Linie PSTRUHA DUHOVEHO

Mam dotaz... zajimaji me informace o puvodu a chovani ruznych linii pstruha duhoveho ...napr. migrace , rust..a proste vse co tyka Pd k nam dovezenych. Predem dekuji za odpovedi k tematu.
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NCottus - Profil | Pá 31.8.2007 13:16:48

MRKnato: srovnávat antikoncepci s vysazováním Pd...??? Je totéž jako srovnávat přeřušovanou soulož s přerušenou... :-)))

NUlcek - Profil | Pá 31.8.2007 1:20:57

Tady to žije i v noci?

NBosanac - Profil | Pá 31.8.2007 1:03:34

Edit uz nebere : Takove vedeni vzdy melo delsi vedeni .

NBosanac - Profil | Pá 31.8.2007 0:57:56

MRKnato : Nemyli se jen blb , a vedeni vzdy melo delsi vedeni .

NMRKnato - Profil | Pá 31.8.2007 0:02:57

Bosnac : kamarádská rada. Kdo přizná , že se mýlil, už mu to zůstane. Proto my klucí ve vedení nemožme priznať mýlku ani pomýlenie. Myslím, že pyzda byl něčí gumák. No ale nic proti gustu.

NBosanac - Profil | Čt 30.8.2007 23:53:02

MRKnato : Omluvam se , ty jsi uz spadnul davno . Mylil jsem se , pyzda byl lepsi .

NMRKnato - Profil | Čt 30.8.2007 23:37:35

Bosnáč : neser prde....

NMRKnato - Profil | Čt 30.8.2007 23:36:38

Salmo1 : otázka, proč chytáme stále méně ryb je správná, bohužel odpovědí může být fenomén. Cottus by řekl, málo jízků a brigád, já bych si dovolil pouze materialisticky sčítnout náklady MO, které nejdou do zarybnění a jsou na cca 50% "odvodů běžného rybáře". Pokud se tento trend ve velesvazohospodaření nezmění, bude nás stále strašit onen fenomén, který bude plnit plány MO, ale lividovat zarybnění řek. Nevím, jestli i ty perzonifikuješ vysazování, ochranu a rozmnožování ryb, ale podle mě je to stejné, jako perzonifikace Alexandra Stachana, Meresjeva a dalších "pásků" té doby, ale i dob následujících, bohužel vedoucích až do dob současných. Duhák je možností, udržet rybařinu i tam, kde by dík "původním liniím Po", již dávno neexistovala. To, že se to zvrtlo, je stejné, jako s penicilínem, antikoncepcí kaprem, či nemocenskou......

NBosanac - Profil | Čt 30.8.2007 19:12:03

Salmo1 : On je nebo byl uz relativne vysoko , mam pocit ze spadnul tak pred rokem , rokem a pul .

NSalmo1 - Profil | Čt 30.8.2007 18:31:34

MRKnato-Pokud je pokrok,že chytáme o polovinu méně ryb.Pak jsem tmářem rád.
PS-Když svaz přežije,tak máš šanci to dotáhnout hooodně vysoko.
Jsem si dovolil nějaké švestičky z vlastní zahrádky.

NMRKnato - Profil | Čt 30.8.2007 17:43:58

Salmo1 : pokrok nezastavíš.... ani těžbu uhlí, stavbu MVE a VE... Cottus má ale asi plán....přejít od obratlovců k bezobratlým, nebo strunatcům...

NSalmo1 - Profil | Čt 30.8.2007 16:02:01

sliver,Řízek-Nejsme ve sporu a souhlasím.Kde začít?Tak řekněme od začátku.Bylo normální,že zákaz brodění byl na P vodách do 31.5 vč.důvod je jasný.Bylo normální,že potočák se chytal do 15.8.vč.Po tomto datu,někdy i dřív táhnou jikrnačky na trdliště a proto se nechytalo.Do roku tuším 1970+- bylo normální,že v září se nechytalo a sezona lipana začala až 1.10.Velikost nástrahy zabraňovala více či méně chycení zepomenuvších potočáků.

MRKnato-Zatím nic net'ukej je 21.století to dobře vím i na ty tvoje duháky dojde.

Lipan i potočák se tře zhruba ve stejnou dobu jako dřív,to je jasné(čísla v kalendáři je nezajímají)Znamená to jediné a to je ochrana přirozeného výtěru.Existuje pojem ALTERNATIVA.A ta se bude muset zaplatit.ČRS 17 let chrápal,za tu dobu tato alternativa mohla být zaplacena a mohla fungovat.Ano jedná se o pstruhové stojáky plnéééé duháků.Nebudu řešit kdo je bude dělat,ale je jasné,že budou za naše kačky.Pokud chceme zabránit další devastaci domácích ryb a zachovat konfort rybolovu jiná cesta neexistuje.

NCottus - Profil | Čt 30.8.2007 12:35:58

MRKnato: až zjistíš , kteří Po jsou degenerovaní...klidně je použij jako potravu pro okouny nedegenerované!!!!

NŘízek - Profil | Čt 30.8.2007 9:48:15

Salmo: diky, ted je ovsem otazka, neni li to prani podporene myslenkou ci seriozni vyzkum, ale nechci to zpochybnovat, pan Kudlak ma ryby rad a ma k tomu poctivy pristup. S tim brozenim mas pravdu. To je tezky, tak budem chytat jen od cervna do rijna ci zari a je to. Moc lidi to nenadchne, ale rybam to pomuze. S tim ze je "neco " spatne souhlas, fakt me zajima co, proteoze ten okolni zivot ve vode jde opravdu nahoru.

NMRKnato - Profil | Čt 30.8.2007 1:53:03

Cotusi, ty starý blázne, Pd, volavka, hnědý slimák se stali součástí našeho života a to, zda jsou původní, či ne, je vedlejší. Já bych pro změnu raději krmil okouny kousky degenerovaných potočáků. No mají kliku, že končí srpen....

Nsliver - Profil | Čt 30.8.2007 0:37:22

Salmo1 - dvěma slovy prostě velký kšeft. V závorce máš tři zlaté žíly . Ale to jsou jejich žíly. Nám , si myslím, stačí voda s rybama jak má být. Ať si na tom vydělají majlant, ale my chcem vodu jak má být. Tímpádem takovou čtvrtou žilku z toho můžou mít. Kam bysme asi ty lehce vydělané prachy vykořisťováním strkali ?

NSalmo1 - Profil | Čt 30.8.2007 0:08:51

sliver-Iluzománií netrpím.Určitě se to dá dělat i jinak,o tom žádná.Musíš ovšem vědět co všechno se za tím ukrývá(klecové velkochovy,obchod,výroba a dovoz krmení atp)
To není jenom o lovcích.
Výsledky těch debat už jsou,vím to,ale chce to ještě čas.

Nsliver - Profil | St 29.8.2007 23:52:18

Salmo1 - člověče teď mi to došlo !!!

Salmo1 - ® Ne 26.8.2007 21:50:55
Já osobně nepíšu jenom k lidem, kteří zde celkem veřejně vystupují.Ale 50% je určeno i těm, kteří rozhodují a jen monitorují.Kdo to je, vím celkem bezpečně podle reakcí a určitých indicií, proto na MRK píšu.

Nemyslíš, že těch druhých padesát procent má stejný dosah, jako by ses na náměstí polil benzínem a zapálil ? Dva dny bys trpěl pod kyslíkem a na pohřbu už by se domlouvala násada Pd na Jizeru .
Na to se musí jinak, hele.

NSalmo1 - Profil | St 29.8.2007 23:31:53

Řízek-Jde o výtažek rozhovoru s ing.Kudlákem.
Jenom bych tam ještě doplnil.Škodlivosti bagru na trdlištích ryb,se celkem vyrovná,nebo dokonce hravě překoná i holínka rybářova.
No ovšem pokud to ČRS nevadí,vysadí se lipan úm.výtěru který nedoroste a nedaří se mu tolik ve volné vodě,pak je všechno opravdu ale opravdu v pořádku.

Výr-menšinou nemyslím nás,vás.Rybář zaplatí povolenku a chce si zachytat ryby.Je normální,že neřeší jaké a proč.Ryb,jako je Po a Li je méně o nějakých 50-70%.Doprovodných ryb Po a Li pásma,které mají nároky podobné je"hromada",rozmnožují se a daři se jim.Něco se prostě dělá špatně.

NCottus - Profil | Po 27.8.2007 19:00:14

Abych nemusel pomocí Pd likvidovat P toky...začal jsem je ve VN krmit nakrájenými okouny (degenerovaná linie 10-15 cm).....
Dle kvality masa okounovitých očekávám nadnormativní přírustky....!!!

NŘízek - Profil | Po 27.8.2007 11:33:44

salmo: kde si vzal ty uryvky? Nic proti nim, ale ja mam ponekud jiny info, ktery sem sem daval, ono to bude nejak uprostred, zalezi na mnozstvi atd.

Nsliver - Profil | Po 27.8.2007 0:05:53

Salmo1 -tak toho slova - všelidové- se musíme rychle zbavit, co ?

NSalmo1 - Profil | Ne 26.8.2007 23:55:14

sliver-Bohužel,nejenom pstruhařina je postavena na všelidové zábavě.Majitelé nejsou a"nájemci"jsme všichni.Alespoň zatím.:-)

Nsliver - Profil | Ne 26.8.2007 23:41:22

drozďák -já jsem klidný. To jde blbě i normálně nejen po netu.
Salmo1 - jak všechny rybáře ? Ať si jízkujou majitelé nebo nájemci.

Ndrozďák - Profil | Ne 26.8.2007 22:13:20

Nechci nikomu brát iluze, ale s definitivem je opravdu potřebí počkat na rozhodnutí ÚS.
Myslím, že pouze jihočeši mají nějaké vyjímky, které si mohou MO sami bez dalšího posvěcení rovnou realizovat.

Nmildas - Profil | Ne 26.8.2007 22:12:19

Martin: Ale ne, Ty seš optimista na entou :-)))) Fandím Ti. Taky sypeme do jednoho úseku řeky ryby. Je to hájené pásmo, takže se tam "jen" pytlačí. Před třema lety jsme sehnali potočáky,smutně koukali jak je tam místní borci masakrují a vlastně jim nemohli nic říct. Předloni jsme začali s pětisty lipany, loni už jich bylo 700, ty se tak snadno nevypytlačí. Je tam ale dost štik a bolenů.

NMARTIN PLZEN - Profil | Ne 26.8.2007 21:53:19

mildas ::no ja jsem taky tak trosku pesimista ..hlavne v tom jak jsi psal ve svem prispevku ( cituji ::A podívej se tady na MRKu. Všichni chtějí změny, ale jen takové, aby je nestály peníze, čas ani námahu. Jinak to ale nejde.) a proto do toho vkladam penize vlastni... na jare treda 600ks ctvrtrocka pstruha.. a na podzim budou Lipani ... verim prave ze projdou zmeny ktere s hospodarem navrhujeme a z tehle mnou koupenych ryb bude zaklad pro budouci generacni hejna...

NSalmo1 - Profil | Ne 26.8.2007 21:50:55

Sliver.drozd'ák-Nikdo snad ani nechce všechny rybáře tahat na jízkování.A už vůbec ne pracující inteligenci:-)(jsou většinou stejně manuelně nepoužitelní).No nebudu to dál řešit.Ale hold se to zaplatit musí.
Já osobně nepíšu jenom k lidem,kteří zde celkem veřejně vystupují.Ale 50% je určeno i těm,kteří rozhodují a jen monitorují.Kdo to je,vím celkem bezpečně podle reakcí a určitých indicií,proto na MRK píšu.

Ndrozďák - Profil | Ne 26.8.2007 21:48:51

Sliver: Klid, jenom si vyjasňujem postoje. To jde po netu mnohdy dost blbě....

Nsliver - Profil | Ne 26.8.2007 21:46:07

drozďák - co blbneš, a proč bych nebyl ? Žeby zas nějaký můj příspěvek vyzněl nějak jinak než měl ?
U toho OS jsem uvedl pouze - práce a peníze(vynaložené). Pokud by tomu tak nebylo, na co by bylo ?

NMiloš_Dia - Profil | Ne 26.8.2007 21:38:04

mildas:
Výjimky z § 11 povoluje tuším příslušný rybářský orgán, a ten jestli se nepletu bude komunikovat pouze s tím, komu přidělil výkon ryb. práva, tj. komu přidělil revír, nebo-li kdo vlastní dekret...

Nmildas - Profil | Ne 26.8.2007 21:37:44

Martin: V podstatě žádné nemám. Nebyl jsem u toho, když se to schvalovalo. Pesimismus však není na místě. Myslím, že není tak složité tyto drobné změny prosadit. Pesimismus myslím u monitorujících, z Tebe cítit není.

Ndrozďák - Profil | Ne 26.8.2007 21:33:53

Sliver: nevšiml jsem si, že by OS podané Milošem obsahovalo tebou uvedené pojmy. To po tobě nikdo nechce.
Na druhou stranu souhlasím s tvrzením, že to někdo dělat prostě musí a peníze nejsou všechno. Jsou hned v závěsu.
Každý z nás, kdo chce chytat a ne jízkovat si musí uvědomit, že bude muset platit lidi, kteří to za něj udělají.
Nejsme ve sporu. taky to nechci dělat. Jsem ale připraven, že za to zaplatím několikanásobně větší obnos než doposud.

Jsi na to připraven i ty?

NMARTIN PLZEN - Profil | Ne 26.8.2007 21:30:56

No pokud jde pouze o nasi Mo a nemusi to schvalovat Us tak je to jasny ze to projde... ale slo mi o tve zkusenosti...

Nmildas - Profil | Ne 26.8.2007 21:23:13

Výr: Myslím, že Ti rozumím. Nás je v té organizaci na manipulaci davu dost a daří se. Jsou to malé změny a jsou v mantinelech svazu, ale alespoň něco. Takových 6 lidí se musí najít v každé organizaci. Jen to někoho, kdo je dá dokupy.
Martin: Jaké bližší info myslíš ? Ty, hospodář a pár dalších s vůlí (jak píše níž Výr)....návrh na čl.schůzi.......hlasování....ano či ne. Jiná cesta není. Pak schválení na ÚS. (tím si nejsem jistý, že je nutné)

NMARTIN PLZEN - Profil | Ne 26.8.2007 21:10:04

mildas ::prosim podej mi informace o hajeni Li a Po... predem ti dekuji!!! Presne o tom ted jednam s nasim hospodarem a protoze je novej tak se teprve uci v tom bordelu orientovat... ale je muskarine hodne naklonenej ..

NCottus - Profil | Ne 26.8.2007 21:10:03

Výr: s tím plně souhlasím...právě jsem přemístnil kvas(slivky) do chladnějšího místa(nějak překotně kvasil)...tak na nový materiál : chrst

Nsliver - Profil | Ne 26.8.2007 21:07:00

drozďák - jako jak realizovat ? Já chci lovit a néé se starat o plůdek , o jízky , o průtoky , kontrolovat práci činovníků, dozorovat stavební řízení úprav toků, já chci lovit a né rozmrdávat svaz . To už jsem psal, že na to musí přijít jiní čípci.Ta činnost popsaná mnou výše , by mi vzala veškerý čas k lovu ryb a to já nechci. A to občanské sdružení vedu v patrnosti, ale tu se to řešit nedá.A stejně tam vidím tolik práce a prošustrovaných love, že za to prostě něco musí být.

NVýr - Profil | Ne 26.8.2007 21:06:33

mildas: no mám pocit že sa opäť prejavuje nevýhoda web-komunikácie oproti ústnej .....hovoríme každý trochu z iného súdka a jednoducho asi tu nie je dosť miesta, času, trpezlivosti, záujmu.....tak radšej chrst

Nmildas - Profil | Ne 26.8.2007 20:52:32

Výr: V naší MO je lipan a PO hájen. Není to sice naše zásluha (schválilo se to před naším příchodem) , ale na schůzi jsme zjistili, že tyto, ve velkých uvozovkách nepodstatné změny lze schválit relativně snadno. To zjištění hřeje. A hlavně jsme zjistili, že když se lidem z vedení MO dají informace, tito jsou v podstatě s námi zajedno. Ptal ses kdo ty informace šíří. Tak zrovna třeba Miloš, v tomhle mu nemůžeš nic upřít. I spousta lidí na MRKu (včetně mě), by spoustu věcí nevěděla. Dá se říct, že než jsem ho poznal, žil jsem ve sladkém nevědomí. Jsem člověk líný, ve volném čase chci chytat ryby, ne se pídit po levárnách ve Svazu. Pro změny jsem ochoten zaplatit lidi, nebudu nikde lítat a jízkovat, mám svou práci.

NCottus - Profil | Ne 26.8.2007 20:50:32

drozďák: stát jenž není hoden občanské povinnosti....přestává býti hoden i povinnosti daňové...naštěstí jsi znalý návštěvník.

Ndrozďák - Profil | Ne 26.8.2007 20:48:03

Cottus: když to vezmu do důsledků, tak tenhle stát není hoden nějaké občanské povinnosti. Povinnost vůči státu cítím pouze daňovou...
Další povinnosti, jakožto je ta lidská, morální atd., ty mám pouze vůči sobě samému. A všem okolo je do toho hovno...
Jako neznalý návštěvník MRKu můžu mít dojem, že největší přeborník v oboru PLKY jsi ty.
Běž už do háje s tou agitkou.
Sliver: každý měl možnost se realizovat. Otázka MD ohledně občanského sdružení jasně ukázala, kam až je naprostá většina ochotna zajít. A moc daleko to opravdu nebylo, viz můj příspěvek níže....

NCottus - Profil | Ne 26.8.2007 20:43:52

sliver: v dnešní zrůdné době bohužel má....jinak není CO lovit....!!!
a revíry jsou státní , tutíž nás všech....občanů i občanek!! A koukni na tu Tvoji Slezskou Hartu(kapr v otázkách).....to snad ani další komentář nepotřebuje!!! Vodních nádrží k pronájmu je více,,,,tržní prostředí. Tak neváhej,a pronajímej!

Nsliver - Profil | Ne 26.8.2007 20:40:04

Cottus - co to zas meleš , odkdy má lovec občanské povinnosti k revírům , ha ?

NCottus - Profil | Ne 26.8.2007 20:35:07

drozďák: vydrž!!!
Je Tvojí občanskou povinností vydržet, i kdyby Tě měli nazvat "kverulantem"....
Každý ,kdo může přispět...tak musí!!! těch monitorujících je příliš mnoho na kecy,a příliš málo na konkrétní práci- mnohdy nepochopenou,zatracovanou,zesměšńovanou...

Nsliver - Profil | Ne 26.8.2007 20:29:14

Miloš_Dia - a to jim to tu tak jako všechno necháme napospas duhákům , kaprům a sumcům ? Já nechci být nástěnkář, takže asi ven,ven,ven.

NMiloš_Dia - Profil | Ne 26.8.2007 20:16:34

sliver:
Jezdit ven - tady jsou to vyhozené peníze. A venku všem muškařům vyprávět, ať nejezdí k nám, nebo že je tady okradou.

Nsliver - Profil | Ne 26.8.2007 20:14:44

drozďák - to je přesně ono. Kdyby ty dvě kola privatizace nedopadly tak jak dopadly, chtělo by se mi napsat - vyhlásíme třetí. Ale to byl asi blbý risk, to už bychom jezdili jen ven. Jak z toho ven ?

Ndrozďák - Profil | Ne 26.8.2007 20:01:09

Výr: konkrétně v případě Mildase tvé slzy nekanou na ten správný hrob...
Vím o čem mluvím.
Víš, ne vždy má člověk dar bezbřehé vytrvalosti. Ne vždy má také čas a prostředky, aby bojoval s něčím takovým, jako je ČRS.
Především pomalu ztrácí motivaci, když vidí, že je v podstatě obklopen nezájmem, v lepším případě lidmi, kteří sice urputně zvedají ruce pro změnu, ale to vše jen do chvíle, než zjistí její přímé důsledky i pro ně samotné...
Vím o čem mluvím

Nsliver - Profil | Ne 26.8.2007 19:47:18

Když to vezmu z pohledu svého, tak jako lovec jsem ochoten akceptovat potřebné zdražení povolenky, zvýšení mír , snížení počtu odnášených ryb , různé úpravy BP, ale to je tak všechno. Už tu psal ZN, proč by si měl stavět sjezdovku, když si chce zalyžovat.Dyť jsme těžce pracující lid, který půl roku dře na stát, tak já si taky někdy chcu v klidu zachytat. Eště tak možná bych si s dalšíma padesáti borcama pronajal Hartu(bych jim dal kapry a sumce - leda hovno,tak krásná mladá voda a tak zkurvená). Ale ty nutné změny , popř. likvidaci Svazu se nevyřeší s rybářema. To nikam nevede , to musí být jiní kalousci a musí z toho něco mít.
A tímto připíjím džejmsnem na naše vody plné ryb.
Omlouvám se za svůj výlev , ale ta kořalka mi chutná, amen.

NVýr - Profil | Ne 26.8.2007 19:21:59

mildas: ja by som netvrdil že to nie je k ničomu....napr. limit na lososovité ryby by mohol niečo pomôcť a podľa mňa na to stačí tlak "zdola"....miery si u nás môže stanovovať každá MO....tak že vlastne je to v rukách členov....tak mi z toho nejak vychádza -podľa toho čo platí u nás že jednoducho zmeny nechce takmer nikto-alebo aspoň takmer nikto nič nerobí....mimochodom aj toto -že to tu omieľame dookola má svoj zmysel....niekedy sa mi ani veriť nechce koľko ľudí to všetko iba monitoruje....

Nmildas - Profil | Ne 26.8.2007 19:11:35

Výr: Jsou lidé, kteří si tu práci dávají. S tou manipulací s davem to vím celkem spolehlivě, ale k ničemu Ti to není.
A podívej se tady na MRKu. Všichni chtějí změny, ale jen takové, aby je nestály peníze, čas ani námahu. Jinak to ale nejde. Když budeš mít chuť, klidně reaguj, pak tuhle debatu uzavřem. Je to furt dokola.

NVýr - Profil | Ne 26.8.2007 18:58:59

mildas: kto a ako si dáva tú prácu ??? Veď na priemernej schôdzi 5-6 dohodnutých priemerne komunikácie schopných ľudí dokáže zmanipulovať dav úplne kam chce....ale nenájde sa ani tých pár čo by sa na to dali ...toľko moja skúsenosť.

Salmo1: neviem presne koho myslíš....tou menšinou som ja myslel trebárs nás

Nmildas - Profil | Ne 26.8.2007 18:17:42

Výr: Dává si tu práci, ale je to házení hrachu na zeď. Člověk chápavý pochopí a dojde mu to, bo je chápavý. Vůl je krátkozraký a pochopit nechce. Volů je většina. Taky se u vás říká, že nejhorší je srážka s blbcem ?

NSalmo1 - Profil | Ne 26.8.2007 18:02:43

Výr-Pamatuju dobu kdy 300 rybářů nedokázalo vychytat Jizeru a není to tak dávno.Nějaké CaR se nevedlo a hromada lidí nešla pod 300ks/rok u Li.
Na množství ryb po sezoně to nebylo ani znát.
No pravda je to,že se jednalo o rybu přirozeného výtěru,ale to je asi pro mnoho lidí jenom detail.

® menšina, ktorá o tom vie. si nedáva dostatočnú námahu.To je slabé slovo oni dělají že je dokonce vše v pořádku.A to už mi hlava nebere.

NSalmo1 - Profil | Ne 26.8.2007 17:43:34

Cottus-Posílám email.

NVýr - Profil | Ne 26.8.2007 16:37:09

Salmo1: možno máš pravdu...problém je v tom že ani tá menšina, ktorá o tom vie. si nedáva dostatočnú námahu to tej väčšine vysvetliť.

.....toho masa čo si samo vyrastie nie je pre všetkých v tomto systéme dosť

Ndrozďák - Profil | Ne 26.8.2007 16:12:34

Salmo1: troufnu si tvrdit, že se mýlíš. Vyhovuje. Bohužel. Už jen proto, že to zkrátka nechce vědět.

NSalmo1 - Profil | Ne 26.8.2007 16:08:39

Výr-Jenomže ono to většině nevyhovuje.....jenom o tom neví.
Nejlevnější "maso"je to které si samo vyroste a vždy tomu tak bylo.

NVýr - Profil | Ne 26.8.2007 15:58:58

Cottus: ale veď ja nehovorím že ty musíš....točíme to dookola....keby to nevyhovovalo väčšine tak sa to nerobí

NCottus - Profil | Ne 26.8.2007 12:20:04

Salmo1: Tak nevím, zda šlo o elaborát : Proč vysazovat Pd vs.Li...
anebo proč chybí Li....???
Výr: levné maso produkuji v rybníčku 150m2....a nemusím tím ničit žádný původní, krásný, sportovně vzrušující druh ryby....

NVýr - Profil | Ne 26.8.2007 9:19:28

salmo1: levné maso !

NSalmo1 - Profil | So 25.8.2007 23:46:24

Řízek-Vybrané úryvky.

Výtěr lipanů, probíhající na jaře, bývá občas silně narušen výskytem vysazovaných pstruhů duhových, kteří lipaní jikry považují za vybranou lahůdku.

Vysazujeme lipany, sice v dostatečném množství, ale odchované v líhních na žlabech, lipánky, kteří ani zdaleka nemají tu vitalitu a adaptibilitu lipanů z přírodního výtěru v rodné řece.

V posledních letech masivně vysazujeme duháka. A protože biotop duháka a lipana je totožný, dochází k potravní konkurenci, lipan neroste a při jeho krátkověkosti se může stát, že uhyne dříve než vůbec dosáhl lovné míry.

Otázka tedy zní-Co že to vlastně chceme?

NCottus - Profil | So 25.8.2007 14:12:39

Salmo1. na co člověk "sáhl" ,tam sto let tráva nerostla.....
za chvíli budeme bráti dotace za údržbu původních populací Po....možné i zdravotní pojišťovna přispěchá svojí trochou do mlýna...(nikoli Sovova...)!!

NSalmo1 - Profil | Pá 24.8.2007 23:55:32

Cottus-Podobnost nákazy čistě náhodná?
Klecový chov lososa vs.divoká populace lososa.
Umělý chov Pd vs.přirozená populace losos.ryb.

http://www.math.ualberta.ca/~mlewis/SeaLice.htm

NCottus - Profil | Pá 24.8.2007 22:03:01

Medvěd: nenabízím....žádám....místo piškotu!!!!
Nemá drozďák mladší ségru???
Namaluji skoro zdarma ( za mouchy)....

Nmedvěd - Profil | Pá 24.8.2007 21:58:56

Cottus:nabízíš modelky?Jak kokám,práce všeho druhu

NCottus - Profil | Pá 24.8.2007 21:56:37

Drozďák, medvěd:: tak to jsem si nezasloužil....
"Útok na základní pudy"....tak to jste v pasti pánové...to piškot nebude!!!
To jsem zvědav, kde vy dva seženete modelky....pak obětuji možná i těch 20%.........:-))))))

Ndrozďák - Profil | Pá 24.8.2007 13:55:32

Medvěd: vracím ti ho :-))

Nmedvěd - Profil | Pá 24.8.2007 13:51:47

drozďák:začnu od nejmenších.Cottus je podle toho pesimismu v příspěvcích mentálně docela starý.Třeba se mu budou třást ruce.

Ndrozďák - Profil | Pá 24.8.2007 13:49:30

Takhle jsem kdysi vychovával psa. Za každý hovno mimo zastřešenej areál jeden piškot.
Útok na základní pudy by mohl zafungovat :-))))))

Nmedvěd - Profil | Pá 24.8.2007 13:46:41

drozďák:budu mu je posílat po jedné

Ndrozďák - Profil | Pá 24.8.2007 13:45:36

Medvěd: to je až moc vykutálenej bargain. Cottus do toho jde s plným vědomím, že to nikdo stejně kalkulovat nebude a těch dvacet procent rozdílu by nedopočítal ani Miloš...
Já bych do toho nešel. On bude mít mušky zadara a my hlavu jak upoutanej Parseval. Zvaž to.

NCottus - Profil | Pá 24.8.2007 13:29:20

medvěd: dobrá....o 30%....nechtěj napoprvé ode mě zázraky...(mizím do práce)

Nmedvěd - Profil | Pá 24.8.2007 13:26:46

Cottus:když slíbíš že snížíš počet svých badatelských příspěvků na polovinu, tak se o tom dá uvažovat.Mimo klidu, bych se těšil i pochvale od kolegů

NCottus - Profil | Pá 24.8.2007 13:24:07

medvěd: prosím Tě nic nevyhazuj....raději to se mnou za něco vyměň...,dík

Nmedvěd - Profil | Pá 24.8.2007 13:21:40

Ořezávat mouchy je hrozná věc.To raději věnuji,či vyhodím