Internetové obchody

Kupovali jste rybářské zboží přes internet? Máte dobré zkušenosti? Nebo naopak špatné? Pochlubte se, kde Vás mile překvapila kvalita zákaznického servisu, a kde Vám naopak zkazili radost z nového nádobíčka.
Autor diskuse: anguilla - Profil , 2.5.2007 všeobecné - ostatní

Jaké jsou vaše zkušenosti s koupí zboží přes internet?

A) Pouze dobré.23%

B) Většinou jsem spokojen/a.72%

C) Většinou jsem nespokojen/a.3%

D) Pouze špatné.2%

Od 16.2.2009 hlasovalo 346 čtenářů.

101 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NDiamond - Profil | Po 18.9.2023 16:04:51

No nekúp to ... 😉

NWillow - Profil | Ne 26.6.2016 19:35:39

Jeden z nej e shopů ML sport Brno.Maximální spokojenost.Mohu jen doporučit.

Nrybargeek - Profil | Ne 26.6.2016 19:05:14

Byl tu dotaz na www.obchodprorybare.cz v podstatě pokud znáte výrobce rybářských věcí Daemons, tak jde o jejich další web.

NFilip Štefek - Profil | Po 31.8.2015 16:04:38

Velice dobrá zkušenost s obchodem www.rybyrybkyrybicky.cz v Brně, výborná komunikace a rychlost dodání. Za sebe doporučuji

NKača. - Profil | Po 31.8.2015 13:57:57

Pic živočichové. :o)
Nějako to tu uvadá, tak jsem si tedy myslel, že je vše v pořádku. :o))) Pročítám tuto diskuzi po delší době a ujišťuji se, že i po tu dobu, jsou jisté shopy na stejné úrovni a stojí opravdu za vyliž kráter.
Příklad http://www.tomi-korda.cz/: objednány pruty 1+1 v akci a k tomu nějaké swingery. Druhý den přišlo potvrzení objednávky, třetí den nic, čtvrtý den přišel email, že se mě nemůžou dovolat, ať se ozvu - telefon samozřejmě mám v pořádku a i tlf. číslo je v pořádku, tak tedy další den, pátý, jsem se ozval a tam mě odpověděli, že pár prutů je špatný, druhý pár je ve výloze a tím pádem zřejmě taky špatný, ale že se mě do hodinky ozvou a dají mě vědět, jestli je naskladní a budou je moci poslat. Šestý den jim volám, páč už hodinka uběhla, jak to vypadá a odpověď byla, že pruty nemají, budou tak zhruba za tři dny, ale za jinou cenu, nebo ať si vyberu jiný.
Po tomto telefonátu jsem je ve slušnosti požádal, aby stornovali objednávku a poděkoval jim.

Tímto jsem se utvrdil, podotýkám, že to je pouze můj názor s mojí zkušeností, že tento shop stojí jak v komunikaci tak i v přístupu za kulový.

NRS - Profil | Čt 14.8.2014 22:11:08

Tak pánové jeden z mích snad i vašich oblíbených obchodů http://www.klpartner.cz/ změnil místo a jméno přesunul se sem http://www.rybarskepotreby-upetra.cz/ služby jsou jako obvykle SUPER !!! Vřele doporučuji !!!

Nkary.com - Profil | Pá 16.5.2014 17:53:42

Velmi negativní zkušenost s obchodem "Na ostrůvku" v Praze. Objednané zboží, které deklarovali, že mají skladem, nakonec vůbec neměli - což vyšlo najevo až po týdenní urgenci, po které nejsou schopni ani zavolat nebo napsat jak se věci mají a ještě mi do telefonu lže, že to kolega posílal všem mailem (mě samozřejmě nic nepřišlo).

NSvato.svk - Profil | Út 11.2.2014 21:24:25

Zdar. nema niekto aktualne skusenosti s eshopom www.chytryrybar.cz ??? diki

Nmazar - Profil | Út 15.5.2012 11:50:16

RS - 14.5.2012 16:46:07 > Já jen kdyby jste zapomněli:).

NRS - Profil | Po 14.5.2012 16:46:07

mazar >> To víííme :-))

Nmazar - Profil | Po 14.5.2012 12:32:09

Nakupoval jsem snad u 15 eshopu z Česka u některých opakovaně a mohu říct, že zatím jenom jeden byl bezproblémový a to je eshop od chyt a pust.

NFindusek - Profil | Ne 4.3.2012 20:30:45

petr.doc >> jj byl jsem tam minutu a už jsem zavíral :-)

Ntuzemak - Profil | Ne 4.3.2012 16:37:08

petr.doc - 4.3.2012 16:2místo boilíz to ukazuje bivak,no kloukám a jen se směju,sodoma gomora:D

Npetr.doc - Profil | Ne 4.3.2012 16:21:55

Zdarec,pánové, narazil jsem na tento český e-shop,totální chaos v nabídce položek.Nechápu jak se v dnešní době může stát takový kolaps,to se může stát snad jen v Česku.To musíte vidět.http://potreby-rybarske.eu/

NFindusek - Profil | Čt 12.1.2012 18:05:48

Dne 11.1.2012 jsem po předchozí tel. dohodě navštívil ve Žďáru nad Sázavou podnik "Sona" kde mi ochotně a napočkání přešili nefunkční zip na rybářském saku a vyměnili potrhanou síťku na podběráku, který se těší již na šestou sezónu a je stále plně funkční :-)
Z výrobky firmy Sona jsem nadmíru spokojen, stále slouží. Ochota zaměstnanců ve výrobním podniku vstřícná. Po projítí části skladu a zakoupení pár drobností jsem odcházel s dobrým pocitem, že do své výbavavy mohu stále ještě dokoupovat něco českého. :-)))

Dávám palec nahoru.


http://www.sona.cz/search.php?rsvelikost=sab&rstext​=all-phpRS-all&rstema=14&stromhlmenu=14

NWhatWouldGeezesCatch - Profil | Čt 4.8.2011 20:23:43

http://www.lkbaits.cz namiesto jednej polozky zaslali inu, napisal som mail, nova polozka je zdarma na ceste. Skvely pristup, takto sa to robi, odporucam.

NVybliz - Profil | Út 19.7.2011 14:41:18

XXXXXL >> Tak tomu rikam solidni drzost!

NXXXXXL - Profil | Út 12.7.2011 21:23:38

Tak jsem zase jednou využil nákup přes mě neznámý e-shop. Jednalo se o http://www.spoma.cz/ a ejhle - zboží neodpovídá objednávce. Kontaktuju e-shop a sdělili mi, že objednaný prut již nemají a tak mi prostě poslali jiný. Sice je podle jejich ceníku dražší o cca 50,-Kč, ale prostě není to co jsem chtěl a i přesto, že při objednávce vysloveně vyžadují tel. kontakt, tak bohužel mě nikdo nekontaktoval jestli chci jiný a nebo vyřadit tento produkt z objednávky.

Nvalas23 - Profil | Po 4.7.2011 21:28:14

petr.doc - ® mám stejně dobré zkušenosti

NWhatWouldGeezesCatch - Profil | Po 4.7.2011 17:20:42

petr.doc >> taky

Npetr.doc - Profil | Po 4.7.2011 13:53:05

Doporučuji:www.saccon.cz.Výborná domluva,objednávka obratem doručena,dobré ceny,maximální spokojenost.

Nkiwi - Profil | St 15.6.2011 8:10:38

Dne 15.5.2011 objednávka bivi+ přehoz+ drobnosti za 230 eur v e-shopu http://www.hobbymalacky.sk/ , 24.5 přišel emajl že objednávka byla změněna na stav,, potvrzená" ?! .Po dvou telefonátech na slovensko a jednoho emailu s dotazem co je se zbožím, nic do dnešního dne 15.6. 2011 nepřišlo!!! Pane Chovan hodně štěstí při hledání trpělivě blbých zákazníku!

NRuficek - Profil | St 15.6.2011 7:50:40

freefishing.cz - 9.6 (navečer) objednáno, 10.6 odesláno a 14.6 doručeno českou poštou. Vše v naprostém pořádku.....jedinný co mě nasr...naštvalo bylo stát půl hodiny na poště :D

Nrs666 - Profil | Čt 2.6.2011 7:42:07

fishop.cz - 13položek - 30.5.objednáno, 1.6. doručeno
pochvala - vše jak má být

Nrs666 - Profil | Pá 20.5.2011 7:57:54

usumce.cz - 8 položek, 14.5. objednáno, 20.5. doručeno, prodejce posílá jen českou poštou což jsou pro mne většinou jen problémy

1 (naštěstí nedůležitá) položka nedodána ač byla skladem, žádná předchozí konzultace abych si třeba vybral něco jiného, dozvěděl jsem se to až z dodacího listu

1 položka - datum spotřeby 10/2011, obdobné zboží má trvanlivost 5 let, takže se asi 4,5roku někde válela ve skladu (možná u výrobce či dovozce, nevím) 95% nestačím spotřebovat, tudíž vyhozené peníze

jako plus - použitelný dárek v hodnotě cca 8% nákupu

Nrs666 - Profil | Čt 19.5.2011 13:02:48

bohemiafishing.eu - 2 položky, 17.4. objednáno 19.4 doručeno

bez problému + použitelný dárek

Nrs666 - Profil | St 18.5.2011 9:25:14

parys.cz - 3 položky objednáno 16.4., doručeno 18.4.

Vše došlo jak bylo objednáno, navíc poštovné pod 100.-
takže chvála

Nrs666 - Profil | Čt 5.5.2011 10:45:35 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

aaaklpartner.cz - 2 položky - 29/4 (pátek večer) objednáno

opět tradiční nešvar internetových obchodů, položka, kde je uvedeno skladem není skladem.

Pak ale překvapení - tentýž den se ozval někdo z aaaklpartner.cz, omluvil se a vysvětlil důvody, nabídl buď výběr jiného typu nebo počkat na brzké dodání mnou požadovaného. Vybral jsem druhou možnost a 4/5 jsem to měl doma i s dářečky navíc.

Tudíž spokojenost, takhle si představuji správnou komunikaci v případě nějakého problému.

NKača. - Profil | Čt 28.4.2011 16:59:23 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Zatím poslední nákup u CARP SERVIS a spokojenost. 26.4. objednáno - 28.4. dodáno. Objednány tři položky - nic nechybělo, nic nezaměněno. Navíc zdarma poslán katalog s aktuálním ceníkem.Spokojenost.

Nrs666 - Profil | St 27.4.2011 7:55:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

poslední nákupy:

Mikbaits - 1 položka 21.3. objednáno, 22.3. dodáno
CARPPRODUCT - 1 položka 12.4. objednáno, 13.4. dodáno

bez problémů

Ncushy - Profil | Ne 3.4.2011 9:43:53

Nakupuji zde www.parys.cz. Moc spokojen.

NCloud - Profil | Ne 3.4.2011 9:00:02

Nedoporučuji nákup v: www.lovy.cz
S 15ti položek mi poslali 6 věcí,které byly v řádu pár korun,takže poštovné se nijak nevyplatilo.
Kdyby to se mnou alespoň nejdřív projednali jestli mám zájem o neůplnou obědnávku,tak bych to pochopil.
Z věcí které mi teda zaslali,bylo navíc v dodáku napsané úplně jiné zboží než dodaly,a z toho navíc zboží,které jsem si vůbec neobědnal.

Z toho usuzuji,že obědnávku v LOVY vyřizoval někdo retardovanej, nebo těžce zhulenej.

NZbyndas - Profil | Ne 3.4.2011 8:41:29

Mám dobrou zkušenosti s obchodem Ryby, rybky, rybičky v Brně. Zboží přišlo vždy včas a velmi dobře zabalené, pravdou je, že jsem tam ještě nic nereklamoval...

Ngrizzly72 - Profil | Út 29.3.2011 19:31:27

Švéd >> mě jí nechtěl vzít ani při nákupu za 8000,- , asi jsem se blbě tvářil :-)))

Npaia - Profil | Út 29.3.2011 18:21:20

já četl Korda karty žere... ;o)

NŠvéd - Profil | Út 29.3.2011 13:15:22

Korda karty bere .............
Ale cena je vždy o něvo vyšší, za hotové vždy něco stáhnou

NSpecialista - Profil | Po 28.3.2011 15:21:50

grizzly72 >> Proč by měl ten poplatek platit on, když ho můžeš zaplatit Ty za výběr...

Ngrizzly72 - Profil | Ne 27.3.2011 17:50:12

Specialista >> odkdy korda bere platební karty????? letos jsem u něj ještě nebyl ale vloni na podzim karty nebral, a kdo neměl hotovost, tak ho rovnou poslali za roh do bankomatu

NXMASSS - Profil | So 26.3.2011 22:15:31

Chlumecka >> Já bych taky byl pro zlepšení komunikace, musel jsem si vždy sám volat a to i když jsme se domluvili, že se personál ozve. Může se to stát, ale v minulosti se to nestávalo...

Nrs666 - Profil | So 26.3.2011 18:56:06

Chlumecka >> Ok, stačilo poslat email - spacák není, objednáváme ho, počkáte si? S tím bych problém neměl.
Máte pravdu, každý chybuje, ani já nejsem výjimka, jen jsem na to u vás nebyl zvyklý.

NChlumecka - Profil | So 26.3.2011 15:29:33

rs666 >> Hm..tak s tím skladem to není až zas tak jednoduchý, ale něco by to určitě vyřešilo. jinak k tomu týdnu....spacák jsme objednali tentýž den s ještě jiným zbožím, bohužel SEMA nám až po cca 5 dnech sdělila , že není skladem, proto to zpoždění. Ale nechci se vymlouvat ani nikoho pomlouvat. Doufám, že budete s Vašimi nákupy u jiných obchodníků spokojený. Jinak personál už máme cca 5 let stejný. Nechci se jich zastávat, ale myslím, že bych lepší těžko hledal. Občas bohužel něco popletou, na druhou stranu při tom množství to není až zase tolik-((( a lidi co nechybujou...zkuste mi je najít-)))

NSpecialista - Profil | So 26.3.2011 13:13:36 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Novakov >> Kordu zná osobně kde kdo.. Obchodník? Asi ano. Když jsem byl u něj ještě na starým krámu, přišel mu dodavatel připomenout, že je ve zpoždění s platbou za dodané zboží. Korda dlužné peníze neměl a já mu tenkrát nabízel, že to za něj zaplatím a on mi je vrátí, až utrží. To ale odmítl. Obchodník? Utratil jsem u něj šesticifernou sumu a reklamoval dvě věci. Jeden prut a jeden naviják. Prut (prasklina ve spojce) nařídil dát zpátky do stojanu, že se to někomu prodá. Naviják, zánovní Stradic (zasekával se v chodu) , mi odmítl vzít do reklamace vůbec. Víš jak to zdůvodnil? Že si koupil novou Hondu CRV a při jízdě mu chcípá motor a oni mu to taky nevyreklamovali. Takže jsem to tenkrát vyřešil přes Gammarus. Další peníze jsem už samozřejmě utrácel a utrácím jinde. Kamenný obchod? Vietnamci mají ve skladišti větší pořádek. A to bys nevěřil, kolik lidí tam přijde a chtějí konkrétní věc a i přes ty tuny rybařiny nemá. Znovu obchodník? Můj kamarád si u Kordy pořídil také pár hezkých věcí. Pak jednou jsme udělali rychlý plán na ryby. On že se staví cestou u Kordy pro rousnice. Neměl hotovost, jen karty. Korda si ho pamatoval velice dobře, neboť tam občas byl se mnou. Odmítl mu rousnice prodat přes platební kartu, s tím, že by na tom prodělal kvůli poplatku za bezhotovostní platbu. Až když si vybere věci za aspoň 300,- Kč, kartu mu vezme. Tak jestli je pro tebe tento pán dobrý obchodník v bezkonkurenčním kamenném obchodě, tak pro mě je to cosi jako vekslák v šíleným bordelu. Omlouvám se všem vekslákům..

Nrs666 - Profil | So 26.3.2011 10:37:31

Chlumecka >> Chtělo by to pořádný software. Web i pokladna v kamenném obchodě nad jedním skladem. Npř. prodáte poslední kus v obchodě a na webu už nebude skladem a nikdo s tím problém mít nebude. Buď si to koupím jinde, nebo budu počítat s tím, že si počkám.

Nrs666 - Profil | So 26.3.2011 10:30:35

Chlumecka >> A proč jsem se to dozvěděl až po týdnu? To mi na tom nejvíc vadí.

Npaia - Profil | So 26.3.2011 9:22:26 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Novakov >> jejich kamenný obchod je parodie, věřím tomu, že někde v tom bordelu by se našla i mrtvola. běž se podívat k Zemanovi na Vinohrady, jak se má dělat správej zákaznicky příjemnej obchod!

NXMASSS - Profil | So 26.3.2011 8:28:59

Já už jsem psal níže, že v Braunstaru je něco jinak a podstatně hůře, v minulosti vše OK. Teď žádná komunikace, že něco není skladem, stačil by mail. Za mě musím říct, že značné zhoršení, i když stále to ještě jde, ale příště to zkusím jinde a pokud se potřebujete spolehnout, na dodání, tak volte jinak, dokud Braunstar něco nezmění......Pokud na dodání nespěcháte, tak se to "dá" zkousnout.

Nb.gun - Profil | Pá 25.3.2011 23:32:59

Novakov >> Ty nezklameš, argumenty a věcné připomínky opět chybí, zato nadávek a urážek jako vždy nadmíru...
A jen tak mimochodem, já nikoho nejmenoval, že ses k tomu mému příspěvku přihlásil zrovna ty? No, ale už alespoň netvrdíš, jak bývávalo tvým dobrým zvykem, že s braunstarem nemáš vůbec, ale vůbec nic společného a nikoho od nich vlastně ani neznáš. To je od tebe pokrok...

NNovakov - Profil | Pá 25.3.2011 23:25:05

Specialista >> No nevim, jejich kamenný obchod v Praze podle mě nemá konkurenci. Kordu znám osobně a špatnej obchodník to určitě není. Problém je v e-shopu o který se stará někdo jiný, nebudu jmenovat.
b.gun : na závistivé blbce tvého kalibru nebudu reagovat.

NSpecialista - Profil | Pá 25.3.2011 23:20:14

Zdenal77 >> tomi korda? To není rybářský obchod, to je parodie na šupiny... Snad vše, co lze posuzovat z hlediska rybářského obchodu, má nejhorší možnou známku. Jednání, reklamace, nedostupnost zboží, které ale stále inzerují na stránkách,... Oponenti jistě připomeou šíři sortimentu a slevy. Tak ať si v Lídlu (ne)nakoupí...

Nb.gun - Profil | Pá 25.3.2011 23:09:51

A jéje, trocha kritiky, braunstar alias Chlumecka zatroubí na poplach a už je tu ovečka s příspěvkem, ve kterém aby vyrovnal skóre jen tak mimochodem pochválí i spřátelený obchod...

NNovakov - Profil | Pá 25.3.2011 22:49:07

Absolut bezproblémové shopy, objednával jsem letos v březnu :
chyť a pusť
www.zico.cz
Zabransky Brno
www.braunstar.cz

NKanalK1 - Profil | Pá 25.3.2011 22:27:42

Jinak za sebe mohu říci, že s Braunstarem mám jen pozitivní zkušenosti, a to i letos. Co jsem objednal, to dorazilo včas a komplet...Dobré i u Paryse, Chytapust. Moravské shopy jsem nezkoušel, protože to k nim mám daleko pro případ nesrovnalostí :-)

NKanalK1 - Profil | Pá 25.3.2011 22:16:28

peos >> jj, jak je někde jednou mÝnus, je to vždy na pyču..:-(

NToufi - Profil | Pá 25.3.2011 21:55:02

Za sebe můžu doporučit e-shop Carp eXtreme, komunikace velmi dobrá přes email a telefon, v případě reklamace (měl jsem rozdrcený kroužek v Sic očku), rychlá výměna za nový prut, možnost osobního odběru v Brně, při dodání přes PPL byl prut profesionálně zabalený, kompletně obalený bublinovou fólií + velké bubliny proti pohybu nahoře, uprostřed a dole. Spokojenost

NTransalp2 - Profil | Pá 25.3.2011 21:50:57

rs666 >> Já už to mám doma , Příště už ale budu kupovat jinde ... Zřejmě mají takový otoč , že si můžou "prdět"na zákazníka dovolit ..))) Musí se uhánět , pak reagují OK . Dá se říci šťastný internetový obchodník ...

NChlumecka - Profil | Pá 25.3.2011 21:46:31

peos >> pardon, to bylo na p.Pačejku-(( už neumíme ani pořádně reagovat.

NChlumecka - Profil | Pá 25.3.2011 21:06:37

peos >> jo,jo spacák od semy -((( V 9h byly na skladě 2ks, v 9.30 ani ks, dovozce už neměl...co jsme měli dělat??? Omluvili jsme se, ale to je asi tak vše-((

Npeos - Profil | Pá 25.3.2011 20:44:47

rs666 - asi jo ,měl sem věci zhruba za sedum tis. a musel sem to zrušit pač hodně toho neměli .A
to sem jim tolik věřil.

Nrs666 - Profil | Pá 25.3.2011 20:38:57

peos >> Tak to vypadá, že se tam fakt něco změnilo k horšímu.

Npeos - Profil | Pá 25.3.2011 20:12:26

tak za sebe můžuřict že sem objednal u Braunstaru a zboží co měli mít na skladě tak neměli.Musel sem stornovat dvě objednávky ,u mně maj mýnus už u nich nic nekoupím.