Diskuse k článku: Rybáři, odnášejte si své svinstvo!

Autor diskuse: Jiří Vavřík - Profil , 31.1.2008

Kobarid - Profil | Pá 1.2.2008 22:04:28

Já bych pouze podotknul, že hozená rukavice bude v tomto případě na straně MO ČRS ( MRS) a jim podřízených členů RS. RŘ jasně ukládá, lovícímu u vody,udržovat pořádek a čistotu lovného místa a RS je zde od toho, aby tuto povinnost lovících důsledně kontrolovala a vyžadovala její plnění. Pokud ovšem člověk na RS nenarazí, jak je rok dlouhý, tak je to ovšem problém. Já osobně navštěvuji 3 revíry a ročně mám cca. 100 docházek k vodě. Za rok 2007 mám všeho všudy 1 - slovy "jeden", zápis o kontrole RS. A to se mi zdá být na to, že RS je oproštěna od brigád + povolenka zdarma, jako velice malá produktivita lidí, kteří nosí na kabátě odznáček RS. A autorovi článku bych doporučil jednu věc, když už máte ten digitální foťák sebou u vody, tak jste mohl ty výtečníky zvěčnit + SPZ jejich vozu a umístit k vašemu článku. Ostuda by to pro ně byla myslím pěkná a hlavně zasloužená.

drozďák - Profil | Pá 1.2.2008 21:01:31

22cruiser22: specielně ty výraz "prasata" v jakémkoli komentáři o jiných lidech nepoužívej. Nemáš na to sebemenší morální právo....

22cruiser22 - Profil | Pá 1.2.2008 20:11:48

myslim si ze takovy prasata by nemneli dostat povolenku ale prece jen rybari nejsou jedini kdo dela u vody bordel a takovy ty sra..........

Pines - Profil | Pá 1.2.2008 19:45:08

Chodím na Nechranickou přehradu....humus který tam nechávají nejen rybáři je neuvěřitelnej....Myslím si že je to celkový postoj k přírodě...škoda že si pořád lidi myslí že je voda kontejner ve kterém není nic vidět....

Mr.Piket - Profil | Pá 1.2.2008 19:34:56

kilo na hlavu je optimální - souhlas
Vojta

Cider - Profil | Pá 1.2.2008 19:24:30

Pytlák-Máš pravdu není kaprař jako kaprař.

pytlák - Profil | Pá 1.2.2008 19:22:03

Myslím že největší bordel zůstává po kaprařích co jezdí na víc dní k vodě (teď nehážu všechny do jednoho pytle, světlé vyjímky budiž pochváleny). Ten Mušov je toho jasným důkazem.

Cider - Profil | Pá 1.2.2008 19:19:56

Take plne souhlasim s clankem.Ja sebou vzdy beru na ryby velky pytel a uklizim okolo sebe,ale jsou vody ktere me s prominutim se... Dřív sem rad jezdil na pískovnu Vlíněves BARABA.Pokaždé jsem uklízel nechutny bordel a za dva dny po mem odjezdu a naslednem navratu to bylo to samy.A takhle to bylo asi 100krát.Musím říct,že někteří lidi jsou strašný prasata a Idioti.Jednou jsem jednomu pánovi řekl,že by nemusel házet skleničku od žížal do vody a jeho reakce byla dost drsná tak už to radši nedělám.Nerad bych na rybách dostal přes hubu.

splavek - Profil | Pá 1.2.2008 19:07:01

Jako kdyby ty fotky byli od nás a né z Mušova,můžeme uklízet břehy jak chceme,ale zase po roce jeto to samý.To není jen u vody,jdu ze psem na špacír a v příkopě je odpadků jak naseto.Příjdem do lesa a to samý,plechovky od piva,pet lahve atd.Myslím,že idealní řešením tohoto problemu,by byl trest veřejně prospěšných prací ve formě úklidu,zvláště pro hříšníky chycené při zasvinění krajiny vůkol.

Thomas3000 - Profil | Pá 1.2.2008 17:49:27

Zdravím přátelé, chtěl bych také přidat svůj názor. Se článekm plně souhlasím. Už několikrát to tu zaznělo, a také nesouhlasím s pasáží v RŘ co je lovící povinen, nezlobte se na mě, ale uklízet odpad po někom jiným v době, kdy jdu chytat a ještě k tomu jedu na motorce tak to zase ne. A trestat někoho za něco co vlastně neudělal mi taky nepřipadne správný. Brigádnickou povinnost absolvuji každý rok a když mám možnost říct, co chci dělat, hrnu se do uklízení břehů. Kdysi panoval takový mítus, že bordel dělají hlavně koupající a ono se ukázalo, že tomu tak není. Skleničky od žížal, igelitový sáčky od vnadících směsí, plastové krabičky od boilie apod. to je běžný nález v křoví u vody. Můj návrh na zlepšení: častější úklid MO v rámci brigád, přísnější kontrola brigádnických povinností, aneb to všimné v podobě flašky slivovice za vykonané brigády by mohlo už jednou skončit. A pokud někdo brigády dělat nechce, tak ať platí. A z tohodle lze financovat úklid. A co se týče postihů navrhuji nejprve alternativní trest tj. např. 20 hodin brigád navíc za přestupek tohoto rázu. Při opakovaném přestupku odebrání povolenky. Lovu zdar...

Roh1!ck - Profil | Pá 1.2.2008 13:40:28

Ještě horší než PET lahve jsou ,,chuchvalce´´ vlasců. Vlasec se zamotá,... co sním? šup ho do trávy nebo někde na strom. Jste vůbec normální!! Víte kolik zvířat se stane obětí těchto nástrah.

grufa - Profil | Pá 1.2.2008 13:35:28

přesně tak odnášet si bordel od vody - někteří jsou strašné prasata

Pvl - Profil | Pá 1.2.2008 13:35:22

Bachy - ® Řešit to ano ! Jde o to aby ten bordel tam nebyl . A ne udělat kupu .... a on to někdo uklidí .

Horda - Profil | Pá 1.2.2008 13:20:54

Konečně něco o nešvaru o kterem se nemluvi, pěkně napsano

Roh1!ck - Profil | Pá 1.2.2008 13:17:18

Nejhorší je na tom to, že takových revíru kde je bordel je spousta. Jenom nechápu tu věc, když rybář jede na ryby a veze si s sebou xkg věcí, tak když se vrací , proč už není schopen si zpátky vzít ten bordel co tam nechal!! Jedna se jen o zlomek toho s čím na ryby jel.

Bachy - Profil | Pá 1.2.2008 13:03:04

A co tak jiné řešení - kdysi jsem tu dával fotku velké hromady bordelu na Slezské Hartě u parkoviště v zátoce u Leskovce, kolega libkos ji myslím poslal někomu z našeho územního svazu a co se nestalo, zanedlouho byl bordel odvezený. Kdybychom nějak soustavně upozorňovali na takovéto podobné "skládky", možná by se to začalo i rychleji řešit. Když to šlo na jednom místě....

Moravák - Profil | Pá 1.2.2008 12:29:32

Je to jenom o lidech a řešení je v nedohlednu. Když by se to platilo, tak by ty prasata řekly, že si můžou dělat bordel, protože si to zaplatili. Já bych navrhoval jednorázově ulidit dotčený revír a náklady na úklid bych postavil proti nákladům na zarybňování a uzavřel bych revír do té doby, než se tyto položky vyrovnají. Po dobu uzavření ryby poporostou a možná se i něco vytře a rozhoně by je nikdo nezmasil (mimo pytláků). Po znovuotevření by se začínalo s čistým štítem a úklid by se dal mnohem lépe dodržovat a ohlídat, jak mezi rybáři navzájem, tak i RS. Nebudu díky bordelu přece trpět několik let tím, že nemůžu na svůj oblíbený na ryby, tak ho prostě napráším a RS si ho srovná do latě. Osobně jsem schopen uklidit po předešlém návštěvníkovi tak maximálně do té míry, že každý může něco nechtěně upustit, nebo je to normální prase, takže maximálně na co mám týbl, tašku (od krmení), ale abych uklízel vozíky, to ne. Pokud by to nefungovalo, tak bych byl pro opětovné uzavření, nebo pro zaplacení profesionální RS, která by byla normálně placená svazem, vyšlo by to určitě laciněji, než odvoz těch desítek tater ročně a placení skládky. Pokud jsem se dotknul prasat jako inteligentvívh živočichů, tak se jim omlouvám, protže ty si pod sebe dělají jenom proto, že musí, ale lidi si pod sebe dělahjí i přesto že nemusí a vědí, že se to nesmí a nemá - lidi jsou lůzou v živočišné říši.

Kep - Profil | Pá 1.2.2008 12:24:39

to: Martin.FTB
60 let a pupek není přítěž může vozit kotouč 8) nebo házet pytle na auto
po pár takovejch akcích žádnej jejich účastník bordel u vody nenechá,byla by
to v podstatě osvěta

karelc - Profil | Pá 1.2.2008 12:19:17

Monaster: no vidíš. V Prostějově se chvilku hrabe listí na rybníčkách a pak se jde k Rybářovi... Napíše se 10h a je to. Plníme na 110% :-) Ať si uživatel zajistí provoz tak, jak potřebuje...

Martin.FTB - Profil | Pá 1.2.2008 12:13:08

crypto_rsa:No doufám,že nejsem jedinej:-)určitě vím o pár lidech od nás ze školy kteří mají stejnej názor jako já....spolužak si na ryby bere roly opdadkovejch pytlu a vzdycky sezbira vsechen bordel v okoli,ale on je kaprař takže na to u tý vody má víc času:-)))tím nechi říct,že uklízet by měli jen kapraři:-))aby se tady do mě někdo nepustil.