Pozitivní a negativní zkušenosti se zahraničními (i českými) muškařskými e-shopy

Nevím jestli to k něčemu bude, ale již 2x během krátké doby se mi stalo, že si eshop stáhnul peníze a zboží neposlal. Chtěl bych zde uvést seznam e-shopů, které jsou problémové, aby již příště nikdo nenalatěl a zbytečně nepřišel o peníze nebo drahocený čas při dohadování s prodejcem. No a když už budete v tom,tak uveďte prosím který eshopy vám dělají jen radost.Díky všem.
Autor diskuse: Bono 27,15 - Profil , 9.1.2009 muškaření - ostatní
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nnulák - Profil | Čt 16.3.2017 10:37:43

Ok, diky uz jsem objednal.

NBono 27,15 - Profil | Čt 16.3.2017 8:25:41

nulák >> úplně pohodový a vyzkoušený eshop. Mohu doporučit.

Ntomas.kovalcik - Profil | Čt 16.3.2017 8:14:05

nulák >> bral som od nich pár krát mucho veci a vždy bolo všetko OK.

Nnulák - Profil | St 15.3.2017 22:54:47

zdar, mate nekdo zkusenost s timto e-shopem http://www.garryevans.co.uk. Maji tam ted akci na Penn Affinity 8000 Ltd za 85liber s postovnim a balnym to dela nejakych 97liber(3000kc), tak premyslim jestli je vzit.

Nlikin - Profil | Út 6.1.2015 21:25:52

Kamofish, slušné chování, i když naviják podle objednávky už nebyl. Ihned volali a nabídli s velkou slevou kolečko z vyšší kategorie.

Nrybomil - Profil | Út 6.1.2015 8:03:18

Po nějakých úplně maličkých začátcích před cca 20 lety začínám znovu, nejsem schopný se tedy vyjádřit k dlouhodobé zkušenosti. Mám rád když vše funguje jak má a tak ZATÍM mohu vyjádřit spokojenost s HB Fly, JISI, Hanákem a Brčálem. Tropic asi bývávalo... teď spíš trága.
Jako že majitel eshopu 1x do měsíce cinkne a optá se na spokojenost s novými výrobky atp. to nejen potěší, to přímo zavazuje je zkoušet víc než ostatní. Někdo dělá prostě byznys trochu jinak...

NŘízek 5,125 - Profil | Po 5.1.2015 21:59:27

ja.ump >> eshop pro ně nebyl priorita.....

Nja.ump - Profil | Po 5.1.2015 20:44:43

PavelJ >> To ani nevím, že už tam nejsou. Jo Pučelík byl fajn. Zeman byl svéráz, jednou mi vynadal, proč jsem si u něho koupil šmejd, když jsem se zeptal proč ho prodává, tak po mně chtěl něco hodit. To bylo ale dávno.

Takhle - Proč si tedy zakládají E-shop, když to neumí, nebo si na to někoho nenajmou.

NPavelJ - Profil | Po 5.1.2015 18:49:50

ja.ump >> musím se trochu zastat Zemana. Myslím, že "staří pánové" vůbec nemluvili jazykem dnešních eshopů, jejich krám není počítač v garáži, naopak tolik vázacího materiálu v reálu je unikát. Někdo namítně, že má špatné zkušenosti s osobním jednáním majitele, ale mělo to svoje kouzlo... bez smajlíka nebo s ním. Naopak pan Pučelík je pro mne vrozem obchodnické nonšalance
Dnes to vlastní jiní lidé, myslím, že se můžeme těšit na solidní krám, včetně eshopu. Majitele osobně neznám, ale působí opravdu dobrým dojmem.

Nja.ump - Profil | So 3.1.2015 22:52:02

porthos >> Tak nebylo to nic zásadního, spíše mi možná vadilo, že výrobek nezkontrolovali před odesláním - jednalo se o naviják, nešla vyměnit cívka, byla zadřená. Původně jsem myslel, že něco špatně dělám já. Prostě po dvou telefonátech, kdy ze mne dělali vola. Jsem jim naviják zaslal, pak se omluvili a bez problémů zaslali nový. Řekli něco v tom smyslu, že se s tím ještě nesetkali. Proto s mírnými výhradami.

Nporthos - Profil | So 3.1.2015 21:57:40

ja.ump >> To já mám s Hanákem velmi dobrou zkušenost - vadné brodicí boty mi vyměnil bez mrknutí oka poštou do druhého dne. S Hends souhlasím - nedošlo mi vše, doba dodání dlouhá...

Nja.ump - Profil | So 3.1.2015 20:25:47

Mám dnes nějakou psavou :))), tedy
České:
ZCELA BEZ VÝHRAD
Fliesfactory, Hobby-G, Tropic-Liberec, Knápek, Flyfishingpoint, Fencl, u každé společnosti více odběrů + Gammarus, do té doby co byl v Plzni, pak jsem už u nich neobjednával

MÍRNÉ VÝHRADY
Hanák (vadné zboží, delší doba výměny)

VÝHRADY
Rybářskéhačky - zboží nedodáno (tungsteny) bez reakce, ozvali se po 2 měsících !!!
Hends, Zeman - nabízejí zboží, které není k dispozici

Nderata - Profil | So 3.1.2015 18:15:55

porthos >> jo jo, děkuji za rady mam to tam i tam stějně daleko cca. :)

Nporthos - Profil | So 3.1.2015 18:02:29

derata >> Jestli to nemáš daleko do Frýdku, tak asi ani do Ostravy na Dubinu - tam má obchod J. Křetek - U Brčála. Sice není tak na prodejně zásoben jako R. Šebesta, ale taky rád poradí. A pokud chceš koupit hotové mušky, tak u obou je kvalita výborná, to se můžeš spolehnout.
Ale jak začne sezóna, tak to chce trochu trpělivosti, protože vazači toho mají hodně. Mně osobně tahle trpělivost chyběla, proto jsem začal sám vázat, což je asi dobře :-).

Nderata - Profil | So 3.1.2015 14:07:34

statik >> ja vím už jsem tam byl :)

Nstatik - Profil | So 3.1.2015 14:04:33

derata >> nemáš to daleko,ve Starém Městě je to kousek za Fojtem před odbočkou na Skalici, je lepší si matroš osahat a v reálu vidět,ve skutečnosti je to vždy trošku jiné,chystám se tam na nákup,potřebuju nějaký Flexi Floss na nymfy a zajoše,koroptev jsem sehnal v Anglii .ale velikost oproti fotce z eshopu mě nemile překvapila,byla to asi nějaká dostihová mrška liliputka,někdy se nevyplatí ušetřit dvě stovky a raději koupit prověřenou kvalitu.

Nderata - Profil | So 3.1.2015 13:51:30

statik >> aspoň mě to donutilo k tomu že si začnu vázat sam... FMfly ma mušky dobre ale nakoupím si u něj materiál a budu zkoušet. Snad mi i poradí co koupit atd... jestli mi bude stačit obyč kralik nebo nějaky mix něčeho...

lepší si to pokazit sám než za to někomu zaplatit :D

Nstatik - Profil | So 3.1.2015 13:42:43

derata >> s tím vázáním mušek máš pravdu,byl jsem v obchodě co měl známý s jeho kamarádem a zrovna vázal mušky,dělal nějaké palmery a když jsem se ptal,proč nepoužívá na převázání nožek pomocnou vázací nit,tak mi řekl kdo by se s tím piplal a to je právě to,každý honí prachy a na kvalitu kašle,bohužel lidi co nevážou jsou odkázáni na tyto aušusy a takový pstroužek dokáže svými zoubky divy a při ceně 18-25 Kč za mušku je to drahý špás,naštěstí si vážu sám takže takové výdupy mi nehrozí .Romana Šebestu z FM FLY znám velmi dobře a dám za něho do ohně ruku,sám váže a váže i jeho brácha Mirek a mušky dělají na vysoké úrovni,myslím že je to kvalitní eshop 1+++++,jezdím kolem jeho obchodu a sem tam něco koupím, takže nabídka,kterou prezentuje je myslím přinejmenším velmi dobrá ,v případě nedostupnosti nějaké maličkosti lze nahradit zbožím jiného dodavatele,navíc tomu rozumí, takže umí při nejasnostech při výběru poradit,v kamenném obchodě má tolik věcí co jsem nikde jinde neviděl,je to prostě speciálka na muchu,kupuju fyzicky ,protože mi přijde nelogické kupovat přes net,když jedu okolo a můžu hodít pár slov ,ale v nabídce eshopu je nepřeberné množství výrobků ,v JISI jsem taky kupoval a spkojenost.

Nderata - Profil | So 3.1.2015 11:40:19

Ja kupoval u Monfish a trvalo to celkem dlouho... sice zavolali atd ale i tak mi to spíše přišlo jako vymluvy. A mušky co jsem mel od nich se pomalu samy rozvázaly ve vodě takže spíše nespokojenost. FM Fly super... umotal mi co jsem chtěl podle vzoru do druhého dne, dal slevu a ještě nějaky vzorek

NBosanac - Profil | Pá 2.1.2015 21:50:30

Pike >> Ja vim : -)

NPike - Profil | Pá 2.1.2015 21:24:02

Bosanac >> tak tohle slovo já nenapsal :-)

Nwelbin - Profil | Pá 2.1.2015 21:21:54

Bosanac >> dokonalost je k ničemu, pouze drobné vady dokáží zaujmout.
Že tě nesere furt jen rejpat,pane dokonalý:-)))

NTiIak - Profil | Pá 2.1.2015 21:19:40

porthos >> diky tak asi dám 1 pokusný nákup :)

NBosanac - Profil | Pá 2.1.2015 21:01:15

Pike >> Nadherne slovo zudaptuje .

Nhit - Profil | Pá 2.1.2015 20:49:17

Super přístup -JISI-opravdu nikdy nezklamal,,rychle dodal.Naopak -Monfish-hrůza!!Dvě objednávky a nedopadla ani jedna.Když jsem se sám po třech týdnech začal poptávat,slyšel jsem jen trapné výmluvy.Ale to je moje zkušenost...Určitě už ale jejich e-shop nikdy nevyužiji.

NPike - Profil | Pá 2.1.2015 20:46:54

Jak jsem tu už psal, nejraději nakupuji u JISIho. Díky velmi dobrému systému obchodu člověk přesně ví, co má obchodník skladem, Že je k dispozici ještě 56 háčků té a té velikosti, tolik špulek vlasce. Po nákupu se to samo zupdatuje. A to je prima, to já rád.

Nfajanek - Profil | Pá 2.1.2015 20:24:02

Mám jen pozitivní zkušenosti: JISI, Monfish, FM Fly, Brčál, Flies Factory... Vše bez problémů. To že občas není konkrétní nit nebo dubbing mi žíly až tak netrhá. A když se to stane, tak mi vždy dotyčný shop dal vědět mailem nebo po telefonu ať si zkusím vybrat něco jinýho. Za mě tyto shopy úplně v pohodě...

Nporthos - Profil | Pá 2.1.2015 18:43:10

TiIak >> fmfly můžu jen doporučit, spolehliví, rychlý, poradí, dokonce mi i v sobotu večer před státním svátkem zadarmo slepili rukojeť prutu :-).

Nwelbin - Profil | Pá 2.1.2015 15:19:03

TiIak >> Jako sage, pokud jsem od nich něco chtěl- zkušenosti dobré,vše skladem nelze mít :-)))

Nsage - Profil | Pá 2.1.2015 14:22:45

TiIak >> FM-Fly výborný zkušenosti-skvělá komunikace-když něco z objednaných věcí nemá,tak pošle třeba sms-objednávám tam tak 3x za rok:-)

NTiIak - Profil | Pá 2.1.2015 12:58:09

Nejaké skúsenosti s fmfly..net? majú všetko v ponuke skladom?

NTukan - Profil | Pá 2.1.2015 12:43:10

Pozitivní zkušenost z UK shopy: Fistec, Farlows, Sportfish, Tungsten Beads Plus.

NŘízek 5,125 - Profil | Pá 2.1.2015 11:17:00

statik >> sem to myslel tak, že to jako není jeden eshop,ale právě, že tam je více prodejců...

Nstatik - Profil | Pá 2.1.2015 10:31:04

TiIak >> muškové šnůry a nebyla to žádná bazarovka,je fakt,že jsem tam nic nekoupil už víc jak 2,5 roku a neznám ani jejich momentální nabídku,ty šnůry AIRFLO jsem tam koupil za polovinu toho co bych dal u nás a můžu tě ujistit,že to nebyly žádné ležáky,chytám na ně a jsou v naprostém pořádku.

Nstatik - Profil | Pá 2.1.2015 10:11:50

Řízek 5,125 >> Na Rakutenu je spousta prodejců ,jako např.e SPORTS,lure angle HAMA ,windyside,barret a spousta jiných a Rakuten je jenom zaštítuje,nechtěl jsem to blíže rozepisovat,dají se tam koupit věci mnohem levněji než jinde a možná jen tam,když pominu slavný EBAY,který je založen na úplně jiném principu,tj aukce a taky spousta vyčůranců,no a o AUKRU ani nepiš,stačí se podívat co se tam prodává.

NŘízek 5,125 - Profil | Čt 1.1.2015 21:27:48

statik >> rakuten je ale něco jako aukro nebo ebay....

NTiIak - Profil | Čt 1.1.2015 21:04:19

statik >> V tom taclediskonte v UK si kupoval čo konkrétne? nie je to náhodou stránka akoby bazár na staré veci velmi nízkej kvality :)?

NVašek74 - Profil | Čt 1.1.2015 15:15:15

Zdravím, sice jsem nekupoval muškařinu, ale jeden negativ na Braunstar- objednal jsem běžné zboží-od vlasců,bižu,feeder doplňky,krmení... začátkem lošké sezony.Objednávku jsem odeslal o víkendu-následující pátek-jsem měl v plánu rybářskou víkendovku.Vše co jsem chtěl bylo v shopu skladem,běžné věci.Očekával jsem každým dnem balík za cca 2300,- kč.Nic 4 dny, tak jsem napsal-odpověď-Prý-"To co je skladem, je myšleno skladem u dodavatele, tak že pošlou v dalším týdnu".
Výprava v háji, co jsem potřeboval nutně koupil v kamenném obchůdku a byl rád za to co mám.
pak už asi 5xemail že posílají, nakládají, vezou..atd...tak bohužel co je skladem-nemusí sladem být.....

Nstatik - Profil | Čt 1.1.2015 14:38:19

Můj názor je,že je úplně jedno jestli se jedná o e-shop s muškařinou nebo jiným rybářským vybavením,čtu tady hanu na Tropic-Liberec,já jsem s nimi neměl žádný problém při dvou objednávkách,u jedné mi bohužel nebyli schopni vyhovět pro velký zájem kupujících u koupě muškového prutu,a protože jsem objednával ještě vláčecí tašku ,vyšli mi jako omluvou za nedodání prutu vstříc tím,že mi neúčtovali žádné poštovné a tašku mi zaslali ,jinak u zahraničních e-shopů u mně vede jednoznačně www.Rakuten.co.jp ,takovou ochotu jsem neviděl nikde,Japonec kdyby mohl tak to doručí osobně a ještě bude uctivě děkovat a klanět se,jen aby udělal firmě renomé a aby se spokojený zákazník znovu vracel a nakupoval u něj,jsou prostě v tomto jednání nepřekonatelní.Po objednání zboží zašlou email,jestli se nejedná o případný omyl,aby se ujistili,že je vše tak jak bylo uvedeno v objednávce a po zaslání potvrzovacího emailu vše bleskovým způsobem vyřídí vše ke spokojenosti zákazníka.Objednával jsem dvakrát naviják a v obou případech bezchybné a bleskové vyřízení.Naše a mnohé zahraniční eshopy by se mohly učit.Měl jsem trošku obavu,protože šlo o celkem vysoké sumy,ale dnes už bych si od nich objednal bez jakýchkoliv obav .A rychlost dodání cca 4 dny od zadání objednávky,čuměl jsem jak puk když jsem sledoval pohyb zásilky,vše je zasíláno EMS s sledovacím číslem zásilky,inu jiný kraj jiný mrav jak se říká.V UK jsem objednával muškové lajny a taky bez problémů, www.tacklediscounts.co.uk.

NBono 27,15 - Profil | Pá 12.12.2014 21:36:17

TiIak >> netusim, treba uz nefunguji :-)

NTiIak - Profil | Pá 12.12.2014 18:18:59

Bono 27,15 >> tak asi majitel nemá čas na objednávky :) urobil som už 3 objednávky a úplne žiadna odpoved....iné fly eshopy sk-cz bez probémov

NBono 27,15 - Profil | Pá 12.12.2014 18:17:00

TiIak >> s majitelem jsem se potkal na podzim na rybách a prý funguje.

NTiIak - Profil | Pá 12.12.2014 17:33:38

Ahoj pozná niekto alebo kupoval niečo v eshope thymallus.com Ružomberok?Nejak nerozumiem,či ten obchod funguje nedá sa im dovolať a na objednávky nereagujú vobec :)

NBambus...Tacklesmaniak - Profil | Pá 26.8.2011 8:41:01

Vincent >> copak taky ti padla freams do oka :-)

NDejF - Profil | Čt 24.3.2011 8:25:03

Velice slušné a férové jednání ze strany prodávajícího a velká spokojenost na mé straně byla s eshopy: http://www.rybarskysvet.cz/ a http://www.rsp-fishing.cz/

NBono 27,15 - Profil | Čt 24.3.2011 8:06:20

Vincent >> neznam :-(

NVincent - Profil | St 23.3.2011 19:33:28

Ahoj, chystam se koupit novej Daiwa naviják Freams. Zná někdo tento e-shop - www.fishingbuddy.com.sg ???

NŘízek 29,76 - Profil | Čt 10.3.2011 11:42:43

Zásadně nedoporučuji americký Anglershabitat http://anglershabitat.com/
jsou sice poměrně levní, ale nespolehliví a to značně,
komunikace velmi špatná, hlavně nejsou schopni dodat přesně to, co si člověk objedná a dodací lhůta na poslední zásilku je příšerná.
na ebay maji tedy pozitivní reference, což upřímě nechápu.
už nikdy od nich nic nechci.

NZlejšek - Profil | St 17.3.2010 9:12:36

Zdarec, máte někdo zkušenosti s tímhle shopem? http://myfishinggoods.com
Předem dík za info.

NBrožeděj - Profil | Út 16.3.2010 13:21:08

Salamanterus >> kvůli jedné vysočinské zkušenosti haníš všechny vesnické obchůdky? To není zrovna moc korektní. Můžeš být konkrétní o jaký obchod se jedná?

NSalamanterus - Profil | So 13.3.2010 21:55:46

Navštěvuji jeden obchod na vysočině, není nijak zaměřený jako např. na mořský rybolov nebo na přívlač, avšak každý stil tu má svůj koutek. Muškaření jsem zkoušel, ale s touto prodejnou sem se vypekl. Nejsou tu nijak chytří, sháněl jsem návazcový fluorokarbon a obsluhující se mě ptal jakýže navyják to má být... no stávaly mně vlasy hrůzou. To co mě ale naštvalo více bylo to, že mi prodali prut na muškaření, kde byla přelepena cenovkou rýha, která rozlomila 2. část prutu na dvě části. Reklamace byla odmítnuta. Tento obchod si chystá zřídit e-shop a tak vám všem radím, vemte si s sebou zkušenějšího rybáře, nejste-li sami profesionálové a vyražte na frekventovanější rybářskou prodejnu. Nezkoušejte vesnické obchůdky s takovýmito potřebami a následně i e-shopy. Každopádně zkušenost je to jedniná a nemůže tedy tvořit objektivní názor.

Nyvana - Profil | So 13.3.2010 21:54:16

Pike zminimalizovaný - 13.3.2010 21:39:03 >> Jo to je možný,ale jestli je to speciálka,nebo i jiná rybařina,tak přeci nemůžou parazitovat na lidech a čekat,že si to nechají líbit,ale jak na ně.Nebýt to tak daleko,tak bych tam zajela,škoda,že nejde dát do oznámení,varování pro druhé lidi.

NXXXXXL - Profil | So 13.3.2010 21:51:28

yvana >> Nezbývá než osobní návštěva. Já vím dobře z vlastní zkušenosti co je to za š..... .

NPike zminimalizovaný - Profil | So 13.3.2010 21:39:03

yvana >> Je znám hnedle několik speciálen na muškařiny, holt i takové věci se dějí.

Nyvana - Profil | So 13.3.2010 21:37:06

XXXXXL >> Díky,já teda neznám speciálky,pouze na muškařinu,vždycky tam je i jiný sortiment,ale jak jsem se ptala a četla,tak na SOUTOK nadává hodně lidí,přitom mají prodejnu ještě v Kralupech a tam ja to fakt super.Ale kdo poradí-co z takovým shopem udělat a hlavně dostat zboží,které člověk zaplatil a nedostal?????????

NXXXXXL - Profil | So 13.3.2010 21:31:06

yvana >> S e-shopem na SOUTOKU také nemám vůbec dobré zkušenosti, ale muškařiny se tento problém netýkal. Ale pokud někdo upozorní na to, že se muškařina má kupovat ve speciálce, tak to opravdu neznamená, že shop, který není specializovanou prodejnou se má chovat ke svým klientům jako k dobytku.

NWalleye - Profil | So 13.3.2010 18:39:05

Tropic Liberec -špatné. Velice dobré - Moonfish. Jinak raději dávám přednost nakupu osobně!!

NWalleye - Profil | So 13.3.2010 18:35:52

Ze zahraničí- některé e-shopy neakceptují české karty!

NMarianos - Profil | So 13.3.2010 15:15:59

pačer >> Taky jsem čekal dlouho na TROPICU a nic se nedělo !!! nedoporučuji, velice špatná komunikace !!!

NBosanac - Profil | St 10.3.2010 21:27:13

Venca888 >> To se co prodavaji je ..... Zasada je kupovat ve specialkach s vyberem . Par krat jsem byl i v kramu , stalo to vzdy za starou backoru .

NVenca888 - Profil | St 10.3.2010 21:24:53

Bosanac >> vždyť tam prodávaj vercajk na muškařinu....

Nyvana - Profil | St 10.3.2010 21:19:30

Bosanac >> To máte pravdu,že jde o muškařské téma,ale většinou tam mají i klasickou rybařinu,spíš jde o to,aby nenaletěl další člověk,ať chytá na cokoliv,ale dík.

NBosanac - Profil | St 10.3.2010 21:16:22

yvana >> Tak jste v spatne otazce , zkuste tuto , tam Vam poradi co s tim e-shopem : http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=52202&page=20
Tady se probiraji jen muskarske e-shopy jak je vidnou ze samotneho zadani otazky : Pozitivní a negativní zkušenosti se zahraničními (i českými) muškařskými e-shopy

NPike zminimalizovaný - Profil | St 10.3.2010 21:13:32

Bosanac >> Důležité je odpovídat. Že zcela mimo mísu, to je jedno, ale odpověď od srdíčka musí potěšit.

NTWIN 69 - Profil | St 10.3.2010 21:12:21

mohu doporučit Tropic Liberec.perfektní komunikace,kvalitně zabaleno,rychle odesláno.Prostě tak jak to má být!!! A jako další Aquazona z Českých Budějovic!!!Super e-shop.Mohu rovněž doporučit!!!

Nyvana - Profil | St 10.3.2010 21:11:34

Bosanac >> Ne muškařinu nééééééé,ale věci na ryby ano,poslaly,jenom něco,ně´které věci jiné číslo,něco vůbec neposlaly,ale naúčtovaly,komunikace nulová,jenom chci varovat ostatní,aby zbytečně nevyhodily peníze.

NBosanac - Profil | St 10.3.2010 21:08:54

yvana >> Mlada pani vy jste tam kupovala muskarinu ?

Nyvana - Profil | St 10.3.2010 21:07:33

Venca888 >> Díky,já už nakupovala dost,třeba parys-fakt spokojenost,ale na Soutoku to je děs a hrůza,tady nejde o pár korun,ale o slušnost,aspoň se omluvit,může se to stát,ale zaplatit a dělat mrtvého brouka,to se mi nelíbí.

NVenca888 - Profil | St 10.3.2010 21:02:49

yvana >> to už jsem o tomhle obchodu slyšel z mnoha stran...

Nyvana - Profil | St 10.3.2010 18:38:42

cimelik >> Ahoj,píšeš,že jsi měl špatnou zkušenost e-shop na Soutoku,můžeš napsat,jaký?Já s nima už bojuju dost dlouho,poslaly zboží jenom nějaké,ostatní naúčtované,ale ani po několika mailech nedodané,ani neodpovídají na ně.

NIgor - Profil | St 10.3.2010 13:15:51

Objednával jsem si v prosinci 2009 nějaké jigové háčky a tungsteny na vázání mušek v internetovém obchode Agentury FASSO v ČB - www.rybarskehacky.cz Na mailový dotaz mi majitelka odpověděla, že vše co nabízí mají na skladě. Tak jsem objednal a po 14 dnech mi došla asi jen 1/3 tungstenů a háčky žádné. Po reklamaci mi bylo sděleno, že háčky momentálně nejsou a tungsteny jen některé a že mi je pošlou během měsíce už bez poštovného. Tak jsem souhlasil a čekal. Po pár urgencích mi pak 14 dní po termínu poslali tungsteny (v jiných počtech a velikostech než jsem objednal a háčky zase žádné. Tím jsem s nima skončil.
Háčky stále nabízí a přitom je nejsou schopni za 2,5 měsíce dodat.

NŠumichrást - Profil | St 10.3.2010 12:44:41

Já jsem bral od Jisi a několika dalších českých, ale jen na dobírku. Pokud nebylo něco na skladě, pak položka byla proškrtnuta a nefakturována. Z Ravenu mi poslali zboží, co poprvé nebylo, bez fakturace poštovného.
Převodem zatím pouze z Polska od Bogdana Gawlika a proběhlo vše v naprostém pořádku. Do týdne jsem měl zboží doma.
Měl jsem štěstí.

Npačer - Profil | St 10.3.2010 11:28:32

Samozřejmě se jedná o Tropic Liberec

Npačer - Profil | St 10.3.2010 11:21:23

Skacel2 >> tak jsem měl podobný problém ale nasr.... jsem se a objednávku jsem zrušil po usilovném 15-ti denním čekání !!! humus