Diskuse k článku: Hospodaření s vašimi finančními příspěvky

Autor diskuse: MRK - , 23.11.2005

Roman C. - Profil | Pá 25.11.2005 12:55:21

Hamon>no ja to prave vidim uplne stejne jako ty, takze Garhamovy reakce porad nechapu.

koko | Pá 25.11.2005 12:54:17

Kocháč: ok, nazor za nazor...beriem to. ale nemozes popriet, ze nadavky medzi kultivovanymi ludmi miesto nemaju bez ohladu na uvedomelost a vaznost...

Hamon - Profil | Pá 25.11.2005 12:51:34

Nechcem obranovat ziadnu stranu ale chcem zhrnut,ako to vidim ja.
Martin M.,Roman C.: Som rad,ze sa nasla skupinka ludi,ktora bola schopna a ochotna vytvorit take nieco, kde v sucasnosti chodi asi neuveritelne vela rybarov z ciech a slovenska.
Garham:Ak by to bolo na tebe a ty by si mal poctivo pisat clanky a navrhovat stranku a snazit sa vzdy o to,aby to fungovalo v plnej sile,bez nejakej odmeny,resp.zarobku?A vsetko na ukor svojho volneho casu.To,ze mrk si na seba zarobi,je uz len sikovnostou autorov.
CO sa tyka inkriminovaneho clanku,ten bol o tom,ako boli rozdelene peniaze od navstevnikov mrku a nie,o celkovom rozpocte mrku.Neviem, co sa garhamovi nepaci.Ved mu nikto nekaze ani prispievat,ani chodit na mrk.

Kocháč | Pá 25.11.2005 12:47:05

koko - ®: vzhledem k tomu, že patřím k těm co odpovídají někdy velice odlehčeně až mimo téma i mimo meze chápání normálního člověka, považuji se za oprávněného ti odpovědět:-)
Nechtěj, aby jsme byli všichni stejní, uvědomělí a vážní. Informace si stejně najdeš, když chceš:-)A ty blbosti se pokus přejít:-) Nicméně slibuji dnes před svýmy druhy, že budu se polepčovat více a více:-)

Martin M. - Profil | Pá 25.11.2005 12:35:18

Garham> a co chces od nas slyset? Ano, mas pravdu, meli bysme byt tak dobri, abysme si vydelali reklamou dost na to, abysme za clanky mohli autorum platit sami. Souhlasim. Do tohoto stadia jsme jeste ale nedostali. Verim, ze do roka tomu tak bude. V tuto chvili jsme vsak jeste slusne pozadali, aby nam ctenar znovu pomohli. Ze je zde relativne malo clanku je vec druha. A ze bysme uz ted byli inzertni platek si take nemyslim.

Roman C. - Profil | Pá 25.11.2005 12:34:27

Garham>nejak nevidim ty vulgarni vyrazy jinych ale to je jedno. Jak se kdo vyjadruje je jeho vec, ja se snazim vyjadrovat porad slusne. Ja spis porad nechapu o co ti presne jde.
Nasi snahou bylo zpruhlednit nakladani s financnim prostredky od darcu. Pokud by darci sami (tebe mezi nimi nevidim) meli pocit, ze jsme je nejak oskubali, nebo ze jsme si za jejich penize koupili treba novy pruty, tak by se urcite ozvali jako prvni. Nic takoveho se nestalo.
To ze MRK ma prijmy z reklamy je snad jasne kazdemu (i tobe) a naprosto volne pristupny cenik je dukazem toho, ze nepotrebujeme nic zatajovat.

koko | Pá 25.11.2005 12:33:11

je ozaj skoda, ze uroven diskusii na mrku zacina postupne upadat na uroven roznych online chatov, ktore na rozdiel od mrku nemaju svoje realne zameranie a obsah. tyka sa to de facto vsetkych otazok, ktore sa tu polozia. prvych par odpovedi v poradi je k veci, zvysok naplneny invektivami rozneho zrna. skoda a este raz skoda.... tyka sa to bohuzial tak anonymov, registrovanych aj tvorcov MRK-u, ktori nezriedka vstupuju do kontroverzii, pricom je to casto uplne zbytocne a MRK-u to neprida. je rozdiel citat invektivy od uzivatelov a citat ich od tych, ktori maju portalu davat tvar. Ospravedlnujem sa, ak som sa niekoho dotkol, ako aj za to, ze prispevok nie je k clanku, ale nedalo mi...

Garham | Pá 25.11.2005 12:26:20

to RomanC
Jde jen o to, jakým způsob jde některá informace podat. Může to být objektivní nebo zmanipulované.
Pokud máš pocit, že křičím a nadávám, s tím nic neudělám. Mám ale potřebu ti zdůraznit, že jsem nepoužil žádného vulgárního výrazu, oproti tvým chrabrým zastáncům, to samé čekám od tebe.

Roman C. - Profil | Pá 25.11.2005 12:11:28

Garham>jinak - mas tu vsechno zadarmo, opakuji zadarmo, takze nechapu co resis a proc se rozcilujes. Fin.prispevky jsou naprosto dobrovolne, kdyz nam neco prijde budeme radi, kdyz nam nic neprijde, tak se pojede dal. Nikde nepiseme, ze jsme snad nejaky nadacni fond, nebo armada spasy, jak se nam to tady snazis trapne podsunout. O reklamu tady vubec nejde, tak uz to sem prestan plest.
Kochac>tak tak, v kazde spolecnosti, skupine atd.. se najde 5% lidi, kterym se nezavdecis NIKDY... A cim vic jsou anonymni tim vic jim to krici a nadava...

Kocháč | Pá 25.11.2005 11:59:48

Garham: tak sem nelez mantáku.
Rozdíl mezi časákama a Mrkem je v tom, že těch informací co mají nějakou hodnotu je tady kvantum a kdykoliv se můžeš zeptat na to co tě zajímá a dostaneš odpověď nebo odkazy. Ukaž mi jedinej časák, kterej je takhle pružnej co se týče informací které potřebuješ. Časopis si koupíš a doufáš, že tam bude něco co tě zajímá:-) a tady to máš hned. A to za dobrovolný nenucený poplatek. A po čase si vytvoříš okruh známých, který už nejsou jen ANONYMOVÉ a můžeš jim věřit Garhame:-((( A blbci jsou tady taky jako všude a ty patříš mezi ně!

Garham | Pá 25.11.2005 11:59:47

to RomanC
Já to sem pletu, protože vše souvisí se vším a když tam píšete o tom, jak něco dotujete, tak mi běhá mráz po zádech. Všechny vaše stránky jsou protkány reklamou, tak je jistě nefér tvrdit, že je tam čistě náhodou. A k tomu počtu nových článků měsíčně ....to asi přejdem bez komentáře, že?

Roman C. - Profil | Pá 25.11.2005 11:46:30

Garham>clanek se jmenuje - hospodareni s vasimi prispevky, proto se tam pise o prispevcich. Minuly rok jsme lidi poprosili o finance a letos povazujeme za slusne jim dat vedet, co jsme s temi penezi udelali - vyplatili jsme z nich honorare za clanky. Jinymi slovy penize protekly od darcu pres nas k autorum clanku. To nebyly penize urcene pro nas, aspon my jsme to tak brali a proto ted piseme kam ty penize sly.
Nase prijmy z reklamy jsou, kdyz dovolis, nase interni zalezitost a s prispevky to nema nic spolecneho, takze nechapu co to sem pletes.

Garham | Pá 25.11.2005 11:28:41

to RomanC
Pokud se chcete srovnávat s časákem, tak mi ukažte nějakej, co má za měsíc dva články a jeden sebepochvalnej :o)
Princip toho, že výstavba webu něco stojí a že v tržní společnosti je něco za něco chápu. Jen mi není jasné, proč záměrně mlžíte a vytrhujete z celkového příjmu webu JEN příspěvky. Seriozní by jistě bylo, kdyby jste zpřístupnili celkovou statistiku an jen střípky.
Když jste takový čestní, kolik u vás dělá ročně objem reklamy?

drda - Profil | Pá 25.11.2005 11:14:24

ZN: ano, pod to se podepsat můžu :-)

ZN - Profil | Pá 25.11.2005 11:09:16

hraji:
je otázkou, kdo takový Garham je. Je zajímavé, že takovéto řeči jsou převážně od anonymů. Že by se mi líbila forma, kterou MM a RC zvolili, to říci nemůžu. Ale pokud se mi něco nelíbí, a dám to na web, tak se pod to podepíši. Anonymní kolega Garham má možná kladné zkušenosti nejen s ROH, ale i s jinýma organizacema podobného typu a nepochopil, že už se podepsat může.

Roman C. - Profil | Pá 25.11.2005 11:05:04

Garham>cekal jsem i tento druh reakce, takze diky za ni! :-)
Kdyz si v trafice kupujes casopis, tak za nej taky neco zaplatis a urcite nemas pocit, ze by casopis zebral, nebo snad ano?. Casopis pak profituje jak z reklamy, tak z samotneho prodeje. My sice MRK netiskneme na papir, ale grafika a programovani take neco stoji,takze je to srovnatelne... To jen abys pochopil principy...
My nezebrame, pouze se snazime ziskat dobrovolne prispevky - nechces, tak neplat. Myslim, ze dobrovolna forma je daleko priznivejsi, nez treba placeny pristup.... To ze honorare z casti dotujeme a budeme dotovat ze sveho je vec uplne jina.

hraji - Profil | Pá 25.11.2005 10:13:11

Největší problém MRku je, že nespadá do žádné kategorie, kterou lze legálně dle zákona sponzorovat z firemních peněz. Takže to zůstane na darech. Ale výlevy tipu Garham považuji za zbytečné.

Bulk - Profil | Pá 25.11.2005 10:02:46

Garham: když je ti to prdel tak tu nevykecávej svoje chytrosti a mlč.

Garham | Pá 25.11.2005 9:53:59

Mě je to buřt, třeba si tu zařiďte ROH a posílejte majitelum 1% z výplaty. Od financování na webech funguje reklama.

Martin M. - Profil | Pá 25.11.2005 9:33:36

Garham> ty znas nejake informacni stranky, kde to takto funguje? Ja naopak znam weby, kde mas pod clankem moznost poslat autorovi honorar (fazole, darcovske SMS apod. - ono to mozna pak tolik nevypada, ze "zebrame", kdyz to posilas autorovi a ne nam). I tyto moznosti jsme zvazovali, zatim vsak zustavame u soucasneho reseni, protoze zde opravdu autorovi dojde 100%, spise vsak vice.
Probiral jsem s RC moznost, ze budeme autorum davat dalsich X0% ze sveho, v clanku to neni uvedene, jeste to s nim proberu.