Velikost kaprů ve Vltavě

Ahoj všichni, do jaké velikosti myslíte, že dorůstají kapři ve Vltavě v okolí Prahy vzhledem k chladnější vodě? Chytám tady už opavdu dlouho a ze svého okolí nevím o větším kaprovi než 79 cm. Dík za každý příspěvek
Autor diskuse: Martinez - Profil , 14.7.2011 kaprařina - druhy ryb, rekordy
56 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NHonza (CT Prčice) - Profil | St 11.1.2012 23:21:04

Martinez - >> Budou tam určitě.Na Vltavě celkově byly chyceny krásný ryby přes 20 kg.Ve videích od Kimotu je jeden z minulýho roku.

    NE.T. - Profil | St 11.1.2012 23:14:26

    sedlo >> No hustý?? Spíš smutný? Když někdo má tuhle možnost a ostatní ne. Ale je pravda že bez placky by se na některá místa asi nedostali. Hlavně s tou bagáží co sebou tahají k vodě.

      NPvl - Profil | St 11.1.2012 23:13:58

      Poušťák >> nene

        NPoušťák - Profil | St 11.1.2012 23:13:04

        Pvl >> pro E.T. ho?

          Nsedlo - Profil | St 11.1.2012 23:10:39

          E.T. >> tý jo..hustý;)

            Nsedlo - Profil | St 11.1.2012 23:09:00

            Pvl >> jeb ho:-§))

              NPvl - Profil | St 11.1.2012 23:06:37

              Poušťák >> Nezapomeň na ty bobky .

                NPvl - Profil | St 11.1.2012 23:05:49

                sedlo >> Podívejme se na něho ..na kujóna :o§)

                  NE.T. - Profil | St 11.1.2012 23:04:41

                  sedlo >> Jak byh to ehm napsal.........?? Táta toho mého kamaráda pracuje už řadu let u policie:-D No není problém na Měštáky vytáhnou "placku" Je to na ně jako kouzelná hůlka.

                    NPoušťák - Profil | St 11.1.2012 23:04:20

                    Pvl >> Hmm,tak zase nic...ooúú)))))

                      NPvl - Profil | St 11.1.2012 23:03:11

                      Poušťák >> K vám nedohodím .

                        NPoušťák - Profil | St 11.1.2012 23:02:23

                        Pvl >> oo..))))))))))..hoď sem něco ze Štítu..o))))))

                          NPvl - Profil | St 11.1.2012 23:00:58

                          Poušťák >> Bože !! Do koho jsi tu duši dal ??

                            NPoušťák - Profil | St 11.1.2012 22:58:09

                            E.T. >> Jen je sem dej,at vidíme ty krasafce a neposlouchej nikoho,akorát záviděj..o))))

                              Nsedlo - Profil | St 11.1.2012 22:56:38

                              E.T. >> navíc,ty ryby hrozně smrděj!

                                Nsedlo - Profil | St 11.1.2012 22:55:05

                                E.T. >> Když budeš pokračovat, tak se ho tam co nevidět dočkáš...a porybný a měšťáci budou prudit ještě víc než doteď

                                  NPvl - Profil | St 11.1.2012 22:52:14

                                  E.T. >> Nojo no :o§))

                                    NE.T. - Profil | St 11.1.2012 22:51:31

                                    sedlo >> At je Vltava hnusná nebo ne kapři tam jsou. Hlavně tam není na ně takovej tlak jako na Labi nebo na Dyji.

                                      NSlavík - Profil | St 11.1.2012 22:49:50

                                      E.T. >> nic sem nedávej a věř že tim uděláš mnohem lepší službu než když sem fotku dáš!!!

                                        NPvl - Profil | St 11.1.2012 22:49:49

                                        Greysmen >> JO jjj :o§))

                                          Nsedlo - Profil | St 11.1.2012 22:47:19

                                          Vltava je hnusná,kvůli kaskádě studená a velký kapři tam nemůžou vyrůst.Pod Prahou smrdí a plave bordel .Na kapry jsou daleko lepší vody jinde...

                                            NE.T. - Profil | St 11.1.2012 22:45:46

                                            Greysmen >> Hmmm tak to mě nanapadlo teda:-DD Na těch fotkách je vidět kde jsou chycený. Určitě by to tam někdo poznal. Pokusím se udělat na nich nějakou retuš. jinak byl jsem s nima jednou na kaprech. Moc tomu neholduji. Já spíš feeder nebo plavačku. koukal jsem jako z jara kde to chytaj?? Za zádama lidi na kolech. Pěkná promenáda. Ale po prvním nahození kapr 87cm. To jsem také koukal. Nebyl to jedinej toho dne!!

                                              NGreysmen - Profil | St 11.1.2012 22:40:40

                                              E.T. >> jestli sem ty fotky dáš tak bude letos Prágl po Vltavě obloženej kapraři ;-))

                                                Nploticee - Profil | St 11.1.2012 22:31:34

                                                Martinez - >> řekl bych tak 30+ jak na Cassienu ne?

                                                  NE.T. - Profil | St 11.1.2012 22:23:17

                                                  Znám osobně kluka co bydlí v Řevnicích. Jezdí pravidelně chyty s tátou kapry nad a pod Prahu. Viděl jsem u něj doma fotky ryb kolem 90-95cm!!! Říkl mi že jsou tam možná i kapři kolem 100cm. Nikdo je v těch místech na koule nechytá. Pokusím se od něj fotky dostat a dát je sem na Mrk.

                                                    NTomino555 - Profil | St 11.1.2012 21:43:10

                                                    weobler >> 118 kapr??? nebyl by to světovej rekord :D nechtěl si napsat 18cm? :D

                                                      Nvectif - Profil | Ne 25.9.2011 10:44:40

                                                      Dokud mi u Vltavy nepostavili cyklostezku, chodíval jsem tam moc rád. Z roku 2003 vím o šupináči 97cm/19.70kg. Viděl jsem i fotografie kaprů, kteří mohli mít přes 20kg, respektive tato váha byla nahlášena a byli uloveni cca před třemi lety. Vím o úsecích, kde se každým rokem uloví kapr mezi 17-19kg. Z mého úseku jsem viděl zdokumentovanou rybu 16kg, to byl lysec a 14kg šupináč. O nich si nedovolím pochybovat. Osobně mám z Vltavy nejtěžšího kapra 12.5kg, ale vždy jsem chodil jen na pár hodin. Kaprů okolo 10-11kg jsme natahali poměrně dost, něco popadalo, uřízlo se. Vždy jsem věřil, že Vltava ukrývá velké ryby a myslím si to dodnes. Oproti třeba Labi je na ní vyvíjen menší "profesionální" tlak. Tímto tlakem myslím systematický lov na boilie a pravidelné krmení v podobě delších výprav. Ono to na některých místech asi ani nejde, pokud nechcete přijít o výbavu nebo do konfliktu s městskou policií.

                                                        Nmexik - Profil | Ne 25.9.2011 9:59:47

                                                        Ač jako pražák, tak jsem se nikdy Vltavě nevěnoval a to hlavně z důvodu, že mě urbanfishing vůbec nebere. Na Vltavu jsem se dostal až díky závodům Carp marathon 2011, kde se mi podařilo chytit nej rybu 74cm. Jinak největší rybu, kterou jsem na fotce viděl z pražské Vltavy je kapr 90cm 14kg. Takže nějaká ta obluda tu jistě poplave:o)

                                                          Nkamet - Profil | Ne 25.9.2011 8:00:01

                                                          sice ne z Prahy ale take Vltava

                                                            Nzoom - Profil | So 24.9.2011 20:43:25

                                                            118 cm ??? kapr ?

                                                              Nweobler - Profil | So 24.9.2011 20:29:44

                                                              já jednou chytam a ani tuk vedle mě si sedne kaprař a ten chytil kapra 95 cm a 118 cm bohužel minulej rok tam každejch 5 fteři nejezdili lodě a na obou březích zátoky nestavěli baráky a nekutali do země.

                                                                NWipe - Profil | Ne 17.7.2011 1:07:33

                                                                Igo. >> Absolvovat znovu to lonske martirium minimalne par let nehodlame.Tak racte se usadit,mista jsou volna.

                                                                  NIgo. - Profil | Ne 17.7.2011 0:51:18

                                                                  Wipe >> Parádní fotka až si tam příště nebudeš mít kam sednout vzpomen si co jsi dal na MRK. Velikost a kila neřeším ale provalit si místo hmmm nu jak myslíš tvá věc :o)

                                                                    NWipe - Profil | Ne 17.7.2011 0:26:18

                                                                    Tommy23 >> Mas recht.Foto bylo porizeno mobilem ,puvodne jen pro kamose co s nama ten vikend nemohl,jinak ryby nefotim.Taky do nikoho nerejpu,tak jsem nejak nechapal o co tem individuím jde.AT se daři

                                                                      NWipe - Profil | Ne 17.7.2011 0:07:13

                                                                      Alpaj >> Za 4mesice ve třech 320hodin,ne vzdy v plnem poctu,krmeno jen koulema.Misto je ozlomvaz,ale bez vazek a neco je tam drzi.Nekrmilo se vic jak 2kg na vikend a slo to dobre.Za tu dobu nachytano 48ks a z toho 13nad 70cm

                                                                        NTommy23 - Profil | Pá 15.7.2011 21:13:41

                                                                        Hermis_s >> Teď nechápu, co tim myslíš...

                                                                          NRavachol - Profil | Pá 15.7.2011 21:01:49

                                                                          Martinez - >> chodim pod prahou kolem vody s vlackou a obcas nakou kapri mrsinu vidim - pres osumdesat jich par bylo, jeden z toho dost tezce pres osumdesat (cm, ne kg :). Obcas jsou videt monstrozni kusy v libenskych ramenech jak se vyhrivaj na slunicku...

                                                                            NKocháč - Profil | Pá 15.7.2011 20:21:27

                                                                            Hermis_s >> :o))))

                                                                              NHermis_s - Profil | Pá 15.7.2011 20:17:06

                                                                              Tommy23 >> Mas svou hlavu ne?

                                                                                NTommy23 - Profil | Pá 15.7.2011 20:14:50

                                                                                Hermis_s >> Když vim, kolik ta ryba má a k tomu ji viděli další dva cizí rybáři, že ta ryba opravdu měří tolik a tolik a pak ti nějakej pitomec zpoza monitoru píše, že to není možný a je ten nejchytřejší, to fakt miluju :))

                                                                                  NHermis_s - Profil | Pá 15.7.2011 19:31:32

                                                                                  Tommy23 >> Tak ty ryby nemas 'zvetsovat' a muzes v klidu rict i miry:))

                                                                                    NKocháč - Profil | Pá 15.7.2011 19:08:26

                                                                                    Tommy23 >> ano, nejlepší je poslat pouze fotku :o)

                                                                                      NTommy23 - Profil | Pá 15.7.2011 19:04:35

                                                                                      Wipe >> Vůbec nekoukej na to, jak někteří musí rýpat, jestli ten kapr má opravdu tolik a tolik... Ryba je pěkná a o to jde. Hodně záleží na fotce, minulý rok jsem chytil kapra, který měl 101 cm a už jsem měl reakce, jak jsem si spletl fotku a podobně. Prostě se ta fotka nepovedla. A od tý doby raději míry ryb, co chytím, neuvádím a mám klid...

                                                                                        NAlpaj - Profil | Pá 15.7.2011 18:33:44

                                                                                        Wipe >> Osobně mám letos 82cm a rovných 10kg.Krmení jsme tam dali poměrně dost a dlouho, to byl jediný výsledek. Chce to asi větší výdrž a nebo milion jiných věcí:-)

                                                                                          NDulf - Profil | Pá 15.7.2011 17:14:58

                                                                                          Wipe >> V délce problém nemají,to si myslím,že odpovídá.Váhu nekomentuji.Každopádně hezká ryba z řeky.Gratuluji.

                                                                                            NKocháč - Profil | Pá 15.7.2011 17:14:48

                                                                                            Wipe >> Tak vzhledem k té tvé postavě a totálně blbě vyfocené rybě se dá věřit, že mohl mít víc než 12kg. A na natažený ruce kašlu a ani nechci vyrejpávat. Prostě mě to jen prasklo do očí. Ať se daří.

                                                                                              NHermis_s - Profil | Pá 15.7.2011 17:12:45

                                                                                              Wipe >>Mozna jsi si jen spletl fotku...

                                                                                                NWipe - Profil | Pá 15.7.2011 17:12:09

                                                                                                Kocháč >> ne,192.Mozna by se ti to libilo,mit natazene ruce,ale to namam.

                                                                                                  NKocháč - Profil | Pá 15.7.2011 17:10:27

                                                                                                  tomm >> asi těžká voda

                                                                                                    Ntomm - Profil | Pá 15.7.2011 17:09:51

                                                                                                    Wipe >> Ten je odlitej z olova, ne?

                                                                                                      NKocháč - Profil | Pá 15.7.2011 17:06:52

                                                                                                      Wipe >> kolik měříš? 2,5m?

                                                                                                        NWipe - Profil | Pá 15.7.2011 16:59:27

                                                                                                        84cm 13,60.nemam uz foto vetsich,ale nad 15kg jsem se nedostal.

                                                                                                          NHellfish - Profil | Pá 15.7.2011 15:56:16

                                                                                                          Nemám rád rybářskou latinu a ukazování rukama jak moc to muselo být velký zvíře,ale tak pět let dozadu jsem byl v Práglu v divadle, na cave manovi s Duškem a to divadlo bylo v baráku vyprdelenym nad vodu, stojim tam, čekám až to otevřou a co nevidim, KAPRY, né žádný mamr...,ale hrozný jumba, takže to tam sypej dál, jsou tam a i když budou smrdět a je jim zima ze studený vody, :-)))přeci jen se některým povedlo těch 85 až 90 udělat. Já je viděl :-)))

                                                                                                            NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Pá 15.7.2011 14:31:43

                                                                                                            Alpaj >> a když budou zkušenosti nepravdivé, ale aktuální?

                                                                                                              NAlpaj - Profil | Pá 15.7.2011 14:22:58

                                                                                                              To tady nikdo nemá zkušenosti s lovem kaprů v Praze (centrum). Ani nemusí být aktuální, stačí být pravdivé.

                                                                                                                NOndra.L - Profil | Čt 14.7.2011 12:37:35

                                                                                                                Ahoj, určitě jsou v pražské Vltavě i větší ryby než 80 cm, případně 10 kg (o pár rybách vím - osobně jsem je však neviděl), ale je jich podle mě míň než v jiných teplejších řekách (Labe, Dyje...). Před zhruba 5 lety jsem s kolegou v Praze zkoušel cca 3 týdny chytat a krmit na jednom místě a nedostali jsme se přes 75 cm. Možná při volbě lepšího místa, případně krmení je možné pravděpodobnost větší ryby zvýšit. Kaprařina v Praze má ale hlavně nevýhodu v okolí, hluku a různých existencích, které člověk u vody potkává...