jim hodně!

Nmishak - Profil | Út 25.4.2023 6:47:38

Něco málo jsme poklidili...

Nmishak - Profil | Út 16.8.2022 6:57:06

To nelze nemilovat...........užíváte léta?

NRomario - Profil | So 14.5.2022 7:38:35

Tak dneska ráno po třiceti kaprech, největší zatím 71 cm, přišla konečněpořádná ryba na boloňku. Amur 98 cm, cca 15kg. Je ve vodě. Máte šanci a nebo my příští rok.

NKolben - Profil | Po 31.5.2021 22:37:56

Seržant55 >> Taky bývají "fajn " diskotéky na parníku. Když se začne smrákat a vychutnáváš si to ticho u vody, z dálky se přibližuje pomalu jedoucí loď se řvoucí hudbou a ještě víc uřvaným diskžokejem. Čím větší randál, tím líp se baví cestující účastníci diskotéky. Nevidím jediný důvod, proč nezůstanou někde v uzavřených prostorách , kde kravál diskotéky nikomu nevadí, proč ho musí importovat po hladině přehrady a nasírat tisíce lidí na březích Vranovské přehrady !.

NČAMIL - Profil | St 25.11.2020 11:16:54

Taky tu nějaké mám :)

Nmishak - Profil | Út 27.10.2020 6:19:23

Kolik ještě letos takových dní bude??????

N.ada. - Profil | So 15.2.2020 16:02:00

Caute bando, mrknete na video, udelal jsem kratkou prehlidku ulovku z Vranclu ;-)

NChiquita - Profil | Pá 1.11.2019 6:22:31

Kolben >> Takže podle tebe by bylo lepší to tam nechat a nedělat nic. Když tak napsat, nebo zavolat na nějaký úřad, ale sám nic neřešit. Já byl na místě víc jako dvě hodiny a za celou dobu jsem nikoho neviděl, navíc pytlačky byly na obou březích. Udělal jsem to teď a pokud na něco takového zase narazím udělám to i příště a jestli ty s tím máš nějaký problém můžeš zahájit tvou oblíbenou činnost a vznést dotaz co si myslí o mém chování nějaký státní zaměstnanec na dotyčném úřadě.

NK73 - Profil | Ne 5.11.2017 12:55:38

Tak tedy znovu, při odesílaní se vypla elektrika.
Pekelná brána je na Vranově otevřena. Včerejší celodenní výlet na Vranově mě docela zaskočil co se týče vody. Celkem bych to nazval přírodní katastrofou, za kterou může člověk. Mluvil jsem s místními lidmi a jo to hodně, ale hodně špatné. Chybí pouhých 2,5 m do sacích košů co odebírají vodu na pitnou vodu. Pak co se stane nikdo neví. A co se týče rekonstrukce hráze, také nic moc. Byly položeny špatné mostovky a nový ředitel povodí vše zastavil. V tu to chvíli nikdo neví jak to vše dopadne. Ze starého Bítova se stala atrakce pro turisty. Jinak tam bylo moc hezky, až na tu vodu. Zde je pár fotek.

Nmrkva - Profil | Po 17.4.2017 19:11:15

dlouho jsem se neozval, tak to napravím... dnes jsem nalodil přítelkyni a jeli jsme odlehčit trošku přírodě...
jinak k rybám - od čtvrtka na chajdě, rybám se vůbec nechtělo a jelikož jsou okouni hájeni, nic jiného u nás ještě nebere a bylo mrtvo... což potvrdila dnešní štička, která se tuhá objevila u chajdy... :-( měla 103 cm a žádné viditelné zranění jsem nenašel, měla to za sebou jen chvíli, žábry měly ještě načervenalou barvu... zřejmě ji mrdlo při tření... ještě z ní lehce šly jikry, ale drtivá většina již byla pryč... nikdy jsem se s tím nesetkal, ale příroda se ztrátami asi počítá...

Nmishak - Profil | St 31.8.2016 19:26:31

Tak jsem slyšel, že se letos loví solidní suméšci....jeden co mi přistál od kamaráda v telefonu

Nmishak - Profil | Ne 15.11.2015 12:44:28

..............beze zbraní...........

Nladis726 - Profil | Po 17.6.2013 21:43:40

Čau,Vranováci týden na Vranclu se vydařil,byli jsme tam od 10.6 do 15.6..Nachytali jsme tam spoustu krásných ryb,můj největší 94 cm 10,40 kg a ještě přidám jednu fotečku 84 cm 9,40kg.
Nejmenší kapry které jsme nachytali měřili 60cm,nejvíc kaprů jsme nachytali v rozmezí 70-80 cm.
Každý rok jezdíme v tomto termínu a můžu říct že pokaždý chytnem kapra nad 10kg.
Největšího kapra jsme tam zatím chytli 12kg+.Všechny kapříci plavou spokojeně dál,až na jednoho
šedesátnika.At vám to všem hrčí.

NRomikS - Profil | So 17.12.2011 21:50:43

Asi poslední letošní lov na D15 se zdařil,přívlač na gumy a šli jsme jenom na okyše :-)

Nmishak - Profil | Ne 17.3.2024 17:51:18

Už pomalu začínáme chatovat....

NJarda P. - Profil | Út 14.6.2022 21:47:57

Iunix >> Ahoj, byl jsem tam ted od 28.5. do 4.6.. Na korytě 3,5m vody, na hraně 2,1m. Stav drží i ted po deseti dnech. Záleží kde budeš chytat a na co. Týden přede mnou tam údajně chytl rybář 40+kaprů, ale prý na krmelce a 40-50cm. Já jsem měl za týden dva záběry na koule až v pátek a jeden byl kapr 19kilo a půl hoďky po něm sumik 110cm. Blbě se zdolává, je tam louka a bahno. 10m od břehu jsem měl 0,5m vody. Ale to bylo na mým fleku. Každopádně ryby tam ted jsou a chytat se dá. Jarda P.S. za měsíc může být voda o metr dolů :-)

NMarek Viskot - Profil | Út 24.5.2022 11:01:23

Dobrý den všem,
obdržel jsem od pana Daňka dotaz na odpouštění během víkendu. Dovoluji si zareagovat na dotaz a zasílám odpověď nejen panu Daňkovi, ale i všem diskutujícím na portálu mrk.cz. Píši rovnou na tento portál, předpokládám, že by sem byla moje odpověď vložena.

V předchozích týdnech byla z technických důvodů snížena hladina ve vodní nádrži Znojmo, hladina byla snížena pod pevným práh přelivu, aby byla umožněna oprava na výpustném zařízení. Zvýšeným odtokem z VD Vranov v předchozích dnech byla tato nádrž dopuštěna. VD Znojmo je nejen vyrovnávací nádrž pro špičkový provoz z VD Vranov, ale zároveň je to také zdroj surové vody pro pitné účely. Proto po provedení opravy byla ihned hladina ve VD Znojmo navýšena právě vodou z Vranova. Před touto opravou byl z nádrže Vranov vypouštěn de facto minimální průtok a hladina byla celkem setrvalá.

Nicméně s ohledem na stávající počasí je zvýšená poptávka po vodě, například pro závlahy. Současný přítok je velmi nízký, cca 2 m3/s a z nádrže Vranov, je pro zajištění odběrů pod přehradou třeba pouštět 5 - 8 m3/s v denním průměru, který zajišťuje VE ve špičkovém provozu. Proto může docházet k přirozenému poklesu hladiny. VD Vranov je víceúčelová nádrž, která zajišťuje velké množství účelů včetně minimálního průtoku, pitné vody apod. Snad nám předpovídané srážky zlepší alespoň o něco přítok do Vranova. Uvidíme.
Pokud máte další dotazy, pište klidně na email viskot@pmo.cz.

Přeji vám pěkný den.

Marek Viskot
vedoucí útvaru vodohospodářského dispečinku Povodí Moravy, s.p.

NRomario - Profil | Út 10.5.2022 21:55:01

Tak zítra vyrážíme směr Vranov. Snad se něco podaří jako před 2 roky, kapr 98 cm. Je potřeba ho zkontrolovat.

Nmishak - Profil | Ne 31.1.2021 16:03:49

Malej report z Vranova a od Želetavky

NRockwell - Profil | Po 30.10.2017 7:45:58

Zase ta bítovská zátoka :-))))

NČAMIL - Profil | Čt 22.9.2016 17:21:24

Další padělky :p 104 cm na přívlač :)

NČAMIL - Profil | Út 20.9.2016 13:48:47

První 95 cm a druhý 90 cm :) oba uloveni na přívlač :)

Nsnajper1 - Profil | Út 24.6.2014 21:48:07

Konečně jsem taky zahajil

Nladis726 - Profil | Po 28.8.2023 17:17:59

vrbic70 >> Čau,tak čtrnáct dní na chatě a něco se povedlo.Chytli,jsme toho víc,ale to je asi to nejhezčí,možná,jsem na něco zapomněl,ale i tak se kluci snažili.

Nmarmyš - Profil | Út 23.8.2022 11:50:41

computerfish >> A co by se mělo stát? Vranov upouští minimum,hladina se zvedla nějak o 15 cm za dva dny. Jak bys to udělal aby se zvedla ještě víc. Projdi si hladiny a průtoky,dělají co se dá. Na Mlýnech chybí třičtvtě metru do normálu,tam zase nadávají proč to přehrady nedopustí. Pod Mlýnami mají ryby problémy,taky by to chtělo pustit více vody.

Nmishak - Profil | Po 15.11.2021 6:27:54

Sezona se nekompromisně chýlí ke konci, jak finišujete vy?

NRomario - Profil | St 1.9.2021 8:06:03

Honza276 >> Ti metroví amuři byli nakonec dva. Jednoho jsem chytil já (leží na podložce) a druhého večer kamarád. A na svazovce u mě na chatě, žádná komerce. Letos jim chutnalo. A oba šli zpět do vody

Nmishak - Profil | Pá 4.6.2021 18:16:55

Užíváme zatím bez kontaktu

NHonza276 - Profil | Po 2.11.2020 18:24:46

Jeden vyžranej z Bítova 😄

NJarda P. - Profil | Pá 14.12.2018 15:13:39

Zdravím, včerejší Podhradí, dnes má zamrzlá chaloupka a pohled na Loch. Je tu jak v pohádce :-)

NHolátko - Profil | Pá 14.12.2018 8:40:15

Včerejší stav u Bítovského mostu.

NProchyCR - Profil | Po 30.7.2018 10:40:23

Tak po roce zase na Vranclu. I přes nepříznivé prognózy, že neberou, máme se synem každé dopoledne cca pět až sedm dravců (štika, bolen, candát). Poslední dva dny jsme u vody sami, široko daleko ani živáčka.... nádhera!

NKolben - Profil | Čt 11.5.2017 12:24:24

Včera jsem byl na hrázi,přikládám pár fotek z mobilu.

NČAMIL - Profil | Ne 26.6.2016 14:16:21

158 cm :) nástraha lín 30 cm :)

Nvranka - Profil | Čt 31.12.2015 9:40:03

Přání..

NMilgozo - Profil | Čt 27.8.2015 1:03:54 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Po přečtení této diskuse už mi to nedalo a musím trošku reagovat.... Na Vranov jezdím 30 let a musím napsat, že diskusi ohledně letošního stavu vody na přehradě úplně nechápu. Pamatuji roky, kdy se jezdilo na Bítov "obdivovat" základy statého Bítova a to bývala voda možná ještě o něco níž než je dnes. A zdaleka nebývaly taková období sucha jako letos. Prostě si myslím, že se rok s rokem sešel a bylo potřebné možná víc než v předchozích letech využít zásobní kapacitu přehrady pro to, aby Dyje pod přehradou se dala vůbec nazvat Dyjí - řekou v pravém slova smyslu. Umím si představit, že by se v posledních měsících přítok a odtok z přehrady vyrovnal a my by jsme potom chodili po sedlešovickem splavu a prášilo se nám od bot. I to by se mohlo stát. Těch pohledů na hodpodaření s vodou na Vranově bude vždycky mnoho, ale chtěl bych tady poprosit všechny kritiky upouštění vody z přehrady o to, aby alespoň trošku vzali v potaz, že tím, že hladina v přehradě klesne o "pár" metrů se ještě zas až tak moc neděje. Ona totiž pod přehradou řeka Dyje ještě pokračuje a nabízí nemalé množství třeba i malých rybářských zážitků, které za to stojí.... Kdyby přehrada neupouštěla - a to ať z jakéhokoliv důvodu - z řeky pod ní by zbyl možná jen potok.

Nmedvidek 1 - Profil | St 14.8.2013 22:52:52

Candát 85cm.

Tak jsem letos poprvé vyzkoušel vláčecí prut a na něj dal gumového Hammera 6cm a po pár náhozech úspěch a po krátkém boji můj nej candát,škoda fotek-foceno samospouští a nic moc.
Lovu zdar.

NKsk - Profil | Ne 14.4.2013 20:03:50

Letos první co slupnul kuličku.

Nmrkva - Profil | Pá 26.8.2011 12:58:00

v úterý se zadařilo... :)

Nlindomira - Profil | Po 25.3.2024 6:13:47

16.3.2024
Zahájeno na chatě, feeder, 0 ryb😉

NKolben - Profil | Ne 29.1.2023 17:11:49

Dnešní Haťák .......

Nig - Profil | Út 27.9.2022 11:47:42

Před 5ti dny jsem se vrátil z takřka 3 týdenního pobytu na Vranclu. Teplota vody klesla z 24,5 na 18 st C, naposledy jsem se koupal 20.9. Zažil jsem krásné slunečné a teplé dny, ale i kosu a poměrně dost deště. Ryby komunikovaly slušně, některé dny excelentně, krom štiky a karase jsem s kamarády viděl snad všechny druhy, které se v přehradě vyskytují. Pár cejnů se podařilo vyudit do zlatova. Za rok se rád vrátím.

Nig - Profil | St 17.8.2022 10:59:40

Byl jsem na Vranclu 3-13.8., takže jsem zažil slušné hice. Voda hooodně teplá, docela padala dolů, ale ryby byly kupodivu při chuti. Viděl jsem slušného kapra 10+ šup, vzácného amura 66 cm, (slyšel jsem, že na jaře byla vidět jejich hejna...), hodně cejnů, pár okounů a candátků. Na kole jsem projel celou přehradu a okolí, ochutnal ukrajinskou kuchyni a už se těším na záříjový pobyt.

Nteoretik - Profil | Čt 9.6.2022 17:47:59

dd >> Budou tě tam věichni milovat

Nmishak - Profil | Po 16.5.2022 6:21:49

Víkendová pohodička

Nok1ufd - Profil | St 30.9.2020 15:44:10

Takhle si sumík pochutnával na koulích

Nmarmyš - Profil | Čt 24.9.2020 12:52:08

NJarda P. - Profil | Ne 1.3.2020 13:41:04

Z minulého víkendu. Ještě schází 5 metrů. Takže jsem to pořešil jinak :D

NChiquita - Profil | Čt 31.10.2019 19:58:27

Tak tohle jsem dnes postupně odřezal na proti skále Vítězslava Nováka kdyby dotyčného někdo znal nebo někdo poznal své věci. Rád mu věci vrátím a ještě mu přidám pár facek.

N.ada. - Profil | St 11.9.2019 9:40:43

Verca dneska rano, velkej mazec :-)

Nig - Profil | Po 17.12.2018 9:18:39

Kolben >> Mam pocit, ze ve Vranove n.D, maji Horni a Dolni Hamry.

NAti - Profil | Pá 18.8.2017 22:57:12

V budově staré školy hned pod zámkem ve Vranově je krásná výstava. Nachází se zde starý vercajk a jsou zde živé sladkovodní ryby. Určitě to stojí za návštěvu.

NČAMIL - Profil | Po 26.9.2016 20:55:59

Sumci na přívlač. Ryby vráceny vodě :)

Nmarmyš - Profil | Pá 2.9.2016 13:30:13

Taková udírna má taky něco do sebe.-)

NJirusa - Profil | Út 22.9.2015 9:45:21

O víkendu se na Haťáku někdo hezky rozšoup....

NMatos - Profil | Ne 12.7.2015 8:51:39

dovolená na vranově , chyceno 5 bolenů a několik cejnů .

Nmrkva - Profil | Ne 26.4.2015 21:35:58

tak podám také aktuální info...
1. dnes projela první loďka se spalovákem...
2. okouni téměř vytřeni... většina jikernaček prázdných, mlíčáci ještě nějaké to sémě sem tam pustí...
na fotu dnešní výkon některých z jikernaček...

NKolben - Profil | Ne 17.3.2013 19:39:45

Dnešní Želetavka

Nsnajper1 - Profil | Ne 10.2.2013 22:58:13

bude jaro

Nmrkva - Profil | St 27.6.2012 20:42:13

tak se musím pochlubit, včerejší stopadesátečka... :)

NKsk - Profil | Út 12.6.2012 9:07:49

jedna z víkendu

Nkamjatko - Profil | Pá 3.5.2024 9:23:37

.....konečně.....a že zatím ani ryba a prší....nevadí, je tu hezky. Kdo přijde, nabídnu kafe a cigo 😂

Nmishak - Profil | Ne 8.10.2023 14:51:24

Tyto pankáče miluji......

Nwawlk - Profil | So 5.8.2023 19:15:34

Foto k Bítovu.Vypalo to ne vábně ale po smočení prstu vody. Bez zápachů ropných produktů ani to nejevilo známky mastnoty po třech přejetí mýdlem prostě nešlo umýt.Hasiči, Policie, Povodí a na konec.Popeláři aby vytáhly ty Hasiče.

Ncomputerfish - Profil | Ne 11.6.2023 12:49:35

Kopov >> Tipnu si, že takových jako jsi ty bude za léto tisíc. Půjčovny všeho možného kolem přehrady budou bujet. Chudáci lidi, co touží po klidu u vody.

Nmishak - Profil | Po 20.3.2023 19:33:09

Tak můj první jesen z Vranova. Jakej máte vy neobvyklý úlovek z přehrady?

NFishfree - Profil | So 4.2.2023 18:04:03

Dnes z Vysočanského mostu . . .