MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

Jak je to se stanama a přístřeškama?

Když si ze stanu vyříznu podlažku Tak se to bude počítat za Přístřešek nebo za stan?

Autor diskuse: Lukáš
Zařazeno do: všeobecné - náčiní, doplňky, 27.7.2004

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 1 | Starší >> | Konec ]

N boldis - ® Ne 1.8.2004 12:43:06
Podle mne jo.Pokud to někdo nebude přesně definovat v zákoně. Protože jaký je rozdíl mezi deštníkem a deštníkem na který jde připnout zástěna??? podle mě žádný, pořád je to deštník. Pokud ho položíš nebo zapíchneš do země, už je to samonosný přístřešek. A jaký je potom rozdíl mezi tímto a stanem bez podlážky????
N xycht Ne 1.8.2004 12:06:31
boldis: takže když zapíchnu deštník do země tak je to přístřešek? :-O
N boldis - ® Ne 1.8.2004 11:46:24
Ondrej, Ondrej. Pořádně si přečti co jsi napsal a co jsem napsal já. Krom toho slova bivak. Když ho vynecháme. Výsledek je stejnej a jestli to je jednoplášťový nebo dvouplášťový a i kdyby to mělo deset plášťů tak je to fuck. Pořád platí : podlážka=stan a bez podlážky=přístřešek. A není pravdou ,že si to RS může vysvětlovat po svém. To by jsi nemohl mít ani deštník. A nebo mohl ,ale musel by jsi ho držet pořád v ruce. Protože jakmile ho položíš na zem už je to přístřešek.
N xycht Ne 1.8.2004 11:13:39
pif: nesouhlasim s tebou....podle mě je to v pramovoci Policie ČR. Mám pocit,že žádný dodatky k ryb.řádu neplatí, tohle mohou upravovat podle mě jen vyhlášky obcí a měst, kde takovýto zákon stanoví.
N pif - ® Ne 1.8.2004 11:06:21
fery:nemáš pravdu,existují věci,které se jmenují dodatky k rybářskému řádu,kde na konkrétním revíru o kterém mluvím,je vysloveně zákaz stanování a bivakování!!!!
N Fery Ne 1.8.2004 10:02:24
RS vám nemá co zakazovat si postavit stan u vody.Neni to v naší pravomoci.Je to věc policie.Nehledejte pořád mouchy tam kde nejsou.
N pif - ® Ne 1.8.2004 8:11:05
znám revír,kde jsou rybáři postihováni za přístřešky a stany,ale turisti si zvesela stanují o stošest.z toho vyplívá,že turista může u vody dělat co chce,ale rybáři ne!!!!P.S. a pokom myslíte,že je u vidy větší bordel?
N Kato Pá 30.7.2004 19:42:51
Jaké dostáváte tresty, když vás načapají s klasickým stanem u vody???
N xycht Pá 30.7.2004 11:29:25
LEO: mam stejnej pocit....a hlavně problém s přístřešky se podle mě netýká jen kaprařů, ale i nekaprařů.
N Honza Pá 30.7.2004 8:18:43
LEO: no jistě, v tom novém zákoně se prakticky vůbec nic nezměnilo, je tam skutečne min. úprav. Připadá m i to že se s ním zabývali tak 10 minut, jsou to prostě debilové
N LEO - ® Pá 30.7.2004 0:37:58
Tohle je do nekonečna omílaná debata. Já osobně jsem debilně doufal, že nový ryb. zákon a prov. vyhláška bude tyto nové termíny vysvětlovat, upravovat a zakazovat či povolovat tak, aby i pro trotla to bylo jednoznačné. I třeba z odkazem za jiné zákony ČR, které to někde jednoznačně řeší. Výsledek??? Nevím, jaký z toho pocit máte vy všichni ostatní... mně to připadá, jako by ten nový ryb. zákon měl teprve vyjít... to je ale krásný sen..
N xycht Čt 29.7.2004 11:21:02
Naprosto souhlasim s tím co napsal Martin M....
N Mirek S Čt 29.7.2004 11:16:41
Honza > Nejsem si moc jistý, ale před pár lety jsem hledal ve sbírce zákonů lesní zákon a podobné o stanování a táboření. Lesní zákon zakazuje tábořit jen v lese, zákony o CHKO a rezervacích platí jen tam. Jiné zákony to neřeší. Mimo les a rezervace nebylo táboření zakázané zákonem ale je to jen věc dohody s majitelem. Pobřežní pozemky patří většinou Povodí a tak by policie měla jednat , jedině, když má od Povodí oznámení o nedovoleném stanování. Problém s RS je ale v tom, že starý RR stanování mimo kempy a vyhrazená místa zakazuje, a jako člen musím bohužel respektovat i RR (zatím i starý, uvidíme co bude v novém). Osobně to řeším většinou spaním jen pod celtou a policajtům ani RS to zatím nevadilo.

Lukáš - RR definici přístřešku nemá a zákon ve vztahu k táboření taky ne, je to jen na posouzení jednotlivé RS, co bude považovat za stanování.
N Honza Čt 29.7.2004 10:33:27
Edgar: jé, to bych chtěl vidět, nějaká nová stavba z kosmu??? :-) Není fuk, jestli mám nataženou plachtu mezi stromy a nebo postavený stan bez podlážky??? Když se tam budu pohybovat, tak trávu udupu tak i tak. Stan s podlážkou je menší zlo než bez ní, to všichni vědí, ale proč je to tedy zakázano? To nechápu a takovéhle nesmyly řešíme u vody pořád, místo toho abysme si v klidu zachytali :-)
N Salám - ® Čt 29.7.2004 9:09:10
Edgar: Tak, že plave ve vzduchu?:-)))
N Edgar Čt 29.7.2004 7:09:01
Martin M. : neviem, ako chapete výraz prístrešok vy (všetci), ale podľa stavebnej terminológie je prístrešok malá stavba, ktorá má STRECHU - ale nemá steny :-))
N Martin M. - ® St 28.7.2004 23:27:27
honza> existuje slovo pristresek tak, jak jej tu chapeme, i v nerybarskem svete?
N Honza St 28.7.2004 21:55:23
Martin M: to není jedno, stanovat se smí jen na místech k tomu určených a na veřejných tábořistích. Přístřešek si můžu teoreticky kromě ChKO postavit kdekoli
N Martin M. - ® St 28.7.2004 18:49:07
Stan nebo bivak, to je prece jedno. Jestli se tam nesmi stanovat podle ceskych zakonu, tak se tam podle mne take nesmi ani bivakovat ani pristreskovat ani jednoplastove-stanovat apod. RR mi nemuze zakazovat neco, co nerybar delat muze a co nesouvisi s rybolovem. Muze narizovat poradek na brehu a pritomnost u prutu.
N Petr.J St 28.7.2004 18:30:15
Dneska se prodávaji přístřešky s podlahou na zip , přijde-li nějakej otrava mužeš ji odepnout a když spokojenej odejde tak ji zapneš spátky ale musim říct, že jsem to zatim nemusel dělat, asi jsem měl štěstí na slušné lidi.
N Fery St 28.7.2004 18:29:26
Je to jak píše Honza.
N Honza St 28.7.2004 14:48:43
Přesně jak píše O, biwak = stan a přístřešek = jednopláštový "stan" bez podlážky mnohými nazávaný bivak. Jinak RS, nemá právo někoho buzerovat zda má přístřešek a nebo stan, jejím úkolem je kontrolovat výkon ryb. práva nic víc nic míň, do stanu jim je akorát tak velký h...
N Ondrej - ® St 28.7.2004 14:06:39
Boldis: uz ze slova bivak by jsi mel pochopit, ze se jedan o stan s podlazkou.
Pristresek=destnik s bocnicema, nebo jen jednoplastovy stan bez podlazky
Bivak=stan
N smike St 28.7.2004 13:52:53
to boldis: ale jen magor by to dělal:)
N boldis - ® St 28.7.2004 12:54:14
to co rozlišuje stan a bivak(přístřešek) je jen a jen podlaha.
Všechno co má podlahu je považováno za stan. Co podlahu nemá je bivak,neboli přístřešek. Máš stan, vyřízneš podlahu a je to bivak.
N xycht St 28.7.2004 10:53:27
samozřejmě mam na mysli deštník se zástěnou
N xycht St 28.7.2004 10:46:47
a co deštník? to je co? protože už sem se setkal s názorem že je to taky přístřešek :-)
N Robert(původní) - ® St 28.7.2004 9:59:50
Stan a přístřešek je jedno a to samé.
N Kato Út 27.7.2004 22:32:41
Kdo ví?? Někteří to dokonce řeší tak, že když jsou u vody např. s přítelkyní, která nerybaří a mají rozdělaný stan, tak když dojde porybný, tak řeknou, že je té přítelkyně a ten kluk je tam jen s ní. Spát v tom stanu s ní nebude. Ku podivu na to prý porybný nic neříká....
N xycht Út 27.7.2004 16:37:13
Podobnou otázku jsem tady před nějakou dobou zadával taky...kdo ví jak to je? :-) stejně záleží na posouzení konkrétního člena RS takže tyhle diskuze tady jsou asi zbytečný. Očekával jsem že to bude řešit nový zákon o rybářství nebo vyhláška,ale zase h...o...takže už se nevzrušuju

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 1 | Starší >> | Konec ]

[ otázky | všeobecné | náčiní, doplňky ]

Co je nového - všeobecné
Oznámení - obecné
Vložit oznámení

Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.

Kalendář akcí - obecné
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniPrologic Swinger Micro Hanger Kit (SLEVA 57%)

Za 259 Kč s DPH.
Swinger od firmy Prologic má v sadě pět výměných tělíček různé barvy (bílou, modrou, černou, červenou a žlutou). Takže si každý rybář může zvolit svou oblíbenou a nebo si barvy měnit dle své nálady.


akce, rybareniCentury kšiltovka 3D Baseball Hat Blue/White

Za 459 Kč s DPH.
Kvalitní kšiltovka reprezentující prémiovou anglickou značku Century.


Doporučujeme cestovku
Rubrika Cestovky
CA Worldfishing CA Worldfishing

Specializujeme se na rybářské zájezdy do atraktivních destinací! Cestovní agentura World Fishing se zabývá zprostředkováním rybářských...