Diskuse k článku: Je tohle extrémní feeder?

Diskuse k článku Je tohle extrémní feeder?

Autor diskuse: Milan Tychler - Profil , 30.10.2013

Martin M. - Profil | Čt 31.10.2013 10:44:29

Woohooo >> proc by to byl spatny nazor? To, ze zde v diskusi nekdo rekne, ze to neni feeder, ma vetsi hodnotu, nez kdyz by vetsina kapraru rekla, ze tohle neni kaprarina? Podle mne to ma stale do kaprariny dal nez do feederu.
To s tim lejnem... nevim jak jsi na to prisel, vysilam snad nejake takove signaly? Nekde jsme si navzajem nesedli, ze takto pises?

tym - Profil | Čt 31.10.2013 10:41:52

Fishky >> Mýlíš se. Nadpis je otázka a to znamená, že všechno co je dál, je k zamyšlení. Nic víc, nic míň. Pokud je už v nadpise otazník je vše ostatní jen polemika ......

JJanekk - Profil | Čt 31.10.2013 10:41:18

Diskuze o tom zda něco je "kaprařina" nebo "feeder" je podle mě míchání jablek s hruškami (klasická kompotová záležitost)

feeder - specifická rybolovná technika (bez ohledu na druh lovených ryb)

kaprařina - cílený lov velkých kaprů (bez ohledu na použitou techniku)

Vždyť třeba Andy Little popisuje lov velkých kaprů i s použitím jiných nástrah a technik než těch, které jsou znakem moderního kapraře...

Woohooo - Profil | Čt 31.10.2013 10:30:21

Martin M. >> Aby me někdo zarazoval jako feedrare když budu pomoci feederoveho prutu vláčet protože to vlackari neuznaj jako vlacku :))) cim kdo zachazi tim také shazi ... ale pokus myslis ze tvoje lejno voni vice nez jiné :))) brat ti to nebudu

Woohooo - Profil | Čt 31.10.2013 10:27:15

Martin M. >> :))) velice spatny názor ... opravdu staci jen pouzit selsky rozum ...

Fishky - Profil | Čt 31.10.2013 10:25:08

Martin M. >> method mix a na háčku s rovnátkem peleta? To by v kaprařině prošlo v pohodě. Navíc směr neurčuje "dav", ale jednotlivec. Natočit o tom video a další malá revoluce by byla na světě ;-) Moc moc lidí by upustilo od boilies a zkusili to jinak a rádo.

Martin M. - Profil | Čt 31.10.2013 10:16:51

Fishky >> aby to byla kaprarina, museli by to uznat samotni kaprari, coz se nestane.

Woohooo - Profil | Čt 31.10.2013 10:06:45

Fishky >> A nutno dodat ze to FUNGUJE!!! nejeden kaprar prodal svůj starej vercajk a koupil extra tvrde feederove pruty :))) a chyta v podstate stejne jako před tim ... akorát uz neprovozuje kaprarinu ale feeder :))) maretingove dokonaly tah smekam .)))

Woohooo - Profil | Čt 31.10.2013 10:05:01

Fishky >> Feeder :))) to je proste reklami modla :))) je IN davat prizvisko FEEDER vsemu :))) marketingove ... krmitkum ... smesim srotu, peletkam :))) vse se pak lepe prodava :))) dela se z toho kult ... v podstate ale je to jedna velka lez ... ta technika neprinesla nic nového jen oživila stare dobře krmitko při lovu na polozenou nic vic :)))

Fishky - Profil | Čt 31.10.2013 9:43:40

Woohooo >> jasně, že to je kaprařina - a škatulkoval už autor článku hned v nadpise. Pro mě za mě, ať si každý chytá jak je libo a jak mu to vyhovuje - s feedrovým prutem na přívlač? proč ne? na plavačku, proč ne? ale tvrdit, že to je stále feeder či extremní feeder?

JJanekk - Profil | Čt 31.10.2013 9:41:00

Názor na to co je extrémní se bude lišit jednak člověk od člověka ale taky u jednoho člověka s postupem času. Co byl pro mě extrém před dvěma roky už je dneska běžný lov. Takže pojem extrémní lov je dost těžko definovat.

A jestli je to feeder? No používám feederový prut a k detekci záběru špičku...

Woohooo - Profil | Čt 31.10.2013 9:21:52

Fishky >> Ale v podstate nemuzu rict ze nemas pravdu :))) kdyby me někdo nutil rict co to je tak je to kaprarina :)

Woohooo - Profil | Čt 31.10.2013 9:12:56

Kruan >> Presne tak :))) ja pouzival na opravdu lehkou vlacku jemny feeder 3,3 a bylo to naprosto super :))) lehke nástrahy litaly daleko ... při vetsi rybe makal krasne ...

Woohooo - Profil | Čt 31.10.2013 9:11:54

Fishky >> JA bych to formuloval jinak: JE TO RYBARINA ... neskatulkoval bych to :))) presne jak pise Milan ... at si každý zvoli prut jaky se mu libi a vyhovuje a styl taktéž ...

Fishky - Profil | Čt 31.10.2013 9:04:07

Přesně tak kluci, takže odpověď na autorův dotaz je jednoduchý - extrémní feeder to není, je to kaprařina :-)

Kruan - Profil | Čt 31.10.2013 9:01:58

Woohooo >> Ja jsem si poridil tvrdsi feeder na plavanou. Funguje paradne. A hlavne stoji proti matchce par korun. Matchku jsem zlomil na treti vychazce. Je to tento kousek : http://www.rybolov.cz/rybarske-potreby-akcni-zbozi/​rybarske-potreby-slevy/classic-feeder-big-fish-330-​100g . Chytam pod brehem kapriky a proutek funguje na jednicku. Clovek se do toho muze opravdu oprit . Feederovani na brko :)

Woohooo - Profil | Čt 31.10.2013 8:58:07

Pamatuji se jak jako mlady bubenik a metalovy fanda sem sedaval s klukama z kapely a ostatními nadsenci tohoto zanru a debatovali často o novych albech ruznych kapel :))) metal ma snad 20 pod-stylu a je leckdy tezke rozlisit u nekterych skupin o jaky pod-styl se jedna. Dokonce i časopisy zabyvajici se touto tematikou nejednou psaly HEAVY/TRASH/DOOM u jedne kapely :))) od te doby vim ze snazit se něco mermomoci nekam zaradit není vždy to spravne reseni ... tvrdit ze pokud v ruce drzim feederovy prut tak je to feeder není uplne pravda. Ja sem s feederovym prutem i vlacel a byla to proste privlac :))) chytal sem s nim i se splavkem a byla to proste plavana :))) feeder není zadna modla ...

Fishky - Profil | Čt 31.10.2013 8:21:23

Je jen otázkou času, kdy se s feedrem začne zavážet na těch 400 m, případně chytat sumci. Nadšenců má dost o tom žádná :))

Zbyněk V. - Profil | Čt 31.10.2013 7:18:13

Moc pěkný článek .. díky

džigit - Profil | Čt 31.10.2013 0:33:48

jj,takhle jezdím už pár let chytat na Mušov.Ani vlastně nevím,jak aproč jsem začal.Zřejmě nedostatek větších ryb v dostupné vzdálenosti :-))))))))