jak postihnout člena RS??

Jak lze postihnout člena RS??Jde o to že nám na revír jezdil pytlák z vedlejší dědiny a ne jen nám ale i jinde...slovo dalo slovo a začali jsme po něm jít,ale člen RS vedlejší MO mu dal echo že se na něj chystá a ať si dá pozor...ví se i který člen to byl....dotyčný lovec podle všeho nevlastní povolenku (teda krom té kterou si dokoupil na MRS) a vesele si lovil sumce i na 4 pruty...chytal na vábničku tam kde to není povoleno a další...teď by mne zajímalo jak tohoto člena RS postihnout za takovouhle zhovadilost?Je mi jasné že dotyčný člen RS se sám nepřizná,ale jeho tajemství si tu vykládá kde kdo a dost lidí s tím na..al....

PS:hádky a nadávky nestrpím a dotyční mají redku bez upozornění!!!
Autor diskuse: bart.bm - Profil , 26.8.2016 všeobecné - RŘ, MO, svazy
60 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NMalda512 - Profil | Ne 4.9.2016 12:28:23

takto ho nepotrestáš. Ovšem stačí se zaměřit na kontroly tohoto člena RS . Pokud nechá někoho pytlačit tak se nebude jednat o jediný případ.

NZara - Profil | Ne 4.9.2016 11:28:37

Tož potrestal bych ho, ale zacházel bych s ním jako s květinou šetrně :-)
Vysvětlivka pro ty, co neví oč jde. někdy se tohle spojení používá ve spojeni s ženou. :-)
A pokud ještě někdo neví, tak je to - seřezat, svázat a do vody :-) .

A nebo deku ta ho naučí na čí straně stát.

Nepoctivost lidská, zákeřná to nemoc, šířící se rychle i přesto že na ni máme ten nejúčinnější lék.

NMi!d@72 - Profil | Ne 4.9.2016 9:59:35

bart.bm >> musím teď něco zařídit vrátím se cca za hoďku

Nbart.bm - Profil | Ne 4.9.2016 9:48:14

Mi!d@72 >> pisnu ti SZ pac velitel nasloucha ;-)

Nnofish - Profil | Ne 4.9.2016 9:12:29

Petr 72 >> Nebude to tím, že často jsou to ti jediní, co mají o funkčnost MO zájem a jediní, co něco udělají, když je potřeba? Tak je pak jasné, že se znají.

NMi!d@72 - Profil | Ne 4.9.2016 9:10:42

fotojakes >> ...taky mám ten pocit,že před samotnou akcí dochází k úniku informací,a pak se není čemu divit :o)))

NPetr 72 - Profil | Ne 4.9.2016 9:10:02

Takira >> ale tak to je v každé MO ,jsou kamarádi clení RS a cleni výboru není se čemu divit vždyť tak to je nejen u rybářů v kynologii na výstavách a uchovneni je to něco podobného,a těch příkladu je celá řada.:-)

NAnýzový dědek - Profil | Ne 4.9.2016 9:03:03

bart.bm >> To je odvěký zákon - CHVK. (chraň vlastní kůži)... :-))
proto nikdo nepůjde svědčit ... :-((((

NMi!d@72 - Profil | Ne 4.9.2016 9:00:25

bart.bm >> ...a jak mohl vědět ten termín,kdy ten zátah proběhne???

Nfotojakes - Profil | Ne 4.9.2016 8:58:14

potrestal (to berte s rezervou, myslím tím jen vyčinění, že jsou blbý) bych v první řadě ty, kteří to sdělili tomu, který to následně práskl pytlákovi :-D Pokud mám informace podobného typů a chci někoho chytit při činu, nebo nastražit fotopast (ne jako důkaz, ale abych viděl kdo tam chodí a hlavně kdy, protože je třeba ho chytit za ruku), nesděluji to absolutně nikomu, neb nevím, kdo koho zná.

Nkakr - Profil | Ne 4.9.2016 8:49:48

V návrhu na odvolání je nutné uvést, že dle zprávy agentury JPP potvrzené i radiem Jerevan se člen RS dopustil hrdelního zločinu. Údajně údajnému pytlounovi doporučil zakoupení povolenky a doporučil mu - bez povolenky na revír nelez!!
Trošku šaškec, ale furt lepší jak krkolomná teorie o "nadržování".

NMrknato - Profil | Ne 4.9.2016 8:38:16

Jarda Š. >> proč tak složitě? Stačí, když uživatel revíru navrhne pověřené obci odvolání oné problémové RS.......
Ale to je pohádka, stejně jako že dobro zvítězí nad zlem.....

Nbart.bm - Profil | Ne 4.9.2016 0:52:36

Anýzový dědek >> no prave...ikdyz ti to rekne plno lidi nikdo to nedosvedci aby nebyl pak u vody problem :-

Nbart.bm - Profil | Ne 4.9.2016 0:48:52

Mi!d@72 >> ne pac tomu borci dal prave echo ten clen Rs ale bzali jsme 2 povolenky na spodnim useku a budem jezdit v noci pravidelneji....

NAnýzový dědek - Profil | So 3.9.2016 9:09:21

bart.bm - >> Podle toho co v zadání píšeš, nelze dotyčného člena RS nijak postihnout, protože nelze dokázat (a ani nikdo svědčit nepůjde), že dotyčného upozornil na to, že po něm jdete..
Nezbývá než pytláka chytit při činu a řešit to v součinnosti s PČR..
Ale je možnost jej na VČS vyzvat, aby tento čin objasnil. Jinou možnost nevidím. Ale ten kdo jej k tomu vyzve se musí připravit na to, že bude kontrolovaný jako nikdo jiný.
(Tento názor nemusí být správný)

NMi!d@72 - Profil | So 3.9.2016 8:21:27

bart.bm - >> zdar,a toho borce už jste čapli v tu sobotu,co jste byli na Lýskách???a myslíš,že na B1 chodí na ty sumce jen on???

Nnofish - Profil | So 27.8.2016 11:46:09

bart.bm - >> Nijak, protože nic nedokážeš, nic se nestalo...

NTakira - Profil | So 27.8.2016 11:32:52

Obavam se, ze at to bylo jak to bylo (nezkoumam to) jsou, byly a budou rovni a rovnejsi. Jinymi slovy RS realne nikdo nepotresta. Naopak se vse obrati proti oznamovateli

NPetr 72 - Profil | Pá 26.8.2016 21:17:14

V Bananove rep. je možné všecko.:-)

NJarda Š. - Profil | Pá 26.8.2016 16:06:16

Bečetka >> Dle mého máš pravdu. Teoreticky by se sice mohlo u člena RS jednat o zneužití pravomoci úřední osoby v jednočinném souběhu s nadržováním, ale to by muselo být prokázáno, že šlo o pytláctví v rozsahu naplňujícím skutkovou podstatu tr. činu, ne jenom přestupku.
Jinak v případě podezření, že někdo neoprávněně lovil ryby, nebyl-li přistižen RS, ale lze to prokázat svědecky, je možné se obrátit na PČR s oznámením na podezření přestupku. Ta by na jeho základě měla vyslechnou svědky a podezřelého a pak (vyplyne-li ze získaných výpovědí, že se oznámený přestupek skutečně stal) věc postoupit k rozhodnutí orgánu příslušnému k projednání přestupku.

NBečetka - Profil | Pá 26.8.2016 14:35:10

kakr >> To nedokážu posoudit a k tomu jsem se nevyjadřoval. Pouze jsem odpovídal na otázku výše "Jak lze postihnout člena RS??".

Nbart.bm - Profil | Pá 26.8.2016 12:59:13

Flip >> konečně kloudná reakce....píšu SZ

Nkakr - Profil | Pá 26.8.2016 12:57:46

Bečetka >>
I kdybys měl to echo zdokumentované třeba 10ti svědky, tak napiš za co by jsi chtěl RS trestat???
Co udělal protizákonného??

Nbart.bm - Profil | Pá 26.8.2016 12:57:33

pánové napsal jsem to tak abych nejmenoval nikoho protože info o dotyčném mi byla zdělena od ....no přeberte si to jak chcete,ale když vám tohle nezávazně zdělí víc lidí a všeci řeknou jedno jméno a to jak lidi ve funkci RS tak i rybáři určo to to nebude jen...jedna paní povídala....

NJarda Š. - Profil | Pá 26.8.2016 12:53:17

computerfish >> Ano, je to tak, jak píše Flip. Člen RS je pověřeným obecním úřadem jmenovitě ustanoven jakožto úřední osoba a za svojí činnost nese odpovědnost on sám. Vedoucí RS je především od toho, aby kontroly koordinoval, aby se nestávalo, že někde tě RS bude kontrolovat čtyřikrát za půl dne a naopak budou v revíru místa, kam RS po celý rok nepřijde.

NBečetka - Profil | Pá 26.8.2016 12:37:52

To bys musel mít svědky, abys mu někdo prokázal. Jinak není šance. Pokud dal někomu mezi 4 očima echo, je to neprokazatelný a tudíž nepostižitelný. Bohužel.

NFlip - Profil | Pá 26.8.2016 12:31:04

computerfish >> Je to hloupost co říkáš. Za své chování je zodpovědný především samotný člen RS . Pokud vykonává svoji funkci proti BP nebo se jinak proviní hrozí mu zneužití pravomoci úřední osoby(dříve veřejného činitele).
Funkci vedoucího RS vykonávám hodně let,tak vím o čem mluvím. Mohu člena RS kárat, mohu ho úkolovat ,mohu dokonce dát návrh na zrušení ale nejsem zodpovědný za to co kdejaký maník z mojí skupiny s plackou udělá proti zákonu.

Ncomputerfish - Profil | Pá 26.8.2016 12:20:14

Trestat člena RS je blbost. Za člena RS a výkon jeho funkce je zodpovědný jeho nadřízený tedy vedoucí RS nebo někdo další ze spolku. Potrestat jeho. Bohužel zodpovědnost se ztrácí úměrně s funkcí ve spolku. Ty nejvyšší nemají žádnou. Rozhodování je kolektivní a zodpovědnosti jednotlivce se nedohledáš. Hezky vymyšleno a propracováno k dokonalosti. Proto jsou někteří funkcionáři ustanoveni prakticky na doživotí.

Nsven - Profil | Pá 26.8.2016 12:14:44

Ty lidi tam byly všechny, všechny jsou podezřelí, tak ať držej hubu!
Oni lidi dobře vědí, že to nemůžou vyhrát.
A taky moc dobře vědí, že jsou všichni podezřelí.
Lidi nejsou hloupí... nepodceňovat, pánové, nepodceňovat lidi.

(polocopyr. HMP)

Nkakr - Profil | Pá 26.8.2016 11:15:30

rybomil >>
Důtku jsem navrhoval neb ta nikoho nic nestojí a také v rámci udržení zdejší plodné diskuze.

Nrybomil - Profil | Pá 26.8.2016 11:08:35

kakr >> no co spáchal ? - spustil zřejmě debatu typu jedna paní povídala a to se v tomto absurdistátu neodpouští
viz MrCement

Nryba domácí - Profil | Pá 26.8.2016 11:02:51

kakr >> důtku ne, ale důtky. Kožené a bez výstrahy.

Nkakr - Profil | Pá 26.8.2016 10:47:35

ryba domácí >>
Tak co třeba dát mu důtku s výstrahou??

Nryba domácí - Profil | Pá 26.8.2016 10:43:47

kakr >> podstatu věci sem netahej, nebrzdi, diskuse musí valit.
P.S. nespáchal nic, ale potrestán by být mohl, ne? :-))

NMrCement - Profil | Pá 26.8.2016 10:26:31

Na vsi kde pobyvam za mnou přišla sousedka a povida mi "slyšela jsem, ze se budete rozvádět ..... a pry to vi cela vesnice". Tož jsem musel zavolat manželku. Tvrdila ze nic o tom neví. Já taky ne. Uz je to déle ...... ale furt jsem ve střehu ..... :-) /// taky jsem se dozvedel, ze se zivim vymahanim dluhu (radeji jsem si nechal narůst vlasy ...... pro obecní blaho :-) )

Nkakr - Profil | Pá 26.8.2016 10:26:30

Bych se vrátil k meritu věci.
Co spáchal člen RS a za co má být potrestán??

Nvenca1 - Profil | Pá 26.8.2016 10:23:43

kareldj >> pokud mu dáš po čuni beze svědků, tak jsi vyhrál. pokud to budeš tahat přes policajty a soud, tak jsi prohrál..-)

Nvenca1 - Profil | Pá 26.8.2016 10:19:28

xDanielS >> Tak by to mělo být, ale je to tak,..-))

Nvydra Lucky - Profil | Pá 26.8.2016 10:18:25

Píše se tu o "dotyčném, že ...." takže jsou na to svědci, nebo je to jedna paní povídala a k informaci se nikdo konkretní nehlásí ??? Co když je to provokačka s cílem poškodit onoho pána? Tajemství člena RS, kde kdo vykládá - promiň, ale to tedy zdaleka není tajemství a zase na to musí být tedy nějaký svědek... Nebo to zase jedna paní povídala ? Také by se to vykládání, jen tak mimochodem, dalo kvalifikovat z pohledu onoho člena ale i toho pána, jako pomluva. I s tím začali jsme po něm jít. Dozvěděl se to i porybný od vedle. Jak? Hlásil to místní rozhlas, nebo to zase někdo vyslepičil, a řekl to jen jemu ....? Je to takové naše - někdo řikal, někdo to viděl, někdo cosi.... Ale kdo konkretně ? Je ochoten to dosvědčit ? Tady bych tedy začal já. Jinak je to jen mlácení prázdné slámy.

Nkareldj - Profil | Pá 26.8.2016 10:18:13

venca1 >> Až k něčemu takovému dojde udělám to a pak dám vědět kdo dopadl hůř.

NxDanielS - Profil | Pá 26.8.2016 10:17:12

venca1 >> Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda ostatních....

Nvenca1 - Profil | Pá 26.8.2016 10:13:43

kareldj >> Svědci jsou ti na houno, maximálně na svatbu pokud je seženeš.:-)) Za neoprávněné zveřjnění videa dostaneš flastr, o jakém se ti nezdá..-)) Je to smutné, ale je to tak.

NRobur - Profil | Pá 26.8.2016 10:13:06

to je asi stejné, jako kdybych někomu kdo krade, řekl: Už nekraď nebo tě chytí! Pak bych byl nařčen, že mařím vyšetřování ....POkud došlo k úniku informací, tak už je na pováženou, že si o tom povídají v sousední MO. Těm to taky musel někdo vyslepičit.

Nkareldj - Profil | Pá 26.8.2016 10:07:24

venca1 >> Toho se nebojím, samozřejmě jak jsem už napsal za účasti svědků.

Nvenca1 - Profil | Pá 26.8.2016 10:04:50

kareldj >> Tak to zkus..-)))

Nkareldj - Profil | Pá 26.8.2016 9:57:39

venca1 >> Pokud bude prokázán trestný čin pytláctví a video bude poskytnuto policii tak nemám strach, to by se museli posrat všichni řidiči a živnostníci

Njá 2 - Profil | Pá 26.8.2016 9:45:38

venca1 >> ¨Hlavně záznam není důkaz... Potřebuješ alespoň pět svědků... Komedie by ale byla, pokud by u soudu neprokázali, že na videu je dotyčný a on pak ještě požadoval odškodnění za porušení ochrany soukromí...

Nvenca1 - Profil | Pá 26.8.2016 9:32:03

kareldj >> Tak to filmování zkus..-)) To se pak posereš z pokut od úřadu na ochranu osobních údajů..-))))

Nviceroy - Profil | Pá 26.8.2016 9:26:42

kakr >> volali jim z dediny ,, c ,, :-)

Nkakr - Profil | Pá 26.8.2016 9:23:17

Na RS se dají nasadit odposlechy? Nebo jak zjistili v dědině A ,že RS z dědiny B dala echo pytlounovi z dědiny B???

Nviceroy - Profil | Pá 26.8.2016 9:21:43

sven >> :-)

Nsven - Profil | Pá 26.8.2016 9:18:57

viceroy >> no, neříkej dvakrát :-))) Už jsem se s takovým taky potkal...

Nviceroy - Profil | Pá 26.8.2016 9:09:49

sven >> podle me ten pytlak byl ten porybny ... :-):-)a domluvila mu uz manzelka :-):-)

Nsven - Profil | Pá 26.8.2016 9:06:57

bart.bm - >> Pokud jsem mezi řádky pochopil, pytlák se už na revíru neukázal a past sklapla naprázdno... Plně chápu vaše rozladění, také by mě to naštvalo...
Pokud jste měli jistotu nebo důvodné podezření, že se jedná o pytláka, měli jste rovnou volat PČR a nepřehazovat ten horký brambor na RS. To byla zásadní chyba.
Máte-li důkazy a někoho, kdo do této na 99% prohrané kauzy půjde prsama, tak jedině podat trestní oznámení. Otázkou zůstává z jakého důvodu.
Z jiného pohledu se věc může jevit tak, že přestože strážník RS pytláka nedopadl, konal a pytlákovi domluvil. Ten od další nekalé činnosti upustil.

NJirka75 - Profil | Pá 26.8.2016 8:38:52

xDanielS >> Souhlas. Zpetne se toho asi moc dokazat neda. Kazdopadne je to svinarna.
To proplesknuti v hospode by ho treba probralo ☺

Nkareldj - Profil | Pá 26.8.2016 8:11:05

Vzhledem k tomu že píšeš v minulém čase je asi problém vyřešen, jinak si myslím že dotyčného chytit u vody jak evidentně porušuje rybářský řád není nic jednoduššího než ho vyfotit nebo nafilmovat a zavolat policii že pytlačí, jako rybář na to máš plné právo, pokud na to máš přímo zakročit samozřejmě za účasti svědků. Myslím že pokuj je pravda s upozorněním člena RS že už se vytrestal sám.

NMrknato - Profil | Pá 26.8.2016 7:27:45

bart.bm - >> Tak to si počkej, jak dopadne kauza telefonů a SIM karet okolo p. Tuhého, policejního prezidenta.... Ten udělal podle médií to samé.....)))))

NxDanielS - Profil | Pá 26.8.2016 6:08:00

bart.bm - >> Pokud to splnilo účel a lovec přestal lovit... co už. Práskače nepostihneš, maximálně v hospodě jednou přes hubu.

NTWIN 69 - Profil | Pá 26.8.2016 3:59:25

Ahoj Martine,dokud nebudete mít jasně podložené důkazy,tak neuděláte nic.Na základě domněnek a povídaček se tohle řešit nedá.

Nkubas. - Profil | Pá 26.8.2016 0:05:32

Postihnout? A za co konkrétně?