Mám nebo nemám?

Nakoupil jsem si nejake veci od JT mam smeš Biosquid a budu do toho davat AMK oliheň jen nevím jestli mužu přidat betain... Ano či ne?
73 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

N*_.:(Bogy):._* - Profil | Pá 28.3.2008 9:58:53

m.kindl: Jo taky jsem o ni dosti cetl.... prej me moc dobra... tak diky za radu! :)

NHenos - Profil | Ne 23.3.2008 20:22:29

sidneyv: Do zmesi dajte ten lososový olej a po vyvarení a vysušení namočte tie gule do tej tekutej potravy (teda ak sa jedná o niečo v štýle PPC)- a je po probléme:)))

Nm.kindl - Profil | Ne 23.3.2008 18:30:02

Tak....dneska jsem mluvil s Jardou Dufkem a ptal jsem se ho na tvoje dilema.Tahle směs je jeho oblíbená a má na ní dost nachytáno...na můj dotaz jestli přidat betain či nikoliv je že NE protože AMK už ho obsahuje dost.Je to naprosto vymakaná směs spolu s AMK a nic dalšího by nedoporučoval přidávat.

Nsidneyv - Profil | Ne 23.3.2008 15:11:15

Carpkiller:esencia sa nevyvarí, len vieš, esencia a esencia je rozdiel...

NCarpkiller - Profil | Ne 23.3.2008 13:15:24

sidney : já bych řekl že nevyvaří, jen její menší část, tento problém se týká spíše esencí a olejů...
vydrys: používám liver extrakt a enzimaticky upravenou játrovo-olihňovou moučku, obojí imperial baits...hlavně ta moučka se nám velmi osvědčuje díky výborné rozpustnosti i v ledové vodě..a hlavně její cena je velmi přijatelná oproti jiíným...

Nkura11 - Profil | Ne 23.3.2008 12:56:15

osobne si myslim ze sa vecina amin v tekutej potrave vo vode vyvary... ale dobre je zaliat uschnute gulicky tekutou potravou a nechat nasiaknut...

Nsidneyv - Profil | Ne 23.3.2008 12:43:21

all: podobne ako dať,či nedať betain sa s jedným kolegom dohadujeme, čo je lepšie: on uprednostňuje lososový olej do zmesi, ja tekutú potravu..on mi argumentuje, že tekutá potrava sa mi do vody vyvarí...

Nvydrys - Profil | Ne 23.3.2008 12:29:33

Máte skušenosti z játrovým práškem od nutrigy nebo od koho ho používáte?

NCarpkiller - Profil | Ne 23.3.2008 11:25:10

Betain is dead, liver forewer....

NMontallbert forever - Profil | Ne 23.3.2008 11:24:19

kluci a jsme u toho.....játrové produkty........akorát se divim, že je to v otázce o betainu:D....ale každopdně máte pravdu

NCarpkiller - Profil | Ne 23.3.2008 11:05:01

Kura: souhlasím, také mám rád játrové produkty, a jejich smysl v boilie je stoprocentně potvrzen množstvím trofejních kaprů ulovených právě za jejich pomoci...

Nkura11 - Profil | Ne 23.3.2008 11:03:22

pred par dnami som kupil kilo betainu planujem ho davat nie 5-10g do kila ale aspon 50 g mne betain vonia kusok po musli, skoda ze tato otazka nebola zadana pred tyzdnom, mohol som zobrat radsej kilo jatroveho prasku... alebo rozpustny ryby protak..

NCarpkiller - Profil | Ne 23.3.2008 10:16:50

lukopol: může, proč by nemohl, fantazii se přece meze nekladou...

Nlukpol - Profil | Ne 23.3.2008 8:40:05

Zdravim Vas, chcem sa spytat napriklad mozesa do mixu biosquid s nejakym AMK pridavat GLM, teda nepokazi sa tym GLM nieco ? moze sa GLM pridavat do vsetkych mixov ? dakujem

N44 - Profil | Ne 23.3.2008 8:36:31

Bogy - a co takle vzít telefon a zavolat do firmi JT - Napadlo tě to ?

NKUBA - Profil | Ne 23.3.2008 0:57:27

rozhodne ne...to naposled delal starej Ruzicka a totalne s tim pohorel

NCarpkiller - Profil | So 22.3.2008 22:40:00

Pivař: tak je to tam, zatí mám jen nějaký zamlžený zrak,ale to může být tim skérem...

NJapan - Profil | So 22.3.2008 22:39:18

Pivař: Raděj s tím nakrmím ryby, i když to nefunguje.

NPivař - Profil | So 22.3.2008 22:36:27

Japan- nešetři se, ukaž že jsi chlap.

NJapan - Profil | So 22.3.2008 22:34:16

Pivař: 20g, neblbni, to se týden nevy..

NCarpkiller - Profil | So 22.3.2008 22:31:32

Japan: já to risknu,kdyžtak polknu liquid liver-ten má opačný efekt a dokonale projímá...

NPivař - Profil | So 22.3.2008 22:30:52

Doporučené dávkování podle Mika je 20g nasypat na kg koláče.

NJapan - Profil | So 22.3.2008 22:25:58

Carpkiller: Bacha, jestli neznáš dávku, tak to rači nezkoušej. Způsobuje to prý zácpu.

NPivař - Profil | So 22.3.2008 22:25:46

Tak se nám ta otázka "Mám nebo nemám" zvrhla v "Sežrat nebo nesežrat"

Nkajda - Profil | So 22.3.2008 22:22:58

Brej vecir panove-trochu se Vam do toho pripletu:o)
Betain jsem pouzival nekolik let,ale nezaznamenal jsem nejakou vetsi aktivitu brani!!
Daval jsem ho i do domaciho dipu a fungovalo to dobre,ale bohuzel nemuzu rict jestli to bylo prave betainem,protoze tam tech slozek bylo mnohem vic!!!!

Takze moje odpoved je asi takova:Betain tam dat muzes,ale rybu ti nechytne:o))

NCarpkiller - Profil | So 22.3.2008 22:20:49

Japan: tak já si dám taky,nějakou krabičku betainu tu taky mám,tak si ještě přiložím trávu pod jazyk a uvidím...

NJapan - Profil | So 22.3.2008 22:17:22

Pivař: Už jsem si šňupnul.

NCarpkiller - Profil | So 22.3.2008 22:13:54

Pivař: ......:((((

NPivař - Profil | So 22.3.2008 22:12:50

Japan - z Tvého komentáře níže usuzuji, že je to i pro lidi. Tak si naordinuj dávky.

NJapan - Profil | So 22.3.2008 22:07:33

Caprkiller: Ale když ho mám ještě půl pixly, tak kvůli tomu nabudu kupovat koně.

NCarpkiller - Profil | So 22.3.2008 22:01:44

Japan: přesně to se tu snažím celý den říct...má význam pouze pro vyšší živočichi...

NJapan - Profil | So 22.3.2008 22:00:24

Trochu jsem zapátral na netu a zjistil následující: Betain - dusíkatá organická látka obsažená v cukrové řepě a v jiných rostlinách, zabraňuje hromadění tuku v játrech, zlepšuje trávení stravy rostlinného púvodu, snižuje nadýmání. Používá se v přípravcích pro zlepšení kondice lidí, ale i koňů a jiných hospodářských zvířat. Z toho vyplívá, dle mého názoru, že pro ryby ( kapry ) nemá valný význam, ale mohu se mýlit.

NCarpkiller - Profil | So 22.3.2008 21:22:48

All: já myslím že tato má informace je maximálně ku prospjechu nám všem,proč vyhazovat peníze za něco,o čemž ani nevíme,jestli má opravdu význam,a navíc cena betainu je v čr u obchodníků maximálně přemrštěná,kdo chová nějaký jiný druh fauny,dá mi jistě za pravdu..

NPivař - Profil | So 22.3.2008 21:13:30

Henos - musím říct, že s Tebou v některých věcech souhlasím, ale na druhou stranu v některých názorech zase nesouhlasím. Je to ale na obsáhlou diskuzi do které v tuto chvíli nemám chuť.
Jestli ten betain má Bogy už koupený, nic jím neskazí. O tom jsem přesvědčen. Otázka je v tuto chvíli (dle carpkillera), jestli opravdu působí jako atraktor, anebo tam bude jen tak nanic.

NHenos - Profil | So 22.3.2008 20:54:19

Bogy: Radšej to tam nedávaj, ak máš mix a AMK, ktoré sú osvedčené a chytajú, tak načo špekulovať nad ďalšou prísadou? Viem, že niekedy je snaha "vyšperkovať" zmes u každého z nás a vlastne preto nás to aj baví robiť vlastné boilies, ale menej je niekedy viac, hlavne pri overených kombináciách. Inak súhlas s Carpkiller, overené aj v praxi, len keby niekto sem napísal podobný názor tak pred rokom, tak hneď by sa naňho zniesla spŕška "kritiky"... V Čechách by ste mali mať o betaine hodne znalostí, myslím, že človek, ktorý takpovediac "vynašiel" betain a napísal o tom pojednanie, je práve Čech. "Nepostrádateľnosť" betainu bola dlhé roky predkladaná ako nespochybniteľný fakt - nedávno som sa bavil s jedným človekom, ktorý robí boilies vo väčšom na objednávku a keď prišla reč na zloženie, tak padlo slovo betain, načo som sa spýtal, či sa to ešte stále pridáva do mixov, odpoveď bola, že samozrejme, je to to najlepšie, čo sa tam môže dať... No a potom oponuj:)))

NHoumi.. - Profil | So 22.3.2008 20:09:15

Carpkiller: zajimave info... ale ten pravopis... :))

NCarpkiller - Profil | So 22.3.2008 18:17:39

Japan: právě proto si myslím že je lepší za ušetřené peníze přidat něco jiného,prospěšnějšího....

NJapan - Profil | So 22.3.2008 17:58:11

Caprkiller - Kolik rybářů tolik názorů. Někdo tvrdí, že je betain nezbytný, jiný tvrdí, že je zbytečný. Pravda bude asi někde uprostřed. Záleží, kdo ty výzkumy prováděl, a kdo je platil, jestli výrobce betainu, nebo výrobce nějakých jiných konponentů. Ale přidáním betainu se určitě nic nepokazí, jenom se směs dosti prodraží.

NKoki - Profil | So 22.3.2008 17:14:37

já se taky nechci hádat

NCarpkiller - Profil | So 22.3.2008 17:10:03

koki: to jo ale to už se psalo pře deseti lety...teď prej vyzkoumaly tohle...já se hádat nebudu,jen je to zajímací teorie...

NKoki - Profil | So 22.3.2008 17:07:24

tohle jsem našel o betainu(to píšou všude)
Důležitý komponent, který je obsažen v mnoha druzích přírodní potravy, jsou to korýši, červi, škeble, rostliny, žížaly, nymfy či maso měkkýšů a ryb. Velice účinný atraktor, který by neměl chybět v žádném boilies.

NCarpkiller - Profil | So 22.3.2008 17:04:31

S tou hubou mívám podobné problémy,stejně tak s kloby na rukách,bradou a občas i nějaký škrábanečky,postrácený řetízky,holky že sem rudej stydem atd...srát na to..

NMontallbert forever - Profil | So 22.3.2008 17:02:40

carpkiller: to jo.....jako já neřikám, že nepiju...šak kámoši vííí a ted se asi smějí:D, ale taky to dopadá špatně:D....to se pak dějí věci, že ráno nemužu pohnout hubou nebo přemýšlim na rybách, jak se mi do zavřenyho baťohu mohl dostat ježek:D:D:D a hlavně to zabijí moc mozkových buněk:D

NCarpkiller - Profil | So 22.3.2008 16:54:39

Montalbert: já se snažím nepít,chovám se pak divně a agresivně a špatně to dopadá...si dám raději blunt-a jsem v pohodě...je to teda asi až moc často,ale žiješ jenom jednou...

NMontallbert forever - Profil | So 22.3.2008 16:49:56

carpkiller: kolik máš procent alkoholu? A kdy jsi pálenej?:D

NCarpkiller - Profil | So 22.3.2008 16:42:14

Ty bláho,zatím samé pozitivní ohlasy,já se snad dneska půjdu na oslavu vypít...

NMontallbert forever - Profil | So 22.3.2008 16:40:34

bogy: do boiliesu můžeš dát uplně cokoli..nebo když chceš něco vyzkoušet a nemáš v to důvěru, tak si udělej půlku směsi, kterou máš už osvědčenou a druhou půlku, kterou chceš nějak ,,vylepšit,,:))) akorát zrovna ten betain mi přijde pro mě jako bezvýznamná složka, protože jsem nachytal, když jsem měl betain ve směsi a nachytal jsem ,když jsem ho tam nedal:)))

NCarpkiller - Profil | So 22.3.2008 16:38:06

fery: souhlas......

NFery - Profil | So 22.3.2008 16:26:46

..vždycky jsem měl pocit,že je betain k ničemu:-)..těch zbytečnejch složek bude víc..

NCarpkiller - Profil | So 22.3.2008 16:23:55

Koki: Jo je možný že ho tam pořád dává protože ho má ve skladu,přeci to nevyhází,a hlavně to vypadá líp když je tam napsanej,ale nekecám půl slova,opravdu mi to říkal...

NKoki - Profil | So 22.3.2008 16:21:16

Carpkiller-byl jsem se podivat na lahvicku aminokomplexu food signal a tam je betain napsán ve složení

NCarpkiller - Profil | So 22.3.2008 16:06:39

koki: tam znamená kde?jestli myslíš u karla v mixech tak už bych řekl že spíš ne...

NKoki - Profil | So 22.3.2008 16:03:46

byl jsem na carpwebu a tam betain používají do hodně receptů

NCarpkiller - Profil | So 22.3.2008 15:50:14

Pivař: protože chytám jinou značku, tuto smě sem ještě nezkoušel, ale musím uznat, že je mi velmi simpatická a za určitých okolností bych jí také chytal a stoprocentně jí věřil...

NPivař - Profil | So 22.3.2008 15:45:39

Carpkiller- a to je právě ten důvod proč je u mně Odyssey od CC Moore no. 1

NCarpkiller - Profil | So 22.3.2008 15:41:19

m!s@: tak tak...například GLM...

Nm!s@ - Profil | So 22.3.2008 15:36:59

souhlas s carpkiller..podle me je spousta dalsich veci který se do boilie davaji "zbytečne"...asi jen proto ze u toho byla fotka s 25kg kaprem či nejaka povedena reklama atd...my jsme ho tam taky parkrat pridali a nic moc se nemenilo..cemu verim jsou nektere jine prirodni extrakty...uz jen tim ze se tyto veci mnohdy objevuji v prirozené potrave kapra..

NCarpkiller - Profil | So 22.3.2008 15:20:04

pjarmil: asi tak,jen je to zbytečná investice a je lepší třeba nějaká kvalitní tekutá potrava nebo kvalitní enzimaticky upravená LT moučka či nějaký extrakt...

Npjarmil - Profil | So 22.3.2008 15:14:51

carpkiller- docela prekvapiva zprava. ale zase kdyz ho tam das, nic s tim nezkazis..

NCarpkiller - Profil | So 22.3.2008 14:49:06

Pivař: taky jen čekám na smršť popela na mou hlavu,ale zkrátka prodávám jak jsem nakoupil...uvidíme co se bude dít....

NPivař - Profil | So 22.3.2008 14:46:37

Ogon123- to nic, já jsem taky zdá se vyhodil zbytečně stovku.
Capkiller- zdá se, že ze zprvu nenápadné diskuze se po Tvém komentáři stane velmi zajímavou. No, budu to sledovat.

NCarpkiller - Profil | So 22.3.2008 14:37:43

orgon: soráč...

Nogon123 - Profil | So 22.3.2008 14:36:15

Carpkiller -pro me taky prekvapeni..zrovna vcera sem soulel a betain pridaval:o)) tos nemohl rict vcera?:o))

NCarpkiller - Profil | So 22.3.2008 14:22:04

Pivař: já vím,mají v hlavě zarytá od dob knihy s názvem: Nástrahy a návnady na kapry od Kena Towenleyho která betain až do dnes považuje za top atraktor a přísadu do boilie...mě to také zarazilo,ale v těchto tématech Karlovi docela věřím...

NPivař - Profil | So 22.3.2008 14:03:49

Carpkiller - pan Nikl tomuto tématu bezesporu hoví, o tom žádná. Abych řekl pravdu, pro mně je toto docela překvapivá informace. Jen by mně zajímalo, co by k tomuto názoru řekli prodejci jako Mik, Vápeník, Těšínský..., který ve svých komentářích k betainu tvrdí, že je to v podstatě hifi složka v boilí.

NKoki - Profil | So 22.3.2008 14:00:57

Carpkiller-a to všude píší že je betain nejlepší atraktor a že by neměl chybět v žádném boilie

NCarpkiller - Profil | So 22.3.2008 13:38:20

V posledních výzkumech rybýho vývoje a trávení se zjistilo,že kapři nejsou schopni betain v potravě rozeznat a ani z něj nemají žádný užitek...to funguje až u vyšších živočichů jako jsou ptáci a savci...to si nevymýšlím...vím to od pana Karla Nikla který tomuto tématu celkem hoví...

NPivař - Profil | So 22.3.2008 13:27:05

Jedním slovem:máš. Do toho dipu ho můžeš přidat taky.

NHorda - Profil | So 22.3.2008 12:08:45

betainem nic nepokaziš

N*_.:(Bogy):._* - Profil | So 22.3.2008 12:08:29

Máte někdo s touto směsí dobré zkušenosti???

N*_.:(Bogy):._* - Profil | So 22.3.2008 12:08:03

Jo hele tak ten nemam... ale to je jedno... snad to takhle bude stacitr jeste spolu s dipem...

NBoule - Profil | So 22.3.2008 12:04:50

Betain tam rozhodně ještě přidej,a ještě bych přidal játrovej prášek.

NKEULI - Profil | So 22.3.2008 12:02:57

Nebylo by lepší se zeptet v kaprařině??