Shimano Beastmaster BX heavy 3,90m

Zdravím fídraře. Rád bych si pořídil zmíněné rákosky, tak mám prosbu o názory a zkušenosti s těmito pruty. Chci je na Labe, řeky mírnějších toků, ale občas i na stoják. Díky i za nekladné názory a zkušenosti.
Autor diskuse: bobina - Profil , 5.1.2011 feeder - náčiní, doplňky
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NWendy FOX - Profil | Ne 18.9.2011 14:43:10

bobina >> Díky, právě od pana Snopka jsem si ho objednal. V pátek byl už prut doma. Velká spokojenost - mě ta parabolická akce prostě vyhovuje. Vašek

Nbobina - Profil | So 17.9.2011 20:45:31

Wendy FOX >>
Dlouho jsem tu nebyl,ale pokud ještě jsou ,tak zde:
http://www.rybarskepotreby-shop.cz/prut-shimano-bea​stmaster-bx-heavy-feeder-396-cm-2283.html

NWendy FOX - Profil | Čt 8.9.2011 15:26:40

Nevíte někdo, proč nejsou pruty Beast Master Heavy k dostání? Prošel jsem si nějaké e-shopy, ale píší, že nejsou skladem!!
Díky Vašek

Nbobina - Profil | Pá 13.5.2011 18:31:55

Apropo,už tedy chápu,proč dali na Besty tu akci a slevu !!!!!!!!!!!!!!, novou špici 2oz / třeba dobrou / koupíš za 550,- , prostě obchodní tah :((

Nbobina - Profil | Pá 13.5.2011 18:18:55

No tak to jsem rád,že podobný problém nemám jen já, i když zrovna u šimán mně to zaráží. Holt sem nejde asi ta kvalita,co by měla být !!!!!!!!!!!!!!!

NCronicle - Profil | Pá 13.5.2011 14:56:49

bobina >> Mám Speedmaster AX Medium a mám ten istý pocit..3.oz som zatiaľ nepoužil, no 2.oz pri 20grm kŕmítku akoby škrýpalo...1.oz zaťažím až nedeľu..

NHmmmmTakJooooo - Profil | Pá 13.5.2011 13:51:47

bobina >> Ahoy ... mam stejny problem dokonce i u Vengeance os shima ... na svech prutech mam stejny vlasec ... drive sem zaznamenal v jedne debate ze typek mel stejny problem u shima a vyresil to jinym vlascem pry ...

Nbobina - Profil | Pá 13.5.2011 13:37:56

čekal jsem tu na nějakou reakci,nebo zkušenost,ale vše vyřešily 3oz špice - je to v pohodě,asi soudruzi šitmánisti nemaji až tak domyšlená očka u 2ozetky - ty zřejmě vlasec odírají,takže teď se půjdu hádat s prodejcem a uvidím jeho postoj k věci.Sice mně to stálo asi 50m vlasce na obou navijácích,ale záhada nových prutů vyřešena.
Ahoj

Nbobina - Profil | Ne 8.5.2011 15:04:31

Zdravím příznivce beastů

- pruty jsou to / alespoň pro mně / fakt bomba,ale mám teď u obou takový problém.

Vlasec jsem vždy i teď,používal maximu - match a feeder 0,18-ku a vychází to do míst tak 1m až 1,3m před posledním očkem - kde je vlasec asi po 3 vycházkách jakoby odřený,nebo lehce otřepený.
Můj názor je,že poslední očka u 2oz špice jsou v okolku ostřejší,než u 3 a 4 ozetky.
Nejdřív jsem si myslel - náhodička při koupi vlasce / nepovedenec / ,tak jsem dal 0,20-ku a bohužel je to stejné.Máte někdo podobnou zkušenost ???
Zkusím ještě 3oztku,ale je to divné.
Díky

NLálos - Profil | So 5.2.2011 13:50:34

bobina >> jojo, je to tak, ale nevidím důvod, si ji kupovat:) ten rozdíl oproti té 2 ozce bude zanedbatelný

Nbobina - Profil | So 5.2.2011 12:28:05

Lálos >>
No ,tak jestli jsem dobře hledal,tak nejdlíž pod 2oz je
Tip Super Feeder Tip AXH 1,50 SGLD - je to tak???

NLálos - Profil | So 5.2.2011 12:21:24

bobina >> musíš se dívat na označení, na jeho konci musí být LD (large diameter = široký průměr) a podle tady téhle tabulky by špičky s tímhle označením měly začínat už od 0,75oz, takže měkčí než 2 oz půjdou sehnat určitě

http://www.mujlov.cz/clanek.php?cislo=45

Nbobina - Profil | So 5.2.2011 12:16:39

Lálos >>

Díkes za info.

NLálos - Profil | So 5.2.2011 11:14:57

bobina >> myslím, že jde koupit 1,5 oz a možná i měkčí, ale stojí kolem pětistovky, jen si musíš pohlídat ten průměr, na heavíčka je širší rozměr. Já jsem ji navíc nikdy nepotřeboval, ta laminátová 2oz je měkká jak 1oz od jiných firem

Nbobina - Profil | So 5.2.2011 10:11:45

Lálos >>
No a nevíš - je možné dokoupit i na besta 1,75 oz,prostě nejbližší pod 2oz??,asi jedině poupravit né.

Nkadlan - Profil | So 5.2.2011 8:51:34

Lálos >> Také si myslím že 2,3,4

NLálos - Profil | So 5.2.2011 8:37:21

bobina >> špičky jsou tam 2 oz (laminátová, malý očka), 3oz a 4oz (uhlíkový s velkýma očkama)

Nlada78 - Profil | Pá 4.2.2011 20:47:48

bohužel je zatím nikde nemají,abych si ho mohl vyzkoušet. Budu čekat na Brno.

Nbobina - Profil | Pá 4.2.2011 20:43:21

lada78 >>
no,už aby to šlo,jsou oba na palební čáře,prostě mazlíci... :)

Nlada78 - Profil | Pá 4.2.2011 20:37:47

nevím ty další-jen tu první jsem se dozvěděl. taky si plánuji tento prut koupit a scháním nějaké info.

Nbobina - Profil | Pá 4.2.2011 20:33:32

lada78 >>
takže 2,5 3 3,5 ???

Nlada78 - Profil | Pá 4.2.2011 20:26:03

bobina >> kdesi psali,že začínají na 2,5 oz

Nbobina - Profil | Pá 4.2.2011 20:18:18

Mám dotaz ještě k původní otázce
- jakou mají špice gramáž / označení / u besta BX ? - dík

Nlada78 - Profil | Út 1.2.2011 16:06:30

Zdravím,tak co,něco nového tématu?

NMrtweyUbrus - Profil | Út 1.2.2011 14:25:24

rákos >> Měl jsi více dávat pozor při hodinách češtiny, nezlob se na mě :)

Nrákos - Profil | Út 1.2.2011 14:21:23

Sethy >> možná máš pravdu,mam ho novej eště sem na něj nechytal

NSethy - Profil | Út 1.2.2011 12:56:11

kubah >> tak pozor aby ti rákos nenapsal že: "o daiwách vÝš uplný kulový nezloP se na mě"
:-D

Nkubah - Profil | Út 1.2.2011 12:23:21

Sethy >> já měl Sola a taky se mi zdál Zauber lepší..

Prodal jsem ho a přikoupil ještě dva Zaubery :-)

NSethy - Profil | Út 1.2.2011 10:52:25

rákos >> a na to ji přišel jak? :-D Pár daiw jsem měl a za tu cenu určitě nestojí. Spíš bych řekl, že ty víš houby o mně.

Nrákos - Profil | Út 1.2.2011 5:22:01

Sethy >> o daiwách výš uplný kulový nezlop se na mě

NSethy - Profil | Po 31.1.2011 21:09:19

rákos >> pár jsem jich v ruce měl a teda žádný zázrak. Šlape, ale i zauber je lepši...

Nrákos - Profil | Po 31.1.2011 20:12:28

Sethy >> tobě nešlape

NSethy - Profil | Po 31.1.2011 17:58:53

rákos >> a jo, tak když jí používají i angličtí specialistě, určitě bude úžasná:-D
Já psal z vlastních zkušenosti...

Nwhoau - Profil | Po 31.1.2011 14:11:03

bobina - >> Pozivam samou radu akroat Medium muzes se u me do profilu podivat na Labi jake dva kapriky pekne sem na ne vytahl :))) s heavy tehle rady nemam zkusenosti ale ja bych do heavy nesel ...

Nrákos - Profil | Po 31.1.2011 10:43:57

Sethy >> myslim že bude dobrá používají i angličtí specialisté na lov feederem

NSethy - Profil | Po 31.1.2011 9:39:10

rákos >> nevím jestli je to s tou Caldii výhra :-D

Nrákos - Profil | Po 31.1.2011 8:48:04

marys >> u mě sema amnesia 360 a naviják daiwa caldia 3000X tohle je moje zbraň

Nmarys - Profil | Po 31.1.2011 8:44:33

rákos >> Přesně tak ,a co u tebe nakonec vyhrálo?? Že by ten tvrdší Speed??

Nrákos - Profil | Po 31.1.2011 8:43:50

kadlan >> jdi radši lepit rypáky :)

Nrákos - Profil | Po 31.1.2011 8:28:02

marys >> scela stebou souhlasim.každej má rád neco jinýho,já například než sem našel feeder který vyhovuje mě, prošlo mi rukama asi 8 prutů.Je to hlavně o dobrym pocitu při lovu

Nmarys - Profil | Po 31.1.2011 8:12:50

rákos >> Já myslim že hlavně záleží na tom co komu vyhovuje.. Mě Best třeba právě vyhovuje víc tím ,že je měkčí než Speed..

Nrákos - Profil | Po 31.1.2011 7:53:06

marys >> já beasta mam ale na tažnější řeky je lepší prut s trošku tužší páteří líp se z tím zasekává nic proti

Nmarys - Profil | Ne 30.1.2011 22:44:31

Sethy >> Taky souhlasím ,RÁKOS asi Besta nevlastní a ani ho asi nikdy na Labi nezkoušel..

Nmarys - Profil | Ne 30.1.2011 22:38:49

Tomčaaa >> Čau, nikdy jsem přesně max. délku neměřil ,ale při použití pletenky kterou na větší vzdálenost skoro vždy používám si myslím ,že přes 70m dám ,ale opravdu to jen odhaduji. A viditelnost záběru samozřejmě není jako při chytaní do 30m ,ale při použití pletenky s šokovkou to docela jde..

NSethy - Profil | Ne 30.1.2011 22:24:46

Standič >> A kdybys chtěl tak u nás v obchodě mají ještě bez AX i BX :)

NStandič - Profil | Ne 30.1.2011 21:40:52

taky si ho chci pořídit ,akorat nevim jestli AX nebo BX jakej j v tom rozdíl a co byste vzali vy?

Nkadlan - Profil | Ne 30.1.2011 19:48:45

Sethy >> Souhlasím

NSethy - Profil | Ne 30.1.2011 18:52:34

rákos >> pěkná blbost:)

NP3 - Profil | Ne 30.1.2011 18:48:11

Lálos >> přesně jak píšeš,kolega mně docela rozesmál :-)))

Nrandacek - Profil | Ne 30.1.2011 18:34:49

ahoj,já nevím jak Bestík .ale já jezdím do Hřenska a používám Shimano Nexave BX 4,27m Extra Heavy Feeder a jsem spokojen.

NLálos - Profil | Ne 30.1.2011 18:33:46

rákos >> pěkná blbost:)

Nrákos - Profil | Ne 30.1.2011 17:18:44

beast master je feeder stavěný na stojaté vody na labe určitě nebrat lepší bude speed master

NTomčaaa - Profil | Ne 30.1.2011 17:08:18

marys >> ahoj prosím tě do jaké vzdálenosti se s tím to feederem dá dohodit a na jakou max. vzdálenost to má smysl detekce záběrů a zaseknutí ryby ? děkuji ta info

Nbobina - Profil | Ne 16.1.2011 18:52:02

Čau borci,

tak tohle sem fakt nechtěl.Přez den jsem tu nebyl a fakticky se prapůvod mé zvýdavé otázky kapičku řeklbych lehce zvrhlo,někam ouplně jinam.Každopádně původní smysl a dotaz je pro mně jasný - už jsem si BXka pořídil a podotázka ohledně údržby rukojeti / korek versus pěnovka /, se někam jaksi otočila.
Dobrá,už se nepřete,hlavně zdraví,prácičku,pohodu v zaměstnání a pokud by snad rád někdo konkrétně odpovídal na mou otázku,pak si rád vše přečtu popř.nechám poradit.
Dík všem čertům za zkrocení emocí a Petrův zdar.

NSethy - Profil | Ne 16.1.2011 18:39:17

lada78 >> tak, tak jsou to jejich pruty.

Nlada78 - Profil | Ne 16.1.2011 18:37:46

Sethy >> některým lidem to nevymluvíš,at si s prutem dělají co chtějí,ne? :-)

NSethy - Profil | Ne 16.1.2011 18:33:26

Tak jo natřete si korky lakem a nejlépe i ty pěnovky. Tohle vážně nemá cenu :)

Nlada78 - Profil | Ne 16.1.2011 18:26:22

Sethy >> Ne všechno,co je na netu,je pravda. Alespon já v tom odkazu nechápu,proč si tak protiřečí. - Přítomnost korkoviny (složitá směs mastných kyselin a těžkých organických alkoholů) umožňuje, aby korkové pletivo nepropouštělo tekutiny a plyny. A dále píšou:-KOREK – PORÉZNOST
Jednou ze zvláštností korku je, že propouští vzduch

Nsolich76 - Profil | Ne 16.1.2011 13:28:39

masterfish >> hmmmm

Nmasterfish - Profil | Ne 16.1.2011 13:19:53

kasch >> solich76 - 16.1.2011 11:29:36 >> Tak já radši taky korek...jen jsem konstatoval, že u tohohle pruty, který je zmíněn v otázce, je korek pouze vložen mezi pěnovku, aby to asi vypadalo, ale funkčně je to k ničemu...

Nsolich76 - Profil | Ne 16.1.2011 11:57:00

Sethy >> hmmmmmmm dobrýýýýýýýý ale zmínka o tom co vše zničíš tam není. A nepotřebuju mikroskopickou stavbu korku. Navíc se tam píše že nebere vodu. Kdyby jí nebral ani trochu, neplesnil by. O tom žádná. Papír snese všechno ale praxe je taková že ostatní rybáři ho doslova koupou nebo čistí vlhkým hadrem a nechávají oschnout. Takže asi tak. Já myslel že mi tu napíšeš své znalosti. Né, že to zkopčíš nebo dáš odkaz. Článek dobrý, poučný .... ale o některých bodech by se dalo diskutovat. Ale to už řešit nebudu. Já jen říkám, že ony vlastnosti které ty myslíš nebo o kterých mluvíš korek určitě neztrácí a já tím předejdu onomu strachu s plísně nebo koupání, či otírání hadrem, abych docílil původního vzhledu.

NSethy - Profil | Ne 16.1.2011 11:38:42

kasch >> solich76 - 16.1.2011 11:27:07 >> např. http://www.korek-jelinek.cz/cz/clanky/jedinecne-vla​stnosti-korku přeber si to jak chceš.

Nsolich76 - Profil | Ne 16.1.2011 11:29:36

masterfish >> no abych pravdu řek i k pěnovce mám výhrady. A asi větší. To radši ten korek. Ale nej jsou pruty těchto kukojetí, co musíš pořád opatrovat a ošetřovat, aby nepřišly k úhoně. Myslím tím např. kaprové pruty BEZ rukojeti. (korek,pěnovka)

Nsolich76 - Profil | Ne 16.1.2011 11:27:07

Sethy >>
Sethy - Ÿ So 15.1.2011 18:32:35
bobina >> o laku už bylo řečeno mnoho. Nalakováním zničíš VEŠKERÉ vlastnosti korku. On se tam nedává proto jak vypadá :-D
třeba toto. Tu větu kdo to tu psal jsem nenašel. Taky jsem nepsal že jsi jí napsal ty. Ale to co jsem našel...... nebo k tomu co jsem našel. Můžeš mi prosím tady napsat ty vlastnosti toho korku? A hlavně to jak se korek po nalakování chová. Děkuji ti příteli a neber to prosím ve zlém.

Nmasterfish - Profil | Ne 16.1.2011 11:20:08

Z diskuze o konkrétním prutu se začíná stávat spor, jestli lakovat či nelakovat...navíc u prutu, kde části, za které se prut normálně drží, jsou z pěnovky...

NSethy - Profil | Ne 16.1.2011 11:11:34

kasch >> solich76 - 16.1.2011 11:04:49 >> kde jsem psal něco o tom že korek hřeje prosimtě? Už si to asi neuvědomuji. Nějak ti blbnou některé znaky že - píší se ti mockrat po sobě. A stále čekám na tu zátku bez pórů.

Nsolich76 - Profil | Ne 16.1.2011 11:04:49

Sethy >> to víš, že mě to nepřesvědčí ))))))))) protože tvrzení, že hřeje je kravina. Kdyby to bylo formulováno tak, že na sebe neváže teplo a chlad (je nevodivý) tak možná ale psát že HŘEJE )))))) to mě pobavilo taky. Snad tam strkáš nějakou patronu s nějakou kapalinou která se po přelomení žahřeje ))). Doufám, že když si jdeš koupit kladívko tak prodejci dáš výklad o tom jak tím lakem ztratilo dřevo na svých vlastnostech a jak teď bude šíleně klouzat. Strach s tím dělat ))))))) abych s tím nikomu nerozbil palici když mi vyletí z ruky )))) SMÍÍÍÍÍÍÍCHHHHH. Hele mě to je vcelku jedno, jestli si ho někdo lákne nebo né. Jen mě baví ty definice o vlastnostech korku a jak tím tratí.