MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

Dravé ryby a Strímři

Ahoj muškaři.Chtěl bych si koupit menší sadu strímrů,protože znám místa kde na ně pěkně letí.Já žádné nemám.Tak potřebuji poradit jaké si mám koupit.Potřebuji hlavně na štiky a okouny.Díky

Autor diskuse: danecek ®
Zařazeno do: muškaření - nástrahy, návnady, 2.3.2010

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 14 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

N dino2 - ® Čt 4.3.2010 21:37:03
Ahoj Danečku,už ti někdo poradil,nebo se stále jen dohadují?
N figy - ® Čt 4.3.2010 16:26:48
dobra budu si to pamatovat
N Miksik the caddis - ® Čt 4.3.2010 15:59:05
figy >> muškař nikdy nemá štěstí....muškař je prostě dobrej
to si pamatuj :D
N figy - ® Čt 4.3.2010 15:53:37
dorej nejsem jen jsem mel stesti.behem dvouch let se rapidne snizil stav stik na nasich vodach
N Miksik the caddis - ® Čt 4.3.2010 14:51:09
figy >> tak to seš dobrej....
N figy - ® Čt 4.3.2010 14:48:26
mam minulej rok stiky 67.72cm pustil jsem je na mysky a na pijavice 41,43 take vraceni.letos se na ne vice zamerim
N Řízek 29,76 - ® Čt 4.3.2010 10:36:09
figy >> a co si na ty mysky chytil? je to zajimave.
N figy - ® St 3.3.2010 18:36:27
v lete male mysky. pak pijavice nejsou spatne,,musi ve vode makat a drazdit
N Miksik the caddis - ® St 3.3.2010 15:39:45
TomK78 >> přesně tak
N TomK78 - ® St 3.3.2010 14:11:17
Mikšík- jen jednou >> Miksik the caddis >> A to je dobře, čím méně lidí chytá, tím lépe. Jak by taky muškařina mohla být elitní disciplína, kdyby ji dělal každej, že jo....
N drozďák 30,42 - ® St 3.3.2010 14:00:19
Mikšík- jen jednou >> Miksik the caddis >> rybářů je jako.....
N MatesPB - ® St 3.3.2010 13:58:22
Mikšík- jen jednou >> Miksik the caddis >> Taky se dneska cítím takovej odrazenej.:-( Potřebuju obejmout.
N Miksik the caddis - ® St 3.3.2010 13:56:32
tak teď už se v tom nevyzná nikdo....mám takový dojem že jsme totálně odradili malého kluka od muškařiny
N drozďák 30,42 - ® St 3.3.2010 13:54:22
Pike zminimalizovaný >> asi máš pravdu. Nejvyšší čas se na to vysrat.
Ostatně, nějaká forma je zde zapotřebí čím dál míň.

Dělejte si všichni co chcete a jak chcete a já si o tom i nadále budu myslet své.
N XAXAP - ® St 3.3.2010 13:49:30
pepa-č >> protože správny pike v prosinci zimuje, pyčo!
N Pike zminimalizovaný - ® St 3.3.2010 13:43:22
pepa-č >> Chlape, to já nevím, to se zeptej Drozďáka.
N Milos_Dia - ® St 3.3.2010 13:39:15
pepa-č >> Protože to řekl Nývlt.
N Řízek 29,76 - ® St 3.3.2010 13:38:41
Pike zminimalizovaný >> drozdak: ste fakt magori, to delate schvalne?:-))
N pepa-č - ® St 3.3.2010 13:38:03
já tomu tedy nerozumím a v debatě jsem se ztratil 3strany nazad, ale proč bych v prosinci nemohl na štiky?
N Pike zminimalizovaný - ® St 3.3.2010 13:36:10
drozďák 30,42 >> Petře, ty si ale dneska hodně z formy, ale hodně z formy. A nebo si děláš prdel, to je taky možné.

Opravdu si z této věty: "A ano, je rozdíl v streamrování s 20cm streamrem v prosinci a třeba v únoru či květnu." vydedukoval, že prosinec a únor je v pořádku a květen už ne? Pokud jo, tak no nazdar.



N drozďák 30,42 - ® St 3.3.2010 13:31:06
mildas - Quinn druhý >> to je fakt. MOje blbost. Tedy vyhazuji prosinec a dál se na té otázce nic nemění...
N mildas - Quinn druhý - ® St 3.3.2010 13:28:45
drozďák 30,42 >> vidle.:-)

V prosinci se chytá na MP přívlač, proč by se tedy nechytal 20cm strýmr.
N drozďák 30,42 - ® St 3.3.2010 13:24:00
Pike zminimalizovaný >> aha, tak opět jsem o něco blíž.

Tedy strýmrování v prosinci a únoru je v pořádku, ovšem v květnu už ne, poněvadž jsou ryby hájené. Kdeže je ten alibismus, prosím tě?
N XAXAP - ® St 3.3.2010 13:22:59
Le Big Mac >> jo jo, běžnej prepubescent používá slovo sada a využívá kompletní kauzalitu sdělení :-)
N Milos_Dia - ® St 3.3.2010 13:20:25
Pike zminimalizovaný >> Myslím, že BP neupravují (tzn. nezpřísňují) zákonnou definici "lovu". To samé není ani v RŘ.
N Miksik the caddis - ® St 3.3.2010 13:19:11
Salmo1 >> čekají, až se to vyřeší samo.....mimochodem čekám na odpověď už měsíc...
N Salmo1 - ® St 3.3.2010 13:15:16
Nic si z toho nedělejte,na odpověď se čeká i na povolanějších fórech,ale bohužel stále nic.Hrady mlčí a dělají jakoby nic,tedy standardní knedlíkolend:-)
N Pike zminimalizovaný - ® St 3.3.2010 13:14:41
drozďák 30,42 >> Proč ono datum a proč ony cm streamru? Protože je to reálná situace a napadlo mne to tak. A chtěl jsem dát konkrétní příklad. Stejně tak tam mohlo být 21cm nebo 16cm a 30.března nebo 15.dubna.
A ano, je rozdíl v streamrování s 20cm streamrem v prosinci a třeba v únoru či květnu. Jak jsi jistě přečetl, dávál jsem se odkaz na část BP, kde se říká, že se zakazuje lovit ryby hájené. (citaci si najdi, nechce se mi přesně hledat, ale psal jsem ji sem včera). A jistě už ten rozdíl mezi prosincem a květnem najdeš. A kdyby ne, tak napovím: V prosinci štika, sumec, candát atd na MP hájení nejsou, v květnu hájení jsou. Jaké ryby budeš chytat s 20cm streamrem?

Proto jsem se neptal na 2cm luru či březnovku.

K té čitelné logice snad jen to, že tvé předchozí příspěvky pro mne moc logické nebyly, ale možná jsem si seděl na vedení.
N XAXAP - ® St 3.3.2010 13:13:24
drozďák 30,42 >> věřím ti jen první dvě souvětí, to poslední ne. Další rozbor už ale dělat nebudu. Nechci tě obnažovat. Nácek by mě zbil, jsi prej jeho.
N Milos_Dia - ® St 3.3.2010 13:11:57
u-x-a >> No vida, klacek máš od samotného Mistra, a přitom meleš takové kraviny.
N Milos_Dia - ® St 3.3.2010 13:10:10
drozďák 30,42 >> Největší bžunda je, že v RŘ začíná poučení pitomců Přehledem nejdůležitějších ustanovení Zákona a Vyhlášky.
Bohužel, až od §13 Zákona.
Ty nejdůležitější paragrafy (1-4, nebo 10-11) jsou ovšem fikaně vynechány.
N drozďák 30,42 - ® St 3.3.2010 13:08:35
XAXAP >> no vidíš, a já si myslím, že to ochcávka je. Myslím si to, tudíž je to můj názor. Jestli na něj chce a může někdo štěkat je mi tak nějak srdečně fuk.
N Le Big Mac - ® St 3.3.2010 13:08:09
Mně se ta diskuze líbí. Jsem zvědav, co si z ní odnese dvanáctiletý zadavatel a kdo se za ním skrývá. Otázku rozhodně dvanáctiletý chlapec nestylizoval.
N u-x-a - ® St 3.3.2010 13:07:23
drozďák 30,42 >> souhlasím koukejte co jsem chyt na tohoto strímra v červenci co bych asi na něj chyt v květnu?mimochodem prut stavěl řízek
N XAXAP - ® St 3.3.2010 13:05:58
drozďák 30,42 >> No vida! Tohle úplně stačí, Petře. Kdybys napsal "já to dělat nechci a nebudu", nikdo by nemohl ani štěknout. Každý má právo na svůj názor.

Tys ovšem použil docela expresivní a emocemi prošpikované slovo "ochcávat". Na veřejném médiu, s vědomím toho, že jsou zde oponenti. V tom je sakra rozdíl.

A to použití není náhodou, sic žádné lidské chování není náhodou. Vsadil bych majlant na projev typické multitransakce (viz kupř. Eric Berne), ať už intuitivní nebo ráciem řízené. Na téma motivu fabulovat nebudu. Nicméně, když se pak pustíš do přesunu od exprese k první "respekt-variantě", vypadá to přinejmenším jako útěk z nedokonalé a nedokonané manipulace, někdo dokonce může použít slovo alibismus. Je to na úhlu pohledu.

Chápeš?
N drozďák 30,42 - ® St 3.3.2010 13:02:06
Pike zminimalizovaný >> není složitá, jenom je z prdele.
Ty chceš po lidech JASNOU odpověď a přitom jí nemá jasně definovanou ani RŘ a vyhláška.

Tedy odpověď fakt neznám. Můj názor je, že se to nemá a papíry bych za to klidně vzal. Ale se svým názorem si můžu tak akorát vytřít řiť.

Nějak by mě nenapadlo, že zrovna ty nebudeš štonc tak čitelnou logiku pochopit.

A propos proč zrovna 1.5.? A dvacet cm?
Je strýmrování 1.5. s dvacet čísel dlouhou veverkou něco jiného než totéž provozováno v prosinci či únoru?

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 14 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

[ otázky | muškaření | nástrahy, návnady ]

Co je nového - muškaření + obecné

Začátek pstruhové sezóny:

Oznámení - muškaření
Vložit oznámení

Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.

Kalendář akcí - muškaření
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniDaiwa Prorex XR 3020PAE

Za 8208
S novými navijáky Prorex XR dokonale zvládnete každý souboj, protože tyto navijáky mají ty nejlepší technologie od našich japonských inženýrů. Díky technologii MagSealed je téměř kompletně zabráněno průniku vody a prachových částic do těla.


akce, rybareniNaviják Daiwa BG - novinka roku 2017

Za 4307
Navijáky BG kombinují nejvyšší odolnost se silou při navíjení a s hedvábně hladkým chodem. Tyto BG navijáky jsou velmi vhodné pro těžké jiggování nebo nekompromisní lov sumců.


Doporučujeme e-shop
Rubrika E-shopy
Tomas-carpio.cz Tomas-carpio.cz

nejvyšší kvalita za nejnižší ceny pro naše kapraře. výběr toho nejlepšího od fox, rod hutchinson, shimano, carp spirit, dynamite baits, ace,...