Kamion sjel z dálnice D5 do řeky a převrátil se

Autor diskuse: MAXXSKATER - Profil , 9.2.2019

Poušťák - Profil | Ne 10.2.2019 16:56:14

drvoštěp >> o)))))))) velmi rád dochtore

drvoštěp - Profil | Ne 10.2.2019 16:53:56

Poušťák >> Příští týden mi to řekneš z očí do huby😂

Poušťák - Profil | Ne 10.2.2019 16:51:36

drvoštěp >> tel.z tý tvojí Avie musí být hotovej i hmyz ve vzduchu 200 m od cesty....o))))

dzandys - Profil | Ne 10.2.2019 14:20:52

No tak tahle diskuse tady fakt chyběla... Co kdyby jste šli nakládat kamiony na vagóny třeba na Novinky? Tam je takových možností hafo a máte tam i spoustu podobných odborníků , s kterými se můžete kolektivně uspokojovat. Jinak řešení je úplně jednoduchý - viz.foto

drvoštěp - Profil | Ne 10.2.2019 14:05:11

nofish >> Musím zaklepat, zatím vše OK.

nofish - Profil | Ne 10.2.2019 14:01:57

drvoštěp >> Srážka s blbcem se stát může, ale když trefíš blbce, co si myslí, že je nesmrtelný, to už je pak konec.

drvoštěp - Profil | Ne 10.2.2019 13:59:12

nofish >> Kluk se hrozně divil když jsem přijel vzteklej z práce. Pak semnou byl parkrát jako závozník. Dal mi za pravdu. Teď jezdí denně ve špičce do práce a je vyřízen. Hlavně mu kladu na srdce že nejhorší je srážka s blbcem a ať to zkousne než se někde prát na kruháči.

Willow - Profil | Ne 10.2.2019 13:57:19

Tak já vám s tou železnicí nevím.🤔
Tady se dohodlo 6!!! stavebníků a objednali všechno co potřebují na stavbu RD dopravou po železnici.
Všichni to jedou za svoje prachy, žádná hypo. No a vyšlo je to kvůli najímání ostatní mechanizace, vykládka+složení,o dost tisíc levněji než to postupně navážet kamiony a schánět jeřáb, velký vysokozdvih,nebo nedej bože skládat to JCB s vidlema při sazbě 800+DPH/hod.Takhle to odvozili malí soukromníci a byla oboustranná spokojenost.Ono to jde,jen se musí přemýšlet a to logisticky.Viz budování druhé koleje na trase Častolovice -Kvasiny firmou VW.Po silnici to už prostě nejde.

Polčis - Profil | Ne 10.2.2019 13:54:29

Malab >> Nemáš něco z očima?Kdybys totiž viděl dobře,ty tvoje procenta by byli přesně naopak.Stačí mi k tomu jedna páteční cesta z Prahy na moravu a to procento debilů v osobáku daleko převyšuje volanty kamiónu... Jezdím osobákem a něco jsem si odtočil i volantem kamiónu...

baitruner2 - Profil | Ne 10.2.2019 13:54:13

drvoštěp >> No právě a o tom to je a i to píšu dole to by nikdo tu přepravu po kolejích nezaplatil....na dráze je to všechno jinak.Bohužel.....
Jsem tam sice jenom 5rok,ale myslím si o tom své........jedu k vodě se juknout je upuštěna přehrada tak si jdu zmapovat flek na big mamu na jaro kam se chystám lovit.-)

nofish - Profil | Ne 10.2.2019 13:51:27

drvoštěp >> tvl, mě může dojmout, když se rozjíždím trošku naložený s malým autem, z připojovacího pruhu. Snažíš se to rozjet a v tu chvíli se zpoza tebe vyřítí fabia htp a musí tě zkusit předjet. A takových blbců mám denně deset. Předjíždění na horizontu kde nevidím ani já, natož osobák. předjíždění na kruháčích.... můžeme pokračovat. Mi to připadá, že hromada lidí v osobáku si myslí, že všechno v klidu stihne, všechno mají pod kontrolou....U nás bylo nedávno na jednom místě zúžení ze dvou do jednoho pruhu, do pravého. Nechci vědět, kolik předjížděčů to nestihlo a to už 500m předem tam byla padesátka. Prostě vletěli do značení. Každou chvíli tam byla nová poklice, nový kus nárazníku, kusy plastů atd.... On ten kamion to kvůli nim na fleku fakt nezašlápne.
Všichni někam spěchají... .

drvoštěp - Profil | Ne 10.2.2019 13:47:17

baitruner2 >> Vše je o penězích a logistice. Pokud má firma kamiony na přepravu dřeva tak si umí spočítat vlak versus kamion a pak vytěžovačku pro kamion po republice než aby mu stál na dvoře. Když jsem expedoval vagony se dřevem tak dráhy nebyl moc dobrej obchodní partner...

baitruner2 - Profil | Ne 10.2.2019 13:38:47

drvoštěp >> Jasně tady u nás většinou taky,ale když dělám v Praze na koridoru tak většinou vidím tahat náklady se dřevem,autama hodně.
Kousek vedle ve vesnici má dřevodopravu týpek má asi 20 souprav vozí to většinou do Německa na pilu vyváží skoro všechno v okolí+ na manipulák na Dobříši tam to vozí i nákladní vlak 2x v týdnu.

drvoštěp - Profil | Ne 10.2.2019 13:34:38

nofish >> Nejradši mám ale ty notorické předjížděče... Těm bych prokopl někdy prdel. Né kvůli mě, ale kvůli důsledkům který si nepřipouštějí neboť si myslí že jezdí jak😇

nofish - Profil | Ne 10.2.2019 13:28:47

Malab >> tak věř tomu, že na kamionu potřebuješ ruce, hlavu taky. A to co popisuješ, mi denně dělají lidé v osobácích. Nejradši mám ale ty notorické předjížděče... U těch vidím, jak je kamioňáci ignorují. A nedivím se jim. Všude se musí nacpat, každého předjet, nejlépe po krajnici, nebo přd plnou čárou...
Takovouhle blbost může napsat jedině člověk, co nejel ani liazkou, natož soupravou, nebo s návěsem.

drvoštěp - Profil | Ne 10.2.2019 13:21:33

baitruner2 >> U nás ( lesy) se dřevo vozí 60% kamiony zbytek železnice.

baitruner2 - Profil | Ne 10.2.2019 11:45:13

Petr.J >> Tohle nevymyslime to musí někdo nahoře(jak píšeš nechce se),ale asi je fakt jednodušší posadit někoho za volant a on to někam doveze.
Já jen vím,že se po kolejích vozí dřevo,auta,kamení a kontejnery to sviští kolem mě furt.....

Petr.J - Profil | Ne 10.2.2019 11:14:43

baitruner2 >> Pracuji 40 let ve firmě, kde se vyrábí stavební hmoty. Nic co by se kazilo. Asi tak do r. 1995 se tak 80% výroby vyváželo do celého světa po železnici, poté se přendavalo na lodě. U továrny je železniční vlečka a kompletní zařízení na nakládání vagónů. Vlak tam pro zboží nepřijel už nejméně 20 let. Všechno odváží kamiony. To je myslím špatně. Asi to je levnější, rychlejší..., ale takové chování je silně kratkozraké. No ostatně jako všechno v dnešní době. Nakonec co by ty tisíce kamioňáků jedlo, když vlak řídí jeden člověk a uveze to tolik co desítky, možná stovky kamionu.

baitruner2 - Profil | Ne 10.2.2019 11:00:26

Petr.J >> Jo to je možné jak píšeš,že se nikomu nechce,ale taky by třeba se ucpala i ta železnice,když dneska vidím jak se u nás jezdí po kolejích.....
Soukromý dopravci,národní dopravci atd..A už to nejni ani na té železnici jako před 30lety provoz se zrychlil jezdí tady pomalu kde kdo.

baitruner2 - Profil | Ne 10.2.2019 10:54:44

Malab >> Nevím neptal jsem se ho na to.
Já ty procenta vidím trochu jinak,ale to je buřt každý jsme jiný.

Petr.J - Profil | Ne 10.2.2019 10:53:55

baitruner2 >> To je ale tím, že to nikdo nedělá a železnice není používaná. Dříve to tak šlo. Ono nejde jen o cenu přepravy nákladu na kilometr. Je třeba připočítat to, co zákazníci a přepravci neplatí, to je ničení životního prostředí, ničení a ucpavani silnic a další věci. Ono kdyby se to všechno zapocitalo, vycházelo by to hned jinak, ale muselo by se chtít.

baitruner2 - Profil | Ne 10.2.2019 10:46:02

Petr.J >> Po té železnici by to nikdo nezaplatil.Je to o dost dražší.

Malab - Profil | Ne 10.2.2019 10:43:42

baitruner2 >> U toho učitele bych se spíše ptal jaký asi tak měl ve školství problém když musel jít točit kolečkem...( Týpci v letech ze školství běžně neodcházejí, protože se tam mají velice dobře. Ze školství odchází většinou mladí pedagogové )
Vidím dost často jak se chovají řidiči osobáků, dodávek, autobusů, kamionů, vidím jak jezdí PL, CZ, LV, BIH, UA, LT, RUS, D, F, GB a další.
Mezi řidiči osobáků bude mým odhadem 5% lidí co za volant nepatří, mezi řidiči kamionů jich bude mým odhadem 80%.

drvoštěp - Profil | Ne 10.2.2019 10:43:27

Poušťák >> :))) Přesně. A zážitků co jsem v hospodě zaslech, to nejde ani vyprávět...

Poušťák - Profil | Ne 10.2.2019 10:40:32

Petr.J >> ale muselo by se chtít

Poušťák - Profil | Ne 10.2.2019 10:40:19

drvoštěp >> dnes je to jak říká můj kámoš dvacetiletý řidč kamionu s patnáctiletou praxí....o)))

Petr.J - Profil | Ne 10.2.2019 10:39:51

Kamiony jsou zlo. Je tak 80% zboží, které by šlo bez problémů přepravit po železnici.

baitruner2 - Profil | Ne 10.2.2019 10:29:59

drvoštěp >> Ano v tom máš naprostou pravdu.

drvoštěp - Profil | Ne 10.2.2019 10:24:38

baitruner2 >>Byly doby než si se dostal k pořádnýmu ,,kolečku" tak sis musel něco odjezdit. Dnes si uděláš řidičák a profesák a jelikož je hlad po ,,tirácích" tak jsi hned jeden z nich. Pak to bohužel díky nim taky tak na silnicích vypadá.

baitruner2 - Profil | Ne 10.2.2019 10:01:12

Malab >> V něčem máš pravdu,ale sedni si někdy do kabiny a jeď se s někým svézt a uvidíš jak se chovají někteří řidiči osobáku......
Je chleba o 2 kurkách.
A že to přitahuje lidí kteří se práci hlavou,nebo rukama neuživý tak s tím s tebou moc nesouhlasím jezdí i lidi,které to prostě baví znal jsem týpka v letech a byl učitel zeměpisu a tělocviku a vysral se na učení a jezdil jakofík.....

baitruner2 - Profil | Ne 10.2.2019 9:52:24

luban ca >> Jo tyhle většinou chytráci mají nejvíce přiblblých keců a přitom by se ani s tím nerozjeli......
Tenkrát,kdyz jsem narazil na skladníka ve Zlíně v Intersparu,který byl arogantní a nechtěl mě vyložit,že má do konce šichty 30min a nedalo se s ním rozumně domluvit tak jsem otevřel vrata nacouval k rampě a řekl jsem mu:Ty končíš teda za 30min je tam 6palet práce na 10min já to mám domů 5h a jestli chceš tak si s tím teda odjeď ať můžou vykládat ostatní až přijde po tobě nová směna já jdu na oběd tady máš klíčky.
Čuměl jak puk a vyložil mě hned a bylo to jen o tom,že prostě nechtěl měl do konce šichty 30min......
Já to píšu furt je to jen a jen v lidech.

Malab - Profil | Ne 10.2.2019 9:19:44

u x a >> To nebude jen teorie. Každý kdo trošku jezdí vidí jak se která skupina řidičů chová. A kamionisti z toho moc dobře nevyjdou. Téměř není dne kdy mi některý z těch takzvaných roadkingů udělá prasárnu za kterou by se měli brát řidičáky. Typicky náhlé vybočení z pravého pruhu, najíždění z připojovacích pruhů, konce stoupacích pruhů, tlačení se v obcích apd, apd.
Samozřejmě jsou i kamionáci co se chovají normálně, ale je jich minimum.
Tato profese prostě přitahuje lidi co by se prací hlavou ani rukama neuživili, tak točí kolečkem, protože nic jiného neumí.

luban ca - Profil | Ne 10.2.2019 9:18:40

baitruner2 >> Presne...A zvlášť pri dnešnom systéme logistiky,kde je všetko na minúty naplánované a dispečer naháňa,že dvadsať minút meškáš...Ja by som takých chytrákov,posadil za volant kamiónu,nech si skúsia,ako sa ovláda takýto bezmála 40tonový kolos...A robia to za pár korún...

baitruner2 - Profil | So 9.2.2019 21:46:43

u x a >> Kdyby si ho někdy řídil tak nepíšeš takovýhle píčoviny.
Víš hovno co je točit koláčem spousta lidí si neuvědomuje,že někdo to zboží sem musí taky dovézt třeba blbej hajzlpapír aby sis mohl doma pak vytřít na hajzlu prdel......asi tak.

u x a - Profil | So 9.2.2019 21:34:53

baitruner2 >> řídím ho dnes a denně, jsem kamionář..

baitruner2 - Profil | So 9.2.2019 20:38:03

u x a - 9.2.2019 19:38:33 >Řídil si někdy kamion?

u x a - Profil | So 9.2.2019 19:38:33

nevím proč ale nepřijde mi to jako náhoda, někteří řidiči kamionů jsou pro pár šušní schopni čehokoliv ......moje teorie je že náklad měl dražší likvidaci než byla cena kamionu..
.