Diskuse k článku: Krmení a komponenty pro domácí směs

Autor diskuse: Miki - Profil , 22.4.2010

bambus - Profil | Pá 23.4.2010 19:00:37

Carabus >> jasny , to souhlasim.

bambus - Profil | Pá 23.4.2010 18:57:01

Miki >> s tim souhlasim. nekdo s toho zase hadaci mistnost. ale to uz tak bejva. ber je z rezervou. nekdo si holt rad rypne . a sam nic takovyho neudela.

Miki - Profil | Pá 23.4.2010 18:03:48

pozor!!!!! nikdy jsem netvrdil, že lze udělat kvalitnější krmení, než má například m.v.eynde, milo, nebo sensas atp., jen tvrdím, že lze udělat krmení doma v rozumné ceně i kvalitě, které obstojí například v konkurenci s timárem, traperem atp. kdybych to sám nezkusil, tak bych si to nedovolil nikdy napsat!!

a naposled. v dnešní době je na snadě, že je lepší všechno koupit, včetně krmení, ale pokud nechcete kupovat "barevnej kukuřičnej šrot" za 30,- kg,ale na druhou stranu je pro vás zbytečné krmit sensaskou za 160,- kilo, pak můžete zkusit nějáký kompromis-viz tento článek---to je moje doporučení a to je smysl tohoto článku.

berte to tedy prosím na vědomí--díky.

Miki - Profil | Pá 23.4.2010 17:56:42

Hiram >> Nechci zde rozebírat to či ono, protože to je každého názor, který ctím.
Nic méně, o antuce vím své a za svým tvrzením si stojím...víc to komentovat nebudu, poněvadž není co.

O aromatech píšeš, že jsem nic neřekl. Přečti si pozorně celý článek. Myslím, že se o nich zmiňuji více než dost. Co bys rád ještě věděl?? Napiš konkrétní dotaz a já ti odpovím.

Miki - Profil | Pá 23.4.2010 17:48:07

Pavel S. >> Uvažuj, 2,5kg za 99,-.................copak v tom asi bude???

Miki - Profil | Pá 23.4.2010 17:45:57

david.kalbac >> Tvůj názor, ale jak píšeš : " Zdá se mi ten článek oničem v době kdy máš v rybářstvi 50 značek šrotů a 9999 příchtí"----já nechci dělat krmení jen ze šrotů a jejich příchutí. Mě se jedná o výrobu konkurence schopného krmení a né o barevné šroty.

Miki - Profil | Pá 23.4.2010 17:43:47

Homer >> myslím klasické barevné pečivo--né anglickou vločku.

KóĎA - Profil | Pá 23.4.2010 13:21:09

tak pravil Zarathustra, ehm pardon Winx :-)))

winx - Profil | Pá 23.4.2010 13:17:51

Neviem co sa tu bijete, ved si to vyskusajte pri vode a uvidite. Debaty teoretikov sa mi na mrk uz citat nechce. Nemudrujte, radsej chytajte ryby a skusajte. verte mi, ze empiria ( skusenost ) sa nevyrovna nicomu, ani vasim teoriam, ani reciam druhych

Carabus - Profil | Pá 23.4.2010 12:16:30

Bambus... T.maniak >> bambus - 23.4.2010 11:27:20 >> nojo, ale Sensas je chemie sama

Kary - Profil | Pá 23.4.2010 12:16:29

Ricci >> Rozumná slova!!! Víš o čem mluvíš.

Ricci - Profil | Pá 23.4.2010 12:14:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Já si zase myslím, že článek přínosný je. Stačilo se na něj podívat pohledem kluka, kterej chytá plavačku pro své potěšení a nemá extra grécary na rozhazování a přesto chce mít ze svého chytání radost. Pro mistry světa v chytání ryb fakt přínos nemá.

Osobně jsem ještě neviděl krmení, které samo nachytalo ryby. Chápu, že většina z vás má své zaručené recepty a umí lapat ryby za všech okolností i tam kde nejsou. Ale je spousta mladých kluků, kteří musí otočit každou kačku než si koupí pytel futra a pak jim třeba nezbývá na důležitější věc jako třeba živá.

Ať si říká kdo chce co chce, na většině vod je krmení v první řadě dopravní prostředek pro živou. Proč bych měl živou střílet v koulích z předraženého sáčku futra, když můžu mít svou směs krmení za čtvrtinovou cenu, že? S nalákáním ryb by neměl mít problém ani jeden uvedený recept.

Miky tady naservíroval dobrou radu, jak si ušetřit kačáky na nejmíň podstatné věci pro běžné chytání.

PAT.J. - Profil | Pá 23.4.2010 12:06:40

Skvělí,skvělí - určitě vyzkouším, moc dík

Čendík - Profil | Pá 23.4.2010 11:39:38

Pěkný článek, dík !

Pellet - Profil | Pá 23.4.2010 11:37:50

Mě se ten článek taky zamlouvá, stručné, věcné shrnutí na dané téma, něco navíc oproti směsici šrotů, a dovolím si napsat pro rybářskou většinu plně dostačující.

bambus - Profil | Pá 23.4.2010 11:27:20 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Miki - >> článek se mi líbil, neco s toho použili, podle mne a ohlasu nekterých tady krmení namíchané doma může být velice kvalitní a parádně si na něj zachytáš. Ale je pravda že na závody bychsi ho asi nevzal.


Jak ste tu někteří psali, že se doma dá namíchat krmení stejne ůčinné jako kupované, tak si myslim že to neni pravda. Pochybuju ze nekdo z vas namichate krmení stejne účinné jako např Sensas. panové nenamícháte, ani kdyby jste se na hlavu postavili. presný poměř přísad. znají puze výrobci.

ulrisak - Profil | Pá 23.4.2010 9:45:40

gurmán >> ne je to jako hlina, jen cihlovy prach

gurmán - Profil | Pá 23.4.2010 6:19:18

Nemá ta antuka vliv na nějaké zažívací potíže?

ulrisak - Profil | Čt 22.4.2010 23:35:22

Tento recept mi Miki poslal nekdy v zime, no namichal jsem, par veci vynechal a jine zase pridal( napr. ovesne vlocky, granulky pro kraliky atd.) Mam toho doma prez 60 kilo v sudu a na celou sezonu mam vystarano na takove ty bezne chytacky a musim rict ze funguje dobre, pridam cervy a kuku a je to ok. Michal jsem to v klasicky michacce na beton :) Ted o vikendu to beru na zavody a krome cervu a kuku pridam jeste konopne seminko a prazenou repku, no uvidime....Jinac ta antuka je v tom fakt supr, dela nadhernej mrak.

Hiram - Profil | Čt 22.4.2010 23:20:13

Miki - >> Je super, že píšeš články, aktivita je chválihodná atd., pro někoho jsou to zajímavé informace - pohromadě a něco se dozví. Pro mě je ten článek jen rešerše volně dostupných informací a s mnohými z nich ani nemůžu souhlasit. Například to co píšeš o antuce.... ano, to by od ní čekal ten kdo ji do krmení nikdy nedal. Nevěřím, že jsi ji nikdy do krmení nepřidával a proto se tím víc divím jak jsi došel k těm vlastnostem které o ní píšeš. Další výtka by směřovala k aromatům. Vlastně jsem se od tebe dozvěděl, že aromata existují jsou různé, voní a to je tak asi všechno. Když to mám přiblížit je to jako by ses mě zeptal kde je moje oblíbené houbařské místo a kdy rostou a já ti řekl zkus to v lese a nedoporučuju zimu. Není to nepravda, ale taková informace je bezcenná.
Prostě plus za snahu, minus za přínos.