Zlatí čeští přívlačáři!

Kategorie: Dravci

Rada ČRS: Na Mistrovství světa v přívlači, které koncem uplynulého týdne proběhlo v Bulharsku, získali naši závodníci zlaté medaile!
1. místo v jednotlivcích a titul MISTRA SVĚTA vybojoval Michal Tichý, na druhém místě se umístil Josef Foltýn, na třetím místě Tomáš Tichý a na čtvrté pozici skončil Tomáš Čepelák.
Úspěšnou reprezentaci vedl státní trenér David Maixner, s pomocí manažera Ing. Stanislava Pernického a asistentů Jiřího Špády, Pavla Vokála, Tomáše Krejči, Michala Čepeláka a Miroslava Zvolánka.
Všem účastníkům děkujeme za příkladnou reprezentaci a blahopřejeme ke špičkovým výsledkům!

Zdroj: Rada ČRS.

Martin M., 26.5.2008

Diskuse k bleskovce

MUDr. Hnátek Herbert - Profil | Čt 29.5.2008 11:06:45

dvoumetrový, metrákový, xenofobní, již nemladý, maloměstský Knapíku: nemaje váhu, nemohu vážit. A srážím, urážím, přirážím, porážím a rozrážím rád, zvlášť když to druhé straně vadí a má neustálou potřebu komentovat a komentovat. Slovo na Internetu je dokonce mou vášní. Inu, těším se, až své muskuly nemalé váhy rozpohybuješ a vyrazíš do Prahy vyhledat mou ordinaci, abys mi vysvětlil, jak to se soutěžními devianty a Bulhary vlastně je. Já ti na oplátku mohu poskytnout vyšetření na chlamýdie (pokud již nebo ještě sexuálně žiješ). Navíc má matka, stará a počestná to žena, přislíbila navařit kaši v množství velikém, vyzbyde i pro tebe, udatný reku!

MRKnato - Profil | Čt 29.5.2008 10:25:03

Pike, pak by jsi nechytal skoro nikde..... spory by se vlekly léta a profitovaly by z toho soukromáky a pár svazově soukromých vlaštovek, ale o to asi někomu může jít. MO tedy není svaz? MO zase může lehce zrušit orgán ÚS.... navíc dekrety zpět by na původní spolky nešly přepsat automaticky, ale bylo by postupováno dle zákona, tedy pochybuji, že by se většina původních držitelů dekretů dočkala "svých" revírů......

MRKnato - Profil | Čt 29.5.2008 10:17:05

Ještě k MO, to jsou také samostatné právnické osoby, které mohou vyvíjet obchodní činnost a sakra vyvíjí. S kým by asi obchodovaly, když mají minimum vod? Je to symbióza, ze které by měl mít užitek rybář, tedy v sortimentu a množství vysazovaných a samorozmnožujících se ryb. Pouze tento parametr je nutno doladit, kolego, jejikož je lehce rozladěn....

Pike - Profil | Čt 29.5.2008 10:11:58

MRKnato: Pod termín Svaz lze zahrnout ČRS, MRS, ÚS atd.

MRKnato - Profil | Čt 29.5.2008 10:06:53

Pike, pak pouze nebudeš moci rybařit na CS povolenku, nechápu, proč a jakou vazbu dedukuješ od držitele dekretu směrem ke svazu? Pokud by se svaz zrušil, dekrety s tím nemají nic společného, nejsou majetkem svazu, toto nechápu. Jak by jsi chtěl zrušit ÚS, právnickou osobu a držitele dekretů? Tento subjekt by se mohl po event. zrušení Svazu, ale nevím co si pod tímto pojmem představuješ, třeba přejmenovat, ale dekrety na státní vody v rámci krajů jsou v bezpečí....

Bachy - Profil | Čt 29.5.2008 9:54:26

jepice - Protože jsme holt někteří v práci. :o)

Pike - Profil | Čt 29.5.2008 9:47:06

Marillion: Je to jeho brácha.

MRKnato. Po Svazu chci jediné, tedy ať se zruší. Psal jsem, co bylo cílem Svazu dříve. Ne to, co bych po Svazu chtěl já. Zároveň jsem psal, že dnes Svaz dělá uplně něco jiného, než původně měl. Snad tyto jednoduché věty pochopíš.

Marillion - Profil | Čt 29.5.2008 9:44:48

Hnátek Herbert: Nebudeš ty brácha, popřípadě jinak příbuznej s Radkem Hulánem?

MRKnato - Profil | Čt 29.5.2008 9:37:21

Pike: jak jistě dobře víš, všechny "servisní" organizace skončily. Ať PZO Motokov, Pragoexpo, Kovo, Koospol a jiné. Ty které přežívají, fungují na jiném základě, obchodují, neservisují. Pokud jako realisticky uvažující člověk chceš nějaký servis v centrálně ovládané organizaci, tak si protiřečíš. To, že dekrety přešly od někud někam, je realita daná tím, že ČRS má podporu drtivé většiny rybářů, kteří chtějí lovit za režijní ceny, tím nemyslím "lidovou kaprorybařinu". Proto svaz není na zrušení, ale je k diskusi a té se Rada brání jelikož jí z toho plyne neskutečně mnoho prostředků, má Orlík, Račice, možná bude mít i Lipno, má závodníky .... a to vše v situaci, kdy člen z jehož prostředků toto funguje, může ovlivnit tak akorát kulový. A víš proč? Protože o zásadních věcech rozhoduje Rada a sněm a víš kdo tento orgán tvoří? Takže zde je konečná. Na druhou stranu žádné stanovy nemohou ovlivnit právnickou osobu, ÚS, který naštěstí drží dekrety. Samo, že 2/3 MO může zrušit svaz, ať se dělí rybochovy, závodnické drezy, revíry zůstávají držiteli dekretů a to je podle mě to zásadní.

Pike - Profil | St 28.5.2008 16:24:27

MRKnato: Kdybys četl pozorně, tak by ses dočetl, že Svaz jako takový bych okamžitě zrušil a že jsem jen vysvětloval, co by měl dělat, když už tu naneštěstí je. Tedy popsal jsem to, k čemu byly Svazy vytvořeny a co by měly dělat.

MRKnato - Profil | St 28.5.2008 16:17:46

Pike : a MO není Svaz? Přerozdělení kompetencí v celém Svazu postavilo MO do role toho, kdo provádí servis (organizuje členy, zarybňuje, provádí ostrahu revíru, vydává povolenky v zastoupení uživatale, provádí sumarizaci atd. ....) Jasně efektivnější pro rybáře je nerozdrobit svaz na jednotlivé spolky, ale mít územní rybařinu jako jediný model, jediné hospodaření z pohledu územně lovícího rybáře. Třístupňové hospodaření je neefektivní a působí neskutečně víc problémů, než "závodní rybolov".

Martin M. - Profil | St 28.5.2008 16:15:59

Souhlasim s jepici a Mr.Stickem

Pike - Profil | St 28.5.2008 16:03:06

MRKnato: Protože jsem se bavil primárně o Svazu a nikoliv o MO, tak jsem závěr nepopletl. Bohužel Svazy tu funknci dávno neplní, kumulací dekretů pod svá křídla se dostaly do jiné pozice.

Mr.Stick: A´ť si závodí každý jak chce. Ale podpora závodníků by opravdu nemělo být prácí Svazů. Ty by se měly primárně starat o to, aby poskytly servis jednotlivým MO, když už to tak bohužel musí být. Tedy servis právní, komunikační, poradenský, mohl to být jakýsi trh, kde se mohla setkávat poptávka a nabídka násady. Místo toho Svazy bujely, nabalovaly na sebe plno jiných činností, náklady na provoz rostou,Svaz z role servisní jednotky přeskočil do role diktátora a dopadá to tak, že dělá všechno možné, jenom ne to, co by měl.
Opravdu nevím, proč si třeba plavačkáři nezaloží nějakou organizaci závodníků. Budou v ní závodnící od nejnižší po nejvyšší soutěž, budou se platit členské příspěvky, z něch ať si pak financují cokoliv. Jistě budou mít i plno dobrovolných dárců. Svaz a MO a´t se do toho nepletou. Svazu ani MO nějaké závody nic nepřinesou, i v pořádání závodů půjde hlavně o osobní cíle.
A to teď nerozebírám fakt, že regulerní vážné závodění v něčem, jako je lov ryb, je opravdu úchylka. Stát na stupních vízězů a poslouchat hymnu za chycení největšího počtu ouklejí, hrdině se být do prsou, div né mávat na letišti s vlajkama, to je srandovní.

MRKnato - Profil | St 28.5.2008 15:47:47

Pike, nepopletl jsi ten závěr? Neměly by být MO servisními organizacemi uživatele, jak to předjímá i zákon v §4, odst.10?

Mr.Stick - Profil | St 28.5.2008 15:47:25

@Pike: Já ti nevím, asi patřím mezi to typické stereotypní stádo, ze kterého těží veškerá vedoucí garnitura všech odvětví. Rybaření sice jako sport neberu, ani závodní, ale jsem rád, když někdo něco umí a ukáže to třeba i pod rouškou repre. Naprosto souhlasím, že minimálně polovina jsou osobní ambice, ty by totiž na jejich místě měli všichni z nás, nelíbí se mi ani sakování ryb, rozhodně jim to neprospívá. Ale je mi srdečně jedno, zda pár stovek z mé povolenky jde na sponzoring týpků, co závodí. Když to umí a mají výsledky, tak proč ne. A že oni to umí, kdyby to neuměli nebudou tam. Shazování obyčejných rybářů sem si až tolik nikdy nevšiml, pokud proběhlo, je to trapné. Suma sumárum, osobně tedy jediným argumentem, který mě zajímá, je to, zda kluci mají nějaké výsledky.

Pike - Profil | St 28.5.2008 15:36:12

A ještě něco. Svaz a to ať už MRS či ČRS by buď neměl existovat jako takový vůbec a když už jako nutné zlo existuje, tak by se měl zcela oprostit od takových nesmyslů jako reprezentace.
Nechť si vláčkaři, muškaři, kapraři, plavačkáři organizují závody sami, platí si členské příspěvky, vybírají dary od sponzorů a zde tolik častých nadšenců, v rámci sdružení závodníků plavané nominují egohoniče a vůbec ať do toho nepletou členskou základnu. Svaz jako takový by se na takové činnosti měl vykašlat. Cílem by měl být malý, efektivní a nerozpínavý svaz, který by měl plnit svou hlavní povinnost. Tedy být servisní organizací MO.