Boilies S-Carp

Kvalita, cena?
Autor diskuse: appri - Profil , 5.5.2011 kaprařina - nástrahy, návnady
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NMartin Matuš - Profil | Po 9.5.2011 16:21:32

Labacan >> kterýmu prodejci stačí 20%, neznám takovýho, a to jsem jich objel dost. Klidně na SZ

NLabacan - Profil | Ne 8.5.2011 20:36:49

SuperShad >> jo to máš pravdu s tím souhlasím, až na jednu drobnost pokud vím prodejci v kamenném obchodě mají ve většině případu 20%.

NSuperShad - Profil | Ne 8.5.2011 17:58:39

Labacan >> To je spíš otázka na výrobce a né na mě :-) ale stačí lehké počty..

min 40% marže pro kamenné krámy plus náklady na sklady, dopravu, energie, obaly atd no a jsme tam kde jsme.

Takže si troufnu říct, že většina koulí kolem 500kč na krámě ( u prodejce ) mají výrobní cenu 100-120kč

NLabacan - Profil | Ne 8.5.2011 17:33:57

SuperShad >> to ti opravdu nejsem schopen říct jelikož takové detailní informace nemám. Říkám jen to co vím od distributora. A zajímalo by mě když to boilie vyrobíš za 130kč proč se prodává za tak brutální ceny? dík

NMartin Matuš - Profil | So 7.5.2011 20:06:45

Igo. >> mám u tebe lahvinku pána Tull a mora :-))))

Nappri - Profil | So 7.5.2011 19:29:57

Martin Matuš >> poučná reakce i to je možné že opravdu nic nechytnu ale snad to dopadne jinak děkuji za rozumný názor

NIgo. - Profil | So 7.5.2011 18:31:39

Martin Matuš >> Jen aby jsi věděl použil jsem tvůj zápis ze So 7.5.2011 11:05:17 v jiné diskusi - ale copirait jsem tam dal :o))

NMartin Matuš - Profil | So 7.5.2011 16:06:09

appri >> a to si koupíš koule jen na základě referencí????? Tvrdil jsi tu, jak to jsou dobrý koule za super cenu, tak si pár kg kup a poznáš sám. Jak vidíš, skoro nikdo tu nemá info o týhle značce, takže ti nic jiného nezbyde než koule vyzkoušet sám, pokud ti jde o reklamu, dál si otázku udržuj. Jen doufám, že když koupíš 1kg balení koulí od týhle značky a nic nechytíš, tak nebudeš hned tvrdit, že to jsou koule na nic, protože jsi nenachytal.

Nappri - Profil | So 7.5.2011 15:42:16

Martin Matuš >> opakuji znovu já tady nesoupeřím hledám pravdu a fakta k produktu snad tomu rozumíš tvé podnikatelské aktivity v tomto tématu mi moc nepomůžou

NMartin Matuš - Profil | So 7.5.2011 15:29:39

appri >> hele ty fakt plácáš debility, podívej se na to, co jsi napsal ve 12:30:46. Na to jsem ti mimo jiné odpovídal. Pravdu o výrobcích znáš, buď se na distribuci podílíš, nebo jsi v kontaktu s distributorem, jinak by jsi tady nepsal ty trotloviny. Pokud by jsi opravdu sháněl pouze info, čekal by jsi na to, až někdo napíše a nekopal by jsi za značku.

Už nám prozradíš, jak jsi sehnal IP adresu Supershada a identifikoval jsi ho podle ní jako spolupracovníka firmy vyrábějícího boilies?

Nappri - Profil | So 7.5.2011 13:57:26

Martin Matuš >> já tady nesoupeřím hledám pravdu a fakta k produktu snad tomu rozumíš tvé podnikatelské aktivity v tomto tématu mi moc nepomůžou

NMartin Matuš - Profil | So 7.5.2011 13:33:01

appri >> já že přehazuju přezdívky???? Tak to jsi mě pobavil. Žádnou přezdívku nemám, protože se za svoje názory nestydím, proto nemám potřebu se skovávat za přezdívku.

Když nemáš krizi v podnikání, tak si zaplať inzerát a nepropaluj koule v otázce. Až budeš zaměstnávat tolik lidí jako já, dej mi vědět

Nappri - Profil | So 7.5.2011 13:24:39

SuperShad >> promin že ti ubližuji ale vůbec tady nemusíš nic řešit stejně k tématu nic nemáš jen se hašteříme o ničem červenou bych nedal nikomu nemám proč snad to pochopíš a začneš psat něco rozumného k tématu a přestaneš utočit na mou osobu to samé ti slibuji i já

NSuperShad - Profil | So 7.5.2011 13:11:14

appri >> Vidíš jak jsi jednoduchej, ani nedokáže zareagovat na fakta který ti člověk napsal :-), takže pro tebe jako hlupáka, by jsem tady mohl aplikovat 3. Newtonův zákon, tady pro tebe opět vysvětlím. Jedná se o zákon akce a reakce. Dám ti to hned do souvislostí. Pokud ty jako vrchní trotl napíšeš totální lež, výmysl a blud, který směřuješ na mou osobu, je jasné že se budu přiměřeně tvé mentální vyspělosti bránit. Tohle by pochopil každý člověk alespoň s IQ 90+, jelikož ty ho máš očividně nižší, tak očekáváš, že po tom co napíšeš snůšku lží a bludů, budu reagovat k tématu, hmmmm to bohužel asi ne.
Jinak mi červenou klidně naděl, ale jen tím potvrdíš má slova. Tak jako tak budu na Martina M. apelovat aby tuto diskuzi zamknul či smazal ( nebo promazal ) protože tu je napadána má osoba, nesmyslnými výmysly :-) ( to jsem naspala hezky viď ) :-)

Nappri - Profil | So 7.5.2011 12:59:01

SuperShad >> ubohá reakce ale k tématu zase nic tak vláčej a neobtěžuj tady nebo dostaneš červenou

NSuperShad - Profil | So 7.5.2011 12:44:05

appri >> Ty trotle jeden, ty si prostě nedáš pokoj, to jsi opravdu tak hloupej ??? To jsi nic nepochopil ? Nebo jsi nepřečetl to co ti psal Martin M. a já následně, chceš to přeložit do řeči hloupých ? Myslíš, že nevím, že mou adresu jsis nijak zjistit nemohl, protože mezi náma neproběhla nikdy žádná jiná komunikace než tady ? A tudíž to vše jsi napsal po tom co jsis vytáhnul prst z prdele, když ti teklo do bot a nevěděl jsi jak ve své prostosti na to reagovat ? Kdyby jsi nebyl tak tupej, tak dávno víš, že vláčím, kdyby jsi to nepochopil, tak se mrkni do přívlače ať víš co to je !!! Stačilo by kdyby jsis přečetl pár mých příspěvků. Jako vedlejší hobby mám suroviny do boilie to ano, ale nedošlo ti že kdybych prodával 1kg ořechů za 50kč, tak na tom asi moc nezbohatnu ? Promiň nedošlo, tobě vlastně jen rok vysvětlovali jak pracovat s lopatou :-))))). Nikdy bych nevěřil, že se snížím na tvou úroveň a něco takového napíšu, no vlatně, kdybych se chtěl snížit, tak by mi někdo musel vzít mozek. Nereagoval jsem na to co tady píšeš úmyslně, ale tím posledním zápisem jsi to zase rozseknul. Nemáš ani koule na to aby jsi napsal, že jsi blbej a vše co jsi o mně napsal je výplod tvé fantazie :-))).

No doufám, že už jsi to vše teď pochopil, jestli ne, tak mám známou co dělá v ústavu s dětma co mají mentální disfunkci, tak bych poprosil jí, aby ti to vysvětlila :-)))

Nappri - Profil | So 7.5.2011 12:30:46

Martin Matuš >> jo a tu krizi máš asi jen ty já podnikám uplně v jiné svéře a netřepu se jak ty trotle

Nappri - Profil | So 7.5.2011 12:27:39

Martin Matuš >> ale no tak hraješ si tu na chytrého podle mého míněni také přehazuješ přezdívky atd ale otázka je položená nezávislou osobou hledající informace a někteří včetně tebe a Supershad jsou koně jiné značky a jen tady vnucují své zájmy včetně výrobků tou IP adresou mu možná zaskočilo snad se chytne za nos trotl

NMartin Matuš - Profil | So 7.5.2011 11:31:03

appri >> ale no ták, já podporoval jedinou značku a platil jsem si na ní několik let reklamu a tudíž jsem si nemusel zakládat otázku, jak to na tu značku jde. Ale chápu, je krize a každý chce udělat byznys a nemá na to peníze. Ale chce to mít promyslený, ne jako jsi to udělal ty, včetně osočování z toho, že Supershad je spjatý s nějakým výrobcem a poznal jsi to podle IP adresy. Potom jsi za trotla a koleduješ si o diplom. Dneska kdo má do prdele díru, jde dělat byznys v rybařině a myslí si, že mu na to bude stačit půjčených 100 000,- Kč.

Nappri - Profil | So 7.5.2011 11:24:15

Martin Matuš >> každý si v textu vybere co chce a pochopí co chce pokud by jsi nebyl zaujatý jako někteří ostatní pochopil bys že přínosem pro toto téma jsou lidé nezaujatí ty mezi ně nepatříš jak jsem pochopil z tvých přitakávání pro jiné značky i v jiných tématech kolego takže jediný trotl jsi tady ty

NMartin Matuš - Profil | So 7.5.2011 11:05:17

appri >> nejde o kvalitní výrobky, každý výrobce koulí si sám ryby na moři uloví, suší, mele a balí z nich moučky, má vlastní pole a mlýny na objemovky, vlastní chovnou stanici krav pro mléčný proteiny a linku na výrobu extraktů.

NMartin Matuš - Profil | So 7.5.2011 11:01:37

appri >> až budeš mít na zaplacení reklamy na Mrku, ošéfuješ si líp reklamu v tebou zadaných otázkách a prozradíš, jak jsi podle IP adresy zjistil, že Supershad patří ke konkurenci, tak tě za trotla považovat nikdo nebude. Zatim jsi jen hlásná trouba výrobce, který nemá na reklamu a musí si proto zakládat otázku, aby se o něm mluvilo

Nappri - Profil | So 7.5.2011 8:15:08

Labacan >> mají v nabidce moučky,atraktory atd jak poznám že jde škutečně o kvalitní produkty ?

Nappri - Profil | So 7.5.2011 7:58:00

Labacan >> konečně jsem dostal zajímavou informaci děkuji

NSuperShad - Profil | Pá 6.5.2011 21:45:40

Labacan >> Hezky popis, sice nevím jak jsi zjistil složení všech kouli na trhu, ale budiž. Teď mi nápis kolik procent extraktu ty koule obsahují a můžeš tedy napsat o jake rybí moučky jde, jsou jak dobře víš levne a ty dražší. Jinak já kg kouli s 20% extraktu a 60% kvalitních moucek udělám za 130kc ;-)

NLabacan - Profil | Pá 6.5.2011 21:33:31 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tady někdo porovnává ceny. Tak pro upřesnění - ceny na českém trhu určuje většinou množství obsažených rybích mouček v boilie. a at koukám jak koukám boilie s obsahem 55%rybích mouček a víc se cena v ČR pohybuje 480kč a víc!! Proto se zase zastanu S-CARPU jelikož veškeré boilie obsahuje nejméně 55%rybích mouček a extraktů!!! Top Force dokonce 65% a stojí 340kč. Takže žádná plastelina.

NLabacan - Profil | Pá 6.5.2011 21:25:29

meteor >> já taky CDB nezatracuju mají skvělé boilie, jen jsem našel něco co mi vyhohuje lépe!!! Tod vše!!!

Nappri - Profil | Pá 6.5.2011 18:13:52

Martin Matuš >> otázka je pořát stejná kvalita,cena trotl jsi ty

NMartin Matuš - Profil | Pá 6.5.2011 17:29:43

SuperShad >> huž ho nech, byl to zase jeden nepromyšlenej tah jak udělat reklamu firmě, která nemá lowe na banner :-) Určitě se poučí a příště si otázku uhlídá líp a neudělá ze sebe totálního trotla

Nappri - Profil | Pá 6.5.2011 17:22:10

SuperShad >> konečně jsi to pochopil tak teda promin a napiš něco k tématu

NSuperShad - Profil | Pá 6.5.2011 17:11:19

Martin M. >> Aha, to jsem nevěděl, díky za osvětu...

NMartin M. - Profil | Pá 6.5.2011 17:09:45

SuperShad >> OT: adresu sitove karty webove servery nezjisti.

NMartin M. - Profil | Pá 6.5.2011 17:08:20

appri >> pravda, debila ze sebe muze udelat kdokoliv, proti tomu nic nemam ;-)

NSuperShad - Profil | Pá 6.5.2011 17:07:34

Tak teď jsem si poprskal monitor cocacolou :-((( :-D :-D Jak jsem psal, chtěl jsem ti poskytnout levnou variantu a to se ti očividně nelíbilo, nebo ti to spíš nesedělo do otázky. Jinak dobře vím, že k logu zde do fora mají přístup jen admini a jen oni mohou vidět, že se loguju ze 3 IP adres a i kdyby jsi tu IP adresu měl, tak zrovna ti píšu ze sdílené IP adresy. A kdybych chtěl tak si IP adresu změním kolikrát chci. Jediné co je v tomhle faktu určující je pevná fyzická adresa ( která se ale taky dá pozměnit ). To je asi tak vše...

Nappri - Profil | Pá 6.5.2011 17:02:15

Martin M. >> on mě tady osočuje bez podkladů a já nesmím ?

NMirek.V. - Profil | Pá 6.5.2011 16:55:39

Martin M. >> Zrejme v oblasti kde zadavatel otazky zije je tento styl vyjadrovani bezny....

NMartin M. - Profil | Pá 6.5.2011 16:47:02

appri >> psal jsi "SuperShad >> podle tvé IP:adresy trošku kecáš že nejsi spjat z žádnou firmou" - jak se da zjistit IP adresa uzivatele MRKu?

Nappri - Profil | Pá 6.5.2011 16:43:22

Mirek.V. >> ty jsi k tématu s- carp nenapsal nic nejsi pro mne přínosem pro mou otázku

Nappri - Profil | Pá 6.5.2011 16:41:14

SuperShad >> ty jsi k tématu s- carp nenapsal nic nejsi pro mne přínosem pro mou otázku jen tu prudíš

NMirek.V. - Profil | Pá 6.5.2011 16:34:50

appri >> Me klidne muzes dat cervenou, ale jestli to co tu predvadis nazyvas slusnosti a inteligenci tak ti muzu dat pisemne ze neprodas ani ten posledni burak co mas misto mozkovy hmoty. Zakaznik je pan! To si nech od nekoho naklepat do kebule!

NSuperShad - Profil | Pá 6.5.2011 16:32:12

appri >> Noooo já vyskakuju protože pořád čekám na tu omluvu :-) jinak to asi budu muset řešit s Martinem M. A k tématu jsem toho přinesl, víc jak ty, protože jsem nabídnul mnoho jiných alternativ za lepší peníze :-*

Nappri - Profil | Pá 6.5.2011 16:30:36

SuperShad >> vím tady, ale ty moc nevyskakuj nic k věci si tady nepřinesl tak at nedostaneš žlutou

NSuperShad - Profil | Pá 6.5.2011 16:26:18

appri >> Apppppriiiiii no tak, víš kde je tvé místo...

Nappri - Profil | Pá 6.5.2011 16:23:39

SuperShad >> tak teda promin že nechci ten zavařeninový burákový ořech za 450 kč

NSuperShad - Profil | Pá 6.5.2011 16:19:25

No jak je vidět, tak hloupý appri nemá koule na to aby veřejně přiznal, že se spletl a aby sklonil hlavu, takže si jdu raději zavláčet a navrhuji tuhle ubohou otázku nechat zapadnout do propadliště dějin. A kdyby snad appri měl snahu jí vždy oživit, tak mu důsledně připomenu, kde je jeho místečko. Ano appri, je to v koutku u prasátek, kterým se před tím omluvím za to, že tě k nim cpu, protože to si ani prasátka nezaslouží. Tak lovu zdar :-* :-)

NSuperShad - Profil | Pá 6.5.2011 16:14:37

appri >> Tak už se mi omluvíš :-) šup šup, nemám na tebe celej den :-)

Nappri - Profil | Pá 6.5.2011 16:12:46

SuperShad >> já si čtu a moc se bavím jak dokážou někteří pacienti být urputní

NSuperShad - Profil | Pá 6.5.2011 16:05:24

appri >> Tak co bude ? Připojenej jsi, tak kde je problém odhájit své nařčení :) z toho že kecám. Kdybych byl velkej cíťa, tak bych na to určitě taky nějakej paragraf vytáhnul :-). Ale bude mi stačit jen omluva a přiznání k tomu že jsi slabý na duchu...

NDejF - Profil | Pá 6.5.2011 16:03:47

don Ferrari >> to s jeho tygřím ořechem v hlavě vůbec nedomyslí :-))))

Ndon Ferrari - Profil | Pá 6.5.2011 16:02:37

DejF >> no jo, v tomto případě té firmě moc velkou reklamu neudělá

NSuperShad - Profil | Pá 6.5.2011 16:00:15

appri >> Tak co bude, nikde nevidím ani omluvu, ani vysvětlení ??? Nebo jsi snad lhář ??

NDejF - Profil | Pá 6.5.2011 15:57:31

don Ferrari >> protože to jsou jen nastrčený šašci, aby se o firmě mluvilo na MRKu, což může přinést kšefty :-))

NSuperShad - Profil | Pá 6.5.2011 15:57:12

don Ferrari >> No jsou to prostě parazitující firmy :-( nedá se to jinak nazvat. Bohuže appri svým posledním příspěvkem trošku přestřelil...

Ndon Ferrari - Profil | Pá 6.5.2011 15:55:43

SuperShad >> jak to tady tak čtu, tak mi to připadá stejné jako zde: http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=638956
zadavatel otázky neví o firmě nic jen to, co je na jejich stránkách a když mu do diskuze napíšu své zkušenosti s majitelem, tak můj příspěvek odmázne, proč asi? :-)

NSuperShad - Profil | Pá 6.5.2011 15:54:25

appri >> No já čekám, šup, chci jméno firmy, se kterou jsem spjatej a IP adresu ze které píšu, která má co dočinění s nějakou firmou :-D. Myslím že tím co jsi napsal, jsi pobavil mraky lidí :-D

Jinak za to že kecám trvám na té omluvě :-)

NSuperShad - Profil | Pá 6.5.2011 15:50:41

appri >> Tak to mi teď vysvětli a nebo se veřejně omluv :-D :-D

NSuperShad - Profil | Pá 6.5.2011 15:49:39

appri >> Nikdy jsem se nad někoho nepovyšoval, ale ty jsi snad natvrdlej, na jednu stranu tu brečíš jak jsme na tebe oškliví a na stranu druhou napíšeš tohle ??. Jak jsem psal, celou dobu se tu bavíme o tygřím ořechu, tak nevím proč vytahuješ buráky, o těch nepadla ani zmíňka. Ale zkusím to jinak, když to nejde psací formou ( čím dál tim víc si myslím, že jsi fakt maďar !! ).
Celou dobu jsem psal o tomhle produktu jen bez samolepky, ale bude to ta samá sklenička i víčko:

http://www.nikl.cz/p239-tygri-orech-nakladany-ve-sk​le.php

Nmeteor - Profil | Pá 6.5.2011 15:48:35

appri >> že se do toho zase seru :-) tak o kvalitě jsi se toho moc nedozvěděl (páč tu na to chytá zřejmě málokdo), ohledně ceny si snad uděláš obrázek sám... stačí si vygooglovat ceny z nejlevnějších českých e-shopů (pokud ti jde teda o MINIMÁLNÍ cenu)... mně ty jejich ceny přijdou tak nějak "normální", prostě ani levné ani drahé.

Mno a pokud se dívám na to co tady píšeš, tak defacto akorát obhajuješ cenu tygřího ořechu, který koupíš za stejné peníze tady, jak už ti bylo dokázáno... a pokud jsi to začal rozebírat z hlediska kvality atd. (o které bys neměl mít ani šajn, pokud se ptáš na kvalitu, že :-)) a "obhajuješ" maďarský ořech, pak se nemůžeš divit, že ti lidi reagují jak reagují... co je na tom nepochopitelného?

Nappri - Profil | Pá 6.5.2011 15:44:09

SuperShad >> podle tvé IP:adresy trošku kecáš že nejsi spjat z žádnou firmou

NPražák - Profil | Pá 6.5.2011 15:43:29

Za S Carp chytali dva maďrské týmy na závodech Štít 2011(www.tscc),vlajky měli ,ale to bylo asi vše.

Nappri - Profil | Pá 6.5.2011 15:41:05

SuperShad >> ty mi nabízíš nějakou zavařeninu z buráku a tomu říkáš pomoc ?