Loď na přívlač pro 2-3 rybáře

Zdravím, sháníme loďku primárně na přívlač pro 2 - 3 rybáře.
Z 90% Labe - možná někdy vyrazíme i jinam :)
Vůbec se v této problematice neorientuji a nikdy jsem žádnou loď nevlastnil... co jsem tak pročítal diskuze tak nafukovací člun pro 3 je nesmysl, takže bych zřejmě nějaký laminát,hliník...je mě jasný,že takovou loď na střechu auta dávat nebudu a budu nucen koupit i vozík a loď dávat na vodu na sjezdech...
Chtěl bych loď využívat na výpravy typu ráno k vodě a večer od vody.. Samozřejmě čím stabilnější tím lepší, žádné rychlostní rekordy trhat nehodláme, ikdyž předpokládám, že loď kolem 4m stejně musí pohánět nějaký benzinový motor.
Cenově bych se chtěl vejít ideálně do 80 000 ,- max. 100 000 ,- za loď, vozík, motor.
Loď nemusí být nutně nová ..Uvítám každou radu někoho zkušenějšího, kdo poradí kterým směrem se dát co týče velikosti,materiálu,motoru atd.. jsem v tomto směru opravdu laik.
Na výběr mám dost času.. loď budu kupovat zřejmě až na příští sezónu... pokud se někde nenajde dobrý kup dříve :).

Děkuji.
Autor diskuse: Kolouš - Profil , 22.7.2019 dravci - náčiní, doplňky

TymCat - Profil | Út 13.8.2019 15:08:32

Tak se podivej tady mozna se te neco bude libit :-)

https://www.boat24.com/de/motorboote/fischerboot/?t​yp=1919

Bery. - Profil | Út 6.8.2019 20:57:53

Kolouš >> http://kayak-fishing.cz/index.php?id_category=221&c​ontroller=category
Zkus si ho nejdriv pujcit. Ja to taky planuju. Jednak kvuli zmene a vyzkouseni neceho noveho a pak abych zkusil jestli nam to staci.
Ale stejne si myslim ze vyhraje lod.

Kolouš - Profil | Út 6.8.2019 20:26:58

Všem dekuji za informace,rady atd... prislo me velke mnozstvi SZ cehoz si cenim... zatim to vypada na kajaky. Vse ma sve pro a proti ale zrejme je pro nas kajak dobra volba... ted uz to jen nekde omrknout atd. a do nove sezony snad konecne na vode..

Pete - Profil | Po 5.8.2019 20:01:58

Robo2 >> no asi tak...

Robo2 - Profil | Po 5.8.2019 14:22:57

Pete >> oni si asi mysli , že výtak dělá menši vlny ... O;) Ale jsem rad i za to ...Nebýt unie , nikdy by to tu ekoteroristi nepovolili ...

Pete - Profil | Ne 4.8.2019 21:05:17

Robo2 >> presne tak, ale zrovna na teto vode vidim kazdou chvilku rakusaky pouzivat daleko silnejsi motory, zrovna u lipna je to nesmysl jen ten vytlacny rezim, jeste bych pochopil kdyby to dali jen na male..

Robo2 - Profil | Ne 4.8.2019 21:00:17

Pete >> my treba lipno ..velká voda a prdí se ve výtlaku ..a k tomu motory max 10 HP protoze povolili 10 KW ...o;) Kdyz uz male motory ,proč teda alespoň nenechali plavbu ve skluzu ..Obojí je myslim zbytečné ...

Pete - Profil | Ne 4.8.2019 20:35:57

Kristi >> ale ja VMP mam. Akorat jsou u nas vody, kde je jedno jestli mas papiry , proste vytlacny rezim plavby plati pro vsechny.

Kristi - Profil | Ne 4.8.2019 20:31:29

Pete >> Veď práve keď chceš jazdiť rýchlo treba si spraviť VMP. Aj tak raz každá loď bude malá a pomalá.

Pete - Profil | Ne 4.8.2019 20:19:25

Kristi >> protoze je rozdil jestli jedu po vode 10 km/h nebo 30.. bavim se o vodach o tisicich ha samozrejme

Kristi - Profil | Ne 4.8.2019 20:14:23

Pete >>Prečo ti to príde nezmysel?

Pete - Profil | Ne 4.8.2019 20:11:20

Kristi >> je hodne vod, kde nesmis do skluzu a stejne tak vsichni co maji patricnej vykon jezdi. Na druhou stranu na velke prehledne vode mi ten vytlacny rezim plavby prijde nesmysl

Kristi - Profil | Ne 4.8.2019 20:08:32

Pete >> To je jedno čo bude oficiálne povolené bez VMP. Prelepovať a špekulovať sa bude stále. V Maďarsku majú povolené tuším do 10HP a zrazu všetky 15 sú len 10.
Podla mňa by bez VMP malo byť len buď do určitej rýchlosti alebo na výtlačnú plavbu.

Pete - Profil | Ne 4.8.2019 20:02:23

Robo2 >> jojo to s tebou souhlasim, ja jsem 8hp yamahu taky na vode jel a to byl jeden z nejpovedenejsich a nejspolehlivejsich motoru vubec. Ja to srovnaval s tou 15 HP verzi a ta jede jak pila.

Robo2 - Profil | Ne 4.8.2019 19:52:58

Pete >> no mam zkusenost že8 HP yamaha lehce sfoukla 10 HP selvu ..Ty motory jsou zastarale a oproti Japoncům taky neskutecně hlučné ..

Pete - Profil | Ne 4.8.2019 19:45:56

Kristi >> je to trochu jine klamstvo ale budiz 😂, kazdopadne ten 8HP je se Selvou vykonove neporovnatelny

Kristi - Profil | Ne 4.8.2019 16:15:17

Pete >> memam prihlaseny a je to skoro take iste klamstvo ako ked kúpiš selvu ktora je papierovo 5 hp

Pete - Profil | Ne 4.8.2019 14:40:51

Kristi >> pokud mas to stesti, ze ho mas prihlasenej a nepotrebujes silnejsi pak ano

Kristi - Profil | Ne 4.8.2019 14:36:58

Ja mám 8HP mercury 2T je to dvojvalec. Je to lepsie riešenie ako selva.

Pete - Profil | So 3.8.2019 22:22:47

Robo2 >> mam spotrebu mezi 3-4 litry za hodinu. Alkohol nema na vode co delat a urcite je pro okoli nebezpecnejsi napitej borec je jedno s jakym motorem nez 3 lidi ve skluzu s 5xs...

Robo2 - Profil | So 3.8.2019 21:53:45

Pete >> Spotřebu neznám ale odhadem asi 5 l na hodinu bude normál . Jinak je jen otázka času kdy borec s 15 Hp a Xs 5 na štítku udélá průser a pojede to pak rychle .Prostě je to podvod . ... Jen je divné , že si dáš na vodě pivo a jsi zločinec, ale když kolem poldů projede borec ve třech lidech ve skluzu s XS 5 HP motorem je to v porádku..o;)

Pete - Profil | So 3.8.2019 21:21:57

Robo2 >> jsem drzitelem prukazu VMP a presto jsem sel do Selvy. Casto s motorem manipuluji a ta hmotnost byl jedinej duvod, proc jsem nesel do ctyrtaktu, ty motory uz jsou samozrejme i objemnejsi a vubec si tu manipulaci nedokazu predstavit. Chytam na vode, kde je vykon motoru omezen a jako vlackari mi 5 ka proste nestaci. Pred koupi jsem volal na SPS, vi co je ten motor zac, ale pokud se clovek chova na vode tak jak ma resit to nebudou a jednoduse nemohou, protoze stitek a papiry z tovarny hovori jasne. Tento motor na te vode pouziva i RS. Jinak nesouhlasim, ze to zere vic jak 50 HP motor, mam zkusenosti s motory od 50 do 200 HP a tam je spotreba uplne nekde jinde.

Robo2 - Profil | So 3.8.2019 20:58:57

A hlavně ten motor a lá 5 xs je prostě podvod ...je to zastarala 15 HP na které prodejci pěkně rejžují na lidech co si nechtějí dělat VMP ...

P!F - Profil | So 3.8.2019 20:22:47

Pete >> mal som ten motor na gumaku 3,1m a potom na laminatke 3,5m. Spotrebu som nemeral, ale zralo to hodne, urcite viac ako 50ps co mam teraz s nepomerne vacsim clnom.

Rozdiel vo vahe je celkom velky, ono to pravdepodobne bude tych 15kg ako pises. Zrkadlu je to uplne jedno a co sa tyka prevozu... no neviem, uz pod ten 310 gumak som kupoval prives, nosit 360cm sme skusali raz, ziadna sranda to nebola. Ja ho nejak zasadne odradovat nejdem, predsa len ma ten motor nejaky cas povozil kym som nemal lodicak, ale dat za to 46k je chore.

Pete - Profil | So 3.8.2019 19:08:39

P!F >> tech motoru jezdi na vode hodne a pochybuju, ze maji vsechny to co popisujes, dlouho jsem zvazoval zda jit do ctyrtaktu nebo do selvy ale na gumak do nejakych 3,6 m je ta selva idealni a tech 15 kg vahy u ctyrtaktu na zrcadle a pri transportu je sakra znat. Spotrebu ma do 4 l /hod a ze trochu kouri ( na neutral) fakt neresim. Dulezite take je michat kvalitni olej.

Bery. - Profil | So 3.8.2019 17:32:25

P!F >> diky za info!

P!F - Profil | So 3.8.2019 16:11:53

Bery. >> za tie prachy to je uplny nezmysel a ten inzerat je plný klamstiev. Mal som ten motor, takze ver, ze viem o com píšem. Teda inak, mal som ten, ktorý sa este naozaj vyrábal v taliansku, hento je čína. Každý odliatok, ci ac pumpa, ci sanie je cista tragedia, nedorobene, neopracovane, cisty drek. Sami predajcovia selvy od toho ludi odhovaraju... ja som to kupil cca za tretinu, najazdenych nula, ako záložný motor z velkeho clna. Smrdí to, na startovanie sa clovek učí ritual a ak s tym nejazdis pravidelne, tak sa odpari benzin z karbecu, olej zalepi trysky a mozes rozoberat. Za 47 tisic kupis jazdenu 15ku normalny motor.

Predy - Profil | So 3.8.2019 13:50:46

Tak to pak jo

Bery. - Profil | St 31.7.2019 21:17:57

Predy >> tenhle ma i original technicak na 5,vykon 15. Co teda pisou.