- Otázky a diskuse
- Seznam
- Diskuse
e-shop nebo to je jen vtip
http://feederpoint.eshop-zdarma.cz/index.php?s=main_page
Objednal sem si u nich asi před 20 dny zboží, nejenže mě nedošlo konečné potvrzení objednávky na email ale ani nikdo nereaguje na jejich email a telefon zpočátku zvonil ted naprosto vyplnutý...
Myslíte že má cenu čekat nebo si objednat podobné zboží jinde ???
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.načítám...
- Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit nejlépe hodnocené.
1x v oblíbených a 3x v ignorovaných.
Nmilkynek - Profil | Čt 14.4.2011 14:12:49
Nmilkynek - Profil | Čt 14.4.2011 14:09:07
NTransalp2 - Profil | Čt 14.4.2011 14:07:20
Nmeteor - Profil | Čt 14.4.2011 14:06:08
Na druhou stranu je pravda, že někteří zákazníci jsou na facana (chování dle hesla "můj prodejce, můj otrok")... a nejhorší jsou tzv. "vysírači" :-)
http://www.fandor.cz/vysiraci-typologie-zakaznicke-skupiny/
EDIT: k tomu zákazníkovi, co si ZAŠKRTL odebírání novinek >= nebylo to spíše tak, že si odběr novinek NEODŠKRTL? Já jen, že jsem snad neviděl e-shop, kde by to políčko nebylo automaticky zaškrtnuté ;-)
NTransalp2 - Profil | Čt 14.4.2011 14:05:32
Nmilkynek - Profil | Čt 14.4.2011 13:58:35
Nmilkynek - Profil | Čt 14.4.2011 13:57:39
Tak mě pak řekni co vlastně eshop udělal blbě? Díky takovejm se pak dělá jméno. Nějakej neuretik,kterej si chce něco dokazovat...co ti mam říct!
NTransalp2 - Profil | Čt 14.4.2011 13:50:40
Nmilkynek - Profil | Čt 14.4.2011 13:46:30
NTransalp2 - Profil | Čt 14.4.2011 13:41:59
Nmilkynek - Profil | Čt 14.4.2011 13:40:03
NTransalp2 - Profil | Čt 14.4.2011 13:36:47
Mě se stalo i to , že jsem od pana majitele šopu dostal sprostej a ponižující dopis , ve smyslu ,co že jsem to vlastně za hajzla , že jsem se nenechal jen tak okrást ...))))
NJarda 2004 - Profil | Čt 14.4.2011 13:33:16
Nmilkynek - Profil | Čt 14.4.2011 11:57:04
Nmilkynek - Profil | Čt 14.4.2011 11:54:30
Je to prostě děs a dnes už bych dotoho asi nešel! :-)))
Nsinama - Profil | Čt 14.4.2011 11:34:31
http://www.na-ostruvku.cz/ , nemají ji sice přímo na stránkách ale v obchodě ji mají,
Já se s nima domluvil přes email a už mě ji odeslaly poštou...
Njirka mz - Profil | Čt 7.4.2011 0:08:49
jinak k obchodu, mám tam vybranou podběrákovou hlavu, ale když tady čtu že e-shop nefunguje tak mám asi smůlu, protože ji mají jen ve dvou obchodech, jeden nefunguje a ten druhý nabízí jen dopravu PPL :-(
NSven - Profil | Út 5.4.2011 10:51:18
NLálos - Profil | Út 5.4.2011 10:42:08
Nmeteor - Profil | Út 5.4.2011 8:11:56
Nmeteor - Profil | Po 4.4.2011 15:54:49
NFrancJosef - Profil | Po 4.4.2011 15:40:41
Když se náhodou rozhoupou a zboží pošlou, jednoduše nepřebírat a ať si s nim dělaj co chtěj.
Rybařinu nakupuju jen na http://www.tropicliberec.cz/ a zatím max spokojenej, když něco nemaj hned volaj, zda počkat, poslat bez, nebo nabídnou náhradu.
S divnejma eshopama se asi setkal každej. Na první pohled to vypadá jako jednoduchý podnikání, ale čas je celkem rychle vytřídí.
Nprdec - Profil | Po 4.4.2011 15:27:13
jeto divné objednat jinde a když to zboží dojte tak nebrat.díval sem sa že o nás a nic tam neměly uvedené divný e-shop
NSven - Profil | Po 4.4.2011 14:58:07
V noci objednáno, přes den potvrzeno, zabaleno a odesláno a druhý den doručeno...
Navíc mi zdarma prodejce přidal silik. hadičky na splávky na které jsem v objednávce zapoměl...
Super nákup super rychlostí.
Jen mě trochu šokovalo, že prostřednictvím České pošty.
Takovou rychlost jsem u ní ještě nezaznamenal. Třeba se blýská na lepší časy, když jim všemožná konkurence dýchá na záda :-)))
NSven - Profil | St 30.3.2011 14:45:00
Prostě někdo obchodník je a jiný se musí ještě hóóóóóódně učit. Ale s tím se musí každý poprat sám.
Např. zde jsem měl zájem o feedrový prut a naviják http://www.sarfix.cz/ a pan šéf se neobtěžoval odpovědět ani na jeden z mých tří mailů. Zřejmě má zákazníku dostatek.
Naopak z poslední doby jsem získal velice příjemnou zkušenost zde: http://www.pro-rybareni.cz/ kde jsem k plné spokojenosti koupil pruty dva i s navijáky.
Takže pro příště mám jasno.
Nxycht - Profil | Út 29.3.2011 9:53:12
Njgoodman - Profil | Út 29.3.2011 9:19:30
NVenca888 - Profil | Út 29.3.2011 9:09:30
Na druhou stranu finálně na to můžou doplácet i zákaznící. A taky doplácej a to téměř ve všech oborech. Všichni chtěj mít všechno za hubičku, ceny až na podlaze, ale s cenou musí jít dolu (od určitý fáze) i kvalita. Takže se teď všichni divěj, že v buřtech ze supermarketu neni maso, v novym autě ti za mesíc začne něco bouchat a u nábytku z Ikei se ti po čtvrt roce ulomí šuplik... to je život...
NTonyK - Profil | Út 29.3.2011 9:00:20
Zákazník je ten, kdo drží peníze a může mu být jedno, zda na obchodníka spadl panelák, nebo má eshop technické problémy - což evidentně má, protože web www.feederpoint.cz nefunguje a běží jen ten eshop-zdarma.cz.
PS: Už to nehodlám dále rozviřovat a jdu vytvářet hodnoty :-)
Njgoodman - Profil | Út 29.3.2011 8:58:27
Strategie většiny nových obchodníků tkví v zaváděcích cenách, slevách atd. (do toho vstupují ještě slevy sezóní, expirační....) Zákazník zpravdila netuší, že se jedná o nového obchodníka a tak slevy chápe jako běžnou součást trhu a pokud je někde nedostane, bere to jako nezájem nebo nevděk obchodníka.
Techniky prodeje jsou samozřejmě na tento trend připraveny a obvzlášť marketingově protřelé řetězce toho využívají. Proto pod rouškou nápisu SALE - SLEVA - 70% se prodá šunt, který by se jinak neprodal, ale hlavně se prodá s 200% ziskem.
NVenca888 - Profil | Út 29.3.2011 8:30:37
Ovšem s ohledem na výběr zboží na uvedenym e-shopu mě takovej přístup nepřekvapuje. Ten člověk to buď dělá jenom jako zábavu, nebo se snaží rozjet něco většího a nejde mu to (což by vzhledem k jeho přístupu nebylo překvapující).
Nrommi - Profil | Út 29.3.2011 8:29:07
nema niekto zaujem starat sa o zakaznika? odchod do vysluzby teda - diera na trhu sa zaceli velmi rychlo a o par mesiacov si nikto na ten eshop potazmo rebricek LRU ani nespomenie...
NTonyK - Profil | Út 29.3.2011 8:17:37
Ad2) to Venca888 a další, ano myslím to Vážně! Měl jsem to ale napsat jinak, aby bylo lépe pochopitelné, co chci říci.
Podobně jako Azbest mám tu čest se obchodem živit. Měl jsem možnost fungovat v různých českých obchodních firmách a všude to bylo stejné. Ke všem zákazníkům bez rozdílu byl uplatňován „průměrně podprůměrný“ přístup. Na začátku se všichni snažili zajistit super služby pro všechny zákazníky bez rozdílu a po nějaké době všichni skončili v šedi průměru až podprůměru.
Aktuálně pracuji v Německu pro velký koncern (celosvětová dvojka ve svém oboru) a nepřestávám se divit rozdílností přístupů. Dlouhodobí klienti (top 20% zákazníků) mají k dispozici excelentní servis, starají se o ně špičkoví konzultanti a celková úroveň služeb je řádově jinde než v ČR. Tito zákazníci jsou skutečně „rozmazlený, jako prasata“ a firma se pečlivě stará aby byli ještě rozmazlenější :-)
Většinu jednorázových nebo jinak „náhodných“ zákazníků ale nikdo nerozmazluje a nikoho to ani nepřekvapuje. Kupodivu ani ty zákazníky!
NTomesoxx - Profil | Po 28.3.2011 21:52:47
Naxcat - Profil | Po 28.3.2011 21:52:15
Nkozic - Profil | Po 28.3.2011 21:44:21
NZbyndas - Profil | Po 28.3.2011 20:07:23
NZbyndas - Profil | Po 28.3.2011 20:02:59
Nmaates-s - Profil | Po 28.3.2011 19:04:10
NRadim F. - Profil | Po 28.3.2011 18:59:58
Promiň, ale tuhle část myslíš vážně? Snad je aspoň slušnost odepsat. Tohle mi jako úplně dobré jednání nepřijde. Asi jsem taky rozmazlený jako prase, protože očekávám, že eshop na moji objednávku (aspoň nějak) reaguje...
NTonyK - Profil | Po 28.3.2011 18:44:29
Pokud Vám nedošlo konečné potvrzení objednávky a ani nikdo nereaguje na email, tak asi o Vaši objednávku nemá zájem - a je úplně jedno, zda z technických důvodů, nebo proto že chtěl mít pár dní volno...
V dnešní době není nic jednoduššího, než si zboží objednat jinde... V lepším případě mu prostě zkuste cinknout.
PS: Docela mě pobavil průběh diskuze a při reakcích Azbesta se mi nějak podvědomě vybavil jeden starší článek. Zákazníci jsou opravdu rozmazlený, jako prasata a nejhorší je když někdo chce za lowcost cenovku hitech služby....
PS2: To sinama - podvědomí je mrška, ale s Vámi to nemá opravdu nic společného :-)
http://www.fandor.cz/vysiraci-typologie-zakaznicke-skupiny/
Ncico26 - Profil | Po 28.3.2011 18:02:29
NStanda123 - Profil | Po 28.3.2011 15:13:08
OK. Neznám konkrétní situace, takže jsem mluvil spíše obecně, protože Tvůj výrok hodnocení zákazníků také vyzněl dost obecně :-). Dacani jsou všude ;-).
Nsinama - Profil | Po 28.3.2011 15:06:37
NAzbest - Profil | Po 28.3.2011 14:51:10
NAzbest - Profil | Po 28.3.2011 14:48:36
Říct si o slevu je dneska rovněž častý jev stejně, jako osahání zboží v kamenném obchodě a následný nákup na e-shopu.
Podobných případů je spousta a navíc k tomu případy podobné tomu, co popsal lobotomie a další.
Několik "zákazníků" jsem z krámu vlastnoručně vyrazil s doporučním, aby se nevraceli.
Nemám s tím problém.
Někteří jsou jen pro zlozt a tak ať choděj prudit jinam.
Pro slušného zákazníka se klidně rozkrájím, to rovněž není problém a je radost pro něho udělat něco navíc.
Stejně tak koná i personál, protože ví, že se o mne může v případě stížnosti opřít.
Nsinama - Profil | Po 28.3.2011 14:45:56
Nlobotomie (fanik) - Profil | Po 28.3.2011 14:19:49
objednávka nad 2k je bez poštovného (120-150kč), objednávka nad 3k je s dárkem (nejméně 100 kč) ale protože on má objednávku nad 4k tak se mu to nezdá dost adekvátní
NStanda123 - Profil | Po 28.3.2011 14:19:02
Souhlas, na toho kdo mne živí beru hůl jen vyjímečně :-))).
Není sleva jako sleva. Proč se nepokusit říci si o menší množstevní slevu, pokud hodlám udělat větší nákup? Někde ji sami nabízejí :-).
Nrover - Profil | Po 28.3.2011 14:17:58
Už dle "zpracování" těchto jednoduchých web stránek je zřejmé, že tato FY nebude nic moc, a pokud nekomunikují, ...zboží bych rozhodně řešil jinde. Jako slušný zákazník bych napsal email o stornu objednávky s udáním důvodu :-)
Nlobotomie (fanik) - Profil | Po 28.3.2011 14:17:15
za další týden se ti známej od konkurence na závodech pochlubí, jak se konečně zbavil toho neprodejnýho krámu a jak jsem mu pěkně toho zákazníka připravil a koupí mi za to pivo =)
prostě život je nekonečný boj =)
NZbyndas - Profil | Po 28.3.2011 14:12:33
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Po 28.3.2011 14:11:28
Kde to žije - feeder
23:16NPreston - vše kolem této značky. 3487
22:46NRybářská videa: Když změna krmení a nástrahy přinese nečekaný úspěch 1
22:16NPickermánia-ultra light fishing 27127
19:29NMethod feeder a vše kolem něj 38312
18:09NJihočeská Feederliga . 9399
10:35NSportex feeder pruty 4923
0:02NFeederařina na řece 43772
PáNVše kolem parmových prutů Bárbel. 5929
ČtNFeeder Shimano Catana BX 366 Medium 220
ČtNS feederem na kapry 95188
ČtNKorum - vše kolem téhle značky 8902
ČtNcelovka s uv svetlom na nočný lov 30
StNKlub Fanoušků Feederů Daiwa. 9885
StNPoradna: Feeder 8057
ÚtNHALDORÁDO - kompletný sortiment . 20
Co je nového - feeder + obecné
ČtNBleskovka: Potravních pyramidy - je důležitější chránit rostliny nebo dravce?
StNBleskovka: Ministr Výborný zahájil dnes stavbu malé vodní elektrárny Klecany II
PoNBleskovka: Policie pomůže vodohospodářům s ochranou vodních zdrojů
. . . NVideo: Zimní feeder - mražení červi a lisovaný rohlík
. . . NČlánek: Rybář Jarmil Koloušek a MRK.cz - ukázka z knihy Netipy + soutěž
. . . NČlánek: Polední ryby nejsou náhoda
. . . NRecenze: Nabíjecí čelovka Fenix HM65R
. . . NMiničlánek: Karas obecný - pomozte najít lokality
. . . NMiničlánek: Pár zážitků od vody 2 aneb s feederem na výpravě
Akční nabídky
Za 469 Kč
FOX Long sleeve BLACK/CAMO T-SHIRT: tričko s dlouhým rukávem. DISTORTION CAMO T-SHIRT AVID z měkké a pohodlné bavlny. Více na www.chytil.cz
Za 46 Kč
Špičkové method feederové krmítko, navržené vývojovým týmem značky Delphin. Už na první pohled se vyznačuje specifickým tvarem žeber, díky kterému krmivo během nahazování výborné drží na krmítku a po dopadu na dno se snáze uvolňuje.
Oznámení - feeder
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Doporučujeme e-shop
PÁRYSŮV RYBÁŘSKÝ RÁJ
Rybářské potřeby pro všechny, kteří propadli kouzlu rybařiny. Díky unikátnímu věrnostnímu systému nakupujete neustále se...