pruty harrison p. studený

prosím o reference jde mi hlavně o zero d popřípadě kde v čr by se dali vyzkoušet a koupit originále
Autor diskuse: pavec - , 10.12.2006 kaprařina - náčiní, doplňky
86 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NHrochoroh - Profil | St 20.1.2010 19:59:48

m.kindl >> Kdyby ses Michale rozhodl náhodou pro Armalite, tak nezapomeň, že mám stále ten jeden stavěný lichý Armalite 12´ 2,75Lbs. Rád ti ho nechám do série :-)

ND.Carp - Profil | St 20.1.2010 13:32:03

:-)))

Nm.kindl - Profil | Pá 15.12.2006 8:23:57

Jiří Pacovský - ® Taky mi originály nesedí,chtěl bych takovej ten retro design a asi zase Zero,ale uvidíme.Třeba nakonec vyhraje NG nebo Torrix.Taky jsem přemýšlel o Armalite MK III,ale nakonec se rozhodnu asi až na výstavě v Brně.Musím taky vyřešit navijáky a ostatní blbinky takže taky podle peněz.

Ndumus - Profil | Čt 14.12.2006 23:31:28

jsem rad,ze se zde konecne znovu schazeji chlapici,kteri resi veci co se tykaji kvalit pro pana kapra.Kdo navstivi p.Studeneho a vezme si u nej prut do ruky tak zacne snit.Az si ho pujde k nemu koupit ten sen se mu splni.A teprve na rybach si rekne,proc jsem tak dloho cekal na tu nadheru.To ,ale vime jen my,co je vlastnime.Zdravim vsechny a neco pekneho pod sMRK

Ndumus - Profil | Čt 14.12.2006 23:19:08

zdravim Michla S. a vsechny pritomny.O harrisonech a zero D,vedi hodne ti co ho maji a nejvice ti co ty proutky staveji.Mam je 13ft 3,5lbs s pridanim ocka navic dle prani.Na 10ti metrech 70ka kapr,cvici s prutem,ze te bolej ruce jak ho dokaze rozparadit.Kdyby nahodou nekdo psal,ze 3,5lbs je prkno.

NJiří Pacovský - Profil | Čt 14.12.2006 23:01:02

MIldík-měl jsi se poradit,než jsi je kupoval.Taky máš průser ve škole za "net"?

NJiří Pacovský - Profil | Čt 14.12.2006 22:54:07

m.kindl-mám dva orig. a dva jsem si nechal postavit dle vlastních představ(bez nápisů,v celokorku a více kvalitnějších oček),tak jsem s ním teprve spokojen(ty co staví Vápeník jsou jak od cirkusu(můj názor) a orig.mi taky tolik "nesedí",každý má jiné požadavky od zdolávacího prutu.Mám i ty od tebe aty samé od Vápeníka,a asi je nechám všechny předělat.Jen NG mi v orig. vyhovují.Co budeš pořizovat ty?

Nm.kindl - Profil | Čt 14.12.2006 22:42:47

Jiří Pacovský - ® Stejný jako Fat Boy,je to jen takovej ten decentní přesah.Taky myslím že jsou to špičkový firmy obě dvě,ale nevěřím že lidskou silou a ještě přes vlasec je možný takovej prut zlomit.Ty máš ty Faty i ve 3,5 lbs ?

NJiří Pacovský - Profil | Čt 14.12.2006 22:33:52

jak ty Harrisony tak Century patří k tomu nej co se v prutech,či blancích vyrábí,proto není na místě se dohadovat co je lepší.Je jen věcí rybáře co mu více vyhovuje a jaký typ zvolí,protože zlomit se mohou oba dva(záleží hlavně na rybáři jak s nima zachází).Jáké mají spojky Zera?

NRangemaster - Profil | Čt 14.12.2006 22:19:28

m.kindl: Ne, to je jako že ležíš jako obvykle na lehátku a nechce se ti vstávat a toho kapříka podebrat.. :o)

Nm.kindl - Profil | Čt 14.12.2006 22:16:40

Ondra (tloušťák) - ® To jen pro představu že jako stojím v záklonu a prut mám daleko za hlavou :-)

NOndra (tloušťák) - Profil | Čt 14.12.2006 22:13:58

m.kindl: Kdo se má otáčet....:-)

NMildik - Profil | Čt 14.12.2006 22:09:11

m.kindl - ® Tak už plánujete novou výbavu:-D

Nm.kindl - Profil | Čt 14.12.2006 22:07:03

Tak takhle může klidně bejt při zdolávání prut a nepraskne,musí to bejt ale prut...

NMildik - Profil | Čt 14.12.2006 22:02:33

Jiří Pacovský - ® Jsem bohužel jejich vlastníkem a vím co to je za bidla:-( To je blank z východu nebo coje to zač? :-D

Nm.kindl - Profil | Čt 14.12.2006 21:55:19

Jiří Pacovský - ® Aha,já měl za to že se v katalogu píše že jsou to pruty strojený v dílně Century speciálně pro ČR,nenapadlo mě že to není Century ...

NJiří Pacovský - Profil | Čt 14.12.2006 21:46:33

m.kindl-firma Century nedělá Pasat!Pasat je postavený prut na blanku z "dálného východu",proto nemůžeš srovnávat sílu stěny těchto prutů.To jen pro upřesnění.

Nrobroj - Profil | Čt 14.12.2006 21:04:44

sajmon: ak by sa dalo poprosil by som vas o nejake fotky prutov harrison (najma toho zera). totizto sa rozhodujem prave postavit si nejaky model. Aj tu v UK je ale strasny problem najst seriove pruty harrison v obchodoch (popravde este som nenasiel), skusal som akurat ciste blanky torixu, chimery a balisty. Mne sa velmi pozdaval ten blank torix 3 lbs(krasna parabola v plnom zatazeni). A ked ste vraveli, ze nie je az taky dobry na zdolavanie (preco?), mne ide skor o to zdolavanie 2,75 lbs alebo 3 lbs (ale zase nie take makke ako FBS). Ked mozte tak dajte nejaky typ. Dakujem

Nm.kindl - Profil | Čt 14.12.2006 20:40:57

Asi to nic neřekne ale pro srovnání síla prutu dvou Century...

Nm.kindl - Profil | Čt 14.12.2006 20:34:55

Bohužel jsem je nestačil pořádně nafotit takže žádný foto detailu nemám.
Harrison : Nemůžeš jen ta napsat že Harrison Zero má slabší blank než Century,musíš uvést model od Century.Oni taky nemají stejnou sílu blanku u všech modelů.Stačí porovnat třeba Fat Boy a Pasat.Srovnáváš model jedné firmy s celou jinou firmou.Jinak to že zakloníš prut dozadu a zdoláváš...tak to si myslím že u těhle prutů nehraje takovou roli,je to vesměs složená akce a když tímhle prutem pumpuješ tak jen zdůrazňuješ akci,nemyslím že je v lidských silách zlomit takovej materiál..pokud není narušenej.

NHarrison - Profil | Čt 14.12.2006 18:22:42

maxwell - psal jsem že nikomu nevyvracím jeho názor na pruty. Jen píšu že prut praskl a to je všechno. Nehledej příčiny samozřejmě že prut nebyl naštíplý.

Volal jsem známému který má Zera D 12 a 3l abych se ujistil jak je to se sílou blanku. Samozřejmě že má blank tenší než Century. Sám mě o tom ujistil. Jaké ale bylo překvapení když mi řekl že prut zlomil ve spojce asi tak před půl rokem. Tak to zde píši jen jako fakt a nepotřebuji o tom diskutovat. Já ty pruty nemám a je mi to jedno. Jen někteří lidé zde chtěli slyšet názor tak jsem ho napsal. Samozřejmě že jistý obchodník se bude stále bránit a říkat že neviděl zlomené Zero D. Ale nechová se jako chlap.

Nbobin - Profil | Čt 14.12.2006 16:25:46

sajmon-k údajím, které uvádíš by mě ještě zajímala celková váha zera 13, 3,5lb.Jinak ohledně námi domluveného testování musím počkat, až dojdou Gammarusu nové Tribaly, mezi kterýma se rozhoduji.Pak se ozvu.Dík

NVimpy | Čt 14.12.2006 12:26:12

palo- necitaj :)

Npalo | Čt 14.12.2006 12:22:54

už ty kecy nemůžu čist

Nsajmon | Čt 14.12.2006 12:16:59

Pár technických dat - právě jsem je změřil:13´3,5Lbs
průměr blanku:16cm od konce 15.74mm
74cm od konce před rukojetí - 13.87mm
pod spojem - 10.39mm
tloušťka stěny špičky u spoje - 1.75mm
tloušťka stěny spodku ve spoji - 2.25mm

Nsajmon | Čt 14.12.2006 11:54:02

Vimpy - nějaké fotky sem dával M.Kindl, nevím zda je ještě má.
M.Kindl mohl bych poprosit pokud jsou ještě k dispozici.

NVimpy | Čt 14.12.2006 11:33:38

Nedali by sa nejake aj odfotit?? Rad by som videl ako takyto prutik vyzera...

Nsajmon | Čt 14.12.2006 11:31:36

Ohledně odolnosti Zero D.
jeden můj zákazník s ním při náhozu "klepl" o kamany na Dyji 5(musela to být strašná mrda) a vysypal úplně poslední 3 Fuji SVSG očka což normálně považuji za nemožné a prut to až na pár škrábanců přežil a slouží vesele dál.
Další komentáře k odolnosti tohoto blanku považuji za bezpředmětné.
příští týden v úterý mám k dispozici na ukázku Zero D. 12´ 3Lbs chytané 2 roky, kdo má zájem se přijít podívat tak napište.

Nmaxwell - Profil | Čt 14.12.2006 11:08:44

Harrison:z jednoho zlomenýho prutu hodnotit,to se mi zdá velmi nešťastné,zvlášť,když nemůže vědět jak k tomu došlo.Určitě se dle zlomu dá zjistit,jestli to byla vada materiálu,nebo jej jednoduše předtím tvůj kámoš někde naštípl......Viděl jsem tloušťku blanku a můžu tě ujistit,že je dostatečná.Nebudu tu komentovat všechny tvé nesmyslné fabulace,ale než sem něco napíšeš tak se nejprve zamysli.

NTiborK - Profil | Čt 14.12.2006 11:05:21

carlos - úplne s Tebou súhlasím. Ale kde bol dostať pred 15-timi rokmi Harrison, Century, Sportex, Chub, Garbolino, Spro, Ultimate.....? Vtedy sme kupovali to čo bolo na trhu a ja som dal za tie palice skoro 5 tis. Sk/ks. Dnes by som za ne nedal ani ...

NHarrison - Profil | Čt 14.12.2006 10:57:37

m.kindl - Jak jsem psal níže, prut se zlomil a ne začátečníkovi který by ho zakláněl za sebe. Tvůj názor na nejlepší pruty ti nevyvracím. Je mi to úplně jedno. Každý tady hledáte důvody a výmluvy a lžete o náhozech 150m. Představte si že prut praskl vám. Co budete psát potom ? Prostě praskl tak asi nebyl dobrý. To je všechno.

Nm.kindl | Čt 14.12.2006 10:29:54

Harrison : Jeden nesmysl na druhej,nezlob se ale musím na to reagovat.Jiná třída ??? Pruty Harrison a tím spíše Zero D je podle mě vrchol umění ve stavbě blanků minimálně stejně jako Century.Vím to protože jsem několik sad prutů Century měl ale nakonec jsem dal přednost Zeru.Co se týče zlomitelnosti tak to se podrž,jednou jsem přijel na ryby a svůj prut Harrison Balista jsem vytáhnul z futrálu zlomenej...myslíš že šlo o chybu výrobce ? Samozřejmě že ne,šlo o chybu majitele a skladování protože jsem je měl ve skládacím gauči a byli tam dost natěsno...S tou stěnou blanku je to samozřejmě taky nesmysl.Jediný v čem máš pravdu je že akce je semiparabolická při menším zatížení.Jednou větou jsou to nejlepší pruty jaký jsem kdy měl(a měl jsem jich skutečně hodně)protože krásně a citlivě zdolávají menší ryby,při větším zatížení pracují perfektně až do rukojeti a házení s nima je skutečně požitek..např při házení PVA sáčků jsem lepší prut kromě SP od Century neviděl(jenže na ten se skoro nedalo chytat)takže moje další volba je jasná :-)

Ncarlos - Profil | Čt 14.12.2006 10:26:20

TiborK - ® : v tom s Tebou souhlasím, děličky Trabbuco jsem měl taky a mohu potvrdit, že zlomit špičku mezi 2. a 3. očkem nebyl zas takový problém i při slušném zacházení. Ale tady se bavíme o "trochu" jiné značce a jiné kategorii náčiní.

NTiborK - Profil | Čt 14.12.2006 10:04:09

carlos - nesúhlasím, že vždy je to chyba rybára. Napr. ja som si pred cca 15 rokmi kúpil 2 ks 13" deličky od nemenovaného italského výrobcu (Tra...). Jedna 3,5 lb - tá je v pohode dodnes, a druhá 3 lb. Na tej sa mi bez zjavných príčin 3x zlomila špička a vždy na tom istom mieste. Som presvedčený, že išlo o konštrukčnú vadu.

Ntomm - Profil | Čt 14.12.2006 9:48:15

carlos > Tak v tom případě určitě, na druhou stranu jsou dnešní pruty do jisté míry blbovzdorné a spoustu chyb odpustí. Je ale pravda, že situace, kterou jsi popsal ty je hodně nebezpečná. Přesto si myslím, že kromě začátečníků by se jí neměl nikdo dopustit.

Ncarlos - Profil | Čt 14.12.2006 9:43:29

tomm - ® : úplně jednoduše - stačí například při tahu zaklonit prut hodně za sebe, ohne se jen špička a praskne.

Ntomm - Profil | Čt 14.12.2006 9:40:45

carlos> Dá se zlomit malou silou i když není poškozený? Jak to myslíš?

Ncarlos - Profil | Čt 14.12.2006 9:38:38

Harrison : podle mého názoru lze jakýkoliv prut zlomit i naprosto malou silou ale skoro vždy je to chyba rybáře, pokud není prut předem "naťuknutý".

Nsajmon | Čt 14.12.2006 9:20:13

Harrison - nevím o jediném zlomeném Zeru v ČR, pokud bylo koupeno v ČR, kdo pravil, že tento prut má slabší stěnu než Century tak asi moc prutů od Harrisona v ruce neměl.
Co považuješ za extrémní zacházení je taky trochu diskutabilní - pokud máš na mysli to, že když to stojí tolik tak je to nezlomitelné pak je chyba asi někde jinde.

NHarrison - Profil | Čt 14.12.2006 8:45:55

bobin-také mě zarazilo když jsem viděl jak kamarád se kterým jezdím na ryby zlomil prut o vázku. Do té doby jsme si mysleli že se to u těch prutů nemůže stát. Jinak je ten prut samozřejmě kvalitní. Není plněparabolický. Po informování jsme pochopili že to není prut na extrémní zacházení protože má prostě tenší stěnu než třeba Century - to je jiná třída. S těmi náhozy počítej reálně když nebude protivítr, budeš mít kratší návazec z měkké šňůrky a s menší kuličkou a vhodné olovo a silon 25mm přibližně 120m. Když bude protivítr tak si odečti 30-40m. Kvalitní prut 3,5l by se o vázku neměl zlomit ani když se do toho opřu.

Nbobin - Profil | Čt 14.12.2006 8:02:15

harrison-uvádíš, že máš praxi se Zerem 3,5lb, jak dlouho ho máš? jak daleko házíš?co je na něm dobrého, nebo špatného, poděl se s námi o tvou praxi.U mne je vzácné vidět zlomit kvalitní blank ve vázce. Mám názor, že u dobrého rybáře je to téměř nemožné.

Nsajmon | Čt 14.12.2006 7:58:17

robroj - pruty Zero D. se komerčně vůbec nevyrábějí, jedná se o speciální model pouze pro K. Grabmayera, stejně jako např. slim wizzard.Jediný kdo by ho snad v UK mohl postavit je tuším Ashby, ale nejsem si jistý. Dal by se přirovnat k torrixu, ale ten není tak dobrý na zdolávání - podle mého názoru.
Ohledně síly stěny - stěna má kolem dvou milimetrů, takže zlomit nějaký prut při vzdálenosti 150m když vezmu v úvahu průtah vlasce je na 99.9% nemožné, jedná se vždy o přetížení špatným zacházením.

Npppp - Profil | Čt 14.12.2006 1:00:00

mám pár těchto vláčáků. Silný blank,solidní konstrukce.Lepší jsem neměl.Nevěřím,že kaprové pruty by měly horší parametry.
harison - pruty jsou stavěny na zdolávání ryb a ne pařezů.

Nrobroj - Profil | St 13.12.2006 23:13:22

harrison: silne ohybanie vo vazke = chyba rybara a nie prutu

Nm.kindl - Profil | St 13.12.2006 21:51:01

Pytel - ® Jestli myslíš "to"...tak to jsem viděl taky :-)
Ondra (tloušťák) - ® Nejsem študentík abych se vyspal ve škole jako ty,já si jezdím odpočinout od práce :-)

NOndra (tloušťák) - Profil | St 13.12.2006 21:48:39

m.kindl: No já tě viděl třeba na rybách jenom chrápat... :D

NPytel | St 13.12.2006 21:47:25

m.kindl: A co jsi třeba viděl ty?Já jsem třeba viděl chlupatou ( . ) :-))))))))))))))))))

Nm.kindl - Profil | St 13.12.2006 21:44:05

Harrison : Kdybych ti měl já vyprávět co jsem všechno viděl.....

NHarrison - Profil | St 13.12.2006 21:27:10

Pruty Harrisony o kterých se zde bavíte jsou poměrně tenkostěnné a nejsou vhodné k extrémním náhozům. Viděl jsem ten prut zlomený pouhým silným ohýbáním ve vázce. Ze vzdálenosti 150m si klidně odečtěte téměř třetinu. Věřte praxi a ne teorii.

Nrobroj - Profil | St 13.12.2006 20:21:16

sajmon: chcel by som sa spytat na prut Zero D - je to nejaky starsi model od harrisonu? Idem si stavat v UK pruty a tu maju akurat torrix, chimeru a balistu (blanky som videl), tak ma zaujima co je to za blank, pripadne ku ktoremu z troch vyssie uvedenych sa najviac podoba. dakujem

Nsajmon | St 13.12.2006 8:43:37

Bobin - to by mělo jít bez problémů.ozvi se na telefon uvedený níže.

Nbobin - Profil | St 13.12.2006 8:01:51

sajmon-naviják schimanoLC,vlas synergy 25mm, šok 8m whiplash 24mm, slza 100g, bez montáže, - v bezvětří chci hodit cca 150m, házecí schopnost budu porovnávat s novým tribalem XTR-A.S novým speed mastrem jsem hodil 142m, takže by to mělo jít.

Nsajmon | St 13.12.2006 7:37:59

bobin - problém to ani není, ale napiš kam chceš hodit a já Ti řeknu jestli to jde.

Nbobin - Profil | St 13.12.2006 7:33:57

sajmon-ahoj Michale, uvádíž, že máš vzorek Zero 13,3,5lb.Ptám se, je nějaký problém se domluvit a jít si mrsknout v Brně na přehradu? Když hodím tam, kam budu chtít, a to řeknu dopředu, budu tvůj.

Nsajmon | Út 12.12.2006 20:48:26

doufám, že to nebude bráno jako reklama, číslo je 606715705, klidně volejte hned.

N-mate | Út 12.12.2006 20:46:02

sajmon- Mužete mi dát na vás číslo na mob.

Nsajmon | Út 12.12.2006 20:32:40

mohu je mít k dispozici kdykoli od jednoho kolegy, stačí domluvit termín.

N-mate | Út 12.12.2006 20:30:01

Chtěl bych hlavně zkusit zera 12,3lbs nemáte na ně náhodou objednávku.Když tak bych 1-2 měsíce počkal

Nsajmon | Út 12.12.2006 20:21:09

boban - ne bohužel, jediné co vyhovuje je VHF spin 330 15-45g, podle vyjádření majitele to nejlepší co kdy měl, je opravdu super rychlý, ani američani v téhle délce neudělají to co harrison, bohužel není běžně k dispozici, těhle prutů se prodá jen pár v celé evropě.

Nboban - Profil | Út 12.12.2006 20:15:55

sajmon/zdravím,byl také ke shlédnutí prut na vláčku 3-3,30 v gramáži 20-50g.Hodně rychlý?

Nsajmon | Út 12.12.2006 20:10:49

mate - zdravím, mám k dispozici zero 13 3,5Lbs, jinak někdy jsou i jiné pruty, ale musím to vědět dopředu.Z tohohle modelu se ale nejlépe poznají parametry.

N-mate | Út 12.12.2006 19:27:54

Zdravim pane Studený rád bych se zeptal jestli máte nějaký pruty na obchode k vyskoušení...zero,torix,wizard...děkuji

Ndayton - Profil | Út 12.12.2006 18:31:26

sajmon - mozna sis to spatne vysvetlil ale v zadnem pripade nemam zajem zpochybnovat Tvou praci,pouze sem se zeptal na cenovy rozdil mezi nami a nasimy sousedy.preju mnoho zdaru jak v podnikani tak na rybach.

Nsajmon | Út 12.12.2006 18:11:17

to all - díky za přízeň kterou mi projevujete na Mrku, doufám, že Vás nezklamu ani příští rok pokud se rozhodnete pro pruty z mojí dílny. Všem přeji hodně úlovků na pruty Harrison.
Jak jsem napsal - domluvím se s každým kdo má zájem.

NVimpy | Út 12.12.2006 18:07:21

Sajmon- obdivujem ta. Nemyslim si, ze je potrebne niekomu vysvetlovat cenovu politiku a zvlast u vyrobku, kde sa jedna o rucnu vyrobu...

Inac... Uz som zacal setrit...

Nsajmon | Út 12.12.2006 18:02:41

dayton - určitě jsem za Tebou nestál, ale ty pruty prostě znám, co se týká kursu, tak ceník se dělá jednou do roka a nemůžu ho pořád měnit podle toho jak se mění, nevím kde měníš peníze, ale kurs se v normální směnárně na 28,- nedostane asi nikdy. Na druhou stranu on základ u Kurta je trochu něco jiného než u mě, protože on si k ceně připočítá úplně všechno, ber to tak jako by jsi měl štěstí a koupil "předváděcí vůz" tam je taky cena někde jinde. Jinak ceny v ceníku jsou víceméně orientační.
Já se domluvím na dobré ceně s každým kdo má zájem.