den blbec aneb když se nedaří......

zdarec tam napadlo jestli taky občas mívate tzv. den blbec přijdete k vodě nic se vam nedaří pořad se vam všechno motá nedokažete pořadně nahodit, atd......... tak sem pište sve dny blbce at se všichni zasmějeme a jak to nakonec dopadlo....
Autor diskuse: pista85 - Profil , 15.3.2011 všeobecné - příhody, kuriozity

JaČ - Profil | Po 11.2.2013 16:37:57 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Takových by už za ty roky bylo...
Jednou jsem přijel na 100km vzdálený pstruhák a neměl jsem muškařský naviják.
Jednou to samé a po navlečení se do broďáků jsem zjistil, že k nim nemám boty.

Ale ještě na jednu si vzpomínám:
Byl jsem s kamarády ve Švédsku na obrovské řece. Kluci chytali v peřejích a mě se tam nelíbilo, protože voda neustále hučela a dost nepříjemně to korespondovalo s vypitým vínem včerejší noci, kdy jsme v rámci polárního dne čekali tmu a zatím přišlo ráno.
Vydal jsem se nad peřeje, kde se doširoka rozprostíralo jezero. Hladina byla jak zrcadlo a já záhy zjistil, že pokud se budu držet na vrcholku kamenných desek, dá se opatrně zabrodit celkem dost daleko do jezera.
Nechal jsem se unést vlastním géniem a poté, co jsem dorazil nějakých 300m od břehu, zvedl se vítr a zčeřil hladinu.
Na dno už jsem neviděl. Neopatrný krok mezi desky by znamenal návštěvu v hloubce i okolo tří metrů. S ledvinou nástrah, mobilem, foťákem, prutem.
Signál na telefon tu nebyl a snažit se přeřvat peřeje v kilometrové dálce, kde chytali ostatní, nebylo možno.
Ačkoli jsem se velice pomaličku a opatrně snažil posunovat zpátky ke břehu, přesto trvalo asi dvě hodiny, než se mi to doopravdy povedlo.

JaČ - Profil | Po 11.2.2013 15:19:19 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Jako malý smrad jsem se o letních prázdninách vydal s kamarády do lužního lesa. Spali jsme na seníku a ačkoli už byl večer nemohl jsem si ryby odpustit.
Opodál bylo odstavené rameno Moravy a protože byla fakt už tma, vybral jsem si místo naproti naftové vrtné věže, jejíž světla zářila na včechny strany.
Měl jsem věž přes vodu asi 50 m. Světla dost oslňovala a motory vrtáku duněly s přestávkami nocí.
Složil jsem dvoudílné Lipno s vlascem 0,40 a na hák velikosti kotvy nasoukal "rosňáka"
Nahodil jsem asi do poloviny ramena, které tu bylo široké nějakých 20 m. Dal prut do vidliček, došponoval silon a pověsil "nočního" policajta, který po nasvícení baterkou opravdu chvilku svítil.
Když se asi deset minut nic nedělo, vytáhl jsem žížalu, abych přehodil.
Zdála se mi docela čerstvá, tak jsem nahodil znovu a pak ještě několikrát.
Ale policajt se za celou dobu ani nepohnul. Nakonec jsem to o půlnoci sbalil a vrátil se na seník .
Ráno jsem se hned za svítání vydal na stejné místo. Už bylo světlo, nafťáci nelomozili a uprostřed ramena, kde jsem měl v noci několik hodin nahozeno, se skvěl velký pískový ostrůvek porostlý kopřivami.

Sedli - Profil | Po 11.2.2013 15:03:27 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Byl jsem s kámošem na 10 dni na kaprářskej výpravě, celkově se povedla, až teda na jednu noc, ta byla doopravdy "nepřekonatelná". Na noc nám vždy najížděli lepší kapři, udělali jsme 2 až 3 záběry za noc. Tudle noc, to bylo ale jiný.
Vyváželi jsme 300 metrů, a používali jsme kamenou montáž. Oba jsme chytali na stejné bojce. Kolem 9 mi pípnul jednou prut, říkám asi přejezd, v 10, 11 a pak 2x o půlnoci znova. To jsem začal mít tušení co se děje. A taky že jo, velice pracovitá plotička sebrala háček, seklase ale nedokázala pohnout s kamenem, tak tam výřila vodu, plašila ale nemohla odjet. Po převezeni jsme tedy znovu měli pruty ve vodě a čekali jsme jestli se to do rána vylepší. Záběr přišel kolegovi kolem 3 hodiny (nonstop svazová voda) ovšem hned po záseku se mu přehodil vlasec přez špičku, a 300 metrů vlasce s kaprem bylo pryč. K ránu jsme měl záběr i já, někdy kolem 5 hodiny. Jak to dopadlo, smotal jsem si u břehu druhý prut a kapr se vyříz na pařezu.
Tadle noc mě doopravdy dostala, asi se pd ní podepsala i únava, jelikož to byl asi už 6 den nonstop rybolovu. Zbalili jsme pruty a šli jsme spát, pokračovali jsme až druhý den když jsme se prospali a nemohli se již dočkat na to až budeme opět mít pruty ve vodě.

ten vlasec jsme pak vytáhli na jiný prut, už ale bez kapra.

pista85 - Profil | Po 11.2.2013 14:39:24

oživení, at se vtomto nečase zasmějeme

pista85 - Profil | Út 1.1.2013 22:49:30

zdar, tak co se vam letos zajímavého přihodilo?

deni 79 - Profil | Ne 16.9.2012 22:54:02 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Taky pridam takovou kravinu.
Je to uz par let,kdy jsme vyrazily s kamarady na nocni chytacku. Jak krasne to bylo vymysleny... Prijet k vode,nakrmit,zachytat a jet ve 12 domu....
Takze jsme prijely(o hodinu pozdeji) ,nez bylo v planu,a behem pul hodiny se spustil takovy lijak, ze jsme byly radi,ze vubec vidime na policajty z altanku. Takze sedime v altanu,svitime si na pruty baterkami a povidame si. Po dvouhodinovem lijaku jsme bez baterek a bez zaberu. Je nacase zakrmit a jdu ke kolegovi do batohu pro igelitku s krmenim. Udelam cca pet kouli a hazu je do vody. Kolega udela to same a jdem zase kecat budo altanu. Po chvili povida ze mu mama vlastne nachystala nejakou buchtu pro nas tri a ze je nacase ji ztrestat. Takze vlezl do batohu vytahl igelitku a dal ji na stul. Nez ji otevrel stihl podotknout ze se jeho mamina zblaznila-tolik jidla a jsme tu jenom do pulnoci. Pak uz nasledovalo zjisteni ze misto krmeni jsme do vody nahazely nejakou buchtu a nam zustala krasne vonici krmitkova smes,kterou jsme doma tak pracne pripravily...
Takze se podelalo ten vecer co mohlo...
Na druhou stranu jsme se v zivote tak nezasmaly jako tam...

pista85 - Profil | Ne 16.9.2012 22:09:36

zdarec tak jak mame nějake novinky pro zasmání

Henjo - Profil | Ne 2.9.2012 22:04:48 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

dnes ukázkový - vázka už při úvodním měření hloubky plavačkového prutu (nové vázání), před nahozením těžkého prutu zjištěn před háčkem uzlík, který vůbec nevím jak se mi tam mohl objevit (nové vázání), následně zamotaný feeder s plavačkovým (nové vázání obou dvou), když konečně přišel záběr, tak díky opomenuté povolené brzdě u feederu neseknuto, takže vůbec, ale vůbec nic

samotnému by mi to bylo asi jedno, ale mrzelo mě to kvůli klukovi, který se hodně těšil

no a nakonec můj neoblíbený fotbalový klub (MUTD) otočil v posledních pěti minutách stav 2:1 na 2:3 v jeho prospěch, takže opravdu černá neděle

Mike1977 - Profil | Po 6.8.2012 0:11:26 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Mi povídejte....vláčka....první nához, strom nějak "vyrostl", asi chci lovit veverky.....nevšimnu si, že při zdolávání třpytky z větvě, nemám skoro vůbec utaženou brzdu.....teda vůbec....při zatáhnutí pořádném, pink, cívka letí do vody...a to tak blbě, že ji nevytáhnu, páč se zasekla cca 1,5 m pod vodou....prima, zítra jdu zas...jen snad mám ještě dost cívek :-)

Knedlhans - Profil | Ne 5.8.2012 23:42:21

pista85 >> To ja nevim,on to mel nejak asi 6 nebo 7 nedel celkove,musel hajit sve zajmy v pestnim souboji a mel zlomene 2 záprstní kústky na prave ruce...

pista85 - Profil | Ne 5.8.2012 23:37:59

Knedlhans >> sadra je přes
měsíc dole

Knedlhans - Profil | Ne 5.8.2012 23:33:10

pista85 >> To udelej jako kamos,vzal vlacak,kobercovkou ho prilepil k sadre a jali jsme se na cely den vlacet na nedalekou piskovnu.Slo mu to blbe,nahazovani byl horor ale nejak to odchytal.Ovsem v aute zjistil,ze sadra je pod obvazy totalne rozdrolena,a druhy den ho na pohotovosti kam sel na prevaz pry pekne sejmuli!!
Sadru uz mu pro jistotu nedali,dali mu nejakou obrovskou tezkou spesl ortezu ktera rybareni nedovolovala ani omylem :-))))

Maxxx - Profil | Ne 5.8.2012 17:13:21 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ten sem měl předevčírem :-) 4x nahozeno na strom 2x s pváčkem- poslouchal jsem jen žbluňk,žbluňk,žbluňk ))) holt ve dne to vypadá jinak než v noci :-) 3x po tmě vázání celé sestavy do toho mi odešla čelovka, následně po tom jsem si hned kopnul do hrnku s kávou který se rád poroučel k zemi. Když jsem byl konečně spokejený s tím jak jsem nahodil tak mi do 2 minut na 23 kouly přišel cejn zhruba 20cm :-)))

čeman 29 - Profil | Ne 5.8.2012 16:58:13 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

pista85 - >> Tak den blbec jsem nemel,jen vypravu na hovno :)Vydali jsme se na 5 dni na Slovensko capnout nejakeho krasneho kapra,vse bylo prvni den jak ma byt,ovsem druhy se to zmenilo :) Rano jsem ve 4 stanul ze prevezu pruty,prvni bez problemu,capnu druhy trosku pricuknu a ono ejhle prut na pul :)Tak jsem ho oplakal vytahl druhy a chytal dal,no kolem poledne jsem mel zaber od maleho kaprika priseknu slysim divnou ranu ,kaprika sem pustil ,vyvezl a jake prekvapeni bylo kdyz jsem zjistil ze mam zlomenou pruzinu na novych (ne zrovna levnych) swingrech,no rikam si ze je to pesek a ze uz se nic nemuze stat,no posledni den jsem si sel jen tak zaplavat a co se nestane ,vylezam z vody (kde nejaky dobrak hodil rozbity krigl) a stoupnu na strep,no ten se zmym stestim zastavil o kost :( no byla to parada :)

TWIN 69 - Profil | Ne 5.8.2012 16:07:12 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

pista85 - >> Ahoj,den blbec jsem si odskákal vloni na jaře.Koupil jsem si dva vláčáky na lehkou kaprařinu.Po příjezdu k vodě jsem s hrdostí rozdělal první,navázal jsem montáž a chystal jsems e nahodit.Při pohybu prutem dozadu jsem jasně slyšel křupnutí a přesně u druhého očka se prut zlomil.Hleděl jsem na to jak bacil do lékárny.Nu což,to se může stát.Tak jsem rozdělal druhý,navázal montáž a velmi lehce nahodil.No a co se nestalo,opět stejné křupnutí a ve stejném místě prut zlomený.To už bylo i na mne moc.Sedl jsem si na židličku,vykouřil asi 3 cigarety,pobalil všechny věci a odjel domů.jediné šťastné vyvrcholení toho dne blbec bylo to,že mě soudruzi v NDR uznali reklamaci a nabídnuté náhradní zboží přišlo během pár dnů.
Holt i takové věci se stávají a k životu to patří.Když nejde o život,jde o howno!

pista85 - Profil | Ne 5.8.2012 15:57:01

zdar tak copak se vam v posledí době přihodilo zajímavého

pista85 - Profil | Pá 8.6.2012 20:21:23

tak to ja mam den blbec ted už měsíc k vode nemužu pač mam ruku v gipsu

vita 82 - Profil | Pá 16.9.2011 15:30:42

den blbec jsem mel v utery 13.9 jsem sel k vodě na dravce,přišel jsem na své místo a tam bylo obsazeno tak jsem obcházel vodu,vůbec nic nebralo,a ještě jsem ztratil dvě gumové rybičky jednu třpytku a ještě jednoho woblerra.

velbyk - Profil | Pá 12.8.2011 19:52:24

Přidám taky jednu tedy pro mě to byl den blbec.po dlouhé době rybaření s otcem sedíme vedle sebe kecáme on záběr za záběrem jen já nic :-O po dlouhé nudě si jdu natrhat maliny a vrrrrrrrrrrrrrr prut ve vodě :-( pokus o záběr ted už jen s jedním prutem posledí rousna ;-) přijde na mě ono tlačení a vrčení v břiše povídám otci jdu do lesa tak mi to pohlídej "jasně odvětil" jdu zpět a vidím otec můj prut v ruce a dle ohybu to vypadlalo na slušný výsledek a ejhle v tom se hodil nad vodu had :-O (úhoř ) otcův největší nepřítel než jsem doběhl tak cigaretou to raději upálil (prej takovou svini tahat nebudu :-O tak nevím byl to den blbec ? :-O ;-) :-)))

Majsher - Profil | Pá 12.8.2011 19:18:16

pista85 >> to už se člověku ani nechce brečet-jen na vš rychle zapomenout :)

pista85 - Profil | Pá 12.8.2011 19:11:58

Majsher >> tak to je taky pech......

Majsher - Profil | Pá 12.8.2011 19:01:08 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

zdarec, myslíte takový den, jako když jsem po půl roce prijel k rodičům na oblíbený rybníček, začal foukat studený vítr, po složitém rozbalení a sestavení náčiní začala průtrž mračen po jejíž skončení jsem promočený několikrát uváz a korunoval to zlomením matchky? Nebo jen když neberou?? :)