Letošní rybářská dovolená.

Zdravím všechny, chystáte se letos na rybářskou dovolenou? Minimálně na 3 dny, pište kam - zahraniční, tuzemská - revír obecně, top místa se nemusí prozrazovat. Děkuji za odpovědi.

LukasHejc - Profil | Út 9.8.2011 21:26:33 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

12.8 jedeme na třídenní výpravu na soukromou vodu do Jestřabic. Nejedeme poprvé, takže taktika je jasná ;) Doufáme, že sv. Petr bude stát při nás a my si chytneme nějakého toho šupináče. Necháme tam všechno co umíme ;)

Mike1977 - Profil | Út 9.8.2011 21:10:38 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ahoj, 6 dnů Nové mlýny - Mušov (Dyje 7). Super chytačka, a lidé také. Bylo to v červnu, nikd eani noha. Fota JEN okolí a občas prutu zde:

TWIN 69 - Profil | Út 9.8.2011 21:04:39 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Rybatorstr - >> ahoj,když sa daří,tož sa daří.eště v srpnu bude blesková dvoudenní dovolená s děckama na Skaličku.Tož snad bude hezky enom kvůli těm děckám.

Martin... - Profil | Po 8.8.2011 20:22:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

2.9 odjezd Španělsko na týden a pak přesun do Francie na přehradu. Možná se to Španělsko krapet zkrátí a ve Francii pak bude lehárko. Jedeme tam s klukama poprvé, takže to bude spíš taková oťukávačka. Ale těšíme se na to už od začátku plánování i přes menší či větší problémy, které při plánování nastaly a počítám, že ještě nastanou, ale s tím se vždy počítá. Bude to luxusní dovolená a za ty peníze to bude stát aj kdybych chytil hovno :o))

heras77 - Profil | Po 8.8.2011 20:17:44 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Já už jsem si letos užil na zahajovačce na Hrachách.

Sumec ST - Profil | Po 8.8.2011 20:09:47 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Včera jsem po měsíci zavítal na Orlík a super. Byl jsem na Otavské části.
od 15,00 do 18,00 tekly proudy vody a od 18,30 jsem nestíhal.
5 kaprů vše přes 50. Byly tak zdivočelí, že jeden mi utekl z podběráku zpět do vody
než jsem vyndal metr. Asi vytušil, že po měření by tam stejně šel.
Takže promoknout za to stálo. Brali jen na vlasu pod háčkem. Na stejnou nástrahu
na háčku na druhém prutu ani ťuk.
Hodně zdaru všem. Já zase až v září.

BLUDICKA - Profil | Po 1.8.2011 9:45:31 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Od 6.8. si budu užívat na Orlíku / jako každoročně / Mam chatku v kempu a odtud vyrážím do okolí na ryby.Pramičku si vozím svou , neboť chtí za hod pronájmu 100 kč. Za chatu chtí na týden asi 4000 kč , takže pohoda. Paráda- takovou dovolenou si užívám , neláká mi dovolená u moře. Mějte se a užijte si dovču!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

rover - Profil | Po 1.8.2011 9:17:31 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

kerek - Profil | Po 1.8.2011 9:11:30 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ahoj,my jedeme na 5 dní na Lužnici k Táboru.. nevíte někdo jak je to momentálně s hladinou vody prosím? :)

Michallos - Profil | Po 1.8.2011 9:06:13 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Moje ryb. dovolená začíná úžasně, sedím stále doma bo pořád lije jako z konve, ale snad zítra vyrazíme na jižní moravu a užiju si zbytek týdne...počasí se má zlepšit tak možná i rybky začnou kousat, protože zprávy které zatím z moravy mám moc pozitivní nejsou(ryby zkrátka neberou) no uvidíme. Zítra ale jedu ikdybych měl na moravu dojet na kajaku:-))

jurasoft - Profil | Po 1.8.2011 8:43:06 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Moje rybářská dovolená letos stála za "vyliž prdel". První den po příjezdu za slabého deštíku (po cestě na místo slejvák jak prase)..3 malí kapříci tak do 65 ti...na druhý den a další 2 dny příšerný vítr ze kterého mě až třeštila hlava (z toho průvanu za krk). Pak šílená bouřka, blesky a hřmění celou noc. Kromě těch prvních kapříků ani ťuk..přestěhování na jiné místo a další 3 dny ani ťuk..do vody jsem házel i zlatý howna ale nic....měnil místo, hloubku, nástrahu i návnadu....rok od roku je to horší..s tím počasím a rybami...

šťovíček - Profil | Pá 22.7.2011 19:49:43 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak skalička nevyšla...ale v srpnu jedem do Kelčan,,,Tak aspoň něco

TWIN 69 - Profil | Pá 22.7.2011 19:34:36 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Rybatorstr - >> Ahoj,já si počkám až všichni budou zpátky v hokně a pak vyrazím spolu s partou podobných šílenců.Kam pojedu si můžeš zjistit a s kým pojedu Tě určitě napadne.tak se měj fajn!!!

Marfi - Profil | Pá 22.7.2011 18:37:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnešním dnem mi začíná 14 dní volna.... V plánu jsem měl Lužnici, Jizeru, Vltavu a Labe... strávit mnoho kráných prutohodin u vody, ale vypadá to že budu místo toho stavět Noemovu archu.... Všude je zvedlá voda...:-(

srne32 - Profil | Pá 22.7.2011 18:30:23 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dyje 15 ,ryb moc nechytíme ale piva se vypije hodně jezdíme každou volnou chvilku

Anýzový dědek - Profil | Pá 22.7.2011 14:27:06 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Pro mne je dovolená pokaždé, když se mohu dostat k vodě. Nezáleží na tom, zda něco chytím i když je to příjemné zpestření. Ale ten božský klid a pohodička jsou k nezaplacení.

Hrdobec - Profil | Pá 22.7.2011 14:18:36 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

já už se vrátil z dovči v Itálii.Super vejlet a chytání z rybářsky pojatého hausbotku

Cinca - Profil | Pá 22.7.2011 14:09:05 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Za týden vyrážíme na pronajatou chatu u Třeboně,tak snad tam někde na nějaký,alespoň malý rybníček,nebo říčku narazíme ?

prochy96 - Profil | Pá 22.7.2011 13:57:43 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Rybatorstr >> jj :-) tady máš pár fotek .-)

prochy96 - Profil | Pá 22.7.2011 13:55:29 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Rybatorstr - >> já už byl :-) na 4 dny - Lipno Radslav

pouštěč - Profil | Pá 8.7.2011 14:07:56 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Rybatorstr >> jako jeden z mála a doufám že tam budu sám něbo se slušnýma rybářma na pstruhovku Svratka12,14 ,Fryštávka1.Na dva týdny ubytován budu v domě který má uplně vše navíc je to oblast uplného klidu a svratka za zadnicí:-) takže super akorát Fryštávka je dál ale uatobusy jezdí pravidelně takže v poho top místa už mám zjištěnné takže všechno super jako bonus sou v obci nádrže s rybama malinké ale na splávek ideální pak hodím fotky - doufám nějakých pěkných lipanů pstruhů

Kreja - Profil | Po 13.6.2011 8:52:36 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Rybatorstr >> Už se na to s mámou třepeme od jara Loni jsme lítali kolem Hřenska (taky supr) Máma má Krumlov jako srdeční záležitost jinak krásné rybářské a lesnické muzem v Ohradě Třeboň Červená Blata Zlatá koruna a všude kde jsou dějiny Petra Voka Jarda

Kreja - Profil | Po 13.6.2011 8:40:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Rybník Štilec nad Českým Krumlovem Ráno a večer rybačka přes den výjezdy po okolí Paráda J.

Matos - Profil | Ne 5.6.2011 14:09:28 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

jako každý rok jedeme na chatu na Vranovskou přehradu.

Fil@s - Profil | Ne 5.6.2011 13:38:21 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Letos asi s kolegy Maďarsko, porpřípadě Slovensko, ale o tom se bude ještě tlachat...

Toufi - Profil | Ne 5.6.2011 13:36:18 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

DejF >> Jo, je to svazová (MRS) nádrž se zatopeným lomem, je zastrčená v lese mimo hlavní trasu kolem vede jen cyklo-stezka, autem se tam nesmí, v týdnu je tam klid, ale teď už začínají chodit kolem desáté koupáči. Letos se bude nádrž, asi v říjnu, bagrovat a opravovat přepad, podle výšky dotací se tam pak několik let nebude moct chytat. V soupisu revírů ji budeš hledat marně, funguje na podobném principu jako D6, tj samostatnou povolenku si můžou koupit jen členové MRS a ČRS, povolenky na tenhle rok jsou už bohužel skoro vyprodané. Nádrž se udržuje pod prozrazovacím embargem, nestojíme o nepořádek a o odvážení trofejních ryb.

Ruficek - Profil | So 4.6.2011 21:58:28 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Já se chystám tak jako každý rok na takový zapadlý lomy(celkem 3) kousek od sebe, ví o nich málo lidí, což je dobře :) sou tam trofejní ryby, amuři 120-130cm, který se mi zatím nezadařilo je chytit, každopádně ztěch ryb de respekt, když vidíte ty obrovský torpéda jak si tam spokojeně plujou :) příští víkend si tam chci obhlídnout terén, jak se za ten rok změnil, doufám že vše zůstalo při starým. Prý tam sou i sumci, tak to letos chceme zkusit i na ně.

Toufi - Profil | So 4.6.2011 20:56:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Jezdím na rybářskou dovolenou dvakrát za rok na týden, první týden je vždy v květnu a druhý týden je v září až říjnu, podle mého plánu dovolené se dá bezpečně předpovídat déšť, každý rok v tom termínu minimálně dva - čtyři dny proprší. Letošní dovču jsem strávil na jedné vodě na Vysočině, i přes velké ochlazení a neodmyslitelný déšť, se mi celkem dařilo.

Komboj - Profil | Pá 3.6.2011 11:06:30 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

14 krásnejch dní Norsko Nordkapp mám to za 7dní. už abych tam byl.

yvana - Profil | Pá 3.6.2011 10:37:58 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Rybatorstr >> No kdo to má za sebou tak už ti nepoví vůbec nic:-))

Já jsem naplánovala dovču od dubna do zámrazu pouze bude střídání míst.:-))

tomfisherman - Profil | Po 16.5.2011 7:03:38 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak letos už mám první rybářskou dovolenou za sebou, i když tak napůl, brzy ráno na ryby a odpoledne s přítelkyní na výlety. Mám toho sice "jako buchet", ale bylo to fajn.
Byli jsme minulý týden na Třeboňsku, k rybaření jsme nakonec s kamarádem zvolili velkou Vlkovskou pískovnu. Sice z těch všech místních vod asi nejtěžší voda, ale zase taková výzva a také takhle v týdnu v květnu jsme tam chvílemi byli skoro sami, takže idylka. Záběrů jsme měli nakonec dost, zejména od kaprů. Nic většího se sice nepovedlo, na klasiku brali většinou kapříci 35-45 cm, jen několik jich bylo 50-60 cm, pak menší cejni a jeden větší karas Kamarádovi utekla nějaká obluda, dle chování u hladiny a hřbetní ploutve asi tolstolobik, nejspíše podseknutý.

dejff - Profil | Ne 15.5.2011 21:50:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

já letos frčím na týden na slovensko na soukromák (www.relaxpark.sk) a na 3dny plánuji mušov a velké bílovice soukromák (www.chatyvb.cz)

Devil 666 - Profil | Ne 15.5.2011 21:15:09 - SKVĚLÝ ZÁPIS!