Lake Trophy 2015

Zprostředkováváme vám on-line přenos z jednoho z největších a nejprestižnějších evropských závodů v lovu dravců z lodi – Lake Trophy 2015. Závod proběhne ve dnech 24.-26.9.2015 na jihočeském Lipně a zúčastní se ho 100 závodníků rozdělených do 50 týmů. A to včetně mnoha profesionálních týmů, které přilákalo i prize money 18 000 Euro. Mezi týmy převládají ty z Německa a Rakouska. Vlastně se tak jedná o jakési "otevřené mistrovství Německa a Rakouska" konané na našem území. České barvy tu bude hájit náš tým Kajman rybářský časopis (Radek Filip, Martin Štěpka). Vloni jsme skončili na 6. místě s tím, že jsme po prvním dnu se slušným náskokem vedli. Dále bude s českou vlajkou na prsou chytat vloni 11. Apartmán Vanessa (Miroslaw Szaniawski, Arnold Kasper) a 17. Rybářství (David Chalupka, Václav Fikar). V závodě se týmu každý den započítává největší candát, štika a okoun. Součet centimetrů těchto ryb v obou dnech určí vítěze závodu. Nejedná se tedy o žádný závod v lovu velkého množství pididravců UL přívlačí. Ten, kdo je nejuniverzálnější a dokáže chytit všechny ryby v obou závodních dnech, dosahuje obvykle velmi dobrého výsledku. Často i vítězství. Děkujeme všem, kdo nám budou držet palce.
Seznam týmů: http://www.lake-trophy.com/teams-2015/
Autor diskuse: Raf - Profil , 22.9.2015 dravci - závodní sektor

lipenak - Profil | St 30.9.2015 14:54:49

chlapci jen si přijedte zavláčet do lesíka , tady to bere nejvíc když je plnej stav ))

Rytíř - Profil | St 30.9.2015 13:21:16

Miláno BRH >> jo.Tyhle potvory to berou poctivě a nesklepnou se:-)

Raf - Profil | St 30.9.2015 9:14:12

Fotky od chlapíků z CT Baits. Nebyli bychom na české svazovce, aby se nechytil alespoň nějaký kapr...

lipenak - Profil | Út 29.9.2015 14:40:23

čolkař,zloch >> šalupa je moc daleko ,já vartoval blíž :--)

Raf - Profil | Út 29.9.2015 11:11:30

čolkař,zloch >> V tomhle ohledu opravdu nemůžu být moc konkrétní. Přestože jsem ale před závodem hodně sázel na vertikál a dropshot, tak jsme drtivou většinu ryb nakonec odchytali klasickou přívlačí. To ale bylo dáno především tím, že se nám dařilo candáta chytit vždy poměrně rychle a také volbou míst, na kterých jsme chytali. Hodila se pro tuto techniku více. Nejmenší guma, kterou jsem měl na prutě měla 7,5 cm, často byly mnohem větší. I tak jsme ale chytali menší nástrahy než soupeři. Možná jednu konkrétní nástrahu uvedu. V sobotu, když se rozhodli málo spolupracovat okouni, tak nám největšího okouna přinesl tento můj oblíbený wobler - Gloog Ares 7 v barvě okouna... Hitem také byla tato diskotéka :-)

Raf - Profil | Út 29.9.2015 9:30:33

Pár důkazů, že závod byl ve znamení chyť a pusť.

Raf - Profil | Út 29.9.2015 8:13:02

Fotky ryb vítězného týmu.

Raf - Profil | Po 28.9.2015 13:31:58

Ještě pár fotek od chlapíků z Active Anglers.

Raf - Profil | Ne 27.9.2015 17:57:00

Další zajímavé momentky od Vaška - druhá část. Mezi nimi mimochodem najdete i nástrahu, kterou jsme nazvali "diskotéka".

Raf - Profil | Ne 27.9.2015 17:53:10

Další zajímavé momentky od Vaška - první část.

Raf - Profil | Ne 27.9.2015 17:49:16

Ze skvělé přednášky Oliviera. Ten na Lipně mimo jiné po oba dva večery dobře zapařil. Včera, když jsme se loučili, tak měl hezky plné platíčko paňáků v ruce.

Raf - Profil | Ne 27.9.2015 17:46:58

Tady je důkaz, že i české posádky dovedou spolupracovat. Toto setkání proběhlo při tréninku u Tajvanu. Při větším počtu lodí si to ale také moc nedovedu představit.

Raf - Profil | Ne 27.9.2015 17:44:43

S touto fotkou kluci vyhráli fotografickou soutěž.

Raf - Profil | Ne 27.9.2015 17:42:50

Krásné fotky na Lake Trophy pořídil i Vašek Fikar. Tady je několik z nich. Začínáme úlovky.

lipenak - Profil | Ne 27.9.2015 11:43:30

Raf >> za včerejšek můžeme hrát rybičkovej mariáš !

Raf - Profil | Ne 27.9.2015 11:29:56

Později přidáme další fotky včetně úlovků ostatních týmů. Ještě před tím chci ale využít pozornosti, kterou Lipno momentálně dostalo k vyjádření JASNÉHO NESOUHLASU se snížením minimální míry nástražní rybičky na 15 cm, které tu bude platit od příštího roku. Se všemi přítomnými jsme se shodli na tom, že toto opatření zřejmě vyvolané masařskou lobby tuto vodu, která se začala po zavedení minimální míry 20 cm v minulých letech vracet do kondice, zničí. Situaci nezachrání ani obávaní lipenští „hajní“, kteří tu odvádí skvělou práci a ve svém volném čase rozprášili v minulých letech nejednu českou a cizojazyčnou pytláckou bandu. Neexistuje přesnější průzkum dravčí obsádkou Lipna než je Lake Trophy. Všichni přítomní a mnozí další jsou za jedno v tom, že zde dravci v posledních letech opravdu začali přirůstat a jsou v mnohem lepší kondici. Statistiky závodu to dokládají. Prosím nenechme dravce na našem moři vyvraždit. Pokud můžete někde zabojovat za to, aby se 20cm rybička vrátila, udělejte to. "Pouhých" 5 cm se nezdá jako mnoho, ale je to rozdíl mezi životem a candátí smrtí. Podobné opatření navíc navrhuji zavést i na mnoho dalších našich revírech (ne všech).

Raf - Profil | Ne 27.9.2015 10:54:56

Jinak už jsem dorazil domů a užívám si rodiny. Někteří závodníci ale pojedou domů až večer. Někteří si možná zajdou na ryby, jiní na houby. Ty totiž, jak nám přišla ukázat do zázemí závodu Miluše Steinerová, rostou fest.

Raf - Profil | Ne 27.9.2015 10:51:38

Asi nejlepší plavidlo závodu.

Raf - Profil | Ne 27.9.2015 10:50:02

Vítěz dostal kromě věcných cen 3 000 Euro, druhý tým 2 000 Euro a my 1 000 Euro. Tady je pohled na několik dalších cen, které se rozdávaly až do 20. místa.

Raf - Profil | Ne 27.9.2015 3:14:58

Na fotce se radí fotografové Radek Matouš s Vaškem Fikarem, jaké fotky (a hlavně za kolik) poskytnou do tohoto on-line přenosu, který pomalu končí. Nějaké fotky od někoho z nich a Oliviera Portrata ale budou určitě později následovat... Naštěstí jsme vyhráli 1000 Euro v hotovosti a pár věcných cen, tak si ještě pár jejich fotek můžeme dovolit :-)

Raf - Profil | Ne 27.9.2015 3:06:40

Lake Trophy ale nebylo jenom o rybách a závodění. Opravdu se tu vytvořila nová mezinárodní kamarádství a odehrálo mnoho dojemných momentů. Tak například. Ráno když jsme odráželi loď, tak za námi vběhla do vody jedna mladá rakouská posádka a dala nám sama od sebe jejich 2 piva, abychom prý neměli žízeň. Naše loď už byla v pohybu, ale stihli jsme jim ještě hodit dvě plechovky našeho pěnivého moku. Prý byl fantastický. Nám ten jejich také chutnal. Nebo Rumuni, kteří vloni vyhráli, letos skončili až na 29. místě, ale umístění na bedně s námi prožívali jako kdyby byli třetí oni. A ještě nám u toho stihli rozdat asi tak čtvrtinu svých vláčecích nástrah, což jsme jim částečně opětovali. Pozvali nás také na Radutu na candáty. Prý je urazíme, jestli nepřijedeme. Odehrálo se i dost nečekaných zvratů. Třeba jedna německá posádka nemohla dlouho chytit štiku. Pak se jí to povedlo. Hlasitě zařvali na celou zátoku: "Super! A jedeme na candáty!!!" V euforii zapomněli, že kousek od nich je mělká zatopená cesta, o kterou okamžitě urazili vrtuli a chvíli nikam nejeli :-) Nepříjemným zvratem bylo i to, že dnes přestali brát z tutových míst okouni. O to více potěšilo, když jsme ráno vyválčili tohoto 22cm prcka, kterého se naštěstí povedlo později o kousek zlepšit...

Raf - Profil | Ne 27.9.2015 2:44:25

David Chalupka a Vašek Fikar chytající za Rybářství si přebírají cenu za 13. místo. Třetí česká posádka Apartmán Vanessa skončila na 30. místě. Dnes se jim bohužel nepodařilo chytit štiku a nekvalifikovali se tak automaticky do příštího ročníku.

Raf - Profil | Ne 27.9.2015 2:39:31

Největší ryby závodu - štika 96 cm, candát 61 cm, okoun tušim 35 cm (chybí na fotce) a bolen 60 cm. Vítězové všech kategorií dostali luxusní pruty.

Raf - Profil | Ne 27.9.2015 2:34:32

Závod byl doprovázen i fotografickou soutěží (5 kategorií), ve které získali cenu i chlapi z Rybářství (kategorie Zábava) a český rozhodčí Honza Matulka (příroda).

Raf - Profil | Ne 27.9.2015 2:31:56

Naše veliká radost z třetího místa. Před závodem jsme doufali ještě v lepší umístění. Vzhledem k průběhu závodu, ale maximální spokojenost. Snad se nám povedlo potvrdit, že Češi umí chytat dravce z lodi a hlavně nás to moc bavilo...

Raf - Profil | Ne 27.9.2015 2:26:14

Bedna

Raf - Profil | Ne 27.9.2015 2:25:06

Vítězové - Angelwelt. Chytili první den velkou rybu a druhý den dokázali v posledních 2 hodinách závodu potvrdit a nachytat všechny dravce. Respekt a veliká gratulace.

Raf - Profil | Ne 27.9.2015 2:21:36

Nervozita ze sálu jenom sálala. Organizátoři s VIP hostem Olivierem Portratem přitápěli pod oheň.

Raf - Profil | Ne 27.9.2015 2:18:10

Moc všem děkujeme za gratulace a dávám pár fotek z vyhlášení výsledků.

Raf - Profil | So 26.9.2015 21:14:16

Vsem moc dekujeme za podporu a pomoc. Jsme treti! Vyhral vcera vedouci tym Angelwelt. Fotky a dalsi informace budou pozdeji. Jdeme slavit. Kompletni vysledky na www.lake-trophy.com

Raf - Profil | So 26.9.2015 20:39:15

Vyhlasovani zacalo. Zatim mame cenu za nejvetsiho candata zavodu! Moje cecko 61 cm stacilo. A jeste nejsme u konce.

Raf - Profil | So 26.9.2015 20:24:48

Pocer ulovenych ryb.

Raf - Profil | So 26.9.2015 17:59:47

Byl to další skvělý den na Lipně. Jsme spokojeni s tím, co jsme nachytali. Zbytek už byl o trošce štěstí. Jak víte, povedl se na Lipno nadprůměrný candát 61 cm, štika 64 cm a 27cm okoun, u kterého byla rezerva, ale zlepšit se ho nepovedlo. Za dnešek jsme tedy měli 152 cm bodovaných ryb a celkem 286 cm, což je o 8 cm více než loňský vítěz. Podle odhadu dnes nachytalo 3 dravce 5-10 týmů, ale organizátoři vše drží v tajnosti. Vyhlášení bude cca ve 20 hodin. Potom dáme hned vědět. Víme, že vítězství z toho nebude, ale od druhého místa to bude zřejmě těsné. Nechme se překvapit :-)

Beliluk - Profil | So 26.9.2015 15:31:56

Start se vydařil i posádce Kajmana, která neustále připisuje body a to je dobře.....
Je vidět, že už po ránu oba rudí ďáblové vstávali tou správnou nohou...
Držte se bardi......

Beliluk - Profil | So 26.9.2015 15:30:34

Na oživení posílám pár foteček z ranního startu - posádka Rybářství byla opravdu činorodá - David pádloval jako o život, Vašek vše dokumentoval všemi možnými způsoby, ale hlavně, že je mise splněna:) i když vše lze překonat - zbývají necelé dvě hodiny, takže uvidíme.....

Beliluk - Profil | So 26.9.2015 14:29:23

Dle posledních informací pomalu přibývá i posádek, které kompletují svojí misi.....
Posílám pár obrázku kluků z Rybářství (zrovna jsou šťastní z úlovku megaokouna:) a kolegů z Rakouska, kteří dnes byli úspěšní. Kajmani nám bohužel odejeli se záběru, tak doufám, že si je vyfotím alespoň na bedně....

Raf - Profil | Pá 25.9.2015 23:00:12

Z hlediska předpovědi počasí dle Windguru to vypadá, že to bude v nejširší části Lipna, kde chytáme, trošku houpat. Pokud se ale vítr nezvedne více než předpověď, tak by se mělo dát v pohodě chytat. Ráno v 8 jdeme na to. Tak zatím ahoj.

Beliluk - Profil | Pá 25.9.2015 22:55:28

BEZ CENZURY / NOČNÍ SHOW
Konečně je to tady - skandální odhalení!!! Do redakce nám poslal unikátní fotografii František Hajzl z dnešního večerního tréninku lídrů obou závodních týmu - Radka Filipa a Davida Chalupky. František okomentoval fotku slovy: "Závod se rozhodne až zítra, oba jdou po bedně jako divá zvěř!"
S ohledem na možné právní kroky obou závodních týmů nebudeme slova F.H. komentovat. Udělejte si obrázek sami.....

Raf - Profil | Pá 25.9.2015 22:53:32

Jinak se toho na Lipně odehrálo mnoho. Vloni se druhý den závodu povedlo Andreasi Stadlerovi chytit 94 cm štiku (chytil tak potřetí za sebou největší štiku závodu). Zítra ale bohužel nenastoupí. Jeho 35letého parťáka dnes ráno bohužel postihl v lodi infarkt. Byl převezen do nemocnice a všichni moc doufáme, že bude v pořádku.