Pojďte být milí a zdvořilí

Dobrý den vážení kolegové,

ač jse zde zaregistrován teprve krátce, tak věřte, že se zde na Mrku pohybuji již delší dobu a občas si pročítám různé diskuse. Co mě zaráží, tak je klesající úroveň verbální komunikace v otázkách i jiných pokecech. Hýří to zde vulgarismy, nadávkami a osočováním. Copak tohle máme my coby zastánci petrova cechu zapotřebí? Rybařina je krásný koníček, kde se snoubí relaxace s napětím a radosti z hezkého úlovku. Na světě je tolik nenávisti a příkoří. Musíme tedy i my přikládat ono pověstné polínko do ohně a šířit kolem sebe zášť? Tuto otázku jsem založil coby diskusi a budu rád za vaše názory ohledně současné komunikační morálky nás rybářů. Doufám, že otázka se ponese v poklidném a vstřícném duchu a že si zde hezky popovídáme

s pozdravem Jarmil Koloušek
Autor diskuse: Jarmil Koloušek - Profil , 9.12.2009 všeobecné - ostatní
99 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Pá 9.3.2012 9:12:59 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Netipa - poslední hrdina MRKu >> Zkouška, Zkouška, Zkouška. Budu milý a zdvořilý, budu milý a zdvořilý, budu milý a zdvořilý. Zkouška, zkouška, zkouška. Budu milý a zdvořilý, budu milý a zdvořilý, zkouška, blablabla. Všechno bude krásné, respektive nádherné. Vše bude ve zlatě. Až to bude vše ve zlatě, to teprve bude něco. Kdo píše ve zlatě, má moc, kdo má moc má peníze a kdo má peníze, má ženy. Zkouška, zkouška, zkouška, budu milý a zdvořilý, balalalalalalaalalalal, tralalalá, zkouška - 4.11.2010 10:22:53 >>

    Nvahaj - Profil | Čt 4.11.2010 10:24:08

    Netipa - poslední hrdina MRKu >> Chápu, že těď v období dušiček měl jiné povinnosti a neměl čas studovat všemocný a všeobjímající kodex:-)))

      NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 4.11.2010 10:22:53

      vahaj >> pan Koloušek kodex již nezažil

        Nvahaj - Profil | Čt 4.11.2010 10:20:24

        Netipa - poslední hrdina MRKu >> Vždyť tu byl:-)))

          NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 4.11.2010 9:44:51

          Podle mě kodex přinesl na Mrk onu kýženou slušnost a pan Kolibřík (čti Pamela) zase tolik potřebnou báječnost. Škoda, že se tohoto okamžiku pan docent nedožil. Byl by jistě velmi potěšen a štěstím by si výsknul

            NAzbest - Profil | Čt 20.5.2010 22:22:54

            Martin... >> tak tak....Plnou ParouBACK.....

              NJarmil Koloušek - Profil | Čt 20.5.2010 21:59:34

              Azbest >> Dobrý den kolego,
              já s vámi cítím. Ona současná politická situace v naší republice je přinejmenším pro mne rozčarováním. Pana Paroubka jsem coby politika přestal akceptovat již před několika lety. Je to smutné, avšak tento člověk svým arogantním jednáním, zvráceným populismem a (nebál bych se označit) kultem osobnosti vrhá stín na celou sociální politiku. Nejsem zastáncem levice ani jsem ji nikdy nevolil, ale pokud by naše ekonomika nebyla tak blízko recese a naopak vzkvétala, tak by jistě správně a kultivovaně zvolená sociální politika byla pro tuto zem přínosem. Již mnozí velcí ekonomé dokázali, že pravidelné střídání levicových a pravicových vlád má za následek stabilitu národa. Ovšem s panem Paroubkem coby "tváří" obyčejného občana je toto opravdu nereálné.

              s pozdravem Jarmil Koloušek

                NMartin... - Profil | Po 12.4.2010 10:19:05

                Azbest >> ParoubEGG? toho radši nekomentovat a zdržeti se názoru....ještě bych si zkazil den :-)

                  NAzbest - Profil | Po 12.4.2010 10:15:58

                  Hrome a carramba!Jsem tak rozdurděn na odporného Paroubka,že si musím někde v intencích možností bleskově ulevit.
                  Paroubek je neskutečný falus!

                    NAzbest - Profil | Pá 12.3.2010 12:19:24

                    JKL >> lůza a chátra se těmito atributy vyznačovala vždy a vymezovala se jimi vůči normální společnosti,což je neměnné.
                    Naštěstí se to každého nedotkne.

                      NJKL - Profil | Pá 12.3.2010 9:42:43

                      Azbest >> Ti už se neobtěžují ani s tou hranou zdvořilostí .... Ono je to i pochopitelné - nic nelahodí sluchu jedince s nižším IQ tak jako přisprostlé urážky oponentů.Volič rozumný má jasno, o toho bojovat netřeba.

                        NAzbest - Profil | Út 9.3.2010 13:47:10

                        Jdu si sem oddechnout.Do prostředí,kde neobtěžují vydráci a hmyz v podobě kolibříků:-))

                          NAzbest - Profil | Pá 5.3.2010 19:01:54

                          JKL >> pravdu díš Jiříku.
                          Již jen rétorika politiků je jasným příkladam tohoto...

                            NJKL - Profil | Čt 4.3.2010 12:58:37

                            Azbest >> Je pozoruhodné že i na tomhle serveru lze objevit kultivované prostředí. Nevycházím z údivu. Nicméně bych podotknul, že slušnost a zdvořilost jsou dva různé pojmy - a srůzným významem. Jakkoli platí, že slušný člověk bývá (alespoň v odpovídajícím prostředí) i zdvořilý nelze vyvozovat, že člověk zdvořilý je i slušný. Ba naopak - nápadná zdvořilost bývá varováním. Ale to jen na okraj.

                              NJarmil Koloušek - Profil | Čt 25.2.2010 0:30:22

                              Azbest >> Ale kolego netřeba mne zde takto vychvalovat. Na toto opravdu nejsem zvyklý a začínám se červenat. Jinak tedy dobrý den a jak se máte? Dlouho jsem vás zde neviděl

                                NJarmil Koloušek - Profil | Čt 25.2.2010 0:29:01

                                Kraťas82 >> Dobrý večer vážený kolego,

                                já se nejprve omluvím, že na vás reaguji se spožděním. Tato prodleva byla způsobena delší výpravou, kde jsem neměl přístup k internetu.
                                Jinak já vám děkuji za uznání a velice si ho vážím. Je hezké, že jste sem zavítal a že se zajímáte. Víte já odjakživa razím myšlenku, že pokud je někdo hrubý, je to pouze tím, že mu na jeho hrubost jiný reaguje téže hrubostí. Pokud budete jednat v klidu, kulitovovaně a bez vulgarit, většina zahořklých jedinců po určitém čase samovolně přejde na umírněnější výrazivo. Ale nemyslete si i já mám občas slabé chvilky a sem tam někoho okřiknu. Snažím se to však činit na úrovni "kárání", tedy pokusit se dotyčnému vysvětlit, co mi v daný okamžik na něm vadí a rozumnými argumenty se jej pokusit nasměrovat, popřípadě si s ním v klidu pohovořit. Víte mnohé rozstržky jdou většinou velice lehce vyřešit klidným dialogem. Pokud na sebe dva dotyční budou řvát, nedoberou se oba nikam a konverzace, potažmo jádro věci, zůstane na mrtvém bodě. Setkal jsem se již několikrát s jedinci, kteří mě neustále atakovali vulgaritami a pokoušeli se mě orálně hanit. Jakékoliv mé snahy o rozumnou konvertaci hatili již v počátku. S takovými lidmi se opravdu nemá cenu bavit a proto jsem konverzaci s nimi ukončil.

                                já doufám, že jsem vám to vysvětlil dostatečně a s přáním dobré noci se s vámi loučím

                                Jarmil Koloušek

                                  NAzbest - Profil | Ne 7.2.2010 19:56:03

                                  Kraťas82 >> mohu z několikrát opakované zkušenosti poptvrdit,že Jarmil Koloušek je majitelem mozku,IQ i EQ a jako takový se nikdy nedal strhnout ko oplácení zlého zlým.
                                  Nenechá se vyprovokovat a je imunní i vůči urážkám.
                                  Je to i tím,že snad nikdo nemá důvot takového člověka napadat a když už se o to pokusí-pohoří.
                                  Svatá nátura:-)

                                    NKraťas82 - Profil | St 3.2.2010 9:52:50

                                    Jarmil Koloušek >> Zdravím Vás

                                    Musím uznat že Váš styl psaní se mi líbí, musíte být vážně kliďas... Fandím Vám ať Vám to vydrží!! Bez jakékoliv ironie!! Docela by mě zajímalo, jestli když jste na všechny takhle slušnej v diskuzích se přesto najde někdo, kdo Vám to oplácí přesně opačně?? Jinak přeji hodně úspěchů u vody.

                                    S pozdravem a uctou Kraťas82

                                      NXAXAP - Profil | Po 1.2.2010 20:12:58

                                      Jarmil Koloušek >> Drahý Jarmile,

                                      hovořím plynně česky, anglicky, bulharsky, makedonsky, slušně též rusky, slovensky, polsky, srbsky, rozumím německy, francouzsky a španělsky, nicméně litevštinu opravdu neovládám vůbec. A úplně mi bude stačit, když po Jejich aktivitě prostě a jednoduše salamandrů přibude.

                                      Uctivá poklona!

                                      XAXAP (čtou Chachar, použita cyrilice)

                                        NJarmil Koloušek - Profil | Po 1.2.2010 20:00:32

                                        XAXAP >> Vážený Martine,

                                        já vám děkuji za zájem. Pakliže by byl z vaší strany apel, je zde možnost poskytnout vám kopii této publikace. Bohužel se objeví v odborných kruzích v litevštině a pokud tento jazyk příliš neovládáte, jsem ochoten vám po ukončení výzkumu zaslat své poznámky v češtině, nebo, chcete-li, v němčině.
                                        Jinak bych vám chtěl poděkovat, že jste se stal takřka výhradním pisatelem v této otázce. Je vidět, že jsete milý a zdvořilý člověk a já vám fandím.

                                        s pozdravem Jarmil Koloušek

                                          NXAXAP - Profil | Po 1.2.2010 19:53:41

                                          Jarmil Koloušek >> Drahý Jarmile,

                                          sic salamandři jsou mými oblíbenými zvířaty, Jejich práci chápu jako přínosnou a rozumím občasným výpadkům návštěv. I již zmiňovaný profesor Hnátek, který se sice zabýval jiným rozmnožováním, by měl z Jejich výkumů radost! Držím své palce a fandím Jim!

                                          Uctivá poklona!

                                          XAXAP

                                            NJarmil Koloušek - Profil | Po 1.2.2010 16:53:56

                                            XAXAP >> Dobrý den Martine,

                                            ač byl můj výzku prozatimně přerušen nepřízní počasí, stále mám mnoho práce ať již se studenty nebo spolupráci s mými litevskými kolegy na jejich knize ohledně rozmnožování hermafroditních mloků v mokřadech. Nicméně i tak se snažím sem nakukovat a občas přispět svou radou ku prospěchu rybářského vývoje jedinců.

                                            s pozdravem Jarmil Koloušek

                                              NNetipa - Profil | Po 1.2.2010 16:34:07

                                              XAXAP >> Tak to je mi líto. Na druhou stranu se mu to stalo při činnosti, které věřil vytvářela u něj pocit spokojenosti.
                                              Máš pravdu. Vhodnější je opravdu slovo "přispěje"

                                                NXAXAP - Profil | Po 1.2.2010 16:18:44

                                                Netipa - poslední hrdina MRKu >> Netipa >> profesor Hnátek vycestoval do jihovýchodní Asie sledovat vývoj mutujících muněk a v Laosu zmizel. I když Royal with Cheese tvrdí, že se minulý týden objevil na lékařském kongresu o sepsi v Ostravě. Důkaz ovšem dosud nepředložil, takže je tato informace zatím pouze spekulativní.

                                                PS: dovolím si opravit tvé slovo "zautočí" na přesnější "přispěje".

                                                  NNetipa - Profil | Po 1.2.2010 16:13:24

                                                  XAXAP >> a propos co konkrétně se stalo s panem pofesorem Hnátkem? Nějak mi tato kauza unikla

                                                    NNetipa - Profil | Po 1.2.2010 16:12:08

                                                    XAXAP >> Tak to já nemůžu důvod určit. Pan docent má hodně práce a navíc spolupracuje na nějaký knize. Ale určitě ve volným čase se tady pohybuje co to jenom jde. Já ho mám v "přátelích" a skoro pořád mi to píše, že je aktivní. Takže asi pan Koloušek vyčkává, sleduje a ve vhodnou chvíli zaútočí. Ono méně je někdy více

                                                      NXAXAP - Profil | Po 1.2.2010 16:08:04

                                                      Netipa - poslední hrdina MRKu >> Netipa >> vnímám docenta Kolouška jako pěknou náhradu vzdělanosti a přehledu v Laosu zmiševšího profesora Hnátka. Je jen škoda, že se nezapojuje do debat v širším spektru.

                                                        NNetipa - Profil | Po 1.2.2010 15:22:00

                                                        esoxx >> Tak na tom se shodnem. Pan Koloušek je očividně vyjímka. Hezký den i tobě

                                                          Nesoxx - Profil | Po 1.2.2010 15:07:37

                                                          Netipa - poslední hrdina MRKu >> Netipa >> jistě se shodneme, že milý a zdvořilý do nekonečna být nelze ( až na výjimky formátu docenta Jarmila Kolouška, což troufám si říci může být dáno do jisté míry i geneticky ). Ale dny se prodlužují, světla přibývá a pevně věřím, že se v této Diskuzi opět objeví milé a přátelsky naladěné příspěvky členů MRKu napříč celým spektrem nezávisle na vyznání rybolovné techniky. S přáním hezkého dopoludne všem se loučím.

                                                            NNetipa - Profil | Po 1.2.2010 14:54:51

                                                            esoxx >> No pan docent je holt kapacita, co žije defacto jen pro ryby a přírodu. Ale tahle otázka hlavně v zimě, když jsou všichni nervózní z toho, že nemůžou chytat (vyjma dírek) a často a rádi se hádají, patrně moc neuspěje. To už lze vypozorovat z počátku týhle otázky, kdy každej měl k tématu co říct, ale postupně se téma vyčerpalo a nikdo už nejeví zájem

                                                              Nesoxx - Profil | Po 1.2.2010 14:52:07

                                                              Netipa - poslední hrdina MRKu >> Netipa >> :-)))
                                                              Tahle Diskuze by neměla zapadnout, ba naopak by měla být v Oblíbených povinně, pan docent Jarmil Koloušek dává svými příspěvky, názory a letitými zkušenostmi MRKu jiný rozměr, takový ........ lepší ........

                                                                NNetipa - Profil | Po 1.2.2010 14:43:39

                                                                esoxx >> Mno tak známe se osobně. Jinak by si pan docent určitě nedovolil nikoho takhle odpálkovat :-)

                                                                  Nesoxx - Profil | Po 1.2.2010 14:38:39

                                                                  Netipa - poslední hrdina MRKu >> Netipa >> ále ...... jak nad tebou pan Jarmil Koloušek nepříliš mile a zdvořile, leč stručně zlomil hůl, se znáte ? :-))

                                                                    NNetipa - Profil | Ne 31.1.2010 0:53:26

                                                                    esoxx >> copak. Něco tě při mém rozhovoru s panem kolouškem rozesmálo? :-)

                                                                      Nesoxx - Profil | So 30.1.2010 21:13:25

                                                                      Netipa - poslední hrdina MRKu >> Netipa >> vs. Jarmil Koloušek - ® :-)))))))

                                                                        Nvydrák - Profil | So 30.1.2010 21:12:01

                                                                        XAXAP >> Čoveče Xaxap,ty mluvíš jak kniha.Kam ty na to chodíš.Jsi opravdu tak distinguovaný?

                                                                          NJarmil Koloušek - Profil | So 30.1.2010 21:11:23

                                                                          Netipa - poslední hrdina MRKu >> Netipa >> Bohužel vy jste už ztracený případ vážený mladý kolego

                                                                            NNetipa - Profil | So 30.1.2010 21:08:09

                                                                            Jarmil Koloušek >> Já bych to zkusil

                                                                              NJarmil Koloušek - Profil | So 30.1.2010 20:57:38

                                                                              Koukám, že být zdvořilý, se dnes moc nenosí

                                                                                NJarmil Koloušek - Profil | So 30.1.2010 19:59:55

                                                                                XAXAP >> Já vám tímto děkuji za zajímavý rozhovor a za vaše názory

                                                                                  NXAXAP - Profil | So 30.1.2010 19:56:58

                                                                                  Jarmil Koloušek >> Drahý Jarmile,

                                                                                  rozumím Jejich pohnutkám, jsem však jako správný liberál odpůrcem podobně globalizovaného pojetí. Plně však Jejich rozhodnutí respektuji.

                                                                                  Uctová poklona!

                                                                                  XAXAP

                                                                                    NJarmil Koloušek - Profil | So 30.1.2010 19:54:16

                                                                                    XAXAP >> Vážený Martine,

                                                                                    samozřejmě oslovení Jarmile se nebráním, neb se tak přímo jmenuji. Bohužel na svých krocích v oblasti "výchovy" respondetů formou červené karty musím trvat, jelikož by jinak byla narušena má zdejší autorita. Tedy jde konkrétně o to, že pokud bych hříšníkům kartu červenou debral, byl by to signál pro ostatní v tom smyslu, že si nedokážu stát za svým a jsem lehce manipulovatelný.

                                                                                    věřím, že jste mé vysvětlení pochopil a jsem s pozdravem

                                                                                    Jarmil Koloušek

                                                                                      NXAXAP - Profil | So 30.1.2010 19:49:01

                                                                                      Jarmil Koloušek >> Drahý Jarmile!

                                                                                      Snad se Jich nedotknu používaje toto krásné české křestní jméno osamoceně, byť veskrze pochopím, že to může být Jimi bráno jako příliš familiérní, proto se Jim raději dopředu za toto použití omlouvám.

                                                                                      Velmi pozitivně kvituji Jejich zájem o pozvednutí kultury zdejšího prostředí a jak je snad z mého projevu zde patrné, rád bych Jim s tímto ochotně pomohl. Neodpustím si však drobný komentář k jistě opodstatněnému vyloučení Jimi zmiňovaných hříšníků. Již staré moudro říká, že chybovati jest lidským a odpouštění zas božským. Navrhuji Jim tedy přiblížit se zase o kousíček blíže tomu božskému a změnit jim bravu karetní na žlutou. Myslím, že výchovný efekt Jimi stanovený bude zachován a povede k stimulaci lepšího chování zde.

                                                                                      Uctivě se klaním a vyřizuji srdečné pozdravení celé Jejich rodině!

                                                                                      XAXAP

                                                                                        NJarmil Koloušek - Profil | So 30.1.2010 19:41:10

                                                                                        Dal jsem si tu práci a pročetl několik celých diskusí. Očividně se tu nachází jedinec, který si řáká Malda, který je neustále popichován a troufám si říci doltačen k agresi. Zřejmě se jedná o hodného člověka, který je však bohužel velice vznětlivý, čehož využívají někteří kolegové, kteří ho pošťuchují. Malda působí velice skromně až prostě a i přes svůj chatrný pravopis se snaží z počátku vést klidnou diskusi. Vyzývám tedy Maldu aby zde přednesl vše, co ho trápí bez obavy, že bude napadán. Toto mu v této diskusi opravdu nehrozí

                                                                                          NJarmil Koloušek - Profil | So 30.1.2010 19:32:46

                                                                                          XAXAP >> Dobrý den vážený kolego,

                                                                                          děkuji vám za dotaz. Je vidět, že vás to zajímá. Tuto diskusi vedu v příjemném a poklidném duchu a to vyžaduji od respondentů. Jedinci, kteří se i přes můj apel několikrát a to záměrně chovali vulgárně jsem musel pro dobro této otázky vyřadit ze hry.

                                                                                          s pozdravem Jarmil Koloušek

                                                                                            NXAXAP - Profil | So 30.1.2010 19:28:16

                                                                                            Jarmil Koloušek >> Jarmile Koloušku, nerad vás vyrušuji, poníženě bych se chtěl optati, co dělají v takto mírumilovné otázce ty červené karty? Byl-li byste tak laskav a vysvětlil mi to, budu vám zavázán. Předem děkuji za příkladnou ochotu!

                                                                                              NXAXAP - Profil | So 30.1.2010 19:24:50

                                                                                              Dobrý den uctivě vinšuju!

                                                                                                NAzbest - Profil | Út 19.1.2010 10:31:36

                                                                                                Netipa - poslední hrdina MRKu >> Netipa >> no to ne,ale on se člověk může chovat slušně a nemusí o tom dokola žvanit,jak je to úžasný:-))
                                                                                                Protože mi občas ujedou nervy a s někým se do křížku prostě pustit musím,tak se sem budu chodit po boji uklidnit:-)

                                                                                                  NNetipa - Profil | So 16.1.2010 14:24:09

                                                                                                  Sven >> Očividně to tu bude každoroční jednodenní debata, kdy všichni omámeni vánoční atmosférou budou v pokušení chovat se mile

                                                                                                    NSven - Profil | So 16.1.2010 13:13:34

                                                                                                    Netipa - poslední hrdina MRKu >> Netipa >> musíš vydržet do příštích Vánoc :-)

                                                                                                      NAzbest - Profil | So 16.1.2010 12:57:21

                                                                                                      Mne jo:-),ale tady zatím není ke komu.-))

                                                                                                        NNetipa - Profil | Pá 15.1.2010 19:29:55

                                                                                                        To už nikoho nebaví betj milej a zdvořilej?

                                                                                                          NAzbest - Profil | So 26.12.2009 19:07:41

                                                                                                          vydrák >> radši-no comment.Naštěstí máš dost rozumu i za mne Ty i "vo vánocích".....

                                                                                                            Nvydrák - Profil | Čt 24.12.2009 16:09:50

                                                                                                            Azbest >> Vo vánocích někomu nadávat do hajzlů?Že se nestydíš.Je vidět,že si rozumu mnoho nepobral.Hezký svátky.

                                                                                                              NTichej - Profil | Čt 24.12.2009 16:05:05

                                                                                                              přeji všem pohodovej večer plný spokojenosti

                                                                                                                Ncindy - Profil | Čt 24.12.2009 11:53:25

                                                                                                                Všem milým a zdvořilým lidem přeju krásné vánoce, klid a mír v duši a taky nějaký ten rybářský dáreček pod stromečkem.

                                                                                                                  NAzbest - Profil | Čt 24.12.2009 11:13:20

                                                                                                                  Ke dnešnímu dni se slušnost a vlídost hodí zvlášť hodně,takže Vám přeju klid a mír,žádný jehovisty,komunisty ani jiný hajzly a mějte se fajn.
                                                                                                                  http://www.youtube.com/watch?v=OWXB2_n3qzU&feature​=related

                                                                                                                    NAzbest - Profil | St 16.12.2009 18:29:25

                                                                                                                    Flip >> :-))) myslíš zřejmě hodinky v prstýnku-ano,takové se také vyrábějí:-))

                                                                                                                      NFlip - Profil | St 16.12.2009 18:28:05

                                                                                                                      Azbest >> dobrýý-a nebo taky omyl miláčku to není prstýnek ,to jsou hodinky:-)))

                                                                                                                        NAzbest - Profil | St 16.12.2009 18:24:02

                                                                                                                        Flip >> Ale ono se dá přece i erotiku porvozovat v intencích slušného chování.
                                                                                                                        Například komunikace typu:"Takhle se vám to zamlouvá drahá?",nebo:"Kdybyste mohla při této technice nepoužívat zuby...",či "Skvěle!Jste nesmírně kvalitní milovnicí!",případně i: "Promiňte,ale v této oblasti depilace neproběhla příliš dokonale,že?" je jistě žádoucí a velmi vstřícná,stejně jako vzrušující:-))

                                                                                                                          NFlip - Profil | St 16.12.2009 15:31:34

                                                                                                                          Jarmil Koloušek >> no taky už nejsem svěží jako ranní rosa,a životní zkušenost mě naučila filozofii ,že někdy člověk musí být tím dr.Jekylem a jindy zase mr.Hydem.:-(

                                                                                                                            NJarmil Koloušek - Profil | St 16.12.2009 15:27:10

                                                                                                                            Flip >> Ano hodný člověk do v dnešním světě jen těžko někam dotáhne, jelikož mu všichni hází klacky pod nohy a on z přesvědčení není ochotnem jim platit stejnou mincí. Nicméně pak je zde jakési morální uvědomění, kdy si člověk řekne, že ať si jsou ostatní zlí a hamižní. Co z toho mají? Pořád ve stresu, pořád se s někým dohadují, hádají. To se nezlobte, ale tudy se ubírat nebudu.

                                                                                                                              NFlip - Profil | St 16.12.2009 15:23:01

                                                                                                                              Jarmil Koloušek >> no to je právě ten kámen úrazu-jsou místa na zemi,kde s tou slušností akorát dojdeš k rozvodu.Ne nadarmo se říká,že největší zradou na světě je, když manželka vymění manželovo zlaté srdce za sousedovo ocelové péro:-(-jo to je život

                                                                                                                                NJarmil Koloušek - Profil | St 16.12.2009 15:17:51

                                                                                                                                Flip >> To máte naprostou pravdu kolego. Dnešní moderní žena se nenechá utáhnout na slušné muže ve středních letech, nýbrž na mladé zajíčky sršící testosteronem na sto honů, kteří pro ránu nechodí daleko

                                                                                                                                  NFlip - Profil | St 16.12.2009 15:15:09

                                                                                                                                  Jarmil Koloušek >> no jestli vono to není tím,že i taková sestřička má před spaním raději brutální sex,než četbu Káji Maříka :-)- a přitom o souloži je taky někde neslušné si vyprávět-o tom Kájovi můžeš diskutovat všude:-)))

                                                                                                                                    NJarmil Koloušek - Profil | St 16.12.2009 15:14:02

                                                                                                                                    Flip >> No vidíte to jaký jsem popleta :-)

                                                                                                                                      NFlip - Profil | St 16.12.2009 15:13:08

                                                                                                                                      Jarmil Koloušek >> ajajaj -koukám kolego,že byste potřeboval navštívit jiné oddělení-samomomluva -to je věru zlé:-)))

                                                                                                                                        NJarmil Koloušek - Profil | St 16.12.2009 15:11:47

                                                                                                                                        Jarmil Koloušek >> Bohužel jak vidíte, tak se sem žádné sestřičky nehrnou :-)

                                                                                                                                          NFlip - Profil | St 16.12.2009 15:07:05

                                                                                                                                          Jarmil Koloušek >> souhlas ,ale v tom lazaretu by měly být taky nějaké sestřičky,které by na bolístku pofoukaly.Zatím tu narazím pokaždé na dvě staré škatule, co si z nedostatku práce ty škeble leští sami mezi sebou-tak o takovej špitál by asi nikdo v privatizaci nestál:-)))

                                                                                                                                            NJarmil Koloušek - Profil | St 16.12.2009 15:01:16

                                                                                                                                            Flip >> Možná máte pravdu kolego, avšak tato otázka coby kovbojka koncipována nebyla. Právě naopak. Měl by to být jakýsi zdravotní stan na bitevním poli, kde by se léčilo ranění z okolní války

                                                                                                                                              NFlip - Profil | St 16.12.2009 14:56:50

                                                                                                                                              Tichej >> třeba.A hlavně jak se rozezná slušnej sprosťák od neslušného slušňáka.:-)

                                                                                                                                                NFlip - Profil | St 16.12.2009 14:54:37

                                                                                                                                                Jarmil Koloušek >> no jo,ale když se nestřílí,tak to není správná kovbojka:-)))

                                                                                                                                                  Červené karty: NeBeroun alias Qwert, Venca888