Sema - krach tuzemského výrobce

Neví někdo za jakých okolností se firma položila? Slyšel jsem, že už ji někdo odkoupil za účelem oddlužení, ale nevím co je na tom pravdy. A co se doneslo k Vám?
Autor diskuse: Incognito - Profil , 14.12.2011 všeobecné - ostatní

Ivo - Profil | So 17.11.2012 21:58:00

dosec >> nehledáš blbě - zatím e- shop spuštěn není. Eger fish se snaží podporovat především kamenné obchody a tím i jejich e-shopy. Prioritou Eger fish není přímý prodej koncovým zákazníkům. Mají to prostě takto nastavené. Alespoň prozatím.

dosec - Profil | So 17.11.2012 15:52:24

Ivo >> ahoj,možná,že jo,ale já se domníval,že budou mít vyloženě svůj e-shop i pro maloobchod i s ceníkem a ne jen katalog bez cen a přístup do velkoobchodu,ale nic jsem nenašel.
Možná blbě hledám :-)

Ivo - Profil | So 17.11.2012 11:21:00

dosec >> Eger fish funguje.

dosec - Profil | St 31.10.2012 18:21:59

tak co chlapi jak je to s tím nástupcem Semy EGER FISH.Pomalu přemýšlím o co si napíšu k vánocům Ježichovi :-)

Ivo - Profil | Po 28.5.2012 9:54:07

Píňas >>dělají všechno proto , aby se jim vstup na trh podařil. Tak snad to výjde. .

Píňas - Profil | St 23.5.2012 20:34:45

Ivo >> Ahoj Ivo,tak snad to bude fungovat,dneska jsem u nás v krámu potkal obchoďáka s tričkem Egerfish a nesl katalogy,tak se uvidí co bude v nabídce protože mám člun i nějaké další věci od Semy a jsem s tím spokojenej.

Rumpeľ - Profil | St 23.5.2012 20:29:42

Ivo >> tak to mas pravdu.ten katalog ma nazov egerfish a je tam napisana aj znacka suretti..

Ivo - Profil | St 23.5.2012 17:33:10

Rumpeľ >> Ono je to trochu jinak. Firma SEMA s.r.o. ukončila svojí činnost na podzim roku 2011. Jak jsem již psal níže, bývalý zamstnanec Semy posléze založil novou firmu Egerfish. Tato firma Egerfish odkoupila od bývalé SEMy s.r.o. část skladových zásob a současně koupila i obchodní značku SEMA. Nyní se tiskne katalog firmy Egerfish, kde jsou logicky i produkty pod zančkou SEMA. Ty se budou prodávat do vyprodání zásob a postupně je nahradí nový sortiment firmy Egerfish pod obchodní značkou SURETTI .
Tak že - firma Sema s.r.o. již opravdu dále nefunguje .

Rumpeľ - Profil | Út 22.5.2012 19:53:57

Zdravim panove..neviem co je na tom pravdy,ale vcera sme vyrabali novy katalog pre semu,takze si myslim ze firma funguje nadalej..

Ivo - Profil | Pá 20.4.2012 9:40:34

Juraj >> Přesto, že Sema zanikla již téměř před půl rokem, tak se diskuse na toto téma otvírají poněkud se zpožděním a samozřejmě k tomu patří i různé „zaručené „ zprávy či různé dezinformace, pramenící z neznalostí situace. Věřím tomu, že se časem celá tato situace úplně vyjasní. Vzpomínám si na dobu , kdy s podnikáním v rybařině skončil Milan Zelenka. To všude kolovaly takové zvěsti, až jsem se nestačil divit..:-))
I proto jsem se snažil v této diskusi co nejdůsledněji vysvětlit, jak že to je s firmou Sema s.r.o. a nově vzniklou firmou Eger fish s.r.o.

Anýzový dědek - Profil | Čt 19.4.2012 15:39:25

Ivo >> dík.

Ivo - Profil | Čt 19.4.2012 12:40:22

Anýzový dědek >> Není Z..:-)

Anýzový dědek - Profil | Čt 19.4.2012 8:43:41

Ivo >> Moc děkuji, zkusím zatím tu reklamaci a uvidím..o))

Ivo - Profil | Čt 19.4.2012 8:38:46

Anýzový dědek >> o tvém problému s hlásičem Sema jsem mluvil s majitelem firmy Eger fish. Pokud bys s reklamací neuspěl u svého prodejce ,tak napiš na : info@egerfish.cz
Pokusí se tvůj problém vyřešit.

RamonRamone - Profil | Čt 19.4.2012 8:14:03

Bol som v čera u nas v Tescu,pomotať sa a čo nevidim,znovu otvoreny rybarsky kutik a všetko tovar od Semy,hačiky,obratliky a ina bižuteria,podberaky sietky ,spletane šnurky a ceny za par centou ,alebo eur čisty vypredaj ,pre privlačiarov blinkre,twistre a ine užitočne veci fakt za bagatel

meteor - Profil | Čt 19.4.2012 8:08:24

Jarda Š. >> díky za názor, takto jsem si to v podstatě myslel. V tomto případě bude otázkou zejména to, jestli prodejce uzná reklamaci... poměrově bych to viděl tak 70 ku 30, že neuzná. Bo Češi jsou obecně "vykutálení" a kvůli pár stovkám za pípák se zřejmě nikdo soudit nebude.

Jarda Š. - Profil | St 18.4.2012 23:42:37

meteor >> Ano, pokud je reklamace oprávněná a prodejce nemůže zajistit záruční opravu ani výměnu výrobku, je povinen vrátit peníze, a to buď plnou kupní cenu (když výrobek je kvůli reklamované vadě nepoužitelný) nebo část (jde-li o vadu tzv. kosmetickou, která nebrání výrobek používat k účelu, ke kterému je určen).

meteor - Profil | St 18.4.2012 23:12:24

Juraj >> v klidu, omluvy netřeba. Uznávám, že mé vyjádření nebylo úplně přesné. Jinak s "Ivem" máš pravdu, vysvětlil to perfektně a navíc má i bohovskou trpělivost :-)

Juraj - Profil | St 18.4.2012 22:57:30

meteor >> Tak to promiň ty, ale vyznělo to tak. Ty to tak napíšeš, další se toho chytí a skutečnost upadne v zapomnění. Že jsi to myslel jinak a správně, už nikdo nevidí.
Mě bylo IVA trochu líto, když to tak perfektně vysvětlil a vypadalo to, že zbytečně. Navíc, když jsi nebyl první. Takhle je to v pohodě.

Anýzový dědek - Profil | St 18.4.2012 22:56:05

meteor >> no zboží ( pípák je v záruce), tak by vadu a tedy i reklamaci uznat měl...o)))
ale dnes je možné vše..o))

meteor - Profil | St 18.4.2012 22:53:29

Anýzový dědek >> ty máš v podstatě smluvní vztah s prodejcem - ne s výrobcem. Proto naopak tobě může být u zadnice, jak si to prodejce vyřeší... nicméně bych očekával neuznání reklamace :-)

Pokud si nejsi jistý v kramflecích, jukni sem:

http://www.spotrebitele.info/

Rada po telefonu je zpoplatněna (8,- Kč/minuta), přes e-mail je to myslím zadarmo (ale odpověď trvá déle).

meteor - Profil | St 18.4.2012 22:51:11

Juraj >> tak promiň - a nebuď tak cimprlich na slovíčko ;-) já to tu docela "studoval" a vím, že to není nástupnická firma, ale že převzala určitou část sortimentu a že na věci se "svojí" nálepkou (která vyrobila SEMA) bude poskytovat záruku.
Bylo to myšleno tak, že by zkrátka mohli pomoci. Nic víc - nic míň. Také si všimni, že nikde nezmiňuji "nástupnickou" firmu a uplatňování záruky :-) akorát mě nenapadlo, jak jinak nežli "nástupnická" to nazvat.

Anýzový dědek - Profil | St 18.4.2012 22:49:49

meteor >> hm, snad mi nepošle v zadel...o)))

meteor - Profil | St 18.4.2012 22:47:55

Anýzový dědek >> za zkoušku nedáš nic... jak jsem psal, IMHO záruku v tomto případě nese prodejce - ne výrobce.

Juraj - Profil | St 18.4.2012 22:42:50

meteor >> Není ŽÁDNÁ NÁSTUPNICKÁ FIRMA!!!!!! Je jen škoda, že si někdo dává o pouhý kousek níže zevrubnou práci, aby vysvětlil, jaké jsou právní vztahy mezi Semou, nově vzniklou firmou a zákazníky, a spousta lidí to buď nevnímá, nebo nechce vnímat.

Anýzový dědek - Profil | St 18.4.2012 22:38:49

meteor >> normálně u prodejce v kameňáku, ale zda má smysl to reklamovat, když Sema krachla?

meteor - Profil | St 18.4.2012 22:36:42

Anýzový dědek >> nejsem si tím úplně jistý, ale ty jsi koupil hlásiče od prodejce, který tím pádem nese (přeneseně) záruku. Tudíž bys je měl normálně reklamovat - pokud bude reklamace uznána (což asi bude otázka), tak by ti peníze měl vrátit / zboží vyměnit prodejce - ne výrobce.
Anebo jsi je kupoval na "semáckém" e-shopu? V tom případě ti zbyde leda kontaktovat nástupnickou firmu, zda-li by se s tím nedalo něco dělat... a za kolik. Aby to mělo smysl...

Bobertik - Profil | St 18.4.2012 18:45:51

rover >> dej vědět, asi bych měl zájem.

rover - Profil | St 18.4.2012 16:21:22

Pvl >> Víš jak je to s tím myšlením, ...je potřeba to vědět :-)

Alpičíno - Profil | St 18.4.2012 16:19:10

Ma_verick >> Pan IVO to tu napsal už asi desetkrát a to naprosto přesně jak to je. Stačí si to pozorně přečíst.

Pvl - Profil | St 18.4.2012 16:13:04

rover >> Myslíš ? :o§)

rover - Profil | St 18.4.2012 16:11:55

Pvl >> jj, ...nicméně fakt je, že někdo má na věci "smůlu", ať koupí cokoliv.

JKB - Profil | St 18.4.2012 16:11:20

Ma_verick >> v pohode,jen to vypadalo ze si ty prispevky necetl

Pvl - Profil | St 18.4.2012 16:09:22

rover >> Já ? pípaky nepoužívám .

rover - Profil | St 18.4.2012 16:08:16

Pvl >> Máš je také ...?

Pvl - Profil | St 18.4.2012 16:07:06

rover >> Záleží na tom , komu .. :o§)