Boilies zmes NIKL Enzym Fish

Dobrý deň, mám záujem o kúpu tejto zmesi. http://www.nikl.sk/p1713-enzym-fish-boilies-mix.php
Máte s nou niekto skúsenosti prípadne nejaké iné zmesi od tejto značky? Hlavne by ma ale zaujímala táto konkrétna zmes a to ako ju vylepšiť aby bola selektívna. Ďakujem za všetky rady
Autor diskuse: adam.fsh - Profil , 3.4.2012 kaprařina - nástrahy, návnady
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nčeman 29 - Profil | St 21.11.2012 23:03:59

SlavnýLovecPampalini >> Jdde vsechno :))

NPallermo - Profil | St 21.11.2012 17:00:51

SlavnýLovecPampalini >> :D:D

NSlavnýLovecPampalini - Profil | St 21.11.2012 16:39:46

Pallermo >> no jó ale tohle je čechiše gold, echt gold

Nhona1 - Profil | St 21.11.2012 16:05:16

Jirka Klíma >> Já si to teda většinou vařim sám, ale když koupím mraženky tak už je nedosušuju, není to potřeba, jedině když se chci proselektovat k pěkný rybě tak to vysuším na šutr, jak dlouho vydržej ve vodě jsem nikdy nezkoušel, jezdím k vodě většinou jen na půl dne a když jedu na dýl tak stejně po 12 hodinách přehazuju, ale těch 12 hodin vydržej v pohodě, a určitě by vydržely o hodně dýl

NJirka Klíma - Profil | St 21.11.2012 15:47:57

hona1 >> sušíš ty koule potom pokud tedy kupuješ mraženky?jak dlouho koule vydrží ve vodě?

Nhona1 - Profil | St 21.11.2012 15:34:37

Enzym fishku letos používám prakticky celou sezonu a sem s ní naprosto spokojenej, nejradši jí používám s esencí Kolínský losos a do studený vody Scopex-Oliheň, moc rád na kg směsi přidávám ještě 50 gr robin redu, ale jde to i bez toho. Za ty peníze fakt výborný koule, fungujou mi jak při krátkých rybařinách tak i při delších akcích a několik kaprů jsem na to chytil opakovaně, takže to kapříkům zřejmě chutná :-)

NPallermo - Profil | St 21.11.2012 15:23:51

Nekupovat NiC V CR predrazene vyplati se zajet do Nemecka a to je u vseho :o))

NJirka Klíma - Profil | St 21.11.2012 14:57:29

včera jsem si u Nikla koupil 6kg mrazěnek Emzym fish scopex-oliheň voní pěkně :-D za tu cenu si asi vezmu ještě další ale kolínského lososa.uvidíme

NSlavnýLovecPampalini - Profil | St 21.11.2012 11:06:00

čeman 29 >> ne nevim nevim jestli se k višním hodí pepř :-))

Nčeman 29 - Profil | St 21.11.2012 9:01:34

SlavnýLovecPampalini >> Pridaval jsem EO cerny pepr abych trosku zvysil selektivitu ,ale karici byli jineho nazoru,vpohoe to brali i male ryby ,tato zakladovka je dobra a bohate staci na kratke vypravy ,navic skvele splni ucel ,,krmnych " kouli :) a se kombinovat takrka s jakym koli jinym boilizem

NSlavnýLovecPampalini - Profil | St 21.11.2012 8:56:55

čeman 29 >> taky jsem si teďka koupil tu novou enzymku, tak jsem zvědavej co z toho vyleze, budu to dávat s AK horká višen, tak možná by to chtělo přidat ještě nějaký koření nebo něco..

Nčeman 29 - Profil | St 21.11.2012 8:47:07

Omlouvam se Markovi ,ted je to jistota mix Ryba ,robin Red,par rybich moucek...,Marku neboj raz budes :))

NMarSL - Profil | St 21.11.2012 1:23:38

adam.fsh >> byvaly partak čeman29 je trochu vedle..tohle je smes Bastarda od Vasru s EO sladký pomrdanč..nej ryba na tohle je u mě kapr necelých deset kilo..holt nejsem takovej kaprar jako čeman29. Směs jsem zkoušel 2x a rozhodně ji ještě zkusím s kombinací jiného EO. cau

Nadam.fsh - Profil | Po 19.11.2012 11:08:55

čeman 29 >> to je pekne a aj ju nejako doladujes alebo čím by bolo dobre doladit ju? Nemáš skúsenosti aj s MiKBAiTS Kráľovský losos?

Nčeman 29 - Profil | Ne 18.11.2012 21:07:06

adam.fsh >> Ja ji hlavne krmim ,chytam na ni jen na kratkych vypravach, ale neco vetsiho se splete ,nej ryba na tuto smes byl kapr 13,9kg

Nadam.fsh - Profil | Ne 18.11.2012 21:02:55

čeman 29 >> máš na nu aj nejaké slušné ryby?

Nčeman 29 - Profil | Ne 18.11.2012 17:12:52

Jirka Klíma >> Nečni to moje fotka,je to foto meho byvaleho partaka ,je tam pridane tochu robin redu a nejaka ta ryb.moucka

NJirka Klíma - Profil | Ne 18.11.2012 16:25:36

čeman 29 >> ,čeman 29 - 18.11.2012 16:18:58 >> čau a jak se s ní pracuje?vylepšuješ ji nějak?máš nějaké foto hotových boilies?

Nčeman 29 - Profil | Ne 18.11.2012 16:18:58

adam.fsh - >> Tato smes mi velmi vyhovuje,pouzivam ji v podstate celorocne,z hlediska jeji ceny si muzu dovolit sni vice zakrmit a ryby to chyta taky ,za me spokojenost

NJirka Klíma - Profil | Ne 18.11.2012 15:59:02

další zkušenosti s touto směsí jak se vám s ní pracovalo čím jste ji vylepšily a jak se dařilo?

NJirka Klíma - Profil | Čt 24.5.2012 17:49:46

má někdo zkušenost s tímto poupraveným boilies?

Nadam.fsh - Profil | Pá 6.4.2012 18:11:40

Jirka Klíma >> ELITE - 6.4.2012 17:54:23 >> Možno

Nmeteor - Profil | Pá 6.4.2012 18:05:15

roxtidy >> jasně, pohoda... já jen aby se srovnávalo srovnatelné - a to bez započítání vícenákladů prostě nejde (respektive jde, ale je to mimo :-)).

Jinak teda platí, že prodáváš za tolik, za kolik to lidé koupí, to je jasné :-) znám například velkodovozce ručníků z Turecka, jeho nákupní cenu + vícenáklady s tím spojené a prodejní cenu, a taky jsem koukal, jaký že to může být megavývar :-)

Jelikož se v tom už nechceš (a já taky) hnípat, uzavřel bych to suchopárným konstatováním, že si rozumíme a nejsme ve při :-)

NELITE - Profil | Pá 6.4.2012 17:54:23

adam.fsh - >> Adame je potřeba to tady trochu promáznout a popřípadě vykartovat .... :-D

Nroxtidy - Profil | Pá 6.4.2012 17:51:25

Bullteriér >> ja souhlasim, neni to v zadnem pripade lehke. Znam okolnosti. Netvrdim, ze to je stylem "hop na kravu a je tele". Uz se v tom nebudu stourat, protoze o tom bychom tu debatovali jeste hodne dlouho

NBullteriér - Profil | Pá 6.4.2012 17:39:39

Brtek >> Vůbec ne.Respektuji každého názor a každý má jiné zkušenosti...:-)

NBullteriér - Profil | Pá 6.4.2012 17:38:59

roxtidy >> Tohle by se dalo rozepsat na román...Nevím jak dalece máš zkušenosti s podnikáním ale peníze ti samy do klína nejdou.Musí se kolem toho hodně lítat...

Vem si že doopravdy zas takový vejvar to není.musí zaplatit zaměstnance,náklady na výrobu,prostory,suroviny,balení produktu,reklama apod.Vem si třeba balící stroj,který zvladne deně zabalit 1000 pytlíků.kolik asi stojí???
Není to o tom že vydělává hned.Je to o množství prodaného a aby měl hodně zákazníků,tak se zase musí ohánět.
To víš že třeba uděla 1 Kg za 200 kč,ale + režijní náklady apod.,tak musí navýšit cenu...
S toho co vyděla pak taky investujou do filmů,závodů v rybařině,testy nových produktů apod....

Není to sranda....

NBrtek - Profil | Pá 6.4.2012 17:36:03

Bullteriér >> mě určitý věci vaděj ale určitě nechci nikoho urážet jestli se tě to dotklo tak promin!!

NBullteriér - Profil | Pá 6.4.2012 17:32:00

Brtek >> M. Kučera mi nikdy nic neudělal.Dříve když ses u něj stavil v podlazkách v Ml.Boleslavi,tak ti poradil,dal i něco nazkoušku apod.normální rybář a toho si vážím...Vem rozumně že jsou mezi námi i tací,co jsou na trhu a chovají se arogantně a myslí že spasily svět. K těm M. Kučera nepatří....

Nroxtidy - Profil | Pá 6.4.2012 16:57:33

meteor >> nepodnikam, ale v mem nejblizsim okoli mam takove lidi a vim o cem je rec. A to jsem tu uvedl maloobchodni ceny. Ty velkoobchodni radci snad ani nechci znat :-) I kdyz v pripade napr. pstruzich pelet je znam a to byste asi zasli.
Ja se tu nechci hadat, ani se prit o to, kolik z toho dotycny ma nebo nema. Ale prijde mi usmevne, kdyz se tu prodejci tvari, ze to delaji z lasky a temer zadarmo.

Nroxtidy - Profil | Pá 6.4.2012 16:49:48

kritik >> 26kc a 34kc neni zas takovy rozdil :-) navic k nasim velkoprebalovacum to nejezdi po jednotlivych pytlich ;-)

NBrtek - Profil | Pá 6.4.2012 15:41:19

Bullteriér >> ty toho Kučeru miluješ :D : D

Nmeteor - Profil | Pá 6.4.2012 15:21:40

roxtidy >> zřejmě nepodnikáš, tudíž ti asi nedochází, že s tím jsou další vícenáklady než jen, že to koupíš a kilo tě vyjde na ultramálo :-)
Tím se samozřejmě nechci nikoho zastávat, ale je třeba toto brát v úvahu - to je stejné, jako když si uválíš koule a nepočítáš do toho svoji práci, že to máš kde sušit a skladovat atd.
Takhle jednoduše to spočítat je zkrátka krapet zavádějící :-)

Nkritik - Profil | Pá 6.4.2012 14:22:12

roxtidy >> Teď jsem koukal v krámu na Cocacolu. Dvoulitrová petka 34kč, balení po čtyřech 105 kč...... kolik by stála celá paleta??
Množstevní odběr funguje všude stejně, nejenom v rybařině.

Nroxtidy - Profil | Pá 6.4.2012 13:13:49

Bullteriér >> au au au :-) Mas samozrejme pravdu, ale rybarina neni jedine odvetvi kde jsou na tom prodejci/vyrobci s konkurenci a naklady stejne, ale s takovymto rozdilem sem se snad jeste nesetkal. Ale to bude na MRKu vecne tema :-) A ted je to mysleno obecne.

NBullteriér - Profil | Pá 6.4.2012 13:07:19

roxtidy >> Šutrem do tebe :-). Nevím jestli na toto koukat. kdybych měl vše takhle študovat,tak si asi nic nekoupím..Každý prodejce musí nějak vydělávat a dnes když je tolik prodejců,takse každy předhání ale zárověň musí uživit sebe,zaměstnance,podnik...Neni sranda to dělat...

Nroxtidy - Profil | Pá 6.4.2012 12:54:14

Chlapi nechci rejpat, tak me nekamenujte. Osobne je Mikbaits na mem zebricku oblibenosti na prednich mistech. Nicmene zkusil jsem trochu kalkulovat. Nazorny priklad:
SARDINKOVÁ&ANČOVIČKOVÁ MOUČKA
pri odberu 25kg baleni vyjde kilo na 60kc
pri odberu 0,5kg baleni vyjde kilo na 130kc
tzn. 118%-ctni navyseni kvuli prebaleni

NBullteriér - Profil | Pá 6.4.2012 12:26:41

Michal Kučera >> Nečetl jsem sice ůplně celou diskuzi,ale co se týče cen vůbec si tím nějak zvlášť nelam hlavu.
Já za sebe mohu říct,že 3 roky jsme chytali na tvoje hotovky,potom jsme dělali 3 - 4 roky boilies s tvých směsí. ( tuším že první byl Krvavý huňáček + patentka )
Mohu jen dodat že jsme nachytali spoustu ryb,takže Michale DĚKUJEME..

Nyní si děláme vše od základu a cena se zas nějak výrazně nelíší pokud si chceš směs tzv. " vytunit "
Takže pokud někomu vadí cena,tak at si děla s 50/50 a bude mít levné svoje koule....

Nalda2211 - Profil | Pá 6.4.2012 12:21:28

Bullteriér >> no co muzu delat kdyz to co se vyrobi v CR je na me pomery drahe?

NBullteriér - Profil | Pá 6.4.2012 12:16:51

alda2211 >> Na to nic nechytíš.Prostě s ciziny k nám chodí jen odpad :-) hlavně budeš mít problémy s reklamací...Víš jak to je reklamovat něco mimo ČR. :-)

Nmeteor - Profil | Pá 6.4.2012 8:58:55

Ma_verick >> Michal Kučera na tebe směroval 2 dotazy, na které jsi mu neodpověděl a současně jsi mezitím reagoval na jiný dotaz... proto jsem usoudil, že se ti do odpovědí moc nechce :-) každopádně díky ti za reakci.

Já už nekaprařím, takže toho už za krmení a návnady moc neutratím :-) ale ještě loni jsem bral od MikBaits mraženky Odyssey XXX, přičemž kilo mě vyšlo na 250,- Kč... s tím, že se nemusím jebat s výrobou koulí a také nemusím investovat do vybavení, které je k tomu třeba. A tím mám také jistotu, že to neposeru :-) Pokud za rok spotřebuju 20kg koulí, tak "přeplatím" 1.400,- Kč oproti samovýrobě... a teď mi řekni, jestli se mi oplatí si válet koule sám. Odpovím si za sebe - neoplatí :-) Samozřejmě jiný případ by byl, kdybych si koupil 20kg koulí při ceně 450,- Kč anebo pokud bych ročně zkrmil metráky koulí... Ale zase: pokud ročně zkrmím řekněme 100kg koulí a více, tak si budu dělat zalevno krmné koule a trochu dráž koule chytací.

Jako přijde mi, že se v podstatě rozčiluješ nad nehoráznými cenami některých výrobců, ale zároveň nevidíš "svoje náklady": že musíš jet do Německa / projedeš benzín / ztratíš čas / nakoupíš věci na koule a pak to šouláš, což zase znamená strávený čas a práci / výdaje za "šoulozařízení" / musíš to mít kde sušit atd. atd. Tohle všechno bys pak měl zahrnout do SVOJÍ kalkulace ceny SVÝCH koulí a možná bys zjistil, že koupit hotovky / mraženky je rozumější :-) On totiž výrobce všechny tyto náklady (a další navíc - obaly, reklama, skladování) do ceny koulí MUSÍ promítnout, zatímco ty srovnáváš POUZE "cenu nakoupených surovin / kila vyrobených koulí"... což je NESROVNATELNÉ.
Na druhou stranu chápu, že kupovat koule v ceně 500,- Kč a víc za kilo koulí je nesmysl... ale když to lidé kupují, tak bys byl hloupý obchodník, kdybys cenu snížil :-) proto je mi sympatická obchodní strategie MikBaits (výrazné množstevní slevy) nežli třeba Nikla...

PS: např. Hinders.cz dělá každým rokem výprodeje skladových zásob, přičemž třeba 10kg směsi tě vyjde na 500,- Kč :-) jinak lze samozřejmě dělat koule v ceně pár desítek korun za kilo (např. viz. "Fishkyho" koule), které ti nachytají stejně jako koule x-krát dražší - a zase jsi s cenou někde úplně jinde :-)

NSargi - Profil | Pá 6.4.2012 8:46:08

Ma_verick >> Určitě ti doporučím uválet Kill Krill je to fakt super boilies. Super na celoroční chytání a do všech podmínek :-)

NSargi - Profil | Pá 6.4.2012 8:44:14

Slavíček >> Jak říkáš, všechno je třeba odzkoušet. :-))

NMa_verick - Profil | Pá 6.4.2012 8:39:39

Halen >> Já jsem koupil KRILL moučku od CCMOORE a k tomu chci ještě LUQUID LOSOS a KRILL a i samotnej KRILL též obojí od CCMOORE a zkusíme uválet koule na způsob Kill Krill od KN.A směs budu používat od německé firmy kde mě kilo fakt výborné rybí směsi vyjde na 4,50EU a je výborné, že tu směs míchají přímo před Vámi a můžete si říct co tam chcete a co ne.Tak uvidíme co z toho bude akorát se to nesmí přehnat s tou Krill moučkou co Nám bylo řečeno, že by koule potom plavali...:-)))
Jinak je pravda, že se nevyplatí co válet doma při takové ceně směsy a dalších věcí, plus k tomu čas a tak dále.To plně s Tebou souhlasím.

NSlavíček - Profil | Pá 6.4.2012 4:58:52

Sargi >> Nemám s tím sice žádnou zkušenost ale klidně bych to zkusil . Dělám si pouze svoje a kdysi jsem chtěl zkusit aktivátor do směsi Manlain . Přesto že prodejce tvrdí že směs obsahuje látky které reagují s tekutou složkou jsem si myslel svoje a řekl si obyčejná reklama aby k tomu lidi kupovali zbytečně drahou směs . A měl jsem pravdu šlapalo to velice dobře i bez předražený směsi .

NELITE - Profil | Čt 5.4.2012 22:22:39

Halen >> také jsem jeden čas o domácí výrobě 3xl přemýšlel ale jak píšeš při té ceně se to nevyplatí.Osobně by jsem AK 3xl a směs Fish zkusil ale přidej pár věcí jako RR apod.

NSargi - Profil | Čt 5.4.2012 17:51:48

Halen >> Osobně jsem to nezkoušel, ale určitě bych ti to doporučil můžeš tím zkusit něco nového co kapři ještě neznají.

NHalen - Profil | Čt 5.4.2012 17:48:20

Trošku to odbočilo, mě by například zajímalo, jak by se tato směs chovala spolu s doporučenými tekutými složkami pro směs 3XL. Protože je to paradox - když se koupí 3XL směs a k tomu doporučené tekuté složky a vejce, vyjde kilčo na 350 Kč doma dělaných koulí a se slevou 10%, kterou u Karla mám mě vyjde kilo mraženek na 414,- což je tak malý rozdíl, že se prostě nevyplatí dělat 3XL koule doma. Nezkoušel někdo tekuté složky 3XL s touto směsí enzym fish?

Nkrejca90 - Profil | Čt 5.4.2012 17:25:57

Sargi - 5.4.2012 15:11:na odru se určo dohodnem...jen napiš jak to maš ze školou atd...ale viděl bych spíše tak červen a dale...at sou puštění dravci...at kdyžtak kdyby nešli kapři mužem dat pokouřit fousačum...

Nalda2211 - Profil | Čt 5.4.2012 17:09:42

Bullteriér >> takovou jsem kdysi dostal odpoved tak hold chytam na osizene jako treba od mainline nebo solar......................o)))

NMa_verick - Profil | Čt 5.4.2012 17:08:17

meteor >> A na co bych měl reagovat, na řeči typu, vy to levněji nemůžete sehnat, ale Já mám rohlík od ucha uchu a nejsem ten kterej cpe nesmyslný peníze českým prodejcům.Uvědom si jednu věc, vyzkoušel jsem více prodejců v ČR a zajímalo by mě proč jezdili nejlépe koule, které stáli cca 400kč/kg.Fakt to nechápu.Ale at si každej myslí co chce, každého věc, Já jsem napsal pouze svůj názor, co mě k výrobku od pana Kučery řekl kamarád a on to vysvětlil tím, že je to CSLkem, nebo co to bylo.Nebylo to hanění jeho výrobku.
No a k těm plovkám nevím jak často jezdíš na ryby, ale krabičku plovek na dvě sezony, tak to nevím no..:DDD
Jinak abych ti odpověděl, při koupy směsy a dalších přísad(luquid, vejce atd.) Nás vyjde kilo METEOR-160KČ a ODYSSEY XXX - 180kč.

PS: ALE JAK UŽ JSEM NAPSAL RYBÁŘSKÁ VÝSTAVA V PASOVĚ VÁM OTEVŘE OČI PÁNOVÉ A DÁMY.MOC RÁD UKÁŽI VÝROBKY KTERÉ VOZÍM A KDO BUDE MÍT ZÁJEM V OKOLÍ PLZNĚ, TAK SE RÁD DOMLUVÍM A PŘIVEZU.

NBullteriér - Profil | Čt 5.4.2012 15:46:57

alda2211 >> Tak to bude tím :-) že mě to nenapadlo :-)

Nalda2211 - Profil | Čt 5.4.2012 15:25:31

chlapi ja uz tedy vim proc jsou ceske koule drazsi kdysi mi to M.Kucera vysvetlil je to tim ze ceske koule maji kvalitnejsi prisady tak aby jste se nerozcilovali nad tim proc je to tak drahe

NSargi - Profil | Čt 5.4.2012 15:11:28

krejca90 >> Enzym Fish je stará dobrá ryba. Akorát se do směsi dalo pár nových věcí aby bylo ještě lepší ne její předchůdce. Chtěl bych s tebou krejčo zkusit Odru. Co ty na to.

Nkrejca90 - Profil | Čt 5.4.2012 14:41:54

Sargi >> ryba byla za ty love ok...ale jak vypada jeji lepší verze nevím radši jsem skoupil hromadu stare dobre ryby...

NBrtek - Profil | Čt 5.4.2012 14:41:48

FRANK71 >> koukal jsem už kdysi (CC MORE je super)a je jasný že nám to tady pěkně předražujou,,je mi to jedno dělám si vlastní nemůžu živit pány obchodníky!!

NFRANK71 - Profil | Čt 5.4.2012 14:00:08

Brtek >> Na jejich stránkách 250KG tam maj za 1562lliber. Jenom předtím jsm si blbec splet libry a eura. Tak jsem se chtěl zeptat jestli je to možný,

NBrtek - Profil | Čt 5.4.2012 13:53:01

FRANK71 >> Kde to bereš??????

NFRANK71 - Profil | Čt 5.4.2012 13:50:17

sory : 185 za kg.ccmore.

Nčeman 29 - Profil | Čt 5.4.2012 9:28:42

Dalsi srandovni diskuze ,co se zvrhla na jine tema :))))))

Nmeteor - Profil | Čt 5.4.2012 8:54:22

Ma_verick >> mohl by jsi prosím reagovat na (již) 2 dotazy "Michala Kučery" ohledně CCMoore? Koukám, že se ti do toho moc nechce :-)

Jinak ušetřit 100,- Kč za plovky je asi fajn, pokud bych kvůli tomu nemusel do Německa :-) nehledě na fakt, že krabičku plovek máš na 1 až 2 sezony (na rozdíl od "normálních" koulí, že ano)...

NRick - Profil | Čt 5.4.2012 8:01:18

MOBIDIK >> to jsem rád že jsi spokojene, až budeš mit zase usetřeno na to maroko tak se ozvi :), moje provize je 35 EUR/hlavu (to jen pro info)

NSargi - Profil | St 4.4.2012 23:48:01

adam.fsh >> Pokud bych chtěl mít selektivnější boilies šáhl bych hned po C4/Damson-Squid Octopus(vyzrálá švestka, oliheň chobotnice. Nebo bych šel do Food Signalu. Kluci z teamu používají na větších výpravách jenom tyto selektivní boilies, pokud možno Food Signal několik měsíců vysušené.

NELITE - Profil | St 4.4.2012 22:52:38

Abych napsal něco k tématu.Osobně jsem měl od KN směs Krvavé peklo (je to asi 3-4 roky hned jak to vyšlo jako novinka)Moc dobře se s ní nepracovalo pořád jsem to měl hodně mokré i když jsem dodržel doporučené dávkování.Záběry jsem taky na to moc neudělal a to jsem potom ještě kupoval hotové mraženky.Myslím že se ta směs moc neujala a proto ji KN stahuje z prodeje.Směs ENZYM FISH bude na stejném principu akorát bez krvavé moučky.Osobně by jsem se poohlédl po vyšší řadě nebo si směs sestavil sám...

NLukasHejc - Profil | St 4.4.2012 22:23:33

Nějak se Vám diskuze zvrtla ne ? Otázka je položená pro směs tak bych se zde rád dočetl něco o zkušenostech, názorů atd. Místo toho tady čtu jen nadávky, urážky, dohady...apod.
!!!

Nkefod - Profil | St 4.4.2012 22:17:11

Michal Kučera >> No tak to aby jsi slevnil radši dnes aby jsi si to zítra pamatoval,dáš ještě dvě pětipíva a bude okno... :-)