Koupit kompletní tripod nebo si ho "vyrobit"?

Zdravím,

chtěl bych se poradit ohledně jedné věci.

Je lepší si koupit nějaký hotový tripod, např. tento:
http://www.tropicliberec.cz/stojany-3/stojan-giants-fishing-euro-pod-storm-4-rods-2x-hlasic-a-taska-zdarma

nebo si ho "vyrobit". Přemýšlel jsem, že bych si koupil takový tripod:
http://www.tropicliberec.cz/stojany/sona-tripod-al-20-35-s
a na to takové rameno:
http://www.tropicliberec.cz/hrazdy/sona-rameno-al-30-50-s3
To bych používal místo předních vidlic a dozadu bych si koupil klasické 2 teleskopické vidlice.
Má to tedy smysl, nebo se vyplatí koupit to kompletní?
Byl by to totiž pořádný rozdíl v cenách. Ty kompletní tripody stojí kolem 2 tisíc a to, co bych si udělal já by mě vyšlo kompletní asi na 700,-
Autor diskuse: Nessos - Profil , 8.1.2011 kaprařina - náčiní, doplňky
89 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NSven - Profil | St 12.1.2011 18:42:19

rybar z NZ >> :-)))

Nrybar z NZ - Profil | St 12.1.2011 18:40:21

Sven >> múže být i když mi to je jedno :) když ho baví to honení auri nech honí :D :D :)

NNessos - Profil | Út 11.1.2011 22:33:51

vahaj >> No já to myslel, jakože si to objednáš z eshopu a pak si to jdeš vyzvednout, nebo zkontrolovat do kamenného krámku. Já si to můžu nechat poslat jenom PPL nebo poštou.

Nrover - Profil | Út 11.1.2011 20:54:59

Pokud jsi manuálně zručný, a máš víc jak minimální znalosti s prací s kovy, potažmo zámečnickými pracemi, vyrob si ho ! Protože když ho zkazíš, resp. když nebude na 100% funční, můžeš vynadat pouze sám sobě. Když bude OK, a jsi podnikavý, bude z tebe za pár let milionář :-)

NJovánek - Profil | Út 11.1.2011 20:41:47

Nessos - >> Kup si zavrtávací vidličky.Bych řek,že to nevypadá tak humpolácky,když půjdeš na rameno nebo na řeku.Na přehradě nebo rybníce ti taky dobře poslouží,možná líp,než nějaký levný stojan,kde za chvíli ukroutíš závit,nebo se ti celý rozklinká.

Nvahaj - Profil | Út 11.1.2011 19:57:39

Nessos >> ??????????? Jak z ruky??? Já objednávám z Čech i z Moravy. Proto je to e-shop:-)))

NNessos - Profil | Út 11.1.2011 18:47:17

Závidím, já mám všechny velké eshopy z ruky..

Nvahaj - Profil | Út 11.1.2011 18:26:42

Sven >> Já to mám do Ústí patnáct kilometrů, v Ústí chodím i do zaměstnání. Občas tam zajdu, ale objednávám si v poslední době přez e-shop a dojdu si to tam prohlídnout a překontrolovat no a i zaplatit:-)))

NSven - Profil | Út 11.1.2011 18:24:04

vahaj >> já jsem tam tedy ještě nikdy nebyl ale několikrát jsem u nich nakupoval v e-shopou a spokojenost 200%. Solidní ceny, rychlost, komunikace perfektní a zatím žádná reklamace. :-)))

Nvahaj - Profil | Út 11.1.2011 18:14:22

Sven >> Opravdu jen legrace. Já vždycky, když jsem kupoval něco dražšího, tak k tomu byl nějaký prezent. Je ale pravda, že tam chodím osobně. Mám s nimi jen dobré zkušenosti.

NSven - Profil | Út 11.1.2011 18:12:34

vahaj >> :-)))))

Nvahaj - Profil | Út 11.1.2011 18:08:50

Sven >> 0+ dva zdarma?:-)))))))))

NSven - Profil | Út 11.1.2011 18:03:22

vahaj >> sice nevyřizují ale dál příjímají. Třeba se pak blejsknou nějakým bonusem za věrnost a trpělivost :-)))

NNessos - Profil | Út 11.1.2011 18:01:51

vahaj >> Díky, asi to pak objednám od nich, všude jinde to mají o dost dražší.

NNessos - Profil | Út 11.1.2011 18:01:28

Sven >> Jasně, to chápu. Přesně tohle jsem potřeboval.

Nvahaj - Profil | Út 11.1.2011 17:55:19

Nessos >> Pokud bys je objednával u Braunstaru, tak do 31.ledna mají zavřeno a nevyřizují ani objednávky v e-shopu. Předělávají prodejnu.

NSven - Profil | Út 11.1.2011 17:39:25

Nessos >> Díky. No tak sláva :-))) A když si koupíš nebo uděláš ještě takový háček na zátěž, který se šroubuje dospod adapteru, tak stojan drží jak přibitý:-)
http://www.fenclvladimir.cz/

NNessos - Profil | Út 11.1.2011 17:34:03

Sven >> No to je vynikající řešení. Tak to udělám. Koupím si 2 ty triadaptery a k tomu vidlice. Výborně. Díky

NSven - Profil | Út 11.1.2011 17:13:48

rybar z NZ >> on si stejně nic nekoupí :-)
Kdyby měl opravdový zájem, tak už to dávno udělal. Zatím jen honí auru a kalí vodu :-)))

NSven - Profil | Út 11.1.2011 17:11:57

Dodo4 >> nemáš zač. Já mám takové dva a jsem s nimi spokojený.
Sice většinou využívám jen vidličky ale v případě potřeby je našroubuju na triadaptér.
A zase mám podle druhu terénu na vybranou. Buď dopředu jednu trojnožku s hrazdou na dva pruty a dozadu vidličky nebo každý prut na jednu trojnožku a dozadu vidličku. Podle toho jestli chci oba pruty jedním směrem nebo každý jinám.
Ještě je třetí možnost. Dát hrazdy na obě trojnožky a postavit je za sebou.
Triadaptér má závit i zespodu a je možná tam našroubovat háček na upevnění stabilizační zátěže.

Nrybar z NZ - Profil | Út 11.1.2011 16:59:18

Sven >> ale já sem to nemyslel jako ty že si koupí ten stred a ktomu vydličky ale tak že si koupí origo stojan a co tam sou nohy se budou dát použít i jako vidličky

NDodo4 - Profil | Út 11.1.2011 16:57:33

jj dik moc

NDodo4 - Profil | Út 11.1.2011 16:50:37

a kde?

NSven - Profil | Út 11.1.2011 16:46:17

rybar z NZ >> takový se dá snadno pořídit za 479,- :-)

Nrybar z NZ - Profil | Út 11.1.2011 16:30:18

Nessos >> co na tom nechápeš proste musíš najít takovej tripod u kterého sou nohy kompatibilní s pípačema (pasuje závit jak na tripod tak na pípače).

NNessos - Profil | Po 10.1.2011 16:45:01

rybar z NZ >> Tak tomu vůbec nerozumím :(

Nbeluga - Profil | Po 10.1.2011 16:39:04

no máš pravdu, že to přijde levněji,na chytačku to taky bude stačit, bude delší sestavování a asi méně stabilní než origoš,. já jsem si tímto způsobem sestrojil trojnožku no a taky funguje, pokud se rozhodneš si ho sestavit, tak bych ti doporučil projít více E shopů jsou velmi velmi rozdílné ceny ...............

Nrybar z NZ - Profil | Po 10.1.2011 16:03:21

Nessos >> určite se to dá jenom musíš hledat takovej tripo kterí má na nohách zavít kterej posuje do hlásičú nebo tam dát takovej rchloupinák ale ne takovej co je na kolo ale jinej co se používa pri rýchle vímenne hlásičú

Ndvoko - Profil | Po 10.1.2011 15:44:38

Omlouvám se stojan je to nesvik vloudilo se mi tam k navíc.

NNessos - Profil | Po 10.1.2011 15:43:03

rybar z NZ >> A to se dá, jo?

Ndvoko - Profil | Po 10.1.2011 15:33:36

Ahoj tripody mám dva začínal jsem s jrc za nějakejch 1500korun,není špatnej dobrá stabilita,a i ty plastové klipy drží jak bejk.Závěsné očko na zatížení,takže v pohodě.Manželka mi naježila letos trojnožku neskvik dá se na netu sehnat tak 3500a je fakt super.Záleží kam s ním budeš chodit,někdy beru vidle někdy tripod,podle lokality a břehů.

Nrybar z NZ - Profil | Po 10.1.2011 15:10:51

Kúp si takový stojan ktorého nohy sa dajú použiť aj samostane ako vydličky a máš po probléme.

Njambo - Profil | Po 10.1.2011 14:34:03

No nevím co " vyrobíš " za 700,- v jaké kvalitě,přidej něco akup hotovku.

Nštikobijec - Profil | Ne 9.1.2011 22:11:58

neprduch >> no jak koukám někteří Vas taky raději nemusí ...je fakt ,že mě čeština nikdy nešla ,ale na to prdím, živím rodinu i sebe ( R U K A M A )

Nneprduch - Profil | Ne 9.1.2011 22:02:51

štikobijec >> Díky, že jsi mě neposlal jinam. Aspoň, že jsi slušný.

NZdendahat - Profil | Ne 9.1.2011 22:02:32

Já si myslim že pokud takle špekuluješ tak nevíš co chceš, já jsem musel mít mermomoví tripod, tak jsem šel a koupil jsem ho, tady kolegové píšou že by TR, nechtěli ani za nic a chytaj na vidličky. Prostě jen záleží co člověk chce a co se mu líbí nabo vyhovuje. :-)

NNessos - Profil | Ne 9.1.2011 21:57:17

Radek Š >> Jo, no to je hold nevýhoda stojanů. Máš můj respekt za ten stojan. Vypadá opravdu dobře. Můžu se zeptat, kolik váží?

Nštikobijec - Profil | Ne 9.1.2011 21:56:04

neprduch >> pane ze STRAKONIC VY JSTE HLAVA, a když V A S to štve tak jděte do háječku, dejte si panáka a neotravujte, a vypněte si PC.

NNessos - Profil | Ne 9.1.2011 21:55:58

Fild@ >> Fil@s - 9.1.2011 20:40:28 >> No tak to já se vcelku nebojím, že bych šel k vodě, kde by nebylo možné vidle zapíchnout.

Nneprduch - Profil | Ne 9.1.2011 21:47:56

štikobijec >> Nevím, jak chlapY????, já nevím, ale místo mustanga si kup pravidla pravopisu. Vážně už mě štve,jak je velká část rybářského národa v češtině na úrovni mateřské školky. Ale hlavně že se všem daří a hrčí.

NRadek Š - Profil | Ne 9.1.2011 21:34:13

Takhe vypadá u vody postavený.

NRadek Š - Profil | Ne 9.1.2011 21:29:55 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ja jsem si stojan dělal z nerezu, a když jsem přemýšlel o hrazdách a vidličkách tak jsem dospěl k tomu, že mi to zabere na transport stejně místa jako složený stojan. Takže si budu dělat vidličky klasiku ale z nerezu a muhutnější než prodávají. Taky jsem zaznamenal nevýhodu stojanu v tom, když chceš každý prut hodit na jinou stranu, tak u stojenu máš šňůry pomalu do pravého úhlu vůči prutu a to mě tedy vadí. Přikládám složený stojan. Materiál mě vyšel na 1100,- kč.

Nštikobijec - Profil | Ne 9.1.2011 21:12:55

AHOJ CHLAPY nevíte nahodou někdo , kdo by byl schopen udělat TĚLO , STOJANU MUSTANG ??????

NFil@s - Profil | Ne 9.1.2011 20:40:28

Záleží na tom kde budeš lovit. Doposud jsem měl zavrtávací vidle, ale letos jsem jezdil na revíry, kde vidle nebylo možné použít. Takže to byl boj najít místo kde by to šlo bez stojanu. Kupuji si tripod Nesvik, je tady na něj sama chvála, tak se nechám překvapit...

NNessos - Profil | Ne 9.1.2011 18:12:43

vahaj >> No jo, máte pravdu :)

Nvahaj - Profil | Ne 9.1.2011 18:09:53

Nessos >> Jestli to nebude tím, že to řešení fajn není. Prasopes je prasopes:-)))

NNessos - Profil | Ne 9.1.2011 18:04:32

Truďák >> Jo, ta kombinace mě taky napadla. Dokonce ji tady i někdo zmiňoval. To bych se ale bál, jestli by se mi ty vidlice, a pruty s něma, nevyvrátily, kdybych je měl jenom na dvou vidlicích. Ale nápad je to dobrý. Rozhodně levnější, než kupovat kompletní tripod za dva tisíce.

NTruďák - Profil | Ne 9.1.2011 17:40:11 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Nessos >> Taky mě otravujou lidi kterým to u vody pořád pípá a někdy i dost nahlas! Já ti psal jen moje zkušenosti a vůbec ti ten stojan nenutím, záleží jen na tobě co si pořídíš. Já sem si poradit nenechal a dělal sem to stylem pokus omyl. Já jezdím skoro pořád autem ale mám i malý pruty, to když se vydám na labe cca 2 km tak si beru klasický vidličky. Nevím jestli to tady už nezaznělo ale co zkusit kombinaci hrazdy co si zadal v otázce a k tomu vydličku bylo by to levný a univerzální!

NNessos - Profil | Ne 9.1.2011 17:32:48

Sven >> Řekl bych, že jsem své řešení načrtnul dost jasně. Jestli tě opruzuju, tak je mi to opravdu, opravdu velice líto, ale nikdo tě nenutil tady psát svůj názor.

Kritizovat, kolego, umí každý.

Npijo - Profil | Ne 9.1.2011 17:31:11

Nessos >> Neni to ten istý, a cena....
daj si hlavnu stranku tam to maš...okolo 50 eur

NSven - Profil | Ne 9.1.2011 17:28:51

Nessos >> Ne, neboj se. Nejsem ten co by řekl, že tvé řešení je fajn. Ty totiž žádné řešení nemáš. Sám nevíš co chceš a jen zbytečně opruzuješ.....

NNessos - Profil | Ne 9.1.2011 17:23:14

pijo >> Zrovna pár komentů dole ho mimisek dost kritizuje. Btw nevidím cenu.

NNessos - Profil | Ne 9.1.2011 17:22:05

Truďák >> Díky za názor. Ale:

Já autem nejezdím a tahal bych to na zádech nebo na kole. Ne, že bych jezdil nějak daleko, ale tak 3 kiláky to jsou.
Co se týká těch kompletních tripodů, tak hodně lidí (i tady) ty levnější kritizuje (plasty apod.) a na dražší nemám peníze a vlastně je ani nechci. Z toho důvodu nechci ani zvukové signalizátory, protože to už potom není rybařina, když všichni v okolí slyší, jak ti bere ryba. A je to nuda.

Ty vidličky jsou pro mě až plán "b", pořád čekám, že se najde někdo, kdo mi řekne, že to, co plánuju je fajn řešení. Ale začínám se pomalu bát :D

Nsympatic - Profil | Ne 9.1.2011 17:21:58

Mam tripod Zico cely nerez za 2500 je supr doporučuji.

Npijo - Profil | Ne 9.1.2011 17:18:50

NCappyk - Profil | Ne 9.1.2011 17:17:15

Nessos >> jasan

NTruďák - Profil | Ne 9.1.2011 17:15:52

Nic nekoumej a kup si buď vidličky a nebo stojan ale celý. Spíš jde o to, co se ti líbí, nebo co je pro tebe praktičtější. Vidle jsou podle mě menší, lehčí a skladnější ale někdy je problém je zapíchnout. Z toho důvodu je pro mě lepší stojan (všude jezdím autem). Já sám sem si tímhle taky prošel, protože sem zámečník, tak sem se rozhod že si stojan udělám komplet sám. No a po dost dlouhém přemýšlení a koumání byl konečně hotov. Za pár výprav se mi ale přestalo líbit tohle, potom zase támhleto a proto sem došel k názoru, že udělám ještě jeden ale podle něčeho co už je odskoušeno a z nerezu, nechtěl sem železo ani hliník. Rozhodl jsem se proto pro mustanga. I přesto že mám přístup k všem potřebným strojům a i k laseru, sem po zjištění ceny materiálu a doby po kterou bych ho vyráběl došel k závěru že bude lepší když si hodím v práci nějaký přesčas a stojan si koupím. Dopadlo to tak že za čtrnáct dnů sem ho našel v inzerci tady na mrku a o víkendu byl krasavec doma. Nakonec sem zaplatil o 700 víc a to jen oproti ceně materiálu, Že sem ho koupil, No a kybych ho vyráběl sám a k materiálu pripočet ještě čas tak by mě vyšel dráž než nová kopie. Toď můj názor a zkušenost. Přeju šťastnou ruku při výběru.

NNessos - Profil | Ne 9.1.2011 17:15:24

Cappyk >> Jasně. To chápu. Nakonec ukotvit to můžeš třeba i kamenama, v nouzi samozřejmě. Ale 2 kusy toho kotvení by mě vyšly na 300,-. A to mi přijde fakt dost. Zvlášť, když za 300,- si koupím 6 teleskopických vidlic :(

NCappyk - Profil | Ne 9.1.2011 17:11:48

Nessos >> na vidličku se dá koupit nebo udělat tento stabilizátor http://sportcarp.cz/obchod/stojany-na-pruty-vidlick​y-a-prislusenstvi/stabilizator-vidlicek-mini.aspx

NNessos - Profil | Ne 9.1.2011 17:04:10

Cappyk >> Já to právě proto chtěl řešit tím tripodem aspoň vepředu. Tím bych to jako by ukotvil. Je mi jasné, že by to nemělo kdovíjak velký význam, ale aspoň něco.

V dešti, nebo v lijáku moc chytat nebudu, ani nebudu sedět v blátě, nerybařím sportovně, takže si myslím, že i levnější cajk by mi mohl slušně posloužit.

Dát 3 000,- za stojan prostě nemůžu.

NGRUPA - Profil | Ne 9.1.2011 17:03:05

vahaj >> aha. tak ja zase mažu.....:-))

NCappyk - Profil | Ne 9.1.2011 17:01:00

Nessos >> .. a jak koukam na ty tvoje pruty tak mam uplne ty samí :-)

NCappyk - Profil | Ne 9.1.2011 16:59:15

Nessos >> Pár lidí to tady používá,taky sem se bál :-)

Nmimisek - Profil | Ne 9.1.2011 16:58:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Zdarec,mam doma stojan Albastar čtyřnožku,cely hlinikovy a je to šrot.Stal necele 3000kč. a už bych takovy nikdy nechtěl.Nema cenu šetřit, radši par korun přidat a vzit si nerezovy.U hlinikoveho stojanu je největši problem ZAVITY. Ty jsou hned sjete.Takže bych doporučil bud z nerezove oceli anebo si ho vyrobit doma sam jako ho mam ja, ale moc ho nepouživam protože mam nove vidličky a myslim že je to rychlejši a praktičtějši.Tak zdar at se daři

NNessos - Profil | Ne 9.1.2011 16:56:41

Cappyk >> Zajímavé. A nebojíš se, že se ti to třeba převrhne, když budeš mít de facto 2 pruty na 2 vidlicích?

Já bych se asi bál, mám pruty 3,60m..

Nvahaj - Profil | Ne 9.1.2011 16:50:14

GRUPA >> Směrování kolegy někam jinam než na co se ptal:-)))