e-shop nebo to je jen vtip

Zdravím máte někdo zkušenosti s tímto eshopem???
http://feederpoint.eshop-zdarma.cz/index.php?s=main_page
Objednal sem si u nich asi před 20 dny zboží, nejenže mě nedošlo konečné potvrzení objednávky na email ale ani nikdo nereaguje na jejich email a telefon zpočátku zvonil ted naprosto vyplnutý...
Myslíte že má cenu čekat nebo si objednat podobné zboží jinde ???
Autor diskuse: sinama - Profil , 27.3.2011 feeder - náčiní, doplňky
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nmilkynek - Profil | Čt 14.4.2011 14:12:49

meteor >> podle mě ne! Většinu jména ti udělá zákazník! můžeš mít vyšperkovanej eshop jak chceš,ale pokud ti zákazníci budou dělat blbou reklamu a to bezesporu i schválně...neprodáš ani háček! A nebuj,,,odpovědnosti za eshop bych se nevzdal....jen prostě doba jde do ř..... a lidi sou zákeřnější víc a víc!

Nmilkynek - Profil | Čt 14.4.2011 14:09:07

Transalp2 >> souhlas...není eshop jako eshop!!! to už je na každym,jak kdo chce vést svůj kšeft

NTransalp2 - Profil | Čt 14.4.2011 14:07:20

milkynek >> já nemluvím teď konkrátně ... to už si tu nedovolím , bo by mě zase někdo napad ....I šopy mají své špehy a naháněče po netu ..

Nmeteor - Profil | Čt 14.4.2011 14:06:08

milkynek >> já bych tě také poopravil, dobré nebo špatné jméno obchodu dělá obchod (majitel, zaměstnanci, jejich přístup k práci a zákazníkovi, prodejna / e-shop atd.), ne zákazník! To jsi se té SVÉ odpovědnosti za SVŮJ e-shop velice rychle zbavil ;-) přeci jen konkurence v rybařině je dost velká a pokud nepřijdeš s něčím "extra", tak prostě nezaujmeš a nedostaneš vydělat... a zákazník ti v tomhle moc nepomůže.

Na druhou stranu je pravda, že někteří zákazníci jsou na facana (chování dle hesla "můj prodejce, můj otrok")... a nejhorší jsou tzv. "vysírači" :-)

http://www.fandor.cz/vysiraci-typologie-zakaznicke-​skupiny/

EDIT: k tomu zákazníkovi, co si ZAŠKRTL odebírání novinek >= nebylo to spíše tak, že si odběr novinek NEODŠKRTL? Já jen, že jsem snad neviděl e-shop, kde by to políčko nebylo automaticky zaškrtnuté ;-)

NTransalp2 - Profil | Čt 14.4.2011 14:05:32

milkynek >> Někdy je to těžký .. nezbývá ti než odladit aby chodilo v mailu jen to co má ... Jakákoliv chybička se asi vymstí .. Já šop nemám a ani nechci , neměl bych na to nervy . Zažil jsem opak - sprostotu od šopu .. Trochu jsem odhalil jejich praktiky s chybnými popisky , který jim jistě zvyšovali prodejnost a vzalo ho to pana majitele moc . ..

Nmilkynek - Profil | Čt 14.4.2011 13:58:35

Transalp2 >> nevim otom,žeby neseděli!!!! Popisky a fotky dodává ne eshop,,,ale prodejce eshopu!!!!

Nmilkynek - Profil | Čt 14.4.2011 13:57:39

Transalp2 >> Ta konkurence je tady šílená. Nemluvě otom,že některé eshopy samozřejmě bojujou proti jiným a to všim co jde...pomluvy,,falešné objednávky,,,hlídání cen atd))))to už pak je jen pro zasmání. A dělají to eshopy do kterých bys to nikdy neřekl. My máme zatim štěstí na normální lidi až na dvě vyjímky a můžu ti říct,že chování některých jedinců tě zvedne ze židle))))) Dám ti takovej příklad...jeden pán,kterej má před jménem ing.si objednal prut,kterej údajně po celodenim schánění našel u nás,,tak si objednal..objednávka se převzala,potvrdila,prostě klasika,,,došel mu automatickej email s výpisem zboží které si objednal a bohužel v tom emailu chodí výpis i zboží podobné( myslim to,že když si objednáš prut 3lb..a má ještě i jiné váhové varianty,tak vtom emailu dojde i toto...prostě jen varianty koupeného zbožíjako info)mimo objednávku. CCa do hodiny byla objednávka zrušena a za takovej slovník by se styděl ukrajinec na stavbě!!! Zaškrtne si posílání novinek a když mu něco dojde,je to email za emailem stejného slovníku,,,,,,

Tak mě pak řekni co vlastně eshop udělal blbě? Díky takovejm se pak dělá jméno. Nějakej neuretik,kterej si chce něco dokazovat...co ti mam říct!

NTransalp2 - Profil | Čt 14.4.2011 13:50:40

milkynek >> Třeba nepravdivé údaje o zboží - technické parametry , použité materiály atd ... prostě popisky a fotky musí sedět ...

Nmilkynek - Profil | Čt 14.4.2011 13:46:30

Transalp2 >> :-)))) a včom myslíš tu nepodstivost? Zkus něco takového dělat a povíme si pak!

NTransalp2 - Profil | Čt 14.4.2011 13:41:59

milkynek >> to ano . Chce li ale být člověk poctivej a chová se tak i v nabídce , neměl by být problém ani se zákazníkem ...

Nmilkynek - Profil | Čt 14.4.2011 13:40:03

Transalp2 >> sto lidí..sto chutí....nejde všem se zavděčit

NTransalp2 - Profil | Čt 14.4.2011 13:36:47

milkynek >> To je pravda . Ten zákazník ale musí být spokojený ... Když není dá to vědět , je to jeho právo a varování pro ostatní .
Mě se stalo i to , že jsem od pana majitele šopu dostal sprostej a ponižující dopis , ve smyslu ,co že jsem to vlastně za hajzla , že jsem se nenechal jen tak okrást ...))))

NJarda 2004 - Profil | Čt 14.4.2011 13:33:16

milkynek >> Je to jako v každém podnikání o lidech respektive o jejich ochotě a pracovitosti. Taky podnikám a většina problém vyvstává z lidí co chodí „jen“ do práce a nic víc je nezajímá.A po zkušenostech už neřeším lenochy a flákanče a jak nesplní byť maličkost tak letí lidí je hromada a práce málo a raději budu mít lidi co vytváří portfolio firmy svou snahou a né jen docházkou do procesu.

Nmilkynek - Profil | Čt 14.4.2011 11:57:04

Pro všechny....zkuste pokud budete mít zájem napsat přesně co chcete(tu hlavu) Zkusím se poptat!!!

Nmilkynek - Profil | Čt 14.4.2011 11:54:30

Jarda 2004 >> Ahoj...trošku bych tě poopravil,,taky máme eshop(bez kamenné prodejny) a jméno obchodu dělá pouze zákazník..nikoli ten eshop! Eshop se může přetrhnout,ale stačí, že zákazník bude rejpal a věčně s něčim nespokojený (nemluvě jen o eshopu,ale každá povaha jiná).....taky už máme zkušenost s pár tzv.zákazníkama!!! Nehledě nato,že neumí ani pořádně vyplnit registrační formulář a pak se diví,že jim přijde třeba jen polovina zboží a to jen proto,že člověk jim prostě nemá jak dát vědět,že něco je nebo neni..a neuznají to a napíšou o tobě klidně zápornou recenzi. Fakt je to jen o lidech a pokud budu trochu soudný,tak nemůžu vše házet na eshop atd.tam dělají taky jen lidi. To se ale rozhodně nezastávám toho eshopu co tu píšete. Upřímě ho ani neznám!!! Ikdyž trocha pravdy tam je taky,že kolikrát si zato eshop může sám,,nebo si svojí blbostí udělá blbé jméno...ale věř,že ne za vše může eshop. Je jich tu jak hub po dešti a každý dělá co může, aby se chytil a udržel,tudíž hanit si své jméno,,je alespoň z našeho pohledu nemožný pokud něco chceš dokázat.
Je to prostě děs a dnes už bych dotoho asi nešel! :-)))

Nsinama - Profil | Čt 14.4.2011 11:34:31

jirka mz >> pokud máš zájem o tu trojuhelníkovou hlavu tak doporučuju tento web.
http://www.na-ostruvku.cz/ , nemají ji sice přímo na stránkách ale v obchodě ji mají,
Já se s nima domluvil přes email a už mě ji odeslaly poštou...

Njirka mz - Profil | Čt 7.4.2011 0:08:49

Lálos >> u nás řidič PPL rozesílá vždycky ráno SMS kdy asi tak +/- přijede, ale přesto mě nemožnost vybrat si způsob dopravy u některých obchodníků celkem omezuje. pošta zboží buď doručí nebo uschová a já si je vyzvednu, ale s PPL je to horší, tam doma být musím.

jinak k obchodu, mám tam vybranou podběrákovou hlavu, ale když tady čtu že e-shop nefunguje tak mám asi smůlu, protože ji mají jen ve dvou obchodech, jeden nefunguje a ten druhý nabízí jen dopravu PPL :-(

NSven - Profil | Út 5.4.2011 10:51:18

Lálos >> to je fakt. Protože se neobtěžují dát včas echo, tak už přes PPL nekupuju. Už se mi párkrát stalo přesně to samé. "Za deset minut jsem u vás!!!" a já byl 100km o domova :-)))

NLálos - Profil | Út 5.4.2011 10:42:08

Sven >> pošta se hoooodně zlepšila, za poslední rok taky koukám jak puk, ráno objednám, pokud je obchodník rychlej, tak zabalí a ten den odešle a druhej den mi v 8 ráno zvoní chlapík od pošty u baráku:) nehledě na to, že když nejsem doma, tak si to pak můžu vyzvednout na poště a ne jako třeba u PPL, kdy mi zavolá řidič, že za 10 minut u mě:)

NSven - Profil | Út 5.4.2011 10:33:40

meteor >> :-)))))))))

Nmeteor - Profil | Út 5.4.2011 8:11:56

Sven >> ty woe, díky, jsem úplně zapomněl :-) ale takhle je tam skrytý mnohem hlubší význam sahající za hranici lidského chápání, který (možná!) změní veškerý život na zemi... prosím o smazání příspěvku od "prdce", lidstvo ještě není připraveno! :-D

NSven - Profil | Po 4.4.2011 16:31:00

meteor >> arabština se čte odzadu :-)

Nmaxikubik - Profil | Po 4.4.2011 16:05:13

meteor >> Tak si to přečti pomalu a třeba dvakrát!!!

Nmeteor - Profil | Po 4.4.2011 15:54:49

prdec >> poslouchej, co jsi chtěl říci svým příspěvkem? Já jen, že nemá hlavu ani patu a myslím, že mu chybí i tělo! :-)

NFrancJosef - Profil | Po 4.4.2011 15:40:41

Nad ničim bych nepřemejšlel a hurá k někomu jinýmu.
Když se náhodou rozhoupou a zboží pošlou, jednoduše nepřebírat a ať si s nim dělaj co chtěj.
Rybařinu nakupuju jen na http://www.tropicliberec.cz/ a zatím max spokojenej, když něco nemaj hned volaj, zda počkat, poslat bez, nebo nabídnou náhradu.
S divnejma eshopama se asi setkal každej. Na první pohled to vypadá jako jednoduchý podnikání, ale čas je celkem rychle vytřídí.

Nprdec - Profil | Po 4.4.2011 15:27:13

Zdravím,
jeto divné objednat jinde a když to zboží dojte tak nebrat.díval sem sa že o nás a nic tam neměly uvedené divný e-shop

NSven - Profil | Po 4.4.2011 14:58:07

sinama >> má poslední zkušenost je z e- shopu http://www1.fish-ing.cz/
V noci objednáno, přes den potvrzeno, zabaleno a odesláno a druhý den doručeno...
Navíc mi zdarma prodejce přidal silik. hadičky na splávky na které jsem v objednávce zapoměl...
Super nákup super rychlostí.
Jen mě trochu šokovalo, že prostřednictvím České pošty.
Takovou rychlost jsem u ní ještě nezaznamenal. Třeba se blýská na lepší časy, když jim všemožná konkurence dýchá na záda :-)))

Nsinama - Profil | Po 4.4.2011 13:35:43

Sven >> šel sem o dům dál.... Objednávku sem zrušil

NSven - Profil | St 30.3.2011 14:45:00

sinama - >> já bych se tím vůbec netrápil a šel o dům dál.
Prostě někdo obchodník je a jiný se musí ještě hóóóóóódně učit. Ale s tím se musí každý poprat sám.
Např. zde jsem měl zájem o feedrový prut a naviják http://www.sarfix.cz/ a pan šéf se neobtěžoval odpovědět ani na jeden z mých tří mailů. Zřejmě má zákazníku dostatek.
Naopak z poslední doby jsem získal velice příjemnou zkušenost zde: http://www.pro-rybareni.cz/ kde jsem k plné spokojenosti koupil pruty dva i s navijáky.
Takže pro příště mám jasno.

Nxycht - Profil | Út 29.3.2011 9:53:12

TonyK >> Pokud obchodník nemá o objednávku zájem, tak proč jí v tom internetovém obchodě vůbec inzeruje? :-) To tedy fakt nechápu. Nemám zájem, aby zákazník dotyčné zboží objednal, tak ho vůbec nevystavím. To mi přijde fér. Vystavovat zboží, které nechci ve finále prodat mi přijde na Chocholouška :-))))

Njgoodman - Profil | Út 29.3.2011 9:19:30

Venca888 >> Podle mě jde i o to, že ještě valnou většinu ekonomicky aktivních obyvatle tvoří lidé, kteří více či méně vyrostly za komunismu. Vysvětlování by bylo na dlouho, ale výrazný rozdíl v nákupním model je, dle mého, až mezi 65ti letým a 25ti letým.

NVenca888 - Profil | Út 29.3.2011 9:09:30

jgoodman >> zákazník vždycky může koupit jenom tak levně, jak to dokáže obchodník nabídnout A naopak obchodník prodá jenom za tolik, kolik je schopnej zákazník nabídnout. A k tomuhle kompromisu vede tisíc cestiček. Zákazník bude jen takovej, jak si ho obchodníci vychovaj, takže je vcelku zbytečný, když obchodník hořekuje, jak má náročný zákazníky.

Na druhou stranu finálně na to můžou doplácet i zákaznící. A taky doplácej a to téměř ve všech oborech. Všichni chtěj mít všechno za hubičku, ceny až na podlaze, ale s cenou musí jít dolu (od určitý fáze) i kvalita. Takže se teď všichni divěj, že v buřtech ze supermarketu neni maso, v novym autě ti za mesíc začne něco bouchat a u nábytku z Ikei se ti po čtvrt roce ulomí šuplik... to je život...

NTonyK - Profil | Út 29.3.2011 9:00:20

To rommi: Promiň, ale nemíchám. Zcela jasně jsem hned na začátku řekl, že pokud o Vaši objednávku obchodník nemá zájem, tak v dnešní době není nic jednoduššího, než si zboží objednat jinde ...
Zákazník je ten, kdo drží peníze a může mu být jedno, zda na obchodníka spadl panelák, nebo má eshop technické problémy - což evidentně má, protože web www.feederpoint.cz nefunguje a běží jen ten eshop-zdarma.cz.
PS: Už to nehodlám dále rozviřovat a jdu vytvářet hodnoty :-)

Njgoodman - Profil | Út 29.3.2011 8:58:27

Psát, že pravda je někde uprostřed je o ničem. Dobře zřízený a vedený obchod bude vždy muset počítat s rozmazleným zákazníkem navyklím na cenově orintovanou strategii proražení na trh.
Strategie většiny nových obchodníků tkví v zaváděcích cenách, slevách atd. (do toho vstupují ještě slevy sezóní, expirační....) Zákazník zpravdila netuší, že se jedná o nového obchodníka a tak slevy chápe jako běžnou součást trhu a pokud je někde nedostane, bere to jako nezájem nebo nevděk obchodníka.
Techniky prodeje jsou samozřejmě na tento trend připraveny a obvzlášť marketingově protřelé řetězce toho využívají. Proto pod rouškou nápisu SALE - SLEVA - 70% se prodá šunt, který by se jinak neprodal, ale hlavně se prodá s 200% ziskem.

NVenca888 - Profil | Út 29.3.2011 8:30:37

TonyK >> Ale tak to je jasný - každej zákazník a potažmo i každá objednávka má jinou bonitu, to jsem nikdy nepopíral. Já taky v práci spíš vyjdu vstříc zákazníkovi, kterej nám dělá 10% obratu (přestože aktuálně se jedná třeba o směšnej kšeft), než nějakýmu náhodnýmu kšeftu či dokonce jen poptávce. Jenomže je rozdíl nerozmazlovat (to já jako náhodnej zákazník s nezásadní objednávkou ani nečekám) a kašlat na to. Pokud je to kšeft, kterej mě nezajímá nebo pro mně neni prioritou, tak tomu zákazníkovi přímo řeknu, že bude muset čekat nebo ho odkážu jinam. Ale nikdy bych neignoroval objednávku na něco, co prokazatelně nabízim... netoleroval bych to ani u svejch podřízenejch, stejněj jako moji nadřízený by to netolerovali u mně. To se totiž dřív nebo pozdějš obrátí proti tobě.
Ovšem s ohledem na výběr zboží na uvedenym e-shopu mě takovej přístup nepřekvapuje. Ten člověk to buď dělá jenom jako zábavu, nebo se snaží rozjet něco většího a nejde mu to (což by vzhledem k jeho přístupu nebylo překvapující).

Nrommi - Profil | Út 29.3.2011 8:29:07

TonyK >> miesas jabka s hruskami....rebricek LRU Feeder mam vies kde, ked by som mal cakat na tovar mesiac, kvoli nejakemu zvrhlemu svetonazoru o rozmazlenosti zakaznikov.
nema niekto zaujem starat sa o zakaznika? odchod do vysluzby teda - diera na trhu sa zaceli velmi rychlo a o par mesiacov si nikto na ten eshop potazmo rebricek LRU ani nespomenie...

NTonyK - Profil | Út 29.3.2011 8:17:37

Ad 1) Není to můj eShop, proto prosím mé poznámky a názory berte jako čistě soukromé a s uvedeným obchodem nijak nesouvisející. Moje dobrá zkušenost, může být ovlivněna mou osobní zaslepeností, kdy si jeho profesního knowhaw cením více než ceny zboží nebo termínu dodání. Kdo neví, o čem mluvím, nechť se podívá na Celostátní žebříček LRU Feeder.

Ad2) to Venca888 a další, ano myslím to Vážně! Měl jsem to ale napsat jinak, aby bylo lépe pochopitelné, co chci říci.
Podobně jako Azbest mám tu čest se obchodem živit. Měl jsem možnost fungovat v různých českých obchodních firmách a všude to bylo stejné. Ke všem zákazníkům bez rozdílu byl uplatňován „průměrně podprůměrný“ přístup. Na začátku se všichni snažili zajistit super služby pro všechny zákazníky bez rozdílu a po nějaké době všichni skončili v šedi průměru až podprůměru.
Aktuálně pracuji v Německu pro velký koncern (celosvětová dvojka ve svém oboru) a nepřestávám se divit rozdílností přístupů. Dlouhodobí klienti (top 20% zákazníků) mají k dispozici excelentní servis, starají se o ně špičkoví konzultanti a celková úroveň služeb je řádově jinde než v ČR. Tito zákazníci jsou skutečně „rozmazlený, jako prasata“ a firma se pečlivě stará aby byli ještě rozmazlenější :-)
Většinu jednorázových nebo jinak „náhodných“ zákazníků ale nikdo nerozmazluje a nikoho to ani nepřekvapuje. Kupodivu ani ty zákazníky!

Naxcat - Profil | Po 28.3.2011 21:53:14

kozic >> přesně tak

NTomesoxx - Profil | Po 28.3.2011 21:52:47

Já jsem si tam objednal zboží v loni v březnu a doteď naněj čekám.Dokonce jsem i s něký po telefonu mluvil.Prej je vše v pořádku a zboží posílá.Dodnes nepřišlo.Myslím že je to marnej boj.

Naxcat - Profil | Po 28.3.2011 21:52:15

TonyK >>Ty by jsi nikdy asi podnikat nemohl s tím přístupem co máš ty nedovedu si představit pokud chci mít zakazníky tak se jim musim věnovat aby byli kšefty a bylo jich víc a větší obrat ne sedět u pc a rikat si " ten má fousy a starou škodovku tomu nic neprodam ,, radči počkam az přijede někdo m BMW

Nkozic - Profil | Po 28.3.2011 21:44:21

"Náš zákazník, náš Pán" -Pokud toto někdo nerespektuje, asi ztratil rozumnouu představu o jednom z odvěkých principů obchodu a to je špatně!

NVenca888 - Profil | Po 28.3.2011 20:20:08

TonyK >> to nemůžeš myslet vážně....

NZbyndas - Profil | Po 28.3.2011 20:07:23

Raději ani nechci domýšlet jak by se takový obchodník stavěl k případné reklamaci, když už o zákazníka nemá zájem ani ve fázi nákupu..

NZbyndas - Profil | Po 28.3.2011 20:02:59

TonyK >> Pokud si někdo založí shop, nebo začne jakkoliv podnikat, měl by si uvědomit, že právě zákazníci ho živí a podle toho by se měl chovat. Pokud se někdo chová tak jak píšeš, tak takovému člověku přeji brzký krach, který ho s tímto přístupem stejně nemine....

Nmaates-s - Profil | Po 28.3.2011 19:04:10

Nečetl jsem celou diskuzi, ale stalo se mi taky něco takového. Nebudu raději jmenovat e-shop. Objednal jsem na těch stránkách skoro za pět tisíc ( dva navijáky .....) na mail přišla objednávka vše se zdálo být v pořádku. ALE týden nic pak 14 dnů nic a to jsem začal volat. Nakonec jsem zjisti, že věci na skladě vůbec nejsou........... Myslím, že objednávka skoro za pět tisíc by alespoň vyžadovala jeden telefon, že zboží není skladem atd....... No pro jistotu jsem objednávku rušil jak telefonicky ta mailem a ani na ten jsem zatím nedosta odpověď.

NRadim F. - Profil | Po 28.3.2011 18:59:58

TonyK >> "Pokud Vám nedošlo konečné potvrzení objednávky a ani nikdo nereaguje na email, tak asi o Vaši objednávku nemá zájem - a je úplně jedno, zda z technických důvodů, nebo proto že chtěl mít pár dní volno... "

Promiň, ale tuhle část myslíš vážně? Snad je aspoň slušnost odepsat. Tohle mi jako úplně dobré jednání nepřijde. Asi jsem taky rozmazlený jako prase, protože očekávám, že eshop na moji objednávku (aspoň nějak) reaguje...

NTonyK - Profil | Po 28.3.2011 18:44:29

Já osobně mám s Jirkou zkušenosti dobré a zdaleka nejsem sám.

Pokud Vám nedošlo konečné potvrzení objednávky a ani nikdo nereaguje na email, tak asi o Vaši objednávku nemá zájem - a je úplně jedno, zda z technických důvodů, nebo proto že chtěl mít pár dní volno...

V dnešní době není nic jednoduššího, než si zboží objednat jinde... V lepším případě mu prostě zkuste cinknout.

PS: Docela mě pobavil průběh diskuze a při reakcích Azbesta se mi nějak podvědomě vybavil jeden starší článek. Zákazníci jsou opravdu rozmazlený, jako prasata a nejhorší je když někdo chce za lowcost cenovku hitech služby....
PS2: To sinama - podvědomí je mrška, ale s Vámi to nemá opravdu nic společného :-)

http://www.fandor.cz/vysiraci-typologie-zakaznicke-​skupiny/

Ncico26 - Profil | Po 28.3.2011 18:02:29

zdravím.Tak já teď mám podobnou zkušenost s Ravenem v Brně.Sice mi došlo na email potvrzení objednávky ale je touž skoro 14 dní a zatím nic nedošlo!Počkám dokonce tohoto týdne a posílám jím storno objednávky.Toto se mi ještě nestalo.Před tím jsem objednával v sobotu věci z CHYŤ A PUSŤ a ještě ten den mi volali že to nestihnou odeslat v termínu(měli toho moc)a jestli mi to nevadí že to určitě přijde až koncem týdne.Ve čtvrtek jsem to měl doma.Výborné jednání se zákaznikem!!!

NAzbest - Profil | Po 28.3.2011 17:37:56

Standa123 >> souhlas:-)

NStanda123 - Profil | Po 28.3.2011 15:13:08

Azbest >>
OK. Neznám konkrétní situace, takže jsem mluvil spíše obecně, protože Tvůj výrok hodnocení zákazníků také vyzněl dost obecně :-). Dacani jsou všude ;-).

Nsinama - Profil | Po 28.3.2011 15:06:37

Azbest >> jj ted sme spolu mluvily... Objednávku ale dostal... Pouze nedostal email, řekl mi že nedostal emaily od vice zákazníků. Ale nejspíš ta podběráková hlava stejně nebude :-(

NAzbest - Profil | Po 28.3.2011 14:51:10

sinama >> Teď jsem s ním znovu mluvil a řekl mi, že od tebe žádný mail nedostal-bude ti volat.

NAzbest - Profil | Po 28.3.2011 14:48:36

Standa123 >> já mluvím o zákaznících, kteří v duchu onoho "náš zákazník-náš pán" mají naprosto jasno v tom, kdo je při obchodní transakci pán a tak i vystupují.
Říct si o slevu je dneska rovněž častý jev stejně, jako osahání zboží v kamenném obchodě a následný nákup na e-shopu.
Podobných případů je spousta a navíc k tomu případy podobné tomu, co popsal lobotomie a další.
Několik "zákazníků" jsem z krámu vlastnoručně vyrazil s doporučním, aby se nevraceli.
Nemám s tím problém.
Někteří jsou jen pro zlozt a tak ať choděj prudit jinam.
Pro slušného zákazníka se klidně rozkrájím, to rovněž není problém a je radost pro něho udělat něco navíc.
Stejně tak koná i personál, protože ví, že se o mne může v případě stížnosti opřít.

Nsinama - Profil | Po 28.3.2011 14:45:56

koukám že diskuze se nám nějak rozrostla :-) Jinak jak mě pan Jirka tvrdil že se na to večer koukne a dá mi vědět smskou co je na skladě tak to vypadá že to asi dopadne stejně jak u některých co tu sem psaly jak jim nasliboval hory doly... Je to smutný , takovej přístup sem ještě nezažil , provolávat zbytečně peníze ještě se vůbec někoho prosit aby mě prodal nějaké zboží... počkám ještě pár dnů a pak zruším objednávku a zkusim někde jinde sehnat tu podběrákovou hlavu.

Nlobotomie (fanik) - Profil | Po 28.3.2011 14:19:49

Zbyndas >> opravdu - mnohokrát =)
objednávka nad 2k je bez poštovného (120-150kč), objednávka nad 3k je s dárkem (nejméně 100 kč) ale protože on má objednávku nad 4k tak se mu to nezdá dost adekvátní

NStanda123 - Profil | Po 28.3.2011 14:19:02

Zbyndas >>
Souhlas, na toho kdo mne živí beru hůl jen vyjímečně :-))).
Není sleva jako sleva. Proč se nepokusit říci si o menší množstevní slevu, pokud hodlám udělat větší nákup? Někde ji sami nabízejí :-).

Nrover - Profil | Po 28.3.2011 14:17:58

sinama - >>
Už dle "zpracování" těchto jednoduchých web stránek je zřejmé, že tato FY nebude nic moc, a pokud nekomunikují, ...zboží bych rozhodně řešil jinde. Jako slušný zákazník bych napsal email o stornu objednávky s udáním důvodu :-)

Nlobotomie (fanik) - Profil | Po 28.3.2011 14:17:15

Standa123 >> to chápu... ale zase z opačné strany - přijde zajímá se o prut za 20k, kterej opravdu běžně skladem nevedeš, chodí půl roku a půl roku pořád dokola vysvětluješ, vaříš mu kafe apd., nakonec řekne že by si ho teda vzal. Domluvíte se, objednáš prut a zaplatíš ho, ale ten prima zákazník se neukáže ani za 14 dnů po smluveném termínu... za dalších 14 dnů ho potkáš u vody s prutem zpodobné kategorie a on ti řekne: koupil jsem to támhle a za tolik, udělal mi slevu. Můžeš jen zaskřípat zuby a utěšovat se faktem, že ten vůl koupil "mrdku" jejíž reálnou hodnotu 2x přeplatil.... nebo ne? protože za ni dal ještě víc než by u tebe dal za ten fámozní lepší prut =D
za další týden se ti známej od konkurence na závodech pochlubí, jak se konečně zbavil toho neprodejnýho krámu a jak jsem mu pěkně toho zákazníka připravil a koupí mi za to pivo =)
prostě život je nekonečný boj =)

NZbyndas - Profil | Po 28.3.2011 14:12:33

Standa123 >> Naprosto s tebou souhlasím... :-) Taky jsem na takové obchodníky alergický

NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Po 28.3.2011 14:11:28

Celý model financování oběživem je špatný. Starý dobrý barterový obchod by takovéto praktiky vyřešil. Donesl bys výrobci prutů kilo soli a on by ti za to dal prut. Jednoduchý. Výrobce potřebuje sůl, jelikož hodně solí a rybář potřebuje prut, jelikož hodně rybaří. Obě strany něco potřebují a obě mají stejné podmínky a jsou si rovni