- Otázky a diskuse
- Seznam
- Diskuse
Neštastné zabavení povolenky
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.
načítám... - Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit nejlépe hodnocené.
0x v oblíbených a 17x v ignorovaných.
NHlubočepy - Profil | Čt 11.8.2011 21:29:56
Nvelbyk - Profil | Čt 11.8.2011 20:34:40
NReznik76 - Profil | Čt 11.8.2011 20:33:22
Nhraji - Profil | Čt 11.8.2011 20:28:06
NReznik76 - Profil | Čt 11.8.2011 19:09:54
NTransalp2 - Profil | Čt 11.8.2011 18:48:08
Nvelbyk - Profil | Čt 11.8.2011 18:36:55
Nryba domácí - Profil | Čt 11.8.2011 18:34:45
Nvelbyk - Profil | Čt 11.8.2011 17:39:39
NSven - Profil | Čt 11.8.2011 17:26:26
Ono je totiž všechno jinak, jak mi pracně objasnilo p.t. vážené kolegium místních znalců.
Domnělá RS nebyla RS, nýbrž ranger, agent, či black sheriff (dříve nepěkně nazývaný hlídač či vrátný), najmutý soukromou osobou, provozující rybníkářství.
Jirka17 nebyl členem, provozující sportovní rybolov, (s.r.o nemá členy, pouze majitele a jednatele v jedné osobě) nýbrž osobou, pověřenou provedením těžby ryb udicí.
V rybníkářství se sportovní rybolov neprovádí, nýbrž se tam ryby chovají.
Ovšem nebyl za to placen, jak by se člověk neznalý poměrů v ČR mohl mylně a naivně domnívat, nýbrž sám za to musel zaplatit.
Byl tedy jakýmsi zákazníkem, který koupivši si nanuka, neponechal tento v košíku, nýbrž ještě před pokladnou, jej vložil do své batožiny.
Když to svým svěřencům takto pěkně vyložíš, jistě to snadno pochopí i bez tlučení do hlaviček :-))
NTurňa - Profil | Čt 11.8.2011 8:20:40
Nikdy totiž nebudeš vědět, kdo chytá vedle.
NCudla - Profil | Čt 11.8.2011 8:16:40
NSven - Profil | St 10.8.2011 14:04:02
NSven - Profil | St 10.8.2011 14:00:03
Mám letité zkušenosti s výkonem RS, Dozor. kom., výboru, vedením ryb.kroužku a školením člen. základny. Takže si troufám tvrdit, že jakýsi přehled o znalostech členstva mám.
I mně se MRK líbí a díky jemu jsem se setkal a spřátelil s mnoha zajímavými lidmi i osobně.
Ale tos asi nemyslel, že :-))) Jiný už nebudu :-)
Nrover - Profil | St 10.8.2011 13:56:27
Ahoj, koukám, že jsi tu dnes v permanentní "palbě", ale držíš se :-)
Je zajímavé, resp. až s podivem, kam až se může zdánlivě jednoduchá a celkem jasná diskuse, co se týče zadání, dostat.
Nkakr - Profil | St 10.8.2011 13:48:37
Von mladej vše psal značně zmateně, sledoval jsem diskuzi od začátku a moc jsem tomu nerozuměl. Ale masáž dostal, vše se vyjasnilo, tak vo co gou??
NSven - Profil | St 10.8.2011 13:42:11
Ano, pro nás to jsou notoricky známé odkazy :-)))
Ale tuší takový začátečník jako např. Jirka17, že něco takového existuje a k čemu je dobré to znát ?
A jaké procento z 250000 organizovaných rybářů, kteří o MRKu nikdy neslyšeli a jejichž jediným zájmem, týkající se svaz. rybolovu je, zda bylo nasypáno, to tuší ?
S improvizačními praktikami některých MO čilimníků mám bohaté zkušenosti .Ale to ty víš :-)))
NY@rin - Profil | St 10.8.2011 13:15:44
Podívej se třeba sem:
http://www.rybsvaz.cz/?page=legislativa&lang=cz&fromIDS=
http://www.rybsvaz.cz/?page=vnitrosvazove_predpisy&lang=cz&fromIDS=
NDarcy - Profil | St 10.8.2011 13:06:34
NSven - Profil | St 10.8.2011 12:57:24
Dostal lekci a je na něm, co si z toho vezme....
Na MRKu bych ho nechal, MRK vychovává :-)
"Hoši, nelezte mi furt na ty soukromáky, číhá tam na vás zlý kapitalista ! To není jako na svazovce..."
NButchi - Profil | St 10.8.2011 12:47:30
Šťastné zabavení povolenky probíhá tak, že osoba, která porušila pravidla, se při zabavování povolenky usmívá, poděkuje mu za její odebrání a rozloučí se s panem porybným chlebem, solí a zpěvem národních písní. Až do brzkých ranních hodin pak na břehu probíhají mohutné oslavy.
Nšmudla - Profil | St 10.8.2011 12:46:47
Když trestat tak důkladně na všech frontách vykonávání činnosti vedoucí k prohřeškům :)
Takový exemlární trest aby se vidělo že pranýřování ještě nevymizelo :)
NSven - Profil | St 10.8.2011 12:41:03
O tom není sporu.
Jiná věc a z principielního hlediska daleko důležitější je, jakým způsobem to bude provedeno.
NSven - Profil | St 10.8.2011 12:36:46
Můžeš mi prosím najít jediný odkaz na těchto stránkách http://www.rybari-havirov.cz/, který by odkazoval na PB, Stanovy, Jednací řád, vyhl.197/2004 Sb., zák. 99/2004, či jiné normy s rybolovem související ?
Ano máš pravdu. Každý kdo si zakoupí povolenku na Nový stav, při převzetí na této povolence podepisuje následující ustanovení: "Svým podpisem stvrzuji převzetí platného rybářského řádu a s ustanoveními se kterými jsem byl seznámen souhlasím bez protestu." Jaké právní vědomí tady chceš ještě posilovat???
Přesně, podepíše. A tím to končí.
Má otázka zní, převzal-li každý, kdo si kýženou povolenku koupí, také Stanovy, Jednací řád apod. nebo mu jsou běžně dostupné aby si je mohl kdykoli stáhnout a prostudovat ?
Pokud ano, tak kde ? Pokud ne, tak proč ?
NCudla - Profil | St 10.8.2011 12:29:49
NMetallica - Profil | St 10.8.2011 12:28:45
NSven - Profil | St 10.8.2011 12:24:32
Za normálních okolností bych svou větu:
"Rozhodně je tebou popsaný postup (telefonát předsedy MO, který do toho nemá v prvoinstančním řízení co mluvit) fraška a projev jeho samolibé arogance."
přeformuloval na :
V případě, že se jednalo o MO ČRS, je rozhodně tebou popsaný postup (telefonát předsedy MO, který do toho nemá v prvoinstančním řízení co mluvit) fraška a projev jeho samolibé arogance.
Ovšem vzhledem k příspěvku:
Jirkas17 - ® Út 9.8.2011 19:53:51
...... Mělo se to vyřizovat v pátek,to tam bylo zavřeno,měl jsme volat v pondělí a to měl předseda dovolenou,takže se to řešilo dnes,kdy jsem já bohužel nemohl.Tatka tam volal a pan předeseda chtěl at se dostavíme do dvou hodin podat vysvětlení.To nebylo možné takže se to řešilo přes telefon.Tatkovi bylo řečeno,že on mě prý naváděl abych rybu nezapsal. Což vubec není pravda. ...
... když se ptal na to proč RS ukázala jenom odznak tak na to nijak předseda nereagoval ....
Na dotaz jak to teda bude s povolenkou bylo řečeno,že od roku 2012 chtějí zavést pokuty v cenně povolenky,ale na to co se bude dít ted nebylo odpovězeno. ...Předseda mu odpověděl tak je to vyřeno a zavěsil. Takže takhle to skončilo........,
na svém vyjádření trvám.
Invektivy, zabývající se četností mých připojení na MRK, si laskavě vetkni za klobouk.....
Nvezírek - Profil | St 10.8.2011 12:24:30
NDarcy - Profil | St 10.8.2011 12:13:59
Nhraji - Profil | St 10.8.2011 11:36:12
U lidí, které neznám osobně, nevěřím údajům v kartě ani omylem, natož abych z toho dělal závěry a vyvozoval z toho něčí aroganci. Protože ty jsi označil předsedu toho spolku za arogantního, aniž sis dal alespoň minimální práci s tím, zjistit si nějaké podrobnosti. Jaksi preventivně jsi z něj udělal lumpa, co kdyby náhodou někdy v budoucnu ....
A ty píšeš o aroganci?
NSven - Profil | St 10.8.2011 11:25:24
Nestudoval jsem všech 429 příspěvků, z nichž předpokládám, jak je tu zvykem, bylo 420 o ničem.....
Můj příspěvek nebyl samoúčelný.
Přestože z pohledu vedení MO Brno 3 se může jevit jako nadbytečný až škodlivý, přesto věřím, že do budoucna může pomoci někomu rozsvítit v hlavě.
Nkakr - Profil | St 10.8.2011 11:14:14
Ale zaznělo -
Jirkas17 - ® [Poslat soukromou zprávu.] Čt 4.8.2011 9:26:20
kakr >> tys to cele napsal naraz. Rikam vim ze to bylo opravnene zabaveni povolenky,akorat na me nemusel celou dobu koukat a kdyz dobalim a chci jit zapsat tak prijit zabavit povolenku. Ale chyba byla na moji strane takze ted pykam no...
NSven - Profil | St 10.8.2011 11:10:50
Jirkas17 - ® St 10.8.2011 9:20:42
Vzhledem k údajům v kartě Jirkas17 je možné se domnívat, že může být členem např.
http://www.rybari-havirov.cz/
Ať tak či onak, je špatným a nikoli ojedinělým jevem, že členové lhostejno jakého uskupení nejsou s interními předpisy seznamováni ani se sami po nich nepídí a umožňují vedení chovat se k nim z pozice síly.
A to je to oč tu běží.
Možná, že v tomto případě tomu tak není ale takové věci se bohužel stále dějí a člen by si měl uvědomit, že i když se nějakého přestupku dopustí, nemusí se nutně chovat jako ovce před porážkou.
Btw. Ani v případě MO Havířov (viz. web. stránky) nijak vedení neusiluje o zvýšení legislativního povědomí... Opomenutí ? Úmysl ?
Nhraji - Profil | St 10.8.2011 10:47:34
Nkakr - Profil | St 10.8.2011 10:38:36
Už to prosím zamkni, nic nového už diskuze nemůže přinést.
kakr - ® [Poslat soukromou zprávu.] Čt 4.8.2011 9:19:09
Celá diskuze je o tom, jak si rybolovec registrovaný na MRKu zakoupil týdenní povolení k hospodářské těžbě udicí na rybníku patřícímu soukromé společnosti. Povolení (povolenka) k lovu má jasně vyznačené podmínky, za kterých se rybolov provádí a také je rybolovcem na důkaz ,že s nimi souhlasí podepsána. Pracovník firmy pověřený kontrolou lovících, (tedy ne Rybářská stráž) mu povolení k lovu ryb za porušení pravidel rybolovu odebral. Učinil tak přesně podle daných pravidel hry.
Nejednalo se o revír, neb ke koupi povolení není třeba RL a míry ryb v místním RŘ nejsou v souladu se zákonem.
Tedy klasika, MRK poslouží k nářku nad zlovůlí zaměstnance firmy, který si plní své pracovní povinnosti........
Nrover - Profil | St 10.8.2011 10:35:13
Poradil jsi mu podle svého vědomí a svědomí, nevidím na tom nic divného. Dobře myšlená rada se cení, i když nemusí být zrovna někomu "po chuti" :-)
Nšmudla - Profil | St 10.8.2011 10:28:49
Ani neřekl o který revír se jedná aby si lidi dali pozor na ostré RS(ale RS konal správně, to musím uznat). Já se soukromákům vyhýbám, tak podobné záležitosti nemusím řešit, povolenku taky mám a jsem v klidu. Pěkný den přeji.
NLudaT - Profil | St 10.8.2011 10:16:04
Nšmudla - Profil | St 10.8.2011 9:55:42
Případně chytej bez povolenky a na něco se vymluv, že jsi ji třeba zapoměl doma a že pro ni zajdeš apodobně, a nebo že si jenom tak chytáš a jelikož jsi zatím nic nechytl tak se nejedná ani o pytlačení, škoda způsobená nula nula nic, ještě by ti měli zaplatit že jim krmíš jejich ryby a nic za to nechceš.
NSven - Profil | St 10.8.2011 9:48:23
Doporučil bych ti to zjistit a také se zajímat o Stanovy či Jednací řád.
Pokud by se jednalo o MOČRS má kárné řízení přesně stanovený postup a řeší ho kárný orgán, tedy dozorčí komise podle ustanovení "Jednacího řádu." A je to poměrně komlikovaná záležitost, hlavně pro MO. Doporučuju zkopírovat a nastudovat :
http://www.rybsvaz.cz/download/legislativa/jednaci_rad.pdf
Rozhodně je tebou popsaný postup (telefonát předsedy MO, který do toho nemá v prvoinstančním řízení co mluvit) fraška a projev jeho samolibé arogance.
Ne, že bych omlouval tvůj přestupek ale pořádek musí být.
Pokud to u vás "funguje" takovým způsobem, dlouho bych se nerozmýšlel a vybral si solidnější organizaci.
NJirkas17 - Profil | St 10.8.2011 9:20:42
Nšmudla - Profil | Út 9.8.2011 22:46:46
Vloni jsem vlastně jednoho koupil neb byla poukázka k tiskárně grátis a tolstolobika k tomu na zkoušku.
NSven - Profil | Út 9.8.2011 22:00:07
Dokonce snadněji než v létě. Stačí dobře znát svůj revír a vědět kam hodit. Revír je hladová voda ....a hlavně ten klídek.....
Prásknu na sebe, že jsem loni jednomu kamarádovi slíbil pěkného kapra..:-)
Žádný důstojný daru ale nepřišel, tak jsem koupil pětikiláka na výlovu :-)))
NMrknato - Profil | Út 9.8.2011 21:51:37
NSven - Profil | Út 9.8.2011 21:42:49
I u nás byla stejná tradice s nákupem živého kapra. Nikdy jsem o žádném rybáři v předchozích pokoleních neslyšel, jsem první a jak to tak vypadá i poslední. Jako černá ovce rodiny jsem se jediný odrodil a začal si svou kořist lovit sám :-)
NMrknato - Profil | Út 9.8.2011 21:32:38
NSven - Profil | Út 9.8.2011 21:32:37
Kamarád dělá řízky z granuláčů :-)))
NSven - Profil | Út 9.8.2011 21:30:14
Ta voda byla svazová nebo soukromá ?
Jednalo se o svazovou RS nebo hlídače na soukromáku ?
Přestupek řešila MO ČRS nebo výbor nějakého soukromého klubu ?
NSven - Profil | Út 9.8.2011 21:25:10
Je mi líto, že se k ní uchylují i rybáři.
Já si svého vánočního kapra ulovím a zmasím před odchodem od vody sám.
Červené karty: zewluck
Kde to žije - kaprařina
7:31NRCO cup Dešná 5809
6:46NSyr do boilies? 2
StNLongCast vs. Parabola 30
StNKrátkodobá kaprařina x 9711
ÚtNDalešice ?? 8158
ÚtNPrut Caperlan Xtrem 900 Suprem ( DECATHLON )🎣 27
PoNOhře, úlovky, nástraha 1048
PoNTěrlická přehrada - aktuálně !!!! 14604
PoNDyje 5, 6, 7 - Mušov a Nové Mlýny - diskuse 54869
NeNAnaconda Bent Hopper Pod stojan 29
NeNKyjský rybník, Džbán 50838
SoNKterý kaprový podběrák je pro vás TOP? 149
SoNDaiwa Infinity XBR 5500 198
PáNZavážecí loďka Flytec V030 GPS+ECHO z Allegra 4
PáNFilmy o kaprech na dlouhé zimní večery 1625
Co je nového - kaprařina + obecné
11:55NBleskovka: Soudy daly za pravdu rybářskému svazu. Rybář po čtyřech prohřešcích nesmí 18 měsíců k vodě
StNBleskovka: Invaze slunečnic na Boleváku. Úhoři a tolstolobici naopak zmizeli
StNBleskovka: Biomonitoring na revírech severní Moravy
PoNBleskovka: V Litovelském Pomoraví našli invazního raka, ohrožuje tuzemské druhy
NeNBleskovka: Přes milion překážek na evropských řekách: EU chce osvobodit 25tis. km toků
. . . NBleskovka: Vypuštěná Labská přehrada - takový pohled se naskytne jen výjimečně
Akční nabídky
-22% Sada hlásičů FLACARP X7 s příposlechem 3+1Za 8.990 Kč
ČASOVĚ OMEZENÁ SLEVA!
Sada signalizátorů FLACARP X7 + přijímač FLACARP RX7, ochranné pouzdro, šňůrka na krk, sada kvalitních baterií GP Ultra alkaline.
-35% Prut Okuma Custom Black Feeder 3,96m/60-120gZa 1.590 Kč
Prut se štíhlým, vyváženým blankem z kompozitu 30T s rychlejší akcí. Kvalitní nerezová očka, grafitové sedlo navijáku Okuma. Se třemi špičkami a obalem.
Oznámení - kaprařina
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Doporučujeme e-shop
Rybářské centrum Olomouc
Rybářské potřeby pro Vaše životní úlovky. Na prodejní ploše 160 m2 a na eshopu naleznete vše pro sladkovodní i mořský...










