Jakou podložku na kapry ??

Potřebuji poradit jakou podložku na kapry si mám pořídit :-) Mám dva favority, ale nemůžu se rozhodnout kterou ... Tak prosím o radu . Určitě se mezi vámi najdou lidi, kteří tyhle podložky vlastní a za jejich názor bych byl vděčný :-)
http://www.mivardi.cz/produkty/podlozky-a-vazici-sitky/podlozky/podlozka-pod-kapry-new-dynasty/ a nebo tahle

http://www.mivardi.cz/produkty/podlozky-a-vazici-sitky/podlozky/vanicka-pod-kapra-new-dynasty/
Autor diskuse: kica7 - Profil , 2.9.2015 kaprařina - náčiní, doplňky
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NDědek - Profil | St 13.1.2021 0:17:53

Klose >> nerozčiluj se a lépe čti. Pinďák není žádný sráč. Bylo by ti ctí, kdyby si mohl říkat, že je tvůj kamarád :-(

Njirisyky - Profil | Út 12.1.2021 22:49:17

dosec >> Herdek, asi se dám na věštění z křišťálové koule. 😂

NPindˇa - Profil | Út 12.1.2021 21:49:25

Klose >> Přečti si mou první reakci na něj a možná změníš názor. Na takové lidi se prostě jinak reagovat nedá, aby dali pokoj. Podložku používám pravidelně od roku 98 a nestydím se za to. Začinal jsem s madrací Fox tehdy jich na trhu moc nebylo pamatuju, že mi při koupi ještě nabízeli jednu kterou vyraběl nebo si nechal vyrábět J. Těš.ale ta schla 3dny.Dnes na delší výpravy používám Nash Deluxe Carp Cradle a do člunu, kterou z něj nevytahuju R-Spekt safety Pool Mat.Když jdu na jeden den tak na bágl srolovanou Nash Scope OPS Flat Mat Large. Mimochdem tu puvodní Fox stale ještě mám je mockrát lepená po protrženi od hřbetních ploutví, ale už ji nepoužívám.Tak asi tak, omlouvat se nemusíš na to si nehraju.

NKlose - Profil | Út 12.1.2021 21:34:19

K tématu. Koupil jsem vanicku Sonik ( Ježíšek), zatím k ní nemůžu nic říct, ale později poznatky napíšu 😃

NKlose - Profil | Út 12.1.2021 21:24:34

Otázka je podložka, tak proč sem cpete recepty? To asi nikomu v rozhodnutí nepomůže

NKlose - Profil | Út 12.1.2021 21:18:56

Pindˇa >> vy jste zase dva ubožáci co? Nic proti receptum na rybu, ale na to jsou tu jiné diskuze. Vy prostě jen chcete proudit že? Sráči

Ndosec - Profil | Út 12.1.2021 20:07:44

jirisyky >> jo už ji několik let používám😊😊

NAiwen - Profil | Út 12.1.2021 2:23:00

Jestli muzu poradit tak jelikoz jezdim na nekolika hodinove chytacky a obcas se aj povede lepsi ryba tak vlastnim podlozku od foxe. Mel sem levnou variantu od Delphinu ale ta nasakla vodu a nekolik dni sem ji musel vysusovat a kolikrat to ani nepomohlo. Ta od foxe nesaje. Je super skladna(vozim ji slozenou zalozenou v zavrenem kresle) a lehka. Ryba z ni neutika a sucha je hned. Doopravdy povedeny produkt na kratke vychazky.. navic kdyz chytnu rybu na konci chytacky tak obal nepropousti vlhkost a necham ji okapat dalsi den doma nebo u vody. Pripadne pouzivam jen matraci kdyz uz balim. Ta okape hned.. nejdyl trva nez okape voda ze zahybu v te konstrukci.. a ta foxacka je nejpevnejsi. Nektere napodobeniny maji tu kontrukci mekkou a ohybaji se boky a ryba muze vyklouznout..

NPindˇa - Profil | Po 11.1.2021 21:05:50

mzxy >> 👍

Nmzxy - Profil | Po 11.1.2021 20:36:42

Pindˇa >>

NPindˇa - Profil | Ne 10.1.2021 20:04:01

mzxy >> To už je lepší sem s ním, nebo sem https://www.mrk.cz/diskuse.php?id=759461

Nmzxy - Profil | Ne 10.1.2021 19:57:22

Pindˇa >> mám dobrý recept na kapří biftečky

NPindˇa - Profil | Ne 10.1.2021 18:41:21

já 2 >> Jasně.

Njá 2 - Profil | Ne 10.1.2021 18:34:14

Pindˇa >> A přitom je teflon mizernej, není nad klasickej pekáč, že jo?

NMaverick0 - Profil | Ne 10.1.2021 18:14:23

jirisyky >> Já si odpovědi rozmýšlím .-)

NPindˇa - Profil | Ne 10.1.2021 15:10:48

mzxy >> To je starý a blby nic lepšího tam nemáš?

Nmzxy - Profil | Ne 10.1.2021 11:03:25

nejlepší podložka pod kapra je velká bambusová nebo teflonová deska, k porcování a filetování

Njirisyky - Profil | So 9.1.2021 20:54:41

Maverick0 >> Myslím, že dosec ji už za ty čtyři roky vyzkoušel, nebo jinou. 😂😂

NMaverick0 - Profil | So 9.1.2021 13:53:29

dosec >> Mám jí. Celkem se dá. Dokonce v ní i vážím. Po roce mi do ní začalo téct, mě to nevadí mám jí v karavanu, ale doma by už nevyschla.

NCarpfisher - Profil | Pá 8.1.2021 9:11:27

Ngt Cradle deluxe a tu klasiku skládací.
Jen na kokos že Deluxe nemá obal!

NNozicka386 - Profil | Čt 7.1.2021 23:12:54

Děkuji moc za velice zajímavý příspěvek o této podložce pro kapry. Je super, že se pak i takovéto věci dají roztřídit, protože je to velice aktuální téma a neměli bychom na něj vůbec přestávat nějak myslet. My jsme se dokonce i přihlásili do ročního hlášení odpadu zde na těchto stránkách - https://www.rocnihlaseni.cz/ , protože chceme být součástí něčeho, co dává smysl.

NRybářPohodář - Profil | Ne 12.7.2020 7:59:41

Trojobal případně pórek.

Nšimako - Profil | Ne 12.7.2020 7:33:11

Zdravím, má někdo zkušenost s touhle podložkou od Star fishing. Děkuji

Ndosec - Profil | St 26.10.2016 20:24:25

Fishky - 26.10.2016 7:49:45 >hledám něco lehkýho skladnýho co by posloužilo i na kratší vycházky.S kolíbkou,nebo bazénovkou se mě tahat nechce.Asi začnu přemýšlet o něčem jak psal bedna.Mám vzdáleně podobnou jak psal bedna od carpsystemu,ale dosloužila shrnula se výplň a saje vodu.

NMr.Doctor - Profil | St 26.10.2016 17:03:02

-bedna- >> Něco na tom co píšeš bude.....já teď používám nafukovačku Infinity od Daiwy, určitě je dost dobrá, dostatečně velká, se zapínacím přehozem, takže ryba "nezdrhne", myslím, že k rybě i šetrná, můžeš jí použít i na vodě a manipulace s rybou na ní bez problému....jediné co mě na ní vadí, je pokaždé ji nafukovat a po výjezdu zase vypouštět. Proto jsem přemýšlel o té "vaničce", ale ta manipulace s rybou tam vážně nejpíš bude horší....

N-bedna- - Profil | St 26.10.2016 15:19:05

Fishky >> Já leta používám právě tu JRC zip mat,ale sere mě,že je nasákavá.Proto jak doslouží a jestli ji ještě jednou zvednu za ucho,když bude mokrá, tak půjde,tak koupím asi tu od R-spektu.To je prakticky to samý,ale nenasákavá.
http://r-spektstore.cz/podlozky/podlozka-compact-mu​lti-mat-monster
Paradoxně bych,ale odstřihl ten bazmekt,na kolena,to by mě tam asi rozčilovalo.:-):-)
Ale možná tu levnější verzi,s velkýma rybama na břeh nepolezu,takže ta kapsa na hlavu,by mě taky asi překážela.:-)Tam už bude záležet na síle polstrování.
Ale nemůžu Ti poradit z vlastní zkušenosti.V současnosti nemám,žádnou která by byla bezchybná.:-)
Ale tu JRC mám už druhou,tam je problém jen ta nasákavost.
Předtím to byly ty průkopnický se šňůrkama a těch se vyvaruj a nebo nezapínací,ty taky letěly.:-)

NEl Duffus - Profil | St 26.10.2016 14:52:42

Fishky >> jak ti píše bedna, něco ve stylu jrc zip mat, z ní se dá mimochodem velice dobře udělat bazének také, stačí z každé strany zapnout o ca 15cm zip... Takto ji používám několik let. zavřít zipem se dá zcela... Jo a bonus navíc, pokud ji sešlápneš, lze ji i totál mokrou nacpat do černého kýble (na 10kg kulí) a uzavřít, nic nikde nesmrdí...

Nsliver - Profil | St 26.10.2016 14:51:23

https://eshop.tescoma.cz/grilovaci-panve

Jen, že jdu kolem, tady je nejširší výběr kvalitních podložek pod kapry i ty trofejní.

NOndřej Macků-Maca - Profil | St 26.10.2016 14:43:42

-bedna- >> Naprostý souhlas, kolíbka je kokotina jak barák.

NFishky - Profil | St 26.10.2016 14:39:51

-bedna- >> moc pěkné info, palec hore, dík! hele a za tebe teda co? bazénovou? nafukovací? ... ?

Halen >> asi tak nějak, prostě od nich nic nechci, víc to rozebírat nemá smysl. Kdyby dávali podložky zdarma, vozil bych je na recyklaci do sběru. To už raději i decathlon

NHeršvec - Profil | St 26.10.2016 14:34:18

Fishky >> Tak si ho hoď na lehátko. Nejlíp do spacáku...to tuplem nezdrhne.

N-bedna- - Profil | St 26.10.2016 14:31:39

Já jen nechápu,proč tak lpíte na té kolíbce.Já bych ju nechtěl ani zadarmo.Veškerá manipulace s rybou složitější než s klasickou.Nehledě na to,že všichni uvadějí,že je to na trofejní ryby a s trofejní rybou je ta manipulace ještě horší.
Já když sem ji jedinkrát použil,neshledal jsem nic pro rybu šetrnějšího než při manipulaci s klasickou ve vodě.Ba naopak.
Třeba otočení ryby kvůli identifikačním znakům,velkej problém.Rybu musíš zvednou a točit se s ní nad podložkou.Riziko jak prase.
Nejjednoduší a co se mě osvědčilo je nenasákavá podložka ve stylu JRC Zip Mat.Třeba od R-spektu.
Ve vodě dáš na podložku a je,pokud nechceš ryba vodu vůbec nemusí opouštět.Tahání ryby v podběráku na břeh není zrovna to pravý pro rybu.Když kolikrát vidím to deformování ploutví jenom aby ju ,,kolegové,, u vody do takovéto podložky dostali,vždycky ve mě vyvolává otázku,proč vůbec tuto podložku?
Stejně zas z kolíbky tu rybu musíš nějak dostat,aby si ji pustil,takže další manipulace.
Ne tyhle podložky,já nikdy nebudu používat když bude jinýho zbytí.Rozhodně si ji teda nikdy nekoupím.
A pro rejpali, tady je fotka,kdy jsem 101cm 21Kg v té podložce měl a jak jsem psal,nikdy více.Aby jste věřili,že jsem ji použil.:-)

Njarda85 - Profil | St 26.10.2016 14:23:21

Halen >> jo jak říkáš, taky jsem s ní spokojený. Nožky mohli být kapánek větší, ale zatím jsem problém neměl.

NHalen - Profil | St 26.10.2016 14:09:37

jarda85 >> Já k tomu můžu dodat, že to video je pravdivé. Tu podložku mám, unese hodně, zpracování perfektní, ryby jsou v ní jako v bavlnce, rychle osychá při balení a jde vyrovnat i na dost sešikmeném břehu, ačkoli jen do určitého sklonu, ty nožky vysouvací by mohly být trochu delší. Za mě palec nahoru, jenže tady je možná problém nikoli v kvalitě produktu, ale ve značce ...

Njarda85 - Profil | St 26.10.2016 13:41:41


NFishky - Profil | St 26.10.2016 13:37:55

wywar >> jediné na co dám jsou reakce a hodnocení lidí, kteří danou věc užívají a bez zaujetí jí zhodnotí. Takové doporučení je k nezaplacení, to se s řečmi prodejců na výstavě nedá srovnávat. (mimo to podložku si potřebuju koupit teď, ne za půl roku :)

Nwywar - Profil | St 26.10.2016 13:33:14

Za chvili jsou vystavy, tedy pokud to nechcete pod stromek dockal bych casu jako husa klasu.

NFishky - Profil | St 26.10.2016 7:49:45

dosec >> mám velmi podobnou a právě z toho důvodu chci něco s "pevnou konstrukcí", ze které kapr nevezme roha. Prostě podložku kam rybu dám a nezdrhne, nesjede, ale zůstane na podložce - i kdybych do ní dal ryby dvě.

NHeršvec - Profil | St 26.10.2016 7:29:33

dosec >> Mám to samý akorát na tom je logo Českomoravskýho kaprařskýho spolku. Vzal jsem ji už z druhý ruky od kámoše, je to tak 3 roky zpět a začíná se pomalu poroučet. Látka mezi matrací a těma "bočnicema" už dost popraskala takže leze voda přímo do podložky a ta je pak těžká jak čert. Možná to bude mít R-spekt vymakanější, ale to netušim. Já jí kupoval za 200,- takže mi to nějak žíly netrhá. Těch 700,- + bych za to ale fakt nedal.

Ndosec - Profil | Út 25.10.2016 20:30:47

NPallermo - Profil | Út 25.10.2016 17:29:27

Šlapeto >> tak tam cena se vysplha na 1500 treba :D a to uz koupis tady :D

NEwa Farna - Profil | Út 25.10.2016 17:22:05

Ze sport directu posilaj za par stovek. Hlavne ty veci od diem, nemyslim hadry, jinde moc videt nejsou. Spis vubec, neberu shopy, ktery jen preprodavaj. Je to takovy podivny, bivaky, pruty, podlozky a jiny nesmysle. Nikdy to diem ani snad nemel na nejakym ofiko produktovym webu.

NŠlapeto - Profil | Út 25.10.2016 17:21:50

Pallermo >> normalne sportsdirect posila do cech...vyjde to kolem 250kc

NPallermo - Profil | Út 25.10.2016 17:15:47

Fishky >> jeste kdo ti ji doveze :D v cechach ji asi nesezenes a pak bude cena jak u nas :D kup si nash a mas vystarano :D

NMr.Doctor - Profil | Út 25.10.2016 14:18:38

Šlapeto >> Já bych ten Avid už dávno koupil, ale on se dělal ve dvou provedeních a to co chci já, už nemohu nikde sehnat ( teď nemyslím dvě rozdílné velikosti ale starší a novější model ) Současný model má po celé délce dna ten "síťovaný pás" pro odtok vody....určitě super pro rybáře, ale ten původní model měl pouze na kratších stranách dna takové malé "síťované oka" pro stejný účel. Já tento model kdysi viděl v Brně v Ravenu, nevzal jsem jej, jelikož byl vystaven už řádnou dobu a značně osahán....asi jsem tenkrát udělal chybu, dnes ho už nemohu sehnat. Je ze super materiálu, takový měkký, jakoby gumový povrch....připadá mi, že když je z toho to dno "celé", tak je to šetrnější pro rybu....ty oka v celém podélném síťovaném pásu nového modelu více setřou rybě její ochranný sliz než když se otírá o hladký, měkký, celistvý povrch toho starého provedení.... ten nový model je fajn pro rybáře, ten starší pro rybu :-)) Pouze můj názor.... Je to vidět na tomto videu


Nmolca - Profil | Út 25.10.2016 14:18:37

Fishky >> ma ji kamarád je rozhodně stabilnější nebo jak bych to nazval :-))

Njarda85 - Profil | Út 25.10.2016 14:08:51

NŠlapeto - Profil | Út 25.10.2016 14:06:28

Jinak taková podložka se dá celkem lehce vyrobit, asi před čtyřmi až pěti lety jsem viděl tuto vaničku poprvé, byla jediná na trhu od Nashe a stála hrozný nesmysl samozřejmě :))) Nechal jsem naohýbat trubky..materiál a práce vyšla asi na litr, ryba leží v nejtlusčí plachtě v khaki zelené barvě, silnější než se používá na kamion...odtokové dírky vytvořené horkým hřebíkem...

kolegovy se rozpadlo staré křeslo, tak z ní použije nožičky, jsem zvědav na výtvor...

NŠlapeto - Profil | Út 25.10.2016 13:51:58

Mr.Doctor >> no jako je no...asi jsem koukal na jinou podložku, ale našel jsem od podobně highcost značky velmi podobnou této od Diemu...Diem za 1400 + 250 pošta cca, ale na SD si vybereš určitě spousty jinejch věcí :))), takže skončíš stejně na min. bůru

NMr.Doctor - Profil | Út 25.10.2016 13:47:24

Šlapeto >> Ten Avid je "trošku" jiná liga... :-)) Po té větší s nastavitelnýma nohama už nějakou dobu koukám....jen ta cena je šílená :-))

NŠlapeto - Profil | Út 25.10.2016 13:39:04

Fishky >> ta dražší je ve dvou velikostech a velmi podobnou (podle fotek ) vyrábí tuším avid carp, má ji také ve dvou velikostech.

no je podobná ...avid carp sefequard any level

NFishky - Profil | Út 25.10.2016 13:34:46

Šlapeto >> ty jo, super! ta "dražší" vypadá super a stále je levnější, než podobné u nás...

NHalen - Profil | Út 25.10.2016 12:40:29

Fishky >> Proč vlastně vylučuješ podložku od Mivardi? Já tu kolébku mám a jsem s ní navýsost spokojenej. Řekl bych podle obrázků, že ta NGT je v podstatě to samé, jen má jinak vyřešený zakrytí ryby v podložce.

NFishky - Profil | Út 25.10.2016 12:28:32

molca >> Zdarec, máš ji? je o 2 kg těžší než ta od NGT - v čem je přínos?

NFishky - Profil | Út 25.10.2016 11:59:22

Čaute, trochu obnovím dotaz, rád bych případně info na podložku pod kapry vaničkového typu s konstrukcí, nejlépe se štelovatelnými nohami, typ jako tato http://www.fishzone.cz/ngt-podlozka-carp-cradle-del​uxe-e60639.htm prostě podložku s nejlepším poměrem účel / cena, díky moc! (ps: pokud to nebude Mivardi, vůbec se nebudu zlobit :))

NJarda82 - Profil | Po 30.5.2016 8:37:39

Ládes >> No tohle je jediná závada co jsem tam zatim oběvil jinak naprostá slokojenost :-) a až na ní bude i obal tak to bude naprosto super.

NLádes - Profil | Po 30.5.2016 8:34:32

Jarda82 >> jasně, to máš pravdu, to výrobce zřejmě netrklo:-))) takových výrobků je víc co není promyšleno a vychytáno. Hlavně zisk, to je zajímá !!! :-)

NJarda82 - Profil | Po 30.5.2016 8:23:53

Ládes >> Jj děkuji,určitě stím něco provedu,ikdyž to mohlo být podchycené už z výroby

NLádes - Profil | Po 30.5.2016 8:20:34

Jarda82 >> Ty trubky se dají vystříkat i montážní pěnou,a máš po problému.

NFockeWulf - Profil | Ne 29.5.2016 21:36:34

Kup si pořádné prkno, od Zvilling jsou festovní a budeš mít stabilitu a bezpečí:)

Nradjanys - Profil | Ne 29.5.2016 17:07:55

zdenek63 >> bude fotka?

Nzdenek63 - Profil | Ne 29.5.2016 15:05:41

Já si udělal z kočárku z 3 kombinace když vyhazovali je tam taková taška na přenos mikina z té vaničky jen ji potáhl sklonem proti vodě a slizu.vyslo to zcela
Zadarmo.