Nový prut(nejlépe děličku)+naviják na plavanou.

Zdravím všechny plavačkáře,

Mohl by mi tady nějaký milovník plavané poradit prut(cca kolem 2,7m.) i s navijákem tak do 2000 kč,-.

Dá se do této cenové relace vůbec sehnat kvalitní set, nebo už si musím připlatit? Ocením odzkoušené výrobky.

S pozdravem Sawyer.

Předem děkuji za odpovědi.
Autor diskuse: Sawyer - Profil , 22.2.2021 plavaná - náčiní, doplňky
55 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NP.&.S. - Profil | Čt 15.4.2021 19:57:00

Sawyer - >> skús mrknúť na Delphin Hybrix Picker 2,7m prípadne ostatné dĺžky. Síce tie 2v1 prúty nie sú nič extra ale na nejakého kapríka to postačí, a dá sa s nimi tá zdolávačka celkom aj užiť.

Nmpl - Profil | Ne 28.2.2021 9:53:11

Na tyhle ucely mam stary vlacaky- 2,7 15g (kdyz si jdu nachytat rybicky na stiku ale bez problemu 2 kilovy ryby) a 3m - 30g (vzhledem k tomu ze zvladal 1m stiky tak na kapry 60 je taky v pohode).
Kup si neco bazarovyho a budes spokojen.
Jinak schvalne jsem koukal na nf na funglovky a da se vejit do tech cca 2000 s vodrenejma usima.
Jinak se da najit i plavackovy prut za tu cca. tisicovku.
https://www.nordfishing77.at/shimano-forcemaster-bx-comm.-float-304cm-15g-9802
https://www.nordfishing77.at/ryobi-arctica-hs-2500-neu-2021-18209
postovny 9E, tedy celkem 84 E - 2 172 CZK s postovnym a mas to druhy den doma.

NSawyer - Profil | Ne 28.2.2021 9:37:50

pavel12 >> pavel12 >> Díky moc, vážím si každého názoru! Jsem moc rád, že si tady napsal své zkušenosti a představu o tom co by se mi mohlo hodit. Tak to má v diskusích vypadat.

Ještě jednou děkuji moc ☺

Npavel12 - Profil | Ne 28.2.2021 0:23:53

Sawyer >> Co se týká prutu tak rozhodně děličku, pokud ti nejde o transportní délku tak bych vůbec o teleskopu neuvažoval. Ale obávám se že tady se už do tisícovky nevejdeš. Respektive vejdeš ale tady kvalitu nečekej. Ale za 1500- 2000 Kč se už dá sehnat fajn proutek. To už bych se raději poohlédl po nějaké bazarovce. Určitě bych preferoval spíše renomované značky. Třeba takový Maver má velice fajn proutky. Samozřejmě je to jen můj názor. ☺️
Ohledně zátěže bych volil něco univerzálnějšího do 25 gramů. Nahodíš s tím lehčí sestavu i angličáka a zároveň ti ten prut dovolí použití jemnějších návazců. Užiješ si bílou rybu a zabojuješ si s kapřikem násadové velikosti. Já osobně mám raději spíše tvrdší chytání. Používám proutky okolo 35- 40 g. Je to taková tvrdší plavaná ale mě to baví. Bílou rybu si neužiješ ale má to dost síly na zvládnutí větších ryb. Chytám s tím kapry, amury. Největší ryby mám kapry okolo 6 kg a jesetery okolo metru.
Snad jsem trochu pomohl. Přidám nějaké odkazy, sice dražší ale myslím že za to stojí.
https://www.maver-fishing.cz/matchove/reality-match-3-dil/
https://www.garbolino-czech.cz/SILVER-BULLET-CARP-MATCH-2S-3-m-d52.htm
https://www.garbolino-czech.cz/ZOMBIE-CARP-MATCH-3-6-m-d68.htm#detail-anchor-description

Npavel12 - Profil | So 27.2.2021 23:33:25

Sawyer >> Nejsem ortodoxní plavačkář ale třeba trochu pomůžu. S navijákem se do tisícovky vejdeš. Ale moc od toho nečekej. Myslím si že by vůbec nemusela být špatná catana od shimana. Přiznám se že mám tu starší řadu a za ty peníze to není špatný naviják. Takhle z hlavy, v této cenové relaci, mě napadá ještě quanta od mivardi. Jasně reputace mivardi je taková jaká je ale ten naviják jsem si pořídil asi před čtyřmi lety, beru ho hlavně na gulášovky a zatím drží. Celkově vybrat naviják z této cenové kategorie je takové ošemetné. Může vydržet deset let ale také půl roku. Jako já bych si raději pár stovek připlatil a dostal se na podstatně lepší vybavení ale zase jak jsem psal, tu quantu a catanu mám a slouží. Hlavně bych si při výběru dal pozor aby brzda dobře propouštěla vlasec, i při jemném zatažení.

NSawyer - Profil | So 27.2.2021 22:35:16

pavel12 >> Ahoj, z ryb určitě na obojí a splávek angličáka. Lov mám rád v naprosté tichosti přímo pod nohama☺ ve sťísněných podmínkách bez lidí.☺ myslím si, že za tu cenu by to nemusel být vůbec špatný prut. Chtěl bych koupit dva☺

Npavel12 - Profil | So 27.2.2021 20:47:00

Sawyer - >> Hele a na co přesně ten prut chceš? Myslím tím bílou rybu nebo kapry? Na pevný splávek nebo angličáka?

Njá 2 - Profil | St 24.2.2021 17:55:29

MarNus >> Dal, dokonce mu nabídl zapůjčení

NMarNus - Profil | St 24.2.2021 8:01:05

Sawyer >>
On mu tady na MRK-u taky udělal pěknou reklamu pan Milan Tychler. https://www.mrk.cz/rybarska-videa.php?id=44437

NSawyer - Profil | St 24.2.2021 6:49:32

MarNus >> moc děkuji za odkaz ! Nejsem velký příznivce teleskopů, ale určitě si o něm něco přečtu👌 a jsem ochotný si ho pořídit, když má tak kladné ohlasy☺

NMarNus - Profil | St 24.2.2021 6:24:46

Sawyer >>
Divím se, že to sem ještě nikdo nedal, ale tenhle proutek by ti mohl udělat radost:
http://volzankacz.cz/bolo%C5%88ka-vol%C5%BEanka-mikro-3m-20g?search=mikro
Je to neskutečný držák, přežil i první rybářské krůčky mého syna a to už je co říct. :)
Naviják raději něco ve velikosti 3000, ale tam bych to nechal na ostatních diskutujících.

NSawyer - Profil | St 24.2.2021 5:58:34

Pánové nehádejte se prosím.

Buďme rozumný a vraťte se k tématu jestli nemáte další užitečnou radu, tak se mi tu aspoň nehádejte☺

S ranním pozdravem Sawyer.

Nvenybit - Profil | Út 23.2.2021 23:56:43

el.ou >> Ty jsi chudák. Škoda slov pro tebe. Přijdeš začneš mudrovat, hodíš naviják co vyčerpává limit dotazujícího .A já zasí... diskuzi? :)) Když ti hodím pár argumentů začneš urážet . A k tomu stále plácáš ty své hlouposti, a kolik dáš za dopravu co? Z toho tvého nordfishingu? Nehledě na to že to není zauber match . Ty nebudeš moc inteligentní. Tím s tebou končím diskuzi. Piš si co chceš. Když neumíš diskutovat slušně. V 57 letech už by jsi mohl mít trochu rozumu. A nehádat se tu pořád o navijáku co překračuje limit dotazujícího.A neplést si druhy navijáků dohromady, nakonec argumentovat zahraničním eshopem . Já přeci netvrdím že to jsou špatné navijáky. Já tvrdím, že daiwa mu udělá za polovinu peněz víc muziky. A na plavanou se hodí mnohem lépe.Položil otázku dal jsem mu své argumenty ,rozhodnutí je přeci na něm,každý může dát své argumenty. Tak čím zasír... diskuze? :)) Ale co, kašlu na tebe,ty to stejně nepochopíš jak vidím moc rozumu jsi nepobral.

Nel.ou - Profil | Út 23.2.2021 22:22:50

venybit >> gumo Zauber 3000 za 67 éček na nordfishingu. Jak naložiš s touto informací? Jen zasiráš diskuze ostatním.

Nvenybit - Profil | Út 23.2.2021 22:12:21

kubah >> Jo,ale 4 tísícovka .Protože to nikdo nekupuje, kdo by dával takové kopyto s vlascem 300g těžké na matchku :)

Nvenybit - Profil | Út 23.2.2021 22:10:21

el.ou >> Ty jsi začal oponovat, ne já, já jsem tě jen vyvedl z omylu. Protože jsi oponoval nesmyslem.

Nel.ou - Profil | Út 23.2.2021 22:07:46

venybit >> Hele ty jsi od přírody, nebo od čeho, věčný oponent. Až budu potřebovat poradit, zeptám se tě. Přidržuj si vlasce při navíjení, ale víc na místě by bylo přidržet si odstup.

Nkubah - Profil | Út 23.2.2021 22:01:35

venybit >> jinak sorry ale GT je nyní v ČR kolem 2.300Kc

Nvenybit - Profil | Út 23.2.2021 21:57:51

kubah >> Já podpultovému zboží nerozumím :))

Nkubah - Profil | Út 23.2.2021 21:55:27

venybit >> joudo, GT každý rozumný sežene od sousedů za cenu kolem 70E.

Nvenybit - Profil | Út 23.2.2021 21:51:12

el.ou >> A že máš tenký vlaces pořád pod cívkou je rukama ne navijákem, nesmíš navíjet povolený vlasec, už děda mě učil si vlasec při navijení přidržovat :))

Nvenybit - Profil | Út 23.2.2021 21:49:00

el.ou >> Trololo porovnáváš naviják za 3500Kč s navijákem za 1500Kč. Zauber GT match lze porovnávat v cenové kategorii jedině s Daiwou Fuego, a tam zase Daiwa vychází o 50g lépe než ten Zauber. Ve verzi 3000 například. Raobi zauber verze match GT 3000 265g. cena 3790Kč. Daiwa Fuego 3000C 215g cena 3726Kč . Když už pominu že jeho rozpočet na naviják s prutem byl do 3000Kč, které ten tvůj zauber match překračuje sám. Tak stejně nakonec z toho souboje vychází daiwa lépe. A to Fuego mám také, je to špičkový naviják ,mám ho tři roky a šlape jak hodinky.

Nvenybit - Profil | Út 23.2.2021 21:37:51

skwor >> Aha tak nemají, jen to tam mají nějaké zaseklé ten eshop :)) Tak smůla.

Nvenybit - Profil | Út 23.2.2021 21:33:40

skwor >>mlsport cz/pruty/jarvis-walker-john-wilson-mirage-float-20gTady mají ještě pořád 3,3m Jarvise Mirage Float . Já mám tu 3m verzi a je prostě skvělej. Ta 330cm verze bude také dobrá. Na tu 3m verzi chytám na závodech normálně kapry , největšího mám 67cm na ten prut.

Nel.ou - Profil | Út 23.2.2021 19:18:24

Jen pro představu a rychlé foto. Inazuma 260 cm osazená 4000 Zauberem. 3000 je na ten prut ok

Nskwor - Profil | Út 23.2.2021 18:25:55

Zneužiju otázky :) Kdyby někdo měl ten JW mirage float ve třech metrech, tak mu od něj rád pomůžu :)

Nel.ou - Profil | Út 23.2.2021 15:53:56

venybit >> Zauber je i ve verzi match. Civky s vyšší kapacitou můžeš pak použít třeba na feedery se silnějším vlascem. Asi jsi GT neviděl ani z rychlíku. Jeden z nejlehčích navi. A za tuto cenu? Co se týče levných Daiw mám s nimi opravdu hořké zkušenosti, tenčí vlasce pod 0,18 neustále pod cívkou. Samozřejmě i když ji nemáš přeplněnou. Jj picker je taky dobré řešení.

Njá 2 - Profil | Út 23.2.2021 12:29:00

Sawyer >> No, hlavně abychom Ti nezamotali hlavu...

NSawyer - Profil | Út 23.2.2021 12:09:15

Jinak moc děkuji za rady ! Moc mi to všechno při výběru usnadníte a to byl cíl této diskuze moc děkuji chlapy! 👍☺

NSawyer - Profil | Út 23.2.2021 12:07:32

já 2 >> vážím si toho, když budu potřebovat ozvu se velice rád.

Nvenybit - Profil | Út 23.2.2021 11:36:47

já 2 >> Ano s tím mohu souhlasit. Akorát ber v uvahu,že ryobi zauber je o něco dražší než ta daiwa. A rozdíl je tam nepatrný , já raději tu daiwu protože je lehčí a na plavané je každý gram znát. Mám všechny daiwy do 5500Kč, co se za posledních 10 let vyráběli, a s žádnou nemám problém. Jsem nadmíru spokojen a to dokonce i s řadou Crosfire za 900Kč. Jinak souhlasím, 2000 je na toto chytání které požaduje akorát. Přívlač moc netahám, takže kvalitu pickeru oproti přívlačáku nedovedu moc posoudit. Každopádně ani ješden z nich se nevyrovná Floatovému prutu .Zasekávám jen lehkým trhnutím zápěstí a to i na 15 m. Zbytek udělá už prut. To se nedá s pickerem s laminátovou špičkou vůbec srovnávat, tam na 15 metrů musíš seknout celou rukou. A navijáky jsem také dřív přehazoval, ale to je něco tak odporného, že dnes už raději dám na každý daiwu za 1500Kč, a mám pokoj.

Njá 2 - Profil | Út 23.2.2021 10:42:57

Sawyer - >> Tu volžanku Ti půjčím, pokud někdy jezdíš na jih, od 'Tebe spíš na sever

Njá 2 - Profil | Út 23.2.2021 10:42:24

venybit >> Moc ne... Napsosled v neděli a před tím až v pátek, ale to bylo oboje boloňka, to je něco jiného.

Znovu, nepochybuji o tom, že je float lepší, ale padaly tu vláčáky, oproti těm je lepší na větší rybu ten picker, stojím si za tím. Jen jsem psal, že neznám žádný float do 1000 kč, který by za to stál, pokud o nějakém takovém víš, je to jen bonus.

Ten vzhled jsem zmínil jen proto, že jsi ho psal první a mně se ninja fakt nelíbí...
A taky jsem zmiňoval, že jsem je zkoušel i jeté, ano jen na feederech a na vláčkách, nikde ne na plavačce a pokud ho porovnám se svými zaubery a slamy, je o hodně slabší i hrubší, kamarád jich má asi pět a šikujou se mu, ale stejně mu moje kolovrátky sedí lépe.

Možná neumím sekat, ale prostě s parabolickým prutem mi záseky nesedí tak jako s rychlejšíma prutama, stačí mi kratší pohyb, vše je rychlejší...

Taky nevíme jestli chce autor ozázky splavávat, nebo chytat statickou plavačku tam je taky rozdíl

Ale proč bych měl mít na každou techniku jinej navi? To je jen otázkou peněz, jasně že nejde zaměnit ul a sumcařina, ale zrovna na jemnou plavačku a lehčí vláčku můžeš mít krásně stejnej kolovrátek, nějaká dvoutisícovka na každou cívku jinej vlasec a je to... Třeba verum II 2000 má mělkou i hlubokou a je lehčí než ninja lt 2000 o 5g to je rozdíl, co? :)
Prostě nemám tolik peněz abych nepřehazoval navijáky...

Nvenybit - Profil | Út 23.2.2021 10:15:11

skwor >> Už je nevyrábí, také jsem chtěl ještě několik abych je měl do smrti :(

Nvenybit - Profil | Út 23.2.2021 10:14:33 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

já 2 >> Pleteš se uplně ve všem. Zaprvé kdo používá daiwy jako já, ví, že naviják jde ztuha jako nový , ale po prvním kaprovy si sedne tak, že klička se točí sama vlastní vahou, když budeš otáčet navijákem. Je to uplně normální u všech navijáků daiwa. Potřebují prvního kapra. Ryobi rozhodně není hezčí, ale to je nedůležitá věc, která záleží na každém člověku. Co je důležité je to, že ryobi je těžký, má zbytečně hlubokou cívku a o polovinu menší brzdnou sílu. Že ho může dát i na jiný prut? Ale to opravdový rybář nedělá, pokud si chceš nějakou techniku užívat, pak rozhodně nehledej nějaké kompromisi ,protože tím si pokazíš všechno. Každý floatový speciál vydrží zátěž větší než ten picker. Já mám za 600Kč floatový speciál od Jarvise ,mám ho deset let, vyhrál jsem s ním už desítky závodů a dávám na něj i kapry 60cm. A to ho ještě na závodech půjčuju 4 letým dětem , které s ním nezachází moc dobře. Sám jsem mu hodil dva pruty, které mu určitě udělají mnohem lepší služby dlouhé roky a plavanou si s nima užije. Protože to jsou pruty na plavanou. A ne nejde s ním sekat, to je vidět ,že se plavané moc nevěnuješ. A nechápeš ten rozdíl mezi plně parabolickou akcí a poloparabolickou. Když sekneš s floatovým speiálem , tak se ti na něm už od navijáku vytvoří vlna, která jede po prutu a na konci vymrští špičku směrem dozadu, čímž zasekne. Když sekneš s pickerem, žádná vlna se nevytvoří a špička zasekává vlastním tahem celého prutu. Je to desetina vteřiny o kterou je zásek pomalejší,ale na závodech to dělá ztrátu každé třetí ryby.

NSawyer - Profil | Út 23.2.2021 10:14:23

Jinak pravdou je, že místa na kterých bych chtěl chytat jsou méně dostupné tudíž i hůře chytatelné. Prut by měl mít určitě dobrou parabolu na souboje i se střední rybou jako např. Lín, menší kapřík, bílá ryba.

Nebude to nic na velké bojovné ryby jako parmy, amury.

Spíše mám rád krásnou práci prutu která zvládne samozřejmě odpružit výpadama i středně velkého kapra.

Snad kolem 3m to vypadá co se délky týče nějaký pro mne střed.

Děkuji všem samozřejmě za názory.👍

Nskwor - Profil | Út 23.2.2021 10:12:57

venybit >> To je on. Kdybych věděl kde, koupím ho.

NSawyer - Profil | Út 23.2.2021 10:05:12

já 2 >> děkuji, určitě si odnesu s této diskuze jen to nejlepší! Mrknu na něj!

Njá 2 - Profil | Út 23.2.2021 9:59:10

Sawyer >> Ještě koukni na volžanka mikro... je to teleskop a třímetr, ale pokud chceš plavačku, je moc fajn

Njá 2 - Profil | Út 23.2.2021 9:58:17

venybit >> První naviják

Měl jsem teď doma shodou okolností ninju pro kamaráda, už na sucho to není ono a co jsem je zkoušel na prutech, prostě nemá sílu jako ryobi a ani chod není tak hladký... je to takové načančané točítko, není špatné, to vůbec, ale v této kategorii je prostě ryobi lepší... Navíc o dost hezčí

A navíc ho může dát i na jiný prut na jinou techniku a stejně ho neoddělá, proč mít na každej prut sólo navi?

A teď k prutu, psal jsem ať se zamyslí nad tím kde a jak chce chytat, popisuje místa, kde není prostor a pravděpodobně ani prostor na zdolávání. Takže, pokud chce chytat plotičky může to být jakýkoliv prut, pokud chce hledat větší ryby musí mít na takové vodě možnost se do prutu opřít a já neznám žádnej float prut 2,7, který by Ti to umožnil... Sám si také žádný neporadil, točí se to tady zatím kolem ligt vláčáků a to už je ten tvrdej picker lepší a teď nerozumím tomu co píšeš o sekání, na jednu stranu se rozčiluješ, že je prut tvrdej a proto nejde sekat, co je to za hloupost? Buď je tvrdej a stačí lehce přiseknout, nebo je měkkej a musíš švihnout na delší dráze, ne?

Nvenybit - Profil | Út 23.2.2021 9:51:18

el.ou >> Tohle mu doporučuješ na prut 2,7m? Takové těžké kopyto? Však ten naviják váží víc než bude vážit ten prut. Ještě k tomu kapacita 200m 0,25. K čemu mu to bude? To je 500m nějaké 0,16. To znamná podmazat to nějakým vlascem. Zbytečnost. To je s vlascem na 2k jen za ten naviják. To už si může koupit rovnou daiwu fuego. Bude na tom o 50g lépe na váze. A naviják bude mít o třídu lepší než ryobi zauber.

Nvenybit - Profil | Út 23.2.2021 9:42:42

skwor >> Také mám 3m floatový speciál Mirage, od Jarwise. Vyhrál mi už spoustu závodů. Je to skvělej prut.

Nvenybit - Profil | Út 23.2.2021 9:40:13

já 2 >> Akorát s tím pickerem na plavanou se špatně seká, protože má v té lehké sestavě jen poloparabolickou akci, většinou pracuje jen špička a zbytek je tvrdý jak poleno. Určitě bych volil raději nějaký floatový prut. Tam stačí pohnout zápěstím a je zaseknuto. Picker a to jakýkoli , je na plavanou pouze nouzovka. Určitě se na to vůbec nehodí, když si chceš rybu užít. A že na to můžeš dát 80g krmelec? Nezlob se na mě, ale když chci chytat plavanou pořádně ,tak něco takového nepřipadá v uvahu. Pokud chci nějaký paskvil , tak ano. Ale jinak třeba i jen přesnost nahazování pod větvema s pickerem a lehkou sestavou, je katastrofální. Ta měká špíčka se nedá uřídit, pošle to pokaždé jinam,podle toho jak se zrovna zaklepe. Jestli si chce užít plavanou,tak s tímhle rozhodně ne, to je prostě jen nouzovka. A také nechápu ten důvod proč raději ryobi než ninju. V té cenové kategorii je Ninja o třídu vejš než ryobi , a ještě k tomu ryobi je oproti ninje těžký naviják. Na takovou lehoučkou sestavu je to jak cihla. A že by vydržel víc? No tu ninju neutaháš na takovém prutě ani za deset let. V této cenové kategorii má ryobi o 50 gramů víc, a o 5 kg menší brzdnou sílu. Ještě k tomu jsou hnusné. Určitě raději daiwu.

Nskwor - Profil | Út 23.2.2021 9:34:46

270 a 300cm micro match pruty dělal Byron. A kamarád má skvělý 3m tridil float od Jarvis Walker. Ten bych si koupil sám, kdyby to ještě šlo.

Njá 2 - Profil | Út 23.2.2021 8:50:40

Sawyer >> Ještě Ti trochu zamotám hlavu, ne vláčák, ale trošku silnější, potažmo levnější picker, můžeš se do něj víc opřít než do light vláčáku.

Co se navi týče, určitě raději ryobi než tu ninju.
ecusima co posílal krab je dobrá
i virtus udělá super službu
https://www.ryvafishing.com/ryvafishing/e-search?q=virtus

A zauber by Ti zůstal na jakoukoliv jinou techniku...

Chodil jsem na jeden maličký potok na kapry a furt jsem hledal ideální prut na plavačku a skončil jsem u prutu shakespeare omni x feeder, 2,7 (nebo tak nějak) on je to podle názvu picker, ale v nouzi jsem tím dokázal házet 80g krmelec a vlastně je to dost kůl, ale jak jsem psal, opřeš se do toho a když větší ryba jela na potůčku do větví, nebo za roh, je šance jí zastavit, což mi právě vláčáky neumožňovaly... koupil jsem ho fakt dávno ve svých začátcích za cca 800 i s navijákem... ten jsem tedy rychle vyřadil, ale na tohle chytání je prut šikovnej, má sílu a přitom není těžkej...

NSawyer - Profil | Út 23.2.2021 7:35:53

Je moc fajn dostat tipy na více produktů určitě si přečtu i nějaké recenze a doufám že nějaký střed cena/výkon se najde👍

NDeawon - Profil | Út 23.2.2021 7:33:16

2.7m na plavanou bych vzal vláčák. Uxa bude mít radost, ale za tuhle cenu možná Shimano Catana. Jak prut kolem 900Kč tak i naviják 1000Kč cca. Já si takhle nechal na plavanou pod stromy právě Catanu 2,7m 1-14g hele a jsem spokojený.

NSawyer - Profil | Út 23.2.2021 7:31:49

venybit >> moc děkuji za rady určitě něco takového budu kupovat.

Ještě jednou moc děkuji.☺

Nel.ou - Profil | Út 23.2.2021 0:19:47

Občas dám špunt na tenhle prověřený a levný vláčák: INAZUMA PRO PERCH 260 / 18 g. Pod nohy při zarostlém břehu super. Dá se sehnat i v korku kolem 1100,-. Ale na větší vzdálenost je 270 cm na plavanou spíš na otravu než na pohodu. Vše je o peněžence, no tenhle by měl vydržet. Zde za dobrý peníz: https://www.nordfishing77.at/ryobi-zauber-gt-3000-10250

Nvenybit - Profil | Po 22.2.2021 21:56:58 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Zkus nějaký Floatový speciál. Ty jsou 3m . Dělička na plavanou. https://www.tropicfishing.cz/prut-browning-carp-king-micro-waggler-2-7m-20gr/ nebo třeba https://www.tropicfishing.cz/prut-shimano-forcemaster-bx-commercial-float/ A naviják bych dal třeba tento s tím neprohloupíš . https://www.tropicfishing.cz/navijak-daiwa-ninja-lt-3000-d-c/ Cena celkem 2 - 2500Kč.

NSawyer - Profil | Po 22.2.2021 20:46:06

˘Ö˘ Krab >> moc děkuji! Vypadá to pro mne ideálně☺

NSawyer - Profil | Po 22.2.2021 20:21:15

˘Ö˘ Krab >> no nejde o délku spíše o zkušenost že mi vyhovují kratší ptuty. Nedovedu si představit chytat různě po místech kde je méně prostoru a hledám tam klid od lidí, tak tam většinou místo na 4m pruty nemám.

ani nevím, že se kolem této velikosti pruty nedělají a proto se ptám zde.

Každopádně děkuji za názor a při nejhorším koupím pruty na vláčku. Jinak jsem schopný dát za set 3000 kč,- ale to je můj strop.

S pozdravem Sawyer.

N˘Ö˘ Krab - Profil | Po 22.2.2021 10:52:45

Sawyer - >> Co tě vede k tomu chtít na plavanou prut 2,7m? Dělené pruty na plavanou jsou většinou 3,6m-4,5m.
Pak jsou anglické speciály na pellet waggler 3-3,3m.Jestli to chceš na nějaký potok kup vláčák kolem 15g, dá se i na plavanou ale prut na plavanou to nebude a za dvojku kvalitní set prut a naviják taky nebude.