Něžný dobrodruh Jakub Vágner v cyklu Rybí legendy na ČT1

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 18.10.2011
149 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nvokounek - Profil | Út 29.5.2012 11:05:43

a čeho tím dosáhnete? ;) jasné že je to teátr ale napriek tomu je šikovný že sa dokázal presadiť a to že sa stal detským hrdinom a pritiahol mládež k vode je podla mňa obdivuhodné. treba vidieť že všetci čo robia tieto seriály o love nebezpečných rýb idú podla rovnakého scenára tak prečo by mal byť pápezkejší ako pápež??

    NPYTLAKS - Profil | Út 29.5.2012 10:52:03

    o něm je to jak o červené pančošce aneb jak krteček ke kalhotkám přišel,ti co jsou slepí a chtějí zůstat slepí,tak zůstanou a budou tvrdošíjně bránit svůj idol a žvanit cosi o závisti,jiní prozřeli a mají svůj názor na jeho konání

      NSpecialista - Profil | Út 29.5.2012 7:51:15

      Musím zde podotknout jednu, pro mě vtipnou, záležitost. Již promluvilo hodně očitých svědků, existují fotografie s jasně lživými informacemi, spousta rádobyrekordů jsou opět jen lži, neboť internet je plný důkazů o chycených větších rybách toho kterého druhu, atp. Zkrátka o opravdovosti některých Vágnerových úlovků může být přesvědčený už jen opravdu ''hluchý a slepý''. Rovněž některé tiskoviny odhalují, jakým způsobem pan Vágner ke slávě přišel....
      Mě ovšem v nedávné době pobavila skutečnost spojení tohoto (pro mě netalentovaného) klauna s finančním ústavem ČSOB. Minulý týden jsem byl na procházce a chtěl jsem do tohoto ústavu vložit na účet malý finanční obnos třetí osobě. Jednalo se o nákup v retrobazaru. U přepážky požadovali můj OP nebo ŘP. Při vkladu 200,-Kč!! Když jsem řekl, že u sebe doklady nemám a že je to první banka, kde provádějí lustraci při takto malých vkladech, odvolali se na příslušné zákony a paragrafy a na cedulku vedle pokladny, kde jsou čísla zákonů a paragrafů opsána. Ovšem ve znění těchto zákonů je jasně stanovena suma, od které banky musí totožnost ověřovat. Tato částka byla v nedávné době snížena z 15.000,- Eur na 1.000,- Eur nebo ekvivalent v jiné měně.
      Čili ČSOB dle mého názoru uvádí lidi v omyl, odvolává se na zákony, podle kterých ovšem nepostupuje, čili jedná protiprávně. Přeju tomuto ústavu hodně štěstí při sběru dat o občanech ČR a s pořekadlem Vrána k Vráně sedá..... konstatuji, že spojení ČSOB a Vágner je opravdu zábavné a nikdo nezůstává pozadu.

        Nnofish - Profil | Út 29.5.2012 7:07:19

        jirkazez >> Jsi najivní, že prý cenzura na mrku neexistuje :-D Víc si všímej co se děje :-)

          NAnýzový dědek - Profil | Út 29.5.2012 6:56:15

          Martin M. >> Tak já nejsem žádná mediální star jako on a ni po tom netoužím. Je to jak v bulvárním tisku. J.V. si někde prdne a na Mrku je z toho div ne světová válka.
          Vždyť mu tím zvedá Mrk jeho popularitu- neb každá zpráva, byť negativní zvyšuje jeho popularitu, protože je vidět.
          O ostatním pomlčím...o))

            Nvokounek - Profil | Út 29.5.2012 0:08:25

            vikikaca >> v dobe keď to sem MM dal chodil seriál na ČT1 a osobne som bol rád že ten odkaz tu je lebo na ČT1 mi z niakeho dôvodu nefungoval zvuk tak som to kukal na nete. takže asi tak. je fajn že to mal zapotreby ;)

              Nrover - Profil | Út 29.5.2012 0:06:28

              vikikaca >> Vystřelil jsi do tmy, ...s poznámkou souhlasím.

                Nvikikaca - Profil | Út 29.5.2012 0:04:10

                rover >> no coment, sto lidí sto chutí.

                  Nrover - Profil | Út 29.5.2012 0:01:41

                  vikikaca >> Nejsem si jist, jestli přesně víš, co píšeš. Vlastně ani jako invektivu vůči Martinovi to pro "znalé" nelze jednoznačně považovat ... ?
                  Někdy je potřeba zapojit i rozum ...

                    Njirkazez - Profil | Po 28.5.2012 23:58:34

                    vikikaca >> Přesně jsi na to kápnul, vůbec by se mi nelíbilo, kdyby tu šéfredaktor, nebo kdokoli jiný, zaváděl nějakou cenzuru. Aby určoval, co sem dá a co ne. To by tyto stránky směřovaly někam, kam asi nikdo nechceme. Podle mně je lepší, když sem napíše všechno. Koho dané téma zajímá, ten se zapojí do diskuze, koho ne, bude ho ignorovat.

                      NNICKLOTERS - Profil | Po 28.5.2012 23:57:12

                      Carpeater >> Co to sem píšeš za hovadiny...???

                        Nvikikaca - Profil | Po 28.5.2012 23:51:54

                        jirkazez >> určitě at tu ty bleskovky jsou ,Jakub Vágner bezesporu patří k rybařině ,ale jestli je sem má zapotřebí dávat majitel těchto stránek no nevím :-)

                          Njirkazez - Profil | Po 28.5.2012 23:46:35

                          vikikaca >> Nejde o to, jestli to má někdo zapotřebí. Jde o to, že se sem dávají všechny zprávy, které souvisí s rybařinou. Tedy alespoň podle mně. A tato, ať chceš, nebo ne, s rybařinou určitě souvisí.

                            Nvikikaca - Profil | Po 28.5.2012 23:40:37

                            Martin M. >> taky nechápu jestli to máš zapotřebí sem dávat tyto bleskovky:-)

                              NMartin M. - Profil | Po 28.5.2012 23:35:41

                              Anýzový dědek >> bez tebe by MRK taky existoval a jsi tu ;-)

                                NAnýzový dědek - Profil | Po 28.5.2012 20:52:01

                                Martin M. - >> Proč se na Mrk dávají bleskovky o J.V.?
                                Bez Něj by Mrk nfungoval?...o)))

                                  Ncara - Profil | Po 28.5.2012 20:44:39

                                  kasch >> solich76 - 26.12.2011 20:12:54 >> Maš naprostou pravdu .jeho dokumenty rad sleduji i když si myslém své

                                    Nsolich76 - Profil | Po 26.12.2011 20:12:54

                                    Přej a bude ti přáno. Myslím, že by se měl každý strat o své a neházet špínu na druhé. Jste typický příklad čechů. Myslím, že je to i závist. Pár lidí o něm hodilo své výmysly a půlka rybářů z ČR má na něho názor, jako by byli v kurzu na vymývání mozků. Pánové zamyslete se nad sebou. Chytrý člověk raději mlčí než aby psal fámy a nebo story jedna paní povídala. Dejte fotky nebo videa dokazující, že je to podvodník a bude to úplně o něčem jiném.

                                      Nkobe - Profil | Po 26.12.2011 20:04:09

                                      dokument se mě líbý.Nějaké chybičky se vždycky najdou,ale celkově si myslím že je to povedený dokument.Jenom mám jeden dotaz:když se Jakub potápěl v Indii do té tůně a viděl 2 x až 3 x vetšího Goonche než je on sám.proč nezůstal u této tůne a nesnažil se ho chytit,ale šel raději hledat další tůni kde chytil ,,jen malého´´ Goonche?to mě přišlo docela nelogické,chce chytat rybí velikány a když nějakého nejde tak ho nechá a jde dál.Leda že by tamžádný velký Goonch nebyl a řekl to jen tak.

                                        NMifakM - Profil | St 9.11.2011 21:31:29

                                        Carpeater >>
                                        Podle názvu pořadu bych řekl, že se natáčel možná v Modré ústřici a mne opravdu ta 4% menšina nebere, tak jsem na to ani nekoukal... ale rozuzlení bych taky chtěl znát.

                                          NScheiße mit Zwiebeln - Profil | St 9.11.2011 21:20:00

                                          Vanous >> je to podvodník, napichuje ryby na háček, nemá cenu se na něj dívat

                                            NVanous - Profil | St 9.11.2011 21:00:11

                                            Dnes nejsou rybí legendy???? :-O

                                              NAlabalik - Profil | So 22.10.2011 14:50:17

                                              čára1970 >> Souhlas, trefne, kratke, vystizne! To by melo byt v kazdem TV programu pod nazvem jako charakteristika poradu!

                                                Nčára1970 - Profil | So 22.10.2011 14:43:49

                                                Je to trapnej pořad. Strojená skromnost s obhajobou své vlastní výjimečnosti...
                                                Prvoplánovité báchorky pro věřící....

                                                  Nchujar - Profil | So 22.10.2011 14:15:13

                                                  ach ta závist...no jo no když někdo má kulový a druhej se živý svým koníčkem tak to věřim že u slabých lidí dojde k závisti...zkoušel sem srovnat dokumenty od Steva Irwina a Jakuba Vágnera a vždyt je to úplně to samí...tak je jasný že JV bude v hlavní roli, bylo by celkem blbý kdyby v hlavní roli byl kameraman...mě jenom fascinuje jak někteří pořád podobné odkazy pořád komentují se slovy že je "takovej" a takovej, ale když mě něco nezajímá tak držim ústa a dívám se na svoji oblíbenou červenou stupidní kroniku, Ordinace v růžové zahradě, kde akorát je děj o tom, jak se každej s někým vychrápe, jak někdo dostane přes držku pač mu opíchal starou a každej díl skončí bud jak někdo dostane infarkt nebo někdo umírá...na to se může dívat jenom ***!!!!

                                                    NTransalp2 - Profil | Pá 21.10.2011 10:57:16

                                                    Netipa - poslední hrdina MRKu >> myslíš když někdo nemá vypitej chraplák ,z půlky potetovanej a přiblblej , že je mín dobrodruh a teplouš ...)) ? Ale jdi ...

                                                      Npacka - Profil | Čt 20.10.2011 18:38:51

                                                      ja bych to neodsuzoval-natocil to tak aby to bylo pro divaky pritazlive a docela se mu to povedlo a ze za to ma prachy? kazdej na sanci si to zkusit a treba taky bude slavnej-a ze dela reklamu? ten porad byl porad lepsi nez clanky v ryb casopisech typu:rozbalil jsem svuj novy,uzasny.......,osazeny.........,umistil jem ho do......a zapnul......,potom jsem zakrmil nekolik kilo kouli od..... a tak dal.potom par vet jak uklidili kus brehu a vetsinou nechybi ani zatraceni vsech co si odnesou od vody rybu
                                                      P.S. za ty tecky si dosadte svou oblibenou pripadne neoblibenou znacku

                                                        NCarpeater - Profil | Čt 20.10.2011 17:01:57

                                                        Tak jak to je?
                                                        Je Jakub gay, nebo není?

                                                          NTransalp2 - Profil | Čt 20.10.2011 16:45:40

                                                          Transalp2 >> čtu dobře , i mezi řádky ... neboj .

                                                            Nmatch-oun - Profil | Čt 20.10.2011 13:02:40

                                                            Na tý fotce je Batman a Joker v civilu.

                                                              NZdenall - Profil | Čt 20.10.2011 13:00:01

                                                              Tak jsem dodíval na ten pořad a musím říst že se mi to líbilo.
                                                              http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10319542793-r​ybi-legendy-jakuba-vagnera/211563230580001/

                                                                Nabcdddd - Profil | Čt 20.10.2011 12:38:50

                                                                Zavist je mocna. Snad najsilnejsia zla ludska vlastnost. Tato diskusia to len dokazuje.

                                                                  NLee-Haney - Profil | Čt 20.10.2011 12:28:35

                                                                  Jarda Š. >> Rád bych pomohl,ale já sleduji jen ordinaci a tudíž nemůžu srovnat s Kubou.

                                                                    NJarda Š. - Profil | Čt 20.10.2011 12:25:40

                                                                    aleš vavřina >> Souhlas. To, co točí, jsou spíš hrané filmy s Jakubem v hlavní roli, než dokumenty. Jestli jsou lepší nebo horší než Ordinace nevím, protože tu nesleduji.

                                                                      Nrover - Profil | Čt 20.10.2011 12:18:07

                                                                      Velmi hezké a "něžné" téma, ...jak je ta rybařina krásná

                                                                        NLee-Haney - Profil | Čt 20.10.2011 12:03:12

                                                                        Hlavně se nehádéte.:)

                                                                          NKok - Profil | Čt 20.10.2011 12:02:59

                                                                          Netipa - poslední hrdina MRKu >> aha, ....tak to je vážně hezké:)

                                                                            NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 20.10.2011 11:59:09

                                                                            Kok >> to jsou něžní dobrodruzi. Pokud jsi něžný dobrodruh, potom je jedno jestli jsi kovboj, muškař nebo kaprař. To je na tom to hezké.

                                                                              NKok - Profil | Čt 20.10.2011 11:57:48

                                                                              Netipa - poslední hrdina MRKu >> to jsou dva kovbojové a nebo muškaři v texaskách?

                                                                                NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 20.10.2011 11:53:57

                                                                                Něžní dobrodruzi jsou jistě zajímaví lidé, avšak tento typ dobrodruhů mě moc nebere. Když to má ale někdo rád (tu něhu a dobrodružství zároveň), potom budiž mu přáno

                                                                                  Njirkazez - Profil | Čt 20.10.2011 11:50:55

                                                                                  Tak na to sakra nekoukejte. Pokaždé, když má nějaký pořad v televizi, se tady vyrojí spousta odsuzujících názorů. Ale ti samí lidi, kteří tu nadávají, jeho další pořady znova zkouknou, asi aby měli koho pomlouvat. Jděte už s tím někam ...

                                                                                    NKok - Profil | Čt 20.10.2011 11:46:02

                                                                                    aleš vavřina >> krásně napsáno, dávám jedničku s hvězdičkou:)

                                                                                      Nnofish - Profil | Čt 20.10.2011 11:44:52

                                                                                      Butchi >> Ono se spousta lidí diví jak se tu na něj nadává. Já se ani nedivím. Ono já taky nadávám na výlovy u svazu, funguje to u nás divně, ale kupodivu funguje, tak proč s někým bojovat a měnit to. Zedník nadává na jiného zedníka, protože se mu nelíbí jeho způsob práce. Rybář nadává na jiného rybáře, protože se mmu nelíbí jeho způsob prezentace lovu. Nevidím na tom nic, co by se nedalo oekávat. Věc jako že mu utekla ryba z háčku? No já osobně bych byl proti zveřejnění toho záběru aby nebylo vidět jaký jsem lepl, a ne borec že mi zabrala, ale to říkám za sebe :-)
                                                                                      Říkám furt, pro mě je to trapárna pro lidi co o tom nic neví, ale nikdo nikoho nenutí se na to dívat tak co. Nedívat se a je to, vadí-li mi jeho projev až tak moc :-) I když u toho Krauze jsem měl sto chutí to vypnout, tam už se prezentoval opravdu jako kdyby superman byl jen jeho mladší a slabší bráška........

                                                                                        Naleš vavřina - Profil | Čt 20.10.2011 11:22:26

                                                                                        Osobně Jakoubka moc nemusím :
                                                                                        a) Nesedí mi způsob jeho prezentace extrémní i normální rybařiny. V reportáži o arapaimě byl pouze on a nějak nebylo zdůrazněno zázemí celé akce. Když dobrodruh, tak na vlastní triko ale kompletně.
                                                                                        b) Absolutně mi nesedí způsob jeho projevu, hraje si na chlapa, ale projev je spíše zatím dětinský.
                                                                                        c) Nesedí mi jeho pasování se do rybářské celebrity - možná jeho práce, možná práce lidí kolem něj, ...
                                                                                        d) Nesedí mi jeho přehánění (byť ve zdravé míře je součástí rybářského folkloru) - rozměry ryb, boj s anakondou holýma rukama(????-!!!!). Úlovek sumce v Praze s Rexem Huntem? Zajímavé by bylo uveřejnění pozadí celé této velkolepé akce - no Kubo?
                                                                                        .
                                                                                        .
                                                                                        .

                                                                                        Osobně si myslím, že to není jen Kubou, on je spíše figurkou a následné kaškařiny jsou dílem lidí kolem něj. Při současném způsobu jeho prezentace bych si s ním k vodě asi sednout nešel - asi ani on se mnou (chi chi chi), ale nějak moc ho už nevnímám a tak mi ani nějak extrémně nevadí, už ho prostě míjím - stejně jako auto patníky na kraji silnice. Ale na druhou stranu lepší zábava v bedně než Ordinace.

                                                                                        Své zkušenosti si hoch ale získá a až najde sám sebe, tak se možná na jeho práci bude dát dívat. Ale musí v sobě najít toho chlapa a hlavně rybáře s velkým R. pokud zůstane komerčním tajtrdlíkem, tak bude okouzlovat pouze plytké masy a ne lidi od vody.

                                                                                          Nmedvěd - Profil | Čt 20.10.2011 10:59:47

                                                                                          Opět nosné téma.Doufám že těch 500 příspěvků tady bude do večera

                                                                                            NButchi - Profil | Čt 20.10.2011 10:58:17

                                                                                            nofish >>
                                                                                            Kraus je super borec. On prostě umí tak krásně držkovat, jako nikdo jiný :-)
                                                                                            Taky jsem se na to díval.. Vágner tam prostě přišel prodat svoji show, nějak tak bych to viděl. Skromnost není v současné době IN.

                                                                                            Kdyby prasklo, že je to podvodník a krmič, odnesli bychom to všichni, protože by nás laici měli za magory..

                                                                                              NButchi - Profil | Čt 20.10.2011 10:56:39

                                                                                              Kok >>
                                                                                              Poustevický život u vody by náhodou byla pecka.
                                                                                              I bez kamer a pozvánek do talk show. :-))

                                                                                                NKok - Profil | Čt 20.10.2011 10:53:51

                                                                                                Butchi >> ja říkáš, lepší všechno vrazit do koníčka a být chudej:)

                                                                                                  Nnofish - Profil | Čt 20.10.2011 10:51:54

                                                                                                  Butchi >> viděl jsem ho i u Krauze (oblíbenec, má svůj krásný styl humoru) i v jiných pořadech. Prostě ze sebe dělá frajera možná víc než je zdrávo. Troška skromnosti by asi neuškodila. Ale co, nikdo snad nikoho nenutí se na něj dívat. A máš pravdu tipický u tv sedící laik je z toho vyjevený, protože nemá představu třeba o tom, na jaké úrovni je dneska cajk na ryby a co vše se dá lovit. Ono je štěstí že to neví, z x důvodů :-)

                                                                                                    NButchi - Profil | Čt 20.10.2011 10:45:40

                                                                                                    Kok >>
                                                                                                    Vlastně podložka s ušima je taková kabelka :-)))

                                                                                                    No to jo, ale co bys z toho měl, že budeš mět ženskou v předražených hadrech.. Nic.. Proto je lepší to narvat do ryb :-))))

                                                                                                      NButchi - Profil | Čt 20.10.2011 10:44:49

                                                                                                      nofish >>
                                                                                                      Bohužel to vypadá, že spousta lidí ztratila kontakt s realitou a nevidí právě ty souvislosti..

                                                                                                      Rozumíš, se to musí podat dramaticky.
                                                                                                      Připadá mi to jak z filmu, kde se pak zjistí, že ten drsoň je vlastně největší bábovka pod sluncem :-))

                                                                                                      Nikdo z nás tam nebyl, tak nemůžem vědět.

                                                                                                        NGUGU - Profil | Čt 20.10.2011 10:44:43

                                                                                                        meteor >> Pěkně jsi tohle napsal, a Maták Tě asi "zežloutné".

                                                                                                          NKok - Profil | Čt 20.10.2011 10:41:20

                                                                                                          Butchi >> ne, jen koule a ty jsou dražší jak kabelky, .....to co vrazím do rybačky vrazit do ženský, tak má na sobě krokodýla, norka, lišku a na hlavě beranici z ruské sajgy:))

                                                                                                            Nnofish - Profil | Čt 20.10.2011 10:40:42

                                                                                                            Butchi >> asi máš pravdu. Ono včera jsem zahlédl jak se natáčí pořad o "špinavé práci" aby lidi věděli že hnůj se hází vidlema a výroba bioplynu páchne.
                                                                                                            Nechápu, to už jsme taky jak blbí američaňi? Asi ano...... Mi nevadí J.Vagner, mi vadí jak ze sebe v tom pořadu dělá něco víc, on tam trpěl on to a to. A co ten kameraman? :-D o tom nemluví......... on on on.........

                                                                                                              NButchi - Profil | Čt 20.10.2011 10:39:27

                                                                                                              Kok >>
                                                                                                              Musíš kaprům kupovat kabelky, kožichy a kozačky? :-)))))

                                                                                                                NKok - Profil | Čt 20.10.2011 10:33:35

                                                                                                                Butchi >> nestraš, ...jakub nemá cit, ....je zvyklej hňápat po sumcích a jiné pleveli, kapra by pomačkal a ten by měl pak chudák otlačeniny, ....s kaprem se musí jako s ženou:)

                                                                                                                  NButchi - Profil | Čt 20.10.2011 10:28:19

                                                                                                                  nofish >>
                                                                                                                  Musíme vzít v úvahu, že se na to dívají lidé, kteří:

                                                                                                                  1. O lovu ryb vědí úplné hovno.
                                                                                                                  2. Průměrný divák je nějakej jouda, co sedí doma s lahváčem u televize a nejdál se v životě dostal do kempu v Chorvatsku.

                                                                                                                  Pokud někdo nemá povědomí a ani se nesnaží myslet, uvěří Vágnerovi i to, že přežil kousnutí černé mamby přímo mezi blinkry.

                                                                                                                    NButchi - Profil | Čt 20.10.2011 10:26:11

                                                                                                                    Kok >>
                                                                                                                    Třeba se velmi důvěrně a něžně mazlí s kaprama
                                                                                                                    :-)

                                                                                                                      NKok - Profil | Čt 20.10.2011 10:25:11

                                                                                                                      něžný dobrodruh?, ...to je hezké oslovení, čekal bych že takový rybář bude lovit úhoří monté a mazlit se s ním mezi prsty:)))

                                                                                                                        NMaxwell - Profil | Čt 20.10.2011 10:22:15

                                                                                                                        ty jo, tady je to jeden větší borec než druhej....

                                                                                                                          Nnofish - Profil | Čt 20.10.2011 10:20:22

                                                                                                                          Tož jsem si to pustil. Upřímně? Mám rád dokumenty a filmy s podobnou tématikou. Tohle je ale opravdu přehnané. Pořád dokola opakovat jaký je to hrdina, že nese těžký batoh, že je to a to nebezpečné, že je unavený.......... No prostě stylem - "já jsem frajer, dívejte".
                                                                                                                          edit: Prostě jsem viděl jiná a hezčí videa, venovaná více té rybě, nebo cílenémuživočichu a ne lovci.

                                                                                                                            NDimmu - Profil | Čt 20.10.2011 10:19:58

                                                                                                                            meteor >> S částí tvého zápisu souhlasím, s částí už méně, ale jak píšeš: bylo by to na sáhodlouhou diskuzi bez zaručeného výsledku :-)

                                                                                                                              Nmeteor - Profil | Čt 20.10.2011 10:06:42

                                                                                                                              Dimmu >> tak tohle je přímo na akademickou diskusi :-)

                                                                                                                              Podívej, vytvářet si názory POUZE na základě vlastních zkušeností, prožitků a kapacity mozkovny je fajn, ale IMHO bys těch názorů opravdu neměl mnoho. Nehledě na skutečnost, že z těch zkušeností a prožitků nemusíš vyplodit zrovna správný poznatek. Navíc informací je momentálně jako sraček a jak se říká v jednom velice dobrém českém filmu, "ke každé informaci lze nalézt informaci opačného významu" :-)
                                                                                                                              Ve finále je důležité, jak ti pracuje mozkovna a jak jsi schopen si dávat věci do souvislostí. A jak stojíš o to "mít názor". Já na spoustu věcí názor nemám, neb jim nerozumím / nejsou pro mě důležité / nemám dost informací na vytvoření si názoru atd. a vůbec mi to nevadí :-)
                                                                                                                              Na J.V. mám svůj názor vytvořený ze získaných informací neosobního charakteru s ohledem na zdroj informací a vlastní názory, přičemž vše jest semleto v mojí palici. A ten názor není dobrý :-) nicméně to nevylučuje možnost změny názoru způsobené dodatečnými informacemi a osobním vývojem.

                                                                                                                              PS: je zajímavé, jak se člověk (obecně) velice špatně zbavuje převzatého názoru :-)

                                                                                                                                NDimmu - Profil | Čt 20.10.2011 9:53:15

                                                                                                                                meteor >> Pokud si myslíš, že je správné si dělat názory na někoho na základě toho, co se kde šustne, bez ohledu na to, jestli to může nebo nemůže být pravda, tak potom lituju já tebe ;-)
                                                                                                                                PS: Já se Vágnera nezastávám, ale točí mě, když někdo prudí do někoho, o kom ví v podstavě ho.no. Takových tu bude 98%.

                                                                                                                                  Nvokounek - Profil | Čt 20.10.2011 9:43:29

                                                                                                                                  Martin M. - >> dík za odkaz :)

                                                                                                                                    Nmeteor - Profil | Čt 20.10.2011 9:17:39

                                                                                                                                    Dimmu >> pokud si děláš názory POUZE na základě osobní zkušenosti, tak tě trošku lituju - těch názorů mít mnoho nebudeš a hodně jich bude mimo mísu :-)

                                                                                                                                      Nmeteor - Profil | Čt 20.10.2011 9:16:31

                                                                                                                                      Transalp2 >> čteš poněkud špatně, navíc "závist" je už ohrané klišé :-)

                                                                                                                                        NAlabalik - Profil | Čt 20.10.2011 9:15:51

                                                                                                                                        Proč dávají pohádky v 9 večer, to nechápu... Jen v tomto díle bylo tolik do očí bijících nesrovnalostí, že je to až trapné... Nejdříve voda plná piraní, pak tam všichni naskákali a pózovali... Každopádně bych chtěl vidět toho něžného dobrodruha jak jde se 40 kg na zádech alespoň po cestě kolem Berounky. Pominu-li skutečnost kolik metrů nebo dokonce km by to unesl, tak pokud by to měl jen na tom provaze jako v dokumentu, měl by ho zařízlej do masa až na kost... Tohle šlo točit před 50 lety, kdy nikdo nikam necestoval, ale dnes...Moji kámoši, co jezděj často do JA se tomu fakt chechhtaj.
                                                                                                                                        Myslím, že je to dobrý rybář, ale proč čeká, že mu sežerou vše i s navijákem nejen ryby? Tohle byl jednoznačně pořad na NOVU a na dopoledne pro děti.

                                                                                                                                          NBenji.99 - Profil | Čt 20.10.2011 9:15:01

                                                                                                                                          Urcite hodne prozil to se mu musi nechat, Ale ja jsem taky zaslechl ze na nasich svazovkach kdyz potreboval natocit video a ryba mu nesla tak chodil po rybarich a rybu kupoval. A dokonce stiku si nechal dovest v kadi.