Diskuse k článku: O životě a smrti, nutnosti a cti

Bosanac - Profil | St 25.6.2008 18:29:45

" Byl jsem na pár místech na světě, na nichž by si většina z vás nadělala do gatí. Měl jsem v ruce kvér a další kvéry mířili na mě."
Dalsi atruista . A pak se dal na cestu poznani .

JKL - Profil | St 25.6.2008 17:40:35

bucharovic : Promiň, kolego, ale asi tě nechápu. Necítíš se být lovcem. Dobrá. Jsi tedy sportovec? Co je potom ryba ? Kořist nikoli - pak tedy co? Sparingpartner? Sportovní náčiní? Soupeř? Pokud se necítíš být lovcem nepřipadá mi etické provozovat lov, a pokud se cítíš sportovcem jeví se velmi neetické používat živé tvory ke sportovnímu vyžití. Ona ryba totiž nijak netouží po sportu. Zmiňuješ zkušenosti s použitím zbraně - z hlediska ryby je udice zbraň - a ty ji používáš k uspokojení své touhy po sportu - to je těžko obhajitelné. Pojmenuj prosím věci pravými jmény - k lovu patří i kořist. A etické nakládání s kořistí má mnoho společného s úctou k životu ve všech podobách. A pokud jdu k vodě sportovat - nepatří mi do ruky zbraň, která může jinému tvoru přivodit smrt.

bucharovic - Profil | St 25.6.2008 16:29:21

P Koch no kolik je mně let- sorry ale to si ještě pamatuju. Kaprař nejsem- přečti si můj profil. Co se týká názorů,tak my dva se neshodnem a proto s argumentací s tebou končím

Petr Koch - Profil | St 25.6.2008 15:58:03

bucharovic - ® : smrdí z toho ego a fest. 40 let ti být nemůže, protože některý reakce bych šacoval na sedmnáctiletýho kapraře a to myslím vážně a vůbec ne zle.

bucharovic - Profil | St 25.6.2008 15:50:27

Jo a ještě pro přesnost- Příběh,, O bublinkách z hlavní pušky hajného Vaňka" jsem taky napsal já. Nevím,proč admin jednou pod mím článkem používá moje celé jméno a někdy jen nick - bucharovic. Ale to je fuk, teď mě masíte za tenhle ,tak jen do mně :-)))

bucharovic - Profil | St 25.6.2008 15:46:43

Mudr. Hnátku - trochu ti nerozumím,jak jsi to myslel,že musím mít kule vystoupit z davu. Myslím,že nemít ,,kule" nenapsal bych tenhle článek a neriskoval veřejné upálení. Na příbězích makám , ani netušíš jak moc :-)) Jsi první ,kdo o mě řekl,že se svým psaním někomu podbízím. to mě překvapilo, sám o sobě si to nemyslím.Když s někým souhlasím,tak mu to povím,když ne,tak taky.Občas s někým v něčem nesouhlasím,ale v něčem zas ano. Myslím,že o tom to je.Měj se fajn

MUDr. Hnátek Herbert - Profil | St 25.6.2008 15:09:45

bucharovic: kluku jeden čtyřicátnická, když už tak rád píšeš, vyser se na ten tvůj styl používající mentální podsouvání osobních dogmat namalovanejch jako deset přikázání hned okolo. To se fakt nedá číst. Pokud chceš komentovat, nesmíš se podbízet všem, ale mít kule vystoupit z davu. Pokud chceš beletrizovat, zas bys měl zamakat na příběhu.

Petr Koch - Profil | St 25.6.2008 14:45:05

Miloš_Dia - ® : a co globalizace? :o))))

Miloš_Dia - Profil | St 25.6.2008 14:43:10

Kocháč:
Bingo. Ze společenského multikulti schématu je mi na blití. Humanismus jako definice dostává už dost dlouho v evropských podmínkách na prdel.

Petr Koch - Profil | St 25.6.2008 14:38:21

Miloš_Dia - ® : takže panáček nebude moc humanista :o)))))

bucharovic - Profil | St 25.6.2008 14:34:54

Pan Slamáček- smažky jsem sem nezatáhl já,ale to je fuk.Jiný názor- fajn , jsme lidi a máme právo každý na svůj
P.Koch a M.Dia - chlapi rozesmáli jste mně (myšleno v dobrém) bude mě 40 let a vlasy nemám na krátko, já už je prostě nemám! :-)) S Landou to nemá vůbec nic co dělat. Nácek nejsem, ale nechme toho, to sem fakt nepatří Čus všem

Miloš_Dia - Profil | St 25.6.2008 14:31:52

Kocháč:
Sorry, smažky, cigny, úkáčka, muslimové ,senegalci a nigérijci mě neberou. U nich výjimky potvrzují pravidlo, u mé majority je to přesně naopak. Takže minority mají smolíka...

Pan Slamáček - Profil | St 25.6.2008 14:31:07

bucharovic> jako clovek si si neco prozil. jako rybar je tvuj zaver jiny nez muj. dle meho je zvraceny. smazky sem nepatrej a radeji se nebudu vyjadrovat

Petr Koch - Profil | St 25.6.2008 14:30:34

Miloš_Dia - ® : to by bylo moc jednoduchý a není to o tom co má člověk na hlavě nebo třeba nemá, ale o tom co má v té řepě. A netvrdím, že tam Landa nic nemá, právě naopak :o)

Miloš_Dia - Profil | St 25.6.2008 14:28:59

Kocháč:
Může, ale nechce.
V řádu nejsem, což ovšem neznamená, že budu Landu používat jako argument typu "ty máš holou hlavu, ty seš nějakej nácek".

Petr Koch - Profil | St 25.6.2008 14:27:40

Miloš_Dia - ® : jo a nemám moc velkou potřebu obhajovat smažky. Ono je to s nima ale jako s Rómama. Všichni nejsou takoví jaký je názor většiny.

Petr Koch - Profil | St 25.6.2008 14:25:13

Miloš_Dia - ® : ale on toha ani schopen být nemůže.
Nicméně mě zajímá ta kvalita mentálního materiálu. Jsi taky v řádu nebo je to právě naopak?

Miloš_Dia - Profil | St 25.6.2008 14:22:51

Kocháč:
Já s tím článkem kupodivu problém nemám. Křeč a rybíz je v instantním prostředí, které vygeneroval Svaz, pouze francouzská hůl, o kterou se opírá moloch, který není schopen zajistit normální zabíjecí zarybnění.
Btw. automaty na nádobíčko pro smažky mně osobně taky nevoní a Lanďáka bych sem netahal, na toho tady není dostatek mentálního materiálu.

Petr Koch - Profil | St 25.6.2008 14:19:32

bucharovic - ® :
Jedna obrovská skupina jsou ti co v drogách lítají jako uživatelé a docela dobře se může stát, že to bude jednou i tvoje dítě, nic s tím nenaděláš, můžeš to ovlivnit výchovou, ale taky nemusíš. jednoduše sí můžeš prst v prdeli zlomit a nenaděláš nic. Pár takových případů znám. A když budeš vědět, že to tvoje děcko co v tom lítá a to fest má aspoň možnost mít sterilní jehlu a nelapne tůdíž velice jednoduše žloutenku nebo aidu, bude to v těch sračkách aspoň nějaká dobrá zpráva.
Druhá skupina jsou ty hovada co drogy prodávají, ale jak je vidět boj s nima je dost složitej a bojuje se s nima všude a i v zemích, kde je povědomí možná trochu dál. Souhlasím s tím, že tohle je zdroj problému.
Ale nikdy by mě nenapadlo napadat ty lidi co těm zoufalcům dávají aspoň sterilní jehly nebo automaty na ně. Když se na to podívám čistě s ekonomického hlediska, tak ty jehly zabrání výdeju z našich kapes na podstatně složitější a dražší léčby.
Toť můj selskej rozum.

bucharovic - Profil | St 25.6.2008 14:12:03

Pro Petra Kocha - ano na fotce jsem já a jde ilustraci k mojí knížce.Landu neposlouchám aktivně,ale některý jeho písničky mě oslovily.Můj selskej rozum nechápe,proč se investuje do automatů na stříkačky,ale ne na potírání drbanů co s fetem kšeftujou. Toď můj názor. A já si taky dovolím pod otázku - Máš děti ? Jak jim vysvětlíš,že v tom automatu se neprodávají žvejky,ale potřeby pro tu trosku co se opodál válí po zemi ? Tady mě tedy selskej rozum nestačí. Nevím jak ty , ale žiju teď v Praze. Vrátil jsem se od někud a myslel jsem,že lidi jdou dopředu. Zjistil jsem ,že ne .Občas mě to nasere a proto občas napíšu něco,co asi pár lidem nejde pod nos. .No nic ,měj se