Kam kráčíš,česká kaprařino?

Nedá mi to a musím vložit otázku, ke které mě vyprovokovalo shlédnutí jednoho videa. V prvním momentě jsem se musel smát, ale postupem času jsem si uvědomil, že to až taková sranda není a spíš mi z toho bylo smutno.
Jde o debatu člena jednoho z českých kaprařů s členem RS. Ač se mi to nepíše lehce, tak ten kaprař byl zralej na minimálně zápis za neslušné a hulvátské chování. Podstatou debaty je konflikt kapraře co hrdině všechny kapry pouští, olizuje a zakapává klinikem a na druhé straně je postarší člen RS co se snaží vysvětlit, že to tak úplně normální není. Mimochodem ten porybnej celou dobu argumentuje a mluví slušně.
Upozorňuji, že nechci v otázce žádnej masakr a průběh si ukočíruji.
http://www.youtube.com/watch?v=93RSRnlb9uQ

Woohooo - Profil | Út 7.5.2013 14:33:30 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Kocháč - >> Rybarskemu odvetvi se proste povedl skvely marketingovy tah :))) za pomoci par "opravdoivych kapraskych znacek", prehrsle predpazenych videii a fotek :))) dostat k vode lidi kery by jinac ani nenapadlo něco takového provozovat :))) temhle lidem je uplne u zadnice priroda, ryby a dokonce i jini rybari ... prirpaveni namasírovat sve ego se pokazde vydavaji k vode jen zavodit se sobe rovnymi coz sou pro ne akorát oni sami a pani z tech fotek a videi z obalu koulis atd :))) kerym to pokazde bez ohledu na rybarsky rad, slusne chovani a uctu k zivomu dou nandat ... proto sem si poslední roky oblibil mensi revíry kde vim ze tech velkych kapru moc není a vim ze tihle pomatenci to tam nevyhledavaji ... znam spoustu rybar uco radi chytaji kapry vcetne me :))) ale kaprari jake mam ja i ty na mysli pro me nejsou rybari :)))

Kocháč - Profil | Út 7.5.2013 14:29:17

blackfish >> Nesouhlasím, ten kaprař se rozhodl, že z porybného udělá troubu a rozhodli se ten rozhovor natočit. On věděl, že to natáčí, porybnej asi ne. No a celý to posadil do roviny, já jsem kaprař co pouští ryby a vy jste blbec co nic neví. Porybnej agrumentoval o prokázaných ne jen dobrých přínosech lovu strikní metodou chyť a pusť. V podstatě řekl, že není normální chytat ryby jen pro zábavu z lovu a měl pravdu. Kapraři si myslí, že jsou něco víc, když ryby pouští a že jsou kapři jejich kamarádi. Prdlajs, kdyby kapři mohli tak nás nakopou do zandelí. Kapři žijí dle přírodních zákonů a predátorů se bojí a udělají všechno pro to, aby uloveni nebyli a když už třeba na háček chyceni jsou tak dají všechnu sílu do toho, aby se háčku zbavili a zůstali ve vodě. Porybnej dobře argumentoval úsekem pstruhovky chyť a pusť kde zpětně puštěné ryby často uhynou. Ten kaprař ho ale neposlouchal a celé video se nese v duchu já jsem ten dobrej kaprař a vy jste blbec. :o)) tak to vidím já.

george87 - Profil | Út 7.5.2013 14:29:16

Éčko:-) >> blbec nie. Medicínske termíny sú len debil, imbecil a idiot. V tomto poradí podľa klesajúceho IQ. Pán s bivakom do týchto kategórií ale nespadá, lebo jeho kognitívne schopnosti sa zdajú v poriadku. Je to proste chrapúň čo si myslí, že nad neho niet. Nemušíš byť mentálne zaostalý na to aby si bol neznesiteľný čurák.

blackfish - Profil | Út 7.5.2013 14:19:05

Kocháč >> je jasný že jedná ten kaprař jak absolutní lopata ale zase ma jednim smerem pravdu kdyz si odmyslis jednani a vemes si tu posdtatu debaty tak je to tak 50 na 50, ale ve finále je ten kaprař vlastně hodnej, ryby pouští a to jak se baví u bivaku nikoho nezajímá.

Kocháč - Profil | Út 7.5.2013 14:14:20

blackfish >> Zkus to Kubo znovu a použij hlavu :o)

Petr Havlíček - Profil | Út 7.5.2013 14:07:54

Ten rádoby kaprař je především člověk, který tak, jak se vyjadřuje v tomto snímku se patrně vyjadřuje i v normálním životě.

Prostě člověk se kterým, když někdo nesouhlasí, tak je u něj d.ebil a zasloužil by "pře.sdržku". On neumí vyjádřit svůj názor slušným způsobem.

fotojakes - Profil | Út 7.5.2013 14:03:34

Kocháč >> tam jde o ten pocit, ne o skutečné schopnosti protivníka:-) Na první pohled prostě budí velká postava větší respekt než malý, hubený starší pán. Ale to sem nepatří:-)

M0RGAN - Profil | Út 7.5.2013 14:03:08

Éčko:-) >> "RS .. opilá asi nebude, to by tam nebyla na motorce."

No tak zrovna tohle v Česku rozhodně tak logické není, stačí se podívat na statistiky opilých řidičů. A ti jsou chytáni pouze řídkým výskytem dopravních politistů a rozhodně ne na polních cestách :-)
e: i když to já osobně nechápu. Řídil jsem jednou, když jsem si hodinu před tím dal decku sektu a dvě nealko piva. A rozhodně to vliv mělo, musel jsem se o dost víc soustředit..

fotojakes - Profil | Út 7.5.2013 14:00:56

Kocháč >> ty původní dobré myšlenky jsou pryč a celé se to přetočilo jinam, nebo ty dobré myšlenky lidi časem posunuli do extrému.

Bohužel kvalitní články jsou nedostatkové zboží a o kvalitních povídkách to platí trojnásob.

Éčko:-) - Profil | Út 7.5.2013 13:57:59

twister >> Nesouhlasim. RS má dle výslovnosti vadu řeči, ale opilá asi nebude, to by tam nebyla na motorce. O tom že je ten kaprař blbec, o tom žádná. (blbec je termín lékařskej ne?:-))

fotojakes - Profil | Út 7.5.2013 13:54:49

kakr >> dal jsem je do uvozovek:-) Nemůžu soudit kdo a jaký je podle jednoho videa, když ho neznám. Mohu soudit jen to chování při prezentaci vlastního názoru, která byla sprostá a hulvátská.

M0RGAN - Profil | Út 7.5.2013 13:52:38

Efis9 >> "A věř, že bych si na pár lidí a míst došlápla pěkně z ostra."

V tom případě doporučuji kvalitní kurz sebeobrany a minimálně teleskopický obušek... Protože jinak to bude sebevražedná mise.

twister - Profil | Út 7.5.2013 13:52:14

Člen RS pod vlivem, kaprařík dle způsobu vedení diskuze moc rozumu nepobral.
Nic nového.

Efis9 - Profil | Út 7.5.2013 13:45:59

MrKos >> Ty jsi zřejmě místní rejpal. Jak jsem psala, do stavu se hned tak nedostanu a tak mé aktivity jsou takové, že mi čas nedovolí chodit víc než 2x do měsíce na ryby. POkud bude situace jiná, budou jiné i jiné věci. Myslím, že chytat mě tu za slovíčka, je nejen pod mojí, ale i pod tvojí úroveň. A kdybys četl můj příspěvek níže, dočetl by ses, že když se volá tak se člověk nedovolá, nebo dorazí až s křížkem po funuse :-)

Kocháč - Profil | Út 7.5.2013 13:45:43

fotojakes >> Doby kdy jsem dělal přemety a různá bojová umění a byl na vrcholu sil jsou nenávratně pryč. Dnes mi musí stačit už jen mozek, na svaly se spoléhat nemůžu, ty mají co dělat s přesouváním kostry :o))

Kocháč - Profil | Út 7.5.2013 13:43:11

fotojakes >> Paradoxně cíle a úsilí rúzných kaprařských sdružení přinesla kaprařině spíš negativa než pozitiva. Zkušenosti se nedají načíst, musí se i pochopit a zažít. To je ten zásadní průšvih :o) Nicméně rozumné články a prezentace neextrémních názorů jsou potřeba. Víc než technické články jsou potřeba povídky, v těch je víc informací než v článku jak uvázat kombinovanej návazec :o)))

kakr - Profil | Út 7.5.2013 13:42:39

fotojakes >>
Bych jej za kapraře nepovažoval, znám pár hochů které za kapraře považuji a ti mají úplně jiný slovník vyjadřovací schopnosti a hlavně chování.
Na druhou stranu, že kapry chytá a pouští není nic proti ničemu. Můžu se nad tím pozastavit, můžu s tím nesouhlasit, můžu mu slušně říci svůj názor, ale to je vše. Nic nezákonného nedělá......

fotojakes - Profil | Út 7.5.2013 13:36:38

Kocháč >> na tvou postavu by si asi takhle z vostra nevyskakoval:-)

Kocháč - Profil | Út 7.5.2013 13:36:15

fotojakes >> Pokračuj, jsi jeden z mála co umí napsat článek o kaprařině :o)

fotojakes - Profil | Út 7.5.2013 13:35:34

Kocháč >> i jeden jedinec, který se zamyslí a dojde mu to je úspěch. Přesně s myšlením na tohle píši články jak píši.

Červené karty: u.x.a., king76