IBCC - Krmiva Hulín Team

Zapisují pouze vybraní uživatelé.
Největši kaprařský závod na světě, obrovské maďarské jezero Balaton a náš tým tam samozřejmě nemůže chybět. 🤟🥳

Pokusíme se online udělat co nejvíce zajímavý. Věříme, že při losování budeme mít šťastnou ruku a podaří se nám chytit i nějaký ten kapřík. 👍

Více informací, videa, fotky a stories:

Lukáš, Laďa, Roman 🇨🇿
Autor diskuse: Lukynn - Profil , 18.4.2023 kaprařina - závodní sektor

Lukynn - Profil | So 29.4.2023 12:24:23

IBCC 2023 je již minulostí. My jsme se konečně pořádně vyspali, okoupali a najedli. Byla to neskutečná jízda plná emocí. Nejdříve obrovské zklamání po losování, protože místům na Siófoku se chce vyhnout doopravdy úplně každý. Po prvním záběru zase naopak neskutečná radost a euforie. Na začátku by nás vůbec nedopadlo, že budeme mít šanci o pěkně umístění a už vůbec ne, že z prostřed řady alespoň na chvíli povedeme sektor.

Celkově končíme na 133 místě z 255 špičkových kaprařů z celého světa. A 4 místo v sektoru CCT Master!!!

Děkujeme všem za neskutečnou podporu. Hnalo nás to dopředu a dodávalo sílu na "šajzeplace" bojovat. Děkujeme Mrk.cz za poskytnutí online přenosu a hlavně firmě Krmiva Hulín za podporu.

Za rok znovu!!!
Za KH Team
Lukáš, Laďa, Roman

Lukynn - Profil | Pá 28.4.2023 12:48:19

Máme pobaleno a uklizeno. Loučíme se s naším místem 231 a bereme hořkosladké 4.místo v sektoru. Kdyby nám to někdo na začátku řekl, tak by jsme tomu ani nevěřili. Chybělo kousek, ale za nás maximální spokojenost.
Dáme oběd, mrkneme na vyhlášení a letíme domů.

Lukynn - Profil | Pá 28.4.2023 6:03:21

A to je on. Ranní dvanácterák 🤟😊

Lukynn - Profil | Pá 28.4.2023 5:42:53

Nad raném děláme jediný záběr. Kapr 10+. Poslední 2 hodiny závodu.

Lukynn - Profil | Čt 27.4.2023 19:19:53

Přestal foukat vítr, hladina je jako olej a my přicházíme o záběry. Na poslední noc jsem připraveni. Držte palce! 😊🇨🇿

Lukynn - Profil | Čt 27.4.2023 11:15:33

No a tady máme druhou sadičku z vážení. No kéž by to tak jelo dál 😊 Mokří ale šťastní! 🤟

Lukynn - Profil | Čt 27.4.2023 10:24:25

První várka zapsaná. Při vážení dostáváme další jízdu a na konci dvanacterák!!!! 🤟🤟🤟🤟🇨🇿🇨🇿🇨🇿

Lukynn - Profil | Čt 27.4.2023 6:36:50

No, pěkně jsme si v noci zajezdili! 🤟🤟 Hell Yeah! 🇨🇿

Lukynn - Profil | St 26.4.2023 21:36:46

Čekáme a čekáme. Udice jsou na svých místech a věříme v zázrak 😃
Přes den jsme měli 3 záběry během BOAT BANU, úspěšně jsme zdolali pouze jednoho. Máme před sebou kupodivu dost vázek, což je při zdolávání na takovou vzdálenost dost problém.

Lukynn - Profil | St 26.4.2023 11:32:59

Při boat banu dostáváme padáček a jsou z toho cenné bodíky! Týmová práce! 🤗🤗🤗
Více fotek a stories na našem Facebooku 😊

Lukynn - Profil | St 26.4.2023 9:48:05

My se jen tak nedáme! 🤟💪

Lukynn - Profil | St 26.4.2023 8:34:18

Dobré ráno 🙂 Tak jsme se krásně vyspinkali. V noci dostáváme pouze jeden jediný hrčák. Bodíky z toho budou, ale nic velkého. Čekáme na rozhodčího než nám rybu zváží. V sektoru už padáme takže nezbývá nic jiného než pořádně máknout a dohnat co se dá 😃

Lukynn - Profil | Út 25.4.2023 21:04:10

Máme další noc před sebou. Převezeno, dokrmeno, nachystáno na výjezd! Tak pojďme otevřít noční lunapark! 🤗

Lukynn - Profil | Út 25.4.2023 15:28:16

A je tu znovu BoatBan 😶‍🌫️

Lukynn - Profil | Út 25.4.2023 13:21:52

Útok na sektor proveden! A pooojď další! 🤟
Mokří, vyfoukaní, hladový ale spokojení!

Lukynn - Profil | Út 25.4.2023 13:16:46

A jedéééééém!!!!!! 🙊🤟🇨🇿

Lukynn - Profil | Út 25.4.2023 13:09:07

Představujeme vám 2 naše ranní Siófocké královny! Kolotoč roztočen naplno!

Lukynn - Profil | Út 25.4.2023 8:46:11

Při svítání nám vyrazil další vyvezený prut. Bohužel rybu při zdolávání ze břehu ztrácíme. Chvíli potom nám blikla žlutá a v tom největším HELLU jsme zase všechno vyvezli na svá místečka. Jsme durch! 😅🤟 Čekáme na marschalla než nám zváží náš jediný noční úlovek. Tak pojdmeeeeeee!

Lukynn - Profil | Út 25.4.2023 4:38:43

Tak a máme tady první BOAT BAN....aktuálně máme ve hře pouze 3 pruty, protože ve 4:00 přichází záběr a dlouháá zdolávačka. Budou bodíky!!! 💪🤟🇨🇿

Lukynn - Profil | Po 24.4.2023 18:53:28

No, takže co se za poslední hodiny událo?....Už od pořadatelů jsme měli náš konec sektoru až na nějakých 580m...jenže s přicházejícím větrem naskočila první výstraha před bouří a dle Balatonského řádu se může maximálně 500m. Chviličku jsme z toho byli zaskočení, ale protože jsme sem přijeli bojovat, tak v tom největším marastu jsme naskočili do člunů a našli nové VIP místečka blíže. Celý tým šlape jako dobře namazané kolo tak snad nám to přinese dalšího bodovaného siófockého mohykána!

Lukynn - Profil | Po 24.4.2023 15:16:03

Po delší odmlce další krasavec na podložce. Fajn, tak půjdeme po sektoru! 💪💪💪

Lukynn - Profil | Po 24.4.2023 9:12:41

Druhá Siófocká ryba na břehu!!!

Lukynn - Profil | Po 24.4.2023 8:20:09

Odšpuntováno! 🤟🤟 v noci děláme náš první záběr a jsou z toho body! Bohužel to byla naše jediná akce. Uvidíme co to udělá přes den. Potřebujeme dalšího! 😀 Začalo nám tady pršet a odpoledne se bude otáčet vítr. Dle předpovědi od dnešních 17:00 bude foukat do konce závodu přímo na nás...doteď jsme měli slabý větřík v zádech. Předpověď zní tedy slibně a mohlo by nám to nějakou šupinu přifoukat!

Lukynn - Profil | Ne 23.4.2023 18:24:19

Náš Siófocký kolotoč se stále ještě neroztočil. Přes den bylo široko daleko prostě mrtvo.
Před další nocí to pojedeme všechno zkontrovat a uvidíme co to po tmě udělá. V celém našem sektoru jsou chycené aktuálně pouze 3 ryby, takže stále je o co bojovat. Zjemňujeme montaže, zjemňujeme krmení a pokusíme se chytit, alespoň něco malého 🤟😊

Lukynn - Profil | Ne 23.4.2023 8:31:32

Hlášení ze Siófoku. Celou noc jsme měli uši v pohotovosti a čekali až se rozezní příposlech. Bohužel jsme zatím bez kontaktu...tak jako úplně celý náš sektor. Achjoooo...jdeme zkusit něco vymyslet 😊

Lukynn - Profil | So 22.4.2023 17:18:59

Mají to tam!! Teď je to na nich. Na pravou stranu k rumunům jsem nasadil boilies calypso s plovečkou pomeranč a wafters pikantní krill. Na polské straně bude úřadovat nadipovaný monster crab a krill/oliheň. A to vše nám krásně provoní method mix Calypso! To by bylo, aby nebylo! 🇨🇿🤟🤩

Lukynn - Profil | So 22.4.2023 14:59:34

Právě jsme se vrátili z vody. Při usazování bójek jsme si dali velmi záležet. Necelé 3 hodiny jsme jezdili a hledali ty správné místa kam pošleme naše montáže. Asi 200m od břehu máme hloubku do 1m a na konci našeho sektoru je hloubka 4,1m. Nad naše očekávání jsme velmi spokojení. Aktivita ryb v sektoru byla celkem pěkná, tak uvidíme co to udělá. Jdeme to odvézt!

Lukynn - Profil | So 22.4.2023 10:39:32

Máme za sebou BOAT CHECK. Jako každý rok, vše v pořádku a ve 12 startujeme. Na Balatonu panuje fantastické počasí.

Lukynn - Profil | So 22.4.2023 7:11:37

Dobré ráno všem 😊 právě nás marschall pustil na naše místo. Nacházíme se v hotelovém resortu na dlouhé rovině, kde sedíme 4 týmy vedle sebe. Po levé straně máme polský tým, pravé sousedy stále ještě neznáme. Sektory jsou celkem široké, což nás malinko utěšuje. Máme k dispozicí elektriku, sprchy i WC. Začínáme chystat náš kemp a ve 12 hodin vyrážíme na vodu. Uvidíme co se před námi nachází. Špatná nálada je pryč, týdenní chytání si užijeme a snad se nám podaří chytit alespoň nějaká menší šupina! 🤟 KH Gooo!

Lukynn - Profil | Pá 21.4.2023 17:17:22

Tak a je to! Los nás posílá do do nepopulárního místa a to oblast Siófok. Navíc ještě uprostřed čtyř týmu. No co si budem...nálada je na bodě mrazu, ale zkusíme zabojovat! 🇨🇿😊

Lukynn - Profil | Pá 21.4.2023 14:59:06

Za chvíli nám začíná losování míst. Je to asi nejdůležitější část závodu. Uvidíme, jak k nám bude štěstíčko nakloněno a doufáme, že letos by už konečně mohlo klapnout něco pěkného. Držte palce, ozveme se 🇨🇿🤟😊

Lukynn - Profil | Pá 21.4.2023 8:44:30

Dobré ráno od Balatonu. 😊
Tak máme po registraci. Vše probíhalo velmi rychle a hladce. Kapříci nám přinesli štěstí a půjdeme losovat jako 71. Za nás zatím maximální spokojenost! 🤟 Jdeme se dát ranní kávu a pokecat s kamarády 😊

Lukynn - Profil | Čt 20.4.2023 18:57:48

Cesta proběhla bez problémů. Dorazili jsme šťastně do cíle do města Siófok. Letos se celý zahajovací ceremoniál přesunul z Tihany právě sem. Proběhla pravidelná kontrola Balatonu . Hladina je jako olej a počasí nádherné! Registrace nás čeká až zítra ráno 😊

Lukynn - Profil | Čt 20.4.2023 9:46:47

Hlásíme hotovo! Laďa si skládání vzal na povel a zabralo nám to necelé 2 hodiny. V 11:00 vyjíždíme 🤟....no snad máme všechno 🤣

Lukynn - Profil | St 19.4.2023 19:30:32

Ahoj všem! Tak už i my se chystáme, ladíme poslední detaily a na poslední chvíli vychytáváme mouchy 😊 No a zítra ráno si zahrajeme tetris! 🇨🇿👌