Lov nonstop na ÚN Hněvkovice (421 073) a ÚN Lipno (421 200)

Autor diskuse: kokotron - Profil , 2.5.2014

lipenak - Profil | Čt 14.8.2014 16:15:59

chujar >> zapoměl sem jednu věc, drandění plachetnic se spalovákem je věc plavební správy ,táboření na ostrovech zas věc ochrany přírody ,, RS může postihovat na ostrovech pouze rybáře vykonávající ryb.právo nic víc jí nepřísluší řešit ... samozřejmě že se to ochranáři dozví ale nemají moc možností jak to vyřešit ,nemaj lod , policajti než by vzali člun od hráze tak zas nemají benzín , v noci už vůbec nikomu se nechce nic řešit co se týká ochrany přírody a proto to tak vypadá ...

Steel - Profil | Čt 14.8.2014 12:37:10

zdepa >>

To ničemu nepomůže, takový prasata by kalili stejně 90% by zákaz porušovalo a 10% by pruty o půlnoci vtáhli, pokud by nebyly už hodně na šrot.

lipenak - Profil | Čt 14.8.2014 12:13:23

chujar >> jestli sis dobře všiml ,nepsal sem že bordel dělají rybáři ale že zákaz neni dodržován vůbec nikým, tudíž spadají do toho jachtaři, výletníci, vodní turisti, a ted v poslední době toho využívají hlavně rusové ,skopčáci, .. čestí rybáři jsou v menšině ..

chujar - Profil | Čt 14.8.2014 11:22:03

lipenak >> okolo velkýho Tajvanu se pohybuji velice často a musím říct, že největší bordel tam dělají zasr..... plachetníci, kteří tam choděj vyhazovat produkty svého metabolismu, rozdělávat oheň atd .... pak to zadělaj tím, že při větru sundaj plachty, zapnou spalovák a dranděj si to po vodě úúplně v klidu ... to je velkej problém a né rybáři (slušný), kteří seděj na břehu a chytaj .. ;)

lipenak - Profil | St 13.8.2014 22:37:05

chujar >> lov nonstop je povolen POUZE a výlučně z levého břehu , ostrovy nejsou součástí levého břehu tudíž lov nonstop z ostrovů NENI povolen ... cedule tam jsou ale ve špatném stavu a špatně čitelné tudíž všichni ten zákaz porušují.. je to věc ochrany přírody jak se k tomu postaví ,už byli upozorněni na velký nepořádek. .. dříve voda bývala k cedulím , takže při poklesu hladiny je to furt ostrov a vstup je stále zakázán .. Žel není dodržován vůbec nikým a podle toho to tam taky vypadá ....

kritik - Profil | St 13.8.2014 21:06:49

chujar >> Jo, máš pravdu...... Přírodní rezervace začíná až za těma cedulema....... :)
Měj se.

chujar - Profil | St 13.8.2014 20:59:11

kritik >> proč by se nemohlo chytat na Tajvanu? ... pokud dobře vím, tak cedule zakazující vstup na ostrov jsou až několik metrů od vody .... takže na břehu rybář může v klidu chytat ;) ...

kritik - Profil | St 13.8.2014 20:28:30

chujar >> http://cs.wikipedia.org/wiki/Tajvan_(Lipno)
Ani jedno, ani druhý. Chytat se tam nesmí.

Radunak - Profil | St 13.8.2014 20:22:40

chujar >> čau. Nikdo ti líp neodpovi,nez lipenak. Napiš mu SZ.

chujar - Profil | St 13.8.2014 20:18:56

Dobrý den, chtěl bych se zeptat lipeňských členů rybářské stráže, jak je to s chytáním na ostrovech na velkém Lipně (taiwanech) ... platí na nich také NON STOP nebo klasika ende v půlnoci? :) děkuji za odpověď ....

computerfish - Profil | St 7.5.2014 17:29:30

lipenak >> Alkoparta, termín který díky tobě vejde do historie. Dávám ti za něj bod. Máš pravdu, protože hodně těchto part nejde na ryby, Jedou za svým relaxem, protože chytat nonstop je přece cool a oni u toho nesmějí chybětt. Ožrat si držku přímo u vody, nemuset celý týden balit ani se mejt, poblejt vše kolem bivaku, prostě rybářská svoloč. Jinak na Lipně jsou z těchto part nejslušnější Němci. Většinou luxusní karavany, přivezou zajímavé krmení a vercajk, pokecáme. Nic se nechytne, ale ten týden uteče v pohodě i bez úlovků. Nonstop rybolov znamená příjem pro majitele penzionů a kempů. Na každém najdeš nabídku. Ubytování, echolot, lodička, povolenka, atd.

elhierro - Profil | St 7.5.2014 16:27:50

lipenak >> No, jelikož píšeš, že ichtyologický průzkum prokázal, že na Lipně chybí ryby, tak to bude muset hospodář do jezera sypat násadového kapře horem dolem, aby uspokojil přijíždějící non-stop lovce. Protože když jim to "maso" do vody nevypustí, příští rok už zase nikdo nepřijede a peníze do kasičky se neposypou. :-) Ku..a, ta rybařina se v prd.l obrací. :-(

lipenak - Profil | St 7.5.2014 16:12:36

šmudla007 >> granulový hospodář to odůvodnil přemnoženým sumcem ,což je jenom zástěra hlavního důvodu proč povolit lov 24.. Minulý rok proběhl na Lipně ichtyologický průzkum a zcela jasně bylo konstatováno že v žádným případě není sumec přemnožen a zcela jasně bylo konstatováno že v jezeru chybí ryby ... víc to komentovat nemá cenu ... Za vším stojí jen vidina přílivu peněz nic jinýho v tom není... Až rybáři zjistí že utrácí peníze za vybrakovanou vodu tak se mu na to brzy vyserou a zůstanou tady jen ti co si spojí 24 s alko party s rybařinou a dělání nepořádku..

Miláno BRH - Profil | St 7.5.2014 15:36:32

lipenak >> to co píšeš naprosto chápu! Myslím si, že díky tátovi jsem v problematice Lipna dost zasvěcenej a naprosto podporuji to co říkáš. Lipno na to není připraveno! Já jsem chtěl jen využít situace a podobné diskuze k tomu, aby se poukázalo na to včem je prostě zakořeněnej problém. Nemusíme tady rozebírat slušné a neslušné rybáře. To je jasné. Pokud by na ryby chodili jen ti slušný, nebyl by problém nikde a nad něčím jako je non - stop atd... by se prostě nemuselo diskutovat. Já to prostě vidím tak, že je problém už od základu a právě v těch hospodářích atd... jak píšeš. Pokud by se systém postavil na tom jako je to na např. těch francouzkejch revírech kde si vlastní vody hlídají jasně stanovenejma hodně drahejma sankcema ( viděl jsem např. sankci 10000euro za zasakovaného kapra po západu slunce!) a zkvalitnila by se stráž na profi stráž + by se nastavil systém tak, že si rybáři ohlídají vlastní úsek sami tím, že nebudou váhat přivolat právě toho profíka na někoho kdo dělá něco nekalého ( opět ve Francii to tak funguje), byl by klid a tyhle témata by se nemusela řešit! Bohužel na to si musíme počkat až do doby kdy staří dinosauři vymřou :-(

šmudla007 - Profil | St 7.5.2014 13:40:31

lipenak >> Ahoj, jak a čím byla odůvodňena vyjímka 24 pro lipno? Opravdu tam máte přemnožený sumce kteří nejsou ulovitelní v normální lovnou dobu? Na MZe musí sedět nějací pomocníci kteří to odklepnou zamítnou.
24 lov se vydává účelově k likvidaci přemnoženého sumce, čemuž mají být nastaveny podmínky lovu (rybka 25cm a více, sbírat povolenky za neosvětlené místo lovu,, za spaní u udic,nahozený na kapra peletu bojlíz, malá rybka na candáta atd atd.

Nějaký povídání o zákazu sakování, koši na odpadky, povolený stanovaní v zeleným stanu co mele Miláno.. to je jak z jiné planety. Když likviduju přemnoženýho sumce tak se sakuje, udí, porcuje .. na odpadky není čas vytvářet.

lipenak - Profil | St 7.5.2014 13:30:03

Miláno BRH >> nikdo se nebojí že se bude plenit Lipno ,tam už není co plenit ale jde o to že v době kdy přišla opatření/ chráněné rybí zátoky, zvýšení míry nastražní rybky, míra všech ryb 20cm+, zvýšená kontrola RS / na to aby se stav jezera zlepšil a ono se to jezero začíná berchat a stav se začíná zlepšovat ale bude to jestě chvilku trvat tak přijde podpásovka lov 24h granulovýho hospodáře kterýmu je ve svý podstatě stav jezera u zadele , vidí jen peníze ..Veškerý úsilí lidí jenž tomu věnovali svůj čas , pujde do kopru ... Lov 24 přináší jen problémy a Lipno není na lov 24 připraveno , je to 5000 ha vodní plochy a 6 dobrovolnejch hajnech kteří fungovali nad rámec to není schopno všechno postihnout .. 24h lov na Lipně nebyl řádně připraven a nejsou pořádný pravidla , toto vše nahrává opět jen parazitům ...Slušný rybáři na tom budou opět biti nebot se svezou s těma co dělají nepořádek ,stráž nebude rozlišovat a mnohonásobně zvýší kontroly ale také hodně zpřísní ...

Miláno BRH - Profil | St 7.5.2014 10:28:02

CoDu >> samozřejmě mít odpadkové pytle :-)

CoDu - Profil | St 7.5.2014 9:14:21

Miláno BRH >> To co píšeš je určitě pravda, ale s tím mytím odpadkových košů asi neuspěješ.

hraji - Profil | St 7.5.2014 9:06:30

Morus >> zkus chvíli počítat a zjistíš, že by to nefungovalo.

Morus - Profil | St 7.5.2014 8:59:27

hraji >> no právě, nebylo by lepší kdyby se z nich zaplatila profi stráž? Ale je mi jasný že to tak nikdy nebude.