Je vůbec možné, aby se MRK zmenšoval?

Od doby mé registrace na tomto webu jsem svědkem neustálého nárůstu počtu registrovaných návštěvníků MRKu a přesto (nebo snad právě proto) je z mého pohledu MRK čím dál menší a menší, v současné době už z něj ta malost přímo čiší.
Inu, připojení na internet a i samotná výpočetní technika jsou teď cenově dostupné i vrstvám, které jsou na tom se svojí gramotností (myšleno všeobecně) značně na štíru (což v podstatě kvituji s povděkem). Avšak namísto toho, aby tito lidé zmíněných vymožeností využili k samovzdělávání a rozšiřování svých obzorů, marní svůj čas na MRKu a často "oblažují" ostatní svými výplody dle všeobecného mínění nevalné úrovně. Navíc MRK už dávno bohužel ztratil svou samočistící schopnost (bodejť ne) a tak po těchto atrapách rybářů těžko někdo může chtít, aby na základě sebereflexe, když žádnou nemají, sami své chování zde nějak korigovali.
Opravdu mě neuspokojuje "výměna" (byť virtuální) kolegů ospreye, JKL a dalších za třeba několik stovek či tisíců zmíněných atrap.
Chápu ale, že to mnohé uspokojuje velmi.
Autor diskuse: drda - Profil , 27.7.2010 všeobecné - ostatní
99 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Ndrda - Profil | Čt 5.8.2010 17:50:32

HIP >> jo, je to super, když dva spolu vedou konstruktivní rozhovor bez jakýchkoliv invektiv a ještě k tomu tam ani nenasekají žádné hrubky. To je pak fakt přímo balzám na duši. A že toho balzámu tady člověk spotřebuje ...

NHIP - Profil | Čt 5.8.2010 16:58:30

Pani-Lee-Haney a drozdak 30,42 vas dialog z 30.7 od 15,00 do 23,00 bi mal byt vzorom pre kazdeho tu na MRKU,dole klobuk pred vami.....

Ndrozďák 30,42 - Profil | Pá 30.7.2010 23:16:29

Lee-Haney >> říká se tomu progres v důsledku schopnosti přemýšlet v souvislostech. Čím dál vzácnější jev.
Takže nezbývá než smeknout.

NKáceč - Profil | Pá 30.7.2010 23:06:21

drda - >> Pokud se ti jeví MRK zmenšeným,tak zkus na klávesnici tlačítko Ctrl a kolečko na myši.Otoč s ním směrem k monitoru a MRK bude velkej jako kráva.....

NLee-Haney - Profil | Pá 30.7.2010 23:05:51

drozďák 30,42 >> Ale já tě chápu a jsem rád že je tu pár lidí co se dokáže ozvat a snaží se tu blbost eliminovat.Jako já když zde začínal taky jsem měl ve spoustě věcích debilní názor.Když to napíšu jednoduše nechal jsem se pohltit kaprařinou a musel jsem se v té době hádat jak blb,protože jsem si myslel že to a to je správné.A světe div se,jak jsem za ty tři aktivnější roky zde změnil spoustu názorů a dokážu chápat i lidi které jsem tehdy nechápal.Spousta věcí zde mi otevřela oči.Třeba takového Mrknata jsem jednu dobu naprosto nechápal a světe div se jsou věci které jsem dokázal časem pochopit.

Ndrozďák 30,42 - Profil | Pá 30.7.2010 22:56:05

Lee-Haney >> teď už ti rozumím mnohem líp. Rozumné vysvětlení, beru ho, beru i tvůj postoj.
Ber to tak, že já projev sebestřednosti generované sobeckým blbstvím (např.) nejsem schopen ignorovat a ani nechci. Možná je to handicap v očích jiných lidí. Nicméně já s ním umím bez problémů žít a ani to jako handicap neberu. Znovu opakuji - dej blbosti prostor a ona pokvete...
Vím, že se ten boj vyhrát nedá, ani to není mým cílem.

NLee-Haney - Profil | Pá 30.7.2010 22:46:17

drozďák 30,42 >> Nemyslel jsem to tak že by jsi se měl podřídit davu,ale přizpůsobit se chování toho davu.Tzn nemužeš čekat že se zde sejdou jen intelektuálové kteří si navzájem budou notovat.že tady budou jen kvalitní témata,že se tu nebudou opakovat otázky které byly už milionkrát zodpovězeny,že diskutující lidé už nejsou jen lidé co mají trochu slušnosti atd. A přitom všem stačí chodit jen tam kde se danný člověk cítí dobře a kde má co říct a téma má říct co jemu.Má možnost diskutovat s lidma s kterýma si má co říct a lidi které nemusí na ty nemusí reagovat a může si je dát do ignore listu.Tohle není o tom jít s davem jako tupé stádo ovcí ,aby se člověk začlenil,ale umět se tomu davu přizpůsobit tak,aby mě ten dav nepohltil.Možná to špatně píšu,ale je to přitom tak jednoduché.
Já si prostě myslím že si tu člověk najde co potřebuje,stačí jen chtít.Mě třeba vůbec nevadí lidé kteří jsou zde v Drdově příspěvku nazýváni atrapami a proč?Protože já sem nechodím proto abych si zde hledal modly a nebo někoho plácal po rameni.Dozvěděl jsem se zde spoustu věcí a tím nemyslím jen ohledně lovu a technik,ale i věci ze zákona atd.Prostě si zde vybírám jen to co chci.

Ndrozďák 30,42 - Profil | Pá 30.7.2010 22:28:31

Lee-Haney >> spousta věcí, které uvádíš má něco do sebe.


Až na to umění přizpůsobit se davu. Tam mám dvě otázky:

1. proč bych se měl přizpůsobit davu a proč bych to měl chtít?

NLee-Haney - Profil | Pá 30.7.2010 15:02:12

Když jsem si kdysi dávno přečetl větu od Pepa-č ,něco ve smyslu že je blbost učit lidi chytat ryby tak se mi ta věta zdaleka nezamlouvala.Přišla mi sobecká.Dnes se na to dívám jinak.Ano i já jsem se zde mnoho dozvěděl a naučil a mám se pořád co učit.Ale je pravdou že když srovnáváte dobu před nějakým časem, tak tehdy napsat kvalitní článek a podělit se zde o něj nadělalo nejspíš málo škody,protože se o něj poděllilo pár lidí.Dnes to vidí tisíce lidí na mrku a dneska se prakticky neučí chytat ryby u vody,ale na internetu.Netvrdím že internet nahradí realitu,každopádně mnohonásobně ulehčí cestu.Jsou rybáři kteří si tu svoji cestu museli vyšlapat prutohodinama a nemyslím si že když tím něco získali,tak by se o to měli podělit.Jeden ty zkušenosti získává mnoho hodin u vody a pak je má předat kolegovi, kterému stačí být online pár minut na Mrku?
Já jsem třeba už taky vyrostl ze sdělování okolí svých poznatků a to jsem obyčejný bobkař který není žádný umělec,prostě když se mě někdo zeptá co a jak tak se spíš snažím mlžit.Spoustu věcí jsem se naučil u vody od ostatních,ale pořád jsem na těch rybách musel být...

Mrk beru jako medium kde se prostě setkávají rybáři a komunikují spolu.Myslím si že si zde každý něco najde.Jediný problém lidí co si zde stěžují na nynější situaci je ten, že se nedokázali přizpůsobit mase lidí co zde nyní je.Chtěli byste něco co na tomhle servru není reálné.Hledáte něco co je v dnešní době možné tak max na privátním servru.

Npepa-č - Profil | Pá 30.7.2010 14:32:43

medvěd >> k flipovi jo

Nmedvěd - Profil | Pá 30.7.2010 14:10:18

Myslím,že Osprey sem chodí

Nsoliman - Profil | Pá 30.7.2010 11:47:43

drozďák 30,42 >> :)

Ndrozďák 30,42 - Profil | Pá 30.7.2010 11:35:40

Cudla >> nech to plavat....

Npepa-č - Profil | Pá 30.7.2010 10:39:50

kranex >> živý, zdravý, vcelku spokojený, chodí na ryby do práce :-)
dneska ráno byl se mnou na rybách - oba jsme chytili hovno, bo jsem ho překecal na strategii, buď to bude mít metr, nebo na to kašleme :-)

NCudla - Profil | Pá 30.7.2010 10:38:49

drozďák 30,42 >> tak to neber,když je něco co ti vyhovuje tak po tom sáhneš,sáhneš po tom lepším.Tady dost lidí chodí pro rady,nebo jen pokec tak ti nic nebrání skočit si k "konkurenci"a zas se vrátit.Není to přetahování,ale komunikace.Více hlav více ví(nebo tě jich více pošle někam) :)

Npepa-č - Profil | Pá 30.7.2010 10:36:27

Bosanac >> nerozumíme si.
dneska na mrku přijde šoumen v lednu se zeptá jaký prut na fídr a v květnu už radí půlce světa a ti co mají jiný názor a odchytáno miliónkárt víc jsou za blby, bo "tomu nerozumí".
Atd.
(to je jen jeden z příkladů, který poukazuje na to, co jsem v 22:24:59 popsal - na příkladu toho jak sliver a drda podle mě oba hovořili o něčem jiném)

Ndrozďák 30,42 - Profil | Pá 30.7.2010 10:17:45

Cudla >> nejspíš proto, že mód uživatel a mód majitel je setsakra velký rozdíl.
Nebo mi chceš říct, že když budeš majitelem firmy a tví zákazníci budou v úplně stejné, ne li větší míře navštěvovat firmu tvého hlavního konkurenta s úplně totožným zaměřením, tak budeš samým štěstím metat kotrmelce dva metry do vzduchu?

NCudla - Profil | Pá 30.7.2010 10:10:25

Mrzí mě když se píše" u konkurence",jsem registrován tady i tam pod stejnym jménem vyplníno stejně.Pokecam tady i tam.Jsme rybáři chytáme skoro na stejných revírech tak sme snad kolegové.Nevidím že se něco zmenšuje ,možná je to dovolenejma."Snad se nechcete rozdělovat na modrý ptáky,socany ,černoprdelníky atd......"to už by stálo úplně na h...o!

Nvahaj - Profil | Pá 30.7.2010 9:37:16

V každé organizaci je vždy aspoň jedna osoba, která ví, o co jde.
Tu je třeba najít a zastřelit...

NBosanac - Profil | Pá 30.7.2010 6:19:28

pepa-č >> To ze nekteri maji patnact vychazek za rok neni nic divneho , jaky je stav P vod i to je velka zatez na te vody . Radsi 15 vychazek v jiznich statech jak je treba nez tady 45 ktere stoje za ho....
Od tohoto roku nemam CS P povolenu a muskarim a vlacim jen na MP vodach .
Grilovani je vec jina , sam se tezko griluje , to musis mit nekoho s kym budes grilovat . To uz je o nature chytajiciho . Nekdo je solo kapr na rybach a nekdo ma rad spolecnost . Nekdo uz chyta ryby pres 40 let a ma "odchytano" , mne nekdy staci si sednout k tekouci vode a jsem spokojeny , nemusim ani nahodit. S pribivajicimi lety se clovek meni . To poznas sam za nekolik let .

NMartin M. - Profil | Pá 30.7.2010 3:01:28

boyscout >> opravim te - ne ze tam jen "je", ale je tam zamestnan, a predpokladam, ze mu bylo naznaceno, ze by se u nas prilis nemel ukazovat.

Nboyscout - Profil | Pá 30.7.2010 2:13:22

kranex >> u konkurence. Rozhodl se tak sám a bez nátlaku.

Nkranex - Profil | Pá 30.7.2010 1:44:35

ozaj,a kde je osprey?

Nsliver - samolibý vůl - Profil | Čt 29.7.2010 23:20:14

medvěd >> to seš teda dobrej,. Já jsem vždycky úlisně při příchodu k vodě dokázal otevřít krabičky spolulovců a uždibnout. Dodnes jsem vázal jen superjigy ( spíš koguty no, tak aj 30g do nepředstavitelných ďur ) a něco nedefinovatelného s wolframem tak 20 - 40 g do ještě horších ďur.

Nmedvěd - Profil | Čt 29.7.2010 23:14:07

Pike >> než jsem šel poprve k vodě,měl jsem navázáno

NPike - Profil | Čt 29.7.2010 23:12:58

medvěd >> Aha, tak to nevím. U mne to bylo na popud MRKosrazu, hned pak návštěva Zemana, přednáška od Ivoše a první sběr v Troji pod lavkou. Myslím, že červen či červenec.
Ty jsi vlastně nejdřív vázal a pak až chytal :-)

Nmedvěd - Profil | Čt 29.7.2010 23:11:27

Pike >> takže od roku 2002?

NPike - Profil | Čt 29.7.2010 23:10:00

medvěd >> Ne, 2001. Začal jsi stejně jak já, po prvním MRKosrazu. Teda myslím. A ten byl v květnu 2001.

Nmedvěd - Profil | Čt 29.7.2010 23:09:57

sliver - samolibý vůl >> první sraz mrku a pak pár kamarádů i mimo mrk

Ndrozďák 30,42 - Profil | Čt 29.7.2010 23:09:37

a to já jsem ani nevěděl, že existují rybářské servery.
O to víc času jsem trávil na své oblíbené Malši.

Nmedvěd - Profil | Čt 29.7.2010 23:08:56

Pike >> 2003,nebo se pletu?

NPike - Profil | Čt 29.7.2010 23:08:13

medvěd >> Na mouchu jsi chytal už v roce 2001.

Nsliver - samolibý vůl - Profil | Čt 29.7.2010 23:08:00

medvěd >> a bylo to díky mrku ?

Nmedvěd - Profil | Čt 29.7.2010 23:05:28

sliver - samolibý vůl >> no jejda,ale jen do září.V září jsem začal motat první mouchy

Nsliver - samolibý vůl - Profil | Čt 29.7.2010 23:03:10

medvěd >> a tys měl ruky od šrotu.

Nboyscout - Profil | Čt 29.7.2010 23:00:27

medvěd >> a nebyl tady drda :-)

Nmedvěd - Profil | Čt 29.7.2010 22:54:46

Rick >> v roce 2002 nás tady byla desetina

Nsliver - samolibý vůl - Profil | Čt 29.7.2010 22:45:46

Rick >> dyť o tobě to taky každý ví, že nejsi čech. Já jsem tu jen 4 roky, ale připadám si tu furt stejně. Dřív byli šmejdi fikanější, co si teda pamatuju.

Nsliver - samolibý vůl - Profil | Čt 29.7.2010 22:40:59

Teď pepa vyslovil, aspoň pro mně, velkou pravdu. A jeho tu, stejně jako mě, nemůže velká část registrovaných ani cítit. To je samé kuří oko, samé bábovičky. No a pak se bavme o rybách, dyť to ani nejde.
(nejsem si jistý s tím mně a mě , ale co už )

NRick - Profil | Čt 29.7.2010 22:36:58

sliver - samolibý vůl >> s tim pravopisem jsem rád, jako NL původ bych hned vypadal z kola ven. Jinak ale souhlas s DRDOU je mne občas smutné pod doby 2002 atd, bylo to konstruktivnejší než ted, ale člověk to nesmi vždat , i tak občas někoho dostanu do lajní :)

Nsliver - samolibý vůl - Profil | Čt 29.7.2010 22:33:03

pepa-č >> no jo, pepo, tys na to káp. To bude vono. Mládí vpřed !

Npepa-č - Profil | Čt 29.7.2010 22:24:59

sliver - samolibý vůl >> já to vidím takto:
drda má melancholickou nad tím, že na mrk lezou idioti. a už to není co bývalo.
takový krasosmutnění (Hrabal copyright)
Ale jeho trápí, že nejsou všici intelektuálové.
že tu dnes radí nerybáři a teoretici a lidi, co udělají 15 vycházek za rok (a polovinu času u vody grilují) tu radí a mentorují o vývoji rybařiny, to ho netrápí.
to zase trápí tebe.

Nsliver - samolibý vůl - Profil | Čt 29.7.2010 22:09:52

drda >> hmm, kulturu bez kroužkovaného ů. Tak jo, kašlem na to. I pepa to říká.

Npepa-č - Profil | Čt 29.7.2010 21:49:24

Oba hovoříte o něčem jiném. Takový mimoběžný rozhovor.

Ndrda - Profil | Čt 29.7.2010 21:45:19

sliver - samolibý vůl >> nechme to plavat. Sklouzává to poněkud jinam. Mnozí (včetně tebe) si ne zcela přesně vyložili zadání otázky. Nejde o gramatiku, ale o gramotnost. A gramotnost není jen o umění se vyjadřovat.

Nsliver - samolibý vůl - Profil | Čt 29.7.2010 21:22:43

drda >> no tak kecy možná jo, ale já mluvím o rybářích našeho věku, ne o puboších. A pokec o rybách není o lejstrech. Možná to vidím blbě, ale já to tak vidím. Znám rybáře, kteří to mají od boha . Tady by byli za hňupy. Asi je to tak dobře.

Ndrda - Profil | Čt 29.7.2010 21:07:33

sliver - samolibý vůl >> promiň, ale to všechno jsou jen kecy. Já tady nemluvím o někom, komu je 14 let i když v tom věku už by jazykem mohl vládnout obstojně. Ale každému by mělo být jasné, že párkrát za život bude muset napsat nějaký úřední lejstro. Třeba po škole, když si bude chtít najít práci. A asi se mnou budeš souhlasit, že by si to lejstro měl umět napsat sám a že by to mělo mít nějakou štábní kultůru.

Nsliver - samolibý vůl - Profil | Čt 29.7.2010 20:58:30

drda >> no on se to musí naučit, potřebuje čas, bývá to většinou člověk, co nevyrůstal na netu, nemá fotky velkých ryb, které skutečně ulovil, protože prostě dokumentaci nepokládal za důležitou. Jaképak ukázaná platí, na to se normálně nehraje.
Inetový jazyk je jiný, odtržený od skutečnosti . Aspoň pro naši generaci. Kdo nebyl přinucen se mu věnovat skrze zaměstnání, nemá to lehké. To je právě ten paradox, jak zde v tomto prostředí dokáže pár zběhlých diskutérů udělat debila z rybáře, kterému nesahají ani po paty.

Nsoliman - Profil | Čt 29.7.2010 20:48:55

drda >> Je fakt, že ne vždy to jde ruku v ruce.

Ndrda - Profil | Čt 29.7.2010 20:46:50

sliver - samolibý vůl >> řekni mi, co je mi tady na MRKu platný ten, který, jak říkáš, ví dobře, jak to u vody chodí, když to sem neumí napsat?
Jó, dělat dobře rybařinu, to už chce trošku fištróna. Stejně jako umět se dobře vyjadřovat.

Ndrozďák 30,42 - Profil | Čt 29.7.2010 20:38:45

Bolek >> nežli mý tělo, platnosti pozbude....

NBolek - Profil | Čt 29.7.2010 20:11:21

Život je takovej a jinej nebude,nač si dělat vrásky,když to nelze změnit.

Nsliver - samolibý vůl - Profil | Čt 29.7.2010 20:05:10

drda >> Myslím, že pravopis opravdu důležitý na rybářském servru není. Lze rozlišit rybáře, kteří pravopis prostě nezvládají a jsou rádi, že pod hrozbou 5 už ho po nich nikdo nechce , ale cítíš z nich na sto honů, že ví dobře jak to kolem vody chodí a mají ji rádi. No a pak jsou ti prudiči, které ale snad poznáme všichni, ne ?
A jinak, neber si špatně můj výrok o nevycválaném jehněti, prostě jsem mazák a po půlnoci ještě větší. Můj nick ti řekne víc. Dál to rozebírat nemohu, v reálu bys můj pohled pochopil snadno a ještě bys mi koupil pulana.

Nsliver - samolibý vůl - Profil | Čt 29.7.2010 20:05:00

hraji >> M_D - ® Út 27.7.2010 10:32:49 :

Zdar pánové, nebyl jsem na netu, až teď.

Souhlasím s vámi téměř ve všem, jsem na tom podobně. A jste hodní, že jste se drdy zastali proti mazákovi. Netrval bych ale tak striktně na pravopisu a umění virtuálně diskutovat, protože jsem si stačil všimnout v záplavě nesmyslů toho, že dost vynikajících rybářů zde bylo smeteno dřív, než se stačilo naplno projevit . K čemu je potom platné virtuálním diskutérům to, že umí diskutovat, když nechápou , koho vlastně sestřelili a zas se dozví hovno. Vždyť jde o ryby a ne o I nebo Y. Neberu MRK, potažmo net jako samostatné médium, ale jako dorozumívací prostředek, který zjednodušuje ( nebo by mohl ) komunikaci mezi lidmi, kteří jsou spojeni společnou zálibou. Vždyť provokatéry a lidi, kteří chtějí poutat pozornost nebo prudit jde snadno odblokovat.

NGUGU - Profil | St 28.7.2010 16:58:28

...jo,jo,a mě nejvíc se*** tzv. "intelektuální inseminátoři".---drda : jo,jo,a těmto lidem co "marní svůj čas na MRKu" ,těm bych ten MRK ouplně zakázal:-D

Nkiwi - Profil | St 28.7.2010 16:21:02

flekos >> vydra Lucky- Naštěstí pořád platí, kdo z výšky vzhlíží, ten z ní i padá. To nezmění ani lůzr ani MRK ani zdejší ,,ředitelé zeměkoukle" . Tož tak, čekám na husy...

Nflekos - Profil | St 28.7.2010 15:56:03

vydra Lucky >> Jsem na zdejsim webu jen 10 mesicu a mohu jen souhlasit!Vystihl jsi v nekolika vetach presne to co me tady leze krkem.Na AT,nebo DE webech jsem se za cc.17let nesetkal s aroganty a egoisty v takovem mnozstvi jako zde a za 10 mesicu,a to sleduji z 95% jen kaprarinu.JA PODEPISUJI;;;Flekac Zdenek.

NGRUPA - Profil | St 28.7.2010 14:41:43

.........bolševici?????????????? :-(

Nmedvěd - Profil | St 28.7.2010 14:40:22

siri >> a to je dobře? J8 opravdu popisoval svůj pocit.Nikomu ho nevnucuji.Do legálu sem tam nakouknu a pokud mám co napsat,napíšu.Zrovna tak odpovídám na otázky ke kterým mám co říct nebo na ty co mi přijdou v SZ.Nemám s tím problém.

NM_D - Profil | St 28.7.2010 14:13:44

vydra Lucky >> Ta "rána latí", tak ta zcela jistě elitářského vohrňnosa zažene do kouta...

NMartin M. - Profil | St 28.7.2010 13:42:03

vydra Lucky >> vseznalek nebo luzr, nebo to podobne ohrnovani nosem?

Nvydra Lucky - Profil | St 28.7.2010 13:13:11

Nutno konstatovat, že se MRKzmenšuje co do počtu diskutujících k problému danému otázkou. Ve VŠECH diskuzích se dříve či později objeví někdo, kdo rád k čemukoli pohovoří, otráví společnost, urazí kde koho a pak vede sáhodlouhé diskuze na téma jemu vlastní se sobě rovným oponentem, co je ochoten se bít za svou pravdu, nic nemající společné s původním zadáním. Že se tu někteří považují za elitu a nad ostatními ohrnují nos je také jisté. Jak si někdo vůbec může dovolit napsat, že do diskuze se může zapojit kde jaký lůzr ??? Proto sem už také skoro nepíšu, příspěvky některých takérybářů jsou opravdu na ránu latí. Nehodlám se tu utkávat s arogantními frajery, ani s všeználky, co mají jen svou pravdu. Toliko můj názor, se kterým není nutno souhlasit.

NDulf - Profil | St 28.7.2010 12:45:53

Y@rin - naprosto s tebou souhlasím.Člověk by se neměl nad nikoho povyšovat ,ale ani před nikým ponižovat,což tady na Mrku,zejména to první,je docela běžné.Nic není horšího než srážka s blbcem a proto se některých diskuzí nezúčastňuji.

Nsiri - Profil | St 28.7.2010 11:34:32

Medved: asi jak kde. ;) A jinde to funguje zase naopak - tak se nam vratily treba musky a ryby do Muskariny...

NKocháč - Profil | St 28.7.2010 11:17:11

medvěd >> no když se řeší, což je tak těch 10% tak na 100%

Nmedvěd - Profil | St 28.7.2010 8:32:03

Kocháč >> a řeší se ?

NGrass - Profil | St 28.7.2010 8:27:36

Toto nie je problém len MRKu, to je problém snáď všetkých diskusií na IT. Skrátka blbcov sa tak ľahko nezbavíš.

NKocháč - Profil | St 28.7.2010 7:32:37

grizzly72 >> to nemáš pravdu priváty jsou je ny kam mohou jen pozvaní lidé. Veřejné jsou ty kam se dostane kde jakej lůzr. V privátech se dá řešit rybařina na 100%

Ngrizzly72 - Profil | Út 27.7.2010 23:30:50

Kocháč >> každá diskuze je privátní, její zakladatel může každýho atrapu vykartovat. Útěk do privátních diskuzí je zároveň útěk od reality
edit - uznávám, že některá témata by zveřejňována být neměla

NY@rin - Profil | Út 27.7.2010 22:48:13

Přátelé, mohu-li tak naše společenstvo MRKu nazvat..... vše si děláme sami.

Chápu zkušené rybáře, že už je nebaví 5x a vícekrát opakovat stejnou věc jen proto, že tazatel ještě nepochopil kouzlo okénka vpravo nahoře "Vyhledávání". Na druhou stranu mi vadí zbytečně agresivní reakace některých "diskutérů".

Nechtějte po Martinovi M., aby vymýšlel jakési filtry - čistotu a slušnost by měl především ohlídat zadavatel tématu (otázky) - vždyť není problém, aby takového hulváta či agresora "vykartoval".

Pod vousy mi také nejde snaha o jakési kastování, ať už podle vzdělání, nebo podle registrační karty (jak dlouho na MRKu, v ČRS či MRS). To, že někdo objevil tento web později jej má diskvalifikovat?, nebo že rybaří "jen" 6 let. To je přeci hloupost.

A to, že někdo má problémy s pravopisem z něj také nedělá méněcenného tvora! Uznávám ale, že písemný projev je vizitkou pisatele... tudíž bychom si své řádky měli pečlivě přečíst před jejich odesláním.

NVydra revírní - Profil | Út 27.7.2010 22:43:18

siri >> nemám to často ve zvyku, ale pod tohle se prostě musím podepsat.