Jaké komerční boilies použít při krmení?

Momentálně mám celkem hluboko do kapsy a chci jet teď někdy na Nové Mlýny. Chci přikrmovat hotovkama (na dělané nemám čas a navíc se mi s nimi v poslední době nedaří) a nevím, zda se vyplatí kupovat kilovku za 120,- kč. Je to fa Tandem Baits. Mám raději koupit méně a dráž? Např. EURO balení od Richworda - kilo cca. 220,- kč? Prosím poraďte mi, díky.
omlouvám se, jestli tady podobná otázka nedávno byla
Autor diskuse: morlor - Profil , 8.9.2004 kaprařina - nástrahy, návnady
42 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NJirkas - Profil | Po 13.9.2004 10:51:39

Ve svých fotkách mám kapříky, které jsem v drtivé většině ulovil s přispěním návnad a nástrah od fy Chytil, to znamená buď boilies, pelety na PVA (pokaždé) nebo komponenty na výrobu vlastního boilies. Teď v sobotu jsem měl záběr po deseti minutách od nahození při šponování druhého prutu. Bohužel než jsem se vzpamatoval, co se děje, tak byl pryč. Na pva byly pelety Chytil mléčná kuku s brusinkou, krmil jsem jimi a hrstkou vlastního boilies 5dnů.

NKataban - Profil | Po 13.9.2004 10:18:49

V neděli jsem na "šrot" od Chytila chytil čtyři kapry: 69, 74, 68 a 71 cm + jeden záběr jsem neproměnil. Bylo to na vodě, kde se většinou tahají kapři od 45 do 55 cm.

Nxycht - Profil | So 11.9.2004 23:32:01

Pavel Šustr: svůj příspěvek beru zpět, celou věc jsem pochopil špatně, takže sem Vám tím to omlouvám - přestřelil jsem

Nboyscout - Profil | So 11.9.2004 21:43:03

xycht>dík za zastání ale ten občansko právní spor se týká právě nějaké ostřejší výměny názorů mezi námi dvěma a né výrobků. I když to psal ze začátku tak nějak kostrbatě a zaplétal do toho poškozování firmy...nakonec z toho vyšla výměna názorů po e-mailu která se ho dotkla a chce ji takto řešit. Takže v tomto je P. Šustr "nevinně" a problém se netýká výrobků firmy Chytil ale jenom nás dvou... A zrovna to jak ho oslovuješ ....bacha na to..mohl by si skončit podobně jako já :-) A navíc zbytečně protože to , co mu vyčítáš a za co mu nadáváš je jinak a s tou věcí nesouvisí...

NFery | So 11.9.2004 19:32:59

Nechci se nikoho zastávat,ale pokud jsem sám nevyzkoušel,tak nesoudím a ani nedoporučuji,protože potom to je jen jedna pani povídala.

NRadek Ch. | So 11.9.2004 16:14:12

Vy se s Šustrem všicni soudíte, že mu vykáte ? S jinými si, jak sleduju tykáte

Nxycht - Profil | So 11.9.2004 8:19:41

Pavel ŠUSTR: neznám Vás, ale z toho jakým způsobem tady vystupujete, jste VŮL! Mám pro Vás navíc možná novou informaci - existuje Ústava ČR, která mi zaručuje, že můžu svobodně projevovat názor a představte si,že se toho týká i Vašich výrobků :-) (pokud samozřejmě není překročena určitá mez a při pozorném čtení se domnívám,že nebyla). Někdo napíše, že je nespokojený s Vašim výrobkem a Vy to chcete hned řešit občansko-právním sporem, to je fakt k smíchu. Mám pro Vás radu, když nedokážete rozchodit, že si někdo dovolí kritizovat Vaše výrobky, tak mám pro Vás jednu radu - neprodávejte veřejně,ale jen kámošům a budete mít klid :-) Já jsem taky podnikal a moje práce se taky každýmu nelíbila, ale žádným občanskoprávním sporem jsem nikomu nevyhrožoval.

Nboyscout - Profil | Pá 10.9.2004 22:37:59

Ad. sázka Šustr - Vašek (pelety Chytil) - objevil jsem popis Z.V. tak ho sem házím aby sme měli pohled z obou stran :

Z.V. (St 27.3.2002 17:30:13)

Na výstavě v Brně jsem já a pan Šustr provedli 24-hodinový test pelet Chytil. Zdržím se jakýchkoli komentářů,napíši jen soubor podmínek,za kterých testování probíhalo a výsledek testu.

Testované vzorky:
1. granulované pelety - jahoda, válečky průměru 6 mm - po 35 minutách nastal samovolný rozpad ve vodě o pokojové teplotě.
2. granulové pelety-ryba, válečky průměru 14mm - po 2 hodinách nastal samovolný rozpad ve vlažné vodě.
3.Kuličkové pelety 18 mm rybí moučka - po 8 hodinách tvrdá,po 22 hodinách měkká vrstva na povrchu cca 2 mm do hloubky, po 25 hodinách lze rozmáčknout střední silou, samovolný rozpad nenastal.
4.Kuličkové pelety 2. generace ( letošní nová řada ): 20mm -ryba s česnekem - po 8 hodinách změklá po tvrdé jádro průměru cca 8 mm, po 25 hodinách měkká, lze lehce rozmáčknout, samovolný rozpad nenastal.
Podmínky - voda pokojové teploty, testováno od každého druhu přibl. 10 pelet na miskách a v uzavřených dózách, umístěno na stánku p.Šustra, prováděl jsem pravidelné kontroly. Výsledku testu byl náhodou přítomen Martin P.,který je pravidelným návštěvníkem kaprařské sekce MRKu.

Nmorlor - Profil | Pá 10.9.2004 21:02:40

Všichni se zvednutým adrenalínem v krvi: jen se žerte, hlavně že je co číst. Horší by bylo, kdyby na mou otázku nikdo nereagoval.
Jinak díky všem, co mi poradili!!!

NMarfy | Pá 10.9.2004 19:06:30

Pavel Šustr - můžu se Vás zeptat, jak dokážete vyrobit kvalitní mix za 160,- Kč? Já ať se snažim jak chci, pod 250,- Kč/kg se nedostanu, pokud chci, aby mi mix chytal delší dobu, spíš se pohybuju kolem 320 Kč/kg. Je mi jasné, že se k surovinám dostanete za jiné ceny než já, ale stejně se mi ta Vaše udaná cena nezdá.
P.S. - Nechal jsem si u kamaráda z akreditované laboratoře udělat rozbor boilies od Nutrabaits a jednoho mixu od známé české firmy - podotýkám, oboje mělo bát ryba HNV. Ve finále to vyšlo tak, že Nutrabaits je skutečně super, ale český mix byl defakto slátanina 50/50.
Morlor- Určitě se snaž koupit/vyrobit co nejvalitnější boilies. Ze začátku se mi taky nedařilo, ale po přečtení několika knížek o výživě a několika hodinách konzultací s kapacitoü v oblasti potravinářské chemie a technologie jsem začal dělat mixy sám. Taky můžeš vyzkoušet mixy, které složil někdo jiný, dost jich je na webu kapripohoda.webzdarma.cz.

NKataban - Profil | Pá 10.9.2004 16:19:20

Zase jedna otázka, kde se toho tazatel moc nedozvěděl. Otázka posloužila k řešení osobních konfliktů. A jak píše lubka: pokud nemám něco odzkoušeno, tak neodsuzuji. Kvalita boilies s tím v tomto případě neměla nic společného.

Nlubka | Pá 10.9.2004 15:05:50

Jak to tady tak sleduju taky by se člověk( a nejen rybář) měl držet staré pravdy:Osobně jsem nevyzkoušel(boilie ani pelety), přesně sortiment a možnosti neznám, tak neodsuzuju! Kdyžtak doporučím svoji preferenci.

NPavel SUSTR | Pá 10.9.2004 14:40:42

G.Moolis: napisu Vam mimo MRK.

NPavel SUSTR | Pá 10.9.2004 14:33:02

boyscout: hele, mam posledni prispevek a za chvili koncim s praci, razim na hausbot na fisle. Jestli chcete, muzeme v pondeli pokracovat. Ju?
Hraji: myslim, ze obhajce nebude zatim potreba .... uvidime v pondeli. Mozna to vyresime z oci do oci.
p. Svitil: fakt dobry vtip :)

NG.Moolis - Profil | Pá 10.9.2004 14:28:02

Pane Šustr, prosím Vás, zajímalo by mne, jak se vyrábí Tekutá žížala.

NKato | Pá 10.9.2004 14:01:05

Ouu, tady to vře, radši jdu pryč. Jinak taky doporučuji Ričiho.

Nboyscout - Profil | Pá 10.9.2004 13:52:39

Pardon poslal ste mi "přátelský" e-mail a né telegram :-) Chybička se vloudí...

Nboyscout - Profil | Pá 10.9.2004 13:51:27

Pavel Šustr>1] já že se nejmenuju Svítil?? Koukám, že máte chuť vtipkovat? :-) No nečekejme do pondělí, napište hned jak se jmenuju, to mě fakt zajímá :-))))) To je jako v tom vtipu jak příjde pán s ženskou do hotelu a chtějí se ubytovat. Ženská nemá doklady a recepční je nechce ubytovat spolu a říká : Dokažte mi že je to Vaše žena. A on : když mi dokážete že není, tak vám dám 100.00,-Kč ... Opravdu nevím co si mám myslet ale pokud si to fakt myslíte...nemám co bych k tomu dodal... A svoji adresu určitě nikam dávat nebudu, stačí že je tam telefon. Pošlete mi SMS, telegramy od vás nepotřebuju k ničemu .
2) takže vy mi pošlete "přátelský telegram " kde mě na konci pošlete do prdele a když Vám podobně přátelsky odpovím, tak je to na žalobu??? nebuďte směšný. Asi sem zvyklí na něco jiného ale v mém rodišti jsme takové věci řešili jinak, tak nějak z očí do očí. Pár facek někde v temné uličce od vás klidně snesu pokud mi je dokážete dát (to neslibuju). Vytahovat k soudu soukromé e-maily??? No o něčem to svědčí, vyprovokovat někoho a pak běžet žalovat :-) Měl sem pár takových spolužáků na základce .....
3) že nepřímáte veřejnou omluvu za slovo sviňárna je vaše rozhodnutí. Já jsem se omluvil a svoji morální povinnost omluvit se za nedokazatelné tvrzení pronesené na veřejnosti splnil.
4)A opravdu, pokud je to vaše rozhodnutí sejdeme se u toho občansko-právního sporu. Akorát nevím jak, když podle vás se nejmenuju Svítil a tudíž nevím koho k tomu sporu chcete pozvat. Hodně štěstí... :-)

NPavel SUSTR | Pá 10.9.2004 13:32:26

Boyscout: No vidim, ze te to pekne rozhodilo! Jedna zelena foukacka a mas problem, mel sis vzit tu zlutou medovou :)
Jeste nez ti zacnu vykat, tak ti musim napsat, ze omluvu neberu, protoze tech vyrazu bylo vice a tyka se tvych osobnich meilu adresovanych primo me, ktere pres MRK nesly. Tady si muzes psat co chces v ramci vlastni moralky, ale nemuzes upirat obvinene strane pravo se obhajit. Ja se chci hajit proti tvym sprostym urazlivym vyrokum, ktere jsi mi poslal. Zatim se tady placas v dost melke vode..
a nyni pane Svitile: Vim kdo jste a co mate napsane v karte. Pokusim se tady dokazat, ze nejste p. Svitil. Dopiste si do karty adresu, na kterou ja Vam v 15.oo poslu telegram. Vy sem pres vikend napisete, co v nem bylo. Dokazu Vam, ze se jmenujete jinak a pisete sem i pod jinymi jmeny!!
All: nemusíte se niceho obavat, nikoho k soudu davat nebudu, snad jen jednoho pana ing. J.N., ktery mi napsal dost huste emaily.
a propo pan Svitil: neumite cist, napsal jsem jsem Vam, ze Vase vyrazy budu resit obcansko pravnim sporem. Trestni oznameni jste si vymyslel sam. A jako tradicne zde ze sebe delate chudinku.

Nhraji - Profil | Pá 10.9.2004 13:28:36

určitě se toho rád ujme třeba náš svazový, pokud Ti to nebude vadit. Ale jak jsem tu diskuzi sledoval, skončí to do ztracena, tady není co žalovat. Bylo to podle mne jen plácnutí do vody, takové zviditelnění značky ala MRK.

Nboyscout - Profil | Pá 10.9.2004 12:57:07

Pan Šustr> Jo teď sem si vzpoměl. Přece jenom jsem používal něco od vaší firmy pane Šustr - takovou zelenou foukačku(aromatickou). Dostal jsem ji od MM který ji vyhrál v závodech na srazu 2003. Ale nic jsem na ni několikrát nechytil, a asi i proto nemám ve vaše výrobky důvěru. Přitom na burizonu šel ten den jeden cejn za druhým.
Je pak divné, že nemám důvěru ve vaše výrobky teda i boilie? Dokazuje to snad něco o špatných úmyslech vůči vaší firmě? je to můj názor a mám na něj právo stejně jako např. Ondrej. Jeho taky zažalujete za to že si dovolil nazvat vaše boilie šrotem? takže bych poprosil o trochu soudnosti :-) Nejsme v komunizmu a na svoje názory máme právo, dokonce Vás to asi překvapí ale smíme své názory i vyslovit. Nebo ne?
Jinak vzhledem k tomu, že se budeme soudit bych vás požádal aby ste mi už netykal. Nehodí se to. Nejsme kamarádi.
Morlor>vidíš vidíš, kam se člověk může dostat když ti odpoví na dotaz čím by ti doporučil krmit :-) Až k soudu. Jinak je to potvrzení obav těch co se bojí napsat do registrace pravdivé údaje. Takže hoši , bacha na to aby ste pak neskončili u soudu jako já :-) Apropó není tady nějaký právník který by byl ochotný mě zastupovat? Zadarmo to nechci :-)

Nboyscout - Profil | Pá 10.9.2004 12:30:48

Pavel Sustr>mám pocit že není moc velký problém zjistit kdo jsem z mé registrační karty nebo snad ano? já se za to nestydím.
Pokud se tě dotklo slovo sviňárna - tak se ti tímto přede všemi za něj omlouvám.

Ale o žádném dalším osočování ani urážkách tebe a tvé firmy na těchto stránkách nebo někde jinde nic nevím. Máš pro svá tvrzení nějaký důkaz? Pokud ne tak potom děláš to co vyčítáš mě- osočuješ mě. To že si myslím že tvoje krmení není nejlepší je můj názor a mám na něj plné právo? Nebo snad ne? Je snad trestné někomu říct nekupuj si ten televizor tesla , radči si vem Sony? Potřebuju pro svá doporučení nějaké důkazy že je Sony lepší než tesla? Asi ne. Pokud toto je osočování - tak nevím :-) Ale zkus to, možná to soud jako osočování vezme :-)
Ale aby jsem tady nepsal to co ostatní nezajímá - dělej jak myslíš.
P.S: rada pro ostatní, takže se neopovažte poradit někomu ať si místo boilie Chytil koupí Richworth protože Šustr pak na vás podá trestní oznámení za poškozování pověsti firmy a její urážky :-)

NHonza M - Profil | Pá 10.9.2004 12:04:21

Honzas: určitě máš pravdu, jen sem chtěl obhájit, že má každý z nic určitou pravdu. Každý z nich chytá na jiné nástrahy různých směsí a příchutí a když se trefíš do doby kdy se kapři opradu intenzivně krmí, tak berou vpodstatě všechno, aspoň to je má zkušenost.... Jinak pokud sou záběry ojedinělé (což je bohužel většinou) a krmíš delší dobu tak je rozhodně kvalita nutná a kukuřičná a pšeničná mouka navoněná esencí moc dlouho chytat nebude... Přeji co nejúspěšnější zbytek sezony. Honza

NPavel SUSTR | Pá 10.9.2004 12:03:57

boyscout: vidis, nic sis neobjednal a presto vehementne prikyvujes Ondrovi. Krome krmneho delame jeste x druhu jinych boilies. Do svinaren mne nemontuj, je to jen tvuj problem a ted uz vis, kde bude pokracovat nase debata o tvych urazkach na moje jmeno a firmu. Jak jsem psal, nemam jinou moznost se branit nesmyslnemu osocovani od tve osoby. Ted uz presne vim kdo jsi.
Zajima te jak to dopadlo s Docem? zkracene takto: v utery po vystave pred 3-mi lety sem DOC napsal : provedl jsme zkousku pelet ve stanku firmy za pritomnosti jednoho nestranneho cloveka z MRKu a dopadla nasledovne. pelety granulovane 6 mm se rozpustily do 20 minut, pelety 14 mm ryba uplne za 5 hodin a pelety kulickove po 4 hodinach na povrchu zmekly do hloubky 3 mm, na druhy den po 20 hodinach byly uplne mekke, jak uvadi vyrobce. Test probihal z nahodne vybranych baleni a prubezne jsem vse kontroloval.
Vyjasnili jsme si nektere pojmy a na zaklade teto debaty jsme nasledujici rok uvedli kul. pelety s rozpustnosti do 4 hodin, dale valeckove, ploche, betainove, pstruzi a dalsi. Doc si posledni den vystavy objednal dalsich 5 kg pelet ryba.
Ondrej: fotek mam na svych strankach nekolik set a sem muzu jen parkrat denne.Kukni sem do nejnej mezi sumce - 165 cm a 43 kg je na jahodu boilies Plus. Do cilovky ses presne trefil, ale delame i drazsi boilies na uplne jinem zaklade. Kvalitni boilies se da vyrobit uz za 160,-, ale nez prejde pres distribuci a maloobchod, tak stoji 260,-. S jinymi vyrobci boilie se vidame na vystavach a na Seci, s nekterymi se dobre znam a mohu rict, ze nejsem velkopodnikatel alespon co do poctu zamestnancu. O penezich se nikdy nebavime.
Morlor: sorry, ale musel jsem ozvat.

NHonzas - Profil | Pá 10.9.2004 9:43:26

Honza M : Možná máš pravdu v tom, že boilie na levnějším základě kapr napoprvé nepozná a hlavní roli hraje esence, takže pro jednodenní lov takové boilie použít můžeš. Pro častější krmení a výpravy se ale nehodí, tam kvalitu kapři brzy odhalí. Jak jinak bychom si pak vysvětlili zkušenosti kaprařů, že boilie na levnějším základě (více obj.komponentů+ pojivo+esence) přestalo po krátké době fungovat (např.po 2-3 dnech ) a boilie se silnějším potravinovým signálem (např.rybí moučky,mléčné proteiny,pt.zob,pojiva,atraktory,esence,EO) chytalo kapry dlouhodobě?

Nboyscout - Profil | Čt 9.9.2004 22:20:05

Taky mám vyzkoušený Richworth :-) a taky Amino bentos ryba není špatná....

NSalmon | Čt 9.9.2004 22:15:34

Přikláním se k tomu Richwodsovi.

Nboyscout - Profil | Čt 9.9.2004 20:31:13

pavel Š>teď jsem si vzpoměl, že onehdá tady kvalitu boilie a pelet Chytil komentoval Zdeněk Vašek, trochu ste se rafli a uzavřeli ste nějakou sázku ohledně rozpustnosti pelet ???? On tvrdil že se nerozpouští a nestojí za nic :-) Jak ta sázka na tom veletrhu dopadla? Rozpustila se ta peleta a za jak dlouho? Já jenom že to pak nějak utichlo a nezaregistroval sem od účastníků vysvětlení...zajímá mě to :-) Pokud to není tajné, napiš jak to dopadlo.

NHonza M - Profil | Čt 9.9.2004 19:32:28

Zdravim pánové, při těch hádkách, když všichni tak dobře víte co kaprům na boilie nejvíce chutná mi vysvětlete, podle čeho kapr pozná kvalitu, když budu krmit jen 3 kuličkami na PVA? Myslíte si, že během znězení 3 kuliček pozná, co je obsaženo v boilie a jestli stálo 1kg 550Kč a nebo 150Kč? Podle mě nejvíce chytá aroma a to už pozoruju delší dobu, nejdůležitější je najít kde se kapři momentálně zdržují a jestli vůbec zrovna když sedim u vody a testuju svou nástrhu žerou a to je 90% úspěchu. Když kapr žere, tak žere skoro všechno..... Jeden známý nachytal největší kapry bez jakéhokoli krmení, prostě zaveze jednu velkou kouli na jeho vytipované místo a čeká a vsadim se, že kapr nepozná jestli mu ta kulička chutná nebo ne....možná až pak, ale to už je pro něj pozdě... Jinak při dlouhodobém krmení je samozřejmě určitá kvalita nutná....

Nmorlor - Profil | Čt 9.9.2004 18:35:44

Chlapi díky za odpovědi! Když jste ale psali o Richwordu, měli jste na mysli i EURO balení??? Origoš je bomba, to vím, ale euro?

Nboyscout - Profil | Čt 9.9.2004 13:05:35

Pavel Š>to víš že neobjednal ani nikdy neobjednám. A hlásit se k té svojí sviňárně je opravdu něco :-) Ale jak se říká : tak dlouho se chodí..... Letos bejt na vašem místě na dalasu přes noc fakt nechytám. Ale to ber jenom jako přátelskou radu..:-)

NOndrej - Profil | Čt 9.9.2004 12:46:46

Mily Pavle: to co jsi tu popsal, tak s tim se muzes vratit tak ke krmitku a kukurici, asi ti to nachyta stejne!! To co popisujes je srot, to se musi nechat. Kvalitku za dve stovecky neposkladas, to by jsi mohl uz davno vedet! Hod sem fotky ryb z tezkych vod, ktere na ty vynalezy(davno uz objevene) byly ulveny. Jestli chces mohu ti jmenovat nekolik vyrobcu co delaji opradu kavlitku, nejsou to zadni velkopodnikatele, ale jejich veci opravdu funguji! Jinak k Chytilovi muzu rict jedine: idealni boilies a pellety pro bobkare!!

NPavel SUSTR | Čt 9.9.2004 12:36:07

Ondrej: bingo, fakt jsi to uhodl. Pridáváme do boilies Plus i psenicny srot a mimo jine take tyto dalsi veci: kukuricná mouka hladká, sojová mouka, krupice, klícky, susené mléko, sojové mléko, rostlinny olej, barvivo, sladidlo, konzervant, proteinové pojivo Chytil, aroma, kokos, vanilkovy cukr, smes korení perník, prazena strouhanka, káva, cokoláda, kakao, med, rybí moucka vyberová, rybí maso, psí suchary, drcené lastury muslí, upraveny bentos, Chlorella, upravené zizaly.
Ptací zob - rybí moucka vyberova, kukuricná mouka hladká, psenicné klícky a krupice, susené mléko odtucnené, olej, aroma, konzervant, proteinové pojivo Chytil, arasidy, loupané mandle, orisky kesu, lísková jádra, repka olejka, lnené semínko, zluté proso, suseny cesnek.
Na rozdil od ostatnich vyrobcu toto vsechno uvadime na etiketach. Delal jsem si rozbory 3 komercnich znacek v cenove relaci 150 az 180,- Kc a mohu napsat, ze maji naprosto jine slozeni: 3 druhy skrobu, aroma, barvivo, konzervant a seminka.
Nicmene bych uvital nazor, v cem je nas krmny boilie nevyhovujici, abychom se mohli zlepsit.
Boyscout: vidim ti az do zaludku, tobe proste lezi v brise ten predlonsky Dallas a pri kazde prilezitosti si musis ohrat polivcicku!! Zadny pan Svitil z Brna si u nas nikdy nic neobjednal.
Pavel SUSTR

Nmilan b. | Čt 9.9.2004 12:11:59

boyscout: myslim tyden a vice, po tydnu zaberu dost znatelne ubývá
Jinak proti Richwordu nic nemam, rozhodne jedno z kvalitnejsich boili na našem trhu

Nboyscout - Profil | St 8.9.2004 15:31:41

Chytil? :-) Tak to bych si na prut určitě nedal a ani tím nekrmil. V tomto plně souhlasím s ondrejem

NOndrej - Profil | St 8.9.2004 15:27:32

kdyz uy jsme u te reklamy ruznych vyrobku, tak musim vyzdvihnout.......,dale nesmim zapomenout na ......... . Chytila nebrat, je to srot a ne kavlitka!!!!!!

Nlubka | St 8.9.2004 15:06:07

Zkus boilie plus od firmy Chytil v různých příchutích. Slušná kvalita za rozumnou cenu! www.chytiljsem.cz

Nboyscout - Profil | St 8.9.2004 14:33:04

milan b>definuj "delší" krmení ??? jak dlouho to je?

NOndrej - Profil | St 8.9.2004 12:49:16

Milan B: tak jako skoro vsechny hotovky.......

Nmilan b. | St 8.9.2004 12:39:35

Jo Richword je docela slusne za rozumne penize, ale na delsi krmeni to neni, je podstaveno na zakladu 50/50

Nšeptal - Profil | St 8.9.2004 8:09:00

Já z vlastní zkušenosti doporučuju toho Ritchworda. Za slušný peníz to bývá slušná muzika. Krmil bych kukuřicí a řepkou, ostatně jako vždycky, a k tomu pokaždý přikrájel nějakou hrst toho boilí.

NJIŘIN.. | St 8.9.2004 6:29:08

Ahoj...No radeji bych volil mene,ale kvalitu.Ten Ritchword je si myslim uplne nejlepsi reseni.Je to celkem cenove dostupne a kvalitni boilie.Levnym boilim se da vsechno akorad dost pokazit o cem jsem se ze zacatku dost presvedcoval.Ted radeji mene,ale kvalitne.nemusis tam toho sypat kyble.Na zakrmeni je dobra i kukurice.Jo a fajn je boilies treba rozpulit.Musis zkouset!!! HODNE USPECHU..!!!!