Boilies

Chci se zeptat jaký boilies nebo spíše na jaký příchutě chytat na podzim a na jaře. Předem dík za odpověď.
Autor diskuse: mális - Profil , 11.9.2007 kaprařina - nástrahy, návnady
64 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nfishman78 - Profil | Ne 23.9.2007 14:54:29

Dle mého názoru je na jaře nejlepší nějaká jahoda,med,atd. A na podzim něco masovýho typu krab,oliheň a podobně. Taky je na podzim lepší volit menší průměry bojlísů.

NMinnow67 - Profil | Pá 14.9.2007 14:28:04

Petr Koch: Až někdo začne prodávat kuličky co budou umět opravdu to co hlásají reklamy, bude po problémech, nebude co chytat :-D :-D :-D

NRobin.p - Profil | Pá 14.9.2007 12:34:03

Drtikoll:
biored od Prologicu mi nešel vůbec... chytal jsem na něj loni na podzim a ani jedna fišla..

NDrtikoll - Profil | Pá 14.9.2007 10:09:35

Ted jsem koupil ve výprodeji Prologic F4 Bio red nemáte s ním náhodou někdo skušenost??

NDrtikoll - Profil | Pá 14.9.2007 10:08:39

Zdravím! Já osobně chytám také na Nikla a jsem spokojen občas skusím i něco jiného ale Nikl je tutovka zatím jsem od něj neměl koule který by nešlapaly!! pokud jsem se trefil do vody. Poslední výpravu jsem vzal novinku Pepra a taky fungoval.

NPetr Koch - Profil | Pá 14.9.2007 7:37:42

Pvl - ® :aby ne :o) Až někdo začne prodávat kuličky co budou umět opravdu to co hlásají reklamy, bude po problémech, bude jasno :o)))))))))))

jerzyy - ® : jakožto odborník z oboru ( ale ne kaprařského) se dneska stavím a vysvětlím ti to :o))))))))))))))))

NPvl - Profil | Pá 14.9.2007 7:33:59

macin - ® " tohle je vděčný téma." řekl bych , i věčný téma :o§)

Nmacin - Profil | Čt 13.9.2007 21:09:21

Myslím že u boilí je důležitá hlavně originalita, ale jinak se můžete dohadovat pořád do kola o cenách a kvalitách, tohle je vděčný téma.

NUnca - Profil | Čt 13.9.2007 19:24:15

Mitchell : Trochu to upřesním. Já říkám že není potřeba chytat na drahá boilí, ale taky si na něj zachytám. Nejde mi o cenu, jde o to že mě zaujme nějaká novinka a chci ji vyzkoušet. To je případ boilí Food Signal. Taky bych chtěl vyzkoušet A1-roll a Sting sniper od Maxe.

NUnca - Profil | Čt 13.9.2007 19:12:04

Mitchell : Jo, tento boilí bych chtěl vyzkoušet, ale ta cena je dost vysoká.

NUnca - Profil | Čt 13.9.2007 19:10:06

jitrnice : Nikl má dobrej boilí. Vem co chceš, určitě nešlápneš vedle.

NMitchell - Profil | Čt 13.9.2007 19:09:49

Unca: tak jednu chvilku vykladas ze neni potreba davat moc penez do boilu a ted doporucujes to nejdrazsi??

Njitrnice - Profil | Čt 13.9.2007 19:08:33

unca dik premejslel jsem nad nahnilim krabem a kolinskym lososem

NUnca - Profil | Čt 13.9.2007 19:06:27

jitrnice : Já osobně bych šel od Nikla do Food Signalu.

Njitrnice - Profil | Čt 13.9.2007 19:04:21

Zdarec ja se zeptam kdyz je tady samej znalec a poradce poradte mi!!!!Jde mi o nejake kulicky od nikla nebo od chytila mrazenky tim myslim prichut dik moc

NUnca - Profil | Čt 13.9.2007 18:58:15

Aiwen : Tak to by mě taky zajímalo. Ten boilí není můj, dělá to kámoš. Základní směs je jednoduchá a levná. Jenže oni tam potom něco přidaj a chytá to jak divy. Co to je to mi ale nikdy neřekne, je to vyrobni tajemstvi.

NAiwen - Profil | Čt 13.9.2007 18:42:21

unca: ta tvoje, jak píšeš, že bez těch tekutých složek... já používám losos. olej a pak liquid enzym liver, inak taky bez esence a do druhého s esencí(minimum)... Co tam máš tak strašně atraktivního??

NUnca - Profil | Čt 13.9.2007 18:29:02

mális : Jo Scepter je luxus, ten Abyss se mi nějak nezdál. Mě to na tohoho lososa jezdilo parádně a to sem krmil pouze boilím, k montáži tak 10 - 15 kuliček.
Aiwen : Jaká?

Nmális - Profil | Čt 13.9.2007 18:07:09

Jo asi to skusím jinak máš určitě pravdu když nejdou tak nejdou. Jinak jsem jsi dával otázku jestli mám koupit ticu sceptra nebo toho abbyse. tak jak jsmi poradil koupil jsem cseptery a jsou fakt good dík. Tak toho královskýho lososa skusím taky

NAiwen - Profil | Čt 13.9.2007 18:06:08

Unca: na kolik tě vyjde směska??

NUnca - Profil | Čt 13.9.2007 17:59:24

mális : Pokud ryby neberou tak ti nepomůže žádny boilí. Na Tandembaits sem nikdy nechytal a chytat nebudu. Tahle značka mě nějak neoslovila. Zkus na podzim nějakou mraženku, je to lepší než hotovka. Doporučuju ti Královský losos + AMK Játra maso od Mikbaits.

Nmális - Profil | Čt 13.9.2007 17:55:31

unca- Na richworta jsem minulý rok chytil pár kaprů nej do 74 ale skouším koule od tandembaits a vůbec nic . na to že je září tak mi kapři nejdou fakt na žádný koule asi někde dělám chybu jenže na našem rybníku nejdou ryby nikomu tak asi děláme chybu všichni :)

NUnca - Profil | Čt 13.9.2007 17:15:37

mális : Letos sem chytal na Mikbaits a Carp devil baits. Obě značky chytaly ryby, ale potom sem přešel na boilí domácí výroby ( v boilí není žádná tekutá složka, esence ani tekutá potrava, esenciální olej, prostě nic ). To domácí boilí dosáhlo jednoznačně nejlepších výsledků jak do počtu tak do velikosti ryb. Letos na něj budu chytat až do konce sezony. Na richwort ( asi sem to zkomolil ) sem chytal loni a je to super boilí. Chytal sem ale pouze na příchuť Com-plex.

Nmális - Profil | Čt 13.9.2007 16:50:59

Unca - a na jakou značku boilies chytáš. Já jsem si zachytal nejvíc od richwort

NUnca - Profil | Čt 13.9.2007 14:58:11

Souhlasím z Petrem Kochem. Celej tento šrumec kolem boilí je jen velkej kšeft. Nevidím jedinej důvod přoč vyhazovat tisíce za drahé boilí atd.

Njerzyy - Profil | Čt 13.9.2007 13:20:41

Mitchell:jo aha tak to asi ještě nevím:-)

NMitchell - Profil | Čt 13.9.2007 13:19:15

jarzyy: ja ti to vysvetlim prde v patek vzdyt ty v tom mas taky jasno ale jeste to nevis :-D

Njerzyy - Profil | Čt 13.9.2007 13:18:08

Mitchell, Petr Koch: Já v tom jasno nemám....můžete mi to prosím vysvětlit jakož to odborníci z oboru:-)

NMitchell - Profil | Čt 13.9.2007 13:01:31

Petr Koch: jj mas pravdu o tom muzem pokecat jinde. :-) ja v tom mam taky jasno a jsem spokojeny :-)))

NPetr Koch - Profil | Čt 13.9.2007 12:15:44

Mitchell - ® : jj, můj pohled na věc je jinej a nechci to tady řešit, nepatří to sem. O tom se můžem pobavit jinde.

Poslední dobou se setkávám s lidma, kteří jsou tam, kde jsem byl před rokem. Když poslouchám, co řeší a co je pro ně podstatné a vzpomenu si na sebe, musím se smát. Ale to je jednoduché, jsme krásně masírovaní, bez čeho nejsi schopen uspět, je to prostě jeden velkej kšeft s obrovskejma penězma. Žijeme ve svobodné zemi v tržním hospodářství, každý ať si kupuje co chce :o) Já už to mám celkem vyřešený a jsem spokojenej.

NMitchell - Profil | Čt 13.9.2007 12:03:06

Petr Koch: nevim o koli by meli podrazit ted je tam zavadeci cena cca 350kc za 1kg te cena je tam takova zatim protoze se neprodavaji zatim v originalnich obalech. Ta vissi cena tam bude asi proto ze tam jsou veci jak ty jsi napsal ktere se nedaji jen tak jednoduse sehnat. A zatim kdo kupuje kulicky tak je kupuje rovnou od vyrobce.

NPetr Koch - Profil | Čt 13.9.2007 11:56:32

Mitchell - ® :já to taky neberu jako problém, jestli jim věříš a podle mne není důvod nevěřit, proč ne. Všechno v pořádku, jedinej rozdíl je asi v tom, že já už nejsem ochoten vrážet do boilís mraky peněz zbytečně. Jsem jednoduše přesvědčenej o tom, že pěkný ryby se dají nachytat i na kuličky za stovku a zároveň jsem přesvědčenej o tom, že kdyby šly ty kuličky do prodeje normální cestou, i ty od nás by musely stát kolem 300,- /1kg.
Třeba boilís, který chytáš ty má velkou výhodu v tom, že se do nich používají díky kontaktům hodně zajímavý a normálně nesehnatelný koření. V tom je podle mne hodně velký plus. Ale zaráží mě jedna věc, proč stojí tolik, když se neprodávají na maloobchodech, jestli do budoucna budou, tak je to jasný. Byla by blbost prodávat za půlku a potom najednou hodně podražit.
Jinak gratulace k úspěchu na Maře:o)

NMitchell - Profil | Čt 13.9.2007 11:47:13

Petr Koch: zalezelo by na situaci a kam bych jel na ryby. Hele Peto nase nazory na boili jsou odlisne ja pouzivam cemu verim a ty taky i kdyz k vasemu boili mam vyhrady asi jak vy k tomu co pouzivam ja. Muzu ti rict ze kdybych jel nekam na zavody nebo na prochytavanou vodu tak bych je koupil i za dvojnasobek pac tem boilisum verim a to je to hlavni verit tomu. To urcite znas

NPetr Koch - Profil | Čt 13.9.2007 11:38:24

Mitchell - ® : já jsem to taky nenapsal :o)) jen mě pobavilo to, že jsi napsal, že se cenou neřídíš:o) Jestliže by teď tvoje kuličky zdražili na dvojnásobek, bral by jsi je?

NMitchell - Profil | Čt 13.9.2007 11:35:04

Petr Koch: ja slevu nedostavam :-)))

NPetr Koch - Profil | Čt 13.9.2007 11:31:53

Mitchell - ® : takže je ti jedno jestli dostaneš slevu nebo zaplatíš plnou palbu? :o)

NMitchell - Profil | Čt 13.9.2007 9:13:51

Aiwen: ani cena ani jmeno podle toho se neridim to bybyla pekna blbost. Na boili na ktere chytam tak vim ze to boili neni nijak sizene a letos me to dokazuje. Jinak samozrejme se da nachytat na boili ktere si udelas ze pstruzich pelet take jsem stim s partakem zacinal a staciloto ale myslim si ze na vice prochytavanych vodach to uz stacit nebude. mensi priklad byl jsem s partakem na Dyji 7 mel bobky soulane ze pstruzich pelet a jednu podle me vcelku dobrou smes od pana V. kamos udelal 1 zaber a to na tu posledni smes ale bohuzel kapra nedostal ven. Ja jsme na boili od jedne fy. udelal 6 zaberu. Takze nekdy na kvalite na nekterych vodach zalezi. :-)))

NAiwen - Profil | Čt 13.9.2007 0:11:17

Mitchell: však já vím, musíš mít i kvalitní místo, ale i nástrahu, ale to je zas o něčem jiném, nevím jak rozeznáváte kvalitní boilies?? Podle ceny, podle jména??? Snad podle chuti atd. To moie boilies, si myslím, že by kapříkům mohlo chutnat a hned sobota a neděle to pujdu vyzkoušet s mírným tuningem a uvidíme jestli vtom bude nějakej rozdíl, tak zatím

NMitchell - Profil | St 12.9.2007 22:03:56

Aiwen: mas pravdu to jo ale nekdy je to i o kvalitni kuli i kdyz mas kvalitni mistecko sam jsem to ted poznal na LM

NJarda Kučera - Profil | St 12.9.2007 21:48:14

Ivane:Jo jo ,jsi chytrej kluk.To je ten správnej směr reálné rybařiny.

NAiwen - Profil | St 12.9.2007 20:57:50

macin: hurrááááááá, juppííííííííííííí

Nmacin - Profil | St 12.9.2007 20:31:33

Aiwen: myslel jsem že s Tebou nebudu nikdy souhlasit a člověče pod to co si napsal byhc se podepsal:)

NAiwen - Profil | St 12.9.2007 19:59:21

mális: já taky lupu jednu směs bez esence a v jedné je úpe minimum esence, mám směsi s obsahem rybích mouček přes 60%!!! Tak to voní i tak, tak nalupej!!! A pamatuj, je lepší hledat si good flek, než vymýšlet super boilies!! Furt sem něco vymýšlel a stejně mi to bylo hovno platný a tak jsem udělal takovou normální směs a spíš hledám ryby(místa, kde by se mohly vyskytovat, např. potopený strom, lavice apod.) a boilies mi chytá ;o))

Nada.j.3 - Profil | St 12.9.2007 17:14:13

urcite zkus neco smradlaveho treba ryba nebo olihen

NUnca - Profil | St 12.9.2007 15:59:08

mirad : Podle mě je to úplně jedno. Kámoš chytal z jara na ananas a nic, já chytal na játra a šlapalo mi to. V létě sem chytal na oliheň a taky šlapala. Nejlíp zatím chytá boilí bez jakékoli esence. Záběrů je stejně jako na tu oliheň, ale ryby sou vetší. Poslední dobou nějak začínám věřit ža nemá smysl kupovat drahé směsy na boilí a cpát do toho předražené tekuté šložky. Podle mě ten kapr vezme cokoliv pokud to je správně položené na správném místě. Klidně chytej na to co ti šlapalo v létě a vůbec to neřeš.

Nmirad - Profil | St 12.9.2007 15:20:05

Zdravím. samotného by mě odpověď na otázku zajímala. Zatím však nikdo neodpověděl na dotaz. Takže - liší se chutě kaprů na jaře a na podzim? Platí např., že na jaře jsou úspěšnější sladké příchutě (jahoda, vanilka) a na podzim spíš ty masové (krab, oliheň) a různé "smrady"? Nebo je to jinak?

NKIKIN - Profil | Út 11.9.2007 20:36:40

zkoušel jsem tygří ořech a jednak je šíleně tvrdý a jednaj jsem na něj nikdy nic nechytil tak nevím co robím blbě??kurňa stálo to 120 K v malé skleničce jak se prodávaj kuku a po roce mám ještě celou 3/4 skleničky.

NMuco - Profil | Út 11.9.2007 20:28:50

Mne fungujú po celý rok bobule na báza rybacích múčok,ale nie na každej vode to je rovnaké.Na jar a v zimnom obdobý ide aj vtáči zob s ovocnou príchuťou.A to čo napísal speedi3 si nevšímaj je to hovadina.Ten obchod jeho kamaráda by nesťíha dodavať bobubule keby si mal tolko vnadiť.

NUnca - Profil | Út 11.9.2007 19:50:26

mális : Udělej to jako já. Já chytám na boilí bez esence a hotovo.

Nbodie - Profil | Út 11.9.2007 19:11:26

m.kindl - ® jedině že by půlka tvé koule vážila né 1-5kg ,ale 10-20kg!!!!

Nm.kindl - Profil | Út 11.9.2007 16:08:47

Petr Koch - ® No jo...ale co když to prdel nebyla ? Složíme se a pošleme mu půlku kuličky "Red Psycha" aby viděl pořádnej materiál ?

NPetr Koch - Profil | Út 11.9.2007 15:08:13

speedi3 - ® : přemejšlím, že tě angažuju jako svého mluvčího, protože jestli to byla prdel, tak jsi vážně dobrej :o)))

NMaxwell - Profil | Út 11.9.2007 12:35:57

speedi3:Pokus se trochu uklidnit,pomáhá třeba teplá voda na nohy(boty a ponožky si sundej) a chvíli relaxuj pohledem na bíle vymalovanou zeď.Jo a s tím svinstvem co hulíš přestaň,jak Ti doporučil macin. :-)

Nmacin - Profil | Út 11.9.2007 12:33:48

bodie - ® jak píšeš, a 3x denně

speedi3 - ® Už nešlukuj ten sarjat

Nbodie - Profil | Út 11.9.2007 12:19:29

A nebylo by nejlepší krmit alespoň 50-100kg ??? :o)))

NRaggo - Profil | Út 11.9.2007 12:16:17

no comment :-)))....

NPřemet:-) - Profil | Út 11.9.2007 12:15:00

Speedi3: to s tou reklamou je fakt pravda:-) Můžeš alespoň napsat ty značky a eventuelně za kolik to dané boilie prodává?? Jelikož jsem taky z Prahy, tak bych ho klidně prubnul. Dík Přéma

NMarsip - Profil | Út 11.9.2007 11:55:21

speedi3: A ten tvůj kolega obnovuje své zkušenosti? Přeci jenom 14 let je dost dlouhá doba na to, aby mohl někomu radit.

NMH - Profil | Út 11.9.2007 11:54:57

speedi3 - z jakejch komponentů vyrábí to kvalitní vysokoproteinové boilís mi můžeš říct?Když by bylo tak dobré jak říkáš,proč ho nevyskusit.

NMH - Profil | Út 11.9.2007 11:52:38

speedi3 - ty si chodící a píšící reklama na rybářské potřeby!Můžeš mi říct jak se jmenují,osobně bych se tam stavil a nechal si poradit,asi.

NJiří Malý - Profil | Út 11.9.2007 11:21:02

speedi3: a jaké značky boilies se dají u tvého kámoše koupit?

Nspeedi3 - Profil | Út 11.9.2007 11:09:38

Nejlepší je vysokoprotejnové bojlís. Ale musí se hodně krmit, tím nemyslím 1-5kg ale tak 10-20. Dobré je krmit pomocí masových pelet a na háček boilies od starbaits nebo jiných lepších značkách. Také je dobré používat kratší návazce s kulemy o průměru 20-26mm. zkusil bych tygří ořech nebo rybu jahodu. Pokud by jste se chtěli dozvědět, kde v praze zakoupíte jedno z nejlepších boilís za nejnižší cenu a není to žádná srajda, jako od našich značek, tak mi zavolejte až budete v Praze poblíž Bílé hory a já vás navedu. kolega má nejlevnější ale nejkvalitnější rybářství, které jsem v praze navštívil a velice rád vám poradí a pomůže. Jeho krmení je totiž staré maximálně 1 měsíc. A jeho zkušenosti s chytáním na boilies jsou staré již 14 let.

Nklobas - Profil | Út 11.9.2007 8:02:48

Vase zprava

Nklobas - Profil | Út 11.9.2007 8:02:38

zkus príchut ryba nebo musle a neco takovyho víc smradlavejsího