nej.vydra - Profil | Po 6.5.2024 19:57:37

6.5.2024 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Potok se nám probudil a začínají zase kousat. Nebyla to sice cílová ryba, ale mladý sumík na kuličku příjemně potěšil. Ta správná rybka přišla, až za hodinu poté. Opět mu zachutnala kulička do chladné vody a i když teplota vody stoupá stále jim speciálka chutná. Cejni se začali třít a v rákosí pod břehem je solidní mela. Po další půlhodině přišla třetí jízda, ale ryba si tam našla potopenou větev o kterou se vyvlékla. Kmen se podařilo vytáhnout a může klidně přijít ta velká kapří mamina, která by si o něj mohla zbytečně odřít pupek.

nej.vydra - Profil | Ne 5.5.2024 14:53:55

5.5.2024 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Moc jim po tom rychlém ochlazení z předešlého týdne dole u dna nešmakovalo, ale po několika větrných teplých dnech začíná klukům pomalu znovu chutnat. Přesně po dvou měsících jsem letos podruhé zdolal tohoto říčního fešáka. Opět mu zachutnalo stejné bolí jako v březnu ve dvacítce průměru. Voda v potoce má krásných šestnáct stupňů a mlíčí z něho teklo proudem. Pokud se znovu nevrátí nějaký zimní šok doba tření je přede dveřmi.

nej.vydra - Profil | St 17.4.2024 18:09:31

17.4.2024 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Dva dny jim trvalo než se s tím prudkým ochlazením vyrovnali. Dnes se situace začíná vracet do normálu a začali znovu kousat. Dopoledne přineslo dva záběry od větších ryb a tenhle divoch makal jako v plném létě. Musel jsem ho vyčlunovat. Našel si tam pod vodou nějaký strom a držel se ho jako klíště. Vše dobře dopadlo a neplave tam v řece z utrženou montáží. Kuličkám do chladné vody dávám opět za jedna.

nej.vydra - Profil | Pá 12.4.2024 20:23:08

12.4.2024 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Dnešní nádherné slunečné dopoledne přineslo pět záběrů od kapřích fešáků. Teplota vody se přehoupla přes třináct stupňů a z některých ryb už teče mlíčí. Doba tření pomalu klepe na vrata plavebních komor. Ryby nabuzené jarními hormony nedají metr vlasce zdarma a jsou to někdy nekonečné souboje. Zajímavé je, že jakmile najedou kapři do krmného místa celé dopoledne nepřijde jediný pípanec od tlouště či cejna. Dokonale místo vyselektují pouze pro sebe. Boilí do chladné vody znovu ukázalo svoji jarní extratřídu.

nej.vydra - Profil | Po 8.4.2024 17:59:45

8.4.2024 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Voda v potoce se nám po těch vedrech pomalu otepluje na dvanácti stupňovou hranici. Na aktivitě ryb je to znát a začínají více kousat. Začal jsem více krmit, ať si kluci pochutnají když mají snahu žrát. Dnešní dopoledne mi řeka na chvilku půjčila krásné šupinaté dlouhány. Jeden měl v hubě urvanou pletenku, která mu koukala ze skřelí. Po rychlé operaci a pár fotkách v klidu odplaval. Na některých rybách jsou viditelné rány z nedávných povodní a dalo jim to určitě pořádně zabrat. Opět úřadovalo bolí do chladné vody ve dvacítce průměru, které pro mne nemá konkurenci.

nej.vydra - Profil | Út 2.4.2024 18:07:23

2.4.2024 - Na našem potoce
Ahoj všem.
V dnešním hodně větrném dopoledni mi řeka na chviličku půjčila jednoho ze svých šupinatých fešáků horního úseku. Po rychlém zdokumentování, jsem ji ho z úctou zase vrátil a poděkoval i Svatému Péťovi. Teplota se konečně lehce přehoupla přes deset stupňů a cejni začali aktivněji tlouci do nastražených kuliček. Moje oblíbené boilie ve dvacítce průměru, opět ukázalo svoji jedinečnost ve studené vodě.
Ať se Vám všem daří a užívejte jara. Vydra. >> Stránka diskuse

nej.vydra - Profil | Út 19.3.2024 17:12:37

19.3.2024 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Dnešní a včerejší mrazivé ráno nám ten potok zase ochladilo pod osm stupňů. Rybám to nijak nevadilo a ihned po rozednění byla vidět značná aktivita na hladině. Hodinu po východu slunce přichází razantní jízda na šestnáctku kuličku pálivého boilie. Po krásné přetahované mi řeka na chvilku půjčila jednoho za svých dlouhánů horního úseku. Po rychlém zdokumentování, jsem ji ho s úctou a poděkováním zase vrátil. Jsem rád, že nám tu po té velké povodni nějací trofejní kapříci ještě plavou.

nej.vydra - Profil | Pá 8.3.2024 17:11:14

8.3.2024 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Tak se nám ten potok pomalu probouzí.
Po východu slunce je vidět značná aktivita ryb na hladině, ale záběry přicházejí, až kolem poledne. Jen to tak lehce ožužlávají a když je kulička menší, tak se píchnou. Dnes během poledne dva záběry od ryb kolem pěti kilo. Boilie do chladné vody kapříkům opět šmakovalo.

nej.vydra - Profil | Pá 1.3.2024 17:34:58

1.3.2024 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Tak se nám ten potok konečně zklidňuje a teplota vody polehounku stoupá nahoru. Sedm stupňů ještě není žádná sláva, ale je to přesně ta doba kdy pod háček nastražuji boilie do chladné vody. Po třech menších kaprech z předešlých dnů si dnes připlul pochutnat krásný polořádkáč v parádních zimních barvách. Řeko díky a už se těším na příště.
Ať se vám všem daří. Vydra. >> Stránka diskuse

nej.vydra - Profil | Čt 26.10.2023 19:48:48

26.10.2023 - Za naším potokem.
Ahoj všem.
V pátek tomu bude měsíc, co jsem na rybách našel opuštěné vydří mládě. Po několika telefonátech se záchranou stanicí v Pavlově, jsem jim rychle vydříka Evžena odvezl. Bylo to jak se říká za pět minut dvanáct a nedávali mu ani padesát procent na přežití. První týden na stanici flákal dávky umělého mléka a nevypadalo to zrovna moc nadějně. Další týden se ho podařilo propašovat k právě narozenému jedinému štěněti Německého ovčáka a fenka ho přijala za svého synka. Vše se rázem obrátilo k lepšímu, vydřík Evžen poprvé otevřel očka a zatím zdárně prospívá. Snad by mohl být z nejhoršího venku. Sobotní návštěva u jeho Paní pečovatelky a nové vlčáčí maminky neměla chybu. Nemohl se dostat do lepších a povolanějších rukou.
Děkuji tímto stanici v Pavlově za perfektní a profesionální přístup.

nej.vydra - Profil | Út 3.10.2023 21:31:55

1.10.2023 - Orlice zas šumí nad splavem....
Ahoj všem.
Jedu si to autem z ryb a z rádia se line nádherná písnička od Zuzany Navarové. Orlice zas šumí nad splavem odpusť mi ať všechno přestanem.... Byl to nenápadný impuls, ale druhý den už vystupuji z auta u té krásné řeky. Byla to pecka brodit se podle vody neporušenou dvoumetrovou džunglí a vědět, že naposled jsem tu šel asi já před rokem. Nikde ani noha. Řeka byla lehce přikalená a dravcům chutnalo. Druhým náhozem pěkná zubatice a kluků pruhovaných nespočet. Patnáct let stará tlačítková Noikia. Fotky žádná sláva, ale někde uvnitř to hřeje a to je to proč tam jezdím..
Ať se vám všem daří. Vydra. >> Stránka diskuse

nej.vydra - Profil | Ne 1.10.2023 22:59:03

29.9.2023 - Za naším potokem.
Ahoj všem.
Když jsem před lety koupil dětem ve Vodním světě při návštěvě Želivky plyšovou vydru, stala se naším oblíbeným rodinným talismanem. Dodnes má v autě své místo a i pod bivak jezdí s námi. Že ji najdu v originále na rybářské výpravě, by mne ani ve snu nenapadlo. Vyrazili jsme na sv. Václava s naším vlčákem Akimem k vodě na ryby. Na třídenní výpravě bylo krásně a teplo, ale kapří záběry přicházely pouze ráno a na večer. V pátek po obědě stahuji mrtvé pruty na kapra a jdu zkusit vláčet. Po dvě stě metrech od našeho místa slyším zvláštní pištění, ale nijak mu nevěnuji pozornost. Pes vystartoval a už tam v rákosovém pásu radostně vrtí ocasem, že něco zajímavého našel. Naštěstí nemáme psa, co hned všechno zamorduje, roztrhá a spíše si se vším hraje. Nejprve jsem myslel, že chytil krtka. Vytahuji ho z rákosu a k mému překvapení, to bylo snad nejhezčí zvířátko, co jsem kdy držel v ruce. Malinká vydra ještě slepá a stejně veliká, jakou už léta vozíme v autě. No byl to šok. Pištěla a v kožíšku ji lezlo několik červů od masařek. Trošku jsem ji obral a odnesl na podložku pro kapry. Neuměla ani lézt a jak zvedla hlavu, ihned se převrátila na záda. Uložil jsem ji na spacák a v tu ránu usnula. Po prvotním návalu emocí jsem začal řešit co s ní. Vzpomněl jsem si na večerníček o Vydrýskovi a záchranné stanici v Pavlově, ze které pocházel. Začala šnůra telefonátů. Nešlo jim na mysl, jak jsem mohl najít venku ještě slepou vydru, která neumí ani chodit. Měla být v noře a ne volně v rákosí. Podle červů v kožichu, tam musela být opuštěná minimálně dva dny. Uvázal jsem psa na našem místě, vydříka zabalil do mikiny a mazal na Vysočinu do záchranné stanice. Dostal ihned speciální mléko z lahve a asi tu nejlepší péči, jakou může mít. Byl vyčištěn do posledního červíka a prý jsem ho našel za pět minut dvanáct. Dostal šanci i když menší než padesát na padesát. Svatý Péťo, drž nad ním prosím ochrannou ruku. Vždyť je to také rybář.
Děkuji touto cestou záchranné stanici v Pavlově za profesionální přístup a ať se vydříkovi Evženovi daří.
Ať se Vám všem daří. Vydra.
>> Stránka diskuse

nej.vydra - Profil | Ne 24.9.2023 12:01:18

23.9.2023 - Na našem potoce

Ahoj všem.
Tak jsem se šel na večer projít se psem k našemu potoku, odzkoušet ty nové třpytky. Byl nádherný západ slunce a už skoro tma, když do toho kopla krásná zubatice. Po chvilce přišel šedesátka bolen a někdo zatáhl oponu. Tma. Vzal jsem paní Vydrovou a šli na jednoho Svijanského Duxe, než nám ho rozjaření Němčouři ze Zlaté přilby zase všechen vychlemcnou.
Ať se Vám všem daří. Vydra.

>> Stránka diskuse

nej.vydra - Profil | Čt 14.9.2023 17:35:55

12.9.2023 - Za naším potokem.
Ahoj všem.
Tak jsme se šli s Paní Vydrovou, Káťou Vydrovou vyvětrat s vláčkařským prutem a že zároveň omrkneme houby. Bylo tam krásně a po půl hodince házení přišel záběr na rotačku velikosti číslo 4. Už když jsem tu štičku zdolával, nevěřícně koukám jak tu třpytku do sebe mohla dostat. Z tlamy ji koukala třetina štičího těla a stejně ji to nestačilo. Větší štička 55 čísel a ta v ní 30 čísel. Jsou to strašní predátoři. Hub v lese mrak a už i ti kluci křemenatí začínají vyrážet. Svatý Petr tam musel tutově někde bloudit kolem. Po další hodině do toho praštil sumík 120 čísel. Nechápu jak ta holka může přes ty nehty házet, ale létá ji to parádně. Péťo díky a příště jedeme zase.

nej.vydra - Profil | Pá 1.9.2023 20:18:27

31.8.2023 - Za naším potokem.
Ahoj všem.
Tak jsem dostal v týdnu od kamaráda Aleše, nějaké jeho nové kuličky pro kapry na odzkoušení. Voněli nádherně, ale většina jich byla na můj styl kaprařiny velkých průměrů 25milimetrů. Raději chystám rybkám menší sousta, ale nakonec jsem tu kuličku na jeden prut nastražil a lehce provnadil. V jedenáct večer začal swinger poskakovat nahoru a dolů. V duchu si říkám "no jo velká kule, tak to tam ožužlávaj a nemůžou to do sebe pořádně nasát, že jsem ji trochu neořezal." Po chvilce lehce přisekávám, ale bohužel zůstávám ve vázce. Jdu do strany, zkouším to vycukat a vázka se najednou rozjíždí. Po čtvrthodinové parádní přetahované vytahuji krásného sumíka. Půjčil jsem mu na chvilku svojí karimatku, aby si připadal jako doma na gauči u vodníka. Měřil lehce nad sto třicet centimetrů a po několika fotkách za chvilku odplaval. Letos je to už třetí sumec který neodolal kuličce pro kapra. Ty úleky na samospoušť jsou stejně super.😉

nej.vydra - Profil | Po 28.8.2023 20:16:03

25.8.2023 - Za naším potokem.
Ahoj všem.
Do vody musel tutově spadnout lítající talíř a utekl z něho zárodek vetřelce. Když jsem šel zkontrolovat pruty po dvou signálech hlásiče, troch jsem se lekl. Pod silony připlavalo něco slizkého, pevného, průhledného a vypadalo to, že to má uvnitř oči. Odstrkal jsem to nohou na vodu a čekal na to chapadlo co na mně zevnitř vyskočí. Časem to někam odplulo. Nevíte někdo co to bylo, abych zbytečně nevolal Foxe Muldera a Scullyovou, ať si to přijedou odchytit. Vyhledavač fotek na Googelu si s tím neporadil.

nej.vydra - Profil | Ne 27.8.2023 21:23:17

24.8.2023 - Za naším potokem.
Ahoj všem.
Tak jsem vyrazil v těch vedrech zkusit chytit nějaké to Ruské torpédo z řeky Amur. Natrhal jsem kýbl žlutých blum a proložil je naklíčenou pšenicí. První den se nic nedělo, ale druhý den po obědě to klaplo. Zažít záběr patnácti kilové ryby v tři čtvrtě metrové hloubce za největšího pařáku je neskutečný zážitek. V prvním okamžiku to vypadalo, že do vody skočil chlap. Píchnutá ryba vylétla na hladinu a začalo solidní rodeo. Po desetiminutovém souboji Amur ležel v kolébce a rodeo pokračovalo před foťákem. Já zmáchaný od ryby, čočka foťáku taktéž, ale jedna rychlá fotka na památku se povedla. Povedlo se zdolat tři Amury na délkách 105,103 a 88 čísel. Všechny ryby během chvilky v pohodě odpluly a třeba zase někdy příště.

nej.vydra - Profil | Pá 21.7.2023 16:46:32

20.7.2023 - Za naším potokem.
Ahoj všem.
Jezdit se koupat na pískovnu a nevzít si s sebou pruty prostě nejde. Po několika vytažených rybách jiné cílové skupiny to konečně nasála ta správná ryba. Řetízek čtyř zrnek vanilkové kukuřice nadlehčené pěnou v akci a paní Vydrová za mobilem také v akci. Vodo díky.

nej.vydra - Profil | St 19.7.2023 21:06:30

19.7.2023 - Na našem potoce
Ahoj všem.
O víkendu úhoři na boilie, dneska tohle krásné mimino. Snad se ten kapr konečně podaří.

nej.vydra - Profil | Út 18.7.2023 18:17:04

15.7.2023 - Za naším potokem.
Ahoj všem.
Dostal jsem za úkol od paní Vydrové vybrat nějakou co nejčistější vodu na koupání, kde celá rodina přežijeme ta víkendová vedra. Volba padla na pískovnu, kde jsem ještě nikdy nechytal na boile. Voda zde byla neskutečně čistá i při ranní hladinové teplotě dvacet osm stupňů! Že vytáhnu kolem poledne v největším pařáku letošního roku dva nádherné úhoře na boilie, by mne ani ve snu nenapadlo. Krásné ryby o délkách 55 a 85 čísel. Oba chyceni za hubu a v tom menším jsou dvě kuličky krásně vidět. Tak kluci třeba zase někdy příště o dvacet čísel starší.
Ať se Vám všem daří přeje Vydra Team. >> Stránka diskuse

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.