Vysoké ceny boilies ???

Ako riešite tento problém ?? Obetujete peniaze alebo si boilie vyrábate doma?? Pýtam sa to preto lebo by som chcel začať chytať na boilies ale pri mojich skromných študentských príjmoch si vela dovolit nemôžem :))
Autor diskuse: Domo - Profil , 15.5.2012 kaprařina - nástrahy, návnady
99 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NDomo - Profil | Út 4.9.2012 16:00:50

Maxxx >> tá cena je celkom slušná musím sa na nu mrknúť, ale tam je aj problém s poštovným s česka atd... ale pozrem sa na nich

NMaxxx - Profil | Út 4.9.2012 7:55:43

Když nekoulím kupuju na krmení toto http://www.rybarstvistodulky.cz/eshop/index.php?a=d​etail&d=1839 a chytám na nějaké lepší, ale je fakt, že i tohle nachytalo spoustu krásných ryb a třeba takovej monster crab funguje téměř všude.Kg vyjde na 156Kč

NDomo - Profil | Po 3.9.2012 21:05:08

F.T.M. >> už som aj ja zistil že sa oplatí do toho viac investovať a kúpiť radšej 1kg kvalitného boilies ktoré chytá ako viac kg nejakých lacnejších, a vyťažiť s tých kvalitných gúl maximum

NF.T.M. - Profil | Po 3.9.2012 18:56:46 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Domo - >> Protože jsem také student, kdy nemám prostory vhodné pro výrobu a skladování surovin. Nemůžu vyrábět boilies mámě v kuchyni, tak mě nezbývá než spoléhat na hotovky.
Ve výběru výrobce produktů mám již delší dobu jasno :-))))

NHermis_s - Profil | Čt 28.6.2012 15:46:23

jaryn82 >> tak uz sem to vyguglil.Me je fuk jestli slapou,nebo ne.

Njaryn82 - Profil | Čt 28.6.2012 15:45:04

Hermis_s >> kamarád a ty koule šlapou a netrhaj peněženky

NHermis_s - Profil | Čt 28.6.2012 15:43:44

jaryn82 >> kdo to smoli?

Njaryn82 - Profil | Čt 28.6.2012 15:43:03

Mirek.V. >> :-)))ty kupuju já protože si sám nemám kde koulet a ani to neumim

NMirek.V. - Profil | Čt 28.6.2012 15:41:19

jaryn82 >> to jsou ceny pred menou nebo uz po? co je NBA hrajes snad kosikovou v zamori:-D

Njaryn82 - Profil | Čt 28.6.2012 14:40:44

pro zájemce

NDeathDevilSC - Profil | Čt 7.6.2012 12:56:06

Domo >> to je... ale zasa aspon viem, co vsetko v tych gulach je a viem, ze tym rybam to neuskodi a len pomoze... ziadne konzervacne latky atd... ale ja zasa vobec nestaviam na vtacom zobe ani na rybich muckach... lebo ani v tom nevies co poriadne vsetko je

NDomo - Profil | St 6.6.2012 19:43:46

DeathDevilSC >> to je ešte celkom prijatelná cena

NDeathDevilSC - Profil | St 6.6.2012 17:34:01

Domo >> vies co,,, moc to s otcom nepocitame, lebo by to mozno islo trochu vyssie,,, ale tak vacsinou komponenty vieme kupit celkom lacno a podla mna sa zmestime do tych 6-7€

NDomo - Profil | Út 5.6.2012 21:36:38

DeathDevilSC >> boilie čo si robíš doma na kolko ta vyjde 1kg??

NDomo - Profil | Út 5.6.2012 21:32:31

Sonic.E.S.P >> na aké gule myslíš?? nvm 255kč je už dosť drahé for me :))) a ked si to ešte prerátam do eur :/

NSonic.E.S.P - Profil | Út 5.6.2012 16:56:32

co je u tebe vysoká cena boili???? je pro tebe přijatelná cena 255 kč/kg??? ale kvalitou se rovná těm mega drahým....

NDeathDevilSC - Profil | Po 4.6.2012 15:34:10 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Domo - >> nazdar... no ja som napriklad nikdy nemal kupovane boilies... vies ono je to tak, ze moze to chytat ryby,,, aj to urcite chyta, lenze nevieme za aku cenu... nikto ti nepovie, co presne v tych boislie je... uz takych 6-7 rokov robim vlastne boilies zmesi... samozrejme, ze aromy alebo amina kupujem... ale k tym zmesiam... jednoducho kazda zmes ma svoje klady aj zapory a vsetko to zalezi aj od danej lokality, typu vody, dna, prirodzenej potravy... ale este k tej vlastnej zmesi... zdokonalujem ju kazdym rokom... s otcom mame take 3-4 zmesi, ktore tocime ci uz kvoli teplote vody, rocnemu obdobiu alebo kratkej ci dlhej vychadzke... do chladnejsej vody by som urcite dat zmes, ktora je trosku hrubozrnnejsia, aby sa v chladnej vode rychlejsie vyplavovali aromy, kedze chladna voda nedokaze tak otvorit tu strukturu tej gule... do teplej vody zasa jemnejsiu strukturu, aby sa aroma vyplavovala postupne dlhsi cas,,, teda hlavne ak chces trochu selektovat malu rybu... ver, ze ked budes mat boilies, ktore bude mat taku aromu, ze to budes chcet zjest aj ty (hovorim o sladkych ci ovocnych typu ananas alebo slivka), tak ti to budu brat hned mensie ryby, lebo sa ti na miesto nasackuju a budu ti to potahovat... vsetko to zalezi od toho, kde chces chytat a ake ryby chces chytat... na rychly lov na par hodin, pripadne na jednu noc by som odporucil tu hrubozrnnejsiu, kedze na lovne miesto tie ryby dostanes rychlejsie + samozrejme nejaky ten partikel... tie boilies by som este poprekrajoval na polovicky nech sa uvolnuje aroma aj zvnutra... ale ked by si chcel ist na dlhsie a chcel si radsej pockat na velku rybu, tak by som zvolil trosku menej atraktivne boilies, ale hlavne aby mali vysoku nutricnu hodnotu... velka ryba ti dokaze za par hodin zistit, co jej ta gula dala do energie... ked zisti, ze jej to dava vela energie a je to vyzivne, tak to zrat bude a potom uz je jedno, ci to vonia na 20 metrov alebo na meter

takze cele to zalezo opd tvoje vizie rybacky... lebo aj taketo drobnosti ako hrubost struktury, dokazu ovplyvnit ryby a ich aktivitu...

a k tym kupovanym este,,, predstav si, ze dostanes peniaze od niekoho len tak a kupis si za to nieco... a rovnako si predstav ten pocit, ze si ides nieco kupovat za peniaze, ktore si sam zarobis... myslim si, ze je v tom velmi velky rozdiel... a ver mi, ze ked chytis velku rybu na boilies z vlastnej zmesi, tak ten pocit z nej bude mnohokrat silnejsi ako z kupovanych boilies :)

lovu zdar :)

NDomo - Profil | So 2.6.2012 23:12:34

Slavíček >> a to nikdy mať nebudú..... pretože ako vravíš na vode sú dobré miesta ale aj tie horšie, už je na závodníkovi čo dokáže s tých miest vyťažiť :)

NSlavíček - Profil | St 30.5.2012 10:41:09

Fishky >> Samozřejmě to jsem myslel z nadsázkou . Ostatně u vody to je stejný někdo na tom místě vyhoří přijde další uspěje .

NFishky - Profil | St 30.5.2012 9:50:49

Slavíček >> dobrý los ti dá pouze a jen možnost dobrého lovu, resp. lepší šanci než na průměrném či mnohem lepší šanci než na horším místě. Pak už je ale vše jen a jen na Tobě, abys toho využil a dotáhl to zdárně až do konce. Není žádné umění projet závody z "top" fleku, stává se to i těm lepším :-)
Edit: kdyby rozhodovalo jen místo, mohly by se ceny rozdávat hned po losování, ale tak to není ;-)

NSlavíček - Profil | St 30.5.2012 9:45:51

Fishky >> Vidím to stejně zkrátka dobrý los rozhodne . Aby to objektivní museli by všichni mít stejné podmínky .

NFishky - Profil | St 30.5.2012 9:37:03

Slavíček >> že je lepší a horší místo na každé vodě patří k normálním věcem i na soukromáku, nic tak abnormálního bych na tom neviděl, los a štěstí patří k závodům. Jednou mám černého Petra já, podruhé zase někdo jiný.

NSlavíček - Profil | St 30.5.2012 9:30:42

Fishky >> Když jsme pořád u těch závodu tak mě vysvětli jak je možný že jsou místa který stabilně přinášejí vítězství a na jiných zkrátka ať děláš co děláš chytneš hovno .

NFishky - Profil | St 30.5.2012 8:52:46 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Slavíček >> mám doma asi tunu různého krmení a celkem se v tom orientuju, takže vím co kolik stojí, kdo to vyrábí i kde to seženu levněji. Žádné drahé krmení jsem neobhajoval, musíš pozorně číst, psal jsem, že na sračku ze šrotu, kterou postavil začátečník bych nikdy nechytal - a raději bych místo 5ti kg takových začátečnicných kulek vzal drahou kilovku co vím že chytá a to je důležité z těch řádků vyčíst. Stejnou směs +/- také za pár kaček může postavit i renomovaná firma, která si to pak nacení na pětikilo, jenže rozdíl v umění chytat rybu je často propastný. Chytáš velkou rybu = zalezlej mimo ostatní, sám, tam kvalita hraje mizernou roli, prostě jen okrajovou, když máš dobré místo a velký tvrdý koule, tak si tu desítku chytíš i na šrot. Ale jakmile jedeš na závody, tak je to často o něčem jiném, né vždy si totižto vylosuješ "top" flek, abys mohl spoléhat na místo a né na gulky. Rozdíl mezi závody a lovem velkých ryb je, že ten první musí vědět pokud chce uspět vše, ten druhý chytá pasivně a má na háku zda dnes chytí či nikoliv - no a tam se pak ta kvalita nedá srovnávat ani náhodou.

NSlavíček - Profil | St 30.5.2012 5:05:11

Zavira >> Vůbec není nutný aby recept měl kg Důležitý je jak to pojí . Když to máš na kg je jednodušší pak udělat úpravy k teplotě vody a spočítat kolik to má jakých látek tím myslím bílkoviny cukry tuky . Ale tohle není potřeba řešit to stejně rybu bude zajímat z dlouhodobého hlediska . Vezmi si kukuřici bob nic to neobsahuje proti koulím a chytá to pořád . Třeba známý krmí bobem flek 4 měsíce vkuse a pořád to žerou .Samozřejmě selektivita žádná jde na to všechno ale chytá i velký ryby přes 10 kg ale není to tak často .

NSlavíček - Profil | St 30.5.2012 4:55:44

Fishky >> Moje reakce ohledně ceny byla protože obhajuješ drahé krmení . Přitom cenu nedělá kvalita ale víc faktorů za kolik sezeneš suroviny kolik máš zaměstnanců jestli tě to živí nebo si tím pouze přivyděláváš . A hlavně kolik jsou lidi ochotný zaplatit . Kdyby každý výrobce dal na obal pravdivé složení to bychom se pak divili . Kámoš viděl jednu takovou směs a jenom se divil kolik jsou lidi ochotný dát za rybí moučku masokostní a játrový prášek a levný uhlohydráty . Cena neznamená kvalitu že to chytá to kukuřice taky chytá a kolik stojí ?

NSlavíček - Profil | Út 29.5.2012 22:45:13

Fishky >> Máš pravdu že na závody nejezdím nevidím v tom žádný smysl . Každému se líbí něco jiného mě zajímá lov velké ryby a hlavně klid u vody možnost si vybrat flek podle sebe . Teď k tomu krmení máš představu kolik co stojí a za kolik se to prodává ? Já to moc dobře vím a co stojí 300 a víc jsem schopný uvařit do 150kč . Je to zkušenosti možnostech sehnat suroviny samozřejmě nemůže člověk počítat práci .

NDomo - Profil | Út 29.5.2012 22:23:37

Fanax >> V pohode :) aj tebe :)

NFanax - Profil | Út 29.5.2012 22:12:55

Domo >> Omlouvám se to byl překlep.Ať se daří.

NDomo - Profil | Út 29.5.2012 22:09:40

Fanax >> Nič v zlom ale bol by som rád kebi som vedel čo to má spoločné s témou :))))

NRváč - Profil | Út 29.5.2012 12:15:22

Zavira >> proc to delat jednoduse kdyz to jde slozite, ze jo. Dej 35% moucek, 35% ptacaku, 10% detske krupice, 10% mlecny protein, zbylych 10% dopln necim na vytvrzeni (napr albumin) + neco dle tveho napadu a mas uplne jednoduchou smes na kterou nachytas stejne jako kdyz to preplacas a narves mraky drahych surovin

NZdendahat - Profil | Út 29.5.2012 12:05:51

JKB >> ,

NJKB - Profil | Út 29.5.2012 11:23:44

Zavira >> Ani ciste teoreticky, pokud ti nekdo rekne ze jo nebo ne, je to jen odhad, takze vlasne nevis stejne nic. vydel to nejakym cislem, pokud chces davat treba 8vajec na kg, dej jedno a suchou smes vydel osmi a vyzkousis, zda to drzi a nebudes to kdyztak muset predelavat cele, rozumis?

NZavira - Profil | Út 29.5.2012 11:15:59

JKB >> Ani čistě teoreticky?? :D

NJKB - Profil | Út 29.5.2012 11:09:14

Zavira >> to, jestli ta smes bude drzet ti nepovi nikdo, kdo to nevyzkousi.

NZavira - Profil | Út 29.5.2012 11:07:43

Fishky >> A bude ta moje směs držet?? nebo jak by jsi to upravil?

NZavira - Profil | Út 29.5.2012 11:06:12

Zdendahat >> A bude to držet?? Může to tak být nebo musím něco odělat a něco přidat?

NJKB - Profil | Út 29.5.2012 11:02:03

Fishky >> jednoduse, mam smes slozenou na kg, chci 10kg, vynasobim to koeficientem a mam treba 10kg kouli jiz po ususeni, vetsinou mam tak 5kulicek rezervu :-)

NFishky - Profil | Út 29.5.2012 10:58:18

JKB >> jen maličkost, směs se skládá na 100 %, tj. je jedno zda toho bude mít kilo či metrák, pokud bude mít směs rozdělenou úměrně na dílky, nemusí používat ani váhu a bude to mít celkem relativně přesné. Recept přizpůsobený na 1 kg se vždy musí přepočítávat podle toho zda chceš 20 či 50 kg, pokud je to na %, tak to je přepočtený v sekundě. Ona je to ptákovina, ale není nic blbějšího, než se seknout ve výpočtu a zamíchat směs s jiným poměrem, to je pak marast jako blázen :-)

NZdendahat - Profil | Út 29.5.2012 10:51:54

Zavira >> nic si z toho nedělej že toho máš moc :-) máš toho necelejch 6 kg. uděláš z toho cca 7 kilo koulí :-) jde o to jestli to bude držet po kupě.

NZavira - Profil | Út 29.5.2012 10:44:10

JKB >> No právě já to na ty procenta s kilem nikdy nevypočítám :D jako myslíš odět nějaký moučky a přidat objemovky??

NJKB - Profil | Út 29.5.2012 9:56:38

Zavira >> Ahoj, boilie smes se sklada na 1000g, tzn.1kg suche smesi, mas toho nejak moc, o to se nad tim hure premysli, ale zda se mi to zbytecne preplacane...

NZavira - Profil | Út 29.5.2012 9:51:24

Ahoj chtěl bych se zeptat co by jste přidali nebo naopak odělali
200g Lískový ořech
50g Ovesné vločky
500g Vitalakt
1kg Řepkový šrot
500g Pšeničné klíčky
250g Robin red koncentrát
250g Mletá mořská řasa
500g Ančovičková moučka
500g Lososová moučka
500g Sušené mléko
500g Rybí moučka
500g Extrudovaná sojová mouka
200g Pšeničná krupice
500g Ptačí zob

NJKB - Profil | Út 29.5.2012 9:50:55

Kokš >> o neco malo? Spocitej si, na kolik vyjde kg poctive masovky a pak uvidis... pak teprve reaguj. jinak to s tebou souhlasim, ze je lepsi kvalita nez kvantita

NKokš - Profil | Út 29.5.2012 9:46:59

JKB >> Raději o něco malo méně kg poctivého než více moukového...gord když jede na 14 dní

NJKB - Profil | Út 29.5.2012 9:45:53

Kokš >> poctivou masovku udela, ale jiz to nebude krmne boilie, vyjde to na vice penez

Nvolfik-30 - Profil | Út 29.5.2012 9:38:02

Kokš >> ano přesně tak snažím se udělat mosovou směs nějaký smrad :D

NKokš - Profil | Út 29.5.2012 9:34:15

JKB >> Radit mu 550 gramu mouky na kg když si chce evidentně poctivou masovku, no nevím nevím :D

Nvolfik-30 - Profil | Út 29.5.2012 9:33:13

JKB >> to zkusím nějak spočítat ale chci toho dělat 20 kilo na 14 dení výpravu

NJKB - Profil | Út 29.5.2012 9:32:03

volfik-30 >> 250g sojove mouky, 300g kukuricne mouky, 150g rybi moucky, 100g losos moucky, 100g ptaciho zobu,50g robin redu, 50g ps.klicku, 5 vajec, 50ml los oleje, tekuta jatra. Jednoduche krmne boilie, ale nevim na kolik to vyjde penez, nepocital jsem to.

Nvolfik-30 - Profil | Út 29.5.2012 9:27:19

no jako kdyby to šlo tak bych na to i chytal tak mi prosím poradte jak to udelat já dal proste recept co jsem si vymyslel a ted s ním chci jen trošku poradit

NKokš - Profil | Út 29.5.2012 9:25:26

Fishky >> Pravdu díš : )

NKokš - Profil | Út 29.5.2012 9:24:33

volfik-30 >> Tu melasu tak klidně dej rozhodně tim nic neskazíš tak 30-50 ml/kg, klidně i tu esenci . Co se týče vajec zaleží co od toho očekáváš myslím dobu rozpadu? Ale 8 vajec bude oka a bude se to asi i dat rolovat : )

NFishky - Profil | Út 29.5.2012 9:23:40

JKB >> Dneska tu koukám bude ještě i sranda :-) Nic jako krmné koule není, nebylo a ani nebude. Jsou jen levňoučký odpadovky, které se nám pod nízkou cenou snaží výrobci šikovně nabídnout, ale logický základ to v ničem nemá. Když krmím, krmím tím čím i chytám, žádnými levnými kulkami krmit nemá smysl - ona to ta ryba buď žrát bude a pak na ně můžu i chytat a rázem to není krmné boilies, nebo to ryba žrát nebude a pak je zbytečné to házet do vody.

Nvolfik-30 - Profil | Út 29.5.2012 9:22:12

JKB >> no já boilie budu delat uplne poprví a jsem student tak bych nerad vyhodil peníze tak proot chci práve poradit jak to udelat přibližně aby to byla dobrá hmota pak si to už nějak doladím kdyby se to špatně rolovalo

NJKB - Profil | Út 29.5.2012 9:20:10

volfik-30 >> dal bych mozna jeste min a nastavil bych to vodou, u krmneho boilies je potreba, aby se rychleji rozpoustelo.

Nvolfik-30 - Profil | Út 29.5.2012 9:17:57

JKB >> myslíš že 6 bude stačit

NJKB - Profil | Út 29.5.2012 9:15:49

volfik-30 >> 8 vajec je take moc na krmne boilies

Nvolfik-30 - Profil | Út 29.5.2012 9:14:21

JKB >> takže asi nějak takto:
60% rybí směsy s masem (http://www.krmivahulin.cz/?page_id=559) 4 mix od shora
5%rybí moučka
5%lososová moučka
5%glm moučka
5%konopí
5%soju
10%telasan
5%robin red

a tekutý:
lososový olej
csl
tresčí játra 20ml/kg
a esence krab 4ml/kg
8 vajec

NJKB - Profil | Út 29.5.2012 9:10:08

volfik-30 >> To se neda takhle napsat, musis to zkusit udelat, jedine pak uvidis jak se to da rolovat a co vylepsit.

Nvolfik-30 - Profil | Út 29.5.2012 9:08:17

JKB >> no dobrá proto píšu o rady a jak by si to poskládal ty? aby i ta hmota byla dobrý a šla dobře rolovat

NJKB - Profil | Út 29.5.2012 9:05:59

volfik-30 >> Ahoj, ja bych do krmneho boilies nedaval esenci a pridal bych vice rybi moucky a vubec bych tam nedaval melasu, ale lososovy olej.

Nvolfik-30 - Profil | Út 29.5.2012 9:01:08

ahoj hoši chci se poradit s tímto receptem jestli je dobrý nebo co by ste upravili mám to jako krmné boilie.
60% rybí směsy s masem (http://www.krmivahulin.cz/?page_id=559) 4 mix od shora
5%rybí moučka
5%lososová moučka
5%konopí
5%řepku
5%soju
10%telasan
5%robin red

a tekutý:
melasa
csl
tresčí játra 20ml/kg
a esence krab 4ml/kg

děkuji za rady

NFishky - Profil | Út 29.5.2012 8:54:31

*Shimi* >> taky mám jednu technickou - za čtrnáct dní jsou u nás závody, přijeď. Ať jsi odkudkoliv, nebudeš na tom ztrátový, hlavní cena je velice pěkná :-) Jsou to jediné gulášovky, kam chodím a rád bych i letos byl na bedně, je tam sice velmi slušná konkurence a jezdí tam hromada lidí i z daleka, ale o to je to zajímavější závod.
PS: rád si sednu vedle Tebe, třeba pak změníš názor ;-)

NFishky - Profil | Út 29.5.2012 8:39:53 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

toth >> Ano, máš pravdu, kapr sežere všechno.... časem. A tím se právě ty nástrahy lisí - něčím přemluvíš kapra jednou za den, jinou koulí ti to zobe častěji a pak můžeš mít kouli s kterou se pomalu nezastavíš a zobe to bez ohledu na revír takřka všude a vždy - prostě koule, které rybám nějakým způsobem šmakují víc. Každopádně každý máme za rybařinou to "své" a děláme si to po svém, někdo hledá pohodu a hodně záběrů ho vysloveně odrazuje, jiný to vyhledává. Tvrdit že kapr sežere všechno je šmoulovina, to by dávno ti naši "předražení" výrobci zkrachovali, protože by to nikdo nekupoval, ale ono je stále dost lidí, co si uvědomí že na tom něco je a kupují to - a světe div se, kupují i ty super drahé koule za pětikilo :-) Božínku ne všechny koule za pětikilo chytají božsky, to ani náhodou, člověk se i tímhle musí umět prochytat a je to o hromadě času a taky to leze do peněz, ale plácnout od boku své "alibi", že je to zbytečnost a kapr sežere všechno je vskutku chybou. A ano, je to "alibi", kterým si jen mnoho lidí snaží "namluvit", že nikde neudělali chybu a přitom se snaží přemluvit kapříka na totální kšunt.

Slavíček: nezávodíš, jinak bys tohle nikdy nenapsal. No a když nezávodíš, tak o závodech prosím nepiš, je to pak zavádějící. Kdybys závodil a byl šikovný, psal bys buď jinak, nebo bys nepsal vůbec a neprozrazoval taktiku. Z průměrného místa pokud jsi šikovný se na většině závodů máš možnost prokousat na bednu, pokud na lepších místech nejsou ještě šikovnější borci - někdy jsou, jindy ne, ale to je tak pade na pade. Na cca každých druhých závodech jsem na bedně, proč? losuju tak často dobrý místo? Prdlajz, jen z toho místa stůj co stůj chci vytřískat maximum a dělám pro to vše a koule na kterou je spoleh a která chytá je jedním z pilířů proč si můžu dovolit jezdit na závody často i jako nesponzorovaný. Stojí to love a často ne malé, ale když se ti to zas celkem pravidelně daří vyhrávat zpět, tak to máš za mnohem lepší love, získáš hromadu zkušeností a taky oporu v tom, že to co děláš, děláš dobře. Nic víc v tom není, ale hádat se nemusíme, pokud na to máš jiný názor, já Ti ho neberu a ani nikomu jinému, jen dám do placu argument jak to mám já a věř mi, že pokud to tak jde u jednoho, může to tak být u každého. Ale předpokladem by byl totožný software u všech, no a to je zádrhel, kdybychom všichni měli stejné znalosti, nepolemizovali bychom tady teď nad takovou kravinou jakou je atraktivita koule a její umění rybu chytat.

Kukac: na MRKu máš hromadu informací a je jen na Tobě, jak si je přebereš. Můžu dát do placu info jak to je možné a taky můžu dát do placu názor kdy si myslím opak, že to pak ve finále vypadá, že na jedné straně koule ze šrotu chytají a jiné ne - je jen úhel pohledu. Když dva dělají totéž, není to totéž. Když ti babička upeče makový koláč s povidli, věřím že to je dobrota jako blázen. Pokud jsi tak šikovný co se pečení týče jako já, tak ze stejných surovin ukuchtíš leda houby a skončís v prvním obchodě, pokud bys tedy na ten makáč na snídani trval. To že jde zachytat luxusně na koule z fermentovaného partiklu je fakt, který zkusily už stovky lidí, to že jde zachytat i na levný koule ze šrotu je také fakt, ale srovnávat se tyhle dvě směsi nedají ani náhodou. Je to jako chtít, aby každý tričko s třemi pruhy byl originál Adidas a všichni očekávali kvalitu. Jenže jsme ve světě, kde víc pruhů znamená víc Adidas a rázem je to uplně jiné zboží. No a je jen na každém z nás, jak si tohle přebereme, někomu stačí tři pruhy, jiný má raději čtyři a je schopný se za kvalitu svých čtyř proužků i prát... nic proti gustu, jsem jen jeden z mnoha, co napsal svůj názor, na rozdíl od jiných si ho netahám z klobouku a neměním co pět minut, že je těžké se v tom orientovat nepopírám, ale nikdo neříkal, že rybařina je lehká, není.

NFanax - Profil | Út 29.5.2012 7:47:06

Jsem v práci,dávám si ranní kávu a pak do pracovního procesu.

Ntoth - Profil | Út 29.5.2012 6:32:36

Slavíček >> ono ale téměř vše funguje, otázka za jakou cenu.

NSlavíček - Profil | Út 29.5.2012 6:29:24

toth >> Netvrdil bych že kapr je prase a sežere všechno . Ostatně potom by fungovalo všechno . Ale souhlasím že s toho děláme zbytečnou vědu . Na druhou stranu člověk nesmí všemu věřit ! Když někdo napíše že směs obsahuje 20 složek ve skutečnosti obsahuje třeba méně než 10 . Zkrátka výrobce chce u zákazníka udělat dojem že jeho výrobek je něco originálního a nedokáže si to udělat sám . To samozřejmě vůbec není pravda . Zkrátka pouze keci za účelem většího prodeje .

Ntoth - Profil | Út 29.5.2012 5:39:07 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

To co tady píšeš nemyslíš snad vážně nebo jo ?Na jedné straně natočíš video ve stylu v jednoduchosti je síla a na druhou stranu tu pleteš takové nesmysly nebo chceš napodobit Nikla a další podobné teatrální umělce kteří nám tlačí ty bludy o tom jak právě ty jejich koule jsou ty pravé a nejlepši samozřejmě v patřičné cenové relaci ,opravdu nedělej z ryby jako je kapr nějakého extra labužníka a génia je to obyčejné vodní prase které sežere na co příjde a je mu jedno jestli koule stojí stovku nebo pětikilo :-) Rybařina je krásná a v jednoduchosti je síla, to už věděli naší dědové tak z toho nedělejte takovou vědu.

NSlavíček - Profil | Út 29.5.2012 5:35:56

Fishky >> Pokud ryby moc nežerou je dobře návonéná koule kolikrát účinnější než sebe líp našláplá směs . Navíc záleží na teplotě vody úživnosti .

NSlavíček - Profil | Út 29.5.2012 5:20:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Fishky >>Píšeš pěkně dokonce jsem měl kdysi stejný názor ohledně kvality krmení než jsem hodně krát dostal na prdel od obyčejného šrotu a esence aroko . Rybám to je úplně jedno kolik to krmení stojí a v krátkém časovém úseku nehraje roli ani kvalita směsi pouze vůně chuť . Nebudu s tebou souhlasit ani s těmi závody . Je jasný že drahýmu krmení většina lidí bude víc věřit ! Ale závody jsou většinou o fleku . Jako příklad před pár roky vyhráli štít kluci na Václavíka . Snad my nechceš tvrdit že tohle je kvalita . Nevím jak dnes ale dřív to byl sojový odpad a esence aroko. Co uvařím doma to je vedle toho energetická bomba !

Nladikxxx - Profil | Po 28.5.2012 23:07:28

Libor 1 >> Hledej je toho víc kde se dá tzv. ušetřit.....:-))))

N007vojtisek - Profil | Po 28.5.2012 23:04:16 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

jeden z 12 ti dnešních,58cm