boyscout - Profil | Pá 1.10.2004 12:38:59

30.9 2004 - Lubí 1
Tak jsem vyrazil s vláčákem poškádlit místní "zubatce". Výsledek : 3 štiky 58, 61, 64cm, 5 candátku (max. 40cm)...
Na jednom místě v bahnité mělčině (!!!) jsem během 0,5 hodiny (od 14:00 - 14:30) mel na prute 3 štiky, všechny spadli !!!! GRRRR Háčky bez protihrotů jsou holt ohleduplné pro ryby ale neohleduplné k nervům rybáře :-)
Tu jednu jsem zdolával skoro 15 minut s fireline 0,20 a lankem !!! (3 výjezdy pres brzdu tak 40m dlouhé), dlouhé ježdění ze strany na stranu a když už sem ji vedl k podberáku tak "mrcha" ještě jednou škubla hlavou a spadla....měla hrubě přes 80 možná až 90cm a byla pěkně stavěná...... Jsem si v tom okamžiku myslel, že vzteky rozkoušu prut...nástrahu i lanko :-)
Druhá se mi otočila po riperu na hladině, měla tak 70 čísel..chvilku visela a spadla. Třetí vzala rotačku, po chvilce spadla...netuším kolik měla... Možná to byla ta samá, která vzala před chvilkou toho ripera. Bylo to totiž ze stejného fleku.
Jinak se mi za třpytkou otočila ještě jedna štika, a možná jsem měl pár drbancu na gumu které jsem nevyužil (tak 4-5)....
Takže smíšené pocity, kdybych tu už zdolanou potvoru dostal na břeh tak bych to hodnotil jako fantastickou chytačku, takhle jsem s toho takový rozpačitý....Ale co, strávil jsem den na rybách v krásné přírodě a po dlouhé době jsem si zavláčel. Nemůže být každý den "posvícení" :-) Jinak ten den byli hodně aktivní kapři, skákali všude jak o život. Koukat z 10m na cca 4kg kapra jak vyletí opakovaně celý kolmo nahoru a ještě se zatřepe na ocase, to je divadlo které bych doma neuviděl.

DeProfundis - Profil | Pá 1.10.2004 11:15:00

28.9.2004 - Trnávka
Od rána do 13:00 vláčka - jediná štička. Zajímalo by mě kdy dostanou ty potvory chuť trochu se na zimu nakrmit.

Salám - Profil | Pá 1.10.2004 10:07:51

30/9/2004 - Hradec Králové
Včera šel jsem s manželkou a dcerou v kočárku na procházku a vzal si sebou svůj vláčecí feeder¨, protože jak mnozí už vědí jsem fakt přívlačový "odborník", ani sem neočekával nějaký záběr. Po pár náhozech sem si všiml mlaďáka jak na opačným břehu taky vláčí, pozoroval sem ho a nestačil sem se divit. Po 10 minutách měl na kontě 3 štiky kolem 50 cm, hodně sem sledoval jak to dělá no a pak to přišlo, náhodil sem k padlýmu stromu svou novou Mepsku a najednou rána jakou sem nikdy nezažil (nikdy sem prakticky nic na vláčku nechytil), cca 2minutový boj mě doslova nadchl, nemohl sem to moc rvát, měl sem 15ku monofil bez návazce. Na konec jsem štiku zdolal, byla to krásná cca 45ka, ale hlavně byla moje 1. v životě na vláčku. Byl sem neuvěřitelně šťastnej hlavně proto, že to více méně nebyla náhoda, prostě sem kolem toho padlýho stromu štiku očekával. TAK, ŘE SE VRACÍM K PŘÍVLAČI A DOUFÁM, ŽE PŘÍJDOU I DALŠÍ.

Slimak | Pá 1.10.2004 6:55:14

24.9.-30.9.2004 - ÚN Rozkoš
Po příjezdu v pátek večer nás čekalo překvapení - voda na velké nádrži hodně dole, takže místa, kam jsem se chystal byla hodně daleko od vody. Z nedostatku času, protože se už stmívalo, jsme to na bahně zkusili, ale nedalo se to. I když domorodec stojící opodál chytil za dvě hodiny asi šest candátů 50 - 70 cm, my jsme úspěch neměli, pouze jsme se zas.... od bahna. V sobotu jsme to zkusili u hráze, kde to bylo podstatně lepší z hlediska přístupu k vodě, akorát, že tam bylo lidí jak o závodech. Chytali jsme kapry, většinou násaďáky kolem 30-40 cm, kteří byli všude / v pondělí, kdy mě už přestalo bavit pořád je tahat na břeh a snažil jsem se ulovit nějakou nástražní rybku, jsem je tahal ze dvou metrů od břehu/. Celkový výsledek - desítky kaprů kolem 30 cm, pár nad 40, jeden pěkný 62 říční forma, já jeden candát 51 a pár záběrů pos.... Na vláčku vůbec nic, přestože štiky lovily jak o závod - tahalo se jich v průměru kolem 5-10 za den na úseku, kde jsme byli. Neviděl jsem, že by někdo nějakou pustil, velikost tak kolem 60. Candáti taky docela šli a to i po celý den, nejvíc kolem 6. -8. večer. Hezký týden, počasí taky nebylo nejhorší, sem tam sice sprchlo, ale žádný vytrvalý liják. V úterý v kempu na malý nádrži za dopoledne ani ťuk, ale i na velký už to nebylo takový jako o víkendu.

Pavel D. | Čt 30.9.2004 19:00:09

30.9.2004 - Prušánecký potok 1
Šel jsem jen na 2 hodiny utlumit abstinenční příznaky (11 dnů bez lovu). Položená s boilie nic. Na feeder s žížalkou bez jakéhokoliv krmení cejn karas a kapřík okolo 40 cm. Všechny záběry byli poctivé a ryby pichlé dost hluboko i s krátkým návazcem. Fajn podzimní odpoledne až na ten větr.

Robert(původní) - Profil | Čt 30.9.2004 6:52:46

29.9.2004 - Úhlava 1
Odpolední procházka s vláčákem až do setmění. Hned v úvodu jsem přišel o tři rotačky a ryby se vůbec ani neukazovaly. V klidné vodě absolutně ani drnk, později v proudu se spletl jeden tloušť tak kolem míry. Na samý závěr pod jezem mezi kameny okoun 28 cm, takže nakonec to všechno dobře dopadlo.

Milan B. | St 29.9.2004 13:58:44

28.9.2004 - Morava 7
Dopoledne na fídřík ,ráno déšť, pozděj polojasno, vítr zesiloval, takže se celkem těžce chytalo, navíc během lovu spadla voda o 40 cm a skoro neproudila. Celkem uloveno 12 cejnů 40-50, 11 ostrotretek 40-49,5cm a 1 cejnek.

Ales V - Profil | St 29.9.2004 13:23:04

29.9.04 - Dyje-5
94cm a lehce přes 18kg.

Ales V - Profil | St 29.9.2004 13:20:52

V zesílené sestavě o Mardu,Marsipa a Honzu M jsme strávili 4 dny na Dyji-5.Jednoznačně nejúspěšnějším byl můj stálý parťák Rafan,kterému se povedli největší kapři o váze 15 a 18kg.Použili jsme boilie ze směsí Losos s ak franfurktská klobása a M1 od SBS.

Lachtan | St 29.9.2004 10:36:47

25-28.9. - LIPNO
Chytačka s mým tátou a PETEm. První den jsme šli na kapry s tím že ráno zkusíme candáta. Nebylo to nic moc,teprve kapři začínají. Výsledek 2 kapříci okolo 45cm tři lopaťáky cca 45cm a pak jsme měli asi 4 záběry na rybičku,ale pustili to. Jeden z nich byl naprostý hrčák,nechápal jsem a jelikož jsem stál zrovna u prutu,tak jsem se pořádně lekl. Druhý den zkouška štiky a candáta,výsledek candát 45cm a cca 60cm štika(taťka),která spadla u břehu. Třetí den jsme pokoušeli štiky a candáty již bez PETEho,který musel do práce. Nakonec přišel candát 52cm a kudla okolo 40cm. Čtvrtý den byl nejpovedenější: candát 47cm, štika 56,50,40 2 štiky spadlé cca60+ a 45cm a pak asi čtyři záběry školácky zkaženy. Jinak vedle nás chytal dědula kapry na housku,který evidentně byl jiný. Nejdříve nahazoval a půlka prutu mu odletěla do vody a pak měl divný záběr,tak seknul a výslede CANDÁT 69CM . Zaprvé nevěděl vůbec co je to za rybu,podběrák neměl,tak taťka podebíral a pak byl vysloveně nasraný,že mu zabrala tato příšera místo nějakého kapříka. Ale na konec si ho nechal a mě ještě požádal,zda mu ho zabiju,že se ho bojí. Nejvíc mě sere,že takovouto krásnou rybu chytí člověk,který se o ní nesnaží a ještě z ní nemá radost. Jinak docela povedený víkend.

Robert(původní) - Profil | St 29.9.2004 6:38:30

28.9.2004 - Úhlava 1
Feeder a položená, nástraha kuku, halušky a hnojáci. Kapři se za celé odpoledne neukázali, takže mne zachránili tloušti, hrouzci a plotice. Za čtyři hodiny asi deset rybek, vše na feeder.

P.E.P.A.T.O.R - Profil | Út 28.9.2004 21:17:13

Dnes - Vltava 7
Po delší době na rybách, plavačka + lehká položená, nástrahy červi a žížaly. Přišel pstruh 32 cm , hodně plotic, ouklejí, pár hrouzků a jedna podoustev a jeden okoun, za tři hodiny lovu.

Ladis - Profil | Út 28.9.2004 20:51:37

28. 9. 2004 - Lubí 1
Sváteční den s téměř ideálním rybím počasím, ryby to bohužel příliš ''netankovalo'' a tak si vzaly také svátek. Na boilie (2 kuličky, losos a brusinka) pouze jediný záběr. Kapr 75 cm byl naštěstí dostatečnou satisfakcí. Na feeder pár plotic, cejn, dva zdolaní kapříci (oba nějakých 40 - 45 cm), jeden spadl a dva jsem bohužel na 0,12 mm forpasu utrhl.

Sumík | Út 28.9.2004 18:20:05

28.9.04 - Labe 14A
Dnes Stáník, Šlehy ,Lojza a já. Vláčeli jsme od 7 do 12 spoustu malých okounů, štiček a candátků. Tuhle štiku chytil můj sedmiletý synek a udělal si nový osobák 59cm.

Tomas - Profil | Út 28.9.2004 1:11:32

27.9.2004 - Labe
Dnes jsem poprvé od zahájení vyrazil místo na vláčku na bobek a ukázalo se to jako dobrý tah. Podařil se mimo nespočtu nosáků a cejnů i jeden koi kapr 40cm. Byl úplně zlatý. Moje první koi ryba. Tedy nepočítám-li z loňska kanárkově žlutého okouna 35cm. Okoun to byl na tuti, byl pruhovaný, ale jen slabě. Docela by mně zajímalo, jestli jste někdo takového okouna taky chytli. Vzali mi na asi 10cm modrou rapalu.

Radek S. - Profil | Po 27.9.2004 20:21:11

20.9.-27.9.04 - Štít
Po příjezdu na B mě docela vyděsil šrotovník na kamení na dělící hrázi mezi A a B, který jede NONSTOP a svým hlukem a především prachem znepříjemňuje chvíle u vody.První den jsem měl sto chutí to zabalit.Do toho ještě přišla pořádná vichřice, kterou jsem tu ještě nezažil,ale která naštěstí jim ten prevít šrotˇák převrátila, takže jsem měl potom týden klid. Ryby braly od PO-ČT,kdy neustále pršelo. Přišlo mi 10 kaprů pod 10kg a 11,12,12,14 kg, takže po 7 dnech jsem měl toho až dost.

xycht - Profil | Po 27.9.2004 20:08:21

dnes - Vltava 23 (Č.Vrbné)
Odpoledne jsem jel s feederem na řeku a byl sem jedinej kdo nechytal na rybičku :-))) ryby moc nebraly (ani sem nekrmil), ale přece jen se něco povedlo - několik cejnů, plotice a hrouzci. Pak jsem se přesunul pod jez, kde jsem měl hodně slušnej záběr - po záseku jsem cítil pěknej odpor, kterej však po chvíli povolil a vytáhl jsem návazec bez háčku. Asi štika....vše na bílý červy

Hrouzek - Profil | Po 27.9.2004 18:57:47

dnes - Labe
Vláčka-celkem dvě štičky jedna kolem 60-65cm a druhá okolo 55cm.Za tu dobu nic moc,už jsem slyšel jak to tam masaři drancují... :-( Je čas ty štiky zachranovat a přenášet je vejš na volnou vodu...Né,že bych je dalším rybářům nepřál,ale rozhodně ne na pekáč....Tu 55cm už tam nechytí :-))

Petr.J | Po 27.9.2004 18:53:06

26.06 - Turyňský r.
Ale našel jsem si tam kámoše.

Petr.J | Po 27.9.2004 18:48:20

24-26.09 - Turyňský r.
Hrozné počasí. Hrozná nuda. Ryby moc nešly. Tenhle kapřík byl jeden z mála 65cm 6kg

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.