Dyje 5 - odcizená loď

Ahoj, chtěl bych poprosit o pomoc. Byla nám odcizena loď kotvící na D5 u Strachotína. Dávali jsme ji na vodu před 14 dny a dneska jsem se dozvěděl, že je pryč. Loď byla cca 6 m dlouhá a 2 m široká, váha cca 750 kg. Byla opatřena deklem proti zatékání vody při kotvení. Vyšla na nemalé peníze a proto nabízíme za informaci vedoucí k nalezení lodi odměnu 5000 Kč. Prosím kohokoliv, kdo si takové lodi všimnul při převozu a nebo ji zaregistroval na "své" vodě, aby dal vědět, třeba i anonymně. Někdo si třeba něčeho všiml při rybaření u Strachotína. K naložení takové lodi je třeba těžká technika a nejde to udělat moc diskrétně. Děkuji za jakékoliv info. Fotky lodi přikládám.
Autor diskuse: Fery - Profil , 8.5.2010 všeobecné - ostatní

Fery - Profil | So 7.7.2012 17:12:33

..ahoj vespolek..loď jsem samozřejmě do dneška nenašel a už jsem se s ní dávno rozloučil,ale tak kdyby náhodou jste někdo tu loď viděl,tak dejte vědět..třeba ji nechali někde v klidu rok vychladnout a dali ji na vodu až letos..takovej koráb se těžko přehlédne..

Fery - Profil | Po 30.5.2011 20:28:52

..další ukradená loď..sekat ruce..jinak to asi u nás nikdy nepujde:-(((
http://www.mrk.cz/bleskovky.php?id=21363

Pvl - Profil | Ne 25.7.2010 11:41:24

Myslím si !! Oznámení, tady někde.. atd By bylo dobré, psát na soukr .zprávy ,ale ne sem !! Snad nemusím psát důvod ? :o§)) ( EDIT Jen jsem si dovolil poradit .

Fery - Profil | Ne 25.7.2010 11:34:29

Kose >> je to divný..za poslední cca 3 roky se tam prej žádná neztratila..

Kose - Profil | So 24.7.2010 20:36:27

Fery >> su ted pod palavou a ve strachecu ta tvoje lod urcite neni... Zajimavy je ze ty ostatni tam jsou furt a zrovna ta tvoje se ukradne...

baitruner2 - Profil | So 24.7.2010 12:35:25

Fery >> A-ha.Tak To jo.
Ted jenom jeste k tomu ukradeni.Tam To asi zas tak velky problem asi nebyl.Cesta az do vody.!!:-((
Jinak preju aby jsi mel stesti a nasla se.
Budu slidit dal.

Fery - Profil | So 24.7.2010 12:32:19

baitruner2 >> ahoj..dík za zprávu..tam jsem ji původně měli ukotvenou,takže nepředpokládám,že by si ji tam někdo ukotvil..jsou tam i podobné..jinak děkuju a prověřím to..

baitruner2 - Profil | So 24.7.2010 11:47:00

Jenom jsem projizdel a bouchla Me do oci ta lodka.Kdybych mel s sebou fotak tak bych ji i vyfotil,ale bohuzel jsem ho zapomnel doma.

baitruner2 - Profil | So 24.7.2010 11:33:36 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Fery >> Cau jenom se chci zeptat jestli si tu lod nasel?
Zrovna ve ctvrtek jsem projizdel kolem nakych zaparkovanych lodich po te hrazi a takova podobna tam byla zakotvena vedle dalsich lodek.Akorat nemela to viko na hore a byla jeste ukotvena 2x lanama ke brehu.Byla taky takovahle do spicky a vinova?
Odkaz na zobrazenou mapu:

http://www.mapy.cz/#mm=TtTcFP@ax=138261888@ay=13177​1648@at=Lodka@ad=Tady%20To%20bylo.@x=138265472@y=13​1762432@z=14

PS:Treba ji tam ma nekdo podobnou,ale zkusil jsem To.

jurasoft - Profil | Čt 15.7.2010 15:40:49 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

když jsem psal o zabezpečení lodi měl jsem na mysli třeba tohle zařízení http://www.aukro.cz/item1146879961_gps_vyhledavac_g​sm_gprs_zabezpecovaci_zarizeni.html při ceně lodě jakou byla ta frantova to stojí skoro zadáčo....

jarda 2004 - Profil | So 12.6.2010 1:10:52

Dalas >> Naprosto souhlasím bezohlednost a solidarita už je dávno pryč a závist a demagogie vládnou. Ať tak nebo tak je to praečina hrubého zrna a jen škoda že se zrušilo pranýřování.

Dalas - Profil | Pá 11.6.2010 23:04:47

Fery, Jarda- ale já s Váma kluci naprosto souhlasím, máte pravdu, já se jen pokusil komentovat proč.. a jaký je stav v lokalitě.. a potažmo ve společnosti. Ruky sekat!

bombardák - Profil | Čt 10.6.2010 19:11:09

Royalle with Cheese 31,95 - 10.6.2010 15:40:56 >> - třeba záleží na tom, jaký máš k ukradené věci vztah...já možná v okamžiku ztráty mého kostitřasu, větší než Ty ke svému ,, bavcovi"... při drzosti zloděje a vlastně v několika vteřinách, jsem byl na pokraji infarktu. Korunu tomu nasadil známý, který šel okolo a mne stepujícího ve značkovém cyklostylu - popichl otázkou - kuwa, co tady nacvičuješ !? Jinak bavorské sedmé nebe, jsem chvilku kočíroval - parádní svezení (730d) v automatu - klimat. sedačky. Předpokládám, že jsi po krádeži, postupoval, jak radí ,, Jirka Šachl " tedy ,, lege artis " a policie čr Ti vyhověla..

Fery - Profil | Čt 10.6.2010 18:57:15

judas.d >> nenašel:-(

Fery - Profil | Čt 10.6.2010 18:57:03

Dalas >> ahoj..když to vemu pohledem slušného domorodce,který chytá podle pravidel máš určitě pravdu..jen mi přijde na mysl..kolik takových lidí,kteří všechno na Mlýnech dodržují ještě je?..a pokud budu slušný a poctivý rybář,budu mít sílu a povahu někomu jít v noci úmyslně potopit loď?..neni v tom víc závisti,než slušnosti?..řekl bych kdo jsi bez viny,hoď po mě kamenem..řekl bych,že to jak se chováme u vody a k sobě navzájem je jen zrcadlem celý společnosti a závist je bohužel jedna z nejčastějších vlastností našinců:-(

axcat - Profil | Čt 10.6.2010 15:38:53

Johni >> ahoj to maš pravdu vetšinou s lodí odjedou nekam jinam a potom ji nalozi a kor u tak těžky me lodku taky čorli nejaky svině a museli s ni odjet po vodě jinam .

judas.d - Profil | Čt 10.6.2010 15:16:21

Tak co kamaráde už jsi ji našel?

jarda 2004 - Profil | Čt 10.6.2010 14:53:27

Dalas >> Určitě máš v něčem pravdu ale tohle hraní na domácí a přespolní nebo Pražáky a Brňáky a další dementní dělení není záležitost dnešní doby nebo lidí co chytají na koule tohle se dělo i za hluboké totality kdy jsi přišel k autu a kola prořezaná okénko vysklené a podobné chuťovky. A prodávání ryb z vod, které popisuješ je hlavně specialita místní a ne jen těch cizáčků. Ona každá mince má dvě strany. A jestli nějaký ulítly buran nesnese jiného vedle sebe tak mu to má říct ale né ničit jeho majetek.

neile - Profil | Čt 10.6.2010 14:37:03

Osobně mám zkušenosti s krádežemi loděk na Dalešické.Laminátku mi ukradli už 2x. a jednou jenom vesla. Poprvé asi před 8 lety, po zimě, a po oznámení na Policii vyšel v rubrice Krimi v místním plátku článeček o tom,že byla ukradna lodka ....a čirou náhodou byla spatřena na pláži u Koněšína,což mi náhodně řekla rybářská stráž ,takže jsem ji našel.Loni mi ji nějaká k****a ukradla podruhé.Byla snad nezanedbanějšáí lodka široko daleko-a přesto se hodila a opět na Koněšské pláži.Tentokrát už jsem ji neviděl.ALe poradím ti.slyšel jsem,že to kradou tlupy z Ostravska-slušní rybáři tam odtud prominou-a prodávají je na internetu.takže sleduj inzeráty,ona se někde objeví.U nás ukradli z baráku dětský kočárek a našel se opět na ostravsku.Přes inzerát.K údivu majitelky jí ho ovšem zatím policia naše slavná nevydala...inu ,to je ta demokracie.Slušnýmu ukradnou kdeco,a když si to sám najde,ještě mu Policie zabrání v tom,aby mu jeho majetek byl navrácen...svinská doba! Osobně znám několik lidí,kterým tam byla loďka ukradena.....

jurasoft - Profil | St 19.5.2010 18:56:04

bombardák >> teorie ? možná..přít se nebudu, každý stojíme jinde a máme jiné možnosti..na někoho policie jen mrkne okem a jinému vyhoví..proč to tak je já nevím..

bombardák - Profil | St 19.5.2010 18:13:48

jurasoft >> Jirka Šachl - 19.5.2010 7:32:21 >> No napsal jsi to hezky, myslíš to dobře, ale mám pocit,že jsi se dostal na úroveň teorie. Praxe je poněkud jiná. Všechny Tebou navržené postupy jsou v praxi naprosto k ničemu. V našem Kocourkově, je většinou normální postup, pro hromadu dacanů jen důvod k lehkému úsměšku. Jediný adekvátně zvolený postup, je ,, Dalasův "... mírně upravený...Připomněl jsi mě, krádež vlastního kola. O kolo jsem přišel, během několika minut a mohu Ti říct, že se o mě pokoušel infarkt. V tom okamžiku, nešlo o peníze, i když 30 - 40litrů je pro každého dost peněz, ale pozdější nahlášení na policii - to bylo probuzení. Místní bystrý ,, Katány " mi s otlačeným čelem - čerstvě probuzený, řekl na rovinu - hele to nemá cenu, máme 1170 nahlášených kradených kol a objasněnost je nulová. Takže nějaké focení, doklady o koupení, pojistky jsou toliko na dvě věci... S loďkama se to má asi takhle... Tu přihlašuješ na příslušné povodí řeky - na Vranclu je to povodí Moravy. To neručí za nic a pouze Ti vydá nějaké číslo, které si napíšeš na příď lodě. No a policie i pokud se snaží občas něco objasnit, hledá v tomto případě jehlu v kupce sena. Pokud jsi vlastnil nějakou ,, keňu " - znáš ten problém s častou opravou laminátky, takže se Ti většinou uloží v makovici opravované ( laminované ) záplaty a jelikož jsou lodě většinou staré desítky let, pak jsou tyto ,, opravy " v mnoha případech naprosto signifikantní pro případnou pozdější identifikaci. Stejně tak, si svého miláčka nějak upravuješ - k obrazu svému. Tu opravíš lavičku, tam našroubuješ nerez matičku a pokud po čase najdeš i když přestříkanou lodičku - prostě to dámské přirození vyobrazené na dnu zátky, se zlodějům vyměnit asi nechtělo. Abych to uzavřel, byla to haluz, jak sviňa. Místo krádeže bylo vzdálené, ale možná díky tomu, že nejsem s kamarádem kaprař a díky vláčce projedeme dost velké vzdálenosti, lodička se našla. Co se týká nahlášení a případnou identifikaci - kamarád nechal na místě nálezu vzkaz se jménem a tel. číslem s nabídkou setkání na tehdejší služebně ve Vranově. Nikdo se dodnes neozval. Co se týká těch titanových řetízků a zámků - to jsi snad nemyslel vážně .. To možná pražáci jsou tak rozmařilí, ale normální uživatel rybářské loďky, tady na Moravě používá většinou ten úplně obyčejný řetěz na kozu a ten úplně nejobyčejnější jednostavítkový zámek za pár kaček - víš proč ? Vše se dá uřezat i titan a čím dražší a složitější zámek - tím dřív je plný písku a bordelu a tím dřív k ničemu...

boyscout - Profil | St 19.5.2010 16:08:42

Dalas >> no jo, je v tom hodně pravdy. Osobně jsem loni jel jen tak zavláčet z lodě jeden den loni v listopadu na D5 a cestou jsem uprostřed nádrže narazil na 2 lodě. V každé z nich 2 rybáři a 12 !!! nahozených prutů. Viděl jsem stojany s pípakama i kačeny s rybkama, takže se snažili opravdu maximalizovat možný úlovek. A vyjížděli s toho zhluku maringotek naproti Strachotínu. Těžko říct zda domorodci nebo někdo kdo si jen pronajal jednu maringotku např. na týden na dovolenou. Ale každopádně pěkný hnus.

malamut - Profil | St 19.5.2010 16:04:08

Dalas >> moc často na tvůj příspěvek nenarazím, ale když, tak musím dát zapravdu a souhlasit :-)

Metax - Profil | St 19.5.2010 16:00:42

Dalas >> V celku s tebou souhlasím až na jedno. Nemůžou se přeci divit, když chodí na jedno místo 50 let s foukačkou, že toho už moc nenachytaj. Ty ryby snad taky nejsou úplně blbý. Ale jinak s tebou naprosto souhlasím. Většina kaprařů se chová jak blbci u vody. Jsem taky z 80% kaprař a neřikám že jsem zlatej, chytám nonstop, bivakuju, ale všechno dělám tak, abych tim NORMÁLNÍ lidi nes..al. Tím samozřejmě nechci nijak napadat Feryho. Neznám ho osobně, ale tady na Mrku se projevuje jako slušný rybář, který chytá srdcem a já mu to věřím.. Catch and release ;-)

Kose - Profil | St 19.5.2010 15:42:52

jurasoft >> Jirka Šachl - 19.5.2010 15:38:23 >> vím, o něčem podobném... místní pěstitel něčeho se o to celej rok stará (a kdo dělá v zemědělství tak ví jaká to je hokna) a pak jeden den měl pole rozježděný křížem krážem tak, že to mohl rovnou zaorat... tak se pak nedivte, že jsou nas...

jurasoft - Profil | St 19.5.2010 15:38:23

ještě mě něco napadlo..zavání to ale pak tím co se mi vůbec nelíbí..jezdil jsem pár let na pakárenskou vodu (pakárna neustálé kontroly od porybných) laba 20-04 doubka..mrtvé rameno labe..jako přespolní jsem jezdil autem a parkoval na panelovém parkovišti vedle příjezdové asfaltové komunikace..tedy ne žádná tráva..pozemek ne obce ale armády...jezdil jsem tam až do té doby kdy jsem při příjezdu (je tam zahrádkářská kolonie okolo které ta komunikace vede) uviděl značku zákazu vjezdu s dodatkovou tabulkou, že to neplatí pro majitele chat v kolonii..takové zákazy prostě ignoruji..mám tu stejnou díru do zadku jako oni...2x jsem tam ještě byl..po druhé jsem po příchodu k auto toto našel na discích a bez ventilků..no a zkuste vyřešit jak nafoukáte gumy někde uprostřed ničeho a bez ventilků...řešení si už nepamatuji ale tenkrát jsem vážně uvažoval, že seženu semena bolševníka a v zimě jimi nacpu sněhové koule a pořádně pobombarduji ty překrásné pražácké zahrádky...
když se budeme navzájem takhle k sobě chovat tak to nebude dobře dopadat...akce vyvolává reakci ...vždy...